quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
buiten Q miss wel, maar verder blijft het bij dat uurtje openen. ik geloof dus niet dat ze dat nog verder terug gaan zetten, anders hadden ze in mijn ogen Qlubtempo wel aangehouden (dat was altijd uitverkocht en werd toch gecanceled), maar ik hoop het van harte.
Onzin! Heerlijke plaat gewoonquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef 16meter het volgende:
Niet zo'n vette TT.
Want: Brennan Heart.
Is goed...krijg je van me....quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef Koepert het volgende:
Mwa k weet niet Bart...over dat early... je ziet juist in mijn ogen steeds meer dat early een grotere opening krijgt bij feesten.. (bijna standaard als opener op elk feest, Laatst Pavo & Zany Early @ Zak en zo zijn er meer voorbeelden) dus k weet t zo net niet of dat er echt NIET in zit..
[..]
Buy me beer!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en TT = mwah. Melo beetje gejat van the solstice"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Ik zat in de trein te surfen op mijn telefoon, dan gaat dat niet zo lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef T-Force het volgende:
Omdat Tha_Bartman geen nieuw topique heeft geopend
Breakbeat Junkie & Riskquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef eQuaL het volgende:
TVP!
Wat is eigenlijk jullie echte nummer EEN van dit jaar? Vorig jaar was dat voor mij Tonight, maar dit jaar eigenlijk geen enkel nummer gehad wat diezelfde kick geeft...
Top 3 in random order:quote:[img]
Overigens wel lekkere top 10 nummers hoor, maar nou niet echt een nummer waarvan je denkt, ja dat is het een van de beste nummers ooit(Wat toch wel zou moeten met een nummer 1 van het jaar)
Catatonic Overload - The Sexual Thrillquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef eQuaL het volgende:
TVP!
Wat is eigenlijk jullie echte nummer EEN van dit jaar? Vorig jaar was dat voor mij Tonight, maar dit jaar eigenlijk geen enkel nummer gehad wat diezelfde kick geeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien ook weer leuk een jaarmixjes poll te houden??
[ Bericht 0% gewijzigd door em-dee-em-aa op 03-12-2010 19:03:56 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Haha dat was een topper inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:49 schreef T-Force het volgende:
Bij beste album kun je nog Brennan Heart's Midifilez erbij zetten, maar ik verwacht niet dat die stemmen krijgt
Of gewoon een beste track?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:50 schreef 16meter het volgende:
Hard Bass vergeten bij beste indoor.Ziet er behoorlijk compleet uit verder.
Misschien leuk om er zoiets bij te doen?
Beste track all-round
Beste melodieuze track
Beste duistere track
En eerst een nominatie ronde te houden.
Ik heb wederom een intro geprobeerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:13 schreef 16meter het volgende:
Struggle, Feel my fire en Under Attack.. het ligt allemaal dicht op elkaar wat mij betreft.
Benieuwd naar de jaarmixjes van NLS en Bartman. Welke tracks doorstaan de selectie en hoe creatief zijn ze dit jaar met hun intro's.
Bij de anthems mag nog Brennan Heart - Revelations, Da Tweekaz - DNA & Toneshifterz - Unleash the Dragon aubquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dit hele beste nummertje van het jaar deed me denken aan de Fok! Best of 2010 verkiezing
Alvast een klein opzetje gemaakt, op en aanmerkingen zijn altijd welkom! (Ik ben vast het een en ander vergeten) Heb bewust niet alles vermeld maar puur namen die eventueel kans maken...
Dan kan ik deze in de laatste week van December weer aanmaken, net als vorig jaar
Spoilert:
Misschien ook weer leuk een jaarmixjes poll te houden??
Yep.. Ik stemde PVV. Voornamelijk voor de andere punten waar zij voor stonden en die ik wél goed vond! Jij stemde zeker PVDA ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Mijn tracks van 't jaar, hmm..
Ran-D - Under attack
haakon en 16meter zochten er nog 1?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:53 schreef T-Force het volgende:
Iemand nog een kaartje voor Loudness hebben? Gewoon voor aankoopprijs natuurlijk! Een maat haakt helaas af
Oei.. Daar gaat (misschien) het goede excuus van Q-Dance om InQontrol af te schaffenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
BTW verhoging gaat misschien toch niet door... In Qontrol ook weer terug?
Juist! Luisterbare sets, daar houden we van!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef sveno1990 het volgende:
voor geïnteresseerde de qlimax livesets in podcast http://feeds.feedburner.com/qdancepodcast
de set van zatox maar eens als eerst luisteren
kan het alleen maar met je eens zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:17 schreef 16meter het volgende:
Hoorde net deze toevallig weer eens
Jammer dat hij niks meer met dat alias doet.
edit: Deze was ook fijn
Magic, zonder twijfelquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef eQuaL het volgende:
ik word half 11 opgehaaldquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:39 schreef haakon het volgende:
vanavond ff de vloer in Lucky een paar cm de grond instampen
ik ga alvast voorzitten
Kicke! (snap je 'm?quote:
Gaat deze niet uitkomenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:02 schreef Koepert het volgende:
Pff.. Track vh jaar..
Chemical , Nightmare, Magic zijn idd wel de grootste kanshebbers omdat ik daar zo verrotte hard op leeg kan stampen.. Het heerlijke gevoel van, zo wild worden van een gevoel wat je door een track krijgt, terwijl je zo'n energie-explosie niet eens fatsoenlijk om kunt zetten naar vol gas stampen..
Oh btw.. gaat niet officieel uitkomen...terwijl het toch best een oke plaatje is..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Hey hey
All we want is a little of the good life
Standin' in line for a good time
As the rush comes in
Livin' the life of a breakbeat junkie!
grappig, want normaal haat iedereen altijd op Showtek en nu nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Hey hey
As the rush comes in
Ik zit hem nu te kijken, doet me gelijk denken aan die rookmachine's vooraan. Echt zonde want af en toe zag je echt geen hand voor ogen als je vooraan stond. Ook op de DVD lijkt er steeds een rookwalm voor de stage te hangen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:56 schreef Utca het volgende:
Kreeg vanochtend een mail dat m'n Decibel DVD verstuurd was, ligt ie net al in de bus
Het zijn er maar 2quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:58 schreef Beach het volgende:
grappig, want normaal haat iedereen altijd op Showtek en nu niet
quote:Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat is Showtek - Breakbeat Junky dik!
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Hey hey
As the rush comes in
quote:
anthem is nice! En Quake Dance was tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:05 schreef ElDani het volgende:
Op www.alphaverb.nl staat de 10e free release, het Quakedance Anthem van dit jaar!
Was het wat?
die mail kreeg ik ook, ga zo gelijk even in de bus kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:56 schreef Utca het volgende:
Kreeg vanochtend een mail dat m'n Decibel DVD verstuurd was, ligt ie net al in de bus
stukje Hard Kickerz toen we binnenkwamen; goede setquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef haakon het volgende:
Even over gisteren (Quake Dance):
Defector, bijna niets van gehoord..
Catatonic Overload, wel leuk setje.
Frequencerz: begint er op te lijken.
Wildstylez:
B-front:Dat lijkt er meer op! De ene na de andere knaller.
AVIO Live: FOOOKING HELL, dikste set die ik tot nu toe van ze gehoord heb, wat fijn wat fijn
Promo als afsluiterWat een held! Een paar hitjes, maar gewoon keihard raggen!
Quake Dance the 5th Anniversary was een meer dan geslaagd feest!
quote:Quake Dance the 5th Anniversary was een meer dan geslaagd feest!
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:17 schreef ElDani het volgende:
Holy shit! Noisecontrollers zijn terug! Wat een heerlijke tracks!
Vermenigvuldig dit met die nieuwe Wildstylez tracks en de collabs (oa Stardust)
Digital Age: Hier is een heeeeeelle grote fan!
Ken iemand die vaker met B-Front staat te praten. Hij zegt ook gewoon over zijn eigen plaat: daar kan ik over een jaar gewoon nog mee afsluiten, dan gaat het nog steeds los.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik heb de hele set van B-Front gewacht totdat hij Magic zou draaien en de laatste plaat van z'n set, net toen ik nog ff snel wilde gaan pissen omdat AVIO na hem kwam, gooit hij hem erin
Vertel!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al een aantal Fokkers gespot op de Decibel dvd
namen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
ja, dat heb je me nog ff gemeldquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef haakon het volgende:
Oja, en Musical Analysis![]()
![]()
Wat ben ik daar hard op gegaan zeg
preciesquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ken iemand die vaker met B-Front staat te praten. Hij zegt ook gewoon over zijn eigen plaat: daar kan ik over een jaar gewoon nog mee afsluiten, dan gaat het nog steeds los.
wie?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
volgens mij welquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:01 schreef haakon het volgende:
Remco, is die trouwens nog voorbij gekomen gister?
Niet opgemerkt iig..
Een luchtshot tijdens Noisecontrollers waarin ik jou zagquote:
Hahaaa vet! Bij hoeveelste minuut ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Een luchtshot tijdens Noisecontrollers waarin ik jou zag
Verder 16meter tijdens Zatox en ook tijdens Noisecontrollers, verder nog een Zatox shirtje langs zien komen maar weet niet of die van Snakeboy was.
DVD is nog niet helemaal bekeken, maar zit goed in elkaar
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:38 schreef 16meter het volgende:
Dat zeg je heel goed, ja. Showtek's oude nummers.
Als je nou echt oude nummers had opgenoemd zou ik het met je eens zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:37 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Showtek's oude nummers zijn gewoon baas, zoals FTS en Colours of the harder styles.
fijne kicks.
Ikkequote:
@ 1:06:38quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:37 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaaa vet! Bij hoeveelste minuut ?moet ik ff gaan zoeken
Die tracks maar voornamelijk Raver en 3 The Hard Way .. hebben gewoon zo'n heerlijke melo. Bij bijna alle tracks valt op een gegeven moment alles weg en begint de opbouw met puur het riedeltjequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je nou echt oude nummers had opgenoemd zou ik het met je eens zijn.
Ik doel dan op nummers als Brain Crackin', Seid Ihr Bereid, Save The Day en Choruz.
Die is zo vetquote:
Alphaverb in de kleinere zaal die hardtrance draaidequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef haakon het volgende:
Even over gisteren (Quake Dance):
Defector, bijna niets van gehoord..
Catatonic Overload, wel leuk setje.
Frequencerz: begint er op te lijken.
Wildstylez:
B-front:Dat lijkt er meer op! De ene na de andere knaller.
AVIO Live: FOOOKING HELL, dikste set die ik tot nu toe van ze gehoord heb, wat fijn wat fijn
Promo als afsluiterWat een held! Een paar hitjes, maar gewoon keihard raggen!
Quake Dance the 5th Anniversary was een meer dan geslaagd feest!
true!quote:
Ja, ik noemde maar wat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je nou echt oude nummers had opgenoemd zou ik het met je eens zijn.
Ik doel dan op nummers als Brain Crackin', Seid Ihr Bereid, Save The Day en Choruz.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 5 december 2010 09:21 schreef Beach het volgende:
Tja, dan alleen de leukste feesten eerst kiezen he
En later nog eens op marktplaats scoren.
Voor m'n jaarmix 34 tracks geselecteerd en als intro ga ik nog eens 9 tracks door elkaar gooien
Q is good for youquote:Op zondag 5 december 2010 09:12 schreef Levitas het volgende:
Damn, al die feesten t/m juli nu al in de voorverkoop door de BTW-verhoging. Ga het écht niet trekken om ook maar 50% van m`n kaartjes al te kopen. Zie op deze manier niet echt het voordeel van het starten van de voorverkoop ...
Super feestje, niet duur, lekkere muziek en een goede sfeer.quote:Op zondag 5 december 2010 13:11 schreef 16meter het volgende:
XXlerator was weer leuk. Drukte (wie immer) en het gedruk bij de jassen waren minder... Stond je een half uur op je jas te wachten, de balie eindelijk in zicht, drukt zo'n beveiliger je weer naar achter waardoor mensen die net aan komen lopen vooraan staan.
Wel een goede sfeer en aardig gedraaid. Frontliner live knalde er lekker op, heeft bewezen dat hij op een feestje als Loudness hoort. Alleen Magic doormixen na het intro vond ik een beetje jammer.
Aan je tweets te zien was het wel goed te doen volgens mijquote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef Koepert het volgende:
Gister Hardstyle Lovers @ Platformtheater te Groningen...onbekend zaaltje, prima geluid, erg rustig.alleen.. maar meer ruimte om te raggen...gassen.....en stampen...Meer volgt..t was laat
Twitter.quote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef T-Force het volgende:
[..]
Aan je tweets te zien was het wel goed te doen volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Za 29 januari XXLerator RAW: Thera vs. Crypsis via Thera Twitter![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 14:49 schreef T-Force het volgende:
Klopt! Staat op de Matrixx site.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Za 29 januari XXLerator RAW: Thera vs. Crypsis via Thera Twitter
Line-up:
Zatox
Crypsis Vs. Thera
B-Front
Ran-D
Psyko Punkz
Hosted by MC Villain
Waarom is Nijmegen zo ver?Mixes onder de naam Khadber
Komt door die verdomde Romeinen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klopt! Staat op de Matrixx site.
Line-up:
Zatox
Crypsis Vs. Thera
B-Front
Ran-D
Psyko Punkz
Hosted by MC Villain
Waarom is Nijmegen zo ver?
Is helemaal niet ver manquote:
Voor mij is het dus 2.5 uur met het OV en een auto is me veels te veel geldquote:
Tja, ik heb ook wel de pech dat er in de omgeving Haarlem/Leiden/Amsterdam ook niet veel feesten van dit kaliber zijn. Daarvoor moet je meer in Brabant, Twente of zelfs in de kop van Friesland zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 15:27 schreef Koepert het volgende:
Je moet wat overhebben voor goeie feestjes..
Je hebt toch een vriendin in Arnhem wonenquote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef 16meter het volgende:
Gister trouwens 4 uur gedaan over Nieuwegein-Nijmegen.
Mijn dank gaat uit naar de Nederlandse Spoorwegen.
Die woont niet meer in Arnhem, we wonen nu samenquote:Op zondag 5 december 2010 17:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin in Arnhem wonen
quote:Op zondag 5 december 2010 14:49 schreef T-Force het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Nicequote:Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef 16meter het volgende:
Die woont niet meer in Arnhem, we wonen nu samen
yeah..beroemdquote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
NiceJullie staan leuk op de DVD van Decibel trouwens
![]()
Over de DVD: Overall erg goed gewoonAlle area's worden fatsoenlijk in beeld gebracht (ongeveer 3-4 artiesten per area en ongeveer 10 minuten denk ik)
Montage is erg strak gedaan, heb hem met veel plezier gekeken.
Nog best wat FOK!kers gespot:
Vriendin 16meter bij Crypsis
Ik en 16meter van achteren bij Crypsis
Tha_Bartman & Huig in crowd-shot bij Wildstylez (?)
CrustyClown & Huig in crowd-shot bij Donkey Rollers (?)
Boy in zijn Zatox shirtje ergens, weet niet meer precies waar.
Haakon bij crowd-shot Noisecontrollers
Heb het nog niet gezien, ben benieuwd.quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
NiceJullie staan leuk op de DVD van Decibel trouwens
![]()
Over de DVD: Overall erg goed gewoonAlle area's worden fatsoenlijk in beeld gebracht (ongeveer 3-4 artiesten per area en ongeveer 10 minuten denk ik)
Montage is erg strak gedaan, heb hem met veel plezier gekeken.
Nog best wat FOK!kers gespot:
Vriendin 16meter bij Crypsis
Ik en 16meter van achteren bij Crypsis
Tha_Bartman & Huig in crowd-shot bij Wildstylez (?)
CrustyClown & Huig in crowd-shot bij Donkey Rollers (?)
Boy in zijn Zatox shirtje ergens, weet niet meer precies waar.
Haakon bij crowd-shot Noisecontrollers
Die kick is wel gaar idd... dat moet gewoon een subwoofer-toon zijn, en die moet beuken en dreunen en niet distorten en gruizen.. en ik strooi nu met allerlei woorden waarvan vast geeen reet klopt, maar denk dat je daardoor wel snapt wat ik bedoel..quote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef haakon het volgende:
Geen mooie kick vind ik, maar wel vet gedaan verder
Ik ga ff slaap inhalen na vrijdag
het zal het orgineel nooit overtreffen want die blijft dik _0_quote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef haakon het volgende:
Die kick vind ik niet eens zo heel slecht, hoewel het staartje van de kick van mij wel ietsie langer mag duren en de punch(?) wat harderquote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef haakon het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef de_huig het volgende:
ah er zijn hier een paar mensen die de zany tutorial uitgebreid hebben bestudeerd zie ik
Ik zie hem net staan op lsdb jaquote:Op maandag 6 december 2010 10:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mowguh!![]()
Wake you from your boredom #12 is erStaat op m'n site.
01. Walt Let The Music Play
02. Tommy Pulse The Answer (Part I)
03. Showtek Breakbeat Junkie
04. Wildstylez Pleasure
05. Klone Dragons Lair (Builder Remix)
06. Activator Set You Free
07. Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer The Stage Is Our Home
08. Alphaverb ft. Bass Modulators Give It Up
09. DJ Thera Clash (Chain Reaction Remix)
10. The Nasty Boyz Angel (Hardstyle Masterz Cut)
11. Max Enforcer & Waverider Dilemma
12. Crypsis Jealousy
13. Zatox So High
14. The Machine Vicious Tones (Second Mix)
15. B-Front Neophobia
16. Crypsis & Chain Reaction Furious
17. Donkey Rollers Voices Of Consience
18. Activator ft. K-Project Domination (Original Acti Rave Mix)
Doet me denken aan Activator @ Defqon.1 2006quote:Op maandag 6 december 2010 10:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
En weer een mooie lijst. Hoop dat er in 2011 wat mooie boekingen voor je komen. Zulke sets wil ik ook wel 's op een feestje horen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mowguh!![]()
Knip
Strangerz & Twisted komen er sowieso weer aanquote:Op maandag 6 december 2010 10:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
En weer een mooie lijst. Hoop dat er in 2011 wat mooie boekingen voor je komen. Zulke sets wil ik ook wel 's op een feestje horen.
Nee hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik geloof dat ik hier de enige ben die helemaal niets met breakbeat junkie heeft
Ik heb er ook niks mee. Gisteravond nog even geluisterd, maar nee, dit is gewoon bagger.quote:Op maandag 6 december 2010 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik geloof dat ik hier de enige ben die helemaal niets met breakbeat junkie heeft
* Boy_Snakeye kijkt verlegen naar de grond...quote:Op maandag 6 december 2010 11:37 schreef Koepert het volgende:
Omdat 1 plaat je niet aanstaat?Thats bullshit and you know it!
![]()
En ja ik vind Breakbeat Junkie wel ok..... daar schrok ik zelf ook van. maar t gaat me idd meer om de rest vd mix...
Ik vind het een saai nummer.quote:Op maandag 6 december 2010 11:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye kijkt verlegen naar de grond...![]()
En wat vinden we eigenlijk hiervan?
Ik vind wel iets hebben. Sinds "The Punishment" weinig van hem gehoord.
ik dus ook nietquote:Op maandag 6 december 2010 11:41 schreef 16meter het volgende:
Vet RemcoHad die al lang niet meer gehoord.
Naast punishment zijn oldskool rule en brain confusion ook heel dik!quote:Op maandag 6 december 2010 11:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye kijkt verlegen naar de grond...![]()
Ik vind wel iets hebben. Sinds "The Punishment" weinig van hem gehoord.
Vergeet Toby Emerson - Angel (Hyperdrive Remix) niet.quote:Op maandag 6 december 2010 12:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naast punishment zijn oldskool rule en brain confusion ook heel dik!
die van Scantraxx ook al een tijdjequote:Op maandag 6 december 2010 12:09 schreef haakon het volgende:
Fusion label releases collectie 2002/2010 staat op 1gabba
quote:djfrontliner B. Drooger
AS PROMISED: Frontliner LIVE @ XXlerator Matrixx December the 4th REMAKE by Frontliner http://snd.sc/fl18Kp via #soundcloud
hoe vet?!quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
dat ie überhaupt dit gewoon doet...
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Straks heeft elke Scantraxx artiest een eigen sublabel.quote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bioweapon krijgen misschien een eigen sublabel:
ratataquote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef eQuaL het volgende:
DIRTY SOUNDS GOING HARDSTYLE!!!
Tudududududuuuuuu
quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef eQuaL het volgende:
Tudududududuuuuuu
En ga het tegen je moeder zeggen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef eQuaL het volgende:
Tudududududuuuuuu
Wat hij zegtquote:
Dat had ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef eQuaL het volgende:
Gezellig hier!
Heb net kerstlichtjes opgehangen, over mijn speakers
quote:Op maandag 6 december 2010 16:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat had ik ooken over mn sub... zo mooi onder t bureau door, sfeerverlichting, vet enzow jwtz, maar goed... dat HAD ik... totdat de lampjes kapot begonnen te trillen
Haha zo hard staan mijn speakers helaas nooit. Krijg ik last met mijn burenquote:Op maandag 6 december 2010 16:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat had ik ooken over mn sub... zo mooi onder t bureau door, sfeerverlichting, vet enzow jwtz, maar goed... dat HAD ik... totdat de lampjes kapot begonnen te trillen
quote:Op maandag 6 december 2010 16:36 schreef ElDani het volgende:
Yeuy! Fok! werkend in Utrecht gekregen.
Ouderwets Beukalarm:
Wat een baasquote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een tweede relatie ga beginnen, met de W.Y.F.Y.B.-mixjes. Ik denk namelijk dat ik er verliefd op benquote:Op maandag 6 december 2010 10:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mowguh!![]()
01. Walt Let The Music Play
02. Tommy Pulse The Answer (Part I)
03. Showtek Breakbeat Junkie
04. Wildstylez Pleasure
05. Klone Dragons Lair (Builder Remix)
06. Activator Set You Free
07. Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer The Stage Is Our Home
08. Alphaverb ft. Bass Modulators Give It Up
09. DJ Thera Clash (Chain Reaction Remix)
10. The Nasty Boyz Angel (Hardstyle Masterz Cut)
11. Max Enforcer & Waverider Dilemma
12. Crypsis Jealousy
13. Zatox So High
14. The Machine Vicious Tones (Second Mix)
15. B-Front Neophobia
16. Crypsis & Chain Reaction Furious
17. Donkey Rollers Voices Of Consience
Hahaha.. Nou ja, ik vind die how-to filmpjes altijd wel interessant, en ja, door die filmpjes leer ik ook wat termen.quote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef de_huig het volgende:
ah er zijn hier een paar mensen die de zany tutorial uitgebreid hebben bestudeerd zie ik
damn, wat past die kick er TOTAAL niet bij zegquote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef haakon het volgende:
nice!quote:
dat.quote:Op maandag 6 december 2010 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
damn, wat past die kick er TOTAAL niet bij zeg
Congratsquote:Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef 16meter het volgende:
Die woont niet meer in Arnhem, we wonen nu samen
1:44:14 is de totale duur, bedoel je misschien 1:11:56?quote:Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
1:44:14 op de Decibel DVD, ook een manier om erop te komen
CrustyClown nog gespot tijdens Wildstylez (Atrocious)
Open relatiequote:Op maandag 6 december 2010 18:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een tweede relatie ga beginnen, met de W.Y.F.Y.B.-mixjes. Ik denk namelijk dat ik er verliefd op ben
Ja poeh wat denk jij nou? Dat ze die mixjes voor zichzelf mag in n exclusieve relatie? Uh...nee!quote:
HAAAHAAA wat grappig:P das het eindequote:Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef 16meter het volgende:
[..]![]()
1:44:14 op de Decibel DVD, ook een manier om erop te komen
CrustyClown nog gespot tijdens Wildstylez (Atrocious)
Net een koequote:Op zaterdag 4 december 2010 17:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
@ 1:06:38
Stukje daarvoor een erg mooi shot van 16meter
Ik zie niks bijzonders op 1:11:56.quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
1:44:14 is de totale duur, bedoel je misschien 1:11:56?
Als je met VLC Player afspeelt doet ie anders qua tijd als met WMP, ik snap ook niet waarom..quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonders op 1:11:56.Zal wel een andere rip hebben dan.
Wat zie jij op 40:48?![]()
Zowel met VLC als WMP kan ik geen bluray afspelen of ik doe iets fout. (gebruik nu Media Player Classic Home Cinema)quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Als je met VLC Player afspeelt doet ie anders qua tijd als met WMP, ik snap ook niet waarom..
quote:
Oeh dat kan nog wel eens heel vet uitpakkenquote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef Dalton_ het volgende:
van Twitter voor zover het nog niet duidelijk was;)
Dj_Digital_Punk Fuck it, Ill just say it... I was in the studio with @Noisecontroller @NC_Bas today!!
quote:01. Noisecontrollers Marlboro Man
02. Josh & Wesz Overdrive
03. Brennan Heart - Cult Music (Technoboy Remix)
04. The KGB s - Fahrenheit (Technoboy remix)
05. Bioweapon Move Your Body
06. Alphaverb Back
07. The hose - Call It Hardstyle (The Raiders Remix)
08. Wildstylez Feedback
09. Max enforcer Damned
10. Pau DJ ft. Alphaverb - Hands Up 2010
11. B-front Evil
12. Hardstyle Masterz & Max Enforcer - The Stage Is Our Home (Max Enforcer Remix)
13. Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars
14. Tatanka Mess Up
quote:
Haha, die had ik ook gezien! Maar das niet de échte Sterretje, maar een nepperdquote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef mstx het volgende:
Ik heb sterretje trouwens ook gespot
[ afbeelding ]
[..]
Zowel met VLC als WMP kan ik geen bluray afspelen of ik doe iets fout. (gebruik nu Media Player Classic Home Cinema)
Niet??...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Zou ie ook het "derde" sterretje hebben, net boven het geslachtsdeel, zoals de "echte" heeft??quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef mstx het volgende:
Ik heb sterretje trouwens ook gespot
[ afbeelding ]
[..]
Zowel met VLC als WMP kan ik geen bluray afspelen of ik doe iets fout. (gebruik nu Media Player Classic Home Cinema)
quote:
quote:
moest om 7.10 de bus hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 06:48 schreef Levitas het volgende:
Wat zijn jullie er trouwens vroeg bij? Het is nog geen 7:00 in Nederland, toch?
Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo vroeg wakker benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
El Dani feli!Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Ohquote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
1:44:14 is de totale duur, bedoel je misschien 1:11:56?
We zijn natuurlijk allemaal extra vroeg opggestaan om Dani te feliciflapperen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:48 schreef Levitas het volgende:
Wat zijn jullie er trouwens vroeg bij? Het is nog geen 7:00 in Nederland, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Uhm, welke tutorial? Linkje?quote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef de_huig het volgende:
Ik zou willen stellen dat het leuke plaatjes zijn, ondanks BH.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:41 schreef NLS04 het volgende:
Brennan Heart in een collab is een garantie voor briljante plaatjes.
en datquote:El Dani feli!
Daarbij denk ik dat t ook soms per ongeluk is.. hij is vergeten zn break erin te zetten, de collaborerende (jaja) dj heeft BH zn audiospoor op mute gezet, dat soort werk..quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik zou willen stellen dat het leuke plaatjes zijn, ondanks BH.
zoiets ja...of de koffie die BH zet is gewoon onovertroffen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daarbij denk ik dat t ook soms per ongeluk is.. hij is vergeten zn break erin te zetten, de collaborerende (jaja) dj heeft BH zn audiospoor op mute gezet, dat soort werk..
quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:41 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo vroeg wakker benMaargoed kan nu wel een gewaagde stelling droppen :
Brennan Heart in een collab is een garantie voor briljante plaatjes.
ArgumentatieBrennan Heart in combinatie met DJ TheraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
El Dani feli!Omdat Thera
![]()
Brennan Heart is verder![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daarbij denk ik dat t ook soms per ongeluk is.. hij is vergeten zn break erin te zetten, de collaborerende (jaja) dj heeft BH zn audiospoor op mute gezet, dat soort werk..
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ohshit
Was een shot van een gozer die net een pilletje aan z'n maatje gaf, terwijl die schuw om zich heen zat te kijkenTijdens Psyko Punkz, geloof ik.
15.39?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ohshit
Was een shot van een gozer die net een pilletje aan z'n maatje gaf, terwijl die schuw om zich heen zat te kijkenTijdens Psyko Punkz, geloof ik.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldig!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef de_huig het volgende:
[..]
heb even het stukje van de donkey rollers op de decibel dvd teruggekeken en volgens mij hadden de heren al een lekker pilske op van tevoren..wat een helden"wa zal ons mam blij zijn" "we zijn nu klaar met de sitdowns, we hebben nu het 'trekjeonderbroekuitensteekhemindelucht-moment' " ..je mag het onzin/irritant vinden, maar ik vind het lachen
En dat Eindhovens accentje van (voornamelijk) DV8 is echt geweldigquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik vind het ook geweldig!Het kan ook niet echt irritant zijn, want t is gewoon humor, wat je bijvoorbeeld van meneer Ruffian niet kan zeggen
Ben benieuwd, hij gaat hem zaterdag draaienquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef Levitas het volgende:
En de track van Noisecontrollers & Digital punk is af.
Als ik die tweets lees:
6 december: "Today joining forces with someone you won't expect"
7 december: "Today finished a track with Digital Punk"
Zouden ze serieus het hele nummer in 2 dagen in elkaar gezet hebben?
line up? waar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef StijnDa het volgende:
Voorverkoop Intents festival begint morgen, gaat iemand daarheen?
quote:
Dit was vorig jaar, nu nog niet bekendquote:Line-up
1T-town Masters
14:00 - 15:00: Ninjakwan
14:00 - 15:00: Xardio
15:00 - 16:00: Prankster
15:00 - 16:00: Trypsin
16:00 - 17:00: Noize Suppressor
17:00 - 18:00: Only
18:00 - 19:00: Korsakoff
19:00 - 19:30: Live: T-Town Dreamteam
19:30 - 20:30: Promo
20:30 - 21:00: Live: Evil Activities
21:00 - 22:30: Nosferatu
21:00 - 22:30: Tha Playah
22:30 - 23:00: Live: Ophidian
23:00 - 00:00: Partyraiser
MC: Apster
MC: Syco
2Outrageous: Launch Platform
14:00 - 15:00: Noisecult
14:00 - 15:00: Soulshakerz
15:00 - 16:00: A-lusion
16:00 - 17:00: Ran-D
17:00 - 18:00: Zatox
18:00 - 19:00: Deepack
19:00 - 19:30: Live: Avio
19:30 - 20:30: Paul Elstak
20:30 - 21:00: Live: Flamman & Abraxas
20:30 - 21:00: MC: Remsy
21:00 - 22:30: Panic
22:30 - 00:00: Vince
MC: Renegade
3Fusion: Deep Space
14:00 - 15:00: Dr.Phunk
15:00 - 16:00: Devon K.
16:00 - 17:00: The Pitcher
17:00 - 18:00: Coone
18:00 - 19:00: Isaac
19:00 - 20:00: The Prophet
20:00 - 20:30: Live: Hardstyle Masterz
20:30 - 21:30: Psyko Punkz
21:30 - 22:30: D-Block & S-te-Fan
22:30 - 23:30: Brennan Heart
23:30 - 00:00: Live: Dee-Block & S-te-Pack
MC: Villain
haha zet dan even BOVEN die quote dat dat de lijn van vorig jaar was :p nu zat ik hem al helemaal kritisch te bekijken om mijn vakkundige commentaar er op los te laten; blijkt het niet nodig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Dit was vorig jaar, nu nog niet bekend
Oisterwijk.
Oké, wie de freak zijn dan dee-block en 's-te-pack?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit was vorig jaar, nu nog niet bekend
Oisterwijk.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:44 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha zet dan even BOVEN die quote dat dat de lijn van vorig jaar was :p nu zat ik hem al helemaal kritisch te bekijken om mijn vakkundige commentaar er op los te laten; blijkt het niet nodig.
Ik wil er wel eens heen ja.. Hoor er over het algemeen veel goede verhalen over, maar vind het nu nog iets te vroeg voor kaartjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef StijnDa het volgende:
Voorverkoop Intents festival begint morgen, gaat iemand daarheen?
Okéquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik wil er wel eens heen ja.. Hoor er over het algemeen veel goede verhalen over, maar vind het nu nog iets te vroeg voor kaartjes
En op Thrillogy was dat niks speciaals imo..quote:
Hehequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Da_Ripper het volgende:
herkansing![]()
ElDani, Gefeli met je verjaardi
Lang zal die leven, zaldie
Hieperdehieperdie
Hoerie![]()
en jammer M.I... maar als ik de grote Barrie Stevens mag quoten en dat mag ik, vooral doorgaan
Haha, Nice!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
En op Thrillogy was dat niks speciaals imo..
http://twitpic.com/3du74p
Hier moest ik wel even om lachen, hahaha
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
HeheJah in principe doe ik ook geen contesten meer, maar dit leek me wel een interessante om aan mee te doen. Had imo wel een hele dikke demo opgestuurd en die zal ik snel ook nog wel ff online zetten...
Duurtlang...quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
HeheJah in principe doe ik ook geen contesten meer, maar dit leek me wel een interessante om aan mee te doen. Had imo wel een hele dikke demo opgestuurd en die zal ik snel ook nog wel ff online zetten...
Hier moest ik om lachen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen...
http://twitpic.com/show/full/3d86ngHahaha ik dacht echt wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in het begin van hun carriere waren de nieuwe nummers gewoon niet bij te houdenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Misschien hadden ze nog wat liggen, en volgens mij kunnen de NC sowieso best snel wat mooi spul maken.
nicequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:07 schreef Koepert het volgende:
Alusion twitterde/tweette/tjilpte (ja twitter) ook dat ie zn oude collectie "leuke-ideeen-niks-mee-gedaan" files aan t doorspitten was en daar nu wat mee wil gaan doen.. en waarom ook niet..
* ReMcOrE moest ook even lachenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:29 schreef Levitas het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen...
http://twitpic.com/show/full/3d86ngwhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Vreemd ik associeer dat toch echt meer met het breien van een bruine trui.quote:
Garlic Breath Tosser (IG Bounce & Darqtai Remix)quote:Op woensdag 8 december 2010 13:10 schreef 16meter het volgende:
Go on, you Gaelic fucking garlic-breath tossers!
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Garlic Breath Tosser (IG Bounce & DarqtaiThe Machine Remix)![]()
die werd afgelopen vrijdag op Quake Dance ook nog gedraaid, wat heb ik toen 'n gas gegeven zegquote:Op woensdag 8 december 2010 16:05 schreef T-Force het volgende:
Drum...Bassline...Music...D-D-D-Discorecord!
quote:
Balenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Helaas niet gewonnen met de Reset contest
Ach sooo, nou dan weet ik welke ik niet moet downloadenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@KrullieWullie; zoals gezegd zat In Our Memories wel in FL Live @ Defqon.1 2010
http://lsdb.nl/set/51787/(...)LIVE_12-06-2010.html
en die verkrachting van het origineel heet; Abject - In Our Memories (Frontliner's Sweet Dreams Medley Remix)
de set an sich was wel goed, alleen dat nummerquote:Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ach sooo, nou dan weet ik welke ik niet moet downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |