Tja, een fantastische stok om Wilders mee om zijn oren te slaan.quote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Onnoman het volgende:
dit gaat wel de komende weken een hot issue worden!
dit is geschiedenis mijn fok vriendjes
wat een enorme poppenkast idd. oud adjudant tegenover een oudverkrachter, poolse hoeren, en neonazi's hahaha..quote:Op maandag 15 november 2010 18:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, een fantastische stok om Wilders mee om zijn oren te slaan.
Wat precies?quote:
Ik praat niks goed linkse lutser, ik wijs er op dat de regelmakers bij defensie de kat op het spek binden en dan vol verbazing reageren als de kat het spek opvreet.quote:Op maandag 15 november 2010 18:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nog even en je praat misbruik in de kerk ook goed. "Ach ja, dat hoort er gewoon bij, is nu eenmaal een deel van de doofpot-cultuur joh."
het leven is 1 grote leugen wist je dat. en jij trapt er telkens inquote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lucassen staat nu weer te liegen in 1 vandaag
Sacher, je maakt jezelf belachelijk om niet goed te praten gedrag goed proberen te blijven praten!!quote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik praat niks goed linkse lutser, ik wijs er op dat de regelmakers bij defensie de kat op het spek binden en dan vol verbazing reageren als de kat het spek opvreet.
Het is volkomen menselijk gedrag, en regels zullen dit nooit voorkomen. Overigens vond de rechter het ook een vergrijp van niks.
Niet zo stigmatiseren. Hij heeft het dan wel gezegd, maar hij heeft het niet zo bedoeld als dat het is overgekomen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef betyar het volgende:
[..]
dikke zeug, vieze kankerhoer, ik pis in je brievenbus.
Ik niet en anderen ook niet blijkbaarquote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het leven is 1 grote leugen wist je dat. en jij trapt er telkens in
Ja hey, die buren hebben dat gewoon verkeerd opgevat.quote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef betyar het volgende:
[..]
dikke zeug, vieze kankerhoer, ik pis in je brievenbus.
Ach, haar verklaring klonk erg ingestudeerd en volgens mij was ze ook niet een van de twee meiden waarvoor hij veroordeeld was (hij was niet haar leidinggevende)quote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Ladidadida het volgende:
Arme "Esther", nou heeft lieve Eric haar een foutje genoemd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |