Ik denk dat ik maar eens het leger in ga. Lekker illegale oorlogen uitvechten die later toch wel weer rechtgepraat worden, beetje rondmartelen daar en daarna thuis in de kazerne lekker rommelen met de chickies (zie Lucassen/Jack de Vries/marineschandalen).quote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ik maar eens wat ontucht ga plegen en mijn buren ga mishandelen
Dan kan ik nog altijd PVV-politicus worden en hoef ik nog niets te doen ook om te cashen
Het waren de buren die de stoep onder lieten kakken door hun lieve hond. Los lieten lopen terwijl dat verboden is. De speeltoestellen in de speeltuin vernielde. Discrimineerde op uiterlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 16:47 schreef Ringo het volgende:
Goed, dat de vrolijke lastercampagne tegen de hobbyknuppelaars van de PVV een serieuze aanvang heeft genomen, moge duidelijk zijn. Dat VVD en CDA lijdzaam toezien hoe hun gedoogpartner zichzelf aan het onderkakken is, ook.
Ik vraag me vooral af hoe de achterban op deze schijterij gaat reageren.
Als dit nieuws over Tofik Dibi ging dan waren we allang deel 21 gepasseerdquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het waren de buren die de stoep onder lieten kakken door hun lieve hond. Los lieten lopen terwijl dat verboden is. De speeltoestellen in de speeltuin vernielde. Discrimineerde op uiterlijk.
Wow, just wow.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het waren de buren die de stoep onder lieten kakken door hun lieve hond. Los lieten lopen terwijl dat verboden is. De speeltoestellen in de speeltuin vernielde. Discrimineerde op uiterlijk.
En een ontuchtzaak????? Dat in het land van vrije sex op alle mogelijke manieren. Lachertje!!!
Er ligt een veroordeling wegens ontucht. Door de wetten van dit land te negeren en onder je eigen gevoel te plaatsen, zet je je op hetzelfde niveau als Mohammed B., Volkert en Karst.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
En een ontuchtzaak????? Dat in het land van vrije sex op alle mogelijke manieren. Lachertje!!!
Ik zou Tofik geen eens een topic waard vinden.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als dit nieuws over Tofik Dibi ging dan waren we allang deel 21 gepasseerd
Bij negatief nieuws over Marokkanen krijg jij het anders behoorlijk nauw in je onderbroek.quote:Op maandag 15 november 2010 17:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou Tofik geen eens een topic waard vinden.
En dit is waarom het uiteindelijk voor Wilders mee zal vallen. Ongelooflijk.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik heb geen eens nieuws nodig om aan te tonen dat het verrotte lui zijn, tegenwoordig is dat een algemeenheid.quote:Op maandag 15 november 2010 17:02 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Bij nieuws over Marokkanen krijg jij het anders behoorlijk nauw in je onderbroek.
Dit is iig beter dan dat hij zijn zetel opgeeft en er een andere PVV'er in de kamer plaats neemt.quote:Op maandag 15 november 2010 16:46 schreef sunny16947 het volgende:
Snap best dat dit voor alle anti's een teleurstelling is.
Zo kun je echt alles goedpratenquote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zolang ze maar op het knopje blijven drukken.quote:Op maandag 15 november 2010 17:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dit is iig beter dan dat hij zijn zetel opgeeft en er een andere PVV'er in de kamer plaats neemt.
Inderdaad, zelfs dit (verouderde) nieuws weerhoudt het kabinet er niet vanquote:Op maandag 15 november 2010 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
Boeiend, de coalitie staat tenminste nog fier overeind.
Prima, dan kan de media tenminste verder in de stront gaan roerenquote:Op maandag 15 november 2010 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
Boeiend, de coalitie staat tenminste nog fier overeind.
wow, just wow.quote:Op maandag 15 november 2010 17:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Er ligt een veroordeling wegens ontucht. Door de wetten van dit land te negeren en onder je eigen gevoel te plaatsen, zet je je op hetzelfde niveau als Mohammed B., Volkert en Karst.
Open maar, ik geloof niet dat ie meer ranzigs op zijn kerstok heeft dan een arrestatie (geen veroordeling) voor een poster van Geert Wilders met daaronder de tekst Extremist - brengt u en de samenleving ernstige schade toe....quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als dit nieuws over Tofik Dibi ging dan waren we allang deel 21 gepasseerd
Dat het land geregeerd wordt vind ik belangrijker dan een crimineel meer of minder. Landsbelang gaat voorop. Wel kut voor Wilders dat ie hem er niet uit kreegquote:Op maandag 15 november 2010 17:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs dit (verouderde) nieuws weerhoudt het kabinet er niet van
Precies, kopje thee en zand erover!quote:Op maandag 15 november 2010 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat het land geregeerd wordt vind ik belangrijker dan een crimineel meer of minder. Landsbelang gaat voorop. Wel kut voor Wilders dat ie hem er niet uit kreeg
Is zijn afkomst niet erg genoeg?quote:Op maandag 15 november 2010 17:06 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Open maar, ik geloof niet dat ie meer ranzigs op zijn kerstok heeft dan een arrestatie (geen veroordeling) voor een poster van Geert Wilders met daaronder de tekst Extremist - brengt u en de samenleving ernstige schade toe....
Maar vertel me meer aub.
Ben jij een reincarnatie van JohnDope ofzo?quote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef mlg het volgende:
Ik vind linkse jattende schoften erger dan een kale knikker van de PVV die mensen op zijn plek weet te zetten.
quote:Op maandag 15 november 2010 17:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ben jij een reincarnatie van JohnDope ofzo?
Die had ook altijd van die verdraaide logica die me aan de neger uit SAW3 doen denken
Jij woont in die straat?quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je moet wat, je kan het land geen missionair kabinet geven in tijden dat het klote gaat, er moet bezuinigd worden, een 2e crisis dreigt. Dan ga je het kabinet niet de keel doorsnijden omdat er een kale knikker verkeert gescreend is.quote:Op maandag 15 november 2010 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Precies de afloop die ik had voorspelt. Meneer mag blijven zitten en wordt van z'n portefeuilles getrokken.
Van Roon schreeuwde destijds in de zaak van Duivendak (vermeende betrokkenheid inbraak aangaande acties) het hardste dat inbrekers in de gevangenis horen ipv in de Kamer.
Luccassen heeft aanzienlijk meer op zijn kerfstok en mag gewoon blijven zitten.!
PVV maakt zich zo wel ongeloofwaardig, door te blijven meten met 2 maten.
Die hadden misschien wel een OP gehad.quote:
Daarmee is jouw commentaar op de politiek eigenlijk niet meer serieus te nemen en kun je ook beter niet meer reageren.quote:Op maandag 15 november 2010 17:15 schreef mlg het volgende:
Alleen het feit al dat er 10 delen vol met linkse meuk staat, maakt mij een voorstander om Lucassen in de kamer te houden.
Het is wachten op het volgende incident. Die Hemandez hangt evt ook nog een strafproces boven het hoofd.quote:Op maandag 15 november 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet wat, je kan het land geen missionair kabinet geven in tijden dat het klote gaat, er moet bezuinigd worden, een 2e crisis dreigt. Dan ga je het kabinet niet de keel doorsnijden omdat er een kale knikker verkeert gescreend is.
Maar ik heb wel 32 jaar last gehad van zulke buren en buurkinderen zoals Lucassen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb nooit last gehad van Lucassen, maar wel van die linkse ratten. Dus ik denk dat ik veel liever Lucassen daar heb zitten, dan een linkse rat. Laten we eerlijk zijn.
Johndope is mij niet bekend.
En dan natuurlijk ook nog die zaak tegen Wilders zelf.quote:Op maandag 15 november 2010 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is wachten op het volgende incident. Die Hemandez hangt evt ook nog een strafproces boven het hoofd.
Je kan onmogelijk een partij van Law en Order zijn als je het selectief toepast. Dan ben je niet meer geloofwaardig.
Ik begrijp het dilemma uiteraard wel.
Dit is pas het eerste incidentje hè? En het zal elke keer lastiger worden voor Wilders om zich er uit te lullen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:15 schreef mlg het volgende:
Alleen het feit al dat er 10 delen vol met linkse meuk staat, maakt mij een voorstander om Lucassen in de kamer te houden. Hartstikke goed, laat al die linkse ratten maar is zien hoe onbreekbaar dit kabinet is.
Tuurlijk niet, er is nu toch een precedent geschapen dat je gewoon aan mag blijven, maar dan met iets minder werk...quote:Op maandag 15 november 2010 17:19 schreef sunny16947 het volgende:
Wordt Wilders bij veroordeling ook uit de fractie gezet?
Het is duidelijk dat Wilders grove fouten heeft gemaakt met de screening, zoveel is wel duidelijk. Terwijl voor dik 30 euro een verklaring van goed gedrag te verkrijgen is. Wilders kan zich niet (volledig) verschuilen achter het argument "gene financiële middelen wat dat betreft.quote:Op maandag 15 november 2010 17:18 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan natuurlijk ook nog die zaak tegen Wilders zelf.
Is er eigenlijk wel een PVVer die nog niets met justitie van doen heeft gehad?
We'll see.quote:Op maandag 15 november 2010 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is pas het eerste incidentje hè? En het zal elke keer lastiger worden voor Wilders om zich er uit te lullen.
Amenquote:Op maandag 15 november 2010 17:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daarmee is jouw commentaar op de politiek eigenlijk niet meer serieus te nemen en kun je ook beter niet meer reageren.
Als ik een doorslaggevende factor zou zijn, dan had ik gezegd: laat hem er maar in.quote:Op maandag 15 november 2010 17:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daarmee is jouw commentaar op de politiek eigenlijk niet meer serieus te nemen en kun je ook beter niet meer reageren.
Natuurlijk niet, want dan heeft de rechtstaat gefaaldquote:Op maandag 15 november 2010 17:19 schreef sunny16947 het volgende:
Wordt Wilders bij veroordeling ook uit de fractie gezet?
Naar mijn idee wist Wilders van zijn verleden qua buurtterreur en de aangiftes daartegen, alleen niet van't ontucht. En ik geloof niet dat Wilders financieel ook maar iets te klagen heeftquote:Op maandag 15 november 2010 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Wilders grove fouten heeft gemaakt met de screening, zoveel is wel duidelijk. Terwijl voor dik 30 euro een verklaring van goed gedrag te verkrijgen is. Wilders kan zich niet (volledig) verschuilen achter het argument "gene financiële middelen wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |