Er is veel kritiek hier. En dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maarre, het ging hier toch om cv's checken (van welke politicus dan ook)?
Tenzij je sarcastisch was.quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je begrijpt m'n punt niet, blijkbaar....
Maar dan is er ook niet zoveel aan de hand. Het is eerder onsmakelijk. Maar er is verder niks mis mee aangezien het niet verboden is (toch?). Die andere PVV'er (of in ieder geval iemand die zich voordeed als hem) die scheen dingen geroepen te hebben als de wederinvoering van gaskamers voor marokkanen. dat lijkt me erger. Maar GeenStijl heeft dat al uitgepluist en dat scheen niet helemaal zo te zijn ofzo. Wel uit dezelfde stad.quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enige wat ik weet van Fleur & Stormfront, is dat ze daar gediscussieerd heeft. Schijnt onderzocht geweest te zijn door de AIVD & ze heeft niets verkeerds (lees racistisch) gezegd.
Is enkel een saillant detail, meer niet.
Misschien is sindsdien de naam veranderd?quote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef capricia het volgende:
Heeft Willie Dille nou HBO-IW (inrichtingswerk toch?) gedaan of HBO-JW (Jeugdwerk)?
Zijn 2 verschillende studies...welke klopt er niet...
http://www.pvv.nl/index.p(...)willie-dille/cv.html
versus
http://www.tweedekamer.nl(...)a_ruurdina/index.jsp
Zitten wel heel veel slordigheden tussen die CV's allemaalquote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef capricia het volgende:
Heeft Willie Dille nou HBO-IW (inrichtingswerk toch?) gedaan of HBO-JW (Jeugdwerk)?
Zijn 2 verschillende studies...welke klopt er niet...
http://www.pvv.nl/index.p(...)willie-dille/cv.html
versus
http://www.tweedekamer.nl(...)a_ruurdina/index.jsp
Hij was er inderdaad heel dichtbij....quote:Biografie
Eric Lucassen maakte de verloedering en islamisering van onze wijken van dichtbij mee.
Op een scholengemeenschap kun je ook gymnasium doen. Denk dat dat wel kloptquote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef fayle het volgende:
Gooi er ook eentje op, willekeurig van de lijst geprikt:
Willie Dille
cv 2e kamer -
Onderwijs:
Diverse medische cursussen (diabetes, sondevoeding, palliatieve zorg)
HBO-IW
Gymnasium
Gymnasium suggereert... gymnasium. De middelbare school waarop Willie Dille volgens eigen registratie op schoolbank heeft gezeten is Edith Stein College, een scholengemeenschap (nu met vwo, havo, vmbo). Hoewel de indeling in haar tijd anders geweest kan zijn, was dit altijd een scholengemeenschap, geen (ongedeeld) gymnasium. Geen grote fraude, maar wel meteen een tijfelgevalletje bij de allereerste proeve.
Dat belooft wat.
Die school heeft gewoon een gymnasium, hoor...quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef fayle het volgende:
Gymnasium
Gymnasium suggereert... gymnasium. De middelbare school waarop Willie Dille volgens eigen registratie op schoolbank heeft gezeten is Edith Stein College, een scholengemeenschap (nu met vwo, havo, vmbo). Hoewel de indeling in haar tijd anders geweest kan zijn, was dit altijd een scholengemeenschap, geen (ongedeeld) gymnasium. Geen grote fraude, maar wel meteen een tijfelgevalletje bij de allereerste proeve.
Dat belooft wat.
Ook willekeurige Nederlanders horen niet te liegen in hun cvquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Bastard het volgende:
Ja leuk laten we dit ook bij willekeurige nederlanders doen, heksenjacht anno 2010, ik zie het helemaal zitten
Ik zeg ook niet dat er iets aan de hand zou zijn. Is enkel een leuk detail. Helemaal in het licht van Wilders' uitspraken over extreem rechts.quote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar dan is er ook niet zoveel aan de hand. Het is eerder onsmakelijk. Maar er is verder niks mis mee aangezien het niet verboden is (toch?). Die andere PVV'er (of in ieder geval iemand die zich voordeed als hem) die scheen dingen geroepen te hebben als de wederinvoering van gaskamers voor marokkanen. dat lijkt me erger. Maar GeenStijl heeft dat al uitgepluist en dat scheen niet helemaal zo te zijn ofzo. Wel uit dezelfde stad.
Ik weet niet hoe oud ze is, maar VWO bestond in mijn tijd uit atheneum en gymnasium.quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef fayle het volgende:
Gooi er ook eentje op, willekeurig van de lijst geprikt:
Willie Dille
cv 2e kamer -
Onderwijs:
Diverse medische cursussen (diabetes, sondevoeding, palliatieve zorg)
HBO-IW
Gymnasium
Dat belooft wat.
Holo, stop toch met posten. Het heeft geen zin meer hier. Men wil ons alleen maar bashen en uitschelden. De moderatie heeft het voor elkaar, 95 procent is anti-pvv.quote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef Holograph het volgende:
Je schrijft cv met kleine letters, dus geen hoofdletters
quote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind dat de heer Wim Kortenoeven ook prima past bij de PVV. Hij is de midden-oosten deskundige.
Kibboets Nachshon, Israel: tractorchauffeur en vuilnisman (1976)
Kibboets Matzuva, Israel: diverse functies (1981)
Centrum voor Informatie en Documentatie Israel (CIDI): researcher, redacteur en politiek adviseur
'Middle East desk'(juni 2000 tot en met juni 2010)
Joods Educatief Centrum Crescas: docent (parttime) (2007-2009)
Christenen voor Israel: columnist/essayist maandblad IsraelAktueel (2000-heden)
quote:Van juni 2000 tot en met juni 2010 was Wim verbonden aan het Haagse Centrum voor Informatie en Documentatie Israel (CIDI). Daar knokte hij voor de veiligheid van de door de islam en door westerse politieke correctheid bedreigde Joodse staat Israel.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Holo, stop toch met posten. Het heeft geen zin meer hier. Men wil ons alleen maar bashen en uitschelden. De moderatie heeft het voor elkaar, 95 procent is anti-pvv.
Ben je wel een stuk sneller klaarquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Kom laten we de zaak verdraaien! We gaan kijken welke PVV'er geen crimineel is! Goed plan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |