quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
buiten Q miss wel, maar verder blijft het bij dat uurtje openen. ik geloof dus niet dat ze dat nog verder terug gaan zetten, anders hadden ze in mijn ogen Qlubtempo wel aangehouden (dat was altijd uitverkocht en werd toch gecanceled), maar ik hoop het van harte.
Onzin! Heerlijke plaat gewoonquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef 16meter het volgende:
Niet zo'n vette TT.
Want: Brennan Heart.
Is goed...krijg je van me....quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef Koepert het volgende:
Mwa k weet niet Bart...over dat early... je ziet juist in mijn ogen steeds meer dat early een grotere opening krijgt bij feesten.. (bijna standaard als opener op elk feest, Laatst Pavo & Zany Early @ Zak en zo zijn er meer voorbeelden) dus k weet t zo net niet of dat er echt NIET in zit..
[..]
Buy me beer!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en TT = mwah. Melo beetje gejat van the solstice"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Ik zat in de trein te surfen op mijn telefoon, dan gaat dat niet zo lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef T-Force het volgende:
Omdat Tha_Bartman geen nieuw topique heeft geopend
Breakbeat Junkie & Riskquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef eQuaL het volgende:
TVP!
Wat is eigenlijk jullie echte nummer EEN van dit jaar? Vorig jaar was dat voor mij Tonight, maar dit jaar eigenlijk geen enkel nummer gehad wat diezelfde kick geeft...
Top 3 in random order:quote:[img]
Overigens wel lekkere top 10 nummers hoor, maar nou niet echt een nummer waarvan je denkt, ja dat is het een van de beste nummers ooit(Wat toch wel zou moeten met een nummer 1 van het jaar)
Catatonic Overload - The Sexual Thrillquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef eQuaL het volgende:
TVP!
Wat is eigenlijk jullie echte nummer EEN van dit jaar? Vorig jaar was dat voor mij Tonight, maar dit jaar eigenlijk geen enkel nummer gehad wat diezelfde kick geeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien ook weer leuk een jaarmixjes poll te houden??
[ Bericht 0% gewijzigd door em-dee-em-aa op 03-12-2010 19:03:56 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Haha dat was een topper inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:49 schreef T-Force het volgende:
Bij beste album kun je nog Brennan Heart's Midifilez erbij zetten, maar ik verwacht niet dat die stemmen krijgt
Of gewoon een beste track?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:50 schreef 16meter het volgende:
Hard Bass vergeten bij beste indoor.Ziet er behoorlijk compleet uit verder.
Misschien leuk om er zoiets bij te doen?
Beste track all-round
Beste melodieuze track
Beste duistere track
En eerst een nominatie ronde te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |