Achmed en Fatima zijn ook zó een bedreiging voor de rechtsstaat sinds ze wel eens op een verloren vrijdag naar de moskee gaan en vasten tijdens de Ramadan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:10 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, als reactie op nadat hij eerst was uitgewrongen door Achmed en Fatima.
Wat kan mij dat bokken, het gaat over het misbruik van de vrijheid van meningsuiting. Dat ze hun knietjes kapot bidden richting Mekka kan me werkelijk aan m'n kont roesten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Achmed en Fatima zijn ook zó een bedreiging voor de rechtsstaat sinds ze wel eens op een verloren vrijdag naar de moskee gaan en vasten tijdens de Ramadan.
Waar maak je je dan druk om?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
Dat ze hun knietjes kapot bidden richting Mekka kan me werkelijk aan m'n kont roesten.
Dat hij een idioot is kan je hem niet kwalijk nemen, je gaat toch ook niet naar de Josti band om ze hun aandoening kwalijk te nemen? Het is een faalbeleid geweest van de PVV die faalde in een achtergrondcheck en een verklaring van goed gedrag te presenteren. Fout gemaakt, PVV afgestraft in de media, volgende crisis graag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou, chapeau voor je intellect wat niet begrijpt dat het verzwijgen van je baldadigeverleden je uiteindelijk duur komt te staan wanneer je in een glazen huis woont en je voorbeeldige gedrag alsnog boven water komt.
Over wat ze buiten dat matje om doen.quote:
De PVV slaagt er wel heel goed in om allerlei agressieve types aan te trekken die maar wat graag uit de staatsruif blijven eten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hij een idioot is kan je hem niet kwalijk nemen, je gaat toch ook niet naar de Josti band om ze hun aandoening kwalijk te nemen? Het is een faalbeleid geweest van de PVV die faalde in een achtergrondcheck en een verklaring van goed gedrag te presenteren. Fout gemaakt, PVV afgestraft in de media, volgende crisis graag.
En de PvdA incompetente naievelingen, en de SP linksextremistische lesbo's, GroenLinks ecoterroristen, VVD corrupte bankiers, zullen we nog even doorgaan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De PVV slaagt er wel heel goed in om allerlei agressieve types aan te trekken die maar wat graag uit de staatsruif blijven eten.
Spelen met verborgen zenders op de zolder en snode plannen tegen deze rechtstaat smeden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over wat ze buiten dat matje om doen.
Precies, Radio Oranje van grootvader Henk en grootmoeder Ingrid wordt nu misbruikt om snode plannen tegen den natie te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Spelen met verborgen zenders op de zolder en snode plannen tegen deze rechtstaat smeden?
Ik kan me alleen maar herrinneren dat kamerleden hun functie opgaven wanneer ze in het diskrediet werden gebracht ivm illegale zaken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:37 schreef sunny16947 het volgende:
Kan me niet herinneren dat er ook maar 1 misstap gemaakt kamerlid ooit publiekelijk excuses heeft aangeboden aan de kiezers, de benadeelde of aan de partij.
Wel als deze josti een zetel in de Tweede Kamer heeft en men pretendeert dat hij kerngezond is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
Dat hij een idioot is kan je hem niet kwalijk nemen, je gaat toch ook niet naar de Josti band om ze hun aandoening kwalijk te nemen?
Ik zeg: tijd voor razzia's en controles. Stel je voor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
Precies, Radio Oranje van grootvader Henk en grootmoeder Ingrid wordt nu misbruikt om snode plannen tegen den natie te bewerkstelligen.
Met dat verschil dat die partijen dat soort figuren wel uit de fractie verwijderen als er strafbare misdragingen aan het licht komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En de PvdA incompetente naievelingen, en de SP linksextremistische lesbo's, GroenLinks ecoterroristen, VVD corrupte bankiers, zullen we nog even doorgaan?
Ach man, zeg nou maar gewoon dat het je uit komt dat hij van de PVV is, het druipt er van af. Iedere partij heeft zwarte schapen, of zijn er ook 11 topics over Harry van Bommel met z'n Palestina vlag en antisemitisme?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel als deze josti een zetel in de Tweede Kamer heeft en men pretendeert dat hij kerngezond is.
Think again.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Met dat verschil dat die partijen dat soort figuren wel uit de fractie verwijderen als er strafbare misdragingen aan het licht komen.
Maar met populistische partijen is het risico hierop wel veel groter. Er is gewoon geen partij om ervaren mensen in te vinden en er is nauwelijks tijd om de aandachtshoeren die erop afvliegen te vetten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach man, zeg nou maar gewoon dat het je uit komt dat hij van de PVV is, het druipt er van af. Iedere partij heeft zwarte schapen, of zijn er ook 11 topics over Harry van Bommel met z'n Palestina vlag en antisemitisme?
Dat boeit niet nee, evenals SP'ers met hamers en kernonderzeeers, of GroenLinks bedreigers.
...en dan staan jij en de jouwen hard genoeg te brullen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach man, zeg nou maar gewoon dat het je uit komt dat hij van de PVV is, het druipt er van af. Iedere partij heeft zwarte schapen, of zijn er ook 11 topics over Harry van Bommel met z'n Palestina vlag en antisemitisme?
Dat boeit niet nee, evenals SP'ers met hamers en kernonderzeeers, of GroenLinks bedreigers.
"Hunnie doen het ook!"quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en dan staan jij en de jouwen hard genoeg te brullen.
Zeg jij nou maar dat het je niet uitkomt dat de PVV net zo'n broeinest van geteisem blijkt als de LPF. Kun je hard gaan blèren in de hoop dat er iets blijft kleven, maar punt is dat de hypocrisie niet pijnlijker duidelijker kan zijn. Gut gut, wat zijn de PVV'ers, met hun grote waffel over strenger straffen, uit met buurtterrorisme, het de maat nemen van iedereen behalve zichzelf, ineens vergevingsgezind zeg ...
V.
quote:
Ja sorry, ik probeer je een spiegel voor te houden maar volgens mij zie je je eigen spiegelbeeld aan voor mij. Ik hoop dat je knap bent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hallo helder licht... dat is nou juist het gedrag waar ik jou op aanspreek... Nu verwacht ik al niet al te veel intellectuele vermogens aan jouw kant, maar je stelt nu wel héél erg teleur
V.
Wees een kerel en incasseer je "tikje om de oren". Verder tegenspartelen is zo... euh..quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hallo helder licht... dat is nou juist het gedrag waar ik jou op aanspreek... Nu verwacht ik al niet al te veel intellectuele vermogens aan jouw kant, maar je stelt nu wel héél erg teleur
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |