Dan moet je dat Lavenderrr niet aansmeren.quote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de partij waarvan hij lid is dat voorstaat. Niet dat dat jou persoonlijke opvatting is. Het is gewoon meten met twee maten. En dat dat dan goedgepraat wordt omdat hij sorry heeft gezegd en een functie minder heeft (nog steeds zelfde salaris...) vind ik gewoon bijzonder raar.
dat is niet knap van hemquote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef xandra47 het volgende:
Ondanks dat ik weet dat Wilders wederom gigantisch door de mand is gevallen in mijn ogen, vind ik het knap dat hij het nog steeds voor elkaar krijgt dat mensen dit verhaal goed praten.
Verder is het in mijn ogen schandalig dat zo iemand deel neemt aan onze volksvertegenwoordiging!!!
Dit is gewoon een carte-blanche voor iedereen in de PVV fractie...quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Montov het volgende:
Maar alle goedpraters even negerend, Wilders heeft gefaald als leider van de partij om een partijgenoot te laten aftreden als kamerlid. Lucassen heeft schade berokkent aan de partij, heeft het vertrouwen van Wilders zelf en van de PVV-kiezers geschaad, maar wil niet omwille van de partij en van het kabinet aftreden. En nu laat Wilders hem maar in de fractie zitten. Dat is een afgang.
Tja hoewel ik het helemaal met je eens ben, krijgt hij het wel voor elkaar!!! Ongelofelijk!quote:Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat is niet knap van hem
dat is niet knap van zijn meelopers
Precies. Wilders laat zien dat hij een enorm zwakke leider is en dat je blijkbaar alles bij hem kan maken.quote:Op maandag 15 november 2010 18:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is gewoon een carte-blanche voor iedereen in de PVV fractie...
Precies, daarom is Lucassen ook veroordeeld. Omdat ontucht niet bij de mores van de landmacht hoort.quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gast, we hebben het hier over de landmacht. De lagere echelons daar worden bevolkt door door primitieve lusten gedreven primaten. Die hebben andere mores, dat is nu eenmaal zo.
Dus na een kookboek nu over op Chineesquote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
Lucassen zou in 1vandaag z'n verhaal komen doen.
Hij is er nog steeds niet
quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef mlg het volgende:
Vind je dit nou sympathiek om te zeggen? Veel volwassene mensen zien dit soort uitspraken als kinderlijk. Ik ben los van hun harde taal jegens de allochtonen ook niet bepaald een pleiter van de partij, maar zulke kinderachtige shit zou ik zelfs niet op een forum durven te zeggen.
Nog even en je praat misbruik in de kerk ook goed. "Ach ja, dat hoort er gewoon bij, is nu eenmaal een deel van de doofpot-cultuur joh."quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gast, we hebben het hier over de landmacht. De lagere echelons daar worden bevolkt door door primitieve lusten gedreven primaten. Die hebben andere mores, dat is nu eenmaal zo.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
Lucassen zou in 1vandaag z'n verhaal komen doen.
Waarom laat je het tweede deel van mijn post weg?quote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Precies, daarom is Lucassen ook veroordeeld. Omdat ontucht niet bij de mores van de landmacht hoort.
"De enigen die je iets werkelijk kunt verwijten, zijn de idioten die het celibaat hebben ingevoerd."quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef Sachertorte het volgende:
De enigen die je iets werkelijk kunt verwijten, zijn de idioten die de landmacht hebben opengesteld voor jonge grietjes, icm met een dergelijke norm. Vergelijkbaar met een snelheidslimiet van 50 op de snelweg en dan huilie huilie doen als er mensen zijn die zich niet aan de regels houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |