Klinkt wel nice. (maar nu is het al afgelopen gok ik trouwensquote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat een gebeuk nu zeg @ B2S Radio
Scherpquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:36 schreef de_huig het volgende:
lalalalalalalaloudnesssssssss![]()
nog maar even wachten ^^
Zou wel een goede ontwikkeling zijn. Producties zijn vaak al behoorlijk lekker al kan je goed horen dat het technisch nog veel beter kanquote:
Ik zie B-Front ten minste eerder dan jullie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ok ik hem mijn 2010 knip en plakwerkje voor het eerst in zijn geheel gehoord, en er zitten nog wel wat dingetjes in die anders moeten...
Overige testpubliek hoort hem zaterdag, mocht er meer kritiek zijn dan kan ik daar nog iets mee doen.
Verder LOUDNESS LOUDNESS LOUDNESS
Ik ben nog bezig met de mijnequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ok ik hem mijn 2010 knip en plakwerkje voor het eerst in zijn geheel gehoord, en er zitten nog wel wat dingetjes in die anders moeten...
Overige testpubliek hoort hem zaterdag, mocht er meer kritiek zijn dan kan ik daar nog iets mee doen.
Verder LOUDNESS LOUDNESS LOUDNESS
Maar ga jij ook The Machine en Chris One zien,IK DACHT HET NIET!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik zie B-Front ten minste eerder dan jullie.
Tja, en ik mis AVIO en Zatox ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar ga jij ook The Machine en Chris One zien,IK DACHT HET NIET!
@ Beach ergens na het weekend zal hij wel klaar zijn...
Mag ik even lachen? Jaaaaaa, want jij gaat AVIO niet zienquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zie B-Front ten minste eerder dan jullie.
Ik zag vorige week B-Front.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mag ik even lachen? Jaaaaaa, want jij gaat AVIO niet zienDie gaan vlammen!
Wel logisch ook als Toneshifterz zijn tracks maakt (volgens mij)quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nitrouz naar Fusion?
Zat voorheen altijd bij Dutch Master Works...
Echter is zijn Twitter plaatje in Fusion stijl, Draaide hij op Q-Dance presents Fusion en word hij net geretweet door Dv8. Zit er dik in dus lijkt me
Jup! Heerlijke setquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Scheurbuik wat een heerlijk setje weer van hen @ Magic Show
Nou... om t nou zo te zeggen is wat verregaand... maar idd lekker setje!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Chronische Diarree! wat een heerlijk setje weer van hen @ Magic Show
dweilen met de kraan open denk ik danquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef Levitas het volgende:
Pfoe.. Je zult chronische diarree hebben, zeg!
Op de 10e verdieping??quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:36 schreef haakon het volgende:
Ziektesveel plezier bij Loudness, en ik vertrouw erop dat de vloer een paar cm de grond in gestampt wordt!
quote:
quote:Welke plaat zal ik hier in Bolivia draaien ??Cocaine MF of Hardstyle loco ?
Het ziet er supermooi uit, maar dat was het ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef de_huig het volgende:
de qlimax aftermovie
tamelijk onboeiend imo
Ik doe met je mee! Morgen apres ski party ofzoiets, zegt genoeg..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef Koepert het volgende:
Jongens... Goddommense veel plezier @ loudness, helaas geen kaartje, maar morgen kantinefeest, afsluiten voetbalseizoen van kameraden.. dus ik ga de wereld wel aanzien voor een doedelzak!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef Levitas het volgende:
Wham wham wham wham beng beng reng deng deng!
quote:
geen probleem de volgende is voor jou jongenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef de_huig het volgende:
edit: oh deeltjesversneller had hem stiekem al in zijn post geedit zie ik nu, sorry he
Helaas niet... Maar laat even weten wie je bent (via pm nummer ofzo) dan kunnen we ff meeten met de hele Fok! gang. Ik ga sowieso met 16meter en Da Ripper die kant opquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand nog een kaartje over voor loudness? Heb al iets geregeld maar vertrouw fok meerMaar ga sowieso
Ik vind hem top! Zowel onder als boven!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:31 schreef Levitas het volgende:
Wat vinden we van de XQ line-up.
Standaard met een vleugje verrassing (Alphaverb)
Pff zeker dat de maassilo gewoon 5cm gaat verzakken!quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:43 schreef stoeltafel het volgende:
Rauwe shit vanavond:) Nu werken en vanavond naar Loudness, wordt een lange nacht
Ga toch niet, geen geld;( Fok meeting op hardbass dan maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:42 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Pff zeker dat de maassilo gewoon 5cm gaat verzakken!![]()
Lijkt me wel, en er is een gigantische lift waar iedereen in moet om boven te komen hoorde ik (maar die heb je toen misschien ook al gezien)quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:02 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha thnx MI!Dit wordt m'n eerste feestje in de Maassilo, maar ben er al wel een keer binnen geweest voor m'n werk. Ben toen achter om gegaan, dus ik vraag me af hoe en waar je naar binnen moet komen? Of geven ze dat wel gewoon duidelijk aan bij de Maassilo?
Voornamelijk linksvoor, anders ff afspreken om 2 uur bij AVIO sowieso? Ik heb Baron en stoeltafel nog niet eerder gezien en misschien nog wel wat andere? Ik ben iig hieraan te herkennen:quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:44 schreef T-Force het volgende:
Wie gaan er allemaal? Een meet lijkt me niet echt nodig toch? Gewoon linksvoor --> kleine zaal --> moet lukken toch
Vind je?quote:
lijp gewoonquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:55 schreef haakon het volgende:
[..]
Plaats jij vanavond ook maar een paar stampjes he
Haha dat is DJ Juanma - King of the Jungle.. Geniale track.quote:
iddquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:26 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha dat is DJ Juanma - King of the Jungle.. Geniale track.
ik denk serieus dat ik helemaal gek word als ik die een keer live hoorquote:
Ja, ik bedoelde ook van: deze heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik denk serieus dat ik helemaal gek word als ik die een keer live hoor![]()
envoor de GTP auto..
zo even eten in de nek steken, dan voorbereiden op vanavond, dan naar de bartcave om bartman op te pikken en vervolgens loesoeee
X2quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:02 schreef Sc0tTy het volgende:
Veel plezier @ Loudness vanavond jongens![]()
Ik heb vanaaf verjaardag feest dus geen stamp werk
Tja, hij is wel erg gefixeerd op de meest matige act van de avond: Brennan Heart. Voor de rest gewoon een aftermovie, niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef de_huig het volgende:
de qlimax aftermovie
tamelijk onboeiend imo
edit: oh deeltjesversneller had hem stiekem al in zijn post geedit zie ik nu, sorry he
Inderdaad ja. Partyflock heeft tot nu toe goede reacties.. Alleen leek de beveiliging een beetje te lopen etteren (peuken uitdrukken?). Kan me niet herinneren dat ik ooit een beveiliger heb gezien die zei dat ik mijn sigaret uit moest maken (behalve toen het rookbeleid NET was ingevoerd -> Toen riep de MC dat iedereen schijt moest hebben en een peuk op moest steken, dus ik deed dat; beveiliger komt naar me toe en ik zeg met mn vage harses 'ja da moest!')quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |