quote:Welke plaat zal ik hier in Bolivia draaien ??Cocaine MF of Hardstyle loco ?
Het ziet er supermooi uit, maar dat was het ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef de_huig het volgende:
de qlimax aftermovie
tamelijk onboeiend imo
Ik doe met je mee! Morgen apres ski party ofzoiets, zegt genoeg..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef Koepert het volgende:
Jongens... Goddommense veel plezier @ loudness, helaas geen kaartje, maar morgen kantinefeest, afsluiten voetbalseizoen van kameraden.. dus ik ga de wereld wel aanzien voor een doedelzak!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef Levitas het volgende:
Wham wham wham wham beng beng reng deng deng!
quote:
geen probleem de volgende is voor jou jongenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef de_huig het volgende:
edit: oh deeltjesversneller had hem stiekem al in zijn post geedit zie ik nu, sorry he
Helaas niet... Maar laat even weten wie je bent (via pm nummer ofzo) dan kunnen we ff meeten met de hele Fok! gang. Ik ga sowieso met 16meter en Da Ripper die kant opquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand nog een kaartje over voor loudness? Heb al iets geregeld maar vertrouw fok meerMaar ga sowieso
Ik vind hem top! Zowel onder als boven!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:31 schreef Levitas het volgende:
Wat vinden we van de XQ line-up.
Standaard met een vleugje verrassing (Alphaverb)
Pff zeker dat de maassilo gewoon 5cm gaat verzakken!quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:43 schreef stoeltafel het volgende:
Rauwe shit vanavond:) Nu werken en vanavond naar Loudness, wordt een lange nacht
Ga toch niet, geen geld;( Fok meeting op hardbass dan maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:42 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Pff zeker dat de maassilo gewoon 5cm gaat verzakken!![]()
Lijkt me wel, en er is een gigantische lift waar iedereen in moet om boven te komen hoorde ik (maar die heb je toen misschien ook al gezien)quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:02 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha thnx MI!Dit wordt m'n eerste feestje in de Maassilo, maar ben er al wel een keer binnen geweest voor m'n werk. Ben toen achter om gegaan, dus ik vraag me af hoe en waar je naar binnen moet komen? Of geven ze dat wel gewoon duidelijk aan bij de Maassilo?
Voornamelijk linksvoor, anders ff afspreken om 2 uur bij AVIO sowieso? Ik heb Baron en stoeltafel nog niet eerder gezien en misschien nog wel wat andere? Ik ben iig hieraan te herkennen:quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:44 schreef T-Force het volgende:
Wie gaan er allemaal? Een meet lijkt me niet echt nodig toch? Gewoon linksvoor --> kleine zaal --> moet lukken toch
Vind je?quote:
lijp gewoonquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:55 schreef haakon het volgende:
[..]
Plaats jij vanavond ook maar een paar stampjes he
Haha dat is DJ Juanma - King of the Jungle.. Geniale track.quote:
iddquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:26 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha dat is DJ Juanma - King of the Jungle.. Geniale track.
ik denk serieus dat ik helemaal gek word als ik die een keer live hoorquote:
Ja, ik bedoelde ook van: deze heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik denk serieus dat ik helemaal gek word als ik die een keer live hoor![]()
envoor de GTP auto..
zo even eten in de nek steken, dan voorbereiden op vanavond, dan naar de bartcave om bartman op te pikken en vervolgens loesoeee
X2quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:02 schreef Sc0tTy het volgende:
Veel plezier @ Loudness vanavond jongens![]()
Ik heb vanaaf verjaardag feest dus geen stamp werk
Tja, hij is wel erg gefixeerd op de meest matige act van de avond: Brennan Heart. Voor de rest gewoon een aftermovie, niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef de_huig het volgende:
de qlimax aftermovie
tamelijk onboeiend imo
edit: oh deeltjesversneller had hem stiekem al in zijn post geedit zie ik nu, sorry he
Inderdaad ja. Partyflock heeft tot nu toe goede reacties.. Alleen leek de beveiliging een beetje te lopen etteren (peuken uitdrukken?). Kan me niet herinneren dat ik ooit een beveiliger heb gezien die zei dat ik mijn sigaret uit moest maken (behalve toen het rookbeleid NET was ingevoerd -> Toen riep de MC dat iedereen schijt moest hebben en een peuk op moest steken, dus ik deed dat; beveiliger komt naar me toe en ik zeg met mn vage harses 'ja da moest!')quote:
Ga je naar FI ipv QD?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:39 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand nog interesse in een Qountdown kaartje? Of iemand die iemand kent?
hier ben ik het redelijk mee eens, alleen vond ik crypsis het minste. en bfront..hij is het levende bewijs dat gek en geniaal heel dicht bij elkaar liggenquote:Op zondag 12 december 2010 10:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
loudness ooooooooow yessss!![]()
the machine draaide gelijck een der olympianen
digital punk en frontliner vond ik het minst interessant, ze wisselde beide goede en mindere platen af.
Crypsis was wederom een baas
Avio was legendarisch, de opening met bombs away(die explosie van energie)
Zatox: standaard en degelijk
B-front was een BAAS, allen maar knallen vooraan
Chris one was ontstellend hard, ondanks dat ik gesloopt was volle bak op al zijn klappers. draait meneer ook gewoon even money talks, bullshit walks! Zo scoor je punten!
locatie is dodelijk industrieel, geluid was bij vlagen uitstekend maar oer het algemeen gewon prima.
Sfeer, was lang gelden dat ik de kiet zo los heb zien gaan Restecp!
quote:Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef T-Force het volgende:
AVIO was wederom beste set van de avond, die sfeer die die mannen teweeg brengen
Dat wordt zekerquote:
ik ga het luisterenquote:Op zondag 12 december 2010 16:33 schreef RiKe het volgende:
Even mijn setjes van de afgelopen 2 weken spammen, mag vast wel
RiKe - Pre-Q
1. Brennan Heart - One Master Blade
2. Kayem vs. El Grekoz - Dance Like A Pro (Da Tweekaz nes mix)
3. Wasted Penguinz - Resistance
4. Wildstylez - Delay Distortion
5. Kevin Kaos vs. Low-E - Legend
6. The Pitcher - Little Bitch
7. Noisecontrollers - Bass Mechanics
8. Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz remix)
9. Crypsis Feat Sasha F - Get Hit
10. Nagoom - 4X4
11. Southstylers - Wicked Generation (Zany's Overdrive Mix)
12. Tat & Zat - Gold medley with Strange
13. Zatox & Tatanka - Loops & Things
14. Donkey Rollers - Voice of Conscience
15. Deepack & Luna - I Wanna C Ya
16. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
RiKe - Golden Oldies (ja er zit 1 nummer in waarvan ik de ID vergeten ben)
1. Wildstylez - Single Sound
2. DBSTF - Bad People
3. Scope DJ - Rock Hypnotic
4. Headhunterz ft. Tatanka - Call it Music
5. Noisecontrollers - Venom
6. Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
7. Ivan Carsten - Bumpin' Hard
8. The Pitcher - Savor Time
9. Bass Modulators - Give It Up (original mix)
10. Crypsis - Lellebel
11. Frontliner - Greenhouse
12. Wildstylez - Feedback
13. Weet ik niet meer
14. Mike NRG - Lost In Dreams (Alpha² RMX)
15. Hardstyle Mafia - Boom & Blast
Voor een inelkaar gefrutseld kerstliedje vind ik m best wel geslaagdquote:Op zondag 12 december 2010 16:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
begin is lekker, leuke vocal en break, maar daarna weer net niet
x2quote:
Was leuk Baron te ontmoeten en de andere fokkerts weer te zien, wat een gezellig groepjequote:Op zondag 12 december 2010 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Fouillering stelde niks voor, keken niet in je spullen en raakte me ook amper aan. Meteen een flesje water vast gekocht, kostte 3,75 voor de verandering en het dopje kreeg je er gewoon bij.
Precieze tracklists kan ik me niet echt meer herinneren, maar The Machine opende wat mij betreft iets te hard/duister, was ik nog niet echt in de stemming voor. Digital Punk vond ik lekker, opende zoals aangekondigd met Machine Masterdraaide ook nog Elements, verder weet ik het niet echt meer
Frontliner draaide ook wat mooie vrolijke nummers wat ik totaal niet erg vond, als ik me het goed herinner draaide hij ook Warphole op verzoek van Krulliewullie? Crypsis was ook erg lekker, maar Avio daarna nog veel beter!
Bij Zatox kan ik me ook niet herinneren dat ik het niet goed vond (edit: Oohja hij draaide Dirty Soundz, dat was wel minder). B-Front had volgens mij weer een aantal nieuwe nummers gemaakt, ik kende ze nog niet. Inner Creativity is wel heerlijk
Musical Analysis heb ik volgens mij niet gehoord, dit is wel mijn favoriet van hem op dit moment. Tijdens Chris One was ik helemaal kapot en hou niet zo van afsluiten met hardcore (had ik ook niet verwacht hier), maar was wel leuk voor even.
Da Syndrome ging ook weer goed los, maar heb hem niet zoveel gehoord. Stond nog in de lift met hem, had nog wel energie over...
Nou als ik er zo over nadenk ben ik niet echt met de muziek bezig geweest want het aantal specifieke nummers wat ik op kan noemen is op 2 handen te tellenMaar het was me het avondje wel!
Supergoede sfeer ook
Minpuntje was wel 50 cent per keer betalen voor de wc, en na een tijdje mocht m'n flesje water ook niet meer naar binnen. Er was ook helemaal nergens iets van eten te koop, da's wel slecht.
Geluid vond ik een klein beetje slecht afgesteld, vooraan was het wel goed, maar stond het weer te hard... nu weer een piep in m'n oren, erg kut. Had wel ¤25 oordopjes bij maar die vervormde het geluid heel erg en de bass kwam 2x binnen
Want?quote:Op zondag 12 december 2010 20:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
De beveiliging heeft geprobeerd Da syndrome en The Machine naar buiten te zetten!![]()
Die beveiliging jaquote:Op zondag 12 december 2010 20:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Want?
Was wel constant uitkijken voor beveiliging trouwens, liepen veel door de zaal heen en keken ook vanaf boven regelmatig mee.
Dat was wel leuk ja, je kon zo het podium op als je wilde.quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Vond wel dat de organisatie de mensen lekker vrij liet om te doen en laten wat ze wilden... Gewoon naar boven lopen, en zo langs het podium, heel vet![]()
Maar een nogal groot minpunt, geen eten![]()
Ik verhongerde, niet normaal.
Ja door dat roken volgens mij. Dat je je shirt verplicht aan moest houden was wel raar, maar dat stoorde mij niet. Zo'n spacende kerel kletsnat van het zweet sloeg z'n arm om me heen en drukte z'n gezicht tegen mijn wang aan om iets in m'n oor te schreeuwen, bahquote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef Levitas het volgende:
Hahah, proberen artiesten eruit te zetten, fail! Stonden ze te roken of hadden ze hun t-shirt uit? (of zouden ze toch a la HHZ op het podium verschijnen?)
Zouden ze op elk feest moeten invoeren.quote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat je je shirt verplicht aan moest houden was wel raar, maar dat stoorde mij niet.
Ja, vooral op festivals natuurlijk!quote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Zouden ze op elk feest moeten invoeren.
Ach opzich snap ik wel dat ze liever hebben dat iedereen zn shirt aanhoud. Was alleen wel superheet vooraan en met wat spulletjes op loop ik dan het liefst gewoon zonder shirtjequote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Zouden ze op elk feest moeten invoeren.
Omdat het vies is (als ze per ongeluk tegen je aan stoten met hun bezwete lichaam), en het ziet er gewoon tokkie/asociaal/patserig uit (vooral die mensen die het alleen doen om hun tattoos te showen).quote:
Why? Als het bloedheet is in zo'n tent na al dat stampen...... Remember de Feestfabriek? Hou jij lekker je shirt aanquote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat het vies is (als ze per ongeluk tegen je aan stoten met hun bezwete lichaam), en het ziet er gewoon tokkie/asociaal/patserig uit (vooral die mensen die het alleen doen om hun tattoos te showen).
Dat heb ik niet meegekregen, te weinig gegeten?quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Krulliewullie het volgende:
(behalve dus dat bijna-flauwvallen eventjes)
Oh ja ik weet het niet meer, dacht dat het die was maar jij had er 1 aangevraagd ofzo?quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Krulliewullie het volgende:
Blijkbaar heeft Frontliner Warphole gedraait, ik dacht dat het In our memories was.
Ik heb ook een tattoo (daarnaast ben ik niet gespierdquote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat het vies is (als ze per ongeluk tegen je aan stoten met hun bezwete lichaam), en het ziet er gewoon tokkie/asociaal/patserig uit (vooral die mensen die het alleen doen om hun tattoos te showen).
Ik heb toch altijd wel eten nodig op zo'n feest, en ik had al vanaf 23.30 superhonger. Dus rond een uurtje of 3, toen AVIO klaar was en ik weer stilstond na een uurtje nonstop dansen, werd ik wel duizeligquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen, te weinig gegeten?
[..]
Oh ja ik weet het niet meer, dacht dat het die was maar jij had er 1 aangevraagd ofzo?Ik vond het wel een lekker setje, ook al was het iets minder hard dan de rest.
quote:Musical Analysis heb ik volgens mij niet gehoord, dit is wel mijn favoriet van hem op dit moment.
Thanks!quote:
OMG he's alive!quote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Loudness was tof, lang niet gepost hier, gelache met 16m ripper en bartman o.a.
nu te sicke spierpijn haha
Nope, misschien ben je gebanned?quote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef viz het volgende:
Telkens als ik naar musicincontrol.nl ga krijg ik een bericht: "You are banned".
Meer mensen hier last van? Genoeg andere sites voor livesets iig..
Ik heb het alleen als ik via m'n telefoon op die site wil...quote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef viz het volgende:
Telkens als ik naar musicincontrol.nl ga krijg ik een bericht: "You are banned".
Meer mensen hier last van? Genoeg andere sites voor livesets iig..
Was gezellig vooraan manquote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Loudness was tof, lang niet gepost hier, gelache met 16m ripper en bartman o.a.
nu te sicke spierpijn haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |