quote:Op maandag 15 november 2010 17:51 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Zoiets vergelijken met bejaarden aan het janken krijgen met je geschreeuw en gescheld.

quote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het begrip zero-tolerance krijgt een heel nieuwe dimensie zo.

Klopt, (teveel) geld uitgeven als wethouder genereert geen 10 topics. Dat heeft een reden. Dat jij dat niet kan bedenken is typerend. Ontucht, dat feit verdoezelen bij je politieke carriere, buurtbewoners intimideren, de auto van je zwager aan gort slaan? He kijk daar, een politicus die teveel geld uitgeeft. Ben je nu aan het trollen of gewoon dom aan het doen?quote:Op maandag 15 november 2010 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De regering gaat voor. Dat heeft Wilders goed beseft. En Lucassen moet zijn portefeuille inleveren.
En ach, Fatima Elatik mag ook weer terug in de functie waar ze eerder is weggegaan na miljoenen over de balk te hebben gesmeten, maar ik denk zomaar dat we daar geen 10 topics vol over krijgen.

.
.

Wilders zegt dat ie nieteens geld heeft om zijn mensen minimala te screenen, laat staan om ze jarenlang door te betalen als ze vrijwillig aftreden...quote:Op maandag 15 november 2010 18:02 schreef alors het volgende:
Ik had echt gedacht dat zijn financiers die gast een flinke som geld zouden geven om met stille trom en zonder zetel te vertrekken...

Zout in Wilders' wond strooien.quote:

Die komt niet denk ik.quote:

Waarom zou Wilders ze dan doorbetalen?quote:Op maandag 15 november 2010 18:06 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Wilders zegt dat ie nieteens geld heeft om zijn mensen minimala te screenen, laat staan om ze jarenlang door te betalen als ze vrijwillig aftreden...

Ontucht, is dat niet een beetje groot woord voor een begin twintiger die stijfstaand van de testosteron seksuele handelingen ontplooit met een zo goed als leeftijdsgenote - uiteraard geheel vrijwillig?quote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Montov het volgende:
[..]
Wilders is nog steeds een hardliner, alleen voor anderen. Zijn eigen partij/mensen/macht blijft buiten schot. Dat is het kwalijke.
En laten we niet beginnen over hypocrisie, of wil je niet zeggen dat jouw mening volledig anders zou zijn als het hier ging om GroenLinks?
[..]
Ja, haha, ja. Dat is een goede. Behalve dan dat hij niet weg wilde.
[..]
Schuld van links. Uiteraard. Iedereen van de PVV staat op de pedolijst, behalve dan de PVV'ers die niet met minderjarigen seks hebben gehad.
[..]
Precies, machtspolitiek. Hang naar het pluche. Een leugenaar en hooligan het hand boven het hoofd houden om de zetel te behouden. En dat moedig jij aan. Het erge is, ik denk dat jij helemaal niet hypocriet bent omdat ontucht en vernielingen helemaal niet zo erg zijn in jouw hoofd. Dat is denk ik het pijnlijke aan deze klucht.

Vind je dit nou sympathiek om te zeggen? Veel volwassene mensen zien dit soort uitspraken als kinderlijk. Ik ben los van hun harde taal jegens de allochtonen ook niet bepaald een pleiter van de partij, maar zulke kinderachtige shit zou ik zelfs niet op een forum durven te zeggen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:01 schreef du_ke het volgende:
De tokkiepartij laat een supertokkie gewoon zitten. Goh.

Iemand die seks heeft met ondergeschikten laat gewoon blijken niet geschikt te zijn om een functie met macht uit te oefenen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ontucht, is dat niet een beetje groot woord voor een begin twintiger die stijfstaand van de testosteron seksuele handelingen ontplooit met een zo goed als leeftijdsgenote - uiteraard geheel vrijwillig?
Het enige kwalijke in deze zaak is dat Lucassen dit verzwegen heeft. Het linkse tuig hoopt nu natuurlijk dat het kabinet valt over zoiets onbenulligs, gelukkig is Wilders verstandiger dan die landverraders hun zin te geven.

Nou, ik ben er niet dol op als een politicus miljoenen verspilt en vervolgens gewoon weer terug mag komen. Daar hebben ze dus niets van geleerd.quote:Op maandag 15 november 2010 17:59 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
Klopt, (teveel) geld uitgeven als wethouder genereert geen 10 topics. Dat heeft een reden. Dat jij dat niet kan bedenken is typerend. Ontucht, dat feit verdoezelen bij je politieke carriere, buurtbewoners intimideren, de auto van je zwager aan gort slaan? He kijk daar, een politicus die teveel geld uitgeeft. Ben je nu aan het trollen of gewoon dom aan het doen?

Sacher is prominent lid van de goedpraatcolonnequote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Iemand die seks heeft met ondergeschikten laat gewoon blijken niet geschikt te zijn om een functie met macht uit te oefenen.
Een beetje vent laat zich niet leiden door testosteron.

Lucassen is blij joh, minder werk en hetzelfde salaris.quote:Op maandag 15 november 2010 17:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er is nu toch een precedent geschapen dat je gewoon aan mag blijven, maar dan met iets minder werk...

Hij hoeft toch niet zijn hele portefeuille in te leveren?quote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik ben er niet dol op als een politicus miljoenen verspilt en vervolgens gewoon weer terug mag komen. Daar hebben ze dus niets van geleerd.
En Lucassen heeft zijn portefeuille in moeten leveren, dus die wordt bestraft. Ik had hem ook liever zien vertrekken en nog liever dat hij helemaal niet op die post was gekomen. Hij had kunnen weten dat alles uit zijn verleden onder de loep gelegd zou worden, dus erg dom van hem.

Poeh, poeh, wat een straf! En hij heeft inderdaad niet zijn hele portefeuille ingeleverd, alleen een paar delen ervan.quote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Lucassen heeft zijn portefeuille in moeten leveren, dus die wordt bestraft.

Nee, zo heet dat nu eenmaal. En uiteraard is het probleem juist de vrijwilligheid, het gaat om de gezagsverhouding. Ook was hij geen begintwintiger meer.quote:Op maandag 15 november 2010 18:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ontucht, is dat niet een beetje groot woord voor een begin twintiger die stijfstaand van de testosteron seksuele handelingen ontplooit met een zo goed als leeftijdsgenote - uiteraard geheel vrijwillig?
Het is gewoon slap, theedrinken met buurtterorristen en zedendelinquenten, pappen en nat houden, niks aanpakken, door laten etteren, draaien en goedpraten.quote:Het enige kwalijke in deze zaak is dat Lucassen dit verzwegen heeft. Het linkse tuig hoopt nu natuurlijk dat het kabinet valt over zoiets onbenulligs, gelukkig is Wilders verstandiger dan die landverraders hun zin te geven.

Te simpel voor woorden deze reactie. Simpel klootjesvolk in nederlandquote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik ben er niet dol op als een politicus miljoenen verspilt en vervolgens gewoon weer terug mag komen. Daar hebben ze dus niets van geleerd.
En Lucassen heeft zijn portefeuille in moeten leveren, dus die wordt bestraft. Ik had hem ook liever zien vertrekken en nog liever dat hij helemaal niet op die post was gekomen. Hij had kunnen weten dat alles uit zijn verleden onder de loep gelegd zou worden, dus erg dom van hem.

Oh ja? Leg eens uit wat er niet klopt aan deze post en waarom je me als klootjesvolk betitelt ?quote:Op maandag 15 november 2010 18:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Te simpel voor woorden deze reactie. Simpel klootjesvolk in nederland

Er worden hier niet hele strenge eisen aan modjes gesteld inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 18:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]

Ach de lieverd toch.quote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef mlg het volgende:
Hij is ook publieke geschandnageld, dat is ook een straf op zichzelf.

Als Wilders zijn geldschieters (volgens Alors hierboven dan he) Lucassen wel af hadden kunnen kopen met een mooie gouden handdruk of doorbetaling van zijn kamersalaris, dan was het mogelijk anders gelopen. Maar Wilders zit volgens mij echt niet zo dik in de poen en heeft niet zoveel geldschieters.... dus afkopen ging niet, dus dan is de keuze óf kabinet en gedoogakkoord laten varen óf hem voor spek en bonen in de fractie laten zitten.quote:Op maandag 15 november 2010 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom zou Wilders ze dan doorbetalen?

Leg uit.quote:Op maandag 15 november 2010 18:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]

Niet alleen dat, maar je kan ook geen kamerleden afkopen, dat gaat tegen alle principes van de parlementaire democratie in.quote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Als Wilders zijn geldschieters (volgens Alors hierboven dan he) Lucassen wel af hadden kunnen kopen met een mooie gouden handdruk of doorbetaling van zijn kamersalaris, dan was het mogelijk anders gelopen. Maar Wilders zit volgens mij echt niet zo dik in de poen en heeft niet zoveel geldschieters.... dus afkopen ging niet, dus dan is de keuze óf kabinet en gedoogakkoord laten varen óf hem voor spek en bonen in de fractie laten zitten.

Waarom is hij uitleg aan jou verschuldigd? Volgens mij kan Lavendell wel voor zichzelf praten, of denk je dat zo onbekwaam is?quote:

Die man heeft zijn buurt geterroriseerd, de auto van zijn zwager aan gort geslagen en daar bovenop nog eens betrokken bij die ontuchtzaak. Maar omdat hij nu een paar functies neer legt is dat goed genoeg gestraft. Maar een marrokaan die overlast veroorzaakt moet meteen het land uit gesodemieterd worden of nog liever in de knieschijven geschoten.quote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Leg eens uit wat er niet klopt aan deze post en waarom je me als klootjesvolk betitelt ?

Is dat al bezig?quote:Op maandag 15 november 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij (Lucassen) is onderweg naar 1Vandaag.

Zou de achterban hier net zo op reageren als op een Marokkaan die zijn onschuld bepleit?quote:Op maandag 15 november 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij (Lucassen) is onderweg naar 1Vandaag.

Marokkanen mag je doorrijden als ze een tasje stelen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou de achterban hier net zo op reageren als op een Marokkaan die zijn onschuld bepleit?

Ik zie nergens staan dat ze het daadwerkelijk afdoende vindt. Er staat alleen dat gegeven de omstandigheden dit "een straf" is.quote:Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die man heeft zijn buurt geterroriseerd, de auto van zijn zwager aan gort geslagen en daar bovenop nog eens betrokken bij die ontuchtzaak. Maar omdat hij nu een paar functies neer legt is dat goed genoeg gestraft. Maar een marrokaan die overlast veroorzaakt moet meteen het land uit gesodemieterd worden of nog liever in de knieschijven geschoten.
Dat is inderdaad een reactie voor dom klootjesvolk.
Als andere politici echt dingen misdaan hebben dan zullen ze ook niet meer in functie mogen treden.

En dat heb ik geschreven waar? Dat verzin je er nu even bij. Staat je netjes. En dan noem je mij klootjesvolk?quote:Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die man heeft zijn buurt geterroriseerd, de auto van zijn zwager aan gort geslagen en daar bovenop nog eens betrokken bij die ontuchtzaak. Maar omdat hij nu een paar functies neer legt is dat goed genoeg gestraft. Maar een marrokaan die overlast veroorzaakt moet meteen het land uit gesodemieterd worden of nog liever in de knieschijven geschoten.
Dat is inderdaad een reactie voor dom klootjesvolk. Als andere politici echt dingen misdaan hebben dan zullen ze ook niet meer in functie mogen treden.

Ontucht is het juiste woord wanneer een leidinggevende in het leger seks heeft met zijn ondergeschikten. Waarom negeer je de werkelijkheid?quote:Op maandag 15 november 2010 18:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Landverraders, is dat niet een groot woord? Man, wat laat jij je kennen. Hoe de PVV-sympathisanten zich in alle bochten wringen om dit maar te bagatelliseren en te ontkennen. Het is alsof ze geen waarde hechten aan geloofwaardigheid.quote:Het enige kwalijke in deze zaak is dat Lucassen dit verzwegen heeft. Het linkse tuig hoopt nu natuurlijk dat het kabinet valt over zoiets onbenulligs, gelukkig is Wilders verstandiger dan die landverraders hun zin te geven.

Het gaat erom dat de partij waarvan hij lid is dat voorstaat. Niet dat dat jou persoonlijke opvatting is. Het is gewoon meten met twee maten. En dat dat dan goedgepraat wordt omdat hij sorry heeft gezegd en een functie minder heeft (nog steeds zelfde salaris...) vind ik gewoon bijzonder raar.quote:Op maandag 15 november 2010 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat heb ik geschreven waar? Dat verzin je er nu even bij. Staat je netjes. En dan noem je mij klootjesvolk?

Die staat natuurlijk nog ergens in een brievenbus te pissen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, maar Eric was er nog niet dus dat komt nog.

Zolang Wilders niet zijn geldschieters openbaar hoeft te maken, kan het wel gebeuren in NL.... Helaas.quote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef Arglist het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar je kan ook geen kamerleden afkopen, dat gaat tegen alle principes van de parlementaire democratie in.

Gast, we hebben het hier over de landmacht. De lagere echelons daar worden bevolkt door door primitieve lusten gedreven primaten. Die hebben andere mores, dat is nu eenmaal zo.quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Iemand die seks heeft met ondergeschikten laat gewoon blijken niet geschikt te zijn om een functie met macht uit te oefenen.
Een beetje vent laat zich niet leiden door testosteron.

Dan moet je dat Lavenderrr niet aansmeren.quote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de partij waarvan hij lid is dat voorstaat. Niet dat dat jou persoonlijke opvatting is. Het is gewoon meten met twee maten. En dat dat dan goedgepraat wordt omdat hij sorry heeft gezegd en een functie minder heeft (nog steeds zelfde salaris...) vind ik gewoon bijzonder raar.

dat is niet knap van hemquote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef xandra47 het volgende:
Ondanks dat ik weet dat Wilders wederom gigantisch door de mand is gevallen in mijn ogen, vind ik het knap dat hij het nog steeds voor elkaar krijgt dat mensen dit verhaal goed praten.
Verder is het in mijn ogen schandalig dat zo iemand deel neemt aan onze volksvertegenwoordiging!!!

Dit is gewoon een carte-blanche voor iedereen in de PVV fractie...quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Montov het volgende:
Maar alle goedpraters even negerend, Wilders heeft gefaald als leider van de partij om een partijgenoot te laten aftreden als kamerlid. Lucassen heeft schade berokkent aan de partij, heeft het vertrouwen van Wilders zelf en van de PVV-kiezers geschaad, maar wil niet omwille van de partij en van het kabinet aftreden. En nu laat Wilders hem maar in de fractie zitten. Dat is een afgang.

Tja hoewel ik het helemaal met je eens ben, krijgt hij het wel voor elkaar!!! Ongelofelijk!quote:Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat is niet knap van hem
dat is niet knap van zijn meelopers

Precies. Wilders laat zien dat hij een enorm zwakke leider is en dat je blijkbaar alles bij hem kan maken.quote:Op maandag 15 november 2010 18:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is gewoon een carte-blanche voor iedereen in de PVV fractie...

Precies, daarom is Lucassen ook veroordeeld. Omdat ontucht niet bij de mores van de landmacht hoort.quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gast, we hebben het hier over de landmacht. De lagere echelons daar worden bevolkt door door primitieve lusten gedreven primaten. Die hebben andere mores, dat is nu eenmaal zo.

Dus na een kookboek nu over op Chineesquote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
Lucassen zou in 1vandaag z'n verhaal komen doen.
Hij is er nog steeds niet
 .
.

quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef mlg het volgende:
Vind je dit nou sympathiek om te zeggen? Veel volwassene mensen zien dit soort uitspraken als kinderlijk. Ik ben los van hun harde taal jegens de allochtonen ook niet bepaald een pleiter van de partij, maar zulke kinderachtige shit zou ik zelfs niet op een forum durven te zeggen.

Nog even en je praat misbruik in de kerk ook goed. "Ach ja, dat hoort er gewoon bij, is nu eenmaal een deel van de doofpot-cultuur joh."quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gast, we hebben het hier over de landmacht. De lagere echelons daar worden bevolkt door door primitieve lusten gedreven primaten. Die hebben andere mores, dat is nu eenmaal zo.

Ben benieuwd.quote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
Lucassen zou in 1vandaag z'n verhaal komen doen.

Waarom laat je het tweede deel van mijn post weg?quote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Precies, daarom is Lucassen ook veroordeeld. Omdat ontucht niet bij de mores van de landmacht hoort.

"De enigen die je iets werkelijk kunt verwijten, zijn de idioten die het celibaat hebben ingevoerd."quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Sachertorte het volgende:
De enigen die je iets werkelijk kunt verwijten, zijn de idioten die de landmacht hebben opengesteld voor jonge grietjes, icm met een dergelijke norm. Vergelijkbaar met een snelheidslimiet van 50 op de snelweg en dan huilie huilie doen als er mensen zijn die zich niet aan de regels houden.

Tja, een fantastische stok om Wilders mee om zijn oren te slaan.quote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Onnoman het volgende:
dit gaat wel de komende weken een hot issue worden!
dit is geschiedenis mijn fok vriendjes

wat een enorme poppenkast idd. oud adjudant tegenover een oudverkrachter, poolse hoeren, en neonazi's hahaha..quote:Op maandag 15 november 2010 18:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, een fantastische stok om Wilders mee om zijn oren te slaan.

Wat precies?quote:

Ik praat niks goed linkse lutser, ik wijs er op dat de regelmakers bij defensie de kat op het spek binden en dan vol verbazing reageren als de kat het spek opvreet.quote:Op maandag 15 november 2010 18:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nog even en je praat misbruik in de kerk ook goed. "Ach ja, dat hoort er gewoon bij, is nu eenmaal een deel van de doofpot-cultuur joh."

het leven is 1 grote leugen wist je dat. en jij trapt er telkens inquote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lucassen staat nu weer te liegen in 1 vandaag

Sacher, je maakt jezelf belachelijk om niet goed te praten gedrag goed proberen te blijven praten!!quote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik praat niks goed linkse lutser, ik wijs er op dat de regelmakers bij defensie de kat op het spek binden en dan vol verbazing reageren als de kat het spek opvreet.
Het is volkomen menselijk gedrag, en regels zullen dit nooit voorkomen. Overigens vond de rechter het ook een vergrijp van niks.

Niet zo stigmatiseren. Hij heeft het dan wel gezegd, maar hij heeft het niet zo bedoeld als dat het is overgekomen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef betyar het volgende:
[..]
dikke zeug, vieze kankerhoer, ik pis in je brievenbus.

Ik niet en anderen ook niet blijkbaarquote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het leven is 1 grote leugen wist je dat. en jij trapt er telkens in

Ja hey, die buren hebben dat gewoon verkeerd opgevat.quote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef betyar het volgende:
[..]
dikke zeug, vieze kankerhoer, ik pis in je brievenbus.

²
²

Ach, haar verklaring klonk erg ingestudeerd en volgens mij was ze ook niet een van de twee meiden waarvoor hij veroordeeld was (hij was niet haar leidinggevende)quote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Ladidadida het volgende:
Arme "Esther", nou heeft lieve Eric haar een foutje genoemd..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |