Ik wilde het net posten, haha. Dat was toch die VST die ie illegaal had in dat 'making of' filmpje?quote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, die hoofdenjager.
Since I bought Ohmicide it's crashing. How ironic.
http://twitter.com/djheadhunterz/status/14448357472739328
quote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, die hoofdenjager.
Since I bought Ohmicide it's crashing. How ironic.
http://twitter.com/djheadhunterz/status/14448357472739328
Die is de enige die je fout hebt want die zit er helemaal niet inquote:Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef T-Force het volgende:
Intro:
Headhunterz - Psychedelic
Max Enforcer - Gold
Tuneboy - Ombrello malledetto
Chain Reaction - Lellebel
B-Front vs. Frontliner - Become the sky
Ran-D - Struggle for existence
Brennan Heart - Just as easy (Wildstylez vs. SMD Remix)
Josh & Wesz - Overdrive O
Deepack vs. Josh & Wesz - Keep it alive
Zany & Noisecontrollers - Paranoid
Tatanka - Tokyo
toffe plaatquote:Op maandag 13 december 2010 23:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Voor de rest wil ik de avond graag even sluiten met de volgende mededeling!
Al heb ik geen flauw idee wat de boodschap is, want ik versta niet wat die kerel nu steeds roept!
Vandepartij!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Sqoudson het volgende:
Iemand die zich nog geroepen voelt om naar Serious Request te gaan, donderdag 23 december?
Paar leuke namen daar, en alles voor het goede doel natuurlijk
Ik zal eens kijken of ik wat mensen kan meekrijgen... goede doelen steunen door naar hardstyle te luisteren, hoe mooi is datquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Sqoudson het volgende:
Iemand die zich nog geroepen voelt om naar Serious Request te gaan, donderdag 23 december?
Eindhoven is me iets te ver wegquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Sqoudson het volgende:
Wacht, ik snap de link niet tussen Serious Request en Hardstyle?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Sqoudson het volgende:
omdat SR in Eindhoven is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wacht, ik snap de link niet tussen Serious Request en Hardstyle?
Edit: jo, ik snap 'm!Waarom nou weer zo grievus ver weg?
Is de link nog verkrijgbaar?quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef NLS04 het volgende:
Over 10 minuten is de link klaar jongensZoals gewoonlijk erg benieuwd of jullie alle tracks uit de intro halen. Zitten er deze keer 11 in
EDIT:
Verstuurd.
Als je eerst de Dynamo zoekt in Google Maps, en daarna op het linkje 'in de buurt zoeken' klikt en dan parkeren invult, krijg je alle parkeergelegenheden in de buurtquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik wat mensen kan meekrijgen... goede doelen steunen door naar hardstyle te luisteren, hoe mooi is dat
waar kan je het beste parkeren daar?
Ah, dat ik dat vergeten ben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Jo! Staat in de top 10 van lsdb
Haha superfout ditquote:
met op de B-kant; Born To Bounce (Music Is My Destiny) (Josh & Wesz Remix)quote:
Gewoon de originele clip?quote:
Denk het niet, word Scantraxx Reloaded 026.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met op de B-kant; Born To Bounce (Music Is My Destiny) (Josh & Wesz Remix)
ik had iets te snel gekeken, op 1gabba staat ook iets van album; BB-Styles (DJ Edition) en daar staan die 2 nummers (met nog 35 andere) opquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Denk het niet, word Scantraxx Reloaded 026.
Klopt, Brooklyn Bounce had een hele zooi online geknikkerd, met die erbij. Maar nu dus ook via Scantraxx uitgebracht, althans op de 22e.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had iets te snel gekeken, op 1gabba staat ook iets van album; BB-Styles (DJ Edition) en daar staan die 2 nummers (met nog 35 andere) op
ah, duidelijk... album nog niet binnengehaald, toch maar ff doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:26 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klopt, Brooklyn Bounce had een hele zooi online geknikkerd, met die erbij. Maar nu dus ook via Scantraxx uitgebracht, althans op de 22e.
Vind er 3 van wel prima, Instant Fame Remix, The Word Is Out en Another Way.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:28 schreef Koepert het volgende:
Ook wel leuk... 6 previeuws van Geck-O
waaronder..
http://www.youtube.com//user/DjThera#p/u/2/dtBQT0aVEro
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Koepert het volgende:
NLS ! Eikel... Die mix is weer Aaaarggh... frusterend fijn... zoveel lekkere platen, die dan bijna 'te kort' in de mix zitten..Ik wist dat ik op je kon vertrouwen.. Pfff... niet te doen.. deze mix is weer
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:19 schreef ElDani het volgende:
2012: Come on god, answer me!Need to say more?
Chaos: Beginnetje is geniaal, daarna eigenlijk minder.
Immortal: Moah..
Dan moet je wat vaker naar de radio luisterenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jup hijs heerlijk, alleeen een paar tracks waar ik echt van dacht, WTF
Nog nooit van gehoord.
Scared is wel lekker, maar blijft ook weer heel typisch TNTquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe TNT...
Scared:
http://soundcloud.com/tuneboy/tnt-aka-technoboy-n-tuneboy-scared
Dial T for TNT:
http://soundcloud.com/tun(...)neboy-dial-t-for-tnt
Vind er niet heel veel aan eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe TNT...
Scared:
http://soundcloud.com/tuneboy/tnt-aka-technoboy-n-tuneboy-scared
Dial T for TNT:
http://soundcloud.com/tun(...)neboy-dial-t-for-tnt
Vind ze zelfs op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Vind er niet heel veel aan eigenlijk
Mij welquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef Beach het volgende:
Mag ik jullie alvast lekker maken met een tracklist zonder wat te posten?
JAJAJAJA!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef Beach het volgende:
Mag ik jullie alvast lekker maken met een tracklist zonder wat te posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zegt niks over mijn draaikunsten hoor
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:24 schreef Beach het volgende:
Ben benieuwd naar het eindresultaat, al ziet de tracklist er soms wat vreemd uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zegt niks over mijn draaikunsten hoor
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het eindresultaat, al ziet de tracklist er soms wat vreemd uit.
Wat Haakon eigenlijk zegt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |