Het gevoel voor nuance wat je zo plots is komen waaien is bijna meelijwekkend.quote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen kinderen misbruiken en volstrekt natuurlijk en acceptabel gedrag vertonen?
Ah, dus die excuses zijn slechts een wassen neus?quote:Er is niemand werkelijk geschaad door Lucassen, althans in Ermelo.
ik denk wel dat hij oprecht voor lul stond!quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lucassen net bij Netwerk, wat een prachtig stukje televisie. Was er iemand die geloofde dat hij oprecht spijt had? Hij stond daar maar een beetje te mompelen dat hij verkeerde inschattingen had gemaakt, laat me niet lachen man.
Oh, en de buren waren natuurlijk leugenaars, maar hij bood wel zijn excuses aan hen aan. Lekker dubbel signaal.
Leider Geert heeft gesproken. Dit moest hij waarschijnlijk doen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lucassen net bij Netwerk, wat een prachtig stukje televisie. Was er iemand die geloofde dat hij oprecht spijt had? Hij stond daar maar een beetje te mompelen dat hij verkeerde inschattingen had gemaakt, laat me niet lachen man.
Oh, en de buren waren natuurlijk leugenaars, maar hij bood wel zijn excuses aan hen aan. Lekker dubbel signaal.
Hij herkende zich er inderdaad niet in... Het is niet zijn bedoeling geweest om zo over te komen, áls dat wel zo was dan spijt hem dat natuurlijk.....quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Allang afgelopen.quote:
Als je een beetje kon lezen had je gezien dat precies hetzelfde beweer.quote:Op maandag 15 november 2010 18:52 schreef betyar het volgende:
[..]
De militaire orde of gezag is geschaad door zijn gedrag in Ermelo. Ontucht is ontucht en heeft in dit geval niks te maken met gedwongen/vrijwillig/minderjarig.
Iemands formele prestaties laten afhangen van de bereidwilligheid tot het hebben van seks noem je vrije wil?quote:Op maandag 15 november 2010 18:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat is er belachelijk aan het normaal vinden dat de ene leeftijdsgenoot met de andere leeftijdsgenoot op het werk uit vrije wil een relatie aangaat?
quote:Ben je wereldvreemd?
Hij was geen gentleman geweest, en had 'baldadig' gedrag vertoond. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hij herkende zich er inderdaad niet in... Het is niet zijn bedoeling geweest om zo over te komen, áls dat wel zo was dan spijt hem dat natuurlijk.....
Wat een mooie redevoering. Hoe erg kan je kruipen. Maar voor dat geld is 't wel voor te stellen.
Houdt toch op Sacher!!! Dit is een foute man. Heeft niets te zoeken in de volksvertegenwoordiging.quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als je een beetje kon lezen had je gezien dat precies hetzelfde beweer.
Ik ben alleen zo vrij het schenden van deze norm door een stel jonge primaten op een speelplaats voor laagschedeligen met teveel testosteron en gewillige grietjes als onontkoombaar te zien en ook overigens niet erg verwijtbaar. Het is de natuur, stupid. Dat de beleidsmakers daat schijt aan willen hebben is vooral een beetje dom.
Nee hoor, met die wet wil je juist voorkomen dat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Gezagsverhouding is een delicaat iets en vrijwilligheid is dan altijd in twijfel te trekken, ook al beweren beide partijen dat daarvan sprake is. It's the law, stupid. Juist omdat de beleidsmakers weten wat de natuur is proberen ze die ook te controleren, omdat je niet zorgvuldig genoeg kan omgaan met het menselijke aspect en de menselijke psyche.quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als je een beetje kon lezen had je gezien dat precies hetzelfde beweer.
Ik ben alleen zo vrij het schenden van deze norm door een stel jonge primaten op een speelplaats voor laagschedeligen met teveel testosteron en gewillige grietjes als onontkoombaar te zien en ook overigens niet erg verwijtbaar. Het is de natuur, stupid. Dat de beleidsmakers daat schijt aan willen hebben is vooral een beetje dom.
Oh zeker hoor, maar dat heeft niets met zijn wederwaardigheden in Ermelo te maken.quote:Op maandag 15 november 2010 18:53 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Ik niet, kijk eens naar het grote geheel hier, deze man heeft niets te zoeken in zijn huidige functie.
Schandalig gewoon!
Hij heeft toch gewoon de wet overtreden in Ermeloquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Oh zeker hoor, maar dat heeft niets met zijn wederwaardigheden in Ermelo te maken.
Wel zodra dit gebeurt vanuit een machtsverhouding.quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef Sachertorte het volgende:
Ik ben alleen zo vrij het schenden van deze norm door een stel jonge primaten op een speelplaats voor laagschedeligen met teveel testosteron en gewillige grietjes als onontkoombaar te zien en ook overigens niet erg verwijtbaar.
quote:Het is de natuur, stupid. Dat de beleidsmakers daat schijt aan willen hebben is vooral een beetje dom.
So what? Ik heb ook wel eens een regel geschonden, jij ongetwijfeld ook. Het gaat om de ernst van de regelschending, en die was ic zeer gering.quote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon de wet overtreden in Ermelo
En, wat zeggen Henk en Ingrid? Dat ze het wel snappen omdat ze ook een Eric L. in de familie hebben?quote:Op maandag 15 november 2010 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel leuk dat het woord 'ontnemen' zo vaak valt. Hij heeft heul wel straf gehad!
Oh de SBS vraagt even wat meningen op de straat.
Okay dan zijn we het in elk geval erover eens dat hij eigenlijk weg moet.quote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Oh zeker hoor, maar dat heeft niets met zijn wederwaardigheden in Ermelo te maken.
Het ging om een misdrijf, namelijk ontucht met misbruik van gezag.quote:Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
So what? Ik heb ook wel eens een regel geschonden, jij ongetwijfeld ook. Het gaat om de ernst van de regelschending, en die was ic zeer gering.
'Ja das niet goed he, das niet goed'.quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
En, wat zeggen Henk en Ingrid? Dat ze het wel snappen omdat ze ook een Eric L. in de familie hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |