abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2010 @ 21:02:08 #1
104871 remlof
Europees federalist
pi_88754767
Deze zijn te vinden op http://pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html - op de foto klikken en dan op de volgende pagina de "curriculum vitae" link aan de linkerkant.
Vergelijk deze vervolgens met wat je op de naam kan vinden via Google.

Mijn eerste check was de laatste op de lijst Andre Elissen, die op de PVV-site gewoon liegt dat ie een HAVO-diploma heeft, terwijl op http://www.europa-nu.nl/id/vifyc8edm6zg/a_andre_elissen staat dat ie alleen een overgangsbewijs van Havo-4 naar Havo-5 heeft :')

Hetzelfde voor de welbekende Eric Lucassen. Die liegt op de PVV-site dat ie een VWO (atheneum) diploma heeft, maar dat blijkt elders ook niet te kloppen.

Er zijn vast nog meer liegende PVV school-dropouts te vinden. Of erger >:)
  maandag 15 november 2010 @ 21:03:25 #2
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88754830
Remlof, je gaat nu echt te ver.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_88754855
quote:
3s.gif Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef remlof het volgende:
Deze zijn te vinden op http://pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html - op de foto klikken en dan op de volgende pagina de "curriculum vitae" aan de linker kant.
Vergelijk deze vervolgens met wat je op de naam kan vinden via Google.

Mijn eerste check was de laatste op de lijst Andre Elissen, die op de PVV-site gewoon liegt dat ie een HAVO-diploma heeft, terwijl op http://www.europa-nu.nl/id/vifyc8edm6zg/a_andre_elissen dat ie alleen een overgangsbewijs van Havo-4 naar Havo-5 heeft :')

Hetzelfde voor de welbekende Eric Lucassen. Die liegt op de PVV-siter dat ie een VWO (atheneum) diploma heeft, maar dat blijkt elders ook niet te kloppen.

Er zijn vast nog meer liegende PVV school-dropouts te vinden. Of erger >:)
^O^ initiatief :D. Alleen lijkt het me handig dat we hier enkel dingen roepen met bewijs ;).
  maandag 15 november 2010 @ 21:04:37 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_88754898
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
Want we mogen onze democratisch gekozen volksvertegenwoordigers niet controleren op leugens?
pi_88754923
quote:
Hoezo? Wat let jou om niet eenzelfde topic te starten voor de CV's van de kamerleden van andere partijen?

Iets met vrij land, vrijheid van meningsuiting & vrijheid van informatie. Zou jouw hart toch moeten verwarmen. De PVV stond immers toch voor vrijheid?
  maandag 15 november 2010 @ 21:05:08 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_88754930
Wees fatsoenlijk, en doe het tenminste voor alle ministers, en liever nog voor de hele 2e kamer.
We hebben per slot van rekening de afgelopen jaren NSB-ers in de regering gehad, en meer dan afdoende oplichters.

Maar ja, aangezien de PVV niet echt op de politiek aangevallen kan worden, spelen de tegenstanders het constant op de man.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 15 november 2010 @ 21:05:10 #7
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88754935
quote:
5s.gif Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Want we mogen onze democratisch gekozen volksvertegenwoordigers niet controleren op leugens?
Je obsessie begint uit de hand te lopen. Heb je dat zelf echt niet door?
pi_88754948
quote:
Vrijheid van meningsuiting, die is heilig toch?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88755023
quote:
Was het niet de PVV die iedereen etnisch wilde registreren onder het mom van: "Als je niets op je kerfstok hebt, heb je niets te vrezen''? :')
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  maandag 15 november 2010 @ 21:07:42 #10
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88755067
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Was het niet de PVV die iedereen etnisch wilde registreren onder het mom van: "Als je niets op je kerfstok hebt, heb je niets te vrezen''? :')
Dat geldt alleen voor burgers he:P Mensen zoals jullie moeten strak in de gaten gehouden worden door de autoriteit.
pi_88755080
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef RvLaak het volgende:

[..]

^O^ initiatief :D. Alleen lijkt het me handig dat we hier enkel dingen roepen met bewijs ;).
Komt ie:
http://www.pvv.nl/index.p(...)ric-lucassen/cv.html
quote:
Onderwijs
Secundaire Vorming Onderofficieren KL
Algemene en Hogere Instructiebekwaamheid
Koninklijke Militaire School
Atheneum
Maar hij blijkt helemaal geen atheneum-diploma te bezitten:
http://www.tweedekamer.nl(...)assen_eric/index.jsp
quote:
Onderwijs
Atheneum (n.a.) Sweelinck College Amsterdam
Koninklijke Militaire School, Weert
Over dat "Secundaire Vorming Onderofficieren KL" en "Algemene en Hogere Instructiebekwaamheid" krijg ik dan ook bijgevoelens, want die worden op de site van de tweedekamer niet eens genoemd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 15 november 2010 @ 21:08:19 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_88755094
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Obsessie? Dan had ik het zelf allemaal al wel uitgezocht. Mij ontbreekt daar de tijd voor.
Maar ik kwam er op door de brievenbuszwaffelaar Eric L. natuurlijk.
pi_88755102
Ik gooi alvast een balletje op. Was Fleur Agema een actief poster op stormfront? Mogen jullie lekker googlen! :P
Greece
pi_88755116
quote:
Voel je vrij om de andere partijen te controleren. De PVV laat gewoon zien dat die partij vol met incompetente mensen zit die allemaal een ton per jaar opeisen. Belachelijk lijkt me zo.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88755122
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat geldt alleen voor burgers he:P Mensen zoals jullie moeten strak in de gaten gehouden worden door de autoriteit.
Pardon? Mensen zoals ik? Waar schaar jij mij onder?
Greece
pi_88755157
quote:
Nee joh. Het is eigenlijk net een soort van burgerjournalistiek. Feitjes controleren, leugentjes achterhalen. Dat is toch leuk. :P
pi_88755241
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef Picchia het volgende:

[..]

Nee joh. Het is eigenlijk net een soort van burgerjournalistiek. Feitjes controleren, leugentjes achterhalen. Dat is toch leuk. :P
Ik zou bijna zeggen dat het een plicht van de burger is om haar volksvertegenwoordigers op competenties te selecteren. Een achtergrondcheck is dan ook geen overbodige luxe.
Greece
pi_88755271
Wel allemaal slappe leugentjes hoor. Ze kunnen nog wel een spoedcursusje van Singh Varma gebruiken.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_88755278
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef mvdejong het volgende:
Wees fatsoenlijk, en doe het tenminste voor alle ministers, en liever nog voor de hele 2e kamer.
We hebben per slot van rekening de afgelopen jaren NSB-ers in de regering gehad, en meer dan afdoende oplichters.

Maar ja, aangezien de PVV niet echt op de politiek aangevallen kan worden, spelen de tegenstanders het constant op de man.
Inhoudelijk is de PVV al 3x kapot gemaakt. Het is dat Wilders permanent zijn spelletje blijft spelen en zijn achterban zo mee krijgt. Dat de PVV nu eindelijk eens een keer onderzocht wordt (door mensen die overigens los staan van de politiek) heeft gewoon te maken met chaos binnen die partij. Als PvdA zo iets zou hebben zouden de rechtse users op Fok! niet weten hoe snel ze een topic moeten openen om alles uit te zoeken.
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88755392
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Homdeck het volgende:
Wel allemaal slappe leugentjes hoor. Ze kunnen nog wel een spoedcursusje van Singh Varma gebruiken.
Zit die er nog. Nee.
Onderuitgehaald
  maandag 15 november 2010 @ 21:13:51 #21
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88755393
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zei jij net niet iets over trollen php?
HIER Kamerlid Lucassen van de PVV: Eric L. gaat door het stof - deel 11 ofzo??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88755439
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Zolcon het volgende:
Als PvdA zo iets zou hebben zouden de rechtse users op Fok! niet weten hoe snel ze een topic moeten openen om alles uit te zoeken.
Laat die 'ja maar hunnie-retoriek' hier dan op z'n minst achterwege. Nu klinkt 't een beetje alsof je er normaal gesproken boven staat, maar nu als een klein kind triomfantelijk hetzelfde doet zodra je de kans er toe krijgt.
  maandag 15 november 2010 @ 21:14:52 #23
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88755458
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zei jij net niet iets over trollen php?
HIER Kamerlid Lucassen van de PVV: Eric L. gaat door het stof - deel 11 ofzo??
Ooh, ga er maar vanuit dat ik hierin bloedserieus ben. Wmb wordt FOK! gecroslinkt met het UWV.
pi_88755525
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ooh, ga er maar vanuit dat ik hierin bloedserieus ben. Wmb wordt FOK! gecroslinkt met het UWV.
Zullen veel rechtse usertjes niet meer de hele dag kunnen Fok!ken dan, dude. :D.
I´m back.
pi_88755528
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb even jouw posthistorie gecheckt maar het lijkt mij dat jij nog meer geobsedeerd bent door de PVV aangezien je in elk PVV-topic een woordje klaar hebt! :D
Greece
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')