abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89270296

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifdm.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifavio.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgasdasd.jpgtreces_bg_mini.pngwillemjan2(3).jpgbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgHard%20Bass%2012.jpgWGAF.gifwc_slot%2060x60.jpg118773.jpg161372.gifgrom.jpgq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngusericon.jpgfat%20bleach.jpgrsz_baron.jpg2gxg2s9.gifhoppa%20definitief.gif

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_

Bekende producers en DJ's~:)
*A-lusion*Donkey Rollers *Project One
*Abyss*Dozer (f.k.a. Tony)*Pulse
*Activator*Dutch Master*Scope DJ
*Alpha Twins*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Showtek
*Alphaverb*Francesco Zeta*Southstylers
*Alter Egosz*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Genius*Tatanka
*Balistic*Gizmo*Technoboy
*Beholder*Grandmaster Q*The Partycrushers
*Blackmail*HardOnez*The Pitcher
*Blutonium Boy*Hardstyle Masterz*The Prophet
*Brainkicker*Headhunterz*The Revivals
*Brennan Heart*Isaac*The Scientist
*Calypso*Jones*The Vision
*Carnifex*Josh & Wesz*Trilok
*Charly Lownoise*Kold Konexion*Vekta
*Chiren*Lady Tom*Vince
*Clive King*Luna*Wildstylez
*D-Block & S-te-Fan*Max B. Grant*Xavi
*Dana*Max Enforcer*Zany
*Daniele Mondello*Mind Hunterz*Zatox
*Darkraver*Noisecontrollers*Zenith
*Davide Sonar*Pavo*Zero Sanity
*Deepack*Philippe Rochard
*DHHD*Pila

MC's ^)
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
Charly LownoiseLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
GostosaShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
FreakyMusic
M!d!fy
Mythica
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
StraightOn Recordings
Zanzatraxx

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
HardFM
Real Hardstyle Radio
Hardshockers
Q-Dance radio

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
[Hardstyle #151] No time to waste!
[Hardstyle #152] It's about time..
[Hardstyle #153] You want some shit for your brain?
[Hardstyle #154] Ground Zero
[Hardstyle #155] We gonna get dirty!
[Hardstyle #156] Last night a DJ saved my life.
[Hardstyle #157] We don't care!
[Hardstyle #158] When the sky is bright we dance to infinity
[Hardstyle #159] Bum Bapi
[Hardstyle #160] Do you believe in ghosts?
[Hardstyle #161] I hate the fact I'm running late!
[Hardstyle #162] Bassdrum unstoppable
[Hardstyle #163] The madness is calling me!
[Hardstyle #164] Lock and load!!!
[Hardstyle #165] Wat een geile bedoeling, SHIIIIT!
[Hardstyle #166] The music gives me faith till we meet again
[Hardstyle #167] A Process of Creation
[Hardstyle #168] Must create the sound
[Hardstyle #169] Don't Be Left Behind
[Hardstyle #170] I Want It Hard, That Is My Taste
[Hardstyle #171] The Only Limit....
[Hardstyle #172] Call it recaptured
[Hardstyle #173] Three, four, we're back for more!
[Hardstyle #174] It's time to stop being a nice guy....
[Hardstyle #175] Can't Stop, Damn Right, Don't Stop Motherfuck
[Hardstyle #176] My legs are hurting, but I feel free...
[Hardstyle #177] It's coming to your face and it leaves no trace

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009

TT:

De OP

[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Ripper op 28-11-2010 21:01:09 ]
gr gr
pi_89270340
Die is heel vet inderdaad! Lange versie waardeerde ik ook wel!
Mixes onder de naam Khadber
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2010 @ 20:39:42 #3
159915 -Menn0-
MNO
pi_89270565
Qlimax was helaas het minste feest van dit jaar. Had er echt vette zin in maar helaas...
,,/
pi_89270715
Had trouwens 't idee dat ik me gister ergens in het buitenland waande... Serieus bijna geen NL'er gezien, alleen maar buitenlanders...
  zondag 28 november 2010 @ 20:45:45 #5
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_89270895
TT lekkerrrr :Y
Qlimax: jammer voor iedereen ... behalve de thuisblijvers. Gelukkig hebben we de setjes nog.
Hoewel 'gelukkig'? Bladerde even door Zatox's set, wilde graag "Tat & Zat - GangstaChoirs" horen, hoor ik daar die stink-ruffian weer met z'n josti-zinnetjes |:(
Wat je vindt, ...
pi_89271118
Ik ben confused. Het eerste nummer van de Zatox set, is de collab met Ran-D, maar daar komt een paar keer "Hard Bass" in voor. Maar, het anthem van HB is door Tat&Zat..
Need an explanation :)
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2010 @ 20:51:19 #7
159915 -Menn0-
MNO
pi_89271198
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Had trouwens 't idee dat ik me gister ergens in het buitenland waande... Serieus bijna geen NL'er gezien, alleen maar buitenlanders...
Kwam zo'n dude naar me toe: "Could you please hold this for a minute" terwijl me een traytje bier aangaf. Maar hij zei het met zo'n zwaar Nederlands accent dat ik zei "oow dat kan je ook gewoon in het Nederlands vragen hoor." Toen trok hij echt deze bek -> :D Was ik de eerste Nederlander die hij tegen was gekomen, het was toen al 4 uur :')
,,/
pi_89271515
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef Levitas het volgende:

[..]

Is opsich wel logisch natuurlijk, al die buitenlanders enzo willen de DJ's zien anders weten ze niet wie er draait, haha :) Naja.. Ik had het dan wel geweten, mooi 1 van de zijkanten uitgekozen en daar met de ruimte uit m`n dak gegaan :D
iedereen wil de DJ graag zien, dus in het midden is het het drukst... en wat doet Q? die zetten het podium gewoon over dwars :') :')

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Kwam zo'n dude naar me toe: "Could you please hold this for a minute" terwijl me een traytje bier aangaf. Maar hij zei het met zo'n zwaar Nederlands accent dat ik zei "oow dat kan je ook gewoon in het Nederlands vragen hoor." Toen trok hij echt deze bek -> :D Was ik de eerste Nederlander die hij tegen was gekomen, het was toen al 4 uur :')
:D _O- _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_89271642
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Hahah, ik moest even hardop lachen:D
  zondag 28 november 2010 @ 21:05:55 #10
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_89272093
Whehehe Menno :D

Fantasy Island kaart is binnen! Weet nog niet of ik voor of na 12 uur ga.. ff kijken of men ouders het kunnen waarderen :P
The Outside Agency
  zondag 28 november 2010 @ 21:06:36 #11
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89272144
Gewoon fucking 3 paginas ofzo missen omdat je aan t bierdrinken bent.. Na bijgelezen te hebben ben k blij dat gedaan te hebben :) Afgaande op de comments hier en de setjes/tracklists..

Pavelow ^O^ (Beartrap _O_)
Wildstylez ok
Zatox ok

Rest.... mwoagh.. niet boeien..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_89272323
Jongens, linksvoor genoeg ruimte, genoeg nederlanders, genoeg fijne platen, genoeg bier...kortom. Meesterlijke Qlimax voor mij :D
Ik merk overigens wel dat ik minder kritisch ben als de meeste party-gangers tegenwoordig.

Wat wel echt schandalig was, was dat gedoe bij de kluisjes van E...Daardoor 1uur later pas in de dome -O- en daardoor 3/4de pavelow gemist }:|
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2010 @ 21:18:17 #13
159915 -Menn0-
MNO
pi_89272972
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef haakon het volgende:
Whehehe Menno :D

Fantasy Island kaart is binnen! Weet nog niet of ik voor of na 12 uur ga.. ff kijken of men ouders het kunnen waarderen :P
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

:D _O- _O-
Haha ook zo mooi. Ik was met een vriendin even zitten want "het ging even niet zo goed" nou eigen schuld dikke bult maar goed zo lief als ik ben toch maar mee gelopen want als nuchtere Henkie maak ik me dan toch wel zorgen om zo'n meisje. Nou wij zitten, beetje praten, afleiden van haar te harde space, drinken en wat Dextro gegeven en toen het weer ging terug gelopen. Maja niet je groep terug kunnen vinden natuurlijk....

Wij zoeken zoeken zoeken (naja ik dan, zij snapte het toch allemaal niet meer) maar mooi niks vinden. Dus ik vraag aan zo'n dude van 2 meter 80 zie jij hier in de buurt iemand met een zwarte rugtas (aangezien de kluisjes op waren hele avond met rugtas gelopen....) Nee dat zag hij niet, nou ok prima bedankt en verder gelopen. Maja ik wist wel vrij zeker dat wel in de buurt waren waar we stonden namelijk vlakbij de rechter camera. Opeens zie ik dus m'n groepje, ik blij, meisje blij en de de van de groep was al de hele avond HEEL blij ( :P ). Zie ik opeens die dude van 6 meter 30 weer staan. Ik zeg ben je ze ook gaan zoeken want dit is mijn groep? Zegt die Henkie "nee ik sta hier al de hele avond." Stond hij gewoon naast onze groep maar omdat hij ze niet zag heb ik ook niet meer gekeken :') Als hij z'n arm had uitgestoken had ie iemand van mijn groep aangeraakt. :') Vette blunder :')
,,/
  zondag 28 november 2010 @ 21:22:22 #14
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89273261
Terecht dat je je super vermaakt hebt T-Forcie, waarschijnlijk als ik er was geweest ik ook wel, maar merk idd dat, mede omdat ik heeel veel soorten muziek luister, het meer boven het maaiveld uit moet komen om me te boeien dan 'vroeger' en tegenwoordig gebeurt dat gewoon minder.

Qlimax vorig jaar was mn eerste; en toen vond ik het al het minste feest vh jaar.. Te druk, te vol, te rare sfeer, te veel gericht op show en jezelf showen ipv op de muziek zelf.. Mede daarom vind ik feestjes in Huize Maas ook nog steeds tof. 1 a 2 goeie acts, niks geen aankleding vd zaal (weinig iig) en gewoon gaan met die banaan.

Ok, misschien is dat ook gewoon n kwestie van verwend zijn, maar er komt zoveel uit, waarom dat toch elke keer van die makkelijke voorspelbare setjes.. Mede daarom vind ik Pavelow tof; anders dan de rest.
  zondag 28 november 2010 @ 21:29:29 #15
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_89273795
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:50 schreef Levitas het volgende:
Ik ben confused. Het eerste nummer van de Zatox set, is de collab met Ran-D, maar daar komt een paar keer "Hard Bass" in voor. Maar, het anthem van HB is door Tat&Zat..
Need an explanation :)
Megaupload link moet je hebben.
There is no rehab for stupidity.
pi_89274357
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef -Menn0- het volgende:

zo'n dude van 2 meter 80
...
die dude van 6 meter 30
Weet je zeker dat je nuchter was?
pi_89274439
Overigens waren door allerlei DJ's sommige overgangen niet gemixed maar van te voren gemaakt op de computer of werd het stop/start systeem van stal gehaald ;(
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2010 @ 21:40:43 #18
159915 -Menn0-
MNO
pi_89274498
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je nuchter was?
Haha ja maar die dude was echt ziekelijk lang :P Hij ging me een heel verhaal vertellen over iets met hormonen ofzo en hij werd steeds langer in z'n eigen verhaal :')
,,/
pi_89275071
2 meter 80 serieus? Ik ken wel iemand van 2 meter 18 maar dat vind ik al enorm :{
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2010 @ 22:11:00 #20
159915 -Menn0-
MNO
pi_89276341
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef Beach het volgende:
2 meter 80 serieus? Ik ken wel iemand van 2 meter 18 maar dat vind ik al enorm :{
Zijn echte lengte weet ik niet want die dude was zo vaag als een zak aardappelen :D Duurde ook ff voordat ik door had dat het met hormonale afwijking te maken had want erg duidelijk was z'n verhaal niet :') Maar ik ben 1.90 en hij moest bukken om met me te praten, stak ook een flink stuk boven het publiek uit. Gaf em een hand, daar paste mijn hand 2 keer in!!

[ Bericht 0% gewijzigd door -Menn0- op 28-11-2010 22:30:50 ]
,,/
  zondag 28 november 2010 @ 22:26:28 #21
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_89277248
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef Da_Ripper het volgende:
TT lekkerrrr :Y
Qlimax: jammer voor iedereen ... behalve de thuisblijvers. Gelukkig hebben we de setjes nog.
Hoewel 'gelukkig'? Bladerde even door Zatox's set, wilde graag "Tat & Zat - GangstaChoirs" horen, hoor ik daar die stink-ruffian weer met z'n josti-zinnetjes |:(
dat ja

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef Beach het volgende:
en ik hoop dat je een grapje maakt
The only limit is your own imagination
pi_89277536
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:26 schreef de_huig het volgende:

[..]

dat ja

[..]

en ik hoop dat je een grapje maakt
Nope.
  zondag 28 november 2010 @ 22:31:26 #23
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_89277551
Ik heb me super vermaakt op Qlimax, en dat ook nog alleen op cola, water en wat te eten :D Volgens mij stond ik gewoon op de perfecte plaats, sfeer was om mij heen in ieder geval top. Bovendien ging ik met 0% verwachting, altijd slim denk ik ;). Volgend jaar dus gewoon weer een kaartje kopen :)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_89279917
Ben ik trouwens de enige die een 'Stop running the script?-error' krijg als ik de eerste pagina inlaad? (De OP dus)
gr gr
  zondag 28 november 2010 @ 23:09:59 #25
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_89280035
quote:
Fear.FM Top100 & Awards
Well, hasn't 2010 has been a spectacular and eventful year? The return of the Fear.FM, incredible releases, amazing parties and seeing our beloved harder styles scene expanding further and further around the world are just a few of the things to be happy about.

As this year is drawing to a close, we are happy to announce that we have brought back the widely respected Hardstyle & Hardcore Top 100's. Another thing we would like to introduce, and we are really excited about it, is the first annual Fear.FM Awards. The Award winners and the Top 100 lists will be selected from your vote, so we need your help!

Voting
What you will be voting for:

Your Top 10 Tracks of 2010
Most Popular Artist
Most Popular New Face
Most Popular Label
Most Popular Outdoor Event
Most Popular Indoor Event
The top 10 tracks you vote for will be contributed to the Top 100 list of the specific genre they are in. We can only accept votes for tracks that have been released on an official label in the year of 2010. If they do not fit that criteria, we are unable to accept the vote for that track. We can also only accept one vote for each Award. So vote now!
http://top100.fear.fm/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door em-dee-em-aa op 28-11-2010 23:22:47 ]
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2010 @ 23:29:13 #26
159915 -Menn0-
MNO
pi_89280968
100% mee eens!

Alleen moet ik zeggen dat ik nog nooit van The R3bels gehoord heb :@

Edit: kan merken dat ik moe ben :') The R3bels - Bionicle is al vaak gedraaid hier :)

Edit 2: ik heb vet veel nummers van The R3bels in op m'n iPod staan alleen heb ik er bij stil gestaan van wie welk nr is :')
,,/
  zondag 28 november 2010 @ 23:30:38 #27
213010 haakon
pi_89281033
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef -Menn0- het volgende:
100% mee eens!

Enigste passende reactie: o|O
The Outside Agency
  zondag 28 november 2010 @ 23:31:35 #28
238230 em-dee-em-aa
pi_89281085
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef -Menn0- het volgende:
100% mee eens!

Maar even checken dan lijkt me ;)

Zijn erg goed bezig dit jaar! :D
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2010 @ 23:32:27 #29
159915 -Menn0-
MNO
pi_89281119
Ik heb mezelf gecorrigeerd O-)
,,/
  zondag 28 november 2010 @ 23:36:41 #30
238230 em-dee-em-aa
pi_89281318
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:32 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb mezelf gecorrigeerd O-)
Ik zie het staan, goede zaak ^O^
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2010 @ 23:49:39 #31
159915 -Menn0-
MNO
pi_89281817
It's still pretty new to me ;)

Sinds Defqon pas echt naar Hardstyle gaan luisteren, ben nog maar een broekie mbt Hardstyle. :P

Maar inmiddels wel dat ik echt een "rawstyle" liefhebber ben, Fusion in de HMH was echt briljant!

[ Bericht 0% gewijzigd door -Menn0- op 29-11-2010 00:15:28 ]
,,/
  zondag 28 november 2010 @ 23:53:33 #32
213010 haakon
pi_89281960
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:49 schreef -Menn0- het volgende:
It's stille pretty new to me ;)

Sinds Defqon pas echt naar Hardstyle gaan luisteren, ben nog maar een broekie mbt Hardstyle. :P

Maar inmiddels wel dat ik echt een "rawstyle" liefhebber ben, Fusion in de HMH was echt briljant!
Fusion was idd belachelijk vet :D
Vooral met de FOK!kers was echt super lachen!
The Outside Agency
pi_89285943
Je stemt voor beste indoor feest van 2010 voor Loudness, terwijl dat 11 december is (het is nu 29 november), best knap dat je nu al weet dat dat het feest van het jaar wordt :D
  maandag 29 november 2010 @ 07:54:17 #34
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_89286174
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 07:21 schreef Levitas het volgende:
Je stemt voor beste indoor feest van 2010 voor Loudness, terwijl dat 11 december is (het is nu 29 november), best knap dat je nu al weet dat dat het feest van het jaar wordt :D
dat wilde ik zeggen ja, maar laten we hopen dat ie gelijk heeft ^O^
pi_89287218
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens waren door allerlei DJ's sommige overgangen niet gemixed maar van te voren gemaakt op de computer of werd het stop/start systeem van stal gehaald ;(
BH die gewoon fade-out, fade-in doet -O-

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die een 'Stop running the script?-error' krijg als ik de eerste pagina inlaad? (De OP dus)
nee, krijg ik af en toe ook...

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best Artist _O_ Best Label _O_ Best Outdoor Event _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 29 november 2010 @ 09:13:39 #36
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89287261
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

SPOILER
Heeft iemand toevallig een lijst met alle 2010 releases? :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_89287611
Zou er misschien, zomaar, een mogelijkheid zijn dat ik in de OP terecht kan komen? :s)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_89289050
Voor de liefhebbers staat Wake You From Your Boredom #11 online op m'n site :)

01. Brennan Heart One Master Blade
02. Star Creatorz Killzone (Hunter Remix)
03. Wildstylez Missin
04. Zatox A New Dimension
05. Bass Modulators Take It Back
06. Zairon Stand Up (Piano Mix)
07. Zanzalabs Biological Chemistry (Headhunterz Remix)
08. Activator One I Love
09. Machinehead Headwave (Zatox Remix)
10. 2 Best Enemies Phases (Technoboy Romantic Mix)
11. Activator Im A Natural Born DJ
12. Digital Punk & MC Jeff Warrior Redemption
13. Nitro Man Techno Prime (Psyko Punkz Remix)
14. Chain Reaction Victime
15. Zatox & Tatanka Loops & Things
16. Zany & The Beholder Euphoria
17. Desnar 2H2H
pi_89290073
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Mind.Illusion het volgende:

03. Wildstylez Missin
08. Activator One I Love
17. Desnar 2H2H
Morgen tijdens het sporten eerst maar deeltje 10 doen :P

En mijn WTF momentje is bereikt vandaag.... :?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_89290382
quote:
03. Wildstylez Missin
:D :9 ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 29 november 2010 @ 11:26:33 #41
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89290765
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Morgen tijdens het sporten eerst maar deeltje 10 doen :P

En mijn WTF momentje is bereikt vandaag.... :?
Je weet dat ie vervolgens dit er ook over twittert he?

quote:
djisaac That's right! Don't take it too serious;) RT @kadetdj:
@djisaac Funniest new track dude haha, nice work!
  maandag 29 november 2010 @ 11:26:51 #42
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89290772
quote:
Op maandag 29 november 2010 07:54 schreef de_huig het volgende:

[..]

dat wilde ik zeggen ja, maar laten we hopen dat ie gelijk heeft ^O^
QFTT (quoted for truth & tvp)

ik heb goede loudness zin :Y en ook eens met wat koepert zei.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_89290910

Lekker nummertje, hebben mensen dit nummer de laatste tijd gehoord? Heb er niet echt op gelet maar de laatste keer dat ik hem hoorde was op de feest fabriek. Zou vet zijn als ze dit nummer zaterdag draaien bij XXLerator zaterdag.
pi_89291098
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:26 schreef Koepert het volgende:

[..]

Je weet dat ie vervolgens dit er ook over twittert he?

[..]

Nee niet gezien. Had het ook niet serieus genomen, maar vond het wel heel apart om zoiets überhaupt te maken :P
  maandag 29 november 2010 @ 11:43:09 #45
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89291265
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Nee niet gezien. Had het ook niet serieus genomen, maar vond het wel heel apart om zoiets überhaupt te maken :P
Mja hij had t voor t weekend er al over met 'collega-djs' (oa Kutski en paar anderen) t was meer n probeerseltje qua stijl, en de vocals er dan voor de fun bij gemaakt. Dus misschien gaat qua stijl Isaac nog iets die richting op doen, maar dit is iig puur een 'aanklooi-plaat' ... dat is iig wat k grotendeels door de regels heen las.

Oh enneh..

quote:
djalusion Today I'll work hard to finish a remix of a track released
in 2002-2003. Many people probably don't even know the original track :)
Ben k ook wel nieuwsgierig naar
pi_89291600
quote:

03. Wildstylez Missin
08. Activator One I Love
17. Desnar 2H2H
Bedankt, hij staat straks op mijn iPad, dit maakt de treinreis wat leuker :)

Wie gaan er zaterdag allemaal naar xxlerator ?

Edit: One hour download limit reached. Wait 24:00
Misschien een andere download site nemen?
  maandag 29 november 2010 @ 12:01:11 #47
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89291938
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:52 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Edit: One hour download limit reached. Wait 24:00
Misschien een andere download site nemen?
Op mijn site staat een hotfile link ;)
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_89292235
Zie je site niet....
  maandag 29 november 2010 @ 12:18:33 #49
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89292495
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:10 schreef stoeltafel het volgende:
Zie je site niet....
SPOILER
👾
pi_89292966
Dank u, downloading :)

Mind illusion: Wil hem wel proberen op FTD te krijgen, dan krijg je aardig wat downloads en dan gaat het veel sneller voor de mensen die usenet hebben. Dan heb ik hem binnen 20 sec binnen.

Zijn hier mensen dit jaar naar de feestfabriek geweest ? Hoe meer ik er naar luister vetter ik het vond. Dit was mijn eerste hardstyle feest sinds een paar jaar weer. Wat een vette dj's stonden daar te draaien zeg. Ben wel veel vergeten maar vond het echt vet, ook dikke show tijdens de opening. In december komt de dvd uit.
pi_89292989
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:32 schreef stoeltafel het volgende:
Dank u, downloading :)

Mind illusion: Wil hem wel proberen op FTD te krijgen, dan krijg je aardig wat downloads en dan gaat het veel sneller voor de mensen die usenet hebben. Dan heb ik hem binnen 20 sec binnen.

Ik vind het prima hoor ;)
pi_89294121
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:32 schreef stoeltafel het volgende:.
Zijn hier mensen dit jaar naar de feestfabriek geweest ? Hoe meer ik er naar luister vetter ik het vond. Dit was mijn eerste hardstyle feest sinds een paar jaar weer. Wat een vette dj's stonden daar te draaien zeg. Ben wel veel vergeten maar vond het echt vet, ook dikke show tijdens de opening. In december komt de dvd uit.
Vond de feestfabriek een aardige tegenvaller eerlijkgezegd. :P
pi_89295415
Waarom ? Welk feest vond je wel vet ?
pi_89295628
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:41 schreef stoeltafel het volgende:
Welk feest vond je wel vet ?
Defqon.1, Decibel, Q-Base, Fusion _O_ *; :9~
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_89296437
quote:
Emporium dit jaar was toch wel hét feestje voor mij dit jaar... Met daarbij Q-base en Decibel een gedeelde 2e plaats :)
pi_89296522
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Emporium dit jaar was toch wel hét feestje voor mij dit jaar... Met daarbij Q-base en Decibel een gedeelde 2e plaats :)
owja, Emporium helemaal vergeten :o :@ dat ging mooi in die early-tent :9~
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 29 november 2010 @ 14:32:45 #58
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_89297390
quote:
Wat Remcore zegt o.a. :Y
pi_89297812
Hmm, misschien toch maar eens wat vaker hardstyle feestjes bezoeken. Begin het steeds meer te waarderen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89297967
Decibel :) Wat een feest was dat zeg, pefect.
pi_89298091
Ben in 2009 naar Qlimax geweest. Supervet feest. Heel anders dan een hardcorefeest wat ik eigenlijk gewend was. Veel meer show, iets waar ik sowieso wel van hou. Melodie (happy of wat duisterder, boeit niet) kan ik heel goed waarderen. Om dan toch met hardcore af te sluiten maakt het voor mij helemaal af. 2011 ben ik er hopelijk weer bij :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 29 november 2010 @ 15:06:49 #63
213010 haakon
pi_89298821
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef JortK het volgende:
Gratis kaarten voor Thunderdome. Vooruit maar.
OMG! Met wie ga je ? :P
The Outside Agency
  maandag 29 november 2010 @ 15:28:22 #64
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_89299773
quote:

alleen voor deze neem ik hem al mee

weet nog dat zatox hem draaide op qlimax _O_
I'll rip your head off and shit down your neck
  maandag 29 november 2010 @ 15:32:14 #65
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_89299967
ja maar alleen de mid helaas, doen ze tegenwoordig vaker, pompen ze een oude mid op en daarna een melodie van een meer recente track, maar doe mij maar die dikke oude melo's O+
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_89302320
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:32 schreef Sethje het volgende:
doe mij maar die dikke oude melo's O+
Juist, ja. :Y
pi_89303831
Maar over ewlke plaat zou hij het kunnen hebben dan?
pi_89303885
Dit is niet echt oud, maar wat mij betreft oud genoeg om een 'dikke oude melo' te hebben.

Geldt voor het meeste SAIFAM spul uit die tijd wel.
pi_89304621
Hardstyle zonder reverse bass is bagger!
En wie zegt van niet die liegt!
pi_89304676
ik lieg dus
  maandag 29 november 2010 @ 17:23:50 #71
213010 haakon
pi_89305077
Ik ook
The Outside Agency
pi_89305295
Hoorde deze net weer op de fiets:

Dat zijn toch wel tracks die je mist op een feestje als Qlimax... hoop dat ze dat op Hard Bass goedmaken :Y)

AND THIS IS THE WAY WE CRASH THE PARTY!!

BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
pi_89307410
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat is Showtek - Breakbeat Junky dik! ~:)
Amen to that. :D
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  maandag 29 november 2010 @ 18:29:41 #74
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_89308017
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_89308582
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:29 schreef Baronpilsener het volgende:

Vet O-)
Ik hou echt niet van dat type "zeurende" vocals, verder vind ik hem "wel oke" :P
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef Bombshell het volgende:
Hardstyle zonder reverse bass is bagger!
En wie zegt van niet die liegt!
:N
Reversed bass is erg vet, maar zonder kan ook vet zijn. En het is niet zo dat alle early hardstyle een reversed bass had, maar tegenwoordig wordt het iets TE vaak vergeten.
  maandag 29 november 2010 @ 19:00:05 #76
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89309369
Ach hap nou niet...

T is t zelfde gezeur als "Mainstream is KUT!!!" " Alleen Underground is nog echt" " t is commercieel" !! Blaaat...
pi_89310519
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef Koepert het volgende:
Ach hap nou niet...

T is t zelfde gezeur als "Mainstream is KUT!!!" " Alleen Underground is nog echt" " t is commercieel" !! Blaaat...
Mja, hij zat zaterdagnacht ook al te klagen op hardstyle >=2006 ):O
pi_89310541
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat is Showtek - Breakbeat Junky dik! ~:)
numero uno van 2010 <O)

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef 16meter het volgende:
Dit is niet echt oud, maar wat mij betreft oud genoeg om een 'dikke oude melo' te hebben.

deze klapt er zo heerlijk op altijd _O_ _O_

quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 17:29 schreef eQuaL het volgende:

Dat zijn toch wel tracks die je mist op een feestje als Qlimax... hoop dat ze dat op Hard Bass goedmaken :Y)

AND THIS IS THE WAY WE CRASH THE PARTY!!

BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM

mwoah, niet echt mijn stijl :P

quote:

Vet O-)
jammer van de vocals, climax klinkt wel redelijk...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_89310722
wat vet blijft deze plaat toch!! _O_ O+

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 29 november 2010 @ 19:29:22 #80
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89310777
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef 16meter het volgende:

Dat blijft toch wel één van m'n all-time favorieten. _O_
Maar zoals je al zegt zijn er meer geniale SAIFAM nummers uit die tijd. Van Hunter, The Hose, 2 Best Enemies, The Nasty Boys, Hardstyle Masterz, Tuneboy, Ivan Carsten enz. :P Qua melodieën zijn zij de absolute winnaar. :Y

Niet dat het per se oud moet zijn, want ook dit/vorig jaar hebben ze een aantal mooie melodietjes gemaakt :9
👾
pi_89310879
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat blijft toch wel één van m'n all-time favorieten. _O_
Maar zoals je al zegt zijn er meer geniale SAIFAM nummers uit die tijd. Van Hunter, The Hose, 2 Best Enemies, The Nasty Boys, Hardstyle Masterz, Tuneboy, Ivan Carsten enz. :P Qua melodieën zijn zij de absolute winnaar. :Y
Dark Oscillators ^O^ Superstar DJ, Trapped :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_89312590
MI, jouw opener van deel 11 is PRECIES mijn opener van mijn nieuwste set haha, zelfde track..
pi_89312832
http://partyflock.nl/artist/59847:Mean_Machine.html

Zany vs The Beholder, nieuwe alias.
pi_89313094
Het momentje van Qlimax :D

En voor de mensen die zeggen dat je van Born Slippy af moet blijven...er is helemaal niks mee gedaan. Alleen in de break ff die melodie + lyrics, voor de rest gewoon snoeien. Dit was volgens mij dat nummer dat Wildstylez had gemaakt voor DefQon.1 toch?
pi_89313902
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/artist/59847:Mean_Machine.html

Zany vs The Beholder, nieuwe alias.
geen super originele alias vind ik :P

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef T-Force het volgende:

En voor de mensen die zeggen dat je van Born Slippy af moet blijven...er is helemaal niks mee gedaan. Alleen in de break ff die melodie + lyrics, voor de rest gewoon snoeien. Dit was volgens mij dat nummer dat Wildstylez had gemaakt voor DefQon.1 toch?
niet slecht :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_89314101
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:

Even serieus, die Tuneboy Remix is toch veul vetter?!

Ik vind die climax-kick zo vernaaid in het origineel! -O-
pi_89314128
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef T-Force het volgende:

[..]

als het maar Bumpin' Hard is, kan ik er mee leven ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 29 november 2010 @ 20:31:05 #88
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89314300
quote:

[..]

:Y
👾
pi_89314442
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

geen super originele alias vind ik :P
Heb je het uitroepteken niet gezien? Welke dj's hebben dat nou!? Super origineel :Y
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

als het maar Bumpin' Hard is, kan ik er mee leven ;)
Eens, ik moest ze allebei even luisteren om te weten welke het waren en toen kwam ik tot de conclusie dat ik niet wist dat er 2 verschillende versies van waren :P
pi_89314587
* T-Force luistert de AVIO Podcast #11 en geniet heel erg hard van de kick van Tatanka - Mess Up O+
  maandag 29 november 2010 @ 20:35:47 #91
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_89314603
quote:

03. Wildstylez Missin
08. Activator One I Love
17. Desnar 2H2H
OMG OMG OMG!!! _O_ _O_ _O_
pi_89314800
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:35 schreef Krulliewullie het volgende:
OMG OMG OMG!!! _O_ _O_ _O_
Jij zag 03. Wildstylez Missin en werd gek? *)
  maandag 29 november 2010 @ 20:55:20 #93
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_89315804
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 17:29 schreef eQuaL het volgende:

Dat is niet veilig als je deze op de fiets hoort, ik zou zo van mijn fiets af stuiteren! :O
quote:

Vet O-)
Ik haat die vocal met heel mijn hart, maar zonder dat is het wel een leuk plaatje ja :Y
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:

Ahhh, kippenvelplaatje hoor :D

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef T-Force het volgende:
Ik zou het niet hét momentje van Qlimax durven noemen, maar ik vind het zeeeker een hele leuke edit/remix :) Vooral met zo'n stukje 'stalen kicks' die erachteraan komt :Y)
quote:

Idd is de kick van Tuneboy beter :Y
  maandag 29 november 2010 @ 21:11:15 #94
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89316839
Ik ga nu die born slippy versie luisteren maar ondanks dat er dikke kicks inzitten etc, blijf ik van mening dat dat 1 van de beste nrs is die ooit gemaakt is binnen de electronische muziek en het is onmogelijk dat nr te verbeteren, en heel makkelijk om het gevoel van dat nummer geheel om zeep te brengen :P

En ik haat het vooral omdat straks allemaal van die lompe mensen dan het origineel gaan afzeiken (of niet eens weten dat die bestaat), en zegen dat deze versie het beste is want hij is harder blablabla... :r |:(

Born slippy _O_ O+

Edit: geluisterd en ze hebben echt alleen de intro gebruikt en de rest van het nummer staat er los van godzijdank, al hadden ze naar mijn mening dan die intro ook niet hoeven te misbruiken ;)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_89317020
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Edit: geluisterd en ze hebben echt alleen de intro gebruikt en de rest van het nummer staat er los van godzijdank, al hadden ze naar mijn mening dan die intro ook niet hoeven te misbruiken ;)
Ik vind echt niet dat die intro misbruikt is eigenlijk...heerlijk sfeermomentje. Iedereen lekker meedoen (bekende plaat dus voor iedereen) en daarna gewoon eigenlijk een ander nummer starten met dikke kicks wat niks met Born Slippy te maken heeft! :)
  maandag 29 november 2010 @ 21:15:10 #96
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89317078
quote:
Ik ga nu die born slippy versie luisteren maar ondanks dat er dikke kicks inzitten etc, blijf ik van mening dat dat 1 van de beste nrs is die ooit gemaakt is binnen de electronische muziek en het is onmogelijk dat nr te verbeteren, en heel makkelijk om het gevoel van dat nummer geheel om zeep te brengen :P

En ik haat het vooral omdat straks allemaal van die lompe mensen dan het origineel gaan afzeiken (of niet eens weten dat die bestaat), en zegen dat deze versie het beste is want hij is harder blablabla... :r |:(

Born slippy _O_ O+

Wel eens eigenlijk..

Oh enne heb je Pavelow set al geluisterd?

In mijn ogen is Beartrap er op deze manier wel goed in verwerkt.. maar das mijn smaak :)
pi_89318741
Max Enforcer
Tomorrow i'll be editing jingles for our TILLT radio show on http://www.Fear.fm.
Broadcast will probably start in Januari!

http://www.facebook.com/maxenforcer/posts/171043579585391
:9~
  maandag 29 november 2010 @ 21:43:50 #98
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89318934
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:15 schreef Koepert het volgende:

Oh enne heb je Pavelow set al geluisterd?

Nee ik download eigenlijk nooit meer sets, maar ik zal morgen eens even luisteren hoe hij hem er in brengt enzo :)

@T-force - ik snap het sfeermomentje wel maar ik zou me keihard in mijn anjer genaaid voelen als je wel de intro doet maar niet de rest van die track.

Waarom pakken ze nou nooit middelmatige nummers van vroeger om daar iets beters van te maken, maar altijd de beste nrs :P
Een goede fotograaf maakt van een hoop stront nog een mooie foto, die heeft geen model nodig dacht ik zo :D
pi_89319264
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
@T-force - ik snap het sfeermomentje wel maar ik zou me keihard in mijn anjer genaaid voelen als je wel de intro doet maar niet de rest van die track.
Dat voelde ik ook wel in principe, ik dacht echt...KUT...maar daarna kwam dat stukje met die vlamharde kicks en toen was moest ik me concentreren om recht te blijven staan, want mijn voeten waren alweer vol in beweging :+
pi_89319606
--knip--

[ Bericht 97% gewijzigd door Da_Ripper op 29-11-2010 22:39:28 (warez request) ]
pi_89319790
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef 16meter het volgende:
--knip--
Check, even zoeken --> PM

[ Bericht 14% gewijzigd door Da_Ripper op 29-11-2010 22:39:09 ]
  maandag 29 november 2010 @ 22:37:41 #102
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_89322554
quote:
Trainspotting :D

quote:
Wie heeft < een note >
Wat je vindt, ...
  maandag 29 november 2010 @ 23:12:09 #103
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_89324711
een overtreding in de 16meter is ook gewoon een penalty he
  maandag 29 november 2010 @ 23:13:08 #104
213010 haakon
pi_89324761
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef de_huig het volgende:
Scherp, heel scherp.
The Outside Agency
  maandag 29 november 2010 @ 23:33:08 #105
213010 haakon
pi_89325818
We got that head knock shit that makes you break your neck!

BAM BAM BAM BAM TU DU TU TU TUU!
The Outside Agency
  dinsdag 30 november 2010 @ 00:11:07 #106
238230 em-dee-em-aa
pi_89327387
T-Force gefeliciteerd! :D

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef haakon het volgende:

HAAAAAAAAAAAAA, We've got you under attack!!!!
  FOK!fotograaf dinsdag 30 november 2010 @ 01:07:29 #107
159915 -Menn0-
MNO
pi_89328980
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef haakon het volgende:

Heb ik gemist zaterdag!
,,/
  dinsdag 30 november 2010 @ 07:46:00 #108
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_89330862
t-force van harte gefeliciteerd vrolijke vrind *O*
en krullie ook natuurlijk met je lovaaah
pi_89331026
T-Force gefeliciteerd! *O*
pi_89331077
Thanks allen O+

En om te vieren dat ik geen tiener meer ben, een Anthem van AVIO _O_

Lekker trancy, luving it!
  dinsdag 30 november 2010 @ 08:24:29 #111
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89331205
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
👾
pi_89331750
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef T-Force het volgende:

[..]

Jij zag 03. Wildstylez Missin en werd gek? *)
vind je het gek?! O+

quote:
:D :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 00:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
T-Force gefeliciteerd! :D
ook namens mij Tommel | 2 Motion *O* :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 30 november 2010 @ 09:18:12 #113
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_89332084
quote:
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  dinsdag 30 november 2010 @ 09:43:36 #114
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_89332650
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 07:46 schreef de_huig het volgende:
t-force van harte gefeliciteerd vrolijke lovaaah *;
pi_89332874
quote:
;(
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:18:22 #116
213010 haakon
pi_89333405
Tom congratz :D *O*
The Outside Agency
pi_89333433
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:18 schreef haakon het volgende:
pi_89334286
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:10 schreef T-Force het volgende:
Thanks allen O+

Gefeliciteerd! *O*

Leuk nummertje voor de afwisseling :D
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:15:19 #119
213010 haakon
pi_89335270
quote:
Thanks allen O+

Die gaan we vrijdag voor het eerst live horen :D
The Outside Agency
pi_89335369
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:15 schreef haakon het volgende:

[..]

Die gaan we vrijdag voor het eerst live horen :D
vrijdag Quake Dance, hell yeah! :7 O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:28:40 #121
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89335835
T-Force Congrats!!

Idd wel leuk die Triangle of Life
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:38:00 #122
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_89336241
quote:
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:39:48 #123
213010 haakon
pi_89336309
The Outside Agency
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:45:03 #124
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_89336490
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:24 schreef mstx het volgende:

[..]

congratsss tom
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_89338194
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef haakon het volgende:

Blijft ook zo'n lekkere O+
deze is misschien nog wel toffer dan de Q-Base Edit van Play The Games :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:18:28 #126
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89340156
quote:
--knip--
Ben jij opa drokz met zijn gabberkruk?
-knip-

En gefeliciteerd Tom. :Y
pi_89340255
^O^ Feli Tommeltjuh! ^O^
gr gr
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:27:28 #128
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89340553
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

deze is misschien nog wel toffer dan de Q-Base Edit van Play The Games :Y

pi_89340641
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:27 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
the fuck?! :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_89342139
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

the fuck?! :')
nee, Cat :|W
pi_89342281
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

nee, Cat :|W
:|W

over een andere boeg dan maar;
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:16:10 #132
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_89342586
Hartelijk geT-forceerd *O*
Wat je vindt, ...
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:17:31 #133
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89342623
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Mmmm.....Nee. Harm...deze keer niet... je andere felicitatie-frutsels zijn beter geslaagd..
pi_89342677
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef Koepert het volgende:
Mmmm.....Nee. Harm...deze keer niet... je andere felicitatie-frutsels zijn beter geslaagd..
Helaas mee eens, toch bedankt Harm :D en iedereen die me ook nog heeft gefeliciteerd natuurlijk ook bedankt *O*
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:26:46 #135
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89342937
quote:

[..]

dinsdag 30 november 2010 @ 14:30:11 #136
213010 haakon
pi_89343066
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:26 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Op wat voor een site zit jij nu te kijken dan ? :')
The Outside Agency
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:43:00 #137
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89343522
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:30 schreef haakon het volgende:

[..]

Op wat voor een site zit jij nu te kijken dan ? :')
ik kwam die eerste tegen en heb vervolgens die 2de gmeaakt, en nu pats ik hier met mijn plaatjes :Y
pi_89343677
De set van Brennan Heart is in HQ als podcast beschikbaar. Eigenlijk vond ik die set helemaal niet slecht eigenlijk :D Ga hem nu voor de 2de keer luisteren :)

Edit1: Die Anthem is wat mij (en KrullieWullie) betreft echt een chille plaat! Die kick knalde belachelijk hard het Gelredome in :Y)
pi_89344000
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:16 schreef Da_Ripper het volgende:
nu forceer ( :') ) je een beetje Harm...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:44:31 #140
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_89345786
Mijn pupillen Noisecult hebben weer een bazige set opgenomen voor Fear FM die gisteren is uitgezonden. Terug te vinden op lsdb en hardtraxx.

Tracklist:
1. A-Lusion -The 4 Elementz
2. The Pitcher - New World
3. Project One -The Story Unfolds
4. The Pitcher Feat. MC Renegade - Smack
5. A-Lusion - Veritas
6. The Prophet - Chubby
7. Wildstylez - Life'z A Bitch
8. Headhunterz - Last Of The Mohicanz
9. D-Block & S-te-Fan - Revelation
10.Bioweapon & Toneshifterz - Beat Conductor
11.TNT - Double Dutch Darkies
12.The Beholder & Balistic - Decibel Anthem (DBSTF's 2008 Remix)
13.The Raiders -Disk Warrior (The Nasty Boyz Rmx)
14.Max Enforcer & Waverider - Epic
15.Psyko Punkz vs Sound Freakerz - Voices
16.Noisecontrollers -Macabre 2010
17.B-Front & Slim Shore - Chemical
Mijn party reviews
pi_89346013
Ik besef met net pas dat de Engelse vertaling van trilogie, trilogy is en dat Thrillogy een samenvoeging is. :')
gr gr
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:16:24 #142
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_89347003
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:44 schreef Sethje het volgende:
Mijn pupillen Noisecult hebben weer een bazige set opgenomen voor Fear FM die gisteren is uitgezonden. Terug te vinden op lsdb en hardtraxx.

Ik hoop zo dat dit soort ontwikkelingen (= steeds meer aandacht voor wat oudere briljante platen in een set) die je steeds meer 'in de harde kern van de scene ziet' uiteindelijk ook eens gaan doorbreken bij de gevestigde orde die op de feesten staat. Ik heb het namelijk wel weer gehad met van de laatste trend om echt de gehele set vol te stoppen met eigen platen van de DJ.. :{
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:45:52 #143
213010 haakon
pi_89348130
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:16 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat dit soort ontwikkelingen (= steeds meer aandacht voor wat oudere briljante platen in een set) die je steeds meer 'in de harde kern van de scene ziet' uiteindelijk ook eens gaan doorbreken bij de gevestigde orde die op de feesten staat. Ik heb het namelijk wel weer gehad met van de laatste trend om echt de gehele set vol te stoppen met eigen platen van de DJ.. :{
Niels! Jij ging ook naar FI he :Y ?
The Outside Agency
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:36:49 #144
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_89350058
quote:
:D ^O^

Zat vanochtend Wildstylez @ Qlimax te luisteren .. geen standaard geluid, op zich nice voor op de speler maar als ik op een ander feest was dan Qlimax/HB dan zou ik rond deze tijd een rondje gaan doen ;)

En geen Jeff-e is natuurlijk altijd plezierig, maar Fausto z'n uitspraak is ook weer net iets tè stoer ... like the preview-guy: Don LaFontaine :9

Oh en HHZ - From Within is lekker :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door Da_Ripper op 30-11-2010 17:42:42 ]
Wat je vindt, ...
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:50:25 #145
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_89350481
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef haakon het volgende:

Blijft ook zo'n lekkere O+
Die is dik :9!

Edit: Laat maar, al gevonden :@.

[ Bericht 10% gewijzigd door Just_Shut_Up op 30-11-2010 17:58:52 ]
pi_89351296
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:36 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

:D ^O^

Zat vanochtend Wildstylez @ Qlimax te luisteren .. geen standaard geluid, op zich nice voor op de speler maar als ik op een ander feest was dan Qlimax/HB dan zou ik rond deze tijd een rondje gaan doen ;)

En geen Jeff-e is natuurlijk altijd plezierig, maar Fausto z'n uitspraak is ook weer net iets tè stoer ... like the preview-guy: Don LaFontaine :9

Oh en HHZ - From Within is lekker :Y
Fausto is tenminste te verstaan itt Stephanie :')
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:32:02 #147
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_89351891
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef Beach het volgende:
Fausto is tenminste te verstaan itt Stephanie :')
Bohh idd :Y ... radio is niet haar sterkste medium
Wat je vindt, ...
pi_89352400
quote:
Thanks allen O+

Lekker happy hardcore achtig melodietje @ 2:30 :Y

en
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef T-Force het volgende:
gefeliciteerd *O*
natuurlijk!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:48:00 #149
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_89352544
T-Force, ook van mij gefeliciteerd *O* !
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:59:35 #150
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_89353038
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:45 schreef haakon het volgende:
Niels! Jij ging ook naar FI he :Y ?
Jup, Kaarten zijn in de pocket :) met 5 man waaronder T-killert richting Enschede 8-)
pi_89353098
quote:
pi_89355111
quote:
:)
pi_89355445
Zo.. M`n partyflock agenda begint zijn eindelijk weer een beetje te vullen :)

28-01 Hardcore vibes XL (optie)
12-02 Hard Bass
26-02 Hardcore4life (optie)
02-04 Masters of Hardcore
28-05 Emporium

Kan niet wachten tot het februari is. Wat is een leven zonder hardstyle(/-core) feestjes toch kut! :P
pi_89356873
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Levitas het volgende:
Zo.. M`n partyflock agenda begint zijn eindelijk weer een beetje te vullen :)
Ik gooi ze er eigenlijk 1 voor 1 uit :@ ~:)
pi_89359983
Overigens Activator naar Bookings Agency 2-Dutch van DMW/ Showtek & Co :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:28:57 #156
238230 em-dee-em-aa
pi_89360371
Even een gouwe ouwe tussendoor:

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens Activator naar Bookings Agency 2-Dutch van DMW/ Showtek & Co :)
Activator draait nu voornamelijk ook in Engeland / Italie toch en volgens mij is 2-Dutch daar redelijk actief bezig (Vooral Engeland) ... Logische stap dus in dat opzicht :Y
pi_89360735
Al vaker voorbij zien komen hier, vet filmpje _O_ Was nog van voor mijn tijd, zou zo'n feestje wel eens mee willen maken :D
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:39:50 #158
238230 em-dee-em-aa
pi_89360991
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Al vaker voorbij zien komen hier, vet filmpje _O_ Was nog van voor mijn tijd, zou zo'n feestje wel eens mee willen maken :D
Volgens mij heb ik (en anderen) hem ook wel eens eerder hier geplaatst ja :@

Toch denk ik wel mijn lievelingsliedje O+ O+
pi_89361277
Super mooi liedje inderdaad :Y
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:07:51 #160
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89362645
Idd een heerlijke plaat. Gouden tijden.....zucht....weemoed... ik begin oud te worden geloof ik..
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:29:56 #161
213010 haakon
pi_89367385
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:59 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Jup, Kaarten zijn in de pocket :) met 5 man waaronder T-killert richting Enschede 8-)
Aight!

Voor de anderen die nog geen kaarten hebben:

quote:
Met nog ongeveer een maand te gaan zijn de VIP kaarten inmiddels uitverkocht en lijkt het een kwestie van tijd voor de reguliere kaarten volgen. Daarnaast in dit bericht de extra acts die aan Fantasy Island worden toegevoegd, de trailer en de prijswinnaar van de winactie.
The Outside Agency
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:46:09 #162
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_89368163
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef haakon het volgende:

[..]

Aight!

[..]

maak je niet druk makker, ik ben er hoor
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:47:13 #163
213010 haakon
pi_89368211
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:46 schreef de_huig het volgende:

[..]

maak je niet druk makker, ik ben er hoor
:D :D :D *O*

K hoop dat ik je nog herken :P
The Outside Agency
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:53:05 #164
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_89368443
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef haakon het volgende:

[..]

:D :D :D *O*

maak je niet druk makker, ik jou wel :+ uit duizenden
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:55:07 #165
213010 haakon
pi_89368523
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef de_huig het volgende:

[..]

maak je niet druk makker, ik jou wel :+ uit duizenden
Nja, moet ik dan net zo GTP zijn als bij XXL ? :P
The Outside Agency
pi_89373710
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef haakon het volgende:

[..]

Aight!

[..]
ik sla hem over :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 december 2010 @ 10:18:05 #167
213010 haakon
pi_89375624
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik sla hem over :)
-O-
The Outside Agency
pi_89375776
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:18 schreef haakon het volgende:

[..]

-O-
ga wat doen met kameraden en vriendin, dus dat zal zich in Haaksbergen afspelen ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 december 2010 @ 11:07:47 #169
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89377091
Ik zit trouwens eens die Qlimax cd van dit jaar ns te luisteren.... Best ok, niet geweldig.. maar dan valt me dit nummer op..

Brennan Heart - Light the Fire..

niet zozeer omdat die nou zo geweldig is... maar om de vocals..int bijzonder

quote:
For ten years
We have been moving to the energy called hardstyle
But this energy is evolving, growing and expanding in new directions
With the experience of a decade
We had producers and DJs
Exploring the depth of the audio spectrum
Creating the sparks that someday may light the fire of a new style
What we need is an audience to recognize when a new energy has emerged
So we can celebrate the old
Embrace the new
And secure the future of the harder style
Ik vind dat best een ok-vocal :)
  woensdag 1 december 2010 @ 11:29:24 #170
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_89377748
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef haakon het volgende:

Herkennen gaat je wel lukken denk ik. Alleen nu nog zijn naam onthouden :9

Zit net trouwens een avio podcast te luisteren en hoor daar een tweekaz remix van dance like a pro. Normaal ben ik niet zo fan van hun stijl maar deze track bevalt me wel ^O^
pi_89388434
De 2 ergste gaan misschien wel samenwerken _O-

quote:
Mentaltheo theo nabuurs
@
@djbrennanheart Neem even contact met me op, gaat om een track van jou ! grt Theo
  woensdag 1 december 2010 @ 16:39:07 #172
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_89390757
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De 2 ergste gaan misschien wel samenwerken _O-

[..]

Hij had beter kunnen stoppen op zijn hoogtepunt..
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  woensdag 1 december 2010 @ 16:53:28 #173
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89391490
http://www.youtube.com/djthera

Thera heeft ook weer nieuwe dingetjes :)

En BH&MT is toch wel.... Brrr scary..hoewel... er over nadenkend.... Theo hardcore invloeden... Brennan Hearts hardere platen.... mmm nee .. nog steeds brrr
  woensdag 1 december 2010 @ 17:41:49 #174
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89393800
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:39 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Hij had beter kunnen stoppen op zijn hoogtepunt..
Inderdaad, die Brennan Heart is al 3 jaar over z'n datum.
👾
pi_89394884
Nieuwe A2-Records: Ran-D - Feel My Fire/Crossroads

*O*
pi_89394961
Ik luister nu een hele geile early set :9~
SPOILER
  woensdag 1 december 2010 @ 18:17:32 #177
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89395171
Kénker !!! Dat zijn nog ns setjes :)

En Feel my Fiiiiire blijft ook mmm jammie..
  woensdag 1 december 2010 @ 18:21:56 #178
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89395319
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:11 schreef Beach het volgende:
SPOILER
Die luisterde ik vanmiddag ook op 't werk. *O* Alleen niet tot het einde aangezien die bijna 5 uur lang is. :P
👾
pi_89395327
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:21 schreef mstx het volgende:

[..]

Die luisterde ik vanmiddag ook op 't werk. *O* Alleen niet tot het einde aangezien die bijna 5 uur lang is. :P
Ja daarom luister ik hem ook in delen :P
  woensdag 1 december 2010 @ 18:22:45 #180
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_89395342
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:09 schreef T-Force het volgende:

*O*
Feel my fire *O* _O_ *O* _O_ *O*

doet me weer terug denken aan zaterdag toen zatox hem draaide met een versnelde BPM :D
I'll rip your head off and shit down your neck
  woensdag 1 december 2010 @ 18:24:51 #181
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89395403
Oke.. Enlighten me.. Waar is part 1? of is dat n foutje id naam? K heb 2 speedy links @ lsdb, en die zijn allebei part2, en die ene geeft iig al aan dat t niet wil zonder n deel 1.. en dat ie geen bestanden heeft uit te pakken.. what gives?
pi_89395464
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef Koepert het volgende:
Oke.. Enlighten me.. Waar is part 1? of is dat n foutje id naam? K heb 2 speedy links @ lsdb, en die zijn allebei part2, en die ene geeft iig al aan dat t niet wil zonder n deel 1.. en dat ie geen bestanden heeft uit te pakken.. what gives?
Je hebt ze allebei nodig om uit te pakken.
Hmm raar trouwens, dat het niet gaat? Bij mij ging het prima. Gaf netjes deel 1 en deel 2 aan.
pi_89395473
Oke, deze verdiend een Youtube-linkje in dit topic!
:D *O* _O_ :Y) ^O^ :7 *) *; :9~ O+
  woensdag 1 december 2010 @ 18:26:46 #184
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89395478
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef Koepert het volgende:
Speedy? :?
Er staan 2 Zippy's... part1 en part2.
👾
  woensdag 1 december 2010 @ 18:29:32 #185
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89395570
Ok....Big Wtf Moment... 2x gedownload.. gaat niet.. ververs de (sorry idd) Zippy's... nu opeens wel.. dus ga m ff binnenslorpen..

En Clash is idd _O_
pi_89395730
Ik ben van plan vandaag een W.Y.F.Y.B.-marathon te houden omdat ik ze anders nooit luister, en dat verdient Mind.Illusion niet want die setjes _O_ zijn gruwelijk!
Ben al halverwege #2 :D
  woensdag 1 december 2010 @ 18:39:36 #187
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_89395907
quote:
SPOILER
:9~ :9~
pi_89396800
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:09 schreef T-Force het volgende:

*O*
nice *O* _O_

quote:
SPOILER
hoe vet is dit?! :D O+

quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:26 schreef T-Force het volgende:
^O^ ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 december 2010 @ 19:10:13 #189
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_89397231
Die Machine Remix van No More Misunderstanding is echt O+ _O_ !
  woensdag 1 december 2010 @ 19:51:56 #190
238230 em-dee-em-aa
pi_89399536
Jammer dat de nieuwe Ran-D een 2-tracker word...

Zoveel goede onuitgebrachte tracks! O+ O+ (Escapism, Fanatics, Better on the Otherside, Untill we meet Again)
pi_89401158
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:34 schreef T-Force het volgende:
Ik ben van plan vandaag een W.Y.F.Y.B.-marathon te houden omdat ik ze anders nooit luister, en dat verdient Mind.Illusion niet want die setjes _O_ zijn gruwelijk!
_O- :D Waar ben je nu? :P
pi_89401556
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:26 schreef T-Force het volgende:
Vind die van Chain Reaction beter :Y

quote:
DJZatox DJ Zatox
After Rawstyle ... We have Antistyle maauahah is a track that i Made just for fun in 2 hours... And in few min i gonna post the preview..
Ik ben benieuwd :D
pi_89401724
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Ik ben benieuwd :D
Nou als je 2 uur aan een track besteed, weet je nu al dat t weer bij elkaar geraapte sounds zijn uit eerder gemaakte tracks... :{
  woensdag 1 december 2010 @ 20:42:35 #194
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89402494
Dat miss wel MI. maar toch.. Zatox die in 2u iets totaal afwijkends in elkaar frutselt.. Dat hoeft niet goed te zijn, gewoon nieuwsgierig welke kant t opgaat..
  woensdag 1 december 2010 @ 21:33:11 #195
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89405541
kan iemand die tracklist van 83 platen nog een keer in zijn geheel quoten.. :X

en als ik weer een laptop tot mijn beschikking heb g ik de previews luisteren
pi_89405636
Een teaser voor m'n nieuwe mix die vrijdag om 18:00 op Hardstation komt!

Verder verklap ik ook alvast dat er veel gouwe ouwe tussen zitten!
pi_89408251
pi_89408514
quote:
Ja, lekker experimenteel, maar is te sloom om iets mee te kunnen.
gr gr
pi_89408767
Ik vind het heerlijk :@
  woensdag 1 december 2010 @ 22:30:18 #200
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89408819
Klinkt vaag. :') In positieve zin. ^O^
👾
pi_89408922
Begin doet me denken aan Deadmau5 en dat is enooooooooooorm positief O+
pi_89409208
Apart, maar best lekker!
  woensdag 1 december 2010 @ 22:38:22 #203
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_89409278
Rivella-muziek. Heel vernieuwend
  woensdag 1 december 2010 @ 22:38:28 #204
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89409287
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef T-Force het volgende:
Begin doet me denken aan Deadmau5 en dat is enooooooooooorm positief O+
Yep :P
👾
pi_89409751
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef mstx het volgende:
Klinkt vaag. :') In positieve zin. ^O^
Zo denk ik er iig ook over :)
pi_89410759
Grappig, maar niet voor herhaling vatbaar aub :P
  woensdag 1 december 2010 @ 23:51:13 #207
213010 haakon
pi_89413163
Ook weer thuis, ff teruglezen en luisteren :)
The Outside Agency
pi_89418335
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef T_Killer het volgende:
Rivella-muziek. Heel vernieuwend
true! een beetje vreemd, maar wel lekker...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 2 december 2010 @ 09:14:51 #209
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_89418390
Wat vinden we van de Twisted lineup?

http://partyflock.nl/party/191488:Twisted.html
Mijn party reviews
pi_89418416
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:14 schreef Sethje het volgende:

wederom heel netjes Seth, heel netjes O+ :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_89418878
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:14 schreef Sethje het volgende:

Mind Illusion en Josh en Wesz _O_

Ik het eens overwegen :)
  donderdag 2 december 2010 @ 10:21:14 #212
213010 haakon
pi_89420113
Wow Sethje, nice !

Misschien ga ik wel :D
The Outside Agency
  donderdag 2 december 2010 @ 11:09:32 #213
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_89421591
Heel mooie line-up. Maar dat is altijd zo bij Twisted. Wil ook altijd een keer komen, maar tis nogal een afstand en qua OV onhandig. Zal deze (zoals altijd) dus maar weer eens bij de opties zetten.
  donderdag 2 december 2010 @ 11:21:44 #214
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89421965
quote:
Noisecontrollers
the response we get both on Pavelow and NC at qlimax is soooo good. I think we should give a present by releasing the NC&WS set online in good quality. What you think?
👾
pi_89422659
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:21 schreef mstx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 2 december 2010 @ 11:41:46 #216
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89422665
Die Antistyle plaat van Zatox is eigenlijk wel fijntjes :) Idd een beetje Rivella plaat.. Blij dat ik toch nieuwsgierig was :)

En ook wel eens met MSTX..

en de rest over de Twisted line-up...maar t is zo'n end ;(
  donderdag 2 december 2010 @ 12:05:28 #217
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_89423477
Thnx voor de reacties, als ik jullie 1 tip mag geven: als je overweegt om naar Twisted te komen kun je beter een keer de oktober editie nemen! Deze is namelijk in een grotere, mooiere zaal, mooiere stage etc. De januari editie is altijd in een klein dorpscafe, wel gruwelijk geluid en een gruwelijke sfeer maar wel veel jong grut en warm ;)
Mijn party reviews
  donderdag 2 december 2010 @ 13:01:03 #219
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_89425417
Als ik niet naar Energy zou gaan, zou ik zeker naar Twisted zijn gereden, gelopen, gefietst, getreint, gestept, gevlogen of zelfs gekropen :Y

SPOILER
pi_89427410
Met kaarten gehaald voor XXelerator ;) Gaan er nog meer mensen zaterdag ? Zag dat er ook hardcore wordt gedraaid, vanaf hoe laat ? Vind hardcore nooit zo
pi_89427749
quote:
Op donderdag 2 december 2010 12:09 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

*O*
Zie dat je meer gaat draaien, leuk voor je. Hoe zit het met de nummers die je draait, koop je die allemaal los ?

Heb je de nummers / sets al vooraf in je hoofd van de avond ? Heb je contact met de dj's die ook gaan draaien ivm dubbele nummers ?

Nu draait men met cd's, zitten er dan meerdere nummers op 1 cd?

Luister nu jou liveset in de trein maar produceer je ook ? Als een dj produceert gebruikt hij natuurlijk een computer programma maar voegen ze dan hun eigen sounds ook toe buiten de vocals om ? Of staan alle deuntjes al in het programm?

Ben je nu fulltime dj?
pi_89427864
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:03 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Zie dat je meer gaat draaien, leuk voor je. Hoe zit het met de nummers die je draait, koop je die allemaal los ?

Heb je de nummers / sets al vooraf in je hoofd van de avond ? Heb je contact met de dj's die ook gaan draaien ivm dubbele nummers ?

Nu draait men met cd's, zitten er dan meerdere nummers op 1 cd?

Luister nu jou liveset in de trein maar produceer je ook ? Als een dj produceert gebruikt hij natuurlijk een computer programma maar voegen ze dan hun eigen sounds ook toe buiten de vocals om ? Of staan alle deuntjes al in het programm?

Ben je nu fulltime dj?
Wil je zijn telefoonnummer niet? :')
  donderdag 2 december 2010 @ 14:15:04 #223
213010 haakon
pi_89428202
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef eQuaL het volgende:

[..]

The Outside Agency
  donderdag 2 december 2010 @ 14:15:27 #224
213010 haakon
pi_89428217
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:54 schreef stoeltafel het volgende:
Met kaarten gehaald voor XXelerator ;) Gaan er nog meer mensen zaterdag ? Zag dat er ook hardcore wordt gedraaid, vanaf hoe laat ? Vind hardcore nooit zo
Hardcore als afsluiter _O_
Mag van mij vaak wel een uurtje langer :@
The Outside Agency
pi_89428447
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef eQuaL het volgende:

[..]

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 2 december 2010 @ 15:08:58 #226
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89430393
Die zatox track is _O_ Veel beter dan het grootste gedeelte van de releases tegenwoordig :) ik hoop dat hij hem verder gaat uitwerken :Y

Ben gisteren begonnen aan mijn jaarmix.. mocht er weer een competitie zijn,zelfde regels als de afgelopen jaren, 80 min etc? of mag ie ook langer zijn? want ik weet nog niet of ik het anders ga redden :+

feel my fire is nog een kanshebber om erin te verdschijnen :P
  donderdag 2 december 2010 @ 15:14:37 #227
238230 em-dee-em-aa
pi_89430617
Maar even de setjes van Magic Show binnenhalen :D

SPOILER
pi_89430648
quote:
Op donderdag 2 december 2010 15:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
feel my fire is nog een kanshebber om erin te verdschijnen :P
Kanshebber? Als iemand het ook maar durft om die pplaat niet in zijn yearmix te stoppen download ik die uit principe niet! :(
  donderdag 2 december 2010 @ 15:16:58 #229
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89430728
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:13 schreef mstx het volgende:

[..]

Heeft iemand toevallig een lijst met alle 2010 releases? :P
👾
  donderdag 2 december 2010 @ 15:32:53 #231
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89431395
quote:
Thnx :)
👾
  donderdag 2 december 2010 @ 15:34:36 #232
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89431478
Q-Dance is ook weer lekker aan het janken:
quote:
Bijna 100.000 ondertekende petities hebben geen verandering kunnen brengen in de plannen van VVD, CDA en PVV. De bezuinigingen op de cultuur- en mediabegroting gaan door. Naast de gevolgen die dit heeft voor kunstenaars, stichtingen en bedrijven in de culturele sector, treffen deze maatregelen ook direct de evenementen van Q-dance. De verhoging van de BTW op toegangskaartjes (van 6% naar 19%) zorgt ervoor dat de ticketprijzen voor dance events in Nederland flink zullen stijgen.

Bovenstaande ontwikkelingen hebben ertoe geleid dat Q-dance een pijnlijk besluit heeft moeten nemen. In 2011 zal In Qontrol niet meer plaatsvinden. Q-dance wil de kwaliteit blijven bieden waar In Qontrol al 7 jaar voor staat en kan dat met de geplande BTW verhoging helaas niet meer garanderen zonder het feest voor haar bezoekers onevenredig duur te maken. Met een goed gevoel kijken we terug op zeven mooie edities van In Qontrol in de RAI en alle mooie momenten die we daar met jullie hebben kunnen delen.

Daarnaast heeft Q-dance besloten om de voorverkoopdata voor de festivals van deze zomer niet naar voren te halen. De decembermaand is al duur genoeg en we willen onze trouwe bezoekers niet voor het blok zetten. Q-BASE is het enige event van Q-dance dat niet door de maatregelen van de regering getroffen wordt. Omdat het evenement in Duitsland plaatsvindt, hoeft er geen extra BTW afgedragen te worden.

Omdat een einde ook altijd weer een nieuw begin betekent, kijkt Q-dance graag vooruit. In het komende jaar lanceert Q-dance een aantal nieuwe evenementen, waaronder een hardcore evenement in de Heineken Music Hall. Eind 2011 opent de Ziggo Dome in Amsterdam haar poorten, alwaar Q-dance de dance programmering aftrapt met een nieuw event.
http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/11939

Alleen jammer dat ze de plank compleet mis slaan met hun argumenten. Het zou "onevenredig duur" worden. Alsof Defqon.1/Qlimax dat niet zijn. In Qontrol is zelfs goedkoper met meer area's dan Qlimax. _O- _O-
Enige reden is dus omdat IQ nooit uitverkocht raakt en DQ/Qlimax wel... ik bedoel zeg dat dan gewoon eerlijk.
👾
  donderdag 2 december 2010 @ 15:35:58 #233
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_89431530
Geen IQ

:( :( :( :( :( :(
pi_89431640
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:34 schreef mstx het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ze de plank compleet mis slaan met hun argumenten. Het zou "onevenredig duur" worden. Alsof Defqon.1/Qlimax dat niet zijn. In Qontrol is zelfs goedkoper met meer area's dan Qlimax. _O- _O-
Enige reden is dus omdat IQ nooit uitverkocht raakt en DQ/Qlimax wel... ik bedoel zeg dat dan gewoon eerlijk.
inderdaad, beetje triest bericht dit... wel positief dat ze met nieuwe evenementen komen, onder andere in de Ziggo Dome in Amsterdam ^O^ maar echt matig dat ze IQ schrappen en de allerduurste feesten gewoon blijven organiseren :X net wat je zegt Bert, zal met het wel/niet uitverkopen te maken hebben -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 2 december 2010 @ 15:40:44 #235
238230 em-dee-em-aa
pi_89431722
Ben erg benieuwd naar de Ziggo Dome... ^O^

In Qontrol zou ik waarschijnlijk toch overslaan. Na een dikke editie in 2009 vond ik dit jaar toch vies hard tegenvallen :(
pi_89431799
quote:

[..]

NOOOOOOOOO!

Dat is kut, het is een mooi feest namelijk :( Gelijk heb je wel, idd.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_89432699
Geen In Qontrol!!! :o :o
gr gr
pi_89432706
Jammer van IQ, dit jaar voor het eerst heen geweest. Was wel een apart feestje eigenlijk, legendarische afsluiting van Crypsis _O_
pi_89433016
quote:

[..]

Zieligdoenerij en onzinnige argumenten, inderdaad. Die btw verhoging wordt tot op de laatste cent doorberekend op ons (de bezoeker), het enige risico dat Q-dance loopt is dat bepaalde events minder snel of niet uitverkocht raken.

Maar zoals Bert al opmerkte, door events die niet elk jaar uitverkocht raakten simpelweg te schrappen, zijn ze dat al voor. :')

Ook dat ze niet nu al beginnen met de verkoop, om al die arme feestgangers in de dure december maand te ontzien. Alsjeblieft zeg...

Kleine organisaties krijgen het misschien echt moeilijk door die btw verhoging, maar met de 'grote jongens' heb ik weinig medelijden. Zonder de nieuwe btw waren veel grote feesten al duur zat. Het zou Q-dance sieren eens de hand in eigen boezem te steken .
  donderdag 2 december 2010 @ 16:57:07 #240
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89436535
Ik vind dit echt jankerij van de bovenste plank idd .. Zonde van InQontrol, dat wel... Maar 'onevenredig duur?' bullshit.. k weet niet waar t stond en welk kaartje t was, maar die ging van eh.. 47 naar 53E oid.. nou ja, 'klein verschil' iig... dus ik zet toch al geld opzij voor zo'n feest, maken die paar E ook niet meer uit..
Dat het organiseren wat duurder zal worden.. kan ik inkomen...maar om dat op te vangen worden kaartjes duurder, dus niet zo janken..
  donderdag 2 december 2010 @ 18:11:44 #241
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_89439535
Qockzuigers
Wat je vindt, ...
pi_89439735
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:34 schreef T-Force het volgende:
Hier het einde van de W.Y.F.Y.B.-marathon:

Na deel 2 had ik zoveel zin om zelf te mixen dat ik dat voor ongeveer 10 minuten ( :') )ben gaan doen en er vervolgens achterkwam dat ik dat LANG niet zo goed kan als Remco. Daardoor werd ik zo chagrijnig dat ik boos naar bed ben gegaan :@ :'( :') om er vervolgens achter te komen dat ik nog niet kon slapen....verder heel de avond chagrijnig geweest ^O^ Thanks Mind.Illusion -O-

EDIT: nieuwe Chris One!

[ Bericht 10% gewijzigd door T-Force op 02-12-2010 18:35:18 ]
  donderdag 2 december 2010 @ 18:39:28 #243
238230 em-dee-em-aa
pi_89440528
Het betere beukwerk O+ :P
  donderdag 2 december 2010 @ 18:42:16 #244
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89440625
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef T-Force het volgende:

[..]

Na deel 2 had ik zoveel zin om zelf te mixen dat ik dat voor ongeveer 10 minuten ( :') )ben gaan doen en er vervolgens achterkwam dat ik dat LANG niet zo goed kan als Remco. Daardoor werd ik zo chagrijnig dat ik boos naar bed ben gegaan :@ :'( :') om er vervolgens achter te komen dat ik nog niet kon slapen....verder heel de avond chagrijnig geweest ^O^ Thanks Mind.Illusion -O-
Wtf... Hahahahaa _O-
quote:
Idd wel prima beukplaat weer :)
pi_89440749
Thanks Q-Dance.. Respect voor die organisatie is toch wel ff gedaald nu, het enige wat me een piepkleine lach op mijn gezicht deed laten verschijnen is "een hardcore feest in de HMH".
  donderdag 2 december 2010 @ 18:45:02 #246
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_89440753
Hoorde Kill Shot gister in dat filmpje van Chris One @ Hysteria Outdo' .. waaronder ook
--> zin in LOUDNESS!!!

Gisteraaf tijdens het nakijken ook zijn setje van the Magic Show geluisterd >:)

LOUDNESS!!! LOUDNESS!!! LOUDNESS!!! LOUDNESS!!! LOUDNESS!!!
Wat je vindt, ...
  donderdag 2 december 2010 @ 18:45:17 #247
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_89440764
jammer de tijd zal leren hoe het zit ;)
Mijn party reviews
pi_89440911
Sethje, die Twisted line-up! Heerlijk :D Is het een beetje te vergelijken met feestjes in de Absoluut, Gestel of ben ik nu aan het schelden? :D

Haaren is niet zo heel ver weg (Den Bosch), en aangezien ik een half jaar in te halen heb, wil ik 2011 flink van start gaan en daar lijkt Twisted wel een goede voor :) Kost een kaartje? Dat staat er niet bij op PF (toch?)
  donderdag 2 december 2010 @ 18:52:22 #249
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_89441059
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:48 schreef Levitas het volgende:
Sethje, die Twisted line-up! Heerlijk :D Is het een beetje te vergelijken met feestjes in de Absoluut, Gestel of ben ik nu aan het schelden? :D

Haaren is niet zo heel ver weg (Den Bosch), en aangezien ik een half jaar in te halen heb, wil ik 2011 flink van start gaan en daar lijkt Twisted wel een goede voor :) Kost een kaartje? Dat staat er niet bij op PF (toch?)
Daar is het wel mee te vergelijken :), kaartjes worden 9/10 euro denk ik. Komt er allemaal zsm op ;)
Mijn party reviews
pi_89441067
Omdat In Qontrol gedaan is --> AlPHAFREE09: In Qontrol Memorial in de mediasection van www.alphaverb.nl

01. Takin' Over! (In Qontrol Edit) (5:18) *;
02. Still Here (In Qontrol Edit) (5:16)
pi_89441070
quote:
"In Qontrol Memorial" Due to the sad news from @Q_Dance I release my In Qontrol edits for free! Media section at alphaverb.nl
  donderdag 2 december 2010 @ 18:53:08 #252
213010 haakon
pi_89441088
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoorde Kill Shot gister in dat filmpje van Chris One @ Hysteria Outdo' .. waaronder ook
--> zin in LOUDNESS!!!

Hou. op!
The Outside Agency
  donderdag 2 december 2010 @ 18:54:04 #253
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_89441141
Alphaverb _O_ !
pi_89441170
Vind Taking Over nog steeds 1 vd vetste Alphaverb-platen ooit :D
pi_89441518
quote:
mwoah, niet echt mijn ding :P

quote:
--> zin in LOUDNESS!!!

wel lekker :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef T-Force het volgende:
Omdat In Qontrol gedaan is --> AlPHAFREE09: In Qontrol Memorial in de mediasection van www.alphaverb.nl

_O_ O+ _O_ *;

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef T-Force het volgende:
Vind Taking Over nog steeds 1 vd vetste Alphaverb-platen ooit :D
Quoted For Truth!! :7
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_89442627
Hardcore in de HMH :D !
pi_89443132
quote:

[..]

_O- _O- Sorry _O- _O-

Zal er voortaan ff bij vermelden... don't try this at home :D
pi_89443668
quote:
--> zin in LOUDNESS!!!

Loudness wordt er eentje voor in de boeken. *O*

* 16meter staat al sinds Fusion droog en heeft zin in een feestje.
  donderdag 2 december 2010 @ 20:15:04 #259
213010 haakon
pi_89445281
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef 16meter het volgende:

[..]

Loudness wordt er eentje voor in de boeken. *O*

* 16meter staat al sinds Fusion droog en heeft zin in een feestje.
FOEI DENNIS!
The Outside Agency
pi_89446347
sorry :(
  donderdag 2 december 2010 @ 20:38:54 #261
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_89446679
Mijn party reviews
  donderdag 2 december 2010 @ 20:41:42 #262
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89446835
btwverhogingjankverhaal van Q maakt me eerder boos dan meelevend, en om dan je beste indoorevenement te gaan schrappen ( waar je zoals al was gezegd relatief het meeste waar voor je geld kreeg) maakt me nog veel bozer..
boehoe dure decembermaand, geef mensen ten minste een keuze! :X

Plus het feit dat ik niet geloof dat de BTW verhoging de REDEN is, maar meer het EXCUUS om het niet meer te hoeven doen, je kan me niet vertellen dat je nu ineens een evenement gaat schrappen waar je al bjna een jaar aan aan het werken bent.

het bevestigt maar weer eens wat al langer werd gezegd, alles voor het zakelijke gedaan, fuck je concepten en klanten zolang het maar uitverkoopt.

loudness gaat alle bak knallen worden alsof het mijn laatste is :Y

En ik vraag me nu serieus af hoeveel Q events ik ga bezoeken in 2011, de kans is aanwezig dat de teller op 0 blijft staan. IQ was een zekerheidje ( valt weg), XQ D&S hoeft niet voor mij, Defqon gaat te duur worden (ten opzichte van wat ik het waard vind) denk ik zo, Q-base is de eeuwige twijfel na de vakantie, een hardcoreconcept ga ik niet heen. Qlimax ook niet, Qountdown ook niet.

@t-force ik moet even kijken hoe ik dat dan ga oplossen ivm met de tijdslimiet;)

[ Bericht 14% gewijzigd door Tha_Bartman op 02-12-2010 22:03:40 ]
  donderdag 2 december 2010 @ 20:51:07 #263
258885 Solique
I Kill You !
pi_89447443
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef T-Force het volgende:

| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_89447583
Ik vind dat ik hem best nog een keer mag spammen! :@

http://partyflock.nl/party/190962:Hard_Winter.html
pi_89447842
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef RiKe het volgende:
Ik vind dat ik hem best nog een keer mag spammen! :@

http://partyflock.nl/party/190962:Hard_Winter.html
Ik snap eerlijk gezegd niet dat jullie er allemaal voor sjaak moker staan :@
pi_89447875
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Ik snap eerlijk gezegd niet dat jullie er allemaal voor sjaak moker staan :@
It's a long way up, en je moet ergens beginnen ;)
pi_89447976
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef RiKe het volgende:

[..]

It's a long way up, en je moet ergens beginnen ;)
Dat is sowieso waar ;) Maar jullie mogen er ook wel iets van terug zien toch...?
pi_89448016
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Dat is sowieso waar ;) Maar jullie mogen er ook wel iets van terug zien toch...?
Doen we ook wel, we krijgen een percentage van de kaart verkoop :)
pi_89448052
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef RiKe het volgende:

[..]

Doen we ook wel, we krijgen een percentage van de kaart verkoop :)
Jah als organisatie zeker?
pi_89448085
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Jah als organisatie zeker?
Klopt ja
pi_89448510
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef RiKe het volgende:

[..]

Klopt ja
Ok :P Zijn al die andere DJ's die er staan ook van jullie organisatie?
pi_89448626
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Ok :P Zijn al die andere DJ's die er staan ook van jullie organisatie?
Nee, J&W zijn de enige betaalde artiesten.
De rest is vrijwilliger.
  donderdag 2 december 2010 @ 21:32:08 #273
213010 haakon
pi_89449923

http://partyflock.nl/news(...)r_en_extra_dj_s.html

2 extra DJ's: Dj Dyprax en Eastside Connection live
The Outside Agency
  donderdag 2 december 2010 @ 21:44:44 #274
238230 em-dee-em-aa
pi_89450650
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef haakon het volgende:

http://partyflock.nl/news(...)r_en_extra_dj_s.html

2 extra DJ's: Dj Dyprax en Eastside Connection live
Wat een slechte opeenvolging van goedkope AfterEffects effectjes zeg die trailer :P
pi_89451039
Leiden is te ver weg man.
pi_89456615
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
btwverhogingjankverhaal van Q maakt me eerder boos dan meelevend, en om dan je beste indoorevenement te gaan schrappen ( waar je zoals al was gezegd relatief het meeste waar voor je geld kreeg) maakt me nog veel bozer..
boehoe dure decembermaand, geef mensen ten minste een keuze! :X

Plus het feit dat ik niet geloof dat de BTW verhoging de REDEN is, maar meer het EXCUUS om het niet meer te hoeven doen, je kan me niet vertellen dat je nu ineens een evenement gaat schrappen waar je al bjna een jaar aan aan het werken bent.

het bevestigt maar weer eens wat al langer werd gezegd, alles voor het zakelijke gedaan, fuck je concepten en klanten zolang het maar uitverkoopt.

loudness gaat alle bak knallen worden alsof het mijn laatste is :Y

En ik vraag me nu serieus af hoeveel Q events ik ga bezoeken in 2011, de kans is aanwezig dat de teller op 0 blijft staan. IQ was een zekerheidje ( valt weg), XQ D&S hoeft niet voor mij, Defqon gaat te duur worden (ten opzichte van wat ik het waard vind) denk ik zo, Q-base is de eeuwige twijfel na de vakantie, een hardcoreconcept ga ik niet heen. Qlimax ook niet, Qountdown ook niet.

@t-force ik moet even kijken hoe ik dat dan ga oplossen ivm met de tijdslimiet;)
Helemaal mee eens. Kennelijk waren de boekingen ook al rond (anders maakt Alphaverb geen InQontrol edits neem ik aan?), dus het zat denk ik in een best ver stadium al. Defqon en Qlimax zijn inderdaad een stuk duurder (zonder de BTW-verhoging), maar deze feesten zijn in 30-40 minuten uitverkocht en tja.. Die ga je natuurlijk niet afschaffen he!
Naast die BTW-verhoging, vraag ik me nog steeds af waar die administratiekosten heen gaan. Dat ze die maar eens afschaffen, een geautomatiseerd systeem waar administratiekosten voor worden gevraagd (per kaartje!). Het is misschien 2-3 euro per kaartje, maar tel eens 30.000 kaarten voor Qlimax * 2,50 = 75.000 euro. Dit gaat vast niet (volledig) naar Paylogic omdat zij de kaartverkoop op hun systeem laten draaien..

Defqon wordt voor 2011 voor mij ook een twijfel.. Even afwegen of het inderdaad mijn geld waard is en of ik het Q-Dance gun (mijn respect voor Q is iig flink gedaald op dit moment). Q-Base wil ik sowieso wel heen, dat is een geweldig feest en daar zit géén BTW-verhoging op :)
Dat nieuwe Q hardcore event, ik denk dat dat even de line-up afwachten wordt om te kijken of ik het het geld waard vind..

Ik vind het een ongelooflijke stomme zet van Q-Dance en ik heb mijn mening ook duidelijk laten blijken in een tweet (iets met dat een onzin reden is, en dat Defqon en Qlimax duurder zijn maar uitverkocht gaan).
  donderdag 2 december 2010 @ 23:38:59 #277
238230 em-dee-em-aa
pi_89456893
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Levitas het volgende:

[..]
(anders maakt Alphaverb geen InQontrol edits neem ik aan?)
Die waren van voorgaande editie's...
pi_89457000
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Kennelijk waren de boekingen ook al rond (anders maakt Alphaverb geen InQontrol edits neem ik aan?), dus het zat denk ik in een best ver stadium al.
Bartman bedoelde (denk ik) dat het gelul is dat IQ door de btw verhoging niet meer terugkeert, aangezien het regelen van DJs en de locatie al ver voor de installatie van het nieuwe kabinet gebeurd moest zijn. Dat IQ ophoudt te bestaan is al eerder bepaald.
pi_89457149
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Die waren van voorgaande editie's...
Ah my bad..
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:41 schreef 16meter het volgende:

[..]

Bartman bedoelde (denk ik) dat het gelul is dat IQ door de btw verhoging niet meer terugkeert, aangezien het regelen van DJs en de locatie al ver voor de installatie van het nieuwe kabinet gebeurd moest zijn. Dat IQ ophoudt te bestaan is al eerder bepaald.
Hmm, ja.. Dat lijkt me ook nu je dat zegt ja..
  donderdag 2 december 2010 @ 23:55:28 #280
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_89457619
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
Je vergeet The Qontinent, waar ik in 2011 heen ga met NLS en Ripper (afspraak is afspraak he jongens :+ )

Verder is het een enorm bullshit verhaal van Q, mja niks aan te doen.

quote:
Naast die BTW-verhoging, vraag ik me nog steeds af waar die administratiekosten heen gaan. Dat ze die maar eens afschaffen, een geautomatiseerd systeem waar administratiekosten voor worden gevraagd (per kaartje!). Het is misschien 2-3 euro per kaartje, maar tel eens 30.000 kaarten voor Qlimax * 2,50 = 75.000 euro. Dit gaat vast niet (volledig) naar Paylogic omdat zij de kaartverkoop op hun systeem laten draaien..
QFT! Kocht begin deze week n kaartje voor Fantasy Island, 32,50 en daar komt nog eens fokking 3,50 aan administratiekosten bovenop. Dat is ruim 10% van de kaartprijs. Echt asociaal veel.
Mja we gaan toch })
  vrijdag 3 december 2010 @ 00:05:37 #281
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89458088
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Je vergeet The Qontinent, waar ik in 2011 heen ga met NLS en Ripper (afspraak is afspraak he jongens :+ )
Aint you forgetting someone?
pi_89459293
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef T_Killer het volgende:Mja we gaan toch })
Dat is het punt juist.. We klagen veel met z`n allen. De line-up is kut, de prijs is te hoog, het weer is slecht, locatie zuigt, etc. etc., maar toch blijven we gaan. Dat is ook niet gek, als liefhebbers voor de muziek! Maarrr, zolang mensen klagen en toch blijven gaan, zal er weinig verandering komen.

Ik bedoel, we gaan 13% meer betalen voor een kaartje. We klagen nu dat het kut is, maar volgend jaar gaan we met z`n allen de feestjes weer af. Nu is die BTW-verhoging wel buiten onze macht (hoewel we er zelf voor gestemd hebben), maar toch..
  vrijdag 3 december 2010 @ 00:51:30 #283
238230 em-dee-em-aa
pi_89459810
Wat een superdikke vocals _O_ ;)

pi_89463508
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:35 schreef Levitas het volgende:
(hoewel we er zelf voor gestemd hebben)
Ow ben jij der zo een :{w
pi_89463543
quote:
The Qontinent _O_ Vorig jaar voor het eerst geweest en wat een feest zeg! 3 dagen lang knallen :D Echt megavet, volgend jaar gaan we trouwens niet naar die camping, want dat was een behoorlijk drama :P Vooral met die regen van zondag op maandag }:| :r
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:41:07 #286
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_89463844
quote:

[..]

[..]

QFT! Kocht begin deze week n kaartje voor Fantasy Island, 32,50 en daar komt nog eens fokking 3,50 aan administratiekosten bovenop. Dat is ruim 10% van de kaartprijs. Echt asociaal veel.
Mja we gaan toch })
Ik ben zelf ook organisator en een fee van 2 euro is normaal, deze stroomt dan rechtstreeks naar de ticketverkoper. Bij iedere fee die hoger is kun je er vanuit gaan dat de organisatie het bedrag boven de 2 ( in dit geval 1,50 ) als kickback-fee terug ziet vloeien naar hun eigen rekening.
Mijn party reviews
pi_89463974
quote:

[..]

[..]
The Qontinent is zeker een optie voor mij en wat aanhang. Lijkt me een keer wat anders dan een standaard avondje stampen.

En tja, als Q-dance in de plaats van IQ een feestje maakt in de trant van Qlubtempo en dan ook wat gericht nou op de "early days" van deze generatie (2003-2007) dan hoor je mij niet klagen ;)
  vrijdag 3 december 2010 @ 09:23:51 #288
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_89464513
quote:
Heb em ondertussen ook eens geluisterd, ik kan het zeer zeker waarderen. Die mag er zo af en toe wel eens ingegooit worden voor de afwisseling :Y

Dat InQontrol wordt afgeschaft, tsjah ik ben er alleen dit jaar geweest en vond het niet echt speciaal. Dus het maakt me niet zoveel uit, er is nog keuze genoeg in feesten :). Wel jammer voor de mensen die IQ wel heel fijn vonden :{

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:

The Qontinent is zeker een optie voor mij en wat aanhang. Lijkt me een keer wat anders dan een standaard avondje stampen.
Qontinent is zeker een aanrader, maar niet in een tent want grote kans dat je in een moeras wakker wordt _O-

[ Bericht 20% gewijzigd door Krulliewullie op 03-12-2010 09:29:28 ]
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:00:34 #289
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_89467229
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:23 schreef Krulliewullie het volgende:

Qontinent is zeker een aanrader, maar niet in een tent want grote kans dat je in een moeras wakker wordt _O-
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het dit jaar mooi weer wordt. 8-) Gewoon gaan met die tent dus :7

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef Koepert het volgende:

Let maar niet op T-killert. Jij mag ook mee oO<

Mn Yearmix is bijna af trouwens *O*
pi_89467557
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:14 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ow ben jij der zo een :{w
Hier nog 'zo een'.
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:20:48 #291
213010 haakon
pi_89467909
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:11 schreef 16meter het volgende:

[..]

Hier nog 'zo een'.
The Outside Agency
pi_89468059
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

En tja, als Q-dance in de plaats van IQ een feestje maakt in de trant van Qlubtempo en dan ook wat gericht nou op de "early days" van deze generatie (2003-2007) dan hoor je mij niet klagen ;)
Ik hoop met je mee, maar zie dat het eigenlijk niet gebeuren dat ze met zo'n concept komen. :(

2008 hoort er dan imo ook nog bij, trouwens, anders mis je echt een aantal klassiekers!
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:26:30 #293
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_89468148
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:00 schreef NLS04 het volgende:

[..]

:9~
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:30:30 #294
213010 haakon
pi_89468315
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:00 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het dit jaar mooi weer wordt. 8-) Gewoon gaan met die tent dus :7

[..]

Let maar niet op T-killert. Jij mag ook mee oO<

Ben benieuwd :D
The Outside Agency
pi_89469531
Wat is een rivella plaat?
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_89469537
Wat vinden we van deze?

Rivella track werd dat toch genoemd? :P

edit: Als je 't over den duvel hebt (zie post OMGWTFBBQ die tegelijk met mij postte)
  vrijdag 3 december 2010 @ 12:13:14 #297
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89469856
Rivella = Beetje vreemd maar wel lekker...

NC-track valt daar wel onder..

en NLS: Yay voor de mix, Yay voor The Qontinent
  vrijdag 3 december 2010 @ 12:43:40 #298
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_89470874
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef Koepert het volgende:

[..]

Hoe kan ik je dit ooit vergeven
  vrijdag 3 december 2010 @ 12:52:21 #299
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89471224
@ 16meter dat is idd wat ik bedoelde:)

er komt zeker geen early feest, ze zijn al jaren structurele early buiten de deur aan het houden of iig tot een minimum aan het beperken dus dat lijkt me dan onlogisch om te doen.
Ik zie ze eerder met een dubstyle/rivellastyle feest komen ant dat is hip, of nog eerder meteen puur dubstep feest want dat is een groeiende stroming op dit moment.

en ik wil ook nog iets over die fee zeggen maar dat ga ik thuis eerst nazoeken voordat ik onwaarheden zeg :p
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:00:09 #300
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89471554
Mwa k weet niet Bart...over dat early... je ziet juist in mijn ogen steeds meer dat early een grotere opening krijgt bij feesten.. (bijna standaard als opener op elk feest, Laatst Pavo & Zany Early @ Zak en zo zijn er meer voorbeelden) dus k weet t zo net niet of dat er echt NIET in zit..

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:43 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Hoe kan ik je dit ooit vergeven
Buy me beer! ;)
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:10:12 #301
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89472037
buiten Q miss wel, maar verder blijft het bij dat uurtje openen. ik geloof dus niet dat ze dat nog verder terug gaan zetten, anders hadden ze in mijn ogen Qlubtempo wel aangehouden (dat was altijd uitverkocht en werd toch gecanceled), maar ik hoop het van harte.

[Hardstyle #178] It's time to fuck up the audio!

[ Bericht 19% gewijzigd door Da_Ripper op 03-12-2010 21:20:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')