quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:28 schreef Voorschrift het volgende:
Misbruikt door hypocrisie, zowel de meest extreme polderimam alsmede de meest extreme Islam imam verschuilt zich erachter. Ik neem het niet meer zo serieus, ik oordeel wel naar eigen meten.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:10 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, als reactie op nadat hij eerst was uitgewrongen door Achmed en Fatima.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
En de PvdA incompetente naievelingen, en de SP linksextremistische lesbo's, GroenLinks ecoterroristen, VVD corrupte bankiers, zullen we nog even doorgaan?
En dan kom JIJ met het verwijt dat ik "hullie doen het ook" doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
Ach man, zeg nou maar gewoon dat het je uit komt dat hij van de PVV is, het druipt er van af. Iedere partij heeft zwarte schapen, of zijn er ook 11 topics over Harry van Bommel met z'n Palestina vlag en antisemitisme?
Dat boeit niet nee, evenals SP'ers met hamers en kernonderzeeers, of GroenLinks bedreigers.
Haha.. faal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Verbal het volgende:
Heel even, Voorschrift, voor je jezelf nog belachelijker maakt:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan kom JIJ met het verwijt dat ik "hullie doen het ook" doen?
Serieus, doe wat aan jezelf...
V.
Ja, huilie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en dan staan jij en de jouwen hard genoeg te brullen.
V.
Nouja, sportief dat je lacht om je eigen opmerking, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Verbal het volgende:
Hahahahaha
Niet mee te praten. Naïef van me om te denken dat dat zou kunnen. My bad.
V.
Wat valt er precies te veroordelen dan? Enlighten me.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef Lamon het volgende:
Met mensen die dit nog durven te verdedigen, of net doen alsof het allemaal niet zo erg is, wens ik niet te discussieren.
Het volgende PVV-kamerlid heeft straks een kind verkracht...
Och ja, maar je weet hoe het is met die politici, he? Er zit altijd wel een rotte appel tussen..
Niemand verdedigd het, of zegt dat het niet erg is, maar het is onzin er in vergelijking met andere gevallen zoveel aandacht aan te besteden, tenzij je het om de PVV te doen is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef Lamon het volgende:
Met mensen die dit nog durven te verdedigen, of net doen alsof het allemaal niet zo erg is, wens ik niet te discussieren.
Het volgende PVV-kamerlid heeft straks een kind verkracht...
Och ja, maar je weet hoe het is met die politici, he? Er zit altijd wel een rotte appel tussen..
Inderdaad, ik snap het ook niet. De pa van Wijze_appel gedraagt zich dagelijks zoals Lucassen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:42 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Wat valt er precies te veroordelen dan? Enlighten me.
Bij gebrek aan een fatsoenlijke reactie deze rotzooi?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap het ook niet. De pa van Wijze_appel gedraagt zich dagelijks zoals Lucassen.
Lucassen is rotzooi, watzeggie nou?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:46 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een fatsoenlijke reactie deze rotzooi?
Vermoed dat je pubertijd nog in de weg zit. Dit is gewoon vervuiling.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:47 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Lucassen is rotzooi, watzeggie nou?
Ik zal mezelf even verbeteren dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef AryaMehr het volgende:
Voorschrift begint zo langzamerhand een karikatuur van zichzelf te worden.
Vervuiling maakt niet uit, broeikaseffect is toch een hoax.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:47 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Vermoed dat je pubertijd nog in de weg zit. Dit is gewoon vervuiling.
Welkom.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal mezelf even verbeteren dan.
"EUGH PVV tokkies, niets waard, smerige Wilders adepten en fascisten, weg ermee! Ruggegraatloze actie en totale stupiditeit en het proletariaat regeert!"
Zo, ben ik nu lid van de club?
Dat dacht ik al.quote:
Maar als je het logisch bekijkt heeft Voorschrift gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef AryaMehr het volgende:
Voorschrift begint zo langzamerhand een karikatuur van zichzelf te worden.
Het is toch heel moeilijk om te zien waar Voorschrift gelijk heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Maar als je het logisch bekijkt heeft Voorschrift gewoon gelijk.
Dat jouw PVV-irritatie hier in de weg zit moet je even proberen opzij te schuiven. Wel zo rationeel.
Mijn PVV-irritatie? Alsof ik me werkelijk druk maak om dat clubje zwakbegaafden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef Wijze_appel het volgende:
Maar als je het logisch bekijkt heeft Voorschrift gewoon gelijk.
Dat jouw PVV-irritatie hier in de weg zit moet je even proberen opzij te schuiven. Wel zo rationeel.
Lol. Jezelf tegenspreken in 1 kort zinnetje en je toch verheven voelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn PVV-irritatie? Alsof ik me werkelijk druk maak om dat clubje zwakbegaafden.
Nou, voor jou dan ook maar de vraag aangezien niemand het echt wil beantwoorden, anders dan bashen:quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Voor de PVV-adepten: waarom houden jullie die Lucassen in hemelsnaam de hand boven het hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |