Kan zijn, maar de gemiddelde FOK!er zal niet dreigen om in de brievenbus van hun buren te zeiken.quote:Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat leek me echt verschikkelijk volk. Eerlijk gezegd vond ik de term "dikke zeug" een heel aardige beschrijving van die dame die dagelijks haar benen een zware strijd met de zwaartekracht moet laten voeren- en wees eerlijk - het zou een term zijn die de gemiddelde Fok!-ker ook zou kunnen gebruiken
Ik heb mijn Havo-diploma wel. En werk als programmeur.quote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat heb jij dan wel voor opleiding en baan?
Lijkt me onlogisch. Als jij atheneum op zak hebt en je wilt naar het leger, dan ga je niet naar de onderofficieren school. Dat lijkt me onzin.quote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar iemand kan allerlei redenen hebben om van atheneum naar de KMS te gaan toch?
Bovendien staat er op die link naar de PVV echt geen 'na' achter...
Dat is dus bij Lucassen ook, alleen dan met atheneum.quote:Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, maar op z'n CV op de PVV site staat gewoon HAVO. Dat is ook een beetje liegen want dat staat hier niet
Ach, virtueel heb ik wel erger gehoord..quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de gemiddelde FOK!er zal niet dreigen om in de brievenbus van hun buren te zeiken.
Tenminste, dat hoop ik.
Het punt wat ik signaleer is dat op de site van de PVV er niet staat dat de opleiding Niet Afgemaakt is.quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch. Als jij atheneum op zak hebt en je wilt naar het leger, dan ga je niet naar de onderofficieren school. Dat lijkt me onzin.
n.a. betekent niet afgemaakt?
Dat zal het dan wel zijn wrs.
Drop out dus.
ja... Jij...quote:Op maandag 15 november 2010 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach, virtueel heb ik wel erger gehoord..
Als iemand zich nog eens verveelt moet ie echt eens al die CV's op de PVV-site doorspitten, denk dat er nog wel amazing facts aan het licht komenquote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is dus bij Lucassen ook, alleen dan met atheneum.
Oh, je hebt wel hele dagen de tijd he?quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb mijn Havo-diploma wel. En werk als programmeur.
Hmm... uitdaging?quote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Als iemand zich nog eens verveelt moet ie echt eens al die CV's op de PVV-site doorspitten, denk dat er nog wel amazing facts aan het licht komen
Ga anders de dubbele paspoorten tellen van de pvda'ers.quote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Als iemand zich nog eens verveelt moet ie echt eens al die CV's op de PVV-site doorspitten, denk dat er nog wel amazing facts aan het licht komen
Ja, okee, ik zie het nu.quote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Het punt wat ik signaleer is dat op de site van de PVV er niet staat dat de opleiding Niet Afgemaakt is.
Daar staat gewoon bij opleiding: atheneum.
Dat het niet klopt is nu wel duidelijk. Eigenlijk vind ik dat ook gewoon liegen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik zie het nu.
Maar dat klopt dus wrs niet.
Vermoeden is dat.
Dat klopt, maar het gaat hier in essentie niet om die ongelijkheid. Hier is niet alleen sprake van een ongelijke relatie, maar van misbruik van de gezagsverhouding.quote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Komkom, dit is lang niet altijd een probleem. Een heleboel relaties zijn daadwerkelijk ongelijk. Dat wil nog niet zeggen dat je het strafrecht moet inzetten.
Waarom zou het niet werken?quote:En werkt het? Nee, niet echt he.
Het lijkt me belangrijker na te gaan of-ie het daadwerkelijk gedaan heeft (en dat lijkt er niet op - anders zou dat gegarandeerd gemeld zijn). Dit is gewoon een grote bek hebben zoals Amsterdammers dat wel vaker kunnen hebben. Dan geef je gewoon een grote bek terug en vat daarna samen een pint in de lokale kroeg.quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de gemiddelde FOK!er zal niet dreigen om in de brievenbus van hun buren te zeiken.
Dubbel paspoort is niet strafbaar. CV-fraude wel.quote:Op maandag 15 november 2010 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga anders de dubbele paspoorten tellen van de pvda'ers.
Ja, over je cv idd.quote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat het niet klopt is nu wel duidelijk. Eigenlijk vind ik dat ook gewoon liegen.![]()
Straks haalt een FOK! topic het nationale nieuwsquote:Op maandag 15 november 2010 20:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dubbel paspoort is niet strafbaar. CV-fraude wel.
Misschien inderdaad leuk om nu maar eens de hele beerput open te gooien.
Heeft de vrouw van Wilders ook niet stiekem een dubbel paspoort?quote:Op maandag 15 november 2010 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga anders de dubbele paspoorten tellen van de pvda'ers.
Volgens mij niet stiekem hoorquote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heeft de vrouw van Wilders ook niet stiekem een dubbel paspoort?
Troll ik aldoor? Ik uit mijn mening, gewoon zoals ik hem heb. Ik beticht je niet, ik maak een grapje.quote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat me hier niet van ontucht betichten. Daarbij zit je aldoor in dit topic te trollen, ik verwacht dat hier nu wat van gezegd gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |