Ik heb wederom een intro geprobeerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:13 schreef 16meter het volgende:
Struggle, Feel my fire en Under Attack.. het ligt allemaal dicht op elkaar wat mij betreft.
Benieuwd naar de jaarmixjes van NLS en Bartman. Welke tracks doorstaan de selectie en hoe creatief zijn ze dit jaar met hun intro's.
Bij de anthems mag nog Brennan Heart - Revelations, Da Tweekaz - DNA & Toneshifterz - Unleash the Dragon aubquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dit hele beste nummertje van het jaar deed me denken aan de Fok! Best of 2010 verkiezing
Alvast een klein opzetje gemaakt, op en aanmerkingen zijn altijd welkom! (Ik ben vast het een en ander vergeten) Heb bewust niet alles vermeld maar puur namen die eventueel kans maken...
Dan kan ik deze in de laatste week van December weer aanmaken, net als vorig jaar
Spoilert:
Misschien ook weer leuk een jaarmixjes poll te houden??
Yep.. Ik stemde PVV. Voornamelijk voor de andere punten waar zij voor stonden en die ik wél goed vond! Jij stemde zeker PVDA ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Mijn tracks van 't jaar, hmm..
Ran-D - Under attack
haakon en 16meter zochten er nog 1?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:53 schreef T-Force het volgende:
Iemand nog een kaartje voor Loudness hebben? Gewoon voor aankoopprijs natuurlijk! Een maat haakt helaas af
Oei.. Daar gaat (misschien) het goede excuus van Q-Dance om InQontrol af te schaffenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
BTW verhoging gaat misschien toch niet door... In Qontrol ook weer terug?
Juist! Luisterbare sets, daar houden we van!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef sveno1990 het volgende:
voor geïnteresseerde de qlimax livesets in podcast http://feeds.feedburner.com/qdancepodcast
de set van zatox maar eens als eerst luisteren
kan het alleen maar met je eens zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:17 schreef 16meter het volgende:
Hoorde net deze toevallig weer eens
Jammer dat hij niks meer met dat alias doet.
edit: Deze was ook fijn
Magic, zonder twijfelquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef eQuaL het volgende:
Wat is eigenlijk jullie echte nummer EEN van dit jaar? Vorig jaar was dat voor mij Tonight, maar dit jaar eigenlijk geen enkel nummer gehad wat diezelfde kick geeft...
ik word half 11 opgehaaldquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:39 schreef haakon het volgende:
vanavond ff de vloer in Lucky een paar cm de grond instampen
ik ga alvast voorzitten
Kicke! (snap je 'm?quote:
Gaat deze niet uitkomenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:02 schreef Koepert het volgende:
Pff.. Track vh jaar..
Chemical , Nightmare, Magic zijn idd wel de grootste kanshebbers omdat ik daar zo verrotte hard op leeg kan stampen.. Het heerlijke gevoel van, zo wild worden van een gevoel wat je door een track krijgt, terwijl je zo'n energie-explosie niet eens fatsoenlijk om kunt zetten naar vol gas stampen..
Oh btw.. gaat niet officieel uitkomen...terwijl het toch best een oke plaatje is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |