Uhm, welke tutorial? Linkje?quote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef de_huig het volgende:
ah er zijn hier een paar mensen die de zany tutorial uitgebreid hebben bestudeerd zie ik
Ik zou willen stellen dat het leuke plaatjes zijn, ondanks BH.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:41 schreef NLS04 het volgende:
Brennan Heart in een collab is een garantie voor briljante plaatjes.
en datquote:El Dani feli!
Daarbij denk ik dat t ook soms per ongeluk is.. hij is vergeten zn break erin te zetten, de collaborerende (jaja) dj heeft BH zn audiospoor op mute gezet, dat soort werk..quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik zou willen stellen dat het leuke plaatjes zijn, ondanks BH.
zoiets ja...of de koffie die BH zet is gewoon onovertroffen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daarbij denk ik dat t ook soms per ongeluk is.. hij is vergeten zn break erin te zetten, de collaborerende (jaja) dj heeft BH zn audiospoor op mute gezet, dat soort werk..
quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:41 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo vroeg wakker benMaargoed kan nu wel een gewaagde stelling droppen :
Brennan Heart in een collab is een garantie voor briljante plaatjes.
ArgumentatieBrennan Heart in combinatie met DJ TheraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
El Dani feli!Omdat Thera
![]()
Brennan Heart is verder![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daarbij denk ik dat t ook soms per ongeluk is.. hij is vergeten zn break erin te zetten, de collaborerende (jaja) dj heeft BH zn audiospoor op mute gezet, dat soort werk..
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ohshit
Was een shot van een gozer die net een pilletje aan z'n maatje gaf, terwijl die schuw om zich heen zat te kijkenTijdens Psyko Punkz, geloof ik.
15.39?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ohshit
Was een shot van een gozer die net een pilletje aan z'n maatje gaf, terwijl die schuw om zich heen zat te kijkenTijdens Psyko Punkz, geloof ik.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldig!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef de_huig het volgende:
[..]
heb even het stukje van de donkey rollers op de decibel dvd teruggekeken en volgens mij hadden de heren al een lekker pilske op van tevoren..wat een helden"wa zal ons mam blij zijn" "we zijn nu klaar met de sitdowns, we hebben nu het 'trekjeonderbroekuitensteekhemindelucht-moment' " ..je mag het onzin/irritant vinden, maar ik vind het lachen
En dat Eindhovens accentje van (voornamelijk) DV8 is echt geweldigquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik vind het ook geweldig!Het kan ook niet echt irritant zijn, want t is gewoon humor, wat je bijvoorbeeld van meneer Ruffian niet kan zeggen
Ben benieuwd, hij gaat hem zaterdag draaienquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef Levitas het volgende:
En de track van Noisecontrollers & Digital punk is af.
Als ik die tweets lees:
6 december: "Today joining forces with someone you won't expect"
7 december: "Today finished a track with Digital Punk"
Zouden ze serieus het hele nummer in 2 dagen in elkaar gezet hebben?
line up? waar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef StijnDa het volgende:
Voorverkoop Intents festival begint morgen, gaat iemand daarheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |