Nou?quote:

.. heb er wel vertrouwen inquote:

Wilders heeft werkelijk alles overboord gegooid maar te kunnen regeren. Meneer Lucassen had blijkbaar niet zoveel zin om dat riante salaris op te geven, dus dan is de oplossing maar geheel in stijl van het gehate PvdA: pappen en nathouden.
 Wilders heeft werkelijk alles overboord gegooid maar te kunnen regeren. Meneer Lucassen had blijkbaar niet zoveel zin om dat riante salaris op te geven, dus dan is de oplossing maar geheel in stijl van het gehate PvdA: pappen en nathouden.

Onbreekbaar? vroeg of laat knalt de boel keihard uit elkaar, de vraag is achter alleen wanneer.quote:Op maandag 15 november 2010 17:15 schreef mlg het volgende:
Alleen het feit al dat er 10 delen vol met linkse meuk staat, maakt mij een voorstander om Lucassen in de kamer te houden. Hartstikke goed, laat al die linkse ratten maar is zien hoe onbreekbaar dit kabinet is.

Je gaat toch denken dat de frustratie wel enorm diep zit bij jou.quote:Op maandag 15 november 2010 17:15 schreef mlg het volgende:
Alleen het feit al dat er 10 delen vol met linkse meuk staat, maakt mij een voorstander om Lucassen in de kamer te houden. Hartstikke goed, laat al die linkse ratten maar is zien hoe onbreekbaar dit kabinet is.
 Kom op, als dit een linkse politicus van de SP of GroenLinks was geweest was het ook een behoorlijke schande zijn geweest.
 Kom op, als dit een linkse politicus van de SP of GroenLinks was geweest was het ook een behoorlijke schande zijn geweest.

quote:De straf die Wilders geeft aan een ontuchtpleger: Minder werken voor hetzelfde dikke salaris. En wij maar 5x per week elke ochtend vroeg opstaan voor een fractie daarvan. Weg stem.
quote:Ik stem volgende keer geen Wilders meer. Ik moet niets hebben van verkrachters en vrouwen meppers. Moeilijk doen over dubbele paspoorten van Turken en Marokkanen maar zeden- en gewledsdelinquenten hand boven het hoofd houden.

Ben het niet vaak met z'n stellingen eens, maar hij zegt daarmee eigenlijk alles.quote:Op maandag 15 november 2010 17:24 schreef remlof het volgende:
TofikDibi Probeer al een tijdje gevatte tweet over #PVV en #Lucassen te bedenken, maar lukt niet. Vind het eigenlijk gewoon triest.
1 minute ago
So true.

Maar je haalt ook hiermee precies het probleem aan. De achterban zal het Lucassen verwijten, niet Wilders. Die Lucassen zien we vermoedelijk ook niet meer terug bij de eerstvolgende verkiezingen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:25 schreef Friek_ het volgende:
Een regelrechte schande dit.Wilders heeft werkelijk alles overboord gegooid maar te kunnen regeren. Meneer Lucassen had blijkbaar niet zoveel zin om dat riante salaris op te geven, dus dan is de oplossing maar geheel in stijl van het gehate PvdA: pappen en nathouden.

Het is ook een schande en daarom zeg ik ook : dumpen wanneer het mogelijk is. Nu kan Wilders echt niet anders. Je kan geen land in de problemen storten voor een persoon.quote:Op maandag 15 november 2010 17:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je gaat toch denken dat de frustratie wel enorm diep zit bij jou.Kom op, als dit een linkse politicus van de SP of GroenLinks was geweest was het ook een behoorlijke schande zijn geweest.

En hoever moet je hierin gaan dan?quote:Op maandag 15 november 2010 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is ook een schande en daarom zeg ik ook : dumpen wanneer het mogelijk is. Nu kan Wilders echt niet anders. Je kan geen land in de problemen storten voor een persoon.

Dat staat er altijd, dat zijn mensen die juist tegen de PVV zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 17:32 schreef capricia het volgende:
Prachtig dat commentaar bij de telegraaf:
[..]
[..]

Gezien het aantal taalfouten, betwijfel ik dat.quote:Op maandag 15 november 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat staat er altijd, dat zijn mensen die juist tegen de PVV zijn.

Mooie vraag zeg hee!quote:Op maandag 15 november 2010 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
En hoever moet je hierin gaan dan?
Als het een kinderverkrachter geweest was, had je dan ook zo gereageerd?
 Dit land MOET geregeerd worden, er is een mogelijke 2e crisis opkomst, je kan het kabinet gewoon  niet nu laten klappen om dit soort futiliteiten.
  Dit land MOET geregeerd worden, er is een mogelijke 2e crisis opkomst, je kan het kabinet gewoon  niet nu laten klappen om dit soort futiliteiten.

Ik frustreer me over de linkse slappe mentaliteit. Hierover valt genoeg te zeggen, maar ik heb het over 't algemeen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je gaat toch denken dat de frustratie wel enorm diep zit bij jou.Kom op, als dit een linkse politicus van de SP of GroenLinks was geweest was het ook een behoorlijke schande zijn geweest.

Lachen, als iedereen tegen de pvv was dan zouden ze niet de 2e partij van Nederland zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 17:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Gezien het aantal taalfouten, betwijfel ik dat.

Ik vind het wel degelijk een onderwerp om over na te denken.quote:Op maandag 15 november 2010 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooie vraag zeg hee!Dit land MOET geregeerd worden, er is een mogelijke 2e crisis opkomst, je kan het kabinet gewoon niet nu laten klappen om dit soort futiliteiten.

Politiek is smeerlapperij, tuurlijk ga je hier niet over nadenken als kabinet.quote:Op maandag 15 november 2010 17:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het wel degelijk een onderwerp om over na te denken.

Dat is toch juist de hele kwestie:quote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Politiek is smeerlapperij, tuurlijk ga je hier niet over nadenken als kabinet.

Hoezo zal hem dat opbreken?quote:Op maandag 15 november 2010 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Halsema heeft in deze volstrekt gelijk. Wilders meet met 2 maten. Dit zal hem uiteindelijk opbreken.

Wellicht heb ik wat gemist, maar wie is die zedendelinquent?quote:Op maandag 15 november 2010 17:32 schreef capricia het volgende:
Prachtig dat commentaar bij de telegraaf:
[..]
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |