Ja, die durfde Geert niet meer aan Brinkman te gevenquote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef capricia het volgende:
Hij blijft toch wel gewoon nog "Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties" in zijn portefeuille houden?
Wat heeft het kabinet precies te maken met de zaak Lucassen? Helemaal niets.quote:Op maandag 15 november 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, dit kabinet is nu al veel stabieler gebleken dan Balkenende/bos.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
Hoeveel maanden zal het nog duren voordat hij 'mijnheer' Wilders ook bij zijn voornaam mag noemen? Hij is wel in rang gezakt.quote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ach, dat woordvoerderschap is ook maar een titel, in principe zijn ze gewoon oppositie dus beleid voeren doen ze niet, alleen over een bepaald thema spreken in de Kamer en op dat punt de partij een stem geven.
Ben wel benieuwd hoe het Lucassen zal vergaan bij zijn volgende spreekbeurt.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
Persverklaring Partij voor de Vrijheidquote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef capricia het volgende:
Hij blijft toch wel gewoon nog "Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties" in zijn portefeuille houden?
Hij had defensie helemaal niet in zijn portefuille?quote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Persverklaring Partij voor de Vrijheid
Eric Lucassen blijft lid van de fractie van de PVV.
Lucassen is niet veroordeeld wegens bedreiging. Hij geeft toe wegens twee overtredingen een boete te hebben gehad, alsmede in 2002 veroordeeld te zijn voor een misdrijf. Voor dit laatste, ontucht, stelt hij dat er geen sprake is geweest van seksueel misbruik. Wel van een ongepaste relatie waarbij sprake was van een gezagsverhouding. Lucassen erkent dat hij in deze een grote fout heeft gemaakt. In 2005 is hem overigens eervol ontslag verleend bij Defensie.
Deze feiten waren ten tijde van de selectieprocedure niet bekend bij de Partij voor de Vrijheid. Geert Wilders voelt zich door Lucassen oneerlijk bejegend omdat hij in de selectieprocedure voornoemde feiten heeft verzwegen. Lucassen schaamt zich hiervoor en biedt de PVV zijn excuses aan, alsmede aan betrokkenen in de betreffende zaken.
Fractieleider Geert Wilders is van mening dat een en ander niet zonder consequenties kan blijven en heeft Lucassen met onmiddellijke ingang zijn woordvoerderschappen op het gebied van Wijken en Defensie ontnomen.
Geert Wilders is vanmiddag om 16.00 uur bij de uitgang van de plenaire zaal in het gebouw van de Tweede Kamer beschikbaar voor commentaar.
Geert Wilders
Bron:
http://www.pvv.nl/index.p(...)oor-de-vrijheid.html
Beetje late reactie, sorry
Ik mag Maxime nog steeds niet followenquote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig is Maxime Verhagen met belangrijker zaken bezig, namelijk zichzelf.
http://twitter.com/MaximeVerhagen
wat ze dan ook doen. Af en toe vind ik het bijna zielig!!quote:Op maandag 15 november 2010 20:03 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap echt niet meer dat mensen nu kunnen zeuren over krokodillentranen bij links. De linkse partijen hadden zo'n persoon al allang eruit gegooid (kijk naar het verleden van PvdA en GroenLinks). Nee werkelijk, de PVV-stemmer mag zich nu echt in de vreemdste bochten wringen om dit nog te rechtvaardigen.
De PVV wil het leger inzetten in probleemwijken, daar ligt de link met defensie waarschijnlijkquote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij had defensie helemaal niet in zijn portefuille?
Hij heeft iig nog:
Eric Lucassen
Koninkrijksrelaties
Wonen,
Wijken,
Volkshuisvesting,
Rijksgebouwendienst
quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag Maxime nog steeds niet followen![]()
Could not follow user: You have been blocked from following this account at the request of the user.
quote:Vanavond verkiezing best geklede man van Esquire. Ik ben genomineerd.
Ik heb altijd gedacht dat Maxime Verhagen hier altijd mee bezig was......quote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Dank je!!!quote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef xandra47 het volgende:
Hoi Whiskers!!! Goed je weer te zien!
quote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef remlof het volgende:
Ow hij heeft de Rijksgebouwendienst ook nog in z'n portefeuille? Wat is zijn standpunt met betrekking tot het bij overheidsgebouwen naar binnen zeiken door de brievenbus eigenlijk?
@nick_clegg....quote:MaximeVerhagen
Goed gesprek met @nick_clegg. Gaan intensiever samenwerken op economisch terrein en bij veroveren buitenlandse markten: http://bit.ly/cB0RTw
about 6 hours ago via web
Nou ja, ik heb het van de site van de PVV..quote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij had defensie helemaal niet in zijn portefuille?
Hij heeft iig nog:
Eric Lucassen
Koninkrijksrelaties
Wonen,
Wijken,
Volkshuisvesting,
Rijksgebouwendienst
Lachte me suf toen ik dat las op http://twitter.com/politiek24/politici id...quote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Lees nu eens wat je schrijft...quote:Op maandag 15 november 2010 20:27 schreef iksteunlucassen het volgende:
en op het eind is er dus niks aan de hand.
lucassen is alleen veroordeeld omdat hij hoger in rang stond.
die meiden hadden vrijwillig sex .
Ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het van de site van de PVV..
Of zou het zijn om zijn straf wat groter laten lijken.. Nee, dat zou echt té erg zijn. Dat geloof ik (vooralsnog) niet
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Could not follow user: You have been blocked from following this account at the request of the user.
Het is vast iets wat ik hier op FOK! over hem heb gezegd tijdens de formatiequote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Fennemaquote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef remlof het volgende:
Nu over Eric L. Bij Uitgesproken VARA op Ned2.
Sow, dat is dan pas écht grof... Ze doen gewoon of hij een woordvoerderschap had, dat hij helemaal niet had.quote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik ookhttp://www.pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html nog niet geupdate
Kopstooter Marcial Hernandez had defensie omdat hij ook in het leger zat ofzo
Zo dom ook, nu krijgt nick_clegg een nederlands berichtje die hij eerst moet gaan vertalen om vervolgens te zien dat de andere minister even een persoonlijk gesprek over nationaal-economische strategien publiceertquote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef Zolcon het volgende:
Even tussendoor, ik schaam me echt diep op internationaal niveau.
[..]
@nick_clegg....![]()
Mensen die met elkaar naar film gaan zeggen: Leuke film met @Maximeistriest #Socialnetwork. Dat doe je niet op dit niveau in de internationale betrekkingen.
![]()
Twitter moet verboden worden voor politici en bewindslieden
Zedendelict:quote:Op maandag 15 november 2010 20:27 schreef iksteunlucassen het volgende:
en op het eind is er dus niks aan de hand.
lucassen is alleen veroordeeld omdat hij hoger in rang stond.
die meiden hadden vrijwillig sex .
Echt belachelijk die man en zijn getwitter vooral als Nick Clegg het volgende bericht oion vertaald heeft: Going to the best dressed man awards...quote:Op maandag 15 november 2010 20:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Zo dom ook, nu krijgt nick_clegg een nederlands berichtje die hij eerst moet gaan vertalen om vervolgens te zien dat de andere minister even een persoonlijk gesprek over nationaal-economische strategien publiceert
Ben je uit je trollenkooi ontsnapt?quote:Op maandag 15 november 2010 20:32 schreef sunny16947 het volgende:
Zo zie je maar waar het toe leidt als er niet gehandhaaft wordt. Loslopende honden die overal poepen. Dus precies in het straatje van law en order.
Ik zeg 3000 agenten en 500 animal cops.
Bah.quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
neuh maar zit te wachten op een volgend debat dat echt ergens over gaat.quote:Op maandag 15 november 2010 20:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ben je uit je trollenkooi ontsnapt?
Dus dan roep je maar totaal willekeurige dingen die hier niks mee te maken hebben?quote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
neuh maar zit te wachten op een volgend debat dat echt ergens over gaat.
andre_rouvoet Conclusie politiedebat: ipv 3000, 0 extra agenten. Dat zijn 3000 dode mussen. Waar zijn die animal cops als je ze nodig hebt?! ;-)quote:Op maandag 15 november 2010 20:32 schreef sunny16947 het volgende:
Zo zie je maar waar het toe leidt als er niet gehandhaaft wordt. Loslopende honden die overal poepen. Dus precies in het straatje van law en order.
Ik zeg 3000 agenten en 500 animal cops.
Je ging toch gray's kijkenquote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
andre_rouvoet Conclusie politiedebat: ipv 3000, 0 extra agenten. Dat zijn 3000 dode mussen. Waar zijn die animal cops als je ze nodig hebt?! ;-)
attjekuiken geen 3000 extra agenten, geen gedwongen ontslagen uitkomst #politiedebat
TofikDibi Belangrijke conclusie politiedebat met Opstelten: er komen geen 3000 extra agenten. Wel worden ontslagen door dit kabinet voorkomen.
mariannethieme Coruz(CDA) :animalcops moeten zich ook met andere onderwerpen bezig gaan houden. En Brinkman (PVV) liet het maar zo #114suggestieshier
mariannethieme Brinkman (PVV) : "Doei, mevrouw Thieme, animal cops moeten ook wietplantages aan gaan pakken"
mariannethieme Is nu wel duidelijk,voor de PVV zijn animal cops een soort van reservepolitie, vliegende keep
Ik vind het heel erg jammer, en dat meen ik oprecht.quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
andre_rouvoet Conclusie politiedebat: ipv 3000, 0 extra agenten. Dat zijn 3000 dode mussen. Waar zijn die animal cops als je ze nodig hebt?! ;-)
attjekuiken geen 3000 extra agenten, geen gedwongen ontslagen uitkomst #politiedebat
TofikDibi Belangrijke conclusie politiedebat met Opstelten: er komen geen 3000 extra agenten. Wel worden ontslagen door dit kabinet voorkomen.
mariannethieme Coruz(CDA) :animalcops moeten zich ook met andere onderwerpen bezig gaan houden. En Brinkman (PVV) liet het maar zo #114suggestieshier
mariannethieme Brinkman (PVV) : "Doei, mevrouw Thieme, animal cops moeten ook wietplantages aan gaan pakken"
mariannethieme Is nu wel duidelijk,voor de PVV zijn animal cops een soort van reservepolitie, vliegende keep
Er staat alleen (n.a.) achter hetgeen staat voor " niet afgemaakt"quote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens de website van de PVV heeft dhr. Lucassen Atheneum genoten.
Niet zo laagopgeleid dus...tenzij hij dat ook gelogen heeft.
Ontucht aan het plegen. Ze hebben nu groen licht gekregenquote:
Komkom, dit is lang niet altijd een probleem. Een heleboel relaties zijn daadwerkelijk ongelijk. Dat wil nog niet zeggen dat je het strafrecht moet inzetten.quote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef Arglist het volgende:
[..]
Jouw reddering is gestoeld op 'het zijn maar laag opgeleide mensen' en 'dat is de natuur'. Terwijl ik zeg dat die regels er niet voor niets zijn, juist om mensen te beschermen. Dat staat zo niet in 'het boekje' maar dat is de geest van die wet, namelijk om te voorkomen dat mensen in een gezagsverhouding relaties met elkaar aangaan. Waarom wil je dat voorkomen? Omdat de machtsverhouding voor een afhankelijkheidsrelatie zorgt, en een relatie daarom niet wenselijk is.
En werkt het? Nee, niet echt he.quote:Ja, inderdaad, over armoede cirkelredeneringen gesproken. Maar de beleidsmakers zijn volgens jou fout, omdat ze geen rekening houden met 'laagopgeleide' en 'de natuur', terwijl het hun doel is om dingen die kunnen plaatsvinden, juist te voorkomen door ze te verbieden....
Je stukjes stikken van de spelfouten, rare redeneringen etc. Je niveau is inderdaad heel erg hoog, waarvan akte.quote:Als mijn redenering typisch HBO is zal jouw redenering misschien net de basisschool gehaald hebben, want zo groot is het verschil in niveau. Maar sowieso is een beroep op volgens jou mijn 'mindere' geen inhoudelijk argument, als je een beetje niveau had, dan had je dat wel geweten.
Die zijn klaar voor vandaag wellicht.. Check anders de vorige delen even, of de FPquote:
Op de website van de PVV staat dat niet:quote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Er staat alleen (n.a.) achter hetgeen staat voor " niet afgemaakt"
Waar kijk jij?quote:Onderwijs
Secundaire Vorming Onderofficieren KL
Algemene en Hogere Instructiebekwaamheid
Koninklijke Militaire School
Atheneum
Die schamen zich diep. Als ze niet zo anti-links waren hadden ze nu het schaamrood op hun kaken.quote:
Ik denk dat jij beter kan oppassen met dit soort uitsprakenquote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ontucht aan het plegen. Ze hebben nu groen licht gekregen
Leg eens uit?quote:Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kan oppassen met dit soort uitspraken
Mag links niet meer trollen?quote:Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kan oppassen met dit soort uitspraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |