SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:11 schreef Beach het volgende:
Ik luister nu een hele geile early set
Die luisterde ik vanmiddag ook op 't werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen niet tot het einde aangezien die bijna 5 uur lang is.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ja daarom luister ik hem ook in delenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Die luisterde ik vanmiddag ook op 't werk.Alleen niet tot het einde aangezien die bijna 5 uur lang is.
Feel my firequote:Op woensdag 1 december 2010 18:09 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe A2-Records: Ran-D - Feel My Fire/Crossroads
Je hebt ze allebei nodig om uit te pakken.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef Koepert het volgende:
Oke.. Enlighten me.. Waar is part 1? of is dat n foutje id naam? K heb 2 speedy links @ lsdb, en die zijn allebei part2, en die ene geeft iig al aan dat t niet wil zonder n deel 1.. en dat ie geen bestanden heeft uit te pakken.. what gives?
Speedy?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef Koepert het volgende:
Oke.. Enlighten me.. Waar is part 1? of is dat n foutje id naam? K heb 2 speedy links @ lsdb, en die zijn allebei part2, en die ene geeft iig al aan dat t niet wil zonder n deel 1.. en dat ie geen bestanden heeft uit te pakken.. what gives?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
nicequote:Op woensdag 1 december 2010 18:09 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe A2-Records: Ran-D - Feel My Fire/Crossroads
hoe vet is dit?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:26 schreef T-Force het volgende:
Oke, deze verdiend een Youtube-linkje in dit topic!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:34 schreef T-Force het volgende:
Ik ben van plan vandaag een W.Y.F.Y.B.-marathon te houden omdat ik ze anders nooit luister, en dat verdient Mind.Illusion niet want die setjeszijn gruwelijk!
Ben al halverwege #2
Vind die van Chain Reaction beterquote:Op woensdag 1 december 2010 18:26 schreef T-Force het volgende:
Oke, deze verdiend een Youtube-linkje in dit topic!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwdquote:DJZatox DJ Zatox
After Rawstyle ... We have Antistyle maauahah is a track that i Made just for fun in 2 hours... And in few min i gonna post the preview..
Nou als je 2 uur aan een track besteed, weet je nu al dat t weer bij elkaar geraapte sounds zijn uit eerder gemaakte tracks...quote:
Ja, lekker experimenteel, maar is te sloom om iets mee te kunnen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://soundcloud.com/nikkita_b/zeitox-freestyle-antistyle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |