Yepquote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef T-Force het volgende:
Begin doet me denken aan Deadmau5 en dat is enooooooooooorm positief
wederom heel netjes Seth, heel netjesquote:Op donderdag 2 december 2010 09:14 schreef Sethje het volgende:
Wat vinden we van de Twisted lineup?
http://partyflock.nl/party/191488:Twisted.html
Mind Illusion en Josh en Weszquote:Op donderdag 2 december 2010 09:14 schreef Sethje het volgende:
quote:Noisecontrollers
the response we get both on Pavelow and NC at qlimax is soooo good. I think we should give a present by releasing the NC&WS set online in good quality. What you think?
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:14 schreef Sethje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Zie dat je meer gaat draaien, leuk voor je. Hoe zit het met de nummers die je draait, koop je die allemaal los ?quote:
Wil je zijn telefoonnummer niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:03 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zie dat je meer gaat draaien, leuk voor je. Hoe zit het met de nummers die je draait, koop je die allemaal los ?
Heb je de nummers / sets al vooraf in je hoofd van de avond ? Heb je contact met de dj's die ook gaan draaien ivm dubbele nummers ?
Nu draait men met cd's, zitten er dan meerdere nummers op 1 cd?
Luister nu jou liveset in de trein maar produceer je ook ? Als een dj produceert gebruikt hij natuurlijk een computer programma maar voegen ze dan hun eigen sounds ook toe buiten de vocals om ? Of staan alle deuntjes al in het programm?
Ben je nu fulltime dj?
Hardcore als afsluiterquote:Op donderdag 2 december 2010 13:54 schreef stoeltafel het volgende:
Met kaarten gehaald voor XXeleratorGaan er nog meer mensen zaterdag ? Zag dat er ook hardcore wordt gedraaid, vanaf hoe laat ? Vind hardcore nooit zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Kanshebber? Als iemand het ook maar durft om die pplaat niet in zijn yearmix te stoppen download ik die uit principe niet!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
feel my fire is nog een kanshebber om erin te verdschijnen
quote:Op maandag 29 november 2010 09:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Heeft iemand toevallig een lijst met alle 2010 releases?
Thnxquote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
http://www.hardtraxx.nl/f(...)ases-2010-t5364.html
http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/11939quote:Bijna 100.000 ondertekende petities hebben geen verandering kunnen brengen in de plannen van VVD, CDA en PVV. De bezuinigingen op de cultuur- en mediabegroting gaan door. Naast de gevolgen die dit heeft voor kunstenaars, stichtingen en bedrijven in de culturele sector, treffen deze maatregelen ook direct de evenementen van Q-dance. De verhoging van de BTW op toegangskaartjes (van 6% naar 19%) zorgt ervoor dat de ticketprijzen voor dance events in Nederland flink zullen stijgen.
Bovenstaande ontwikkelingen hebben ertoe geleid dat Q-dance een pijnlijk besluit heeft moeten nemen. In 2011 zal In Qontrol niet meer plaatsvinden. Q-dance wil de kwaliteit blijven bieden waar In Qontrol al 7 jaar voor staat en kan dat met de geplande BTW verhoging helaas niet meer garanderen zonder het feest voor haar bezoekers onevenredig duur te maken. Met een goed gevoel kijken we terug op zeven mooie edities van In Qontrol in de RAI en alle mooie momenten die we daar met jullie hebben kunnen delen.
Daarnaast heeft Q-dance besloten om de voorverkoopdata voor de festivals van deze zomer niet naar voren te halen. De decembermaand is al duur genoeg en we willen onze trouwe bezoekers niet voor het blok zetten. Q-BASE is het enige event van Q-dance dat niet door de maatregelen van de regering getroffen wordt. Omdat het evenement in Duitsland plaatsvindt, hoeft er geen extra BTW afgedragen te worden.
Omdat een einde ook altijd weer een nieuw begin betekent, kijkt Q-dance graag vooruit. In het komende jaar lanceert Q-dance een aantal nieuwe evenementen, waaronder een hardcore evenement in de Heineken Music Hall. Eind 2011 opent de Ziggo Dome in Amsterdam haar poorten, alwaar Q-dance de dance programmering aftrapt met een nieuw event.
inderdaad, beetje triest bericht dit... wel positief dat ze met nieuwe evenementen komen, onder andere in de Ziggo Dome in Amsterdamquote:Op donderdag 2 december 2010 15:34 schreef mstx het volgende:
Q-Dance is ook weer lekker aan het janken:
[..]
http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/11939
Alleen jammer dat ze de plank compleet mis slaan met hun argumenten. Het zou "onevenredig duur" worden. Alsof Defqon.1/Qlimax dat niet zijn. In Qontrol is zelfs goedkoper met meer area's dan Qlimax.![]()
Enige reden is dus omdat IQ nooit uitverkocht raakt en DQ/Qlimax wel... ik bedoel zeg dat dan gewoon eerlijk.
NOOOOOOOOO!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de plank compleet mis slaan met hun argumenten. Het zou "onevenredig duur" worden. Alsof Defqon.1/Qlimax dat niet zijn. In Qontrol is zelfs goedkoper met meer area's dan Qlimax.![]()
Enige reden is dus omdat IQ nooit uitverkocht raakt en DQ/Qlimax wel... ik bedoel zeg dat dan gewoon eerlijk.
Zieligdoenerij en onzinnige argumenten, inderdaad. Die btw verhoging wordt tot op de laatste cent doorberekend op ons (de bezoeker), het enige risico dat Q-dance loopt is dat bepaalde events minder snel of niet uitverkocht raken.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Hier het einde van de W.Y.F.Y.B.-marathon:quote:Op woensdag 1 december 2010 18:34 schreef T-Force het volgende:
Ik ben van plan vandaag een W.Y.F.Y.B.-marathon te houden omdat ik ze anders nooit luister, en dat verdient Mind.Illusion niet want die setjeszijn gruwelijk!
Ben al halverwege #2
Wtf... Hahahahaaquote:Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hier het einde van de W.Y.F.Y.B.-marathon:
Na deel 2 had ik zoveel zin om zelf te mixen dat ik dat voor ongeveer 10 minuten ()ben gaan doen en er vervolgens achterkwam dat ik dat LANG niet zo goed kan als Remco. Daardoor werd ik zo chagrijnig dat ik boos naar bed ben gegaan
![]()
![]()
om er vervolgens achter te komen dat ik nog niet kon slapen....verder heel de avond chagrijnig geweest
Thanks Mind.Illusion
![]()
Idd wel prima beukplaat weerquote:EDIT: nieuwe Chris One!
Daar is het wel mee te vergelijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:48 schreef Levitas het volgende:
Sethje, die Twisted line-up! HeerlijkIs het een beetje te vergelijken met feestjes in de Absoluut, Gestel of ben ik nu aan het schelden?
Haaren is niet zo heel ver weg (Den Bosch), en aangezien ik een half jaar in te halen heb, wil ik 2011 flink van start gaan en daar lijkt Twisted wel een goede voorKost een kaartje? Dat staat er niet bij op PF (toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |