Ik denk dat ik maar eens het leger in ga. Lekker illegale oorlogen uitvechten die later toch wel weer rechtgepraat worden, beetje rondmartelen daar en daarna thuis in de kazerne lekker rommelen met de chickies (zie Lucassen/Jack de Vries/marineschandalen).quote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ik maar eens wat ontucht ga plegen en mijn buren ga mishandelen
Dan kan ik nog altijd PVV-politicus worden en hoef ik nog niets te doen ook om te cashen
Het waren de buren die de stoep onder lieten kakken door hun lieve hond. Los lieten lopen terwijl dat verboden is. De speeltoestellen in de speeltuin vernielde. Discrimineerde op uiterlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 16:47 schreef Ringo het volgende:
Goed, dat de vrolijke lastercampagne tegen de hobbyknuppelaars van de PVV een serieuze aanvang heeft genomen, moge duidelijk zijn. Dat VVD en CDA lijdzaam toezien hoe hun gedoogpartner zichzelf aan het onderkakken is, ook.
Ik vraag me vooral af hoe de achterban op deze schijterij gaat reageren.
Als dit nieuws over Tofik Dibi ging dan waren we allang deel 21 gepasseerdquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het waren de buren die de stoep onder lieten kakken door hun lieve hond. Los lieten lopen terwijl dat verboden is. De speeltoestellen in de speeltuin vernielde. Discrimineerde op uiterlijk.
Wow, just wow.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het waren de buren die de stoep onder lieten kakken door hun lieve hond. Los lieten lopen terwijl dat verboden is. De speeltoestellen in de speeltuin vernielde. Discrimineerde op uiterlijk.
En een ontuchtzaak????? Dat in het land van vrije sex op alle mogelijke manieren. Lachertje!!!
Er ligt een veroordeling wegens ontucht. Door de wetten van dit land te negeren en onder je eigen gevoel te plaatsen, zet je je op hetzelfde niveau als Mohammed B., Volkert en Karst.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
En een ontuchtzaak????? Dat in het land van vrije sex op alle mogelijke manieren. Lachertje!!!
Ik zou Tofik geen eens een topic waard vinden.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als dit nieuws over Tofik Dibi ging dan waren we allang deel 21 gepasseerd
Bij negatief nieuws over Marokkanen krijg jij het anders behoorlijk nauw in je onderbroek.quote:Op maandag 15 november 2010 17:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou Tofik geen eens een topic waard vinden.
En dit is waarom het uiteindelijk voor Wilders mee zal vallen. Ongelooflijk.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik heb geen eens nieuws nodig om aan te tonen dat het verrotte lui zijn, tegenwoordig is dat een algemeenheid.quote:Op maandag 15 november 2010 17:02 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Bij nieuws over Marokkanen krijg jij het anders behoorlijk nauw in je onderbroek.
Dit is iig beter dan dat hij zijn zetel opgeeft en er een andere PVV'er in de kamer plaats neemt.quote:Op maandag 15 november 2010 16:46 schreef sunny16947 het volgende:
Snap best dat dit voor alle anti's een teleurstelling is.
Zo kun je echt alles goedpratenquote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zolang ze maar op het knopje blijven drukken.quote:Op maandag 15 november 2010 17:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dit is iig beter dan dat hij zijn zetel opgeeft en er een andere PVV'er in de kamer plaats neemt.
Inderdaad, zelfs dit (verouderde) nieuws weerhoudt het kabinet er niet vanquote:Op maandag 15 november 2010 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
Boeiend, de coalitie staat tenminste nog fier overeind.
Prima, dan kan de media tenminste verder in de stront gaan roerenquote:Op maandag 15 november 2010 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
Boeiend, de coalitie staat tenminste nog fier overeind.
wow, just wow.quote:Op maandag 15 november 2010 17:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Er ligt een veroordeling wegens ontucht. Door de wetten van dit land te negeren en onder je eigen gevoel te plaatsen, zet je je op hetzelfde niveau als Mohammed B., Volkert en Karst.
Open maar, ik geloof niet dat ie meer ranzigs op zijn kerstok heeft dan een arrestatie (geen veroordeling) voor een poster van Geert Wilders met daaronder de tekst Extremist - brengt u en de samenleving ernstige schade toe....quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als dit nieuws over Tofik Dibi ging dan waren we allang deel 21 gepasseerd
Dat het land geregeerd wordt vind ik belangrijker dan een crimineel meer of minder. Landsbelang gaat voorop. Wel kut voor Wilders dat ie hem er niet uit kreegquote:Op maandag 15 november 2010 17:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs dit (verouderde) nieuws weerhoudt het kabinet er niet van
Precies, kopje thee en zand erover!quote:Op maandag 15 november 2010 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat het land geregeerd wordt vind ik belangrijker dan een crimineel meer of minder. Landsbelang gaat voorop. Wel kut voor Wilders dat ie hem er niet uit kreeg
Is zijn afkomst niet erg genoeg?quote:Op maandag 15 november 2010 17:06 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Open maar, ik geloof niet dat ie meer ranzigs op zijn kerstok heeft dan een arrestatie (geen veroordeling) voor een poster van Geert Wilders met daaronder de tekst Extremist - brengt u en de samenleving ernstige schade toe....
Maar vertel me meer aub.
Ben jij een reincarnatie van JohnDope ofzo?quote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef mlg het volgende:
Ik vind linkse jattende schoften erger dan een kale knikker van de PVV die mensen op zijn plek weet te zetten.
quote:Op maandag 15 november 2010 17:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ben jij een reincarnatie van JohnDope ofzo?
Die had ook altijd van die verdraaide logica die me aan de neger uit SAW3 doen denken
Jij woont in die straat?quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je moet wat, je kan het land geen missionair kabinet geven in tijden dat het klote gaat, er moet bezuinigd worden, een 2e crisis dreigt. Dan ga je het kabinet niet de keel doorsnijden omdat er een kale knikker verkeert gescreend is.quote:Op maandag 15 november 2010 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Precies de afloop die ik had voorspelt. Meneer mag blijven zitten en wordt van z'n portefeuilles getrokken.
Van Roon schreeuwde destijds in de zaak van Duivendak (vermeende betrokkenheid inbraak aangaande acties) het hardste dat inbrekers in de gevangenis horen ipv in de Kamer.
Luccassen heeft aanzienlijk meer op zijn kerfstok en mag gewoon blijven zitten.!
PVV maakt zich zo wel ongeloofwaardig, door te blijven meten met 2 maten.
Die hadden misschien wel een OP gehad.quote:
Daarmee is jouw commentaar op de politiek eigenlijk niet meer serieus te nemen en kun je ook beter niet meer reageren.quote:Op maandag 15 november 2010 17:15 schreef mlg het volgende:
Alleen het feit al dat er 10 delen vol met linkse meuk staat, maakt mij een voorstander om Lucassen in de kamer te houden.
Het is wachten op het volgende incident. Die Hemandez hangt evt ook nog een strafproces boven het hoofd.quote:Op maandag 15 november 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet wat, je kan het land geen missionair kabinet geven in tijden dat het klote gaat, er moet bezuinigd worden, een 2e crisis dreigt. Dan ga je het kabinet niet de keel doorsnijden omdat er een kale knikker verkeert gescreend is.
Maar ik heb wel 32 jaar last gehad van zulke buren en buurkinderen zoals Lucassen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb nooit last gehad van Lucassen, maar wel van die linkse ratten. Dus ik denk dat ik veel liever Lucassen daar heb zitten, dan een linkse rat. Laten we eerlijk zijn.
Johndope is mij niet bekend.
En dan natuurlijk ook nog die zaak tegen Wilders zelf.quote:Op maandag 15 november 2010 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is wachten op het volgende incident. Die Hemandez hangt evt ook nog een strafproces boven het hoofd.
Je kan onmogelijk een partij van Law en Order zijn als je het selectief toepast. Dan ben je niet meer geloofwaardig.
Ik begrijp het dilemma uiteraard wel.
Dit is pas het eerste incidentje hè? En het zal elke keer lastiger worden voor Wilders om zich er uit te lullen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:15 schreef mlg het volgende:
Alleen het feit al dat er 10 delen vol met linkse meuk staat, maakt mij een voorstander om Lucassen in de kamer te houden. Hartstikke goed, laat al die linkse ratten maar is zien hoe onbreekbaar dit kabinet is.
Tuurlijk niet, er is nu toch een precedent geschapen dat je gewoon aan mag blijven, maar dan met iets minder werk...quote:Op maandag 15 november 2010 17:19 schreef sunny16947 het volgende:
Wordt Wilders bij veroordeling ook uit de fractie gezet?
Het is duidelijk dat Wilders grove fouten heeft gemaakt met de screening, zoveel is wel duidelijk. Terwijl voor dik 30 euro een verklaring van goed gedrag te verkrijgen is. Wilders kan zich niet (volledig) verschuilen achter het argument "gene financiële middelen wat dat betreft.quote:Op maandag 15 november 2010 17:18 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan natuurlijk ook nog die zaak tegen Wilders zelf.
Is er eigenlijk wel een PVVer die nog niets met justitie van doen heeft gehad?
We'll see.quote:Op maandag 15 november 2010 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is pas het eerste incidentje hè? En het zal elke keer lastiger worden voor Wilders om zich er uit te lullen.
Amenquote:Op maandag 15 november 2010 17:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daarmee is jouw commentaar op de politiek eigenlijk niet meer serieus te nemen en kun je ook beter niet meer reageren.
Als ik een doorslaggevende factor zou zijn, dan had ik gezegd: laat hem er maar in.quote:Op maandag 15 november 2010 17:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daarmee is jouw commentaar op de politiek eigenlijk niet meer serieus te nemen en kun je ook beter niet meer reageren.
Natuurlijk niet, want dan heeft de rechtstaat gefaaldquote:Op maandag 15 november 2010 17:19 schreef sunny16947 het volgende:
Wordt Wilders bij veroordeling ook uit de fractie gezet?
Naar mijn idee wist Wilders van zijn verleden qua buurtterreur en de aangiftes daartegen, alleen niet van't ontucht. En ik geloof niet dat Wilders financieel ook maar iets te klagen heeftquote:Op maandag 15 november 2010 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Wilders grove fouten heeft gemaakt met de screening, zoveel is wel duidelijk. Terwijl voor dik 30 euro een verklaring van goed gedrag te verkrijgen is. Wilders kan zich niet (volledig) verschuilen achter het argument "gene financiële middelen wat dat betreft.
Nou?quote:
.. heb er wel vertrouwen inquote:
Onbreekbaar? vroeg of laat knalt de boel keihard uit elkaar, de vraag is achter alleen wanneer.quote:Op maandag 15 november 2010 17:15 schreef mlg het volgende:
Alleen het feit al dat er 10 delen vol met linkse meuk staat, maakt mij een voorstander om Lucassen in de kamer te houden. Hartstikke goed, laat al die linkse ratten maar is zien hoe onbreekbaar dit kabinet is.
Je gaat toch denken dat de frustratie wel enorm diep zit bij jou.quote:Op maandag 15 november 2010 17:15 schreef mlg het volgende:
quote:De straf die Wilders geeft aan een ontuchtpleger: Minder werken voor hetzelfde dikke salaris. En wij maar 5x per week elke ochtend vroeg opstaan voor een fractie daarvan. Weg stem.
quote:Ik stem volgende keer geen Wilders meer. Ik moet niets hebben van verkrachters en vrouwen meppers. Moeilijk doen over dubbele paspoorten van Turken en Marokkanen maar zeden- en gewledsdelinquenten hand boven het hoofd houden.
Ben het niet vaak met z'n stellingen eens, maar hij zegt daarmee eigenlijk alles.quote:Op maandag 15 november 2010 17:24 schreef remlof het volgende:
TofikDibi Probeer al een tijdje gevatte tweet over #PVV en #Lucassen te bedenken, maar lukt niet. Vind het eigenlijk gewoon triest.
1 minute ago
So true.
Maar je haalt ook hiermee precies het probleem aan. De achterban zal het Lucassen verwijten, niet Wilders. Die Lucassen zien we vermoedelijk ook niet meer terug bij de eerstvolgende verkiezingen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:25 schreef Friek_ het volgende:
Een regelrechte schande dit.Wilders heeft werkelijk alles overboord gegooid maar te kunnen regeren. Meneer Lucassen had blijkbaar niet zoveel zin om dat riante salaris op te geven, dus dan is de oplossing maar geheel in stijl van het gehate PvdA: pappen en nathouden.
Het is ook een schande en daarom zeg ik ook : dumpen wanneer het mogelijk is. Nu kan Wilders echt niet anders. Je kan geen land in de problemen storten voor een persoon.quote:Op maandag 15 november 2010 17:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je gaat toch denken dat de frustratie wel enorm diep zit bij jou.Kom op, als dit een linkse politicus van de SP of GroenLinks was geweest was het ook een behoorlijke schande zijn geweest.
En hoever moet je hierin gaan dan?quote:Op maandag 15 november 2010 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is ook een schande en daarom zeg ik ook : dumpen wanneer het mogelijk is. Nu kan Wilders echt niet anders. Je kan geen land in de problemen storten voor een persoon.
Dat staat er altijd, dat zijn mensen die juist tegen de PVV zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 17:32 schreef capricia het volgende:
Prachtig dat commentaar bij de telegraaf:
[..]
[..]
Gezien het aantal taalfouten, betwijfel ik dat.quote:Op maandag 15 november 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat staat er altijd, dat zijn mensen die juist tegen de PVV zijn.
Mooie vraag zeg hee!quote:Op maandag 15 november 2010 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
En hoever moet je hierin gaan dan?
Als het een kinderverkrachter geweest was, had je dan ook zo gereageerd?
Ik frustreer me over de linkse slappe mentaliteit. Hierover valt genoeg te zeggen, maar ik heb het over 't algemeen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je gaat toch denken dat de frustratie wel enorm diep zit bij jou.Kom op, als dit een linkse politicus van de SP of GroenLinks was geweest was het ook een behoorlijke schande zijn geweest.
Lachen, als iedereen tegen de pvv was dan zouden ze niet de 2e partij van Nederland zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 17:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Gezien het aantal taalfouten, betwijfel ik dat.
Ik vind het wel degelijk een onderwerp om over na te denken.quote:Op maandag 15 november 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooie vraag zeg hee!Dit land MOET geregeerd worden, er is een mogelijke 2e crisis opkomst, je kan het kabinet gewoon niet nu laten klappen om dit soort futiliteiten.
Politiek is smeerlapperij, tuurlijk ga je hier niet over nadenken als kabinet.quote:Op maandag 15 november 2010 17:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het wel degelijk een onderwerp om over na te denken.
Dat is toch juist de hele kwestie:quote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Politiek is smeerlapperij, tuurlijk ga je hier niet over nadenken als kabinet.
Hoezo zal hem dat opbreken?quote:Op maandag 15 november 2010 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Halsema heeft in deze volstrekt gelijk. Wilders meet met 2 maten. Dit zal hem uiteindelijk opbreken.
Wellicht heb ik wat gemist, maar wie is die zedendelinquent?quote:Op maandag 15 november 2010 17:32 schreef capricia het volgende:
Prachtig dat commentaar bij de telegraaf:
[..]
[..]
Ik had hem geen verklaring horen geven, maar in ieder geval vind ik dat het meest niet-boeiende aspect van het hele verhaal Lucassen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch juist de hele kwestie:
Met welke misdrijven mag je aanblijven als kamerlid, en met welke moet je opstappen?
Je hebt de verklaring van Wilders gehoord: Het was hier geen ontucht zoals NL zich dat voorstelt, dus mag ie blijven.
quote:Op maandag 15 november 2010 17:46 schreef NDAsilenced het volgende:
Alleen de mensen die Wilders maar al te graag op elk front als een soort karikaturale hardliner zien, roepen hier moord en brand over hypocrisie. Politieke gemotiveerde schreeuwers
Ik vermoed dat Lucassen wél weg wilde, al zou hij dan wel moelijk aan de bak kunnen komen na deze besmeuring door de media, laat staan omdat hij "er één van de pvv is, een stel racisten". Je wordt tegenwoordig gewoon op het internet op een pedo-lijst geplaatst omdat je politieke kleur niet goed is.l
Iedereen moet begrijpen dat met de politieke realiteit Wilders in deze situatie ook niet veel anders kon. Het belang van de partij ligt bij het voortbestaan van Rutte 1, dat biedt veel meer perspectief dan nu gaan dansen naar de wensen van Links Nederland en haar nuttige idioten.
Je kunt hier van alles van vinden, maar dat de PVV met dit soort acties stemmen verliest staat buiten kijf.quote:Op maandag 15 november 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu is Yvonne van Hertum ook opeens al links?quote:Op maandag 15 november 2010 17:46 schreef NDAsilenced het volgende:
Je wordt tegenwoordig gewoon op het internet op een pedo-lijst geplaatst omdat je politieke kleur niet goed is.l
I
Telegraaf-reageerders he...bovendien spellen ze het woord anders dan jij...quote:Op maandag 15 november 2010 17:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wellicht heb ik wat gemist, maar wie is die zedendelinquent?
De regering gaat voor. Dat heeft Wilders goed beseft. En Lucassen moet zijn portefeuille inleveren.quote:Op maandag 15 november 2010 17:46 schreef NDAsilenced het volgende:
Alleen de mensen die Wilders maar al te graag op elk front als een soort karikaturale hardliner zien, roepen hier moord en brand over hypocrisie. Politieke gemotiveerde schreeuwers
Ik vermoed dat Lucassen wél weg wilde, al zou hij dan wel moelijk aan de bak kunnen komen na deze besmeuring door de media, laat staan omdat hij "er één van de pvv is, een stel racisten". Je wordt tegenwoordig gewoon op het internet op een pedo-lijst geplaatst omdat je politieke kleur niet goed is.l
Iedereen moet begrijpen dat met de politieke realiteit Wilders in deze situatie ook niet veel anders kon. Het belang van de partij ligt bij het voortbestaan van Rutte 1, dat biedt veel meer perspectief dan nu gaan dansen naar de wensen van Links Nederland en haar nuttige idioten.
Een paar PVV stemmen zijn naar VVD gegaan, aldus de Hond.quote:Op maandag 15 november 2010 17:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je kunt hier van alles van vinden, maar dat de PVV met dit soort acties stemmen verliest staat buiten kijf.
Die posten nep-meningen op de site van de Telegraaf?quote:Op maandag 15 november 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is Yvonne van Hertum een pvv stemmer? Zei ik uberhaupt dat zij Links was?quote:Op maandag 15 november 2010 17:48 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Nu is Yvonne van Hertum ook opeens al links?
Zoiets vergelijken met bejaarden aan het janken krijgen met je geschreeuw en gescheld.quote:Op maandag 15 november 2010 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De regering gaat voor. Dat heeft Wilders goed beseft. En Lucassen moet zijn portefeuille inleveren.
En ach, Fatima Elatik mag ook weer terug in de functie waar ze eerder is weggegaan na miljoenen over de balk te hebben gesmeten, maar ik denk zomaar dat we daar geen 10 topics vol over krijgen.
Geeft meteen aan hoeveel ruimte de andere fractieleden van de PVV (nu al) krijgen om dissident te worden. Dit belooft nog wat voor de toekomst..quote:Op maandag 15 november 2010 17:48 schreef Montov het volgende:
Dagenlang geprobeerd om Lucassen uit de fractie te werken en de PVV-zetel te behouden, en bij het mislukken ervan gewoon Lucassen in de fractie houden zodat de zetel nog onder zijn controle blijft. Wat een ongeloofwaardige machtspolitiek.
De gedoogpartij gedoogt een aggressieveling en ontuchtverdoezelaar om het pluche te beschermen.
Je zegt dat hij op die lijst staat omdat hij een andere politieke kleur heeft.quote:Op maandag 15 november 2010 17:51 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Is Yvonne van Hertum een pvv stemmer? Zei ik uberhaupt dat zij Links was?
Ja, dat is helemaal mooi idd.quote:Op maandag 15 november 2010 17:48 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Nu is Yvonne van Hertum ook opeens al links?
Het begrip zero-tolerance krijgt een heel nieuwe dimensie zo.quote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef lutser.com het volgende:
Goed zo, de pvv laat zien dat ze tenminste wel weet op te treden tegen tuig!
Waarom niet? Genoeg linkse staatsruifvreters.quote:Op maandag 15 november 2010 17:50 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Die posten nep-meningen op de site van de Telegraaf?Yeah right.
'Wilders heeft dubbele moraal'quote:Op maandag 15 november 2010 17:28 schreef remlof het volgende:
Halsema verwijt Wilders dubbele moraal
Gepubliceerd: vandaag 16:38
Update: vandaag 17:19
GroenLinks-leider Femke Halsema verwijt PVV-leider Geert Wilders een ,,dubbele moraal''. Ze doet dat naar aanleiding van het besluit van de PVV-leider dat de voor ontucht veroordeelde Erik Lucassen in de Tweede Kamer-fractie van de PVV kan blijven.
Premier Mark Rutte moet van de oppositiepartijen PvdA, D66 en GroenLinks in de Tweede Kamer komen uitleggen hoe het staat met de ,,stabiliteit en geloofwaardigheid van het kabinet''. Aanleiding zijn de ontwikkelingen rond PVV'er Lucassen. De drie partijen hebben daar zojuist een verzoek toe ingediend. Ze willen dat ook vicepremier Maxime Verhagen bij het debat is.
Premier Mark Rutte vindt de affaire-Lucassen ,,een interne zaak van de PVV''. Hij herhaalde dat standpunt maandag desgevraagd, nadat hij zich vrijdag ook al in dergelijke bewoordingen had uitgelaten.
Rutte zei vrijdag verder dat hij er ,,alle vertrouwen in'' had dat PVV-leider Geert Wilders de kwestie rond het PVV-Tweede Kamerlid Eric Lucassen zou oplossen. Rutte wees er toen ook op dat zich binnen elke politieke partij weleens moeilijke kwesties voordoen. ,,En dan helpt het niet als voorlieden van andere partijen commentaar leveren'', aldus Rutte vrijdag.
De fracties van VVD en CDA in de Tweede Kamer willen niet reageren op het besluit van PVV-leider Geert Wilders om zijn in opspraak geraakte partijgenoot Eric Lucassen in de fractie te houden. Beide regeringspartijen vinden de affaire een ,,interne aangelegenheid van de PVV''.
Bron: http://www.depers.nl/binn(...)-dubbele-moraal.html
quote:Op maandag 15 november 2010 17:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom niet? Genoeg linkse staatsruifvreters.
Wilders is nog steeds een hardliner, alleen voor anderen. Zijn eigen partij/mensen/macht blijft buiten schot. Dat is het kwalijke.quote:Op maandag 15 november 2010 17:46 schreef NDAsilenced het volgende:
Ja, haha, ja. Dat is een goede. Behalve dan dat hij niet weg wilde.quote:Ik vermoed dat Lucassen wél weg wilde
Schuld van links. Uiteraard. Iedereen van de PVV staat op de pedolijst, behalve dan de PVV'ers die niet met minderjarigen seks hebben gehad.quote:, al zou hij dan wel moelijk aan de bak kunnen komen na deze besmeuring door de media, laat staan omdat hij "er één van de pvv is, een stel racisten". Je wordt tegenwoordig gewoon op het internet op een pedo-lijst geplaatst omdat je politieke kleur niet goed is.l
Precies, machtspolitiek. Hang naar het pluche. Een leugenaar en hooligan het hand boven het hoofd houden om de zetel te behouden. En dat moedig jij aan. Het erge is, ik denk dat jij helemaal niet hypocriet bent omdat ontucht en vernielingen helemaal niet zo erg zijn in jouw hoofd. Dat is denk ik het pijnlijke aan deze klucht.quote:Iedereen moet begrijpen dat met de politieke realiteit Wilders in deze situatie ook niet veel anders kon. Het belang van de partij ligt bij het voortbestaan van Rutte 1, dat biedt veel meer perspectief dan nu gaan dansen naar de wensen van Links Nederland en haar nuttige idioten.
Met elk Wilders-incident worden dit soort cliché-reacties nog ongeloofwaardiger.quote:Op maandag 15 november 2010 17:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom niet? Genoeg linkse staatsruifvreters.
Het nut van dit debat?quote:Op maandag 15 november 2010 17:28 schreef remlof het volgende:
Halsema verwijt Wilders dubbele moraal
Gepubliceerd: vandaag 16:38
Update: vandaag 17:19
GroenLinks-leider Femke Halsema verwijt PVV-leider Geert Wilders een ,,dubbele moraal''. Ze doet dat naar aanleiding van het besluit van de PVV-leider dat de voor ontucht veroordeelde Erik Lucassen in de Tweede Kamer-fractie van de PVV kan blijven.
Premier Mark Rutte moet van de oppositiepartijen PvdA, D66 en GroenLinks in de Tweede Kamer komen uitleggen hoe het staat met de ,,stabiliteit en geloofwaardigheid van het kabinet''. Aanleiding zijn de ontwikkelingen rond PVV'er Lucassen. De drie partijen hebben daar zojuist een verzoek toe ingediend. Ze willen dat ook vicepremier Maxime Verhagen bij het debat is.
Premier Mark Rutte vindt de affaire-Lucassen ,,een interne zaak van de PVV''. Hij herhaalde dat standpunt maandag desgevraagd, nadat hij zich vrijdag ook al in dergelijke bewoordingen had uitgelaten.
Rutte zei vrijdag verder dat hij er ,,alle vertrouwen in'' had dat PVV-leider Geert Wilders de kwestie rond het PVV-Tweede Kamerlid Eric Lucassen zou oplossen. Rutte wees er toen ook op dat zich binnen elke politieke partij weleens moeilijke kwesties voordoen. ,,En dan helpt het niet als voorlieden van andere partijen commentaar leveren'', aldus Rutte vrijdag.
De fracties van VVD en CDA in de Tweede Kamer willen niet reageren op het besluit van PVV-leider Geert Wilders om zijn in opspraak geraakte partijgenoot Eric Lucassen in de fractie te houden. Beide regeringspartijen vinden de affaire een ,,interne aangelegenheid van de PVV''.
Bron: http://www.depers.nl/binn(...)-dubbele-moraal.html
Die samenhang zie ik niet.quote:Op maandag 15 november 2010 17:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met elk Wilders-incident worden dit soort cliché-reacties nog ongeloofwaardiger..
quote:Op maandag 15 november 2010 17:51 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Zoiets vergelijken met bejaarden aan het janken krijgen met je geschreeuw en gescheld.
quote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het begrip zero-tolerance krijgt een heel nieuwe dimensie zo.
Klopt, (teveel) geld uitgeven als wethouder genereert geen 10 topics. Dat heeft een reden. Dat jij dat niet kan bedenken is typerend. Ontucht, dat feit verdoezelen bij je politieke carriere, buurtbewoners intimideren, de auto van je zwager aan gort slaan? He kijk daar, een politicus die teveel geld uitgeeft. Ben je nu aan het trollen of gewoon dom aan het doen?quote:Op maandag 15 november 2010 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De regering gaat voor. Dat heeft Wilders goed beseft. En Lucassen moet zijn portefeuille inleveren.
En ach, Fatima Elatik mag ook weer terug in de functie waar ze eerder is weggegaan na miljoenen over de balk te hebben gesmeten, maar ik denk zomaar dat we daar geen 10 topics vol over krijgen.
Wilders zegt dat ie nieteens geld heeft om zijn mensen minimala te screenen, laat staan om ze jarenlang door te betalen als ze vrijwillig aftreden...quote:Op maandag 15 november 2010 18:02 schreef alors het volgende:
Ik had echt gedacht dat zijn financiers die gast een flinke som geld zouden geven om met stille trom en zonder zetel te vertrekken...
Zout in Wilders' wond strooien.quote:
Die komt niet denk ik.quote:
Waarom zou Wilders ze dan doorbetalen?quote:Op maandag 15 november 2010 18:06 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Wilders zegt dat ie nieteens geld heeft om zijn mensen minimala te screenen, laat staan om ze jarenlang door te betalen als ze vrijwillig aftreden...
Ontucht, is dat niet een beetje groot woord voor een begin twintiger die stijfstaand van de testosteron seksuele handelingen ontplooit met een zo goed als leeftijdsgenote - uiteraard geheel vrijwillig?quote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Montov het volgende:
[..]
Wilders is nog steeds een hardliner, alleen voor anderen. Zijn eigen partij/mensen/macht blijft buiten schot. Dat is het kwalijke.
En laten we niet beginnen over hypocrisie, of wil je niet zeggen dat jouw mening volledig anders zou zijn als het hier ging om GroenLinks?
[..]
Ja, haha, ja. Dat is een goede. Behalve dan dat hij niet weg wilde.
[..]
Schuld van links. Uiteraard. Iedereen van de PVV staat op de pedolijst, behalve dan de PVV'ers die niet met minderjarigen seks hebben gehad.
[..]
Precies, machtspolitiek. Hang naar het pluche. Een leugenaar en hooligan het hand boven het hoofd houden om de zetel te behouden. En dat moedig jij aan. Het erge is, ik denk dat jij helemaal niet hypocriet bent omdat ontucht en vernielingen helemaal niet zo erg zijn in jouw hoofd. Dat is denk ik het pijnlijke aan deze klucht.
Vind je dit nou sympathiek om te zeggen? Veel volwassene mensen zien dit soort uitspraken als kinderlijk. Ik ben los van hun harde taal jegens de allochtonen ook niet bepaald een pleiter van de partij, maar zulke kinderachtige shit zou ik zelfs niet op een forum durven te zeggen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:01 schreef du_ke het volgende:
De tokkiepartij laat een supertokkie gewoon zitten. Goh.
Iemand die seks heeft met ondergeschikten laat gewoon blijken niet geschikt te zijn om een functie met macht uit te oefenen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ontucht, is dat niet een beetje groot woord voor een begin twintiger die stijfstaand van de testosteron seksuele handelingen ontplooit met een zo goed als leeftijdsgenote - uiteraard geheel vrijwillig?
Het enige kwalijke in deze zaak is dat Lucassen dit verzwegen heeft. Het linkse tuig hoopt nu natuurlijk dat het kabinet valt over zoiets onbenulligs, gelukkig is Wilders verstandiger dan die landverraders hun zin te geven.
Nou, ik ben er niet dol op als een politicus miljoenen verspilt en vervolgens gewoon weer terug mag komen. Daar hebben ze dus niets van geleerd.quote:Op maandag 15 november 2010 17:59 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
Klopt, (teveel) geld uitgeven als wethouder genereert geen 10 topics. Dat heeft een reden. Dat jij dat niet kan bedenken is typerend. Ontucht, dat feit verdoezelen bij je politieke carriere, buurtbewoners intimideren, de auto van je zwager aan gort slaan? He kijk daar, een politicus die teveel geld uitgeeft. Ben je nu aan het trollen of gewoon dom aan het doen?
Sacher is prominent lid van de goedpraatcolonnequote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Iemand die seks heeft met ondergeschikten laat gewoon blijken niet geschikt te zijn om een functie met macht uit te oefenen.
Een beetje vent laat zich niet leiden door testosteron.
Lucassen is blij joh, minder werk en hetzelfde salaris.quote:Op maandag 15 november 2010 17:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er is nu toch een precedent geschapen dat je gewoon aan mag blijven, maar dan met iets minder werk...
Hij hoeft toch niet zijn hele portefeuille in te leveren?quote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik ben er niet dol op als een politicus miljoenen verspilt en vervolgens gewoon weer terug mag komen. Daar hebben ze dus niets van geleerd.
En Lucassen heeft zijn portefeuille in moeten leveren, dus die wordt bestraft. Ik had hem ook liever zien vertrekken en nog liever dat hij helemaal niet op die post was gekomen. Hij had kunnen weten dat alles uit zijn verleden onder de loep gelegd zou worden, dus erg dom van hem.
Poeh, poeh, wat een straf! En hij heeft inderdaad niet zijn hele portefeuille ingeleverd, alleen een paar delen ervan.quote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Lucassen heeft zijn portefeuille in moeten leveren, dus die wordt bestraft.
Nee, zo heet dat nu eenmaal. En uiteraard is het probleem juist de vrijwilligheid, het gaat om de gezagsverhouding. Ook was hij geen begintwintiger meer.quote:Op maandag 15 november 2010 18:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ontucht, is dat niet een beetje groot woord voor een begin twintiger die stijfstaand van de testosteron seksuele handelingen ontplooit met een zo goed als leeftijdsgenote - uiteraard geheel vrijwillig?
Het is gewoon slap, theedrinken met buurtterorristen en zedendelinquenten, pappen en nat houden, niks aanpakken, door laten etteren, draaien en goedpraten.quote:Het enige kwalijke in deze zaak is dat Lucassen dit verzwegen heeft. Het linkse tuig hoopt nu natuurlijk dat het kabinet valt over zoiets onbenulligs, gelukkig is Wilders verstandiger dan die landverraders hun zin te geven.
Te simpel voor woorden deze reactie. Simpel klootjesvolk in nederlandquote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik ben er niet dol op als een politicus miljoenen verspilt en vervolgens gewoon weer terug mag komen. Daar hebben ze dus niets van geleerd.
En Lucassen heeft zijn portefeuille in moeten leveren, dus die wordt bestraft. Ik had hem ook liever zien vertrekken en nog liever dat hij helemaal niet op die post was gekomen. Hij had kunnen weten dat alles uit zijn verleden onder de loep gelegd zou worden, dus erg dom van hem.
Oh ja? Leg eens uit wat er niet klopt aan deze post en waarom je me als klootjesvolk betitelt ?quote:Op maandag 15 november 2010 18:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Te simpel voor woorden deze reactie. Simpel klootjesvolk in nederland
Er worden hier niet hele strenge eisen aan modjes gesteld inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 18:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ach de lieverd toch.quote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef mlg het volgende:
Hij is ook publieke geschandnageld, dat is ook een straf op zichzelf.
Als Wilders zijn geldschieters (volgens Alors hierboven dan he) Lucassen wel af hadden kunnen kopen met een mooie gouden handdruk of doorbetaling van zijn kamersalaris, dan was het mogelijk anders gelopen. Maar Wilders zit volgens mij echt niet zo dik in de poen en heeft niet zoveel geldschieters.... dus afkopen ging niet, dus dan is de keuze óf kabinet en gedoogakkoord laten varen óf hem voor spek en bonen in de fractie laten zitten.quote:Op maandag 15 november 2010 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom zou Wilders ze dan doorbetalen?
Leg uit.quote:Op maandag 15 november 2010 18:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar je kan ook geen kamerleden afkopen, dat gaat tegen alle principes van de parlementaire democratie in.quote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Als Wilders zijn geldschieters (volgens Alors hierboven dan he) Lucassen wel af hadden kunnen kopen met een mooie gouden handdruk of doorbetaling van zijn kamersalaris, dan was het mogelijk anders gelopen. Maar Wilders zit volgens mij echt niet zo dik in de poen en heeft niet zoveel geldschieters.... dus afkopen ging niet, dus dan is de keuze óf kabinet en gedoogakkoord laten varen óf hem voor spek en bonen in de fractie laten zitten.
Waarom is hij uitleg aan jou verschuldigd? Volgens mij kan Lavendell wel voor zichzelf praten, of denk je dat zo onbekwaam is?quote:
Die man heeft zijn buurt geterroriseerd, de auto van zijn zwager aan gort geslagen en daar bovenop nog eens betrokken bij die ontuchtzaak. Maar omdat hij nu een paar functies neer legt is dat goed genoeg gestraft. Maar een marrokaan die overlast veroorzaakt moet meteen het land uit gesodemieterd worden of nog liever in de knieschijven geschoten.quote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Leg eens uit wat er niet klopt aan deze post en waarom je me als klootjesvolk betitelt ?
Is dat al bezig?quote:Op maandag 15 november 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij (Lucassen) is onderweg naar 1Vandaag.
Zou de achterban hier net zo op reageren als op een Marokkaan die zijn onschuld bepleit?quote:Op maandag 15 november 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij (Lucassen) is onderweg naar 1Vandaag.
Marokkanen mag je doorrijden als ze een tasje stelen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou de achterban hier net zo op reageren als op een Marokkaan die zijn onschuld bepleit?
Ik zie nergens staan dat ze het daadwerkelijk afdoende vindt. Er staat alleen dat gegeven de omstandigheden dit "een straf" is.quote:Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die man heeft zijn buurt geterroriseerd, de auto van zijn zwager aan gort geslagen en daar bovenop nog eens betrokken bij die ontuchtzaak. Maar omdat hij nu een paar functies neer legt is dat goed genoeg gestraft. Maar een marrokaan die overlast veroorzaakt moet meteen het land uit gesodemieterd worden of nog liever in de knieschijven geschoten.
Dat is inderdaad een reactie voor dom klootjesvolk.
Als andere politici echt dingen misdaan hebben dan zullen ze ook niet meer in functie mogen treden.
En dat heb ik geschreven waar? Dat verzin je er nu even bij. Staat je netjes. En dan noem je mij klootjesvolk?quote:Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die man heeft zijn buurt geterroriseerd, de auto van zijn zwager aan gort geslagen en daar bovenop nog eens betrokken bij die ontuchtzaak. Maar omdat hij nu een paar functies neer legt is dat goed genoeg gestraft. Maar een marrokaan die overlast veroorzaakt moet meteen het land uit gesodemieterd worden of nog liever in de knieschijven geschoten.
Dat is inderdaad een reactie voor dom klootjesvolk. Als andere politici echt dingen misdaan hebben dan zullen ze ook niet meer in functie mogen treden.
Ontucht is het juiste woord wanneer een leidinggevende in het leger seks heeft met zijn ondergeschikten. Waarom negeer je de werkelijkheid?quote:Op maandag 15 november 2010 18:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Landverraders, is dat niet een groot woord? Man, wat laat jij je kennen. Hoe de PVV-sympathisanten zich in alle bochten wringen om dit maar te bagatelliseren en te ontkennen. Het is alsof ze geen waarde hechten aan geloofwaardigheid.quote:Het enige kwalijke in deze zaak is dat Lucassen dit verzwegen heeft. Het linkse tuig hoopt nu natuurlijk dat het kabinet valt over zoiets onbenulligs, gelukkig is Wilders verstandiger dan die landverraders hun zin te geven.
Het gaat erom dat de partij waarvan hij lid is dat voorstaat. Niet dat dat jou persoonlijke opvatting is. Het is gewoon meten met twee maten. En dat dat dan goedgepraat wordt omdat hij sorry heeft gezegd en een functie minder heeft (nog steeds zelfde salaris...) vind ik gewoon bijzonder raar.quote:Op maandag 15 november 2010 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat heb ik geschreven waar? Dat verzin je er nu even bij. Staat je netjes. En dan noem je mij klootjesvolk?
Die staat natuurlijk nog ergens in een brievenbus te pissen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, maar Eric was er nog niet dus dat komt nog.
Zolang Wilders niet zijn geldschieters openbaar hoeft te maken, kan het wel gebeuren in NL.... Helaas.quote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef Arglist het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar je kan ook geen kamerleden afkopen, dat gaat tegen alle principes van de parlementaire democratie in.
Gast, we hebben het hier over de landmacht. De lagere echelons daar worden bevolkt door door primitieve lusten gedreven primaten. Die hebben andere mores, dat is nu eenmaal zo.quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Iemand die seks heeft met ondergeschikten laat gewoon blijken niet geschikt te zijn om een functie met macht uit te oefenen.
Een beetje vent laat zich niet leiden door testosteron.
Dan moet je dat Lavenderrr niet aansmeren.quote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de partij waarvan hij lid is dat voorstaat. Niet dat dat jou persoonlijke opvatting is. Het is gewoon meten met twee maten. En dat dat dan goedgepraat wordt omdat hij sorry heeft gezegd en een functie minder heeft (nog steeds zelfde salaris...) vind ik gewoon bijzonder raar.
dat is niet knap van hemquote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef xandra47 het volgende:
Ondanks dat ik weet dat Wilders wederom gigantisch door de mand is gevallen in mijn ogen, vind ik het knap dat hij het nog steeds voor elkaar krijgt dat mensen dit verhaal goed praten.
Verder is het in mijn ogen schandalig dat zo iemand deel neemt aan onze volksvertegenwoordiging!!!
Dit is gewoon een carte-blanche voor iedereen in de PVV fractie...quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Montov het volgende:
Maar alle goedpraters even negerend, Wilders heeft gefaald als leider van de partij om een partijgenoot te laten aftreden als kamerlid. Lucassen heeft schade berokkent aan de partij, heeft het vertrouwen van Wilders zelf en van de PVV-kiezers geschaad, maar wil niet omwille van de partij en van het kabinet aftreden. En nu laat Wilders hem maar in de fractie zitten. Dat is een afgang.
Tja hoewel ik het helemaal met je eens ben, krijgt hij het wel voor elkaar!!! Ongelofelijk!quote:Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat is niet knap van hem
dat is niet knap van zijn meelopers
Precies. Wilders laat zien dat hij een enorm zwakke leider is en dat je blijkbaar alles bij hem kan maken.quote:Op maandag 15 november 2010 18:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is gewoon een carte-blanche voor iedereen in de PVV fractie...
Precies, daarom is Lucassen ook veroordeeld. Omdat ontucht niet bij de mores van de landmacht hoort.quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gast, we hebben het hier over de landmacht. De lagere echelons daar worden bevolkt door door primitieve lusten gedreven primaten. Die hebben andere mores, dat is nu eenmaal zo.
Dus na een kookboek nu over op Chineesquote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
Lucassen zou in 1vandaag z'n verhaal komen doen.
Hij is er nog steeds niet
quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef mlg het volgende:
Vind je dit nou sympathiek om te zeggen? Veel volwassene mensen zien dit soort uitspraken als kinderlijk. Ik ben los van hun harde taal jegens de allochtonen ook niet bepaald een pleiter van de partij, maar zulke kinderachtige shit zou ik zelfs niet op een forum durven te zeggen.
Nog even en je praat misbruik in de kerk ook goed. "Ach ja, dat hoort er gewoon bij, is nu eenmaal een deel van de doofpot-cultuur joh."quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gast, we hebben het hier over de landmacht. De lagere echelons daar worden bevolkt door door primitieve lusten gedreven primaten. Die hebben andere mores, dat is nu eenmaal zo.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
Lucassen zou in 1vandaag z'n verhaal komen doen.
Waarom laat je het tweede deel van mijn post weg?quote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Precies, daarom is Lucassen ook veroordeeld. Omdat ontucht niet bij de mores van de landmacht hoort.
"De enigen die je iets werkelijk kunt verwijten, zijn de idioten die het celibaat hebben ingevoerd."quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Sachertorte het volgende:
De enigen die je iets werkelijk kunt verwijten, zijn de idioten die de landmacht hebben opengesteld voor jonge grietjes, icm met een dergelijke norm. Vergelijkbaar met een snelheidslimiet van 50 op de snelweg en dan huilie huilie doen als er mensen zijn die zich niet aan de regels houden.
Tja, een fantastische stok om Wilders mee om zijn oren te slaan.quote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Onnoman het volgende:
dit gaat wel de komende weken een hot issue worden!
dit is geschiedenis mijn fok vriendjes
wat een enorme poppenkast idd. oud adjudant tegenover een oudverkrachter, poolse hoeren, en neonazi's hahaha..quote:Op maandag 15 november 2010 18:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, een fantastische stok om Wilders mee om zijn oren te slaan.
Wat precies?quote:
Ik praat niks goed linkse lutser, ik wijs er op dat de regelmakers bij defensie de kat op het spek binden en dan vol verbazing reageren als de kat het spek opvreet.quote:Op maandag 15 november 2010 18:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nog even en je praat misbruik in de kerk ook goed. "Ach ja, dat hoort er gewoon bij, is nu eenmaal een deel van de doofpot-cultuur joh."
het leven is 1 grote leugen wist je dat. en jij trapt er telkens inquote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lucassen staat nu weer te liegen in 1 vandaag
Sacher, je maakt jezelf belachelijk om niet goed te praten gedrag goed proberen te blijven praten!!quote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik praat niks goed linkse lutser, ik wijs er op dat de regelmakers bij defensie de kat op het spek binden en dan vol verbazing reageren als de kat het spek opvreet.
Het is volkomen menselijk gedrag, en regels zullen dit nooit voorkomen. Overigens vond de rechter het ook een vergrijp van niks.
Niet zo stigmatiseren. Hij heeft het dan wel gezegd, maar hij heeft het niet zo bedoeld als dat het is overgekomen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef betyar het volgende:
[..]
dikke zeug, vieze kankerhoer, ik pis in je brievenbus.
Ik niet en anderen ook niet blijkbaarquote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het leven is 1 grote leugen wist je dat. en jij trapt er telkens in
Ja hey, die buren hebben dat gewoon verkeerd opgevat.quote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef betyar het volgende:
[..]
dikke zeug, vieze kankerhoer, ik pis in je brievenbus.
Ach, haar verklaring klonk erg ingestudeerd en volgens mij was ze ook niet een van de twee meiden waarvoor hij veroordeeld was (hij was niet haar leidinggevende)quote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Ladidadida het volgende:
Arme "Esther", nou heeft lieve Eric haar een foutje genoemd..
Dit was wel heel beschamendquote:
Had ze maar niet zoveel moeten eten.quote:
Had ze maar meer moeten douchen na betaalde seks.quote:, vieze kankerhoer
Had ze maar een Nee-Nee sticker moeten gebruiken.quote:, ik pis in je brievenbus.
Nee natuurlijk niet, de kamer leden die er nu zitten denken misschien nog van wel.quote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef Maraca het volgende:
Zijn stem? Mogen ze bij de PVV dan zelfstandig denken?
Sorry je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 18:47 schreef Montov het volgende:
[..]
Had ze maar niet zoveel moeten eten.
[..]
Had ze maar meer moeten douchen na betaalde seks.
[..]
Had ze maar een Nee-Nee sticker moeten gebruiken.
Lucassen wordt weer door zo'n linkse buurtbewoner gedemoniseerd, samen met de anderhalf miljoen kiezers van de PVV.
Jij ziet geen verschil tussen kinderen misbruiken en volstrekt natuurlijk en acceptabel gedrag vertonen? Er is niemand werkelijk geschaad door Lucassen, althans in Ermelo.quote:Op maandag 15 november 2010 18:38 schreef Xa1pt het volgende:
En jawel:
[..]
"De enigen die je iets werkelijk kunt verwijten, zijn de idioten die het celibaat hebben ingevoerd."
Hij heeft vast niet "onreine prostituee met ongebreidelde celdeling" gezegdquote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Als dat zo over is gekomen."
Kun je kankerhoer in meerdere contexten zeggen?
Je zag hem ook al denken: Hoe deed Wilders dit vanmiddag ook alweer voor....quote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef Maraca het volgende:
Zijn stem? Mogen ze bij de PVV dan zelfstandig denken?
En steeds "mijnheer" Wilders hè? Terwijl de rest van de fractie nog steeds gewoon Geert mag zeggenquote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef Onnoman het volgende:
het was echt kansloze vertoning van heb ik jou daar.. in 5 minuten je grafkop in beeld zetten om vervoglens 3 keer te zeggen dat je ergens onwijs veel spijt van hebt, nou dan sta je toch echt keihard voor lul gewoon dat is echt niet te bevatten...
Dat je fcking hell 80 jaar geleden iets gedaan hebt, om er vervolgens nu nog steeds je excuses voor aan te bieden..
en dit omdat papa geert dat geeist heeft !
Ze mogen nu juist alles! Geert kan niemand meer iets maken. Je mag de koningin doodsteken en haar lijk dan anaal verkrachten en Geert zal dan na een weekend "intensief overleg" vast stellen dat zijn vertrouwen "ernstig is beschadigd" en dat je er "alles aan moet doen om het vertrouwen te herstellen".quote:Op maandag 15 november 2010 18:47 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, de kamer leden die er nu zitten denken misschien nog van wel.
Ze hebben geen partij; ze mogen achter de leider aanlopen.
Denk het ook niet. Heb geen woordenboek gezien tijdens dit interview!quote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft vast niet "onreine prostituee met ongebreidelde celdeling" gezegd
Wat is er belachelijk aan het normaal vinden dat de ene leeftijdsgenoot met de andere leeftijdsgenoot op het werk uit vrije wil een relatie aangaat?quote:Op maandag 15 november 2010 18:44 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Sacher, je maakt jezelf belachelijk om niet goed te praten gedrag goed proberen te blijven praten!!
Waarmee je net doet alsof er niets strafbaars is voorgekomen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Sachertorte het volgende:
Ik wijs er op dat de regelmakers bij defensie de kat op het spek binden en dan vol verbazing reageren als de kat het spek opvreet.
Zo kun je alles wel goedpraten; 'in zijn of haar situatie was het immers een heel menselijke reactie'. Waarmee je dus het misbruiken van gezagsverhoudingen voor seksuele doeleinden goedpraat. Dat het lichter gewogen mag worden dan een priester of ouderling die een 5-jarige misbruikt staat buiten kijf, maar doe nu alsjeblieft niet net alsof dit de meest normale zaak ter wereld is. Het is en blijft strafbaar. Hoe zou je gereageerd hebben als Balkenende in de schoenen van Lucassen had gestaan?quote:Het is volkomen menselijk gedrag, en regels zullen dit nooit voorkomen. Overigens vond de rechter het ook een vergrijp van niks.
De militaire orde of gezag is geschaad door zijn gedrag in Ermelo. Ontucht is ontucht en heeft in dit geval niks te maken met gedwongen/vrijwillig/minderjarig.quote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen kinderen misbruiken en volstrekt natuurlijk en acceptabel gedrag vertonen? Er is niemand werkelijk geschaad door Lucassen, althans in Ermelo.
Je vergelijkt nu appels met peren. Bij je punt blijven.quote:Op maandag 15 november 2010 18:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarmee je net doet alsof er niets strafbaars is voorgekomen.
[..]
Zo kun je alles wel goedpraten; 'in zijn of haar situatie was het immers een heel menselijke reactie'. Waarmee je dus het misbruiken van gezagsverhoudingen voor seksuele doeleinden goedpraat. Dat het lichter gewogen mag worden dan een priester of ouderling die een 5-jarige misbruikt staat buiten kijf, maar doe nu alsjeblieft niet net alsof dit de meest normale zaak ter wereld is. Het is en blijft strafbaar. Hoe zou je gereageerd hebben als Balkenende in de schoenen van Lucassen had gestaan?
Walgelijk en ironisch dat je in dit geval ineens wél empathie op kunt brengen voor iemands omstandigheden trouwens.
Ik niet, kijk eens naar het grote geheel hier, deze man heeft niets te zoeken in zijn huidige functie.quote:Op maandag 15 november 2010 18:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat is er belachelijk aan het normaal vinden dat de ene leeftijdsgenoot met de andere leeftijdsgenoot op het werk uit vrije wil een relatie aangaat?
Ben je wereldvreemd?
Er is ook niemand werkelijk geschaad door Hitler, althans op Zanzibar.quote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef Sachertorte het volgende:
Er is niemand werkelijk geschaad door Lucassen, althans in Ermelo.
Het gevoel voor nuance wat je zo plots is komen waaien is bijna meelijwekkend.quote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen kinderen misbruiken en volstrekt natuurlijk en acceptabel gedrag vertonen?
Ah, dus die excuses zijn slechts een wassen neus?quote:Er is niemand werkelijk geschaad door Lucassen, althans in Ermelo.
ik denk wel dat hij oprecht voor lul stond!quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lucassen net bij Netwerk, wat een prachtig stukje televisie. Was er iemand die geloofde dat hij oprecht spijt had? Hij stond daar maar een beetje te mompelen dat hij verkeerde inschattingen had gemaakt, laat me niet lachen man.
Oh, en de buren waren natuurlijk leugenaars, maar hij bood wel zijn excuses aan hen aan. Lekker dubbel signaal.
Leider Geert heeft gesproken. Dit moest hij waarschijnlijk doen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lucassen net bij Netwerk, wat een prachtig stukje televisie. Was er iemand die geloofde dat hij oprecht spijt had? Hij stond daar maar een beetje te mompelen dat hij verkeerde inschattingen had gemaakt, laat me niet lachen man.
Oh, en de buren waren natuurlijk leugenaars, maar hij bood wel zijn excuses aan hen aan. Lekker dubbel signaal.
Hij herkende zich er inderdaad niet in... Het is niet zijn bedoeling geweest om zo over te komen, áls dat wel zo was dan spijt hem dat natuurlijk.....quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Allang afgelopen.quote:
Als je een beetje kon lezen had je gezien dat precies hetzelfde beweer.quote:Op maandag 15 november 2010 18:52 schreef betyar het volgende:
[..]
De militaire orde of gezag is geschaad door zijn gedrag in Ermelo. Ontucht is ontucht en heeft in dit geval niks te maken met gedwongen/vrijwillig/minderjarig.
Iemands formele prestaties laten afhangen van de bereidwilligheid tot het hebben van seks noem je vrije wil?quote:Op maandag 15 november 2010 18:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat is er belachelijk aan het normaal vinden dat de ene leeftijdsgenoot met de andere leeftijdsgenoot op het werk uit vrije wil een relatie aangaat?
quote:Ben je wereldvreemd?
Hij was geen gentleman geweest, en had 'baldadig' gedrag vertoond. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hij herkende zich er inderdaad niet in... Het is niet zijn bedoeling geweest om zo over te komen, áls dat wel zo was dan spijt hem dat natuurlijk.....
Wat een mooie redevoering. Hoe erg kan je kruipen. Maar voor dat geld is 't wel voor te stellen.
Houdt toch op Sacher!!! Dit is een foute man. Heeft niets te zoeken in de volksvertegenwoordiging.quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als je een beetje kon lezen had je gezien dat precies hetzelfde beweer.
Ik ben alleen zo vrij het schenden van deze norm door een stel jonge primaten op een speelplaats voor laagschedeligen met teveel testosteron en gewillige grietjes als onontkoombaar te zien en ook overigens niet erg verwijtbaar. Het is de natuur, stupid. Dat de beleidsmakers daat schijt aan willen hebben is vooral een beetje dom.
Nee hoor, met die wet wil je juist voorkomen dat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Gezagsverhouding is een delicaat iets en vrijwilligheid is dan altijd in twijfel te trekken, ook al beweren beide partijen dat daarvan sprake is. It's the law, stupid. Juist omdat de beleidsmakers weten wat de natuur is proberen ze die ook te controleren, omdat je niet zorgvuldig genoeg kan omgaan met het menselijke aspect en de menselijke psyche.quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als je een beetje kon lezen had je gezien dat precies hetzelfde beweer.
Ik ben alleen zo vrij het schenden van deze norm door een stel jonge primaten op een speelplaats voor laagschedeligen met teveel testosteron en gewillige grietjes als onontkoombaar te zien en ook overigens niet erg verwijtbaar. Het is de natuur, stupid. Dat de beleidsmakers daat schijt aan willen hebben is vooral een beetje dom.
Oh zeker hoor, maar dat heeft niets met zijn wederwaardigheden in Ermelo te maken.quote:Op maandag 15 november 2010 18:53 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Ik niet, kijk eens naar het grote geheel hier, deze man heeft niets te zoeken in zijn huidige functie.
Schandalig gewoon!
Hij heeft toch gewoon de wet overtreden in Ermeloquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Oh zeker hoor, maar dat heeft niets met zijn wederwaardigheden in Ermelo te maken.
Wel zodra dit gebeurt vanuit een machtsverhouding.quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef Sachertorte het volgende:
Ik ben alleen zo vrij het schenden van deze norm door een stel jonge primaten op een speelplaats voor laagschedeligen met teveel testosteron en gewillige grietjes als onontkoombaar te zien en ook overigens niet erg verwijtbaar.
quote:Het is de natuur, stupid. Dat de beleidsmakers daat schijt aan willen hebben is vooral een beetje dom.
So what? Ik heb ook wel eens een regel geschonden, jij ongetwijfeld ook. Het gaat om de ernst van de regelschending, en die was ic zeer gering.quote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon de wet overtreden in Ermelo
En, wat zeggen Henk en Ingrid? Dat ze het wel snappen omdat ze ook een Eric L. in de familie hebben?quote:Op maandag 15 november 2010 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel leuk dat het woord 'ontnemen' zo vaak valt. Hij heeft heul wel straf gehad!
Oh de SBS vraagt even wat meningen op de straat.
Okay dan zijn we het in elk geval erover eens dat hij eigenlijk weg moet.quote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Oh zeker hoor, maar dat heeft niets met zijn wederwaardigheden in Ermelo te maken.
Het ging om een misdrijf, namelijk ontucht met misbruik van gezag.quote:Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
So what? Ik heb ook wel eens een regel geschonden, jij ongetwijfeld ook. Het gaat om de ernst van de regelschending, en die was ic zeer gering.
'Ja das niet goed he, das niet goed'.quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
En, wat zeggen Henk en Ingrid? Dat ze het wel snappen omdat ze ook een Eric L. in de familie hebben?
Wat een gereutel...quote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee hoor, met die wet wil je juist voorkomen dat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Gezagsverhouding is een delicaat iets en vrijwilligheid is dan altijd in twijfel te trekken, ook al beweren beide partijen dat daarvan sprake is. It's the law, stupid. Juist omdat de beleidsmakers weten wat de natuur is proberen ze die ook te controleren, omdat je niet zorgvuldig genoeg kan omgaan met het menselijke aspect en de menselijke psyche.
Wat hebben Marokkanen hiermee te maken?quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Dat zeggen veel Marokkanen ook al jaren.
Henk is er zelf ook eentje.quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
En, wat zeggen Henk en Ingrid? Dat ze het wel snappen omdat ze ook een Eric L. in de familie hebben?
Daar zitten ook een boel Eric L.'s tussen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat hebben Marokkanen hiermee te maken?
Nee, dit gaat namelijk in tegen alles waar de PVV voor zei te staan.quote:
Natuurlijk. Het is zeer kwalijk dat hij dit verzwegen heeft. Dat is veel erger dan die 'ontucht'.quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Okay dan zijn we het in elk geval erover eens dat hij eigenlijk weg moet.
Beste opmerking in het topic wmb, wat een show zeg, ik weet eindelijk hoe een live cirkle jerking is.quote:
Henk zwaffelt ook brievenbussen?quote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Henk is er zelf ook eentje.En Ingrid probeert soms wel: "Rustig, Henk, rustig ..." maar als het puntje bij het paaltje komt is ze gewoon met Henk eens.
Nee tuurlijk niet. Dit is geweldig voor mensen die een hekel hebben aan de PVV zoals ik!quote:
Ga heen, als men dit van te voren wist dan stond ie NOOIT op de lijst.quote:Op maandag 15 november 2010 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dit gaat namelijk in tegen alles waar de PVV voor zei te staan.
Law & Order, mijn reet. Alleen voor bepaalde burgers kennelijk.
Als PVV'er moet je dat al eerder mee hebben gemaakt, bij ieder willekeurig artikel over moslims/Marokkanen/etc.quote:Op maandag 15 november 2010 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beste opmerking in het topic wmb, wat een show zeg, ik weet eindelijk hoe een live cirkle jerking is.
1 iemand wist het in ieder geval al van te voren.quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga heen, als men dit van te voren wist dan stond ie NOOIT op de lijst.
En waarom zit ie nu nog steeds in de PVV-fractie dan?quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjonge Sacher, dit is een VOLKSVERTEGENWOORIGER!!! WIlders wil toch onbesproken gedrag en niets te maken hebben met dit soort praktijken???quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat een gereutel...
Het gaat hier niet om de bloem der natie, maar om laagopgeleiden die de hele dag fysiek met elkaar actief zijn en op elkaars lip zitten. Het is onontkoombaar dat er dan relaties ontstaan. Dan kun je wel een mooi regeltje bedenken waarin je dit strafbaar stelt omwille van mogelijk misbruik van een gezagsverhouding, maar daarmee voorkom je dit soort dingen heus niet en overigens is het daadwerkelijk misbruiken van de gezagsverhouding ook niet gegeven.
Wat mij verder opvalt is dat het vergrijp van dhr Lucassen epische proporties aanneemt, en ondertussen iedere andere crimineel vooral maar niet hard gestraft moet worden. Is er een linkse die me dit kan uitleggen?
De wet is ook van toepassing op laagopgeleide die de hele dag fysiek met elkaar actief zijn en op elkaars lip zitten, voor hen gelden geen uitzonderingen op de wet omdat ze laag opgeleid zijn. Het is misschien onontkoombaar dat relaties ontstaan, maar de wet regelt dat de relaties die met een gezaghebbende ontstaan volgens diezelfde wet strafbaar zijn. Als je een relatie met een ondergeschikte begint is er per definitie sprake van misbruik van machtsverhouding volgens diezelfde wet. Wat snap je daar nu niet aan?quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat een gereutel...
Het gaat hier niet om de bloem der natie, maar om laagopgeleiden die de hele dag fysiek met elkaar actief zijn en op elkaars lip zitten. Het is onontkoombaar dat er dan relaties ontstaan. Dan kun je wel een mooi regeltje bedenken waarin je dit strafbaar stelt omwille van mogelijk misbruik van een gezagsverhouding, maar daarmee voorkom je dit soort dingen heus niet en overigens is het daadwerkelijk misbruiken van de gezagsverhouding ook niet gegeven.
Wat mij verder opvalt is dat het vergrijp van dhr Lucassen epische proporties aanneemt, en ondertussen iedere andere crimineel vooral maar niet hard gestraft moet worden. Is er een linkse die me dit kan uitleggen?
Dan had hij dat zo tegen Wilders moeten zeggen toen hij hem vroeg of hij niets te verbergen had.quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat een gereutel...
Maar nu men het achteraf weet is het geen probleem hem op de lijst te laten?quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pot > ketel.quote:
Oké. Relevante waarde? Geen.quote:Het gaat hier niet om de bloem der natie, maar om laagopgeleiden die de hele dag fysiek met elkaar actief zijn en op elkaars lip zitten.
Het gaat iets verder dan alleen het hebben van een relatie.quote:Het is onontkoombaar dat er dan relaties ontstaan.
Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?quote:Dan kun je wel een mooi regeltje bedenken waarin je dit strafbaar stelt omwille van mogelijk misbruik van een gezagsverhouding, maar daarmee voorkom je dit soort dingen heus niet
Eh, jawel.quote:en overigens is het daadwerkelijk misbruiken van de gezagsverhouding ook niet gegeven.
Als je de situatie van Lucassen vergoeilijkt, moet het ook niet al te moeilijk zijn om hier een antwoord op te geven.quote:Wat mij verder opvalt is dat het vergrijp van dhr Lucassen epische proporties aanneemt, en ondertussen iedere andere crimineel vooral maar niet hard gestraft moet worden. Is er een linkse die me dit kan uitleggen?
Waarom stat hij dan nu nog op de lijst?? Pluche geile Wilders...quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh ik wist helemaal niet dat ik op de PVV gestemd had, maar als jij het zegtquote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als PVV'er moet je dat al eerder mee hebben gemaakt, bij ieder willekeurig artikel over moslims/Marokkanen/etc.
Zinloze uitlokkende opmerkingquote:Op maandag 15 november 2010 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Leuk dat Sacher het toch voor elkaar krijgt iedereen op de kast te jagen.
HBO 'jurist' zeker?quote:Op maandag 15 november 2010 19:12 schreef Arglist het volgende:
[..]
De wet is ook van toepassing op laagopgeleide die de hele dag fysiek met elkaar actief zijn en op elkaars lip zitten, voor hen gelden geen uitzonderingen op de wet omdat ze laag opgeleid zijn. Het is misschien onontkoombaar dat relaties ontstaan, maar de wet regelt dat de relaties die met een gezaghebbende ontstaan volgens diezelfde wet strafbaar zijn. Als je een relatie met een ondergeschikte begint is er per definitie sprake van misbruik van machtsverhouding volgens diezelfde wet. Wat snap je daar nu niet aan?
Trouwens, gezien je het gereutel noemt snap ik wel degelijk dat je het niet begrijpt.
Je kan hoog of laag springen maar wat je zegt gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Ah, we gaan inhoudelijk!quote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
HBO 'jurist' zeker?
Een gratis advies: bemoei je niet met discussies die je boven de pet gaan.
haha vriend, je zou eens moeten weten. Maar bedankt voor de constatering dat je inhoudelijk weinig in te brengen hebt. Hoewel die bevestiging niet echt nodig was.quote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
HBO 'jurist' zeker?
Nou, jij hebt wel een hele hoge pet op van onze jongens en meisjes in het leger.quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de bloem der natie, maar om laagopgeleiden die de hele dag fysiek met elkaar actief zijn en op elkaars lip zitten. Het is onontkoombaar dat er dan relaties ontstaan.
Ad hominems volgen standaard bij een gebrek aan redelijke argumenten. Met andere woorden: uitgeluld.quote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
HBO 'jurist' zeker?
Lucassen is natuurlijk een domme primaat, en hij had ook moeten opstappen, maar zo'n salaris krijgt hij natuurlijk nergens anders, dus hij wil niet. Dan is de keus: laten zitten of stekker eruit. Over zoiets laat je dan geen kabinet vallen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan had hij dat zo tegen Wilders moeten zeggen toen hij hem vroeg of hij niets te verbergen had.
Nu brengt hij de hele PVV in gevaar.
En ik weet nog steeds niet waarom hij niet opstapt als hij zo begaan is met de PVV, de heer Wilders en hun idealen.
We wachten rustig op de volgende selectiefout die aan het licht komtquote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Lucassen is natuurlijk een domme primaat, en hij had ook moeten opstappen, maar zo'n salaris krijgt hij natuurlijk nergens anders, dus hij wil niet. Dan is de keus: laten zitten of stekker eruit. Over zoiets laat je dan geen kabinet vallen.
Selectiefoutje van Wilders.
Kun je je de ravage al voorstellen als Wilders in alle provincies mee gaat doen?quote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
We wachten rustig op de volgende selectiefout die aan het licht komt
Volgens de website van de PVV heeft dhr. Lucassen Atheneum genoten.quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat een gereutel...
Zou niet de eerste PVV'er zijn die er diploma's bij fantaseert...quote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens de website van de PVV heeft dhr. Lucassen Atheneum genoten.
Niet zo laagopgeleid dus...tenzij hij dat ook gelogen heeft.
Pas op voor Shariaquote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef mlg het volgende:
[..]
Vind je dit nou sympathiek om te zeggen? Veel volwassene mensen zien dit soort uitspraken als kinderlijk. Ik ben los van hun harde taal jegens de allochtonen ook niet bepaald een pleiter van de partij, maar zulke kinderachtige shit zou ik zelfs niet op een forum durven te zeggen.
Ik zie bij jou de typische HBO vaardigheid om de boekjes na te praten, maar een beetje zelfstandig nadenken: ho maar.quote:Op maandag 15 november 2010 19:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
haha vriend, je zou eens moeten weten. Maar bedankt voor de constatering dat je inhoudelijk weinig in te brengen hebt. Hoewel die bevestiging niet echt nodig was.
Koffie zetten en stemmen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef trekhengel het volgende:
Hij heeft nu dus geen woordvoerderschap/portefeuille meer. Wat doet hij dan nog wel?
Jouw reddering is gestoeld op 'het zijn maar laag opgeleide mensen' en 'dat is de natuur'. Terwijl ik zeg dat die regels er niet voor niets zijn, juist om mensen te beschermen. Dat staat zo niet in 'het boekje' maar dat is de geest van die wet, namelijk om te voorkomen dat mensen in een gezagsverhouding relaties met elkaar aangaan. Waarom wil je dat voorkomen? Omdat de machtsverhouding voor een afhankelijkheidsrelatie zorgt, en een relatie daarom niet wenselijk is. Ja, inderdaad, over armoede cirkelredeneringen gesproken. Maar de beleidsmakers zijn volgens jou fout, omdat ze geen rekening houden met 'laagopgeleide' en 'de natuur', terwijl het hun doel is om dingen die kunnen plaatsvinden, juist te voorkomen door ze te verbieden....quote:Op maandag 15 november 2010 19:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik zie bij jou de typische HBO vaardigheid om de boekjes na te praten, maar een beetje zelfstandig nadenken: ho maar.
Mijn stukjes in dit topic staan vol met argumenten waarom de fout hier primair ligt bij de beleids/regelmakers binnen defensie. En jij stelt daar tegenover: Lucassen zit fout, want hij heeft een regel geschonden. Een armoedige cirkelredenering.
Koninkrijksrelaties blijft hij doen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef trekhengel het volgende:
Hij heeft nu dus geen woordvoerderschap/portefeuille meer. Wat doet hij dan nog wel?
??quote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef trekhengel het volgende:
Hij blijft toch woordvoerder van Wonen?quote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef trekhengel het volgende:
Niet meer dus. Dat is de "enorme" straf die Wilders hem heeft opgelegd.quote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij blijft toch woordvoerder van Wonen?
Ieder geval woordvoerder Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.quote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij blijft toch woordvoerder van Wonen?
Zo'n adellijke functie past hem zeker binnen de PVV.quote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Koninkrijksrelaties blijft hij doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |