quote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef remlof het volgende:
Deze zijn te vinden op http://pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html - op de foto klikken en dan op de volgende pagina de "curriculum vitae" aan de linker kant.
Vergelijk deze vervolgens met wat je op de naam kan vinden via Google.
Mijn eerste check was de laatste op de lijst Andre Elissen, die op de PVV-site gewoon liegt dat ie een HAVO-diploma heeft, terwijl op http://www.europa-nu.nl/id/vifyc8edm6zg/a_andre_elissen dat ie alleen een overgangsbewijs van Havo-4 naar Havo-5 heeft
Hetzelfde voor de welbekende Eric Lucassen. Die liegt op de PVV-siter dat ie een VWO (atheneum) diploma heeft, maar dat blijkt elders ook niet te kloppen.
Er zijn vast nog meer liegende PVV school-dropouts te vinden. Of erger
Hoezo? Wat let jou om niet eenzelfde topic te starten voor de CV's van de kamerleden van andere partijen?quote:
Je obsessie begint uit de hand te lopen. Heb je dat zelf echt niet door?quote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Want we mogen onze democratisch gekozen volksvertegenwoordigers niet controleren op leugens?
Vrijheid van meningsuiting, die is heilig toch?quote:
Was het niet de PVV die iedereen etnisch wilde registreren onder het mom van: "Als je niets op je kerfstok hebt, heb je niets te vrezen''?quote:
Dat geldt alleen voor burgers he:P Mensen zoals jullie moeten strak in de gaten gehouden worden door de autoriteit.quote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Was het niet de PVV die iedereen etnisch wilde registreren onder het mom van: "Als je niets op je kerfstok hebt, heb je niets te vrezen''?
Komt ie:quote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
initiatief
. Alleen lijkt het me handig dat we hier enkel dingen roepen met bewijs
.
Maar hij blijkt helemaal geen atheneum-diploma te bezitten:quote:Onderwijs
Secundaire Vorming Onderofficieren KL
Algemene en Hogere Instructiebekwaamheid
Koninklijke Militaire School
Atheneum
Over dat "Secundaire Vorming Onderofficieren KL" en "Algemene en Hogere Instructiebekwaamheid" krijg ik dan ook bijgevoelens, want die worden op de site van de tweedekamer niet eens genoemd.quote:Onderwijs
Atheneum (n.a.) Sweelinck College Amsterdam
Koninklijke Militaire School, Weert
Obsessie? Dan had ik het zelf allemaal al wel uitgezocht. Mij ontbreekt daar de tijd voor.quote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je obsessie begint uit de hand te lopen. Heb je dat zelf echt niet door?
Voel je vrij om de andere partijen te controleren. De PVV laat gewoon zien dat die partij vol met incompetente mensen zit die allemaal een ton per jaar opeisen. Belachelijk lijkt me zo.quote:
Pardon? Mensen zoals ik? Waar schaar jij mij onder?quote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor burgers he:P Mensen zoals jullie moeten strak in de gaten gehouden worden door de autoriteit.
Nee joh. Het is eigenlijk net een soort van burgerjournalistiek. Feitjes controleren, leugentjes achterhalen. Dat is toch leuk.quote:
Ik zou bijna zeggen dat het een plicht van de burger is om haar volksvertegenwoordigers op competenties te selecteren. Een achtergrondcheck is dan ook geen overbodige luxe.quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee joh. Het is eigenlijk net een soort van burgerjournalistiek. Feitjes controleren, leugentjes achterhalen. Dat is toch leuk.
Inhoudelijk is de PVV al 3x kapot gemaakt. Het is dat Wilders permanent zijn spelletje blijft spelen en zijn achterban zo mee krijgt. Dat de PVV nu eindelijk eens een keer onderzocht wordt (door mensen die overigens los staan van de politiek) heeft gewoon te maken met chaos binnen die partij. Als PvdA zo iets zou hebben zouden de rechtse users op Fok! niet weten hoe snel ze een topic moeten openen om alles uit te zoeken.quote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef mvdejong het volgende:
Wees fatsoenlijk, en doe het tenminste voor alle ministers, en liever nog voor de hele 2e kamer.
We hebben per slot van rekening de afgelopen jaren NSB-ers in de regering gehad, en meer dan afdoende oplichters.
Maar ja, aangezien de PVV niet echt op de politiek aangevallen kan worden, spelen de tegenstanders het constant op de man.
Zit die er nog. Nee.quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Homdeck het volgende:
Wel allemaal slappe leugentjes hoor. Ze kunnen nog wel een spoedcursusje van Singh Varma gebruiken.
Zei jij net niet iets over trollen php?quote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor burgers he:P Mensen zoals jullie moeten strak in de gaten gehouden worden door de autoriteit.
Laat die 'ja maar hunnie-retoriek' hier dan op z'n minst achterwege. Nu klinkt 't een beetje alsof je er normaal gesproken boven staat, maar nu als een klein kind triomfantelijk hetzelfde doet zodra je de kans er toe krijgt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Zolcon het volgende:
Als PvdA zo iets zou hebben zouden de rechtse users op Fok! niet weten hoe snel ze een topic moeten openen om alles uit te zoeken.
Ooh, ga er maar vanuit dat ik hierin bloedserieus ben. Wmb wordt FOK! gecroslinkt met het UWV.quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zei jij net niet iets over trollen php?
HIER Kamerlid Lucassen van de PVV: Eric L. gaat door het stof - deel 11 ofzo??
Zullen veel rechtse usertjes niet meer de hele dag kunnen Fok!ken dan, dude.quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ooh, ga er maar vanuit dat ik hierin bloedserieus ben. Wmb wordt FOK! gecroslinkt met het UWV.
Ik heb even jouw posthistorie gecheckt maar het lijkt mij dat jij nog meer geobsedeerd bent door de PVV aangezien je in elk PVV-topic een woordje klaar hebt!quote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je obsessie begint uit de hand te lopen. Heb je dat zelf echt niet door?
Waar is jouw CV eigenlijk, php?quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ooh, ga er maar vanuit dat ik hierin bloedserieus ben. Wmb wordt FOK! gecroslinkt met het UWV.
Volgens mij las ik ergens dat-ie 17 of 18 is, hij heeft nog geen cv.quote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar is jouw CV eigenlijk, php?
Aan de ene kant zeggen dat de PVV "inhoudelijk kapot" gemaakt is, en aan de andere kant zeggen dat hij zijn achterban meekrijgt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Inhoudelijk is de PVV al 3x kapot gemaakt. Het is dat Wilders permanent zijn spelletje blijft spelen en zijn achterban zo mee krijgt. Dat de PVV nu eindelijk eens een keer onderzocht wordt (door mensen die overigens los staan van de politiek) heeft gewoon te maken met chaos binnen die partij. Als PvdA zo iets zou hebben zouden de rechtse users op Fok! niet weten hoe snel ze een topic moeten openen om alles uit te zoeken.
De PVV is daar zelf anders ook niet vies van. Sterker nog, in het geval van Duyvendak stonden ze erop dat hij de Tweede Kamer zou verlaten nadat bekend werd dat hij had ingebroken op het ministerie van EZ in 1985(!) waar hij overigens nooit voor veroordeeld is.quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bastard het volgende:
Ja leuk laten we dit ook bij willekeurige nederlanders doen, heksenjacht anno 2010, ik zie het helemaal zitten
Goed dat je hier over begint zeg! Kun je mij uitleggen in hoeverre dit deze kabinetsformatie anders is gegaan?quote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Aan de ene kant zeggen dat de PVV "inhoudelijk kapot" gemaakt is, en aan de andere kant zeggen dat hij zijn achterban meekrijgt.
Heel hard roepen hoe fout de standpunten van de PVV zijn is iets anders dan "kapot maken", en veel verder zijn de tegenstanders niet gekomen. Bovendien durven veel partijen dat niet eens zo hard te spelen, omdat ze dan de twijfelende kiezers in eigen gelederen ook definitief van zichzelf vervreemden.
Geef nou gewoon toe dat veel burgers gewoon niet meer trappen in de verkiezingsbeloften van de klassieke hypocriete partijen, die vrolijk overboord worden gesmeten zodra de kabinets-formatie begint, en die de problemen niet durven te benoemen en aan te pakken.
Het is anno 2010 toch ook een schande dat je als burger niet eens een politieke interesse hebt en je afgaat op loze beloften en gechargeerde televisiedebatjes. Wat mij betreft komt dit op de agenda voor de volgende verkiezingen. Mensen zonder politieke interesse zouden hun stemrecht moeten verliezen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef mvdejong het volgende:
Bovendien durven veel partijen dat niet eens zo hard te spelen, omdat ze dan de twijfelende kiezers in eigen gelederen ook definitief van zichzelf vervreemden.
Daarom, goed voorbeeld doet goed volgen dus.quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV is daar zelf anders ook niet vies van. Sterker nog, in het geval van Duyvendak stonden ze erop dat hij de Tweede Kamer zou verlaten nadat bekend werd dat hij had ingebroken op het ministerie van EZ in 1985(!) waar hij overigens nooit voor veroordeeld is.
Law und Order muss sein, volgens de PVV, dus ik bewijs ze alleen maar een dienst.quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarom, goed voorbeeld doet goed volgen dus.
Dan zou ik het breder trekken, iedereen onder de loep, iedere nederlander want hee, wie niks te verbergen heeft..quote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Law und Order muss sein, volgens de PVV, dus ik bewijs ze alleen maar een dienst.
Ja maar ik ben dan ook Geert Wilders hequote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik heb even jouw posthistorie gecheckt maar het lijkt mij dat jij nog meer geobsedeerd bent door de PVV aangezien je in elk PVV-topic een woordje klaar hebt!
quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zie hier echt weer dezelfde mensen telkens hetzelfde doen als ze eigenlijk al een half jaar in [POL] doen: het afzeiken van de PVV in plaats van te kijken of hun eigen partijen het beter doen/zouden doen.
In plaats van af te zeiken wat verkeerd is, is het misschien zinniger om eens te kijken wat wél goed is. Wat een armoede....
disclaimer: nee, ik heb geen PVV gestemd (of één van de coalitie-partijen). Dit is gewoon een verlengde post van "Uitgekauwde links-rechts-discussie" ....
Kom laten we de zaak verdraaien! We gaan kijken welke PVV'er geen crimineel is! Goed plan!quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Five_Horizons het volgende:
In plaats van af te zeiken wat verkeerd is, is het misschien zinniger om eens te kijken wat wél goed is. Wat een armoede....
Als het over het noemen van problemen hebt is Wilders inderdaad heel goed. Zijn oplossingen slaan echter totaal nergens op. En als we over verkiezingsbeloften die niet nageleefd worden gaan praten.quote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Aan de ene kant zeggen dat de PVV "inhoudelijk kapot" gemaakt is, en aan de andere kant zeggen dat hij zijn achterban meekrijgt.
Heel hard roepen hoe fout de standpunten van de PVV zijn is iets anders dan "kapot maken", en veel verder zijn de tegenstanders niet gekomen. Bovendien durven veel partijen dat niet eens zo hard te spelen, omdat ze dan de twijfelende kiezers in eigen gelederen ook definitief van zichzelf vervreemden.
Geef nou gewoon toe dat veel burgers gewoon niet meer trappen in de verkiezingsbeloften van de klassieke hypocriete partijen, die vrolijk overboord worden gesmeten zodra de kabinets-formatie begint, en die de problemen niet durven te benoemen en aan te pakken.
Bedankt voor het aantonen van m'n punt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Kom laten we de zaak verdraaien! We gaan kijken welke PVV'er geen crimineel is! Goed plan!
Wat een flauwekul, dit is geen heksenjacht.quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bastard het volgende:
Ja leuk laten we dit ook bij willekeurige nederlanders doen, heksenjacht anno 2010, ik zie het helemaal zitten
Dat over stormfront moet je wel mee uitkijken. Daar is weinig echt bewijs voor. Net als van een andere PVVer die daar actief zou zijn die achteraf het niet bleek te zijn, volgens hem zelf overigens.quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef RvLaak het volgende:
Fleur Agema heeft de AKI gedaan... Da's een kunstenaarsopleiding... Lijkt me een linkse hobby, kunst... Toch?
Een discrepantie tussen haar PVV & TK cv is dat in de TK variant "Master Trainer" niet vermeldt staat... Maar die opleiding ken ik niet, geen idee of het een officiële opleiding is.
Pikant detail van ons aller Fleurtje is wel dat ze enige tijd actief was op stormfront.
Je slaat de plank finaal mis. Waarom zou de oppositie een partij moeten prijzen en geen gevoelige zaken aan de kaak stellen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Bedankt voor het aantonen van m'n punt.
Idd, zie het zo. Wij willen Geert helpen. Hij had er immers geen geld voor toen...quote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, dit is geen heksenjacht.
Zie het als puntjes op de "i" zetten. Uit de zaak Lucassen blijkt dat Wilders zijn kandidaat kamerleden destijds niet goed gescreend heeft. En aangezien lid van de Tweede kamer niet de eerste de beste uitzendbaan is, doen ze de screening in dit topic nog eens dunnetjes over. Stel je voor dat op die manier wordt voorkomen dat Geert Wilders voor een tweede maal gezichtsverlies lijdt doordat blijkt dat zijn wankele gedoogconstructie moet steunen op een tweede figuur zoals Lucassen, dan dient dit topic toch een zeker doel?
quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je slaat de plank finaal mis. Waarom zou de oppositie een partij moeten prijzen en geen gevoelige zaken aan de kaak stellen?
Enige wat ik weet van Fleur & Stormfront, is dat ze daar gediscussieerd heeft. Schijnt onderzocht geweest te zijn door de AIVD & ze heeft niets verkeerds (lees racistisch) gezegd.quote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat over stormfront moet je wel mee uitkijken. Daar is weinig echt bewijs voor. Net als van een andere PVVer die daar actief zou zijn die achteraf het niet bleek te zijn, volgens hem zelf overigens.
Er is veel kritiek hier. En dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maarre, het ging hier toch om cv's checken (van welke politicus dan ook)?
Tenzij je sarcastisch was.quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je begrijpt m'n punt niet, blijkbaar....
Maar dan is er ook niet zoveel aan de hand. Het is eerder onsmakelijk. Maar er is verder niks mis mee aangezien het niet verboden is (toch?). Die andere PVV'er (of in ieder geval iemand die zich voordeed als hem) die scheen dingen geroepen te hebben als de wederinvoering van gaskamers voor marokkanen. dat lijkt me erger. Maar GeenStijl heeft dat al uitgepluist en dat scheen niet helemaal zo te zijn ofzo. Wel uit dezelfde stad.quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enige wat ik weet van Fleur & Stormfront, is dat ze daar gediscussieerd heeft. Schijnt onderzocht geweest te zijn door de AIVD & ze heeft niets verkeerds (lees racistisch) gezegd.
Is enkel een saillant detail, meer niet.
Misschien is sindsdien de naam veranderd?quote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef capricia het volgende:
Heeft Willie Dille nou HBO-IW (inrichtingswerk toch?) gedaan of HBO-JW (Jeugdwerk)?
Zijn 2 verschillende studies...welke klopt er niet...
http://www.pvv.nl/index.p(...)willie-dille/cv.html
versus
http://www.tweedekamer.nl(...)a_ruurdina/index.jsp
Zitten wel heel veel slordigheden tussen die CV's allemaalquote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef capricia het volgende:
Heeft Willie Dille nou HBO-IW (inrichtingswerk toch?) gedaan of HBO-JW (Jeugdwerk)?
Zijn 2 verschillende studies...welke klopt er niet...
http://www.pvv.nl/index.p(...)willie-dille/cv.html
versus
http://www.tweedekamer.nl(...)a_ruurdina/index.jsp
Hij was er inderdaad heel dichtbij....quote:Biografie
Eric Lucassen maakte de verloedering en islamisering van onze wijken van dichtbij mee.
Op een scholengemeenschap kun je ook gymnasium doen. Denk dat dat wel kloptquote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef fayle het volgende:
Gooi er ook eentje op, willekeurig van de lijst geprikt:
Willie Dille
cv 2e kamer -
Onderwijs:
Diverse medische cursussen (diabetes, sondevoeding, palliatieve zorg)
HBO-IW
Gymnasium
Gymnasium suggereert... gymnasium. De middelbare school waarop Willie Dille volgens eigen registratie op schoolbank heeft gezeten is Edith Stein College, een scholengemeenschap (nu met vwo, havo, vmbo). Hoewel de indeling in haar tijd anders geweest kan zijn, was dit altijd een scholengemeenschap, geen (ongedeeld) gymnasium. Geen grote fraude, maar wel meteen een tijfelgevalletje bij de allereerste proeve.
Dat belooft wat.
Die school heeft gewoon een gymnasium, hoor...quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef fayle het volgende:
Gymnasium
Gymnasium suggereert... gymnasium. De middelbare school waarop Willie Dille volgens eigen registratie op schoolbank heeft gezeten is Edith Stein College, een scholengemeenschap (nu met vwo, havo, vmbo). Hoewel de indeling in haar tijd anders geweest kan zijn, was dit altijd een scholengemeenschap, geen (ongedeeld) gymnasium. Geen grote fraude, maar wel meteen een tijfelgevalletje bij de allereerste proeve.
Dat belooft wat.
Ook willekeurige Nederlanders horen niet te liegen in hun cvquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bastard het volgende:
Ik zeg ook niet dat er iets aan de hand zou zijn. Is enkel een leuk detail. Helemaal in het licht van Wilders' uitspraken over extreem rechts.quote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar dan is er ook niet zoveel aan de hand. Het is eerder onsmakelijk. Maar er is verder niks mis mee aangezien het niet verboden is (toch?). Die andere PVV'er (of in ieder geval iemand die zich voordeed als hem) die scheen dingen geroepen te hebben als de wederinvoering van gaskamers voor marokkanen. dat lijkt me erger. Maar GeenStijl heeft dat al uitgepluist en dat scheen niet helemaal zo te zijn ofzo. Wel uit dezelfde stad.
Ik weet niet hoe oud ze is, maar VWO bestond in mijn tijd uit atheneum en gymnasium.quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef fayle het volgende:
Gooi er ook eentje op, willekeurig van de lijst geprikt:
Willie Dille
cv 2e kamer -
Onderwijs:
Diverse medische cursussen (diabetes, sondevoeding, palliatieve zorg)
HBO-IW
Gymnasium
Dat belooft wat.
Holo, stop toch met posten. Het heeft geen zin meer hier. Men wil ons alleen maar bashen en uitschelden. De moderatie heeft het voor elkaar, 95 procent is anti-pvv.quote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef Holograph het volgende:
Je schrijft cv met kleine letters, dus geen hoofdletters
quote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind dat de heer Wim Kortenoeven ook prima past bij de PVV. Hij is de midden-oosten deskundige.
Kibboets Nachshon, Israel: tractorchauffeur en vuilnisman (1976)
Kibboets Matzuva, Israel: diverse functies (1981)
Centrum voor Informatie en Documentatie Israel (CIDI): researcher, redacteur en politiek adviseur
'Middle East desk'(juni 2000 tot en met juni 2010)
Joods Educatief Centrum Crescas: docent (parttime) (2007-2009)
Christenen voor Israel: columnist/essayist maandblad IsraelAktueel (2000-heden)
quote:Van juni 2000 tot en met juni 2010 was Wim verbonden aan het Haagse Centrum voor Informatie en Documentatie Israel (CIDI). Daar knokte hij voor de veiligheid van de door de islam en door westerse politieke correctheid bedreigde Joodse staat Israel.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Holo, stop toch met posten. Het heeft geen zin meer hier. Men wil ons alleen maar bashen en uitschelden. De moderatie heeft het voor elkaar, 95 procent is anti-pvv.
Ben je wel een stuk sneller klaarquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Kom laten we de zaak verdraaien! We gaan kijken welke PVV'er geen crimineel is! Goed plan!
Een van de weinige beroepen waar je niet per sé een diploma/certificaat voor nodig hebtquote:Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef stoeltafel het volgende:
Apart dit. Ook raar dat iedereen zo in de politiek kan.
De website van de PVV suggereert dat hij politicologie dus wel afgemaakt heeft.quote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Zolcon het volgende:
In aanvulling op Wim Kortenoeven
http://www.tweedekamer.nl(...)bert_frank/index.jsp
# geschiedenis (Open Universiteit, niet voltooid)
# politicologie (Universiteit van Leiden, niet voltooid)
http://www.pvv.nl/index.p(...)-kortenoeven/cv.html
Onderwijs
Politicologie (Universiteit van Leiden)
Geschiedenis (Open Universiteit, niet afgerond)
wat heeft hij nou wel afgerond? Beide, één van beide of geen
Is idd frappant..quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef capricia het volgende:
[..]
De website van de PVV suggereert dat hij politicologie dus wel afgemaakt heeft.
De steekproeven tot dusver tonen aan dat indien verschillend, het opleidingsniveau op de website van de PVV altijd hoger is dan die bij de tweedekamer.nl vermeld wordt.
Nooit andersom.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Holo, stop toch met posten. Het heeft geen zin meer hier. Men wil ons alleen maar bashen en uitschelden. De moderatie heeft het voor elkaar, 95 procent is anti-pvv.
Misschien wel, maar hier is nu eenmaal aanleiding voor. Andere partijen komen nog wel een keer aan de beurt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is idd frappant..
Maar misschien moeten we nu eens andere partijen onder de loep nemen??
Neuh, alleen de PVV moet aan de schandpaal. De andere partijen zijn lelieblankquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is idd frappant..
De SP is in ieder geval heel eerlijk over Roemer, dat moet je ze nageven (niet sarcastisch).quote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is idd frappant..
En zo hoort het ook (niet lullig bedoeld)quote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Holograph het volgende:
[..]
De SP is in ieder geval heel eerlijk over Roemer, dat moet je ze nageven (niet sarcastisch).
Zeg, blijf eens on topic...als je het over andere partijen wilt hebben, dan open je daar maar een topic over...quote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuh, alleen de PVV moet aan de schandpaal. De andere partijen zijn lelieblank
Nonsens, de andere partijen zijn ook zeker niet brandschoon. Maar bij de PVV valt het gewoon heel erg op...quote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuh, alleen de PVV moet aan de schandpaal. De andere partijen zijn lelieblank
Kennelijk mag je gewoon de TK met een strafblad... Het is echter wel zaak om bij je "solliciatie" te laten weten dat je er 1 hebtquote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
het is toch belachelijk, van welke partij ook, dat dat niet van te voren wordt nagetrokken of ze in het verleden wat hebben uitgespookt.
als je kamerlid wordt dan behoren ze eerst te kijken of je niks strafbaars in het verleden hebt gedaan.
VOG is niet verplicht?quote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
het is toch belachelijk, van welke partij ook, dat dat niet van te voren wordt nagetrokken of ze in het verleden wat hebben uitgespookt.
als je kamerlid wordt dan behoren ze eerst te kijken of je niks strafbaars in het verleden hebt gedaan.
Nee, en je mag gewoon een strafblad hebben ook.quote:
Ik heb daar ooit een topic over gemaakt, SP heel eerlijk over opleiding Emile Roemer, om hem een beetje belachelijk te maken. Daar kreeg ik later toch wel spijt van.quote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Holograph het volgende:
[..]
De SP is in ieder geval heel eerlijk over Roemer, dat moet je ze nageven (niet sarcastisch).
ach het is allemaal een scheinheilig zooitje, die hele regering, ze dekken elkaar toch wat je ook hebt uitgespookt, strafblad, dubbel paspoort etc.etc.quote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Kennelijk mag je gewoon de TK met een strafblad... Het is echter wel zaak om bij je "solliciatie" te laten weten dat je er 1 hebt
Er is geen wet waarin staat dat je met een strafblad geen kamerlid mag worden.quote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Kennelijk mag je gewoon de TK met een strafblad... Het is echter wel zaak om bij je "solliciatie" te laten weten dat je er 1 hebt
Hallo, ik reageerde op de vraag van Whiskers, so keep your shirt on.quote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeg, blijf eens on topic...als je het over andere partijen wilt hebben, dan open je daar maar een topic over...![]()
De TT is duidelijk waar het hier over gaat.
Dank! (kon het net niet zien)quote:
En nu CDA'ers, PvdA'ers en VVD'ers.quote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef remlof het volgende:
Deze zijn te vinden op http://pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html - op de foto klikken en dan op de volgende pagina de "curriculum vitae" link aan de linkerkant.
Vergelijk deze vervolgens met wat je op de naam kan vinden via Google.
Mijn eerste check was de laatste op de lijst Andre Elissen, die op de PVV-site gewoon liegt dat ie een HAVO-diploma heeft, terwijl op http://www.europa-nu.nl/id/vifyc8edm6zg/a_andre_elissen staat dat ie alleen een overgangsbewijs van Havo-4 naar Havo-5 heeft
Hetzelfde voor de welbekende Eric Lucassen. Die liegt op de PVV-site dat ie een VWO (atheneum) diploma heeft, maar dat blijkt elders ook niet te kloppen.
Er zijn vast nog meer liegende PVV school-dropouts te vinden. Of erger
Klopt!quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hallo, ik reageerde op de vraag van Whiskers, so keep your shirt on.
Niemand zegt dat dat niet mag. Het is dat de PVV haar eigen leden niet kan controleren.quote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En nu CDA'ers, PvdA'ers en VVD'ers.
Of ben je een hypocriet?
Daar hadden ze toch geen geld voor of zo?quote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Niemand zegt dat dat niet mag. Het is dat de PVV haar eigen leden niet kan controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |