abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2010 @ 21:02:08 #1
104871 remlof
Europees federalist
pi_88754767
Deze zijn te vinden op http://pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html - op de foto klikken en dan op de volgende pagina de "curriculum vitae" link aan de linkerkant.
Vergelijk deze vervolgens met wat je op de naam kan vinden via Google.

Mijn eerste check was de laatste op de lijst Andre Elissen, die op de PVV-site gewoon liegt dat ie een HAVO-diploma heeft, terwijl op http://www.europa-nu.nl/id/vifyc8edm6zg/a_andre_elissen staat dat ie alleen een overgangsbewijs van Havo-4 naar Havo-5 heeft :')

Hetzelfde voor de welbekende Eric Lucassen. Die liegt op de PVV-site dat ie een VWO (atheneum) diploma heeft, maar dat blijkt elders ook niet te kloppen.

Er zijn vast nog meer liegende PVV school-dropouts te vinden. Of erger >:)
  maandag 15 november 2010 @ 21:03:25 #2
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88754830
Remlof, je gaat nu echt te ver.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_88754855
quote:
3s.gif Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef remlof het volgende:
Deze zijn te vinden op http://pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html - op de foto klikken en dan op de volgende pagina de "curriculum vitae" aan de linker kant.
Vergelijk deze vervolgens met wat je op de naam kan vinden via Google.

Mijn eerste check was de laatste op de lijst Andre Elissen, die op de PVV-site gewoon liegt dat ie een HAVO-diploma heeft, terwijl op http://www.europa-nu.nl/id/vifyc8edm6zg/a_andre_elissen dat ie alleen een overgangsbewijs van Havo-4 naar Havo-5 heeft :')

Hetzelfde voor de welbekende Eric Lucassen. Die liegt op de PVV-siter dat ie een VWO (atheneum) diploma heeft, maar dat blijkt elders ook niet te kloppen.

Er zijn vast nog meer liegende PVV school-dropouts te vinden. Of erger >:)
^O^ initiatief :D. Alleen lijkt het me handig dat we hier enkel dingen roepen met bewijs ;).
  maandag 15 november 2010 @ 21:04:37 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_88754898
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
Want we mogen onze democratisch gekozen volksvertegenwoordigers niet controleren op leugens?
pi_88754923
quote:
Hoezo? Wat let jou om niet eenzelfde topic te starten voor de CV's van de kamerleden van andere partijen?

Iets met vrij land, vrijheid van meningsuiting & vrijheid van informatie. Zou jouw hart toch moeten verwarmen. De PVV stond immers toch voor vrijheid?
  maandag 15 november 2010 @ 21:05:08 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_88754930
Wees fatsoenlijk, en doe het tenminste voor alle ministers, en liever nog voor de hele 2e kamer.
We hebben per slot van rekening de afgelopen jaren NSB-ers in de regering gehad, en meer dan afdoende oplichters.

Maar ja, aangezien de PVV niet echt op de politiek aangevallen kan worden, spelen de tegenstanders het constant op de man.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 15 november 2010 @ 21:05:10 #7
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88754935
quote:
5s.gif Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Want we mogen onze democratisch gekozen volksvertegenwoordigers niet controleren op leugens?
Je obsessie begint uit de hand te lopen. Heb je dat zelf echt niet door?
pi_88754948
quote:
Vrijheid van meningsuiting, die is heilig toch?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88755023
quote:
Was het niet de PVV die iedereen etnisch wilde registreren onder het mom van: "Als je niets op je kerfstok hebt, heb je niets te vrezen''? :')
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  maandag 15 november 2010 @ 21:07:42 #10
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88755067
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Was het niet de PVV die iedereen etnisch wilde registreren onder het mom van: "Als je niets op je kerfstok hebt, heb je niets te vrezen''? :')
Dat geldt alleen voor burgers he:P Mensen zoals jullie moeten strak in de gaten gehouden worden door de autoriteit.
pi_88755080
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef RvLaak het volgende:

[..]

^O^ initiatief :D. Alleen lijkt het me handig dat we hier enkel dingen roepen met bewijs ;).
Komt ie:
http://www.pvv.nl/index.p(...)ric-lucassen/cv.html
quote:
Onderwijs
Secundaire Vorming Onderofficieren KL
Algemene en Hogere Instructiebekwaamheid
Koninklijke Militaire School
Atheneum
Maar hij blijkt helemaal geen atheneum-diploma te bezitten:
http://www.tweedekamer.nl(...)assen_eric/index.jsp
quote:
Onderwijs
Atheneum (n.a.) Sweelinck College Amsterdam
Koninklijke Militaire School, Weert
Over dat "Secundaire Vorming Onderofficieren KL" en "Algemene en Hogere Instructiebekwaamheid" krijg ik dan ook bijgevoelens, want die worden op de site van de tweedekamer niet eens genoemd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 15 november 2010 @ 21:08:19 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_88755094
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Obsessie? Dan had ik het zelf allemaal al wel uitgezocht. Mij ontbreekt daar de tijd voor.
Maar ik kwam er op door de brievenbuszwaffelaar Eric L. natuurlijk.
pi_88755102
Ik gooi alvast een balletje op. Was Fleur Agema een actief poster op stormfront? Mogen jullie lekker googlen! :P
Greece
pi_88755116
quote:
Voel je vrij om de andere partijen te controleren. De PVV laat gewoon zien dat die partij vol met incompetente mensen zit die allemaal een ton per jaar opeisen. Belachelijk lijkt me zo.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88755122
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat geldt alleen voor burgers he:P Mensen zoals jullie moeten strak in de gaten gehouden worden door de autoriteit.
Pardon? Mensen zoals ik? Waar schaar jij mij onder?
Greece
pi_88755157
quote:
Nee joh. Het is eigenlijk net een soort van burgerjournalistiek. Feitjes controleren, leugentjes achterhalen. Dat is toch leuk. :P
pi_88755241
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef Picchia het volgende:

[..]

Nee joh. Het is eigenlijk net een soort van burgerjournalistiek. Feitjes controleren, leugentjes achterhalen. Dat is toch leuk. :P
Ik zou bijna zeggen dat het een plicht van de burger is om haar volksvertegenwoordigers op competenties te selecteren. Een achtergrondcheck is dan ook geen overbodige luxe.
Greece
pi_88755271
Wel allemaal slappe leugentjes hoor. Ze kunnen nog wel een spoedcursusje van Singh Varma gebruiken.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_88755278
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef mvdejong het volgende:
Wees fatsoenlijk, en doe het tenminste voor alle ministers, en liever nog voor de hele 2e kamer.
We hebben per slot van rekening de afgelopen jaren NSB-ers in de regering gehad, en meer dan afdoende oplichters.

Maar ja, aangezien de PVV niet echt op de politiek aangevallen kan worden, spelen de tegenstanders het constant op de man.
Inhoudelijk is de PVV al 3x kapot gemaakt. Het is dat Wilders permanent zijn spelletje blijft spelen en zijn achterban zo mee krijgt. Dat de PVV nu eindelijk eens een keer onderzocht wordt (door mensen die overigens los staan van de politiek) heeft gewoon te maken met chaos binnen die partij. Als PvdA zo iets zou hebben zouden de rechtse users op Fok! niet weten hoe snel ze een topic moeten openen om alles uit te zoeken.
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88755392
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Homdeck het volgende:
Wel allemaal slappe leugentjes hoor. Ze kunnen nog wel een spoedcursusje van Singh Varma gebruiken.
Zit die er nog. Nee.
Onderuitgehaald
  maandag 15 november 2010 @ 21:13:51 #21
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88755393
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zei jij net niet iets over trollen php?
HIER Kamerlid Lucassen van de PVV: Eric L. gaat door het stof - deel 11 ofzo??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88755439
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Zolcon het volgende:
Als PvdA zo iets zou hebben zouden de rechtse users op Fok! niet weten hoe snel ze een topic moeten openen om alles uit te zoeken.
Laat die 'ja maar hunnie-retoriek' hier dan op z'n minst achterwege. Nu klinkt 't een beetje alsof je er normaal gesproken boven staat, maar nu als een klein kind triomfantelijk hetzelfde doet zodra je de kans er toe krijgt.
  maandag 15 november 2010 @ 21:14:52 #23
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88755458
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zei jij net niet iets over trollen php?
HIER Kamerlid Lucassen van de PVV: Eric L. gaat door het stof - deel 11 ofzo??
Ooh, ga er maar vanuit dat ik hierin bloedserieus ben. Wmb wordt FOK! gecroslinkt met het UWV.
pi_88755525
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ooh, ga er maar vanuit dat ik hierin bloedserieus ben. Wmb wordt FOK! gecroslinkt met het UWV.
Zullen veel rechtse usertjes niet meer de hele dag kunnen Fok!ken dan, dude. :D.
I´m back.
pi_88755528
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb even jouw posthistorie gecheckt maar het lijkt mij dat jij nog meer geobsedeerd bent door de PVV aangezien je in elk PVV-topic een woordje klaar hebt! :D
Greece
  maandag 15 november 2010 @ 21:16:53 #26
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88755571
Ja leuk laten we dit ook bij willekeurige nederlanders doen, heksenjacht anno 2010, ik zie het helemaal zitten ^O^
The truth was in here.
pi_88755588
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waar is jouw CV eigenlijk, php? ;)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88755619
Treurig.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_88755633
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Waar is jouw CV eigenlijk, php? ;)
Volgens mij las ik ergens dat-ie 17 of 18 is, hij heeft nog geen cv.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 15-11-2010 21:23:01 ]
I´m back.
  maandag 15 november 2010 @ 21:18:56 #30
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_88755699
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Inhoudelijk is de PVV al 3x kapot gemaakt. Het is dat Wilders permanent zijn spelletje blijft spelen en zijn achterban zo mee krijgt. Dat de PVV nu eindelijk eens een keer onderzocht wordt (door mensen die overigens los staan van de politiek) heeft gewoon te maken met chaos binnen die partij. Als PvdA zo iets zou hebben zouden de rechtse users op Fok! niet weten hoe snel ze een topic moeten openen om alles uit te zoeken.
Aan de ene kant zeggen dat de PVV "inhoudelijk kapot" gemaakt is, en aan de andere kant zeggen dat hij zijn achterban meekrijgt.
Heel hard roepen hoe fout de standpunten van de PVV zijn is iets anders dan "kapot maken", en veel verder zijn de tegenstanders niet gekomen. Bovendien durven veel partijen dat niet eens zo hard te spelen, omdat ze dan de twijfelende kiezers in eigen gelederen ook definitief van zichzelf vervreemden.
Geef nou gewoon toe dat veel burgers gewoon niet meer trappen in de verkiezingsbeloften van de klassieke hypocriete partijen, die vrolijk overboord worden gesmeten zodra de kabinets-formatie begint, en die de problemen niet durven te benoemen en aan te pakken.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 15 november 2010 @ 21:22:04 #31
104871 remlof
Europees federalist
pi_88755873
quote:
13s.gif Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bastard het volgende:
Ja leuk laten we dit ook bij willekeurige nederlanders doen, heksenjacht anno 2010, ik zie het helemaal zitten ^O^
De PVV is daar zelf anders ook niet vies van. Sterker nog, in het geval van Duyvendak stonden ze erop dat hij de Tweede Kamer zou verlaten nadat bekend werd dat hij had ingebroken op het ministerie van EZ in 1985(!) waar hij overigens nooit voor veroordeeld is.
pi_88755902
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Aan de ene kant zeggen dat de PVV "inhoudelijk kapot" gemaakt is, en aan de andere kant zeggen dat hij zijn achterban meekrijgt.
Heel hard roepen hoe fout de standpunten van de PVV zijn is iets anders dan "kapot maken", en veel verder zijn de tegenstanders niet gekomen. Bovendien durven veel partijen dat niet eens zo hard te spelen, omdat ze dan de twijfelende kiezers in eigen gelederen ook definitief van zichzelf vervreemden.
Geef nou gewoon toe dat veel burgers gewoon niet meer trappen in de verkiezingsbeloften van de klassieke hypocriete partijen, die vrolijk overboord worden gesmeten zodra de kabinets-formatie begint, en die de problemen niet durven te benoemen en aan te pakken.
Goed dat je hier over begint zeg! Kun je mij uitleggen in hoeverre dit deze kabinetsformatie anders is gegaan?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88755948
quote:
Bovendien durven veel partijen dat niet eens zo hard te spelen, omdat ze dan de twijfelende kiezers in eigen gelederen ook definitief van zichzelf vervreemden.
Het is anno 2010 toch ook een schande dat je als burger niet eens een politieke interesse hebt en je afgaat op loze beloften en gechargeerde televisiedebatjes. Wat mij betreft komt dit op de agenda voor de volgende verkiezingen. Mensen zonder politieke interesse zouden hun stemrecht moeten verliezen.
Greece
  maandag 15 november 2010 @ 21:23:47 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88755975
quote:
3s.gif Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef remlof het volgende:

[..]

De PVV is daar zelf anders ook niet vies van. Sterker nog, in het geval van Duyvendak stonden ze erop dat hij de Tweede Kamer zou verlaten nadat bekend werd dat hij had ingebroken op het ministerie van EZ in 1985(!) waar hij overigens nooit voor veroordeeld is.
Daarom, goed voorbeeld doet goed volgen dus. :)
The truth was in here.
  maandag 15 november 2010 @ 21:25:00 #35
104871 remlof
Europees federalist
pi_88756049
quote:
3s.gif Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daarom, goed voorbeeld doet goed volgen dus. :)
Law und Order muss sein, volgens de PVV, dus ik bewijs ze alleen maar een dienst.
  maandag 15 november 2010 @ 21:26:34 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88756122
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Law und Order muss sein, volgens de PVV, dus ik bewijs ze alleen maar een dienst.
Dan zou ik het breder trekken, iedereen onder de loep, iedere nederlander want hee, wie niks te verbergen heeft..
The truth was in here.
pi_88756138
Ik zie hier echt weer dezelfde mensen telkens hetzelfde doen als ze eigenlijk al een half jaar in [POL] doen: het afzeiken van de PVV in plaats van te kijken of hun eigen partijen het beter doen/zouden doen.

In plaats van af te zeiken wat verkeerd is, is het misschien zinniger om eens te kijken wat wél goed is. Wat een armoede.... :')

disclaimer: nee, ik heb geen PVV gestemd (of één van de coalitie-partijen). Dit is gewoon een verlengde post van "Uitgekauwde links-rechts-discussie" ....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 15 november 2010 @ 21:27:20 #38
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88756163
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ik heb even jouw posthistorie gecheckt maar het lijkt mij dat jij nog meer geobsedeerd bent door de PVV aangezien je in elk PVV-topic een woordje klaar hebt! :D
Ja maar ik ben dan ook Geert Wilders he :D

[ Bericht 54% gewijzigd door phpmystyle op 15-11-2010 21:29:29 (Nu met de juiste quote) ]
  maandag 15 november 2010 @ 21:28:28 #39
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88756231
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zie hier echt weer dezelfde mensen telkens hetzelfde doen als ze eigenlijk al een half jaar in [POL] doen: het afzeiken van de PVV in plaats van te kijken of hun eigen partijen het beter doen/zouden doen.

In plaats van af te zeiken wat verkeerd is, is het misschien zinniger om eens te kijken wat wél goed is. Wat een armoede.... :')

disclaimer: nee, ik heb geen PVV gestemd (of één van de coalitie-partijen). Dit is gewoon een verlengde post van "Uitgekauwde links-rechts-discussie" ....
:)

Misschien dat jij hier de eindverantwoordelijke eens op kan aanspreken. Dit is niet leuk meer.
pi_88756283
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Five_Horizons het volgende:
Kom laten we de zaak verdraaien! We gaan kijken welke PVV'er geen crimineel is! Goed plan! _O-
Greece
pi_88756292
quote:

[..]

Als het over het noemen van problemen hebt is Wilders inderdaad heel goed. Zijn oplossingen slaan echter totaal nergens op. En als we over verkiezingsbeloften die niet nageleefd worden gaan praten.

http://nos.nl/video/163389-wilders-over-de-aow-gisteren-en-vandaag.html

Kritischer kijken mijn vriend
pi_88756336
quote:
9s.gif Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Kom laten we de zaak verdraaien! We gaan kijken welke PVV'er geen crimineel is! Goed plan! _O-
Bedankt voor het aantonen van m'n punt. :)
pi_88756356
Fleur Agema heeft de AKI gedaan :')... Da's een kunstenaarsopleiding... Lijkt me een linkse hobby, kunst... Toch?

Een discrepantie tussen haar PVV & TK cv is dat in de TK variant "Master Trainer" niet vermeldt staat... Maar die opleiding ken ik niet, geen idee of het een officiële opleiding is.

Pikant detail van ons aller Fleurtje is wel dat ze enige tijd actief was op stormfront.
  maandag 15 november 2010 @ 21:30:54 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88756409
Maarre, het ging hier toch om cv's checken (van welke politicus dan ook)?
pi_88756464
quote:
Wat een flauwekul, dit is geen heksenjacht.
Zie het als puntjes op de "i" zetten. Uit de zaak Lucassen blijkt dat Wilders zijn kandidaat kamerleden destijds niet goed gescreend heeft. En aangezien lid van de Tweede kamer niet de eerste de beste uitzendbaan is, doen ze de screening in dit topic nog eens dunnetjes over. Stel je voor dat op die manier wordt voorkomen dat Geert Wilders voor nogmaals gezichtsverlies lijdt doordat blijkt dat zijn wankele gedoogconstructie moet steunen op een tweede figuur zoals Lucassen, dan dient dit topic toch een zeker doel?
I´m back.
pi_88756489
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef RvLaak het volgende:
Fleur Agema heeft de AKI gedaan :')... Da's een kunstenaarsopleiding... Lijkt me een linkse hobby, kunst... Toch?

Een discrepantie tussen haar PVV & TK cv is dat in de TK variant "Master Trainer" niet vermeldt staat... Maar die opleiding ken ik niet, geen idee of het een officiële opleiding is.

Pikant detail van ons aller Fleurtje is wel dat ze enige tijd actief was op stormfront.
Dat over stormfront moet je wel mee uitkijken. Daar is weinig echt bewijs voor. Net als van een andere PVVer die daar actief zou zijn die achteraf het niet bleek te zijn, volgens hem zelf overigens.
pi_88756492
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Bedankt voor het aantonen van m'n punt. :)
Je slaat de plank finaal mis. Waarom zou de oppositie een partij moeten prijzen en geen gevoelige zaken aan de kaak stellen?
Greece
pi_88756516
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat een flauwekul, dit is geen heksenjacht.
Zie het als puntjes op de "i" zetten. Uit de zaak Lucassen blijkt dat Wilders zijn kandidaat kamerleden destijds niet goed gescreend heeft. En aangezien lid van de Tweede kamer niet de eerste de beste uitzendbaan is, doen ze de screening in dit topic nog eens dunnetjes over. Stel je voor dat op die manier wordt voorkomen dat Geert Wilders voor een tweede maal gezichtsverlies lijdt doordat blijkt dat zijn wankele gedoogconstructie moet steunen op een tweede figuur zoals Lucassen, dan dient dit topic toch een zeker doel?
Idd, zie het zo. Wij willen Geert helpen. Hij had er immers geen geld voor toen...
pi_88756542
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Je slaat de plank finaal mis. Waarom zou de oppositie een partij moeten prijzen en geen gevoelige zaken aan de kaak stellen?
:') Je begrijpt m'n punt niet, blijkbaar....
pi_88756608
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Dat over stormfront moet je wel mee uitkijken. Daar is weinig echt bewijs voor. Net als van een andere PVVer die daar actief zou zijn die achteraf het niet bleek te zijn, volgens hem zelf overigens.
Enige wat ik weet van Fleur & Stormfront, is dat ze daar gediscussieerd heeft. Schijnt onderzocht geweest te zijn door de AIVD & ze heeft niets verkeerds (lees racistisch) gezegd.

Is enkel een saillant detail, meer niet.
pi_88756641
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maarre, het ging hier toch om cv's checken (van welke politicus dan ook)?
Er is veel kritiek hier. En dat snap ik ook wel.
Remlof trek dit topic breder. Controleer hier CV's van Kamerleden.
Dan bereik je nog wat zonder dat er weer standaard discussie komt.
Overigens is het volslagen logisch dat de PVV kamerleden gecontroleerd worden aangezien Wilders het zelf niet doen. Dit is al het zoveelste gevalletje. Nu wil ik de rest weten ook. En als er een PvdA'er oid ook zo iets heeft gedaan graag melden die horen er ook niet.
pi_88756669
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

:') Je begrijpt m'n punt niet, blijkbaar....
Tenzij je sarcastisch was. :')
Greece
  maandag 15 november 2010 @ 21:34:43 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88756675
Waarom zou er niet naar cv's gekeken mogen worden? Ze gooien ze toch zelf op internet?

Net als ik de mijne als ik een baan zoek of gevonden wil worden door potentiele werkgevers met een betere baan in de aanbieding dan die ik nu heb?

En mijn potentiele werkgevers mogen mijn cv toch ook rustig checken (aangezien ik niet lieg in mijn cv)?
pi_88756686
Heeft Willie Dille nou HBO-IW (inrichtingswerk toch?) gedaan of HBO-JW (Jeugdwerk)?
Zijn 2 verschillende studies...welke klopt er niet...

http://www.pvv.nl/index.p(...)willie-dille/cv.html
versus
http://www.tweedekamer.nl(...)a_ruurdina/index.jsp
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88756781
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Enige wat ik weet van Fleur & Stormfront, is dat ze daar gediscussieerd heeft. Schijnt onderzocht geweest te zijn door de AIVD & ze heeft niets verkeerds (lees racistisch) gezegd.

Is enkel een saillant detail, meer niet.
Maar dan is er ook niet zoveel aan de hand. Het is eerder onsmakelijk. Maar er is verder niks mis mee aangezien het niet verboden is (toch?). Die andere PVV'er (of in ieder geval iemand die zich voordeed als hem) die scheen dingen geroepen te hebben als de wederinvoering van gaskamers voor marokkanen. dat lijkt me erger. Maar GeenStijl heeft dat al uitgepluist en dat scheen niet helemaal zo te zijn ofzo. Wel uit dezelfde stad.
  maandag 15 november 2010 @ 21:36:41 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88756798
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef capricia het volgende:
Heeft Willie Dille nou HBO-IW (inrichtingswerk toch?) gedaan of HBO-JW (Jeugdwerk)?

versus
Misschien is sindsdien de naam veranderd?
pi_88756842
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef capricia het volgende:

versus
Zitten wel heel veel slordigheden tussen die CV's allemaal
pi_88756845
Gooi er ook eentje op, willekeurig van de lijst geprikt:

Willie Dille

cv pvv website -
Onderwijs:
Diverse medische cursussen (diabetes, sondevoeding, palliatieve zorg)
HBO-IW
Gymnasium

Gymnasium suggereert... gymnasium. De middelbare school waarop Willie Dille volgens eigen registratie op schoolbank heeft gezeten is Edith Stein College, een scholengemeenschap (nu met vwo, havo, vmbo). Hoewel de indeling in haar tijd anders geweest kan zijn, was dit altijd een scholengemeenschap, geen (ongedeeld) gymnasium. Geen grote fraude, maar wel meteen een tijfelgevalletje bij de allereerste proeve.

Dat belooft wat.
pi_88756932
Haha.. ik kon een kleine lach niet onderdrukken toen ik dit las op de site van de PVV over Lucassen:

quote:
Biografie

Eric Lucassen maakte de verloedering en islamisering van onze wijken van dichtbij mee.
Hij was er inderdaad heel dichtbij....
pi_88757019
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef fayle het volgende:

Willie Dille

cv 2e kamer -
Onderwijs:
HBO-IW
Gymnasium

Gymnasium suggereert... gymnasium. De middelbare school waarop Willie Dille volgens eigen registratie op schoolbank heeft gezeten is Edith Stein College, een scholengemeenschap (nu met vwo, havo, vmbo). Hoewel de indeling in haar tijd anders geweest kan zijn, was dit altijd een scholengemeenschap, geen (ongedeeld) gymnasium. Geen grote fraude, maar wel meteen een tijfelgevalletje bij de allereerste proeve.

Dat belooft wat.
Op een scholengemeenschap kun je ook gymnasium doen. Denk dat dat wel klopt
pi_88757021
quote:

Gymnasium

Dat belooft wat.
Die school heeft gewoon een gymnasium, hoor...
pi_88757039
:r PVV, weg ermee
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 15 november 2010 @ 21:40:38 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88757060
quote:
Ook willekeurige Nederlanders horen niet te liegen in hun cv ;)
pi_88757077
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef Toverheks het volgende:
:D _O- _O- _O-
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
pi_88757098
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Maar dan is er ook niet zoveel aan de hand. Het is eerder onsmakelijk. Maar er is verder niks mis mee aangezien het niet verboden is (toch?). Die andere PVV'er (of in ieder geval iemand die zich voordeed als hem) die scheen dingen geroepen te hebben als de wederinvoering van gaskamers voor marokkanen. dat lijkt me erger. Maar GeenStijl heeft dat al uitgepluist en dat scheen niet helemaal zo te zijn ofzo. Wel uit dezelfde stad.
Ik zeg ook niet dat er iets aan de hand zou zijn. Is enkel een leuk detail. Helemaal in het licht van Wilders' uitspraken over extreem rechts.

Van hetzelfde niveau is haar studie aan de AKI & de PVV-standpunten over kunst & kunstenaars. Hoewel haar mening heel goed door de "leerlingen" van de AKI gevormd kan zijn. Het is nou niet echt het meest representatieve deel van de schoolgaande mensen, zal ik maar zeggen.
  maandag 15 november 2010 @ 21:41:21 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88757107
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef Toverheks het volgende:
Lekker on topic ook..
pi_88757134
quote:

Willie Dille

cv 2e kamer -
Onderwijs:
HBO-IW
Gymnasium

Dat belooft wat.
Ik weet niet hoe oud ze is, maar VWO bestond in mijn tijd uit atheneum en gymnasium.
Gymnasium was atheneum met iig 1 van de vakken grieks/latijn, of allebei.
Heel vaak waren dat dus alpha mensen. Itt gymnasium vóór de mammoetwet met 12/13 vakken. Toen had je nog gymnasium-alpha of -bèta.
I´m back.
  maandag 15 november 2010 @ 21:42:01 #68
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88757163
Je schrijft cv met kleine letters, dus geen hoofdletters :P
pi_88757211
Ik vind dat de heer Wim Kortenoeven ook prima past bij de PVV. Hij is de midden-oosten deskundige.

Kibboets Nachshon, Israel: tractorchauffeur en vuilnisman (1976)
Kibboets Matzuva, Israel: diverse functies (1981)
Centrum voor Informatie en Documentatie Israel (CIDI): researcher, redacteur en politiek adviseur
'Middle East desk'(juni 2000 tot en met juni 2010)
Joods Educatief Centrum Crescas: docent (parttime) (2007-2009)
Christenen voor Israel: columnist/essayist maandblad IsraelAktueel (2000-heden)
pi_88757270
Apart dit. Ook raar dat iedereen zo in de politiek kan.
  maandag 15 november 2010 @ 21:45:01 #71
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88757374
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef Holograph het volgende:
Je schrijft cv met kleine letters, dus geen hoofdletters :P
Holo, stop toch met posten. Het heeft geen zin meer hier. Men wil ons alleen maar bashen en uitschelden. De moderatie heeft het voor elkaar, 95 procent is anti-pvv.
pi_88757404
In aanvulling op Wim Kortenoeven

http://www.tweedekamer.nl(...)bert_frank/index.jsp
# geschiedenis (Open Universiteit, niet voltooid)
# politicologie (Universiteit van Leiden, niet voltooid)

http://www.pvv.nl/index.p(...)-kortenoeven/cv.html
Onderwijs
Politicologie (Universiteit van Leiden)
Geschiedenis (Open Universiteit, niet afgerond)

wat heeft hij nou wel afgerond? Beide, één van beide of geen
pi_88757444
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind dat de heer Wim Kortenoeven ook prima past bij de PVV. Hij is de midden-oosten deskundige.

Kibboets Nachshon, Israel: tractorchauffeur en vuilnisman (1976)
Kibboets Matzuva, Israel: diverse functies (1981)
Centrum voor Informatie en Documentatie Israel (CIDI): researcher, redacteur en politiek adviseur
'Middle East desk'(juni 2000 tot en met juni 2010)
Joods Educatief Centrum Crescas: docent (parttime) (2007-2009)
Christenen voor Israel: columnist/essayist maandblad IsraelAktueel (2000-heden)
quote:
Van juni 2000 tot en met juni 2010 was Wim verbonden aan het Haagse Centrum voor Informatie en Documentatie Israel (CIDI). Daar knokte hij voor de veiligheid van de door de islam en door westerse politieke correctheid bedreigde Joodse staat Israel.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 15 november 2010 @ 21:46:08 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88757460
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Holo, stop toch met posten. Het heeft geen zin meer hier. Men wil ons alleen maar bashen en uitschelden. De moderatie heeft het voor elkaar, 95 procent is anti-pvv.
_O-
pi_88757490
quote:
9s.gif Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ben je wel een stuk sneller klaar :)
pi_88757572
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef stoeltafel het volgende:
Apart dit. Ook raar dat iedereen zo in de politiek kan.
Een van de weinige beroepen waar je niet per sé een diploma/certificaat voor nodig hebt
  maandag 15 november 2010 @ 21:50:12 #77
325380 miranda75
Good Energy!!!
pi_88757747
Wat een geweldige fractie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')