Ja, die durfde Geert niet meer aan Brinkman te gevenquote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef capricia het volgende:
Hij blijft toch wel gewoon nog "Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties" in zijn portefeuille houden?
Wat heeft het kabinet precies te maken met de zaak Lucassen? Helemaal niets.quote:Op maandag 15 november 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, dit kabinet is nu al veel stabieler gebleken dan Balkenende/bos.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
Hoeveel maanden zal het nog duren voordat hij 'mijnheer' Wilders ook bij zijn voornaam mag noemen? Hij is wel in rang gezakt.quote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ach, dat woordvoerderschap is ook maar een titel, in principe zijn ze gewoon oppositie dus beleid voeren doen ze niet, alleen over een bepaald thema spreken in de Kamer en op dat punt de partij een stem geven.
Ben wel benieuwd hoe het Lucassen zal vergaan bij zijn volgende spreekbeurt.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
Persverklaring Partij voor de Vrijheidquote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef capricia het volgende:
Hij blijft toch wel gewoon nog "Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties" in zijn portefeuille houden?
Hij had defensie helemaal niet in zijn portefuille?quote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Persverklaring Partij voor de Vrijheid
Eric Lucassen blijft lid van de fractie van de PVV.
Lucassen is niet veroordeeld wegens bedreiging. Hij geeft toe wegens twee overtredingen een boete te hebben gehad, alsmede in 2002 veroordeeld te zijn voor een misdrijf. Voor dit laatste, ontucht, stelt hij dat er geen sprake is geweest van seksueel misbruik. Wel van een ongepaste relatie waarbij sprake was van een gezagsverhouding. Lucassen erkent dat hij in deze een grote fout heeft gemaakt. In 2005 is hem overigens eervol ontslag verleend bij Defensie.
Deze feiten waren ten tijde van de selectieprocedure niet bekend bij de Partij voor de Vrijheid. Geert Wilders voelt zich door Lucassen oneerlijk bejegend omdat hij in de selectieprocedure voornoemde feiten heeft verzwegen. Lucassen schaamt zich hiervoor en biedt de PVV zijn excuses aan, alsmede aan betrokkenen in de betreffende zaken.
Fractieleider Geert Wilders is van mening dat een en ander niet zonder consequenties kan blijven en heeft Lucassen met onmiddellijke ingang zijn woordvoerderschappen op het gebied van Wijken en Defensie ontnomen.
Geert Wilders is vanmiddag om 16.00 uur bij de uitgang van de plenaire zaal in het gebouw van de Tweede Kamer beschikbaar voor commentaar.
Geert Wilders
Bron:
http://www.pvv.nl/index.p(...)oor-de-vrijheid.html
Beetje late reactie, sorry
Ik mag Maxime nog steeds niet followenquote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig is Maxime Verhagen met belangrijker zaken bezig, namelijk zichzelf.
http://twitter.com/MaximeVerhagen
wat ze dan ook doen. Af en toe vind ik het bijna zielig!!quote:Op maandag 15 november 2010 20:03 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap echt niet meer dat mensen nu kunnen zeuren over krokodillentranen bij links. De linkse partijen hadden zo'n persoon al allang eruit gegooid (kijk naar het verleden van PvdA en GroenLinks). Nee werkelijk, de PVV-stemmer mag zich nu echt in de vreemdste bochten wringen om dit nog te rechtvaardigen.
De PVV wil het leger inzetten in probleemwijken, daar ligt de link met defensie waarschijnlijkquote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij had defensie helemaal niet in zijn portefuille?
Hij heeft iig nog:
Eric Lucassen
Koninkrijksrelaties
Wonen,
Wijken,
Volkshuisvesting,
Rijksgebouwendienst
quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag Maxime nog steeds niet followen![]()
Could not follow user: You have been blocked from following this account at the request of the user.
quote:Vanavond verkiezing best geklede man van Esquire. Ik ben genomineerd.
Ik heb altijd gedacht dat Maxime Verhagen hier altijd mee bezig was......quote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Dank je!!!quote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef xandra47 het volgende:
Hoi Whiskers!!! Goed je weer te zien!
quote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef remlof het volgende:
Ow hij heeft de Rijksgebouwendienst ook nog in z'n portefeuille? Wat is zijn standpunt met betrekking tot het bij overheidsgebouwen naar binnen zeiken door de brievenbus eigenlijk?
@nick_clegg....quote:MaximeVerhagen
Goed gesprek met @nick_clegg. Gaan intensiever samenwerken op economisch terrein en bij veroveren buitenlandse markten: http://bit.ly/cB0RTw
about 6 hours ago via web
Nou ja, ik heb het van de site van de PVV..quote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij had defensie helemaal niet in zijn portefuille?
Hij heeft iig nog:
Eric Lucassen
Koninkrijksrelaties
Wonen,
Wijken,
Volkshuisvesting,
Rijksgebouwendienst
Lachte me suf toen ik dat las op http://twitter.com/politiek24/politici id...quote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Lees nu eens wat je schrijft...quote:Op maandag 15 november 2010 20:27 schreef iksteunlucassen het volgende:
en op het eind is er dus niks aan de hand.
lucassen is alleen veroordeeld omdat hij hoger in rang stond.
die meiden hadden vrijwillig sex .
Ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het van de site van de PVV..
Of zou het zijn om zijn straf wat groter laten lijken.. Nee, dat zou echt té erg zijn. Dat geloof ik (vooralsnog) niet
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Could not follow user: You have been blocked from following this account at the request of the user.
Het is vast iets wat ik hier op FOK! over hem heb gezegd tijdens de formatiequote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Fennemaquote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef remlof het volgende:
Nu over Eric L. Bij Uitgesproken VARA op Ned2.
Sow, dat is dan pas écht grof... Ze doen gewoon of hij een woordvoerderschap had, dat hij helemaal niet had.quote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik ookhttp://www.pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html nog niet geupdate
Kopstooter Marcial Hernandez had defensie omdat hij ook in het leger zat ofzo
Zo dom ook, nu krijgt nick_clegg een nederlands berichtje die hij eerst moet gaan vertalen om vervolgens te zien dat de andere minister even een persoonlijk gesprek over nationaal-economische strategien publiceertquote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef Zolcon het volgende:
Even tussendoor, ik schaam me echt diep op internationaal niveau.
[..]
@nick_clegg....![]()
Mensen die met elkaar naar film gaan zeggen: Leuke film met @Maximeistriest #Socialnetwork. Dat doe je niet op dit niveau in de internationale betrekkingen.
![]()
Twitter moet verboden worden voor politici en bewindslieden
Zedendelict:quote:Op maandag 15 november 2010 20:27 schreef iksteunlucassen het volgende:
en op het eind is er dus niks aan de hand.
lucassen is alleen veroordeeld omdat hij hoger in rang stond.
die meiden hadden vrijwillig sex .
Echt belachelijk die man en zijn getwitter vooral als Nick Clegg het volgende bericht oion vertaald heeft: Going to the best dressed man awards...quote:Op maandag 15 november 2010 20:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Zo dom ook, nu krijgt nick_clegg een nederlands berichtje die hij eerst moet gaan vertalen om vervolgens te zien dat de andere minister even een persoonlijk gesprek over nationaal-economische strategien publiceert
Ben je uit je trollenkooi ontsnapt?quote:Op maandag 15 november 2010 20:32 schreef sunny16947 het volgende:
Zo zie je maar waar het toe leidt als er niet gehandhaaft wordt. Loslopende honden die overal poepen. Dus precies in het straatje van law en order.
Ik zeg 3000 agenten en 500 animal cops.
Bah.quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
neuh maar zit te wachten op een volgend debat dat echt ergens over gaat.quote:Op maandag 15 november 2010 20:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ben je uit je trollenkooi ontsnapt?
Dus dan roep je maar totaal willekeurige dingen die hier niks mee te maken hebben?quote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
neuh maar zit te wachten op een volgend debat dat echt ergens over gaat.
andre_rouvoet Conclusie politiedebat: ipv 3000, 0 extra agenten. Dat zijn 3000 dode mussen. Waar zijn die animal cops als je ze nodig hebt?! ;-)quote:Op maandag 15 november 2010 20:32 schreef sunny16947 het volgende:
Zo zie je maar waar het toe leidt als er niet gehandhaaft wordt. Loslopende honden die overal poepen. Dus precies in het straatje van law en order.
Ik zeg 3000 agenten en 500 animal cops.
Je ging toch gray's kijkenquote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
andre_rouvoet Conclusie politiedebat: ipv 3000, 0 extra agenten. Dat zijn 3000 dode mussen. Waar zijn die animal cops als je ze nodig hebt?! ;-)
attjekuiken geen 3000 extra agenten, geen gedwongen ontslagen uitkomst #politiedebat
TofikDibi Belangrijke conclusie politiedebat met Opstelten: er komen geen 3000 extra agenten. Wel worden ontslagen door dit kabinet voorkomen.
mariannethieme Coruz(CDA) :animalcops moeten zich ook met andere onderwerpen bezig gaan houden. En Brinkman (PVV) liet het maar zo #114suggestieshier
mariannethieme Brinkman (PVV) : "Doei, mevrouw Thieme, animal cops moeten ook wietplantages aan gaan pakken"
mariannethieme Is nu wel duidelijk,voor de PVV zijn animal cops een soort van reservepolitie, vliegende keep
Ik vind het heel erg jammer, en dat meen ik oprecht.quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
andre_rouvoet Conclusie politiedebat: ipv 3000, 0 extra agenten. Dat zijn 3000 dode mussen. Waar zijn die animal cops als je ze nodig hebt?! ;-)
attjekuiken geen 3000 extra agenten, geen gedwongen ontslagen uitkomst #politiedebat
TofikDibi Belangrijke conclusie politiedebat met Opstelten: er komen geen 3000 extra agenten. Wel worden ontslagen door dit kabinet voorkomen.
mariannethieme Coruz(CDA) :animalcops moeten zich ook met andere onderwerpen bezig gaan houden. En Brinkman (PVV) liet het maar zo #114suggestieshier
mariannethieme Brinkman (PVV) : "Doei, mevrouw Thieme, animal cops moeten ook wietplantages aan gaan pakken"
mariannethieme Is nu wel duidelijk,voor de PVV zijn animal cops een soort van reservepolitie, vliegende keep
Er staat alleen (n.a.) achter hetgeen staat voor " niet afgemaakt"quote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens de website van de PVV heeft dhr. Lucassen Atheneum genoten.
Niet zo laagopgeleid dus...tenzij hij dat ook gelogen heeft.
Ontucht aan het plegen. Ze hebben nu groen licht gekregenquote:
Komkom, dit is lang niet altijd een probleem. Een heleboel relaties zijn daadwerkelijk ongelijk. Dat wil nog niet zeggen dat je het strafrecht moet inzetten.quote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef Arglist het volgende:
[..]
Jouw reddering is gestoeld op 'het zijn maar laag opgeleide mensen' en 'dat is de natuur'. Terwijl ik zeg dat die regels er niet voor niets zijn, juist om mensen te beschermen. Dat staat zo niet in 'het boekje' maar dat is de geest van die wet, namelijk om te voorkomen dat mensen in een gezagsverhouding relaties met elkaar aangaan. Waarom wil je dat voorkomen? Omdat de machtsverhouding voor een afhankelijkheidsrelatie zorgt, en een relatie daarom niet wenselijk is.
En werkt het? Nee, niet echt he.quote:Ja, inderdaad, over armoede cirkelredeneringen gesproken. Maar de beleidsmakers zijn volgens jou fout, omdat ze geen rekening houden met 'laagopgeleide' en 'de natuur', terwijl het hun doel is om dingen die kunnen plaatsvinden, juist te voorkomen door ze te verbieden....
Je stukjes stikken van de spelfouten, rare redeneringen etc. Je niveau is inderdaad heel erg hoog, waarvan akte.quote:Als mijn redenering typisch HBO is zal jouw redenering misschien net de basisschool gehaald hebben, want zo groot is het verschil in niveau. Maar sowieso is een beroep op volgens jou mijn 'mindere' geen inhoudelijk argument, als je een beetje niveau had, dan had je dat wel geweten.
Die zijn klaar voor vandaag wellicht.. Check anders de vorige delen even, of de FPquote:
Op de website van de PVV staat dat niet:quote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Er staat alleen (n.a.) achter hetgeen staat voor " niet afgemaakt"
Waar kijk jij?quote:Onderwijs
Secundaire Vorming Onderofficieren KL
Algemene en Hogere Instructiebekwaamheid
Koninklijke Militaire School
Atheneum
Die schamen zich diep. Als ze niet zo anti-links waren hadden ze nu het schaamrood op hun kaken.quote:
Ik denk dat jij beter kan oppassen met dit soort uitsprakenquote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ontucht aan het plegen. Ze hebben nu groen licht gekregen
Leg eens uit?quote:Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kan oppassen met dit soort uitspraken
Mag links niet meer trollen?quote:Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kan oppassen met dit soort uitspraken
Waarom is hij van atheneum naar de KMS gegaan joh.quote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Op de website van de PVV staat dat niet:
http://www.pvv.nl/index.p(...)ric-lucassen/cv.html
Daar staat gewoon:
[..]
Waar kijk jij?
Moet je eens aan zijn buren vragenquote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef Doc het volgende:
Zover ik Eric trouwens ken is het trouwens echt een prima gast. Maar goed, na 1996 heb ik 'm niet veel meer gesproken.
http://www.tweedekamer.nl(...)assen_eric/index.jspquote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Op de website van de PVV staat dat niet:
http://www.pvv.nl/index.p(...)ric-lucassen/cv.html
Daar staat gewoon:
[..]
Waar kijk jij?
Ik laat me hier niet van ontucht betichten. Daarbij zit je aldoor in dit topic te trollen, ik verwacht dat hier nu wat van gezegd gaat worden.quote:
School-dropouts zijn oververtegenwoordigd in de PVV-fractie. Andre Elissen heeft op z'n CV staan "h.a.v.o. in Limburg (geen diploma, maar overgangsbewijs 4/5)"quote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom is hij van atheneum naar de KMS gegaan joh.
Met atheneum ga je dik naar de KMA.
Dat jij je aangesproken voelt, is jouw probleem.quote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat me hier niet van ontucht betichten. Daarbij zit je aldoor in dit topic te trollen, ik verwacht dat hier nu wat van gezegd gaat worden.
Dat weet ik, maar iemand kan allerlei redenen hebben om van atheneum naar de KMS te gaan toch?quote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom is hij van atheneum naar de KMS gegaan joh.
Met atheneum ga je dik naar de KMA.
Mooi is dat:quote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef Doc het volgende:
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)assen_eric/index.jsp
Onderwijs
Atheneum (n.a.) Sweelinck College Amsterdam
Koninklijke Militaire School, Weert
En wat heb jij dan wel voor opleiding en baan?quote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
School-dropouts zijn oververtegenwoordigd in de PVV-fractie. Andre Elissen heeft op z'n CV staan "h.a.v.o. in Limburg (geen diploma, maar overgangsbewijs 4/5)"
Ik geloof de TK-site eigenlijk eerder, en dat sluit inderdaad aan bij zijn vervolgopleiding...quote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar iemand kan allerlei redenen hebben om van atheneum naar de KMS te gaan toch?
Bovendien staat er op die link naar de PVV echt geen 'na' achter...
Jij trolt nooit?quote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat me hier niet van ontucht betichten. Daarbij zit je aldoor in dit topic te trollen, ik verwacht dat hier nu wat van gezegd gaat worden.
Dat leek me echt verschikkelijk volk. Eerlijk gezegd vond ik de term "dikke zeug" een heel aardige beschrijving van die dame die dagelijks haar benen een zware strijd met de zwaartekracht moet laten voerenquote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je eens aan zijn buren vragen
Ik ook hoor! Maar ik had alleen zijn CV bij de PVV bekeken, vandaar dat het me opviel.quote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geloof de TK-site eigenlijk eerder, en dat sluit inderdaad aan bij zijn vervolgopleiding...
Hmmm, maar op z'n CV op de PVV site staat gewoon HAVO. Dat is ook een beetje liegen want dat staat hier nietquote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
School-dropouts zijn oververtegenwoordigd in de PVV-fractie. Andre Elissen heeft op z'n CV staan "h.a.v.o. in Limburg (geen diploma, maar overgangsbewijs 4/5)"
Wat vind je er nu van dat Lucassen als straf voor het zijn van alles dat door de pvv bestreden wordt minder verantwoordelijkheden krijgt, zonder er qua salaris op achteruit te gaan?quote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de gemiddelde FOK!er zal niet dreigen om in de brievenbus van hun buren te zeiken.quote:Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat leek me echt verschikkelijk volk. Eerlijk gezegd vond ik de term "dikke zeug" een heel aardige beschrijving van die dame die dagelijks haar benen een zware strijd met de zwaartekracht moet laten voeren- en wees eerlijk - het zou een term zijn die de gemiddelde Fok!-ker ook zou kunnen gebruiken
Ik heb mijn Havo-diploma wel. En werk als programmeur.quote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat heb jij dan wel voor opleiding en baan?
Lijkt me onlogisch. Als jij atheneum op zak hebt en je wilt naar het leger, dan ga je niet naar de onderofficieren school. Dat lijkt me onzin.quote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar iemand kan allerlei redenen hebben om van atheneum naar de KMS te gaan toch?
Bovendien staat er op die link naar de PVV echt geen 'na' achter...
Dat is dus bij Lucassen ook, alleen dan met atheneum.quote:Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, maar op z'n CV op de PVV site staat gewoon HAVO. Dat is ook een beetje liegen want dat staat hier niet
Ach, virtueel heb ik wel erger gehoord..quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de gemiddelde FOK!er zal niet dreigen om in de brievenbus van hun buren te zeiken.
Tenminste, dat hoop ik.
Het punt wat ik signaleer is dat op de site van de PVV er niet staat dat de opleiding Niet Afgemaakt is.quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch. Als jij atheneum op zak hebt en je wilt naar het leger, dan ga je niet naar de onderofficieren school. Dat lijkt me onzin.
n.a. betekent niet afgemaakt?
Dat zal het dan wel zijn wrs.
Drop out dus.
ja... Jij...quote:Op maandag 15 november 2010 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach, virtueel heb ik wel erger gehoord..
Als iemand zich nog eens verveelt moet ie echt eens al die CV's op de PVV-site doorspitten, denk dat er nog wel amazing facts aan het licht komenquote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is dus bij Lucassen ook, alleen dan met atheneum.
Oh, je hebt wel hele dagen de tijd he?quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb mijn Havo-diploma wel. En werk als programmeur.
Hmm... uitdaging?quote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Als iemand zich nog eens verveelt moet ie echt eens al die CV's op de PVV-site doorspitten, denk dat er nog wel amazing facts aan het licht komen
Ga anders de dubbele paspoorten tellen van de pvda'ers.quote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Als iemand zich nog eens verveelt moet ie echt eens al die CV's op de PVV-site doorspitten, denk dat er nog wel amazing facts aan het licht komen
Ja, okee, ik zie het nu.quote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Het punt wat ik signaleer is dat op de site van de PVV er niet staat dat de opleiding Niet Afgemaakt is.
Daar staat gewoon bij opleiding: atheneum.
Dat het niet klopt is nu wel duidelijk. Eigenlijk vind ik dat ook gewoon liegen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik zie het nu.
Maar dat klopt dus wrs niet.
Vermoeden is dat.
Dat klopt, maar het gaat hier in essentie niet om die ongelijkheid. Hier is niet alleen sprake van een ongelijke relatie, maar van misbruik van de gezagsverhouding.quote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Komkom, dit is lang niet altijd een probleem. Een heleboel relaties zijn daadwerkelijk ongelijk. Dat wil nog niet zeggen dat je het strafrecht moet inzetten.
Waarom zou het niet werken?quote:En werkt het? Nee, niet echt he.
Het lijkt me belangrijker na te gaan of-ie het daadwerkelijk gedaan heeft (en dat lijkt er niet op - anders zou dat gegarandeerd gemeld zijn). Dit is gewoon een grote bek hebben zoals Amsterdammers dat wel vaker kunnen hebben. Dan geef je gewoon een grote bek terug en vat daarna samen een pint in de lokale kroeg.quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de gemiddelde FOK!er zal niet dreigen om in de brievenbus van hun buren te zeiken.
Dubbel paspoort is niet strafbaar. CV-fraude wel.quote:Op maandag 15 november 2010 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga anders de dubbele paspoorten tellen van de pvda'ers.
Ja, over je cv idd.quote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat het niet klopt is nu wel duidelijk. Eigenlijk vind ik dat ook gewoon liegen.![]()
Straks haalt een FOK! topic het nationale nieuwsquote:Op maandag 15 november 2010 20:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dubbel paspoort is niet strafbaar. CV-fraude wel.
Misschien inderdaad leuk om nu maar eens de hele beerput open te gooien.
Heeft de vrouw van Wilders ook niet stiekem een dubbel paspoort?quote:Op maandag 15 november 2010 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga anders de dubbele paspoorten tellen van de pvda'ers.
Volgens mij niet stiekem hoorquote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heeft de vrouw van Wilders ook niet stiekem een dubbel paspoort?
Troll ik aldoor? Ik uit mijn mening, gewoon zoals ik hem heb. Ik beticht je niet, ik maak een grapje.quote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De PVV-stemmer hoeft niets te rechtvaardigen want de PVV-stemmer heeft bij voorbaat gelijk. Dat is me intussen wel duidelijk geworden. Kansloze figuren stemmen op de PVV. Figuren die klagen dat de buurt achteruit gaat door Marokkanen maar wel tijdens oud-en-nieuw scholen in brand steken en hulpdiensten lastig vallen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:03 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap echt niet meer dat mensen nu kunnen zeuren over krokodillentranen bij links. De linkse partijen hadden zo'n persoon al allang eruit gegooid (kijk naar het verleden van PvdA en GroenLinks). Nee werkelijk, de PVV-stemmer mag zich nu echt in de vreemdste bochten wringen om dit nog te rechtvaardigen.
Ik stelde je gewoon een beleefde vaag hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik distantieer mij verder van deze discussie scheld tirade, hier wordt enkel nog maar gescholden en gekankerd. Zelfs mensen met een voorbeeldfunctie gaan veeltste ver.
Kan, interesseert me eigenlijk nietquote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heeft de vrouw van Wilders ook niet stiekem een dubbel paspoort?
Reseacher meldtquote:
Maar oh nee als andere mensen het hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, interesseert me eigenlijk niet
Daar staat het zeker voor. Hij heeft zijn Atheneum niet afgemaakt. Hij is op ht zelfde moment gekapt met school alst een van mijn beste vrienden die toendertijd zeer goed bevriend was met Eric. Via Ulx ken ik Eric ook.quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
n.a. betekent niet afgemaakt?
Dat zal het dan wel zijn wrs.
Drop out dus.
Lukt het inhoudelijk niet?quote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik distantieer mij verder van deze discussie scheld tirade, hier wordt enkel nog maar gescholden en gekankerd. Zelfs mensen met een voorbeeldfunctie gaan veeltste ver.
Ook dat.quote:Op maandag 15 november 2010 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach, virtueel heb ik wel erger gehoord..
Maar dat PvdA-ers een dubbel paspoort hebben wel?quote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, interesseert me eigenlijk niet
Je moet maar zo denken, hij volgt de partijlijn mbt de dubbele moraalquote:Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar dat PvdA-ers een dubbel paspoort hebben wel?
Er staat nergens dat het afgeronde opleidingen moeten zijnquote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat het niet klopt is nu wel duidelijk. Eigenlijk vind ik dat ook gewoon liegen.![]()
Zodoende kon hij wel op de KMS terecht en niet op de KMA, denk ik.quote:Op maandag 15 november 2010 21:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar staat het zeker voor. Hij heeft zijn Atheneum niet afgemaakt. Hij is op ht zelfde moment gekapt met school alst een van mijn beste vrienden die toendertijd zeer goed bevriend was met Eric. Via Ulx ken ik Eric ook.
Dat kun je alleen bewijzen met een diploma hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het afgeronde opleidingen moeten zijn.
Het is gewoon zo dat hij jaren lang onderwijs gevolgd heeft op het Atheneum (een niveau dat hij intellectueel op zich prima aan kon)
Op de Tweede Kamer site staat het toch gewoon volledig?quote:Op maandag 15 november 2010 20:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dubbel paspoort is niet strafbaar. CV-fraude wel.
Zitten ze gewoon structureel te liegen de feiten te verdraaien op de PVV-site?? Ernstig!quote:Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, maar op z'n CV op de PVV site staat gewoon HAVO. Dat is ook een beetje liegen want dat staat hier niet
Was hier al gemeld ja.. Heel vreemd..quote:Op maandag 15 november 2010 21:08 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.pvv.nl/index.p(...)voor-de-vrijheid.htm
Geert Wilders is van mening dat een en ander niet zonder consequenties kan blijven en heeft Lucassen met onmiddellijke ingang zijn woordvoerderschappen op het gebied van Wijken en Defensie ontnomen.
hoezo defensie ? op de site staat dat ie de porto Koninkrijksrelaties Wonen, Wijken, Volkshuisvesting, Rijksgebouwendienst heb, dan blijft er alleen koninkrijksrelaties en rijksgebouwendienst over huh
http://www.pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html
Er zijn ook andere mogelijkheden om aan te geven dat iemand intellectueel gezien in staat moet zijn om een opleiding aan te kunnen. En ook hardere bewijzen dan mensen kennis. Het beste bewijs is overings wel een diploma (tenzij je je opleidng bij InHolland gevolgd hebtquote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat kun je alleen bewijzen met een diploma hoor.
Dat weten we niet. Misschien heeft ie er 2 dagen op gezeten...wie zal het zeggen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het afgeronde opleidingen moeten zijn.
Het is gewoon zo dat hij jaren lang onderwijs gevolgd heeft op het Atheneum (een niveau dat hij intellectueel op zich prima aan kon)
Maar waarom zet hij dan op de PVV-site neer dat hij Atheneum gedaan heeft? Terwijl duidelijk wordt dat hij die in elk geval niet volledig gedaan heeft.quote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Er zijn ook andere mogelijkheden om aan te geven dat iemand intellectueel gezien in staat moet zijn om een opleiding aan te kunnen. En ook hardere bewijzen dan mensen kennis. Het beste bewijs is overings wel een diploma (tenzij je je opleidng bij InHolland gevolgd hebt)
Of natuurlijk persoonlijke omstandigheden die op dat moment speelde ...quote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Misschien heeft ie er 2 dagen op gezeten...wie zal het zeggen?
Hij heeft in elk geval afgehaakt en is dus geen doorzetter wat dat betreft.
Moet je de PVV vragen. Bij de Tweede Kamer is het in ieder geval volledig aangeleverd.quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar waarom zet hij dan op de PVV-site neer dat hij Atheneum gedaan heeft? Terwijl duidelijk wordt dat hij die in elk geval niet volledig gedaan heeft.
Z'n lul bleef steken in een brievenbus?quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Of natuurlijk persoonlijke omstandigheden die op dat moment speelde ...
Nee in je moeder - en toen kwam jijquote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Z'n lul bleef steken in een brievenbus?
Nee, er is sprake van mogelijk misbruik van de gezagsverhouding. Vanwege die mogelijkheid, is het strafbaar gesteld. En omwille van bewijsproblemen en een eenvoudige regel is het enkele hebben van een verhouding met een ondergeschikte al strafbaar.quote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het gaat hier in essentie niet om die ongelijkheid. Hier is niet alleen sprake van een ongelijke relatie, maar van misbruik van de gezagsverhouding.
Omdat het strafrecht sowieso niet een erg sterk instrument is, en zeker niet waar het het verbieden van volkomen natuurlijke neigingen betref. In Iran hebben ze ook nog steeds homo's bv.quote:Wikipedia over seksueel geweld:
"alle gebeurtenissen waarbij mensen tegen hun wil geconfronteerd worden met seksuele of seksueel geladen handelingen van derden en waarbij de ongelijke machtsverhouding tussen de betrokkenen en/of de machtsongelijkheid tussen de seksen een rol speelt"
[..]
Waarom zou het niet werken?
Ook kaal en te grote pakken aanquote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas voor jou (en mij) lijk ik op mijn vader
Eigen bedrijf toch?quote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, we hebben beide nog haar
Dat van mij is zelfs lang... & ik werk niet (meer)
Ik heb hier ook nog fotoos van Eric met lang haar hoor ...quote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, we hebben beide nog haar
Dat van mij is zelfs lang... & ik werk niet (meer)
Daar geloof ik niets van!quote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog fotoos van Eric met lang haar hoor ...
Ridder Dion heeft hoogstens in een schakelbrugklasje gezeten.quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
Dion Graus heeft ook VWO gedaan, en toen HBO-management.
Dat VWO geloof ik ook niet zo.
Management op HBO niveau, zou kunnen, maar dan wrs via de Leidsche onderwijsinstellingen.
Die wil je nu zeker zienquote:
PM ze maar een keer. Ben benieuwd hoe hij er uit ziet met lang haar !quote:Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Die wil je nu zeker zien- in de trant van Pix or it didnn't happen.
Misschien later - hier nu geen goede goede scanner beschikbaar
Er is vast wel iemand die dat voor jou kan paintenquote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef capricia het volgende:
[..]
PM ze maar een keer. Ben benieuwd hoe hij er uit ziet met lang haar !
Hoezo mogelijk? Er is toch duidelijk aangegeven dat die seksuele handelingen plaatsvonden omdat de opleiding van de betreffende vrouwen / meisjes gevaar zou lopen als zij niet zouden meewerken?quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef Sachertorte het volgende:
Nee, er is sprake van mogelijk misbruik van de gezagsverhouding.
In het algemeen, of wat bedoel je?quote:Vanwege die mogelijkheid, is het strafbaar gesteld. En omwille van bewijsproblemen en een eenvoudige regel is het enkele hebben van een verhouding met een ondergeschikte al strafbaar.
Het strafrecht een instrument?quote:Omdat het strafrecht sowieso niet een erg sterk instrument is,
Drogreden. Natuurlijke neigingen spelen in dat soort zaken nauwelijks een rol; machtsverhoudingen daarentegen... Natuurlijke neigingen, zoals je die noemt, kunnen ook op een 'integere wijze gebotvierd' worden.quote:en zeker niet waar het het verbieden van volkomen natuurlijke neigingen betref.
Que?quote:In Iran hebben ze ook nog steeds homo's bv.![]()
Ik geloof niet dat je een relatie expert bent. Verder voorziet de wet in een behoefte om ondergeschikten te beschermen tegen hun gezaghebbende door relaties te verbieden, dat is gewoon zo. Dat jij dat niet kan begrijpen dat doet hier verder ook niet toe. Het is gewoon zo, waarom blijf je je er tegen verzetten?quote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Komkom, dit is lang niet altijd een probleem. Een heleboel relaties zijn daadwerkelijk ongelijk. Dat wil nog niet zeggen dat je het strafrecht moet inzetten.
[..]
Jij beoordeelt de effectiviteit van een wet op het incident Lucassen? Of heb je een wetsevaluatie in je kast liggen die tot de conclusie komt dat een verbod op relaties in een gezagsverhouding niet werkt bij mensen die laag opgeleid zijn en omdat dit tegen de 'natuur' in gaat. Dat is wat jij beweerde.quote:En werkt het? Nee, niet echt he.
Verder wil ik je er op wijzen dat jij begon met een ad hominem bij gebrek aan inhoudelijke argumenten die je hier ook weer in afwezigheid schitteren. Toe maar, je hebt me gepakt op wat typefouten......quote:Je stukjes stikken van de spelfouten, rare redeneringen etc. Je niveau is inderdaad heel erg hoog, waarvan akte.
Wijken was afgepakt (ja is iets andersquote:Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mij staat er trouwens een fout in: Wonen is juist afgepakt..
¤ 4270,- netto.quote:Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
'Straf: minder doen voor 7300 euro per maand' DEN HAAG - Op internet was de kritiek niet mals na het besluit dat het omstreden Tweede Kamerlid Eric Lucassen in de PVV-fractie mag blijven. ?De PVV zal niet meer kunnen spreken over zakkenvullers, straatterroristen, wachtgeld, pedo's. Stelletje hypocrieten?, twitterde oud-PvdA-Kamerlid Mei Li Vos. ?In feite gaat het om hetzelfde salaris voor minder werk'?, stelde Tweede Kamerlid Martijn van Dam van de PvdA.
Kamerlid Eric Lucassen schaamt zich diep voor het feit dat hij het vertrouwen van PVV-leider Geert Wilders en zijn fractie heeft beschaamd door zaken uit zijn verleden te verzwijgen.
PVV-leider Geert Wilders besloot maandag dat Lucassen mag blijven, maar dat hij bij wijze van straf twee woordvoerderschappen moet opgeven. Hij mag zich nu alleen bezighouden met wonen en koninkrijksrelaties, geen drukke portefeuilles.
Lucassen verdient vanaf nu zijn 7300 euro bruto per maand voor minder werk dan aanvankelijk de bedoeling was. De vijf weken tot aan het kerstreces leveren hem acht geplande optredens in de Kamer op. Volgens de agenda van de Kamer zijn dat vier interne vergaderingen van commissies, twee gesprekken en twee schriftelijke inbrengen voor voorstellen. Daarnaast houden fracties een tot twee keer per week een eigen vergadering om standpunten te bepalen.
Een Tweede Kamerlid krijgt een schadeloosstelling van ruim 7300 euro maand. Inclusief vakantiegeld en een eindejaarsuitkering is dat ongeveer 93.000 euro bruto. Alle Kamerleden krijgen hetzelfde betaald. Alleen de Kamervoorzitter, de ondervoorzitters en de fractievoorzitters krijgen extra toelagen. Een Kamerlid kan niet ontslagen worden. Het is een gekozen volksvertegenwoordiger. Lucassen, twaalfde op de kandidatenlijst van de PVV, haalde bij de verkiezingen in juni 461 stemmen. Het is aan een parlementariër zelf om al dan niet op te stappen.
De hoeveelheid werk die een Kamerlid verzet, heeft geen invloed op de verdiensten. Leden van kleine fracties hebben vaak meer onderwerpen waarover zij het woord voeren in debatten. Deze Kamerleden hebben het dan ook veel drukker dan leden in grote fracties. Daar is het vaak vechten om een interessant pakket te mogen volgen.
Een woordvoerderschap voor justitie, financiën of buitenlandse zaken heeft ook meer aanzien dan bijvoorbeeld visserij. Het afpakken van woordvoerderschappen is dan ook vooral erg voor een Kamerlid dat zich wil profileren en niet in de achterhoede wil blijven steken.
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_geld___.html?p=15,1 (ja, ik weet het)
Volgens mij staat er trouwens een fout in: Wonen is juist afgepakt..
Oh, ok (wat is het verschil eigenlijk?)..quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Wijken was afgepakt (ja is iets anders)
Omdat ik er geen opleiding in heb genoten?quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je een relatie expert bent.
Probeer je me nu te vertellen dat ik de wet ontken?quote:Verder voorziet de wet in een behoefte om ondergeschikten te beschermen tegen hun gezaghebbende door relaties te verbieden, dat is gewoon zo. Dat jij dat niet kan begrijpen dat doet hier verder ook niet toe. Het is gewoon zo, waarom blijf je je er tegen verzetten?
Het is echt waar een feit van algemene bekendheid dat het strafrecht geen wonderen vermag waar het het bijsturen van natuurlijke neigingen betreft.quote:[..]
Jij beoordeelt de effectiviteit van een wet op het incident Lucassen? Of heb je een wetsevaluatie in je kast liggen die tot de conclusie komt dat een verbod op relaties in een gezagsverhouding niet werkt bij mensen die laag opgeleid zijn en omdat dit tegen de 'natuur' in gaat. Dat is wat jij beweerde.
Ik heb voortdurend argumenten, ze zijn alleen te hoog voor je gegrepen en ze passen niet in je linkse straatje, waarop je 'dat zijn geen argumenten' brult; wel bekend en vermoedelijk afgekeken van kwaliteitsuser maartena. Van dit discussietechniekje word ik wel een beetje moe. Als je niet met iets beters komt, ben ik wel klaar met je, je begint me namelijk nu al verschrikkelijk te vervelen.quote:[..]
Verder wil ik je er op wijzen dat jij begon met een ad hominem bij gebrek aan inhoudelijke argumenten die je hier ook weer in afwezigheid schitteren. Toe maar, je hebt me gepakt op wat typefouten......
Misschien moet ik ook de politiek eens in.. Doet vast wonderen voor mijn bankrekeningquote:
Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef maartena het volgende:
Het wordt steeds grappiger met de PVV.... en de kiezers maar denken dat ze op een DEGELIJKE partij stemden.
+1quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef maartena het volgende:
[..]
+1
Ik ging de fout in bij het woordje "denken".
Als Rutte geen fouten maakt, gaan die stemmen naar de VVD, gok ik zo..quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit gaat lachen worden bij het debat. Alexander en Femke staan klaar om hun messen te trekken. Ik vraag mij trouwens af of dit de PVV zetels gaat kosten in de peilingen. Zo ja, naar wie gaan die zetels dan?
Ik zit er over te denken om PVV te gaan stemmen en ik ben zo links als wat.quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit gaat lachen worden bij het debat. Alexander en Femke staan klaar om hun messen te trekken. Ik vraag mij trouwens af of dit de PVV zetels gaat kosten in de peilingen. Zo ja, naar wie gaan die zetels dan?
Jep. Wat is mhoom?quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef remlof het volgende:
Zit Lucassen in P&W? Dan kijk ik straks even, nu eerst MHOOM.
Sorry, heb me vergist...hij zit er niet.quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef remlof het volgende:
Zit Lucassen in P&W? Dan kijk ik straks even, nu eerst MHOOM.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarettequote:
En er zijn nog wel meer bij de PVV, er kan van alles uit de hoge hoed komen vallen. We weten helemaal niets van hun fractieleden. Sterker nog, ze zijn niet eens gescreend.quote:Op maandag 15 november 2010 23:19 schreef Verbal het volgende:
Wat een bananenmonarchie zijn we geworden, wanneer de regering gewoon in gijzeling kan worden gehouden door een onbetrouwbare penis in een pak
V.
Ik zou het zeker proefondervindelijk proberen vast te stellen als ik in zijn buurt woonde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:13 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me af hoe het met dhr. Lucassen zijn zelfbeheersing gesteld is, als buurtbewoners nu expres hun hond op zijn stoep laten pissen en schijten.
Ik heb zo het gevoel dat de beste man een vrij kort lontje heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het zeker proefondervindelijk proberen vast te stellen als ik in zijn buurt woonde.
Tsja, dat "proefondervindelijk" lijkt mij ook niet zo leuk eigenlijk..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat de beste man een vrij kort lontje heeft.![]()
Ik vind het wel een mooie taak voor Rutger van GS..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dat "proefondervindelijk" lijkt mij ook niet zo leuk eigenlijk..
Ik stem voorquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie taak voor Rutger van GS..
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef Bluesdude het volgende:
wat eng is:
Geert W. zegt: ik heb hem straf gegeven
Eric L: ik heb dat verdiend..
Wat is dat voor een sado-masochistisch gedoe ?
Straf waarom?
Omdat Eric stout was naar meester Geert toe ? Hij heeft hem niet volledig geinformeerd ?
Werd er nog democratisch gestemd in de fractie over die straf ?
engerds
Het is laat voor je hehquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat EL kennelijk eea verzwegen heeft??
Democratisch stemmen in de PVV-fractie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef Bluesdude het volgende:
wat eng is:
Geert W. zegt: ik heb hem straf gegeven
Eric L: ik heb dat verdiend..
Wat is dat voor een sado-masochistisch gedoe ?
Straf waarom?
Omdat Eric stout was naar meester Geert toe ? Hij heeft hem niet volledig geinformeerd ?
Werd er nog democratisch gestemd in de fractie over die straf ?
engerds
We kunnen er gewoon kort en duidelijk over zijn. Lucassen wilde gewoon niet weg, dat zag je aan zijn optreden ook bij 1vandaag. Iedereen verdient een tweede kans, uiteraard, en hij wilde weer 'de heer' Wilders en de rest van de fractie overtuigen en ze in hem laten vertrouwen. Wilders wilde die man gewoon weghebben, maar hij had de kaarten niet in de handen. Daarom hebben ze samen lang gepraat en tot een compromis gekomen, Wilders moest natuurlijk ook overkomen alsof hij daadwerkelijk Lucassen strafte. Overigens moet opgemerkt worden dat zijn bewoordingen voor Lucassen toch niet al te mals waren, zoals 'schandelijk', 'schaamte' en ik meende er ook uit op te maken dat als Wilders dit van te voren geweten had, Lucassen niet in de kamer zou zijn gekomen (terecht). Wilders kwam toch wel oprecht over in die persconferentie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:11 schreef Bluesdude het volgende:
Wat ook eng is.. als de media niet doorvragen hierover..
Waarom straf?
Is Wilders de strafuitdeler ?
Heeft de fractie daarover gestemd.. of bepaalt Wilders op eigen houtje wat niet mag en wie straf verdiend
Klopt, dat was wel kenmerkend. Maar in feite heeft Lucassen het ook ingeleverd om enigszins zijn positie houdbaar te kunnen houden. Dat 'ontnemen' is maar voor de kiezers en om een signaal te geven hoe erg ze het allemaal niet vinden, want Lucassen had feitelijk de macht in handen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zei het toch al: Eric gebruikt heel bewust het woord 'ontnomen'. Z'n zin begon met 'Ik heb...[ingeleverd]', maar werd 'Er zijn me portfolio's afgenomen en dat is ook terecht'.
Grappig om te merken hoe afgewogen die woorden zijn.
Exactly. Wat dan weer best sneu is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:18 schreef Arglist het volgende:
[..]
Klopt, dat was wel kenmerkend. Maar in feite heeft Lucassen het ook ingeleverd om enigszins zijn positie houdbaar te kunnen houden. Dat 'ontnemen' is maar voor de kiezers en om een signaal te geven hoe erg ze het allemaal niet vinden, want Lucassen had feitelijk de macht in handen.
Wilders vond het schande dat hij niet werd geinformeerd over dat militair verleden..quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:16 schreef Arglist het volgende:
Overigens moet opgemerkt worden dat zijn bewoordingen voor Lucassen toch niet al te mals waren, zoals 'schandelijk', 'schaamte' en ik meende er ook uit op te maken dat als Wilders dit van te voren geweten had, Lucassen niet in de kamer zou zijn gekomen (terecht). Wilders kwam toch wel oprecht over in die persconferentie.
Yep, en nog steeds heeft Eric L. de macht in handen. Als iets hem niet zint kan ie alsnog zijn kont tegen de krib gooien. Dat geldt voor alle 23 PVV-kamerleden naast de GBL trouwens, daarom gaat dit kabinet ook nooit de regeerperiode uitzitten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:18 schreef Arglist het volgende:
[..]
Klopt, dat was wel kenmerkend. Maar in feite heeft Lucassen het ook ingeleverd om enigszins zijn positie houdbaar te kunnen houden. Dat 'ontnemen' is maar voor de kiezers en om een signaal te geven hoe erg ze het allemaal niet vinden, want Lucassen had feitelijk de macht in handen.
Hij was wel degelijk oprecht daarin, dat geloof ook ik. Maar de duur en veelvoud van de gesprekken met Lucassen zijn voor mij een behoorlijke indicatie dat Lucassen er gewoon alles aan heeft gedaan om zijn positie te houden. Voor de rest was het gewoon afstellen wat hij zou inleveren zodat Wilders de schade beperkt zou kunnen houden en hij in alle stilte met zijn kamerlidmaatschap verder zou kunnen gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wilders vond het schande dat hij niet werd geinformeerd over dat militair verleden..
En daarom deelde hij als een autoritair leider een straf uit.
Dat was mijn indruk van die persconferentie.
Wilders zweeg over de buurtterreur en het molesteren van een auto en wietverkoper
jaja Wilders was oprecht over het "leed" wat hem is aangedaan doordat hij van niks wist..quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:26 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hij was wel degelijk oprecht daarin, dat geloof ook ik.
Als Wilders dit van te voren geweten had, dan had die man nooit op de lijst gestaan. Wilders is 'm ook liever kwijt dan rijk, maar hij kan daar weinig tegen doen. Nu moet hij de juiste woorden zien te vinden en de schade beperkt houden. To be continued denk ik zo :pquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jaja Wilders was oprecht over het "leed" wat hem is aangedaan doordat hij van niks wist..
wat is dat voor een egoistische stellingname ?
Niks over de buurtterreur, de wietverkoper en auto.
Ik hoorde ook iets over boetes, maar ik nam aan dat ging over die ontuchtveroordeling.
Het eerste wat je als partij doet is het verleden van kandidaten napluizen, en veroordelingen dan wel boetes zijn met een betrekkelijk eenvoudig rapport naar boven te halen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:42 schreef Arglist het volgende:
Als Wilders dit van te voren geweten had, dan had die man nooit op de lijst gestaan.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:18 schreef Lamon het volgende:
De officieele teloorgang van een land is nog nooit zo duidelijk geweest. Ik hou me niet meer aan wetten, zolang deze man erkend wordt als vertegenwoordiger van het volk en daar geld voor krijgt...
Voor mij een vrijbrief om alles te doen waar ik zin in heb....
Bewijs van goed gedrag, anyone?quote:Op dinsdag 16 november 2010 02:11 schreef maartena het volgende:
Het eerste wat je als partij doet is het verleden van kandidaten napluizen, en veroordelingen dan wel boetes zijn met een betrekkelijk eenvoudig rapport naar boven te halen.
Het is natuurlijk wel zo'n figuur dat Wilders zo maar eens uit de hoge hoed had kunnen toveren voor een ministerspost ergens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jammer dat de PVV niet in de regering zit, dan was het pas echt feest geweest met als klapper een zingende minister met carnavalskraker.
Je wordt gekozen - het is niet dat je gesoliciteerd hebt voor een baan. je kan dan ook niet ontslagen worden als Tweede Kamerlid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:40 schreef Verbal het volgende:
Bewijs van goed gedrag, anyone?
Moest mijn vrouw ook laten zien toen ze op een kinderdagverblijf ging werken.
Ten eerste is het dat je als je 8 jaar geleden een week voorwaardelijke straf hebt gehad - en je de jaren daarna niet meer veroordeeld bent - best redelijk dat je een tweede kans krijgt. Dat geldt uiteraard voor iedere parlementarier.quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:40 schreef Verbal het volgende:
Maar voor het hoogste orgaan binnen onze parlementaire democratie? Neuh, is wel goed joh, we vertrouwen je wel op je blauwe ogen...
Het is dat hij als minister wel wegstuurbaar is (met een kamermeerdeheid via een motie van wantrouwen) - alleen als Tweede Kamerlid niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo'n figuur dat Wilders zo maar eens uit de hoge hoed had kunnen toveren voor een ministerspost ergens.
Duyvendak???quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:39 schreef Doc het volgende:
Ten eerste is het dat je als je 8 jaar geleden een week voorwaardelijke straf hebt gehad - en je de jaren daarna niet meer veroordeeld bent - best redelijk dat je een tweede kans krijgt. Dat geldt uiteraard voor iedere parlementarier.
Ten tweede zitten er in principe ook goede kanten aan. Als je in het verleden opgepakt bent voor relatief goede zaken (bijvoorbeeld tegen de tijd dat wanneer je moslims laat onderduiken dat dat strafbaar is), je nog wel gewoon daarna in de Tweede Kamer mag
Je komt op een verkiesbare plaats. Openheid van zaken als je voor dat ambt opgaat lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:39 schreef Doc het volgende:
Je wordt gekozen - het is niet dat je gesoliciteerd hebt voor een baan. je kan dan ook niet ontslagen worden als Tweede Kamerlid.
Dat is het hem nou juist... de afgelopen jaren blijkt het ook een proleet van de eerste orde die precies doet waar die toko met zijn grote bek tegen ageert. Het enige dat hem in de bewoordingen van Wilders de benaming 'straatterrorist' bespaart, is dat hij een blanke kaalkop is.quote:Ten eerste is het dat je als je 8 jaar geleden een week voorwaardelijke straf hebt gehad - en je de jaren daarna niet meer veroordeeld bent - best redelijk dat je een tweede kans krijgt. Dat geldt uiteraard voor iedere parlementarier.
Dat geld voor elke persoon op deze planeet, bovendien zal je bij extremere standpunten en partijen ook extremere personen vinden. No shit Sherlock, zijn we nu eindelijk klaar met het vingertjes wijzen naar PVV leden en zelfs CV's doorspitten (remlof?).quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:53 schreef Verbal het volgende:
En dit is natuurlijk alleen een voorbode. Bij deze is duidelijk geworden dat de overige PVV'ers nog van alles op hun kerfstok kunnen hebben, maar ze worden er toch niet uitgeflikkerd, omdat de macht het allerbelangrijkste is.
V.
Een Kamerlid die zich gedraagt als een tokkie en veroordeeld is wegens 'een natuurlijke neiging' is natuurlijk doodnormaal. Doorlopen maar mensen, niets aan de hand, maak jullie toch niet zo druk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat geld voor elke persoon op deze planeet, bovendien zal je bij extremere standpunten en partijen ook extremere personen vinden. No shit Sherlock, zijn we nu eindelijk klaar met het vingertjes wijzen naar PVV leden en zelfs CV's doorspitten (remlof?)._!
Ach het gaat voornamelijk om het feit dat hij PVV'er is en iedereen weer lekker Wilders en consorten kan bashen. Ja het is ernstig, ja die gast verdient een grondige aanpak, maar 11 topics volzeiken en bashen? Allemachtig zeg..quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een Kamerlid die zich gedraagt als een tokkie en veroordeeld is wegens 'een natuurlijke neiging' is natuurlijk doodnormaal. Doorlopen maar mensen, niets aan de hand, maak jullie toch niet zo druk!_!
Vrijheid van meningsuiting, prominent actualiteit...quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het gaat voornamelijk om het feit dat hij PVV'er is en iedereen weer lekker Wilders en consorten kan bashen. Ja het is ernstig, ja die gast verdient een grondige aanpak, maar 11 topics volzeiken en bashen? Allemachtig zeg..
Nietszeggende term, misbruikt en gebruikt voor elke scheet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:23 schreef JoaC het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, prominent actualiteit...
hoe word hij hier dan misbruikt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nietszeggende term, misbruikt en gebruikt voor elke scheet.
Misbruikt door hypocrisie, zowel de meest extreme polderimam alsmede de meest extreme Islam imam verschuilt zich erachter. Ik neem het niet meer zo serieus, ik oordeel wel naar eigen meten.quote:
Waar in die post blijkt dat ik een imam ben? Of begreep je de vraag niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misbruikt door hypocrisie, zowel de meest extreme polderimam alsmede de meest extreme Islam imam verschuilt zich erachter. Ik neem het niet meer zo serieus, ik oordeel wel naar eigen meten.
Ik ben bang van niet, ik weet zeker dat er nog veel meer bagger te vinden is onder de PVV-fractieledenquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat geld voor elke persoon op deze planeet, bovendien zal je bij extremere standpunten en partijen ook extremere personen vinden. No shit Sherlock, zijn we nu eindelijk klaar met het vingertjes wijzen naar PVV leden en zelfs CV's doorspitten (remlof?)._!
Is Koeltoer!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, ik weet zeker dat er nog veel meer bagger te vinden is onder de PVV-fractieleden
En ik vind het toch wel frappant dat de users die hier de grootste bek hebben als het de PVV voor de wind gaat en elke kans aangrijpen om bijvoorbeeld Cohen zwart te maken nu opeens zo moeilijk doen!
Echt hé, wie heeft Marokkaanse criminaliteit nodig als je een crimineel partij in de tweede kamer hebt.quote:
Nee, het gaat erom dat nu de regering in gijzeling is van lui die niet goed gescreend zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het gaat voornamelijk om het feit dat hij PVV'er is en iedereen weer lekker Wilders en consorten kan bashen. Ja het is ernstig, ja die gast verdient een grondige aanpak, maar 11 topics volzeiken en bashen? Allemachtig zeg..
Grappig, want de term vrijheid van meningsuiting is de afgelopen jaren juist vooral door het PVV-volk vaker misbruikt dan een kindhoertje in Thailand met 24-uurs gangbangdienstquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nietszeggende term, misbruikt en gebruikt voor elke scheet.
Ja dat is ernstig, en nu?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat nu de regering in gijzeling is van lui die niet goed gescreend zijn.
V.
Daarom is het ook een flutterm, een nieuwe dooddoener a la Godwin.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Grappig, want de term vrijheid van meningsuiting is de afgelopen jaren juist vooral door het PVV-volk vaker misbruikt dan een kindhoertje in Thailand met 24-uurs gangbangdienst
V.
Dat is dus de vraag. Maar laten we het er vooral maar niet over hebben.quote:
Ja, nadat hij eerst is uitgewrongen door Henk en Ingrid zekerquote:Daarom is het ook een flutterm, een nieuwe dooddoener a la Godwin.
Ja, als reactie op nadat hij eerst was uitgewrongen door Achmed en Fatima.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, nadat hij eerst is uitgewrongen door Henk en Ingrid zeker
V.
Achmed en Fatima zijn ook zó een bedreiging voor de rechtsstaat sinds ze wel eens op een verloren vrijdag naar de moskee gaan en vasten tijdens de Ramadan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:10 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, als reactie op nadat hij eerst was uitgewrongen door Achmed en Fatima.
Wat kan mij dat bokken, het gaat over het misbruik van de vrijheid van meningsuiting. Dat ze hun knietjes kapot bidden richting Mekka kan me werkelijk aan m'n kont roesten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Achmed en Fatima zijn ook zó een bedreiging voor de rechtsstaat sinds ze wel eens op een verloren vrijdag naar de moskee gaan en vasten tijdens de Ramadan.
Waar maak je je dan druk om?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
Dat ze hun knietjes kapot bidden richting Mekka kan me werkelijk aan m'n kont roesten.
Dat hij een idioot is kan je hem niet kwalijk nemen, je gaat toch ook niet naar de Josti band om ze hun aandoening kwalijk te nemen? Het is een faalbeleid geweest van de PVV die faalde in een achtergrondcheck en een verklaring van goed gedrag te presenteren. Fout gemaakt, PVV afgestraft in de media, volgende crisis graag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou, chapeau voor je intellect wat niet begrijpt dat het verzwijgen van je baldadigeverleden je uiteindelijk duur komt te staan wanneer je in een glazen huis woont en je voorbeeldige gedrag alsnog boven water komt.
Over wat ze buiten dat matje om doen.quote:
De PVV slaagt er wel heel goed in om allerlei agressieve types aan te trekken die maar wat graag uit de staatsruif blijven eten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hij een idioot is kan je hem niet kwalijk nemen, je gaat toch ook niet naar de Josti band om ze hun aandoening kwalijk te nemen? Het is een faalbeleid geweest van de PVV die faalde in een achtergrondcheck en een verklaring van goed gedrag te presenteren. Fout gemaakt, PVV afgestraft in de media, volgende crisis graag.
En de PvdA incompetente naievelingen, en de SP linksextremistische lesbo's, GroenLinks ecoterroristen, VVD corrupte bankiers, zullen we nog even doorgaan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De PVV slaagt er wel heel goed in om allerlei agressieve types aan te trekken die maar wat graag uit de staatsruif blijven eten.
Spelen met verborgen zenders op de zolder en snode plannen tegen deze rechtstaat smeden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over wat ze buiten dat matje om doen.
Precies, Radio Oranje van grootvader Henk en grootmoeder Ingrid wordt nu misbruikt om snode plannen tegen den natie te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Spelen met verborgen zenders op de zolder en snode plannen tegen deze rechtstaat smeden?
Ik kan me alleen maar herrinneren dat kamerleden hun functie opgaven wanneer ze in het diskrediet werden gebracht ivm illegale zaken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:37 schreef sunny16947 het volgende:
Kan me niet herinneren dat er ook maar 1 misstap gemaakt kamerlid ooit publiekelijk excuses heeft aangeboden aan de kiezers, de benadeelde of aan de partij.
Wel als deze josti een zetel in de Tweede Kamer heeft en men pretendeert dat hij kerngezond is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
Dat hij een idioot is kan je hem niet kwalijk nemen, je gaat toch ook niet naar de Josti band om ze hun aandoening kwalijk te nemen?
Ik zeg: tijd voor razzia's en controles. Stel je voor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
Precies, Radio Oranje van grootvader Henk en grootmoeder Ingrid wordt nu misbruikt om snode plannen tegen den natie te bewerkstelligen.
Met dat verschil dat die partijen dat soort figuren wel uit de fractie verwijderen als er strafbare misdragingen aan het licht komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En de PvdA incompetente naievelingen, en de SP linksextremistische lesbo's, GroenLinks ecoterroristen, VVD corrupte bankiers, zullen we nog even doorgaan?
Ach man, zeg nou maar gewoon dat het je uit komt dat hij van de PVV is, het druipt er van af. Iedere partij heeft zwarte schapen, of zijn er ook 11 topics over Harry van Bommel met z'n Palestina vlag en antisemitisme?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel als deze josti een zetel in de Tweede Kamer heeft en men pretendeert dat hij kerngezond is.
Think again.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Met dat verschil dat die partijen dat soort figuren wel uit de fractie verwijderen als er strafbare misdragingen aan het licht komen.
Maar met populistische partijen is het risico hierop wel veel groter. Er is gewoon geen partij om ervaren mensen in te vinden en er is nauwelijks tijd om de aandachtshoeren die erop afvliegen te vetten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach man, zeg nou maar gewoon dat het je uit komt dat hij van de PVV is, het druipt er van af. Iedere partij heeft zwarte schapen, of zijn er ook 11 topics over Harry van Bommel met z'n Palestina vlag en antisemitisme?
Dat boeit niet nee, evenals SP'ers met hamers en kernonderzeeers, of GroenLinks bedreigers.
...en dan staan jij en de jouwen hard genoeg te brullen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach man, zeg nou maar gewoon dat het je uit komt dat hij van de PVV is, het druipt er van af. Iedere partij heeft zwarte schapen, of zijn er ook 11 topics over Harry van Bommel met z'n Palestina vlag en antisemitisme?
Dat boeit niet nee, evenals SP'ers met hamers en kernonderzeeers, of GroenLinks bedreigers.
"Hunnie doen het ook!"quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en dan staan jij en de jouwen hard genoeg te brullen.
Zeg jij nou maar dat het je niet uitkomt dat de PVV net zo'n broeinest van geteisem blijkt als de LPF. Kun je hard gaan blèren in de hoop dat er iets blijft kleven, maar punt is dat de hypocrisie niet pijnlijker duidelijker kan zijn. Gut gut, wat zijn de PVV'ers, met hun grote waffel over strenger straffen, uit met buurtterrorisme, het de maat nemen van iedereen behalve zichzelf, ineens vergevingsgezind zeg ...
V.
quote:
Ja sorry, ik probeer je een spiegel voor te houden maar volgens mij zie je je eigen spiegelbeeld aan voor mij. Ik hoop dat je knap bent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hallo helder licht... dat is nou juist het gedrag waar ik jou op aanspreek... Nu verwacht ik al niet al te veel intellectuele vermogens aan jouw kant, maar je stelt nu wel héél erg teleur
V.
Wees een kerel en incasseer je "tikje om de oren". Verder tegenspartelen is zo... euh..quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hallo helder licht... dat is nou juist het gedrag waar ik jou op aanspreek... Nu verwacht ik al niet al te veel intellectuele vermogens aan jouw kant, maar je stelt nu wel héél erg teleur
V.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:28 schreef Voorschrift het volgende:
Misbruikt door hypocrisie, zowel de meest extreme polderimam alsmede de meest extreme Islam imam verschuilt zich erachter. Ik neem het niet meer zo serieus, ik oordeel wel naar eigen meten.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:10 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, als reactie op nadat hij eerst was uitgewrongen door Achmed en Fatima.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
En de PvdA incompetente naievelingen, en de SP linksextremistische lesbo's, GroenLinks ecoterroristen, VVD corrupte bankiers, zullen we nog even doorgaan?
En dan kom JIJ met het verwijt dat ik "hullie doen het ook" doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
Haha.. faal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Verbal het volgende:
Heel even, Voorschrift, voor je jezelf nog belachelijker maakt:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan kom JIJ met het verwijt dat ik "hullie doen het ook" doen?
Serieus, doe wat aan jezelf...
V.
Ja, huilie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en dan staan jij en de jouwen hard genoeg te brullen.
V.
Nouja, sportief dat je lacht om je eigen opmerking, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Verbal het volgende:
Hahahahaha
Niet mee te praten. Naïef van me om te denken dat dat zou kunnen. My bad.
V.
Wat valt er precies te veroordelen dan? Enlighten me.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef Lamon het volgende:
Met mensen die dit nog durven te verdedigen, of net doen alsof het allemaal niet zo erg is, wens ik niet te discussieren.
Het volgende PVV-kamerlid heeft straks een kind verkracht...
Och ja, maar je weet hoe het is met die politici, he? Er zit altijd wel een rotte appel tussen..
Niemand verdedigd het, of zegt dat het niet erg is, maar het is onzin er in vergelijking met andere gevallen zoveel aandacht aan te besteden, tenzij je het om de PVV te doen is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef Lamon het volgende:
Met mensen die dit nog durven te verdedigen, of net doen alsof het allemaal niet zo erg is, wens ik niet te discussieren.
Het volgende PVV-kamerlid heeft straks een kind verkracht...
Och ja, maar je weet hoe het is met die politici, he? Er zit altijd wel een rotte appel tussen..
Inderdaad, ik snap het ook niet. De pa van Wijze_appel gedraagt zich dagelijks zoals Lucassen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:42 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Wat valt er precies te veroordelen dan? Enlighten me.
Bij gebrek aan een fatsoenlijke reactie deze rotzooi?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap het ook niet. De pa van Wijze_appel gedraagt zich dagelijks zoals Lucassen.
Lucassen is rotzooi, watzeggie nou?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:46 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een fatsoenlijke reactie deze rotzooi?
Vermoed dat je pubertijd nog in de weg zit. Dit is gewoon vervuiling.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:47 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Lucassen is rotzooi, watzeggie nou?
Ik zal mezelf even verbeteren dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef AryaMehr het volgende:
Voorschrift begint zo langzamerhand een karikatuur van zichzelf te worden.
Vervuiling maakt niet uit, broeikaseffect is toch een hoax.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:47 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Vermoed dat je pubertijd nog in de weg zit. Dit is gewoon vervuiling.
Welkom.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal mezelf even verbeteren dan.
"EUGH PVV tokkies, niets waard, smerige Wilders adepten en fascisten, weg ermee! Ruggegraatloze actie en totale stupiditeit en het proletariaat regeert!"
Zo, ben ik nu lid van de club?
Dat dacht ik al.quote:
Maar als je het logisch bekijkt heeft Voorschrift gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef AryaMehr het volgende:
Voorschrift begint zo langzamerhand een karikatuur van zichzelf te worden.
Het is toch heel moeilijk om te zien waar Voorschrift gelijk heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Maar als je het logisch bekijkt heeft Voorschrift gewoon gelijk.
Dat jouw PVV-irritatie hier in de weg zit moet je even proberen opzij te schuiven. Wel zo rationeel.
Mijn PVV-irritatie? Alsof ik me werkelijk druk maak om dat clubje zwakbegaafden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef Wijze_appel het volgende:
Maar als je het logisch bekijkt heeft Voorschrift gewoon gelijk.
Dat jouw PVV-irritatie hier in de weg zit moet je even proberen opzij te schuiven. Wel zo rationeel.
Lol. Jezelf tegenspreken in 1 kort zinnetje en je toch verheven voelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn PVV-irritatie? Alsof ik me werkelijk druk maak om dat clubje zwakbegaafden.
Nou, voor jou dan ook maar de vraag aangezien niemand het echt wil beantwoorden, anders dan bashen:quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Voor de PVV-adepten: waarom houden jullie die Lucassen in hemelsnaam de hand boven het hoofd?
Baldadigheid richting buurtgenoten en het bij de strot grijpen van een coffeeshop-eigenaar vind ik niet bepaald normaal gedrag. Of vinden jullie het allemaal niet zo erg omdat hij eruit ziet als een Neanderthaler?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nou, voor jou dan ook maar de vraag aangezien niemand het echt wil beantwoorden, anders dan bashen:
Wat valt er nou werkelijk te veroordelen dan?
Ben geen PVV'er, maar als criticus in dit topic; Lucassen had moeten optyfen en Wilders heeft te zwak gereageerd. Maar dat praat niet het gedrag van velen in dit topic goed, dat is het enige wat ik wou aantonen. De positie van Lucassen was mij sowieso al niets meer waard, die gast mag weg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Voor de PVV-adepten: waarom houden jullie die Lucassen in hemelsnaam de hand boven het hoofd?
Nee, ik spreek mijzelf niet tegen. Ik maak mij oprecht niet druk om de PVV, laat staan dat ik uberhaupt enig irritatie koester tegen dat clubje zwakbegaafden. Blijf je anders maar continu krampachtig reageren in elke PVV-topic om je zielige leven enig kleur te geven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef Wijze_appel het volgende:
Lol. Jezelf tegenspreken in 1 kort zinnetje en je toch verheven voelen.
Ik beweer niet dat die vent achter slot en grendel moet worden gezet. Vind alleen dat de de PVV en met name Wilders zich oneindig belachelijk maakt met dit besluit. Helaas trekt zijn electoraat hier niets van aan, vrees ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben geen PVV'er, maar als criticus in dit topic; Lucassen had moeten optyfen en Wilders heeft te zwak gereageerd. Maar dat praat niet het gedrag van velen in dit topic goed, dat is het enige wat ik wou aantonen. De positie van Lucassen was mij sowieso al niets meer waard, die gast mag weg.
Hij is veroordeeldquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nou, voor jou dan ook maar de vraag aangezien niemand het echt wil beantwoorden, anders dan bashen:
Ik ook niet, hij moet enkel (naja, enkel?) uit de partij/Kamer worden gezet. Een beetje man zou z'n zetel hebben opgegeven na dergelijke openbaringen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat die vent achter slot en grendel moet worden gezet. Vind alleen dat de de PVV en met name Wilders zich oneindig belachelijk maakt met dit besluit. Helaas trekt zijn electoraat hier niets van aan, vrees ik.
Dat naar de strot grijpen is niet ok.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Baldadigheid richting buurtgenoten en het bij de strot grijpen van een coffeeshop-eigenaar vind ik niet bepaald normaal gedrag. Of vinden jullie het allemaal niet zo erg omdat hij eruit ziet als een Neanderthaler?
Money makes the world go round. Lucassen verdient ruim 90.000 per jaar als Kamerlid. Die heeft dus niet de intentie om na vijf maanden als op te stappen. Deze geldkoe kan hij voorlopig nog uit blijven melken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij moet enkel (naja, enkel?) uit de partij/Kamer worden gezet. Een beetje man zou z'n zetel hebben opgegeven na dergelijke openbaringen.
Het is niet de eerste PVV'er. Het is een essentieel punt dat het hier om een PVV'er gaat. De PVV zegt een partij te zijn die op komt voor problemen in de wijken. Dan is het toch heel erg krom dat ze iemand in hun fractie hebben die de buren het leven zuur heeft gemaakt. Dat geeft dan toch gelijk aan dat deze partij absoluut niet serieus te nemen is en dat het niet meer is dan dom geschreeuw?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat naar de strot grijpen is niet ok.
Maar die baldadigheid. Wat is daar nu precies van bewezen en wat is opgeklopt? Weet jij het?
Blijf je zitten met "strot grijpen". Pfff... toe maar zeg.
Dat "kwartje van Kok" wat nooit teruggedraaid is, wat wel plechtig werd belooft, greep me meer naar de strot. Sterker, alle Nederlanders zelfs.
Niemand maalt erom.
Maar omdat het hier een PVV'er betreft, en jij de PVV hekelt, moet dat een factor 100 meer aandacht krijgen dan de echte prangende zaken?
Kom op. Haal even diep adem. Je kunt beter dan dat.
Daarom is het slecht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Money makes the world go round. Lucassen verdient ruim 90.000 per jaar als Kamerlid. Die heeft dus niet de intentie om na vijf maanden als op te stappen. Deze geldkoe kan hij voorlopig nog uit blijven melken.
Opgeklopt? Ik denk dat Lucassen er meer baat bij heeft om de aantijgingen te bagetalliseren, dan dat zijn voormalige buurtbewoners hebben om het verhaal op te blazen. Kranten betalen namelijk geen geld voor een dergelijk verhaal. Bovendien is het ronduit idioot dat een figuur die zich naar eigen zeggen wel inzetten tegen hufterigheid op straat, dit gedrag vertoont.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Maar die baldadigheid. Wat is daar nu precies van bewezen en wat is opgeklopt? Weet jij het?
Dat "kwartje van Kok" wat nooit teruggedraaid is, wat wel plechtig werd belooft, greep me meer naar de strot. Sterker, alle Nederlanders zelfs.
Niemand maalt erom.
Maar omdat het hier een PVV'er betreft, en jij de PVV hekelt, moet dat een factor 100 meer aandacht krijgen dan de echte prangende zaken?
Maar is zo'n partij nog wel serieus te nemen? Dit is al het zoveelste incident.quote:
Hoe kun je het kwartje van Kok nou vergelijken met een randmongool die zijn handen niet thuis kan latenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Niemand maalt erom.
Niet inherent aan elk relatief net beginnende partij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
Maar is zo'n partij nog wel serieus te nemen? Dit is al het zoveelste incident.
Dat hij precies het soort aso, crimineel en agressieveling is waar de PVV als law & order partij tegen ageert.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik kan mij voorstellen dat de partij niet ontkomt aan incidenten, maar het begint nu toch echt de spuigaten uit te lopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet inherent aan elk relatief net beginnende partij?
Ik zeg niet dat het opgeklopt is... ik vraag het me af.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Opgeklopt? Ik denk dat Lucassen er meer baat bij heeft om de aantijgingen te bagetalliseren, dan dat zijn voormalige buurtbewoners hebben om het verhaal op te blazen. Kranten betalen namelijk geen geld voor een dergelijk verhaal. Bovendien is het ronduit idioot dat een figuur die zich naar eigen zeggen wel inzetten tegen hufterigheid op straat, dit gedrag vertoont.
Het is voor een beginnende partij waarschijnlijker dat er allerlei rare types in zitten, dat durf ik zo aan te nemen, maar het gaat er ook om hoe je die partij begint. Je kunt een democratische structuur hebben, leden, dat soort dingen en dan heb je vanzelf al een natuurlijke screening, die niet waterdicht is, maar toch. De PVV is geen democratische partij, maar een politieke organisatie waarin de "volksvertegenwoordigers" worden aangewezen door de grote leider Geert Wilders, daar is niet die natuurlijke screening en de kans op rare types is groter. Daarnaast is de PVV heel expliciet een "macho"-organisatie, dus de kans op agressieve onruststokers is ook weer groter.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
quote:Lucassen is een dapper persoon, die door het slijk gaat om mee te helpen het land terug te krijgen.
Ga Door PVV, tot dat we weer het gevoel terug hebben dat we in een vrij land wonen!
quote:NieuwsgierigAagje op maandag 15 november 2010 16:31
Mijn vertrouwen in de heer Wilders is hiermee enorm afgenomen. Ongeacht de consequenties dient hij dergelijke proleten direct uit de fractie/partij te verwijderen. Waar blijft de geloofwaardigheid, wanneer je wel (veel en terechte) kritiek op anderen hebt?
----------
Uw vertrouwen in Geert Wilders is enorm afgenomen? Nou dan stemt u de volgende keer toch groen links? Niemand die dat zal betreuren, zeker Geert Wilders niet.
En als PVV-stemmer van het 1e uur word ik liever niet in 1 adem genoemd met personen die het om het minste of geringste laten afweten.
Lucassen heeft 2x een boete van 51 euro gekregen en 1x een boete van 250 euro. Sjonge jonge. Het IS toch wat!
Als je de container te vroeg aan de straat zet heb je al een bekeuring van 60 euro.
quote:Nee hoor Geert, het levert alleen maar meer stemmen op. Omdat de vuiligheid is ingespoten vanaf de linkerzijde. Terwijl die beerput zo veel meer stinkt, dat die stank eigenlijk niet te harden is.
Wij blijven op je stemmen.
Had pakweg D'66 dit probleem toen ze begonnen? Bij een bepaald gedachtegoed hoort een moraal. De Kamerleden zullen daar altijd een afspiegeling van zijn, zowel in positieve als negatieve zin. Zo heeft Groen Links de kraker en milieufront types om maar wat te noemen en zo heeft de PVV paupers in de meest klassieke zin van het woord.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hypocriet. Wanneer er een nieuwsbericht verschijnt waarin buurtbewoners klachten uiten over Marokkaanse 'straatteroristen' dan is het hek van de dam, maar wanneer er een PVV-kamerlid betrokken is bij dergelijke handelingen dan vraagt men om zorgvuldigheid en bewijs.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef Wijze_appel het volgende:
Maar wat is er nu bewezen van die baldadigheid dan? Feit dat die buurtbewoners nu pas naar buiten komen is wel vreemd. Of schuif je dat terzijde omdat het je niet uit komt?
Maar van reacties die Geert wegzetten als Hitler en de PVV'ers als Nazi's wordt je wel blij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:15 schreef Zolcon het volgende:
Van die reacties op de Elsevier website wordt je ook niet blij:
[..]
[..]
[..]
follow the leaderquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:15 schreef Zolcon het volgende:
Van die reacties op de Elsevier website wordt je ook niet blij:
[..]
[..]
[..]
Waarom de buurtbewoners nu pas naar buiten zijn gekomen? Goede vraag. Je kan je natuurlijk ook afvragen wat er bijzonder is aan dit moment. Overigens denk ik dat de buurt niet voornemens was haar verhaal te doen. Een journalist is waarschijnlijk getipt en is gaan rondvragen. Lijkt mij de meest voor de hand liggende verklaring. Lucassen was de voorbije weken niet prominent in het nieuws, dus dat kon ook geen aanleiding vormen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het opgeklopt is... ik vraag het me af.
Dat jij die conclusie wel trekt is al opvallend.
Maar wat is er nu bewezen van die baldadigheid dan? Feit dat die buurtbewoners nu pas naar buiten komen is wel vreemd. Of schuif je dat terzijde omdat het je niet uit komt?
Je hele manier van afblaffen en afschuiven is natuurlijk zo opzichtig als wat.
Nee, dat beweer ik ook niet. Je hebt mij ook nooit horen zeggen dat Wilders een Nazi is...quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:16 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Maar van reacties die Geert wegzetten als Hitler en de PVV'ers als Nazi's wordt je wel blij?
Wat een aannames. Terwijl je in dezelfde zin aannames veroordeeld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hypocriet. Wanneer er een nieuwsbericht verschijnt waarin buurtbewoners klachten uiten over Marokkaanse 'straatteroristen' dan is het hek van de dam, maar wanneer het een PVV-kamerlid betreft dan vraagt men om zorgvuldigheid en bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |