Ik denk dat ik maar eens het leger in ga. Lekker illegale oorlogen uitvechten die later toch wel weer rechtgepraat worden, beetje rondmartelen daar en daarna thuis in de kazerne lekker rommelen met de chickies (zie Lucassen/Jack de Vries/marineschandalen).quote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ik maar eens wat ontucht ga plegen en mijn buren ga mishandelen
Dan kan ik nog altijd PVV-politicus worden en hoef ik nog niets te doen ook om te cashen
Het waren de buren die de stoep onder lieten kakken door hun lieve hond. Los lieten lopen terwijl dat verboden is. De speeltoestellen in de speeltuin vernielde. Discrimineerde op uiterlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 16:47 schreef Ringo het volgende:
Goed, dat de vrolijke lastercampagne tegen de hobbyknuppelaars van de PVV een serieuze aanvang heeft genomen, moge duidelijk zijn. Dat VVD en CDA lijdzaam toezien hoe hun gedoogpartner zichzelf aan het onderkakken is, ook.
Ik vraag me vooral af hoe de achterban op deze schijterij gaat reageren.
Als dit nieuws over Tofik Dibi ging dan waren we allang deel 21 gepasseerdquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het waren de buren die de stoep onder lieten kakken door hun lieve hond. Los lieten lopen terwijl dat verboden is. De speeltoestellen in de speeltuin vernielde. Discrimineerde op uiterlijk.
Wow, just wow.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het waren de buren die de stoep onder lieten kakken door hun lieve hond. Los lieten lopen terwijl dat verboden is. De speeltoestellen in de speeltuin vernielde. Discrimineerde op uiterlijk.
En een ontuchtzaak????? Dat in het land van vrije sex op alle mogelijke manieren. Lachertje!!!
Er ligt een veroordeling wegens ontucht. Door de wetten van dit land te negeren en onder je eigen gevoel te plaatsen, zet je je op hetzelfde niveau als Mohammed B., Volkert en Karst.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
En een ontuchtzaak????? Dat in het land van vrije sex op alle mogelijke manieren. Lachertje!!!
Ik zou Tofik geen eens een topic waard vinden.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Als dit nieuws over Tofik Dibi ging dan waren we allang deel 21 gepasseerd
Bij negatief nieuws over Marokkanen krijg jij het anders behoorlijk nauw in je onderbroek.quote:Op maandag 15 november 2010 17:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou Tofik geen eens een topic waard vinden.
En dit is waarom het uiteindelijk voor Wilders mee zal vallen. Ongelooflijk.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik heb geen eens nieuws nodig om aan te tonen dat het verrotte lui zijn, tegenwoordig is dat een algemeenheid.quote:Op maandag 15 november 2010 17:02 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Bij nieuws over Marokkanen krijg jij het anders behoorlijk nauw in je onderbroek.
Dit is iig beter dan dat hij zijn zetel opgeeft en er een andere PVV'er in de kamer plaats neemt.quote:Op maandag 15 november 2010 16:46 schreef sunny16947 het volgende:
Snap best dat dit voor alle anti's een teleurstelling is.
Zo kun je echt alles goedpratenquote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zolang ze maar op het knopje blijven drukken.quote:Op maandag 15 november 2010 17:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dit is iig beter dan dat hij zijn zetel opgeeft en er een andere PVV'er in de kamer plaats neemt.
Inderdaad, zelfs dit (verouderde) nieuws weerhoudt het kabinet er niet vanquote:Op maandag 15 november 2010 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
Boeiend, de coalitie staat tenminste nog fier overeind.
Prima, dan kan de media tenminste verder in de stront gaan roerenquote:Op maandag 15 november 2010 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
Boeiend, de coalitie staat tenminste nog fier overeind.
wow, just wow.quote:Op maandag 15 november 2010 17:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Er ligt een veroordeling wegens ontucht. Door de wetten van dit land te negeren en onder je eigen gevoel te plaatsen, zet je je op hetzelfde niveau als Mohammed B., Volkert en Karst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |