Ik gooi ze er eigenlijk 1 voor 1 uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Levitas het volgende:
Zo.. M`n partyflock agenda begint zijn eindelijk weer een beetje te vullen
Activator draait nu voornamelijk ook in Engeland / Italie toch en volgens mij is 2-Dutch daar redelijk actief bezig (Vooral Engeland) ... Logische stap dus in dat opzichtquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens Activator naar Bookings Agency 2-Dutch van DMW/ Showtek & Co
Volgens mij heb ik (en anderen) hem ook wel eens eerder hier geplaatst jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Al vaker voorbij zien komen hier, vet filmpjeWas nog van voor mijn tijd, zou zo'n feestje wel eens mee willen maken
Aight!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Jup, Kaarten zijn in de pocketmet 5 man waaronder T-killert richting Enschede
quote:Met nog ongeveer een maand te gaan zijn de VIP kaarten inmiddels uitverkocht en lijkt het een kwestie van tijd voor de reguliere kaarten volgen. Daarnaast in dit bericht de extra acts die aan Fantasy Island worden toegevoegd, de trailer en de prijswinnaar van de winactie.
maak je niet druk makker, ik ben er hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Aight!
Voor de anderen die nog geen kaarten hebben:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
maak je niet druk makker, ik ben er hoor
Nja, moet ik dan net zo GTP zijn als bij XXL ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
maak je niet druk makker, ik jou weluit duizenden
ik sla hem overquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Aight!
Voor de anderen die nog geen kaarten hebben:
[..]
ga wat doen met kameraden en vriendin, dus dat zal zich in Haaksbergen afspelenquote:
Ik vind dat best een ok-vocalquote:For ten years
We have been moving to the energy called hardstyle
But this energy is evolving, growing and expanding in new directions
With the experience of a decade
We had producers and DJs
Exploring the depth of the audio spectrum
Creating the sparks that someday may light the fire of a new style
What we need is an audience to recognize when a new energy has emerged
So we can celebrate the old
Embrace the new
And secure the future of the harder style
Herkennen gaat je wel lukken denk ik. Alleen nu nog zijn naam onthoudenquote:
quote:Mentaltheo theo nabuurs
@
@djbrennanheart Neem even contact met me op, gaat om een track van jou ! grt Theo
Hij had beter kunnen stoppen op zijn hoogtepunt..quote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De 2 ergste gaan misschien wel samenwerken
[..]
Inderdaad, die Brennan Heart is al 3 jaar over z'n datum.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:39 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Hij had beter kunnen stoppen op zijn hoogtepunt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |