quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:28 schreef Voorschrift het volgende:
Misbruikt door hypocrisie, zowel de meest extreme polderimam alsmede de meest extreme Islam imam verschuilt zich erachter. Ik neem het niet meer zo serieus, ik oordeel wel naar eigen meten.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:10 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, als reactie op nadat hij eerst was uitgewrongen door Achmed en Fatima.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
En de PvdA incompetente naievelingen, en de SP linksextremistische lesbo's, GroenLinks ecoterroristen, VVD corrupte bankiers, zullen we nog even doorgaan?
En dan kom JIJ met het verwijt dat ik "hullie doen het ook" doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
Ach man, zeg nou maar gewoon dat het je uit komt dat hij van de PVV is, het druipt er van af. Iedere partij heeft zwarte schapen, of zijn er ook 11 topics over Harry van Bommel met z'n Palestina vlag en antisemitisme?
Dat boeit niet nee, evenals SP'ers met hamers en kernonderzeeers, of GroenLinks bedreigers.
Haha.. faal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef Verbal het volgende:
Heel even, Voorschrift, voor je jezelf nog belachelijker maakt:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan kom JIJ met het verwijt dat ik "hullie doen het ook" doen?
Serieus, doe wat aan jezelf...
V.
Ja, huilie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en dan staan jij en de jouwen hard genoeg te brullen.
V.
Nouja, sportief dat je lacht om je eigen opmerking, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Verbal het volgende:
Hahahahaha
Niet mee te praten. Naïef van me om te denken dat dat zou kunnen. My bad.
V.
Wat valt er precies te veroordelen dan? Enlighten me.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef Lamon het volgende:
Met mensen die dit nog durven te verdedigen, of net doen alsof het allemaal niet zo erg is, wens ik niet te discussieren.
Het volgende PVV-kamerlid heeft straks een kind verkracht...
Och ja, maar je weet hoe het is met die politici, he? Er zit altijd wel een rotte appel tussen..
Niemand verdedigd het, of zegt dat het niet erg is, maar het is onzin er in vergelijking met andere gevallen zoveel aandacht aan te besteden, tenzij je het om de PVV te doen is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef Lamon het volgende:
Met mensen die dit nog durven te verdedigen, of net doen alsof het allemaal niet zo erg is, wens ik niet te discussieren.
Het volgende PVV-kamerlid heeft straks een kind verkracht...
Och ja, maar je weet hoe het is met die politici, he? Er zit altijd wel een rotte appel tussen..
Inderdaad, ik snap het ook niet. De pa van Wijze_appel gedraagt zich dagelijks zoals Lucassen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:42 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Wat valt er precies te veroordelen dan? Enlighten me.
Bij gebrek aan een fatsoenlijke reactie deze rotzooi?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap het ook niet. De pa van Wijze_appel gedraagt zich dagelijks zoals Lucassen.
Lucassen is rotzooi, watzeggie nou?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:46 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een fatsoenlijke reactie deze rotzooi?
Vermoed dat je pubertijd nog in de weg zit. Dit is gewoon vervuiling.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:47 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Lucassen is rotzooi, watzeggie nou?
Ik zal mezelf even verbeteren dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef AryaMehr het volgende:
Voorschrift begint zo langzamerhand een karikatuur van zichzelf te worden.
Vervuiling maakt niet uit, broeikaseffect is toch een hoax.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:47 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Vermoed dat je pubertijd nog in de weg zit. Dit is gewoon vervuiling.
Welkom.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal mezelf even verbeteren dan.
"EUGH PVV tokkies, niets waard, smerige Wilders adepten en fascisten, weg ermee! Ruggegraatloze actie en totale stupiditeit en het proletariaat regeert!"
Zo, ben ik nu lid van de club?
Dat dacht ik al.quote:
Maar als je het logisch bekijkt heeft Voorschrift gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef AryaMehr het volgende:
Voorschrift begint zo langzamerhand een karikatuur van zichzelf te worden.
Het is toch heel moeilijk om te zien waar Voorschrift gelijk heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Maar als je het logisch bekijkt heeft Voorschrift gewoon gelijk.
Dat jouw PVV-irritatie hier in de weg zit moet je even proberen opzij te schuiven. Wel zo rationeel.
Mijn PVV-irritatie? Alsof ik me werkelijk druk maak om dat clubje zwakbegaafden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:49 schreef Wijze_appel het volgende:
Maar als je het logisch bekijkt heeft Voorschrift gewoon gelijk.
Dat jouw PVV-irritatie hier in de weg zit moet je even proberen opzij te schuiven. Wel zo rationeel.
Lol. Jezelf tegenspreken in 1 kort zinnetje en je toch verheven voelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn PVV-irritatie? Alsof ik me werkelijk druk maak om dat clubje zwakbegaafden.
Nou, voor jou dan ook maar de vraag aangezien niemand het echt wil beantwoorden, anders dan bashen:quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Voor de PVV-adepten: waarom houden jullie die Lucassen in hemelsnaam de hand boven het hoofd?
Baldadigheid richting buurtgenoten en het bij de strot grijpen van een coffeeshop-eigenaar vind ik niet bepaald normaal gedrag. Of vinden jullie het allemaal niet zo erg omdat hij eruit ziet als een Neanderthaler?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nou, voor jou dan ook maar de vraag aangezien niemand het echt wil beantwoorden, anders dan bashen:
Wat valt er nou werkelijk te veroordelen dan?
Ben geen PVV'er, maar als criticus in dit topic; Lucassen had moeten optyfen en Wilders heeft te zwak gereageerd. Maar dat praat niet het gedrag van velen in dit topic goed, dat is het enige wat ik wou aantonen. De positie van Lucassen was mij sowieso al niets meer waard, die gast mag weg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
Voor de PVV-adepten: waarom houden jullie die Lucassen in hemelsnaam de hand boven het hoofd?
Nee, ik spreek mijzelf niet tegen. Ik maak mij oprecht niet druk om de PVV, laat staan dat ik uberhaupt enig irritatie koester tegen dat clubje zwakbegaafden. Blijf je anders maar continu krampachtig reageren in elke PVV-topic om je zielige leven enig kleur te geven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef Wijze_appel het volgende:
Lol. Jezelf tegenspreken in 1 kort zinnetje en je toch verheven voelen.
Ik beweer niet dat die vent achter slot en grendel moet worden gezet. Vind alleen dat de de PVV en met name Wilders zich oneindig belachelijk maakt met dit besluit. Helaas trekt zijn electoraat hier niets van aan, vrees ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben geen PVV'er, maar als criticus in dit topic; Lucassen had moeten optyfen en Wilders heeft te zwak gereageerd. Maar dat praat niet het gedrag van velen in dit topic goed, dat is het enige wat ik wou aantonen. De positie van Lucassen was mij sowieso al niets meer waard, die gast mag weg.
Hij is veroordeeldquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nou, voor jou dan ook maar de vraag aangezien niemand het echt wil beantwoorden, anders dan bashen:
Ik ook niet, hij moet enkel (naja, enkel?) uit de partij/Kamer worden gezet. Een beetje man zou z'n zetel hebben opgegeven na dergelijke openbaringen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat die vent achter slot en grendel moet worden gezet. Vind alleen dat de de PVV en met name Wilders zich oneindig belachelijk maakt met dit besluit. Helaas trekt zijn electoraat hier niets van aan, vrees ik.
Dat naar de strot grijpen is niet ok.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Baldadigheid richting buurtgenoten en het bij de strot grijpen van een coffeeshop-eigenaar vind ik niet bepaald normaal gedrag. Of vinden jullie het allemaal niet zo erg omdat hij eruit ziet als een Neanderthaler?
Money makes the world go round. Lucassen verdient ruim 90.000 per jaar als Kamerlid. Die heeft dus niet de intentie om na vijf maanden als op te stappen. Deze geldkoe kan hij voorlopig nog uit blijven melken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij moet enkel (naja, enkel?) uit de partij/Kamer worden gezet. Een beetje man zou z'n zetel hebben opgegeven na dergelijke openbaringen.
Het is niet de eerste PVV'er. Het is een essentieel punt dat het hier om een PVV'er gaat. De PVV zegt een partij te zijn die op komt voor problemen in de wijken. Dan is het toch heel erg krom dat ze iemand in hun fractie hebben die de buren het leven zuur heeft gemaakt. Dat geeft dan toch gelijk aan dat deze partij absoluut niet serieus te nemen is en dat het niet meer is dan dom geschreeuw?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat naar de strot grijpen is niet ok.
Maar die baldadigheid. Wat is daar nu precies van bewezen en wat is opgeklopt? Weet jij het?
Blijf je zitten met "strot grijpen". Pfff... toe maar zeg.
Dat "kwartje van Kok" wat nooit teruggedraaid is, wat wel plechtig werd belooft, greep me meer naar de strot. Sterker, alle Nederlanders zelfs.
Niemand maalt erom.
Maar omdat het hier een PVV'er betreft, en jij de PVV hekelt, moet dat een factor 100 meer aandacht krijgen dan de echte prangende zaken?
Kom op. Haal even diep adem. Je kunt beter dan dat.
Daarom is het slecht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Money makes the world go round. Lucassen verdient ruim 90.000 per jaar als Kamerlid. Die heeft dus niet de intentie om na vijf maanden als op te stappen. Deze geldkoe kan hij voorlopig nog uit blijven melken.
Opgeklopt? Ik denk dat Lucassen er meer baat bij heeft om de aantijgingen te bagetalliseren, dan dat zijn voormalige buurtbewoners hebben om het verhaal op te blazen. Kranten betalen namelijk geen geld voor een dergelijk verhaal. Bovendien is het ronduit idioot dat een figuur die zich naar eigen zeggen wel inzetten tegen hufterigheid op straat, dit gedrag vertoont.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Maar die baldadigheid. Wat is daar nu precies van bewezen en wat is opgeklopt? Weet jij het?
Dat "kwartje van Kok" wat nooit teruggedraaid is, wat wel plechtig werd belooft, greep me meer naar de strot. Sterker, alle Nederlanders zelfs.
Niemand maalt erom.
Maar omdat het hier een PVV'er betreft, en jij de PVV hekelt, moet dat een factor 100 meer aandacht krijgen dan de echte prangende zaken?
Maar is zo'n partij nog wel serieus te nemen? Dit is al het zoveelste incident.quote:
Hoe kun je het kwartje van Kok nou vergelijken met een randmongool die zijn handen niet thuis kan latenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:59 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Niemand maalt erom.
Niet inherent aan elk relatief net beginnende partij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
Maar is zo'n partij nog wel serieus te nemen? Dit is al het zoveelste incident.
Dat hij precies het soort aso, crimineel en agressieveling is waar de PVV als law & order partij tegen ageert.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik kan mij voorstellen dat de partij niet ontkomt aan incidenten, maar het begint nu toch echt de spuigaten uit te lopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet inherent aan elk relatief net beginnende partij?
Ik zeg niet dat het opgeklopt is... ik vraag het me af.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Opgeklopt? Ik denk dat Lucassen er meer baat bij heeft om de aantijgingen te bagetalliseren, dan dat zijn voormalige buurtbewoners hebben om het verhaal op te blazen. Kranten betalen namelijk geen geld voor een dergelijk verhaal. Bovendien is het ronduit idioot dat een figuur die zich naar eigen zeggen wel inzetten tegen hufterigheid op straat, dit gedrag vertoont.
Het is voor een beginnende partij waarschijnlijker dat er allerlei rare types in zitten, dat durf ik zo aan te nemen, maar het gaat er ook om hoe je die partij begint. Je kunt een democratische structuur hebben, leden, dat soort dingen en dan heb je vanzelf al een natuurlijke screening, die niet waterdicht is, maar toch. De PVV is geen democratische partij, maar een politieke organisatie waarin de "volksvertegenwoordigers" worden aangewezen door de grote leider Geert Wilders, daar is niet die natuurlijke screening en de kans op rare types is groter. Daarnaast is de PVV heel expliciet een "macho"-organisatie, dus de kans op agressieve onruststokers is ook weer groter.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
quote:Lucassen is een dapper persoon, die door het slijk gaat om mee te helpen het land terug te krijgen.
Ga Door PVV, tot dat we weer het gevoel terug hebben dat we in een vrij land wonen!
quote:NieuwsgierigAagje op maandag 15 november 2010 16:31
Mijn vertrouwen in de heer Wilders is hiermee enorm afgenomen. Ongeacht de consequenties dient hij dergelijke proleten direct uit de fractie/partij te verwijderen. Waar blijft de geloofwaardigheid, wanneer je wel (veel en terechte) kritiek op anderen hebt?
----------
Uw vertrouwen in Geert Wilders is enorm afgenomen? Nou dan stemt u de volgende keer toch groen links? Niemand die dat zal betreuren, zeker Geert Wilders niet.
En als PVV-stemmer van het 1e uur word ik liever niet in 1 adem genoemd met personen die het om het minste of geringste laten afweten.
Lucassen heeft 2x een boete van 51 euro gekregen en 1x een boete van 250 euro. Sjonge jonge. Het IS toch wat!
Als je de container te vroeg aan de straat zet heb je al een bekeuring van 60 euro.
quote:Nee hoor Geert, het levert alleen maar meer stemmen op. Omdat de vuiligheid is ingespoten vanaf de linkerzijde. Terwijl die beerput zo veel meer stinkt, dat die stank eigenlijk niet te harden is.
Wij blijven op je stemmen.
Had pakweg D'66 dit probleem toen ze begonnen? Bij een bepaald gedachtegoed hoort een moraal. De Kamerleden zullen daar altijd een afspiegeling van zijn, zowel in positieve als negatieve zin. Zo heeft Groen Links de kraker en milieufront types om maar wat te noemen en zo heeft de PVV paupers in de meest klassieke zin van het woord.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hypocriet. Wanneer er een nieuwsbericht verschijnt waarin buurtbewoners klachten uiten over Marokkaanse 'straatteroristen' dan is het hek van de dam, maar wanneer er een PVV-kamerlid betrokken is bij dergelijke handelingen dan vraagt men om zorgvuldigheid en bewijs.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef Wijze_appel het volgende:
Maar wat is er nu bewezen van die baldadigheid dan? Feit dat die buurtbewoners nu pas naar buiten komen is wel vreemd. Of schuif je dat terzijde omdat het je niet uit komt?
Maar van reacties die Geert wegzetten als Hitler en de PVV'ers als Nazi's wordt je wel blij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:15 schreef Zolcon het volgende:
Van die reacties op de Elsevier website wordt je ook niet blij:
[..]
[..]
[..]
follow the leaderquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:15 schreef Zolcon het volgende:
Van die reacties op de Elsevier website wordt je ook niet blij:
[..]
[..]
[..]
Waarom de buurtbewoners nu pas naar buiten zijn gekomen? Goede vraag. Je kan je natuurlijk ook afvragen wat er bijzonder is aan dit moment. Overigens denk ik dat de buurt niet voornemens was haar verhaal te doen. Een journalist is waarschijnlijk getipt en is gaan rondvragen. Lijkt mij de meest voor de hand liggende verklaring. Lucassen was de voorbije weken niet prominent in het nieuws, dus dat kon ook geen aanleiding vormen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het opgeklopt is... ik vraag het me af.
Dat jij die conclusie wel trekt is al opvallend.
Maar wat is er nu bewezen van die baldadigheid dan? Feit dat die buurtbewoners nu pas naar buiten komen is wel vreemd. Of schuif je dat terzijde omdat het je niet uit komt?
Je hele manier van afblaffen en afschuiven is natuurlijk zo opzichtig als wat.
Nee, dat beweer ik ook niet. Je hebt mij ook nooit horen zeggen dat Wilders een Nazi is...quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:16 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Maar van reacties die Geert wegzetten als Hitler en de PVV'ers als Nazi's wordt je wel blij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |