abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88755402
Dion Graus heeft ook VWO gedaan, en toen HBO-management.
Dat VWO geloof ik ook niet zo.
Management op HBO niveau, zou kunnen, maar dan wrs via de Leidsche onderwijsinstellingen.
I´m back.
pi_88755424
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Doc het volgende:

[..]

Nee in je moeder - en toen kwam jij :P
Helaas voor jou (en mij :') ) lijk ik op mijn vader ;)
  maandag 15 november 2010 @ 21:14:40 #128
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88755444
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het gaat hier in essentie niet om die ongelijkheid. Hier is niet alleen sprake van een ongelijke relatie, maar van misbruik van de gezagsverhouding.
Nee, er is sprake van mogelijk misbruik van de gezagsverhouding. Vanwege die mogelijkheid, is het strafbaar gesteld. En omwille van bewijsproblemen en een eenvoudige regel is het enkele hebben van een verhouding met een ondergeschikte al strafbaar. :)
quote:
Wikipedia over seksueel geweld:
"alle gebeurtenissen waarbij mensen tegen hun wil geconfronteerd worden met seksuele of seksueel geladen handelingen van derden en waarbij de ongelijke machtsverhouding tussen de betrokkenen en/of de machtsongelijkheid tussen de seksen een rol speelt"

[..]

Waarom zou het niet werken?
Omdat het strafrecht sowieso niet een erg sterk instrument is, en zeker niet waar het het verbieden van volkomen natuurlijke neigingen betref. In Iran hebben ze ook nog steeds homo's bv. :)
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 november 2010 @ 21:14:47 #129
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_88755453
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Helaas voor jou (en mij :') ) lijk ik op mijn vader ;)
Ook kaal en te grote pakken aan ;)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_88755502
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef Doc het volgende:

[..]

Ook kaal en te grote pakken aan ;)
Nope, we hebben beide nog haar :D

Dat van mij is zelfs lang... & ik werk niet (meer) *O*
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 21:16:24 #131
236264 crew  capricia
pi_88755539
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Eigen bedrijf toch?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 november 2010 @ 21:18:47 #132
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_88755688
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik heb hier ook nog fotoos van Eric met lang haar hoor ...
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 21:19:10 #133
236264 crew  capricia
pi_88755714
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik heb hier ook nog fotoos van Eric met lang haar hoor ...
Daar geloof ik niets van!
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 15 november 2010 @ 21:20:12 #134
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88755777
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
Dion Graus heeft ook VWO gedaan, en toen HBO-management.
Dat VWO geloof ik ook niet zo.
Management op HBO niveau, zou kunnen, maar dan wrs via de Leidsche onderwijsinstellingen.
Ridder Dion heeft hoogstens in een schakelbrugklasje gezeten.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 november 2010 @ 21:20:31 #135
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_88755793
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef capricia het volgende:

[..]

Daar geloof ik niets van!
Die wil je nu zeker zien :D - in de trant van Pix or it didnn't happen.

Misschien later - hier nu geen goede goede scanner beschikbaar :)
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 21:21:02 #136
236264 crew  capricia
pi_88755814
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef Doc het volgende:

[..]

[..]

Die wil je nu zeker zien :D - in de trant van Pix or it didnn't happen.

Misschien later - hier nu geen goede goede scanner beschikbaar :)
PM ze maar een keer. Ben benieuwd hoe hij er uit ziet met lang haar ! :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 15 november 2010 @ 21:22:16 #137
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88755885
De ware bobo's die uit de wind gehouden worden zijn de voormalige en huidige regering bobo's.
Die maakten 'dit klimaat mogelijk'.
En de bangerds zwijgen er maar over, het is ineens niet NL, de regering, maar de pvv..... over buurt terroriseren toestaan gesproken....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 november 2010 @ 21:23:21 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_88755953
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef capricia het volgende:

[..]

PM ze maar een keer. Ben benieuwd hoe hij er uit ziet met lang haar ! :)
Er is vast wel iemand die dat voor jou kan painten ;)

(wegens privacy overwegingen denk ik niet dat ik ze zomaar het net op slinger - dus ook niet PM - misschien ooit dat ik ze bij een meeting mee kan nemen :))
pi_88755958
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Eigen bedrijf toch?
:Y, maar momenteel eigenlijk vooral bezig met een full-time studie ;)
pi_88756423
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef Sachertorte het volgende:
Nee, er is sprake van mogelijk misbruik van de gezagsverhouding.
Hoezo mogelijk? Er is toch duidelijk aangegeven dat die seksuele handelingen plaatsvonden omdat de opleiding van de betreffende vrouwen / meisjes gevaar zou lopen als zij niet zouden meewerken?

quote:
Vanwege die mogelijkheid, is het strafbaar gesteld. En omwille van bewijsproblemen en een eenvoudige regel is het enkele hebben van een verhouding met een ondergeschikte al strafbaar. :)
In het algemeen, of wat bedoel je?

quote:
Omdat het strafrecht sowieso niet een erg sterk instrument is,
Het strafrecht een instrument?

quote:
en zeker niet waar het het verbieden van volkomen natuurlijke neigingen betref.
Drogreden. Natuurlijke neigingen spelen in dat soort zaken nauwelijks een rol; machtsverhoudingen daarentegen... Natuurlijke neigingen, zoals je die noemt, kunnen ook op een 'integere wijze gebotvierd' worden.

quote:
In Iran hebben ze ook nog steeds homo's bv. :)
Que? :?
  maandag 15 november 2010 @ 21:38:24 #141
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88756909
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Komkom, dit is lang niet altijd een probleem. Een heleboel relaties zijn daadwerkelijk ongelijk. Dat wil nog niet zeggen dat je het strafrecht moet inzetten.
[..]
Ik geloof niet dat je een relatie expert bent. Verder voorziet de wet in een behoefte om ondergeschikten te beschermen tegen hun gezaghebbende door relaties te verbieden, dat is gewoon zo. Dat jij dat niet kan begrijpen dat doet hier verder ook niet toe. Het is gewoon zo, waarom blijf je je er tegen verzetten?

quote:
En werkt het? Nee, niet echt he.
Jij beoordeelt de effectiviteit van een wet op het incident Lucassen? Of heb je een wetsevaluatie in je kast liggen die tot de conclusie komt dat een verbod op relaties in een gezagsverhouding niet werkt bij mensen die laag opgeleid zijn en omdat dit tegen de 'natuur' in gaat. Dat is wat jij beweerde.

quote:
Je stukjes stikken van de spelfouten, rare redeneringen etc. Je niveau is inderdaad heel erg hoog, waarvan akte.
Verder wil ik je er op wijzen dat jij begon met een ad hominem bij gebrek aan inhoudelijke argumenten die je hier ook weer in afwezigheid schitteren. Toe maar, je hebt me gepakt op wat typefouten......

Als je wat zinnigs hebt toe te voegen zie ik het wel verschijnen, of niet, en zal ik er op reageren, of niet. Doe je best zou ik zeggen.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
  maandag 15 november 2010 @ 21:44:14 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88757320
'Straf: minder doen voor 7300 euro per maand' DEN HAAG - Op internet was de kritiek niet mals na het besluit dat het omstreden Tweede Kamerlid Eric Lucassen in de PVV-fractie mag blijven. ?De PVV zal niet meer kunnen spreken over zakkenvullers, straatterroristen, wachtgeld, pedo's. Stelletje hypocrieten?, twitterde oud-PvdA-Kamerlid Mei Li Vos. ?In feite gaat het om hetzelfde salaris voor minder werk'?, stelde Tweede Kamerlid Martijn van Dam van de PvdA.

Kamerlid Eric Lucassen schaamt zich diep voor het feit dat hij het vertrouwen van PVV-leider Geert Wilders en zijn fractie heeft beschaamd door zaken uit zijn verleden te verzwijgen.

PVV-leider Geert Wilders besloot maandag dat Lucassen mag blijven, maar dat hij bij wijze van straf twee woordvoerderschappen moet opgeven. Hij mag zich nu alleen bezighouden met wonen en koninkrijksrelaties, geen drukke portefeuilles.

Lucassen verdient vanaf nu zijn 7300 euro bruto per maand voor minder werk dan aanvankelijk de bedoeling was. De vijf weken tot aan het kerstreces leveren hem acht geplande optredens in de Kamer op. Volgens de agenda van de Kamer zijn dat vier interne vergaderingen van commissies, twee gesprekken en twee schriftelijke inbrengen voor voorstellen. Daarnaast houden fracties een tot twee keer per week een eigen vergadering om standpunten te bepalen.

Een Tweede Kamerlid krijgt een schadeloosstelling van ruim 7300 euro maand. Inclusief vakantiegeld en een eindejaarsuitkering is dat ongeveer 93.000 euro bruto. Alle Kamerleden krijgen hetzelfde betaald. Alleen de Kamervoorzitter, de ondervoorzitters en de fractievoorzitters krijgen extra toelagen. Een Kamerlid kan niet ontslagen worden. Het is een gekozen volksvertegenwoordiger. Lucassen, twaalfde op de kandidatenlijst van de PVV, haalde bij de verkiezingen in juni 461 stemmen. Het is aan een parlementariër zelf om al dan niet op te stappen.

De hoeveelheid werk die een Kamerlid verzet, heeft geen invloed op de verdiensten. Leden van kleine fracties hebben vaak meer onderwerpen waarover zij het woord voeren in debatten. Deze Kamerleden hebben het dan ook veel drukker dan leden in grote fracties. Daar is het vaak vechten om een interessant pakket te mogen volgen.

Een woordvoerderschap voor justitie, financiën of buitenlandse zaken heeft ook meer aanzien dan bijvoorbeeld visserij. Het afpakken van woordvoerderschappen is dan ook vooral erg voor een Kamerlid dat zich wil profileren en niet in de achterhoede wil blijven steken.

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_geld___.html?p=15,1 (ja, ik weet het ;) )

Volgens mij staat er trouwens een fout in: Wonen is juist afgepakt..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † maandag 15 november 2010 @ 21:48:25 #143
230491 Zith
pls tip
pi_88757622
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

Wijken was afgepakt (ja is iets anders :P )
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_88757679
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
'Straf: minder doen voor 7300 euro per maand' DEN HAAG - Op internet was de kritiek niet mals na het besluit dat het omstreden Tweede Kamerlid Eric Lucassen in de PVV-fractie mag blijven. ?De PVV zal niet meer kunnen spreken over zakkenvullers, straatterroristen, wachtgeld, pedo's. Stelletje hypocrieten?, twitterde oud-PvdA-Kamerlid Mei Li Vos. ?In feite gaat het om hetzelfde salaris voor minder werk'?, stelde Tweede Kamerlid Martijn van Dam van de PvdA.

Kamerlid Eric Lucassen schaamt zich diep voor het feit dat hij het vertrouwen van PVV-leider Geert Wilders en zijn fractie heeft beschaamd door zaken uit zijn verleden te verzwijgen.

PVV-leider Geert Wilders besloot maandag dat Lucassen mag blijven, maar dat hij bij wijze van straf twee woordvoerderschappen moet opgeven. Hij mag zich nu alleen bezighouden met wonen en koninkrijksrelaties, geen drukke portefeuilles.

Lucassen verdient vanaf nu zijn 7300 euro bruto per maand voor minder werk dan aanvankelijk de bedoeling was. De vijf weken tot aan het kerstreces leveren hem acht geplande optredens in de Kamer op. Volgens de agenda van de Kamer zijn dat vier interne vergaderingen van commissies, twee gesprekken en twee schriftelijke inbrengen voor voorstellen. Daarnaast houden fracties een tot twee keer per week een eigen vergadering om standpunten te bepalen.

Een Tweede Kamerlid krijgt een schadeloosstelling van ruim 7300 euro maand. Inclusief vakantiegeld en een eindejaarsuitkering is dat ongeveer 93.000 euro bruto. Alle Kamerleden krijgen hetzelfde betaald. Alleen de Kamervoorzitter, de ondervoorzitters en de fractievoorzitters krijgen extra toelagen. Een Kamerlid kan niet ontslagen worden. Het is een gekozen volksvertegenwoordiger. Lucassen, twaalfde op de kandidatenlijst van de PVV, haalde bij de verkiezingen in juni 461 stemmen. Het is aan een parlementariër zelf om al dan niet op te stappen.

De hoeveelheid werk die een Kamerlid verzet, heeft geen invloed op de verdiensten. Leden van kleine fracties hebben vaak meer onderwerpen waarover zij het woord voeren in debatten. Deze Kamerleden hebben het dan ook veel drukker dan leden in grote fracties. Daar is het vaak vechten om een interessant pakket te mogen volgen.

Een woordvoerderschap voor justitie, financiën of buitenlandse zaken heeft ook meer aanzien dan bijvoorbeeld visserij. Het afpakken van woordvoerderschappen is dan ook vooral erg voor een Kamerlid dat zich wil profileren en niet in de achterhoede wil blijven steken.

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_geld___.html?p=15,1 (ja, ik weet het ;) )

¤ 4270,- netto.
I´m back.
  maandag 15 november 2010 @ 21:53:53 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88758005
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Zith het volgende:

[..]

Wijken was afgepakt (ja is iets anders :P )
Oh, ok (wat is het verschil eigenlijk?)..
En hoe zit dat nou met Defensie dat hij volgens de PVV-site helemaal niet zou hebben (volgens de persverklaring op de site wel)??
  maandag 15 november 2010 @ 21:54:20 #146
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88758040
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

¤ 4270,- netto.
Beter dan sergeant der 1ste klas maximaal 2550 euro bruto.
Wel gratis seks.
  maandag 15 november 2010 @ 21:54:55 #147
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88758076
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef Arglist het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je een relatie expert bent.
Omdat ik er geen opleiding in heb genoten? :')
quote:
Verder voorziet de wet in een behoefte om ondergeschikten te beschermen tegen hun gezaghebbende door relaties te verbieden, dat is gewoon zo. Dat jij dat niet kan begrijpen dat doet hier verder ook niet toe. Het is gewoon zo, waarom blijf je je er tegen verzetten?
Probeer je me nu te vertellen dat ik de wet ontken? :')

Ik probeer jou uit te leggen waarom niet elke overtreding van de strafwet heel ernstig is. Vreemd dat dat niet wil doordringen, het is geen rocket science.
quote:
[..]

Jij beoordeelt de effectiviteit van een wet op het incident Lucassen? Of heb je een wetsevaluatie in je kast liggen die tot de conclusie komt dat een verbod op relaties in een gezagsverhouding niet werkt bij mensen die laag opgeleid zijn en omdat dit tegen de 'natuur' in gaat. Dat is wat jij beweerde.
Het is echt waar een feit van algemene bekendheid dat het strafrecht geen wonderen vermag waar het het bijsturen van natuurlijke neigingen betreft.
quote:
[..]

Verder wil ik je er op wijzen dat jij begon met een ad hominem bij gebrek aan inhoudelijke argumenten die je hier ook weer in afwezigheid schitteren. Toe maar, je hebt me gepakt op wat typefouten......
Ik heb voortdurend argumenten, ze zijn alleen te hoog voor je gegrepen en ze passen niet in je linkse straatje, waarop je 'dat zijn geen argumenten' brult; wel bekend en vermoedelijk afgekeken van kwaliteitsuser maartena. Van dit discussietechniekje word ik wel een beetje moe. Als je niet met iets beters komt, ben ik wel klaar met je, je begint me namelijk nu al verschrikkelijk te vervelen.
  maandag 15 november 2010 @ 21:56:07 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88758145
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

¤ 4270,- netto.
Misschien moet ik ook de politiek eens in.. Doet vast wonderen voor mijn bankrekening ;)
pi_88758649
Nu eens kijken wat Nieuwsuur meldt! terwijl ik van een stukje Sachertorte (ik ben serieus) geniet ^O^
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')