Jaarmixen, da's voor Fokkers!quote:
Wanneer dan dat pilsje van je verjaardag?quote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef T-Force het volgende:
Sorry MachielMaar ik KAN gewoon echt niet
Lekker! Met ongeduldig wachten!quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef NLS04 het volgende:
Over 10 minuten is de link klaar jongensZoals gewoonlijk erg benieuwd of jullie alle tracks uit de intro halen. Zitten er deze keer 11 in
Die laatste mix van hem vandaag geluisterdquote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier wordt binnenkort ook een jaarmix opgenomen. Ga 't samen met The Z doen. Geen idee of jullie dat wat zegt
Mijn regels zijn: Iemand stopt moeite en energie om zoiets te maken = auto + --> Als het vervolgens helemaal zaad is kan het altijd - wordenquote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Edit: FOEI M.I.!!! De regels van LSDB zijn: eerst luisteren --> dan pas raten![]()
Hele toffe gozer is het ook! Hele andere manier van mixen ook, vooral veel snellerquote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die laatste mix van hem vandaag geluisterd![]()
Die jongen kan me een partij draaien zeg! Jullie zijn aan elkaar gewaagd
The Z, da's toch de winnaar van die contest in Gestel een paar weekjes geleden?quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier wordt binnenkort ook een jaarmix opgenomen. Ga 't samen met The Z doen. Geen idee of jullie dat wat zegt
Stimmtquote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef Levitas het volgende:
[..]
The Z, da's toch de winnaar van die contest in Gestel een paar weekjes geleden?
Aciiiiiiid (lsd dus)quote:Op maandag 13 december 2010 23:13 schreef Krulliewullie het volgende:
NLS; thanks voor de mix, ik ben benieuwd
Voor de rest wil ik de avond graag even sluiten met de volgende mededeling!
Al heb ik geen flauw idee wat de boodschap is, want ik versta niet wat die kerel nu steeds roept!
Dan zul je wel een stukje om moeten reizen, of woon je ver van school?quote:Op maandag 13 december 2010 22:44 schreef haakon het volgende:
Die yearmix gaat op mn mp4 en ik luister em morgen mooi onderweg naar school
Dat is een hele goeie! Beste idee tot nu toe, ik dacht I See maar dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Aciiiiiiid (lsd dus)
oh yeah
tenminste dat is wat ik versta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |