abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88745812
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:51 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Zoiets vergelijken met bejaarden aan het janken krijgen met je geschreeuw en gescheld. :')
:?
  maandag 15 november 2010 @ 17:59:08 #102
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88745853
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Het begrip zero-tolerance krijgt een heel nieuwe dimensie zo.
:D

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De regering gaat voor. Dat heeft Wilders goed beseft. En Lucassen moet zijn portefeuille inleveren.

En ach, Fatima Elatik mag ook weer terug in de functie waar ze eerder is weggegaan na miljoenen over de balk te hebben gesmeten, maar ik denk zomaar dat we daar geen 10 topics vol over krijgen.
Klopt, (teveel) geld uitgeven als wethouder genereert geen 10 topics. Dat heeft een reden. Dat jij dat niet kan bedenken is typerend. Ontucht, dat feit verdoezelen bij je politieke carriere, buurtbewoners intimideren, de auto van je zwager aan gort slaan? He kijk daar, een politicus die teveel geld uitgeeft. Ben je nu aan het trollen of gewoon dom aan het doen?
Géén kloon van tvlxd!
pi_88745908
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:?
Van Lucassen, niet van jou.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  maandag 15 november 2010 @ 18:00:42 #104
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_88745919
Je zal maar op dit clubje vol tuig gestemd hebben. (2e LPF)

Ezel, steen, 3x
pi_88745943
De tokkiepartij laat een supertokkie gewoon zitten. Goh :s).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_88746010
Ik had echt gedacht dat zijn financiers die gast een flinke som geld zouden geven om met stille trom en zonder zetel te vertrekken...
know'm sayin?
word? word.
pi_88746138
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:02 schreef alors het volgende:
Ik had echt gedacht dat zijn financiers die gast een flinke som geld zouden geven om met stille trom en zonder zetel te vertrekken...
Wilders zegt dat ie nieteens geld heeft om zijn mensen minimala te screenen, laat staan om ze jarenlang door te betalen als ze vrijwillig aftreden...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 november 2010 @ 18:07:20 #108
862 Arcee
Look closer
pi_88746173
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:57 schreef eriksd het volgende:
Het nut van dit debat?
Zout in Wilders' wond strooien. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 15 november 2010 @ 18:07:49 #109
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88746190
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zout in Wilders' wond strooien. :s)
Die komt niet denk ik.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 15 november 2010 @ 18:08:01 #110
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88746196
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:06 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Wilders zegt dat ie nieteens geld heeft om zijn mensen minimala te screenen, laat staan om ze jarenlang door te betalen als ze vrijwillig aftreden...
Waarom zou Wilders ze dan doorbetalen? :?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_88746238
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:07 schreef eriksd het volgende:

[..]

Die komt niet denk ik.
dat zou schofterig zijn :')
  maandag 15 november 2010 @ 18:10:08 #112
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88746271
quote:
Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Montov het volgende:

[..]

Wilders is nog steeds een hardliner, alleen voor anderen. Zijn eigen partij/mensen/macht blijft buiten schot. Dat is het kwalijke.
En laten we niet beginnen over hypocrisie, of wil je niet zeggen dat jouw mening volledig anders zou zijn als het hier ging om GroenLinks?

[..]

Ja, haha, ja. Dat is een goede. Behalve dan dat hij niet weg wilde.

[..]

Schuld van links. Uiteraard. Iedereen van de PVV staat op de pedolijst, behalve dan de PVV'ers die niet met minderjarigen seks hebben gehad. :')

[..]

Precies, machtspolitiek. Hang naar het pluche. Een leugenaar en hooligan het hand boven het hoofd houden om de zetel te behouden. En dat moedig jij aan. Het erge is, ik denk dat jij helemaal niet hypocriet bent omdat ontucht en vernielingen helemaal niet zo erg zijn in jouw hoofd. Dat is denk ik het pijnlijke aan deze klucht.
Ontucht, is dat niet een beetje groot woord voor een begin twintiger die stijfstaand van de testosteron seksuele handelingen ontplooit met een zo goed als leeftijdsgenote - uiteraard geheel vrijwillig?

Het enige kwalijke in deze zaak is dat Lucassen dit verzwegen heeft. Het linkse tuig hoopt nu natuurlijk dat het kabinet valt over zoiets onbenulligs, gelukkig is Wilders verstandiger dan die landverraders hun zin te geven.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  maandag 15 november 2010 @ 18:12:02 #113
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88746336
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 18:01 schreef du_ke het volgende:
De tokkiepartij laat een supertokkie gewoon zitten. Goh :s).
Vind je dit nou sympathiek om te zeggen? Veel volwassene mensen zien dit soort uitspraken als kinderlijk. Ik ben los van hun harde taal jegens de allochtonen ook niet bepaald een pleiter van de partij, maar zulke kinderachtige shit zou ik zelfs niet op een forum durven te zeggen.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88746354
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:10 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ontucht, is dat niet een beetje groot woord voor een begin twintiger die stijfstaand van de testosteron seksuele handelingen ontplooit met een zo goed als leeftijdsgenote - uiteraard geheel vrijwillig?

Het enige kwalijke in deze zaak is dat Lucassen dit verzwegen heeft. Het linkse tuig hoopt nu natuurlijk dat het kabinet valt over zoiets onbenulligs, gelukkig is Wilders verstandiger dan die landverraders hun zin te geven.
Iemand die seks heeft met ondergeschikten laat gewoon blijken niet geschikt te zijn om een functie met macht uit te oefenen.

Een beetje vent laat zich niet leiden door testosteron.
pi_88746409
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:59 schreef Montov het volgende:

[..]

[..]

Klopt, (teveel) geld uitgeven als wethouder genereert geen 10 topics. Dat heeft een reden. Dat jij dat niet kan bedenken is typerend. Ontucht, dat feit verdoezelen bij je politieke carriere, buurtbewoners intimideren, de auto van je zwager aan gort slaan? He kijk daar, een politicus die teveel geld uitgeeft. Ben je nu aan het trollen of gewoon dom aan het doen?
Nou, ik ben er niet dol op als een politicus miljoenen verspilt en vervolgens gewoon weer terug mag komen. Daar hebben ze dus niets van geleerd.
En Lucassen heeft zijn portefeuille in moeten leveren, dus die wordt bestraft. Ik had hem ook liever zien vertrekken en nog liever dat hij helemaal niet op die post was gekomen. Hij had kunnen weten dat alles uit zijn verleden onder de loep gelegd zou worden, dus erg dom van hem.
pi_88746416
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Iemand die seks heeft met ondergeschikten laat gewoon blijken niet geschikt te zijn om een functie met macht uit te oefenen.

Sacher is prominent lid van de goedpraatcolonne :s)
pi_88746437
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, er is nu toch een precedent geschapen dat je gewoon aan mag blijven, maar dan met iets minder werk...
Lucassen is blij joh, minder werk en hetzelfde salaris.

Wilders: De man die van aanpakken weet! :X
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  maandag 15 november 2010 @ 18:14:56 #118
294269 mlg
pi_88746471
Zien jullie nou, zo erg is Geert nou ook weer niet. :)
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 18:14:57 #119
236264 crew  capricia
pi_88746472
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, ik ben er niet dol op als een politicus miljoenen verspilt en vervolgens gewoon weer terug mag komen. Daar hebben ze dus niets van geleerd.
En Lucassen heeft zijn portefeuille in moeten leveren, dus die wordt bestraft. Ik had hem ook liever zien vertrekken en nog liever dat hij helemaal niet op die post was gekomen. Hij had kunnen weten dat alles uit zijn verleden onder de loep gelegd zou worden, dus erg dom van hem.
Hij hoeft toch niet zijn hele portefeuille in te leveren?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88746481
quote:

[..]

En Lucassen heeft zijn portefeuille in moeten leveren, dus die wordt bestraft.
Poeh, poeh, wat een straf! En hij heeft inderdaad niet zijn hele portefeuille ingeleverd, alleen een paar delen ervan.
pi_88746483
quote:

[..]

Nee, zo heet dat nu eenmaal. En uiteraard is het probleem juist de vrijwilligheid, het gaat om de gezagsverhouding. Ook was hij geen begintwintiger meer.

quote:
Het is gewoon slap, theedrinken met buurtterorristen en zedendelinquenten, pappen en nat houden, niks aanpakken, door laten etteren, draaien en goedpraten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_88746498
quote:

[..]

Te simpel voor woorden deze reactie. Simpel klootjesvolk in nederland :N
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  maandag 15 november 2010 @ 18:16:44 #123
294269 mlg
pi_88746535
Hij is ook publieke geschandnageld, dat is ook een straf op zichzelf.
pi_88746560
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:15 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Oh ja? Leg eens uit wat er niet klopt aan deze post en waarom je me als klootjesvolk betitelt ?
  maandag 15 november 2010 @ 18:17:25 #125
294269 mlg
pi_88746566
quote:

[..]

Er worden hier niet hele strenge eisen aan modjes gesteld inderdaad :)
pi_88746567
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef mlg het volgende:
Hij is ook publieke geschandnageld, dat is ook een straf op zichzelf.
Ach de lieverd toch.
pi_88746576
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom zou Wilders ze dan doorbetalen? :?
Als Wilders zijn geldschieters (volgens Alors hierboven dan he) Lucassen wel af hadden kunnen kopen met een mooie gouden handdruk of doorbetaling van zijn kamersalaris, dan was het mogelijk anders gelopen. Maar Wilders zit volgens mij echt niet zo dik in de poen en heeft niet zoveel geldschieters.... dus afkopen ging niet, dus dan is de keuze óf kabinet en gedoogakkoord laten varen óf hem voor spek en bonen in de fractie laten zitten.
  maandag 15 november 2010 @ 18:18:10 #128
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88746597
quote:

[..]

Leg uit.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 15 november 2010 @ 18:18:45 #129
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88746620
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Als Wilders zijn geldschieters (volgens Alors hierboven dan he) Lucassen wel af hadden kunnen kopen met een mooie gouden handdruk of doorbetaling van zijn kamersalaris, dan was het mogelijk anders gelopen. Maar Wilders zit volgens mij echt niet zo dik in de poen en heeft niet zoveel geldschieters.... dus afkopen ging niet, dus dan is de keuze óf kabinet en gedoogakkoord laten varen óf hem voor spek en bonen in de fractie laten zitten.
Niet alleen dat, maar je kan ook geen kamerleden afkopen, dat gaat tegen alle principes van de parlementaire democratie in.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
  maandag 15 november 2010 @ 18:18:52 #130
294269 mlg
pi_88746626
Maar als ik Lucassen was, had ik voor zijn aanstellen toch wel mijn excuses aangeboden aan de buurt om daar in ieder geval geen nadeel van te ondervinden.
pi_88746643
Wat ik niet snap, Wilders zegt: die Lucassen moet zich gaan bewijzen in de fractie, vertrouwen tergwinnen.
Hij heeft volgens Wilders toch niets ergs gedaan, waarom zou hij zich moeten bewijzen of vertrouwen terugwinnen?
Omdat hij volgens Wilders zeggen ook niets ergs heeft gedaan, is het toch ook niet erg dat Lucassen deze feiten had verzwegen bij zijn sollicitatie?
Het resultaat van de sollicitatie zou toch niet anders hebben kunnen zijn dan nu het geval is. Volgens Wilders heeft-ie niets ergs gedaan nl.
I´m back.
  maandag 15 november 2010 @ 18:19:43 #132
294269 mlg
pi_88746669
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef eriksd het volgende:

[..]

Leg uit.
Waarom is hij uitleg aan jou verschuldigd? Volgens mij kan Lavendell wel voor zichzelf praten, of denk je dat zo onbekwaam is?
pi_88746680
Hij (Lucassen) is onderweg naar 1Vandaag.
pi_88746695
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ja? Leg eens uit wat er niet klopt aan deze post en waarom je me als klootjesvolk betitelt ?
Die man heeft zijn buurt geterroriseerd, de auto van zijn zwager aan gort geslagen en daar bovenop nog eens betrokken bij die ontuchtzaak. Maar omdat hij nu een paar functies neer legt is dat goed genoeg gestraft. Maar een marrokaan die overlast veroorzaakt moet meteen het land uit gesodemieterd worden of nog liever in de knieschijven geschoten.
Dat is inderdaad een reactie voor dom klootjesvolk.
Als andere politici echt dingen misdaan hebben dan zullen ze ook niet meer in functie mogen treden.
pi_88746727
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat al bezig?
I´m back.
pi_88746738
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de achterban hier net zo op reageren als op een Marokkaan die zijn onschuld bepleit?
pi_88746792
Dus de woordvoerder van Wijken en Defensie viel z'n buren lastig, en neukte zijn ondergeschikten.

Hij loog daarover tegen Wilders.

Maar hij mag wel gewoon blijven zitten in de fractie.

Hoezo ongeloofwaardig. :{
pi_88746797
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is dat al bezig?
Yep, maar Eric was er nog niet dus dat komt nog.
pi_88746798
quote:
6s.gif Op maandag 15 november 2010 18:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou de achterban hier net zo op reageren als op een Marokkaan die zijn onschuld bepleit?
Marokkanen mag je doorrijden als ze een tasje stelen.
I´m back.
pi_88746799
Zouden Lucassen en Wilders thee hebben genuttigd tijdens hun gesprekken? Maar goed, we weten nu hoe je er bij de PVV er vanaf komt. Gewoon je excuses aanbieden en er wordt er dan niet meer over gesproken! Stelletje softies...
  maandag 15 november 2010 @ 18:22:48 #141
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88746808
ik heb mijn popcorn alweer in de magnetron gedaan.. ik ga zo op het puntje van de bank knabbelen..

wat een wrede soap is dit toch!!!!!
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 15 november 2010 @ 18:23:08 #142
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88746824
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Die man heeft zijn buurt geterroriseerd, de auto van zijn zwager aan gort geslagen en daar bovenop nog eens betrokken bij die ontuchtzaak. Maar omdat hij nu een paar functies neer legt is dat goed genoeg gestraft. Maar een marrokaan die overlast veroorzaakt moet meteen het land uit gesodemieterd worden of nog liever in de knieschijven geschoten.
Als andere politici echt dingen misdaan hebben dan zullen ze ook niet meer in functie mogen treden.
Ik zie nergens staan dat ze het daadwerkelijk afdoende vindt. Er staat alleen dat gegeven de omstandigheden dit "een straf" is.

Kortom, er wordt niets goedgepraat.
Bis bis bis
pi_88746861
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef Zolcon het volgende:

[..]

En dat heb ik geschreven waar? Dat verzin je er nu even bij. Staat je netjes. En dan noem je mij klootjesvolk? :D
pi_88746886
Zodadelijk Lucassen in Een Vandaag met een verklaring!
  maandag 15 november 2010 @ 18:25:42 #145
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88746940
quote:

[..]

Ontucht is het juiste woord wanneer een leidinggevende in het leger seks heeft met zijn ondergeschikten. Waarom negeer je de werkelijkheid?

quote:
Landverraders, is dat niet een groot woord? Man, wat laat jij je kennen. Hoe de PVV-sympathisanten zich in alle bochten wringen om dit maar te bagatelliseren en te ontkennen. Het is alsof ze geen waarde hechten aan geloofwaardigheid.
Géén kloon van tvlxd!
pi_88746943
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat heb ik geschreven waar? Dat verzin je er nu even bij. Staat je netjes. En dan noem je mij klootjesvolk? :D
Het gaat erom dat de partij waarvan hij lid is dat voorstaat. Niet dat dat jou persoonlijke opvatting is. Het is gewoon meten met twee maten. En dat dat dan goedgepraat wordt omdat hij sorry heeft gezegd en een functie minder heeft (nog steeds zelfde salaris...) vind ik gewoon bijzonder raar.
pi_88747021
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Yep, maar Eric was er nog niet dus dat komt nog.
Die staat natuurlijk nog ergens in een brievenbus te pissen.
Wir haben es gewusst
pi_88747022
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef Arglist het volgende:

[..]

Niet alleen dat, maar je kan ook geen kamerleden afkopen, dat gaat tegen alle principes van de parlementaire democratie in.
Zolang Wilders niet zijn geldschieters openbaar hoeft te maken, kan het wel gebeuren in NL.... Helaas.
Nederland is ongeveer het enige EU-land waar niet alle giften aan politieke partijen openbaar gemaakt worden

[ Bericht 8% gewijzigd door aloe_vera op 15-11-2010 18:36:03 ]
  maandag 15 november 2010 @ 18:29:04 #149
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88747073
quote:
Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Gast, we hebben het hier over de landmacht. De lagere echelons daar worden bevolkt door door primitieve lusten gedreven primaten. Die hebben andere mores, dat is nu eenmaal zo.

De enigen die je iets werkelijk kunt verwijten, zijn de idioten die de landmacht hebben opengesteld voor jonge grietjes, icm met een dergelijke norm. Vergelijkbaar met een snelheidslimiet van 50 op de snelweg en dan huilie huilie doen als er mensen zijn die zich niet aan de regels houden.
pi_88747075
Ondanks dat ik weet dat Wilders wederom gigantisch door de mand is gevallen in mijn ogen, vind ik het knap dat hij het nog steeds voor elkaar krijgt dat mensen dit verhaal goed praten.

Verder is het in mijn ogen schandalig dat zo iemand deel neemt aan onze volksvertegenwoordiging!!! -O-
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
  maandag 15 november 2010 @ 18:29:50 #151
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88747095
Maar alle goedpraters even negerend, Wilders heeft gefaald als leider van de partij om een partijgenoot te laten aftreden als kamerlid. Lucassen heeft schade berokkent aan de partij, heeft het vertrouwen van Wilders zelf en van de PVV-kiezers geschaad, maar wil niet omwille van de partij en van het kabinet aftreden. En nu laat Wilders hem maar in de fractie zitten. Dat is een afgang.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 15 november 2010 @ 18:30:02 #152
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88747103
dat zou wat zijn lucassen komt gewoon niet, maar heeft zich voor de trein gegooid ofzo
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 15 november 2010 @ 18:30:10 #153
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88747109
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de partij waarvan hij lid is dat voorstaat. Niet dat dat jou persoonlijke opvatting is. Het is gewoon meten met twee maten. En dat dat dan goedgepraat wordt omdat hij sorry heeft gezegd en een functie minder heeft (nog steeds zelfde salaris...) vind ik gewoon bijzonder raar.
Dan moet je dat Lavenderrr niet aansmeren.
Bis bis bis
pi_88747125
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef xandra47 het volgende:
Ondanks dat ik weet dat Wilders wederom gigantisch door de mand is gevallen in mijn ogen, vind ik het knap dat hij het nog steeds voor elkaar krijgt dat mensen dit verhaal goed praten.

Verder is het in mijn ogen schandalig dat zo iemand deel neemt aan onze volksvertegenwoordiging!!! -O-
dat is niet knap van hem
dat is niet knap van zijn meelopers
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 18:31:07 #155
236264 crew  capricia
pi_88747143
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Montov het volgende:
Maar alle goedpraters even negerend, Wilders heeft gefaald als leider van de partij om een partijgenoot te laten aftreden als kamerlid. Lucassen heeft schade berokkent aan de partij, heeft het vertrouwen van Wilders zelf en van de PVV-kiezers geschaad, maar wil niet omwille van de partij en van het kabinet aftreden. En nu laat Wilders hem maar in de fractie zitten. Dat is een afgang.
Dit is gewoon een carte-blanche voor iedereen in de PVV fractie... _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88747185
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

dat is niet knap van hem
dat is niet knap van zijn meelopers
Tja hoewel ik het helemaal met je eens ben, krijgt hij het wel voor elkaar!!! Ongelofelijk! :?
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
pi_88747190
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit is gewoon een carte-blanche voor iedereen in de PVV fractie... _O-
Precies. Wilders laat zien dat hij een enorm zwakke leider is en dat je blijkbaar alles bij hem kan maken.
Wir haben es gewusst
  maandag 15 november 2010 @ 18:33:04 #158
104871 remlof
Europees federalist
pi_88747218
Lucassen zou in 1vandaag z'n verhaal komen doen.

Hij is er nog steeds niet :')
  maandag 15 november 2010 @ 18:33:07 #159
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88747220
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Gast, we hebben het hier over de landmacht. De lagere echelons daar worden bevolkt door door primitieve lusten gedreven primaten. Die hebben andere mores, dat is nu eenmaal zo.
Precies, daarom is Lucassen ook veroordeeld. Omdat ontucht niet bij de mores van de landmacht hoort.
Géén kloon van tvlxd!
pi_88747233
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef remlof het volgende:

Hij is er nog steeds niet :')
Dus na een kookboek nu over op Chinees :P.
pi_88747240
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef mlg het volgende:
Vind je dit nou sympathiek om te zeggen? Veel volwassene mensen zien dit soort uitspraken als kinderlijk. Ik ben los van hun harde taal jegens de allochtonen ook niet bepaald een pleiter van de partij, maar zulke kinderachtige shit zou ik zelfs niet op een forum durven te zeggen.
:D :D :D
pi_88747317
quote:

[..]

Nog even en je praat misbruik in de kerk ook goed. "Ach ja, dat hoort er gewoon bij, is nu eenmaal een deel van de doofpot-cultuur joh."
pi_88747344
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef remlof het volgende:

Ben benieuwd.
  maandag 15 november 2010 @ 18:36:23 #164
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88747363
quote:
Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef Montov het volgende:

[..]

Precies, daarom is Lucassen ook veroordeeld. Omdat ontucht niet bij de mores van de landmacht hoort.
Waarom laat je het tweede deel van mijn post weg?
pi_88747421
Daar is 'ie dan!
  maandag 15 november 2010 @ 18:38:06 #166
104871 remlof
Europees federalist
pi_88747426
Ah daar is ie bij 1vandaag.
pi_88747438
En jawel:
quote:
De enigen die je iets werkelijk kunt verwijten, zijn de idioten die de landmacht hebben opengesteld voor jonge grietjes, icm met een dergelijke norm. Vergelijkbaar met een snelheidslimiet van 50 op de snelweg en dan huilie huilie doen als er mensen zijn die zich niet aan de regels houden.
"De enigen die je iets werkelijk kunt verwijten, zijn de idioten die het celibaat hebben ingevoerd." :|W
pi_88747451
Geboren spreker!
Wir haben es gewusst
  maandag 15 november 2010 @ 18:38:55 #169
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88747461
hij is wel ontladen.. boeboeboe

dapper is het wel
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_88747462
Het is in ieder geval een inspirerende spreker. :')
pi_88747471
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:38 schreef trekhengel het volgende:
Geboren spreker!
Lid van de PVV toch?
pi_88747494
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 18:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lid van de PVV toch?
Lid in de brievenbus dacht ik.
Wir haben es gewusst
  maandag 15 november 2010 @ 18:40:23 #173
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88747522
dit gaat wel de komende weken een hot issue worden!

dit is geschiedenis mijn fok vriendjes 8)7
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 15 november 2010 @ 18:40:49 #174
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_88747539
Arme "Esther", nou heeft lieve Eric haar een foutje genoemd.. ;(
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_88747555
Zeg nu gewoon dat je lekker 4 jaar wil blijven zitten en daarna nog eens 4 jaar wachtgeld wil opstrijken. Dan ben je een echte baas!
  maandag 15 november 2010 @ 18:41:19 #176
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_88747562
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:38 schreef trekhengel het volgende:
Geboren spreker!
_O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 15 november 2010 @ 18:41:27 #177
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88747566
quote:
6s.gif Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Onnoman het volgende:
dit gaat wel de komende weken een hot issue worden!

dit is geschiedenis mijn fok vriendjes 8)7
Tja, een fantastische stok om Wilders mee om zijn oren te slaan.
Bis bis bis
  maandag 15 november 2010 @ 18:41:45 #178
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_88747583
Pieter-Jan! Die taal! :o
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_88747587
Hoe je het ook draait, Wilders heeft nu duidelijk laten zien dat hij pluche geil is!!! Ik ben het nooit met hem eens geweest maar als hij het echt anders zag en wilde doen, dan had hij wat mij betreft een kans mogen hebben om te laten zien dat hij iets zou kunnen betekenen voor (een deel ) van Nederland. Die kans is nu verspeeld.

Heel de beweging opdoeken nu want dit wordt niets volgens mij.
  maandag 15 november 2010 @ 18:42:03 #180
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88747600
Lustsergeant Lucassen, las ik ergens.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 15 november 2010 @ 18:42:14 #181
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88747613
Hij heeft het dus wel gezegd...
  maandag 15 november 2010 @ 18:42:27 #182
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88747627
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:41 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tja, een fantastische stok om Wilders mee om zijn oren te slaan.
wat een enorme poppenkast idd. oud adjudant tegenover een oudverkrachter, poolse hoeren, en neonazi's hahaha..

dag zetels pvv
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 18:42:32 #183
236264 crew  capricia
pi_88747632
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef betyar het volgende:
Hij heeft het dus wel gezegd...
Wat precies?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88747636
"Als dat zo over is gekomen."

Kun je kankerhoer in meerdere contexten zeggen? :D
  maandag 15 november 2010 @ 18:42:42 #185
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88747639
quote:
Op maandag 15 november 2010 18:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nog even en je praat misbruik in de kerk ook goed. "Ach ja, dat hoort er gewoon bij, is nu eenmaal een deel van de doofpot-cultuur joh."
Ik praat niks goed linkse lutser, ik wijs er op dat de regelmakers bij defensie de kat op het spek binden en dan vol verbazing reageren als de kat het spek opvreet.

Het is volkomen menselijk gedrag, en regels zullen dit nooit voorkomen. Overigens vond de rechter het ook een vergrijp van niks.
  maandag 15 november 2010 @ 18:42:47 #186
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_88747641
Lucassen staat nu weer te liegen in 1 vandaag
Wie dit leest is gek
pi_88747644
Oh, hij heeft ze wel kankerhoer genoemd, maar als dat verkeerd is overgekomen dan spijt hem dat.
  maandag 15 november 2010 @ 18:43:27 #188
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88747681
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat precies?
dikke zeug, vieze kankerhoer, ik pis in je brievenbus.
  maandag 15 november 2010 @ 18:43:33 #189
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_88747684
Zijn stem? Mogen ze bij de PVV dan zelfstandig denken?
  maandag 15 november 2010 @ 18:43:35 #190
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88747685
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lucassen staat nu weer te liegen in 1 vandaag
het leven is 1 grote leugen wist je dat. en jij trapt er telkens in :D
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 15 november 2010 @ 18:43:51 #191
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88747695
was wel heel snel en kort.. hij had niet eens de tijd om te janken
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_88747706
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik praat niks goed linkse lutser, ik wijs er op dat de regelmakers bij defensie de kat op het spek binden en dan vol verbazing reageren als de kat het spek opvreet.

Het is volkomen menselijk gedrag, en regels zullen dit nooit voorkomen. Overigens vond de rechter het ook een vergrijp van niks.
Sacher, je maakt jezelf belachelijk om niet goed te praten gedrag goed proberen te blijven praten!!
  maandag 15 november 2010 @ 18:44:12 #193
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_88747713
Mooie verklaring hoor :')
pi_88747716
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef betyar het volgende:

[..]

Niet zo stigmatiseren. Hij heeft het dan wel gezegd, maar hij heeft het niet zo bedoeld als dat het is overgekomen.

maandag 15 november 2010 @ 18:44:22 #195
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_88747722
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef Onnoman het volgende:

[..]

het leven is 1 grote leugen wist je dat. en jij trapt er telkens in :D
Ik niet en anderen ook niet blijkbaar
Wie dit leest is gek
pi_88747734
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef betyar het volgende:

[..]

Ja hey, die buren hebben dat gewoon verkeerd opgevat.
  maandag 15 november 2010 @ 18:45:21 #197
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88747750
die zin is zelfs niet voor herhaling vatbaar zo erg
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 15 november 2010 @ 18:45:29 #198
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_88747756
Nou, dit optreden is niet echt in het voordeel van de PVV. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 15 november 2010 @ 18:45:45 #199
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_88747767
"uhm...uhmm..ehh.. niet op deze manier heb ik dat gezegd" :N
Wie dit leest is gek
pi_88747784
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Ladidadida het volgende:
Arme "Esther", nou heeft lieve Eric haar een foutje genoemd.. ;(
Ach, haar verklaring klonk erg ingestudeerd en volgens mij was ze ook niet een van de twee meiden waarvoor hij veroordeeld was (hij was niet haar leidinggevende)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')