Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef maartena het volgende:
Het wordt steeds grappiger met de PVV.... en de kiezers maar denken dat ze op een DEGELIJKE partij stemden.
+1quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef maartena het volgende:
[..]
+1
Ik ging de fout in bij het woordje "denken".
Als Rutte geen fouten maakt, gaan die stemmen naar de VVD, gok ik zo..quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit gaat lachen worden bij het debat. Alexander en Femke staan klaar om hun messen te trekken. Ik vraag mij trouwens af of dit de PVV zetels gaat kosten in de peilingen. Zo ja, naar wie gaan die zetels dan?
Ik zit er over te denken om PVV te gaan stemmen en ik ben zo links als wat.quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit gaat lachen worden bij het debat. Alexander en Femke staan klaar om hun messen te trekken. Ik vraag mij trouwens af of dit de PVV zetels gaat kosten in de peilingen. Zo ja, naar wie gaan die zetels dan?
Jep. Wat is mhoom?quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef remlof het volgende:
Zit Lucassen in P&W? Dan kijk ik straks even, nu eerst MHOOM.
Sorry, heb me vergist...hij zit er niet.quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef remlof het volgende:
Zit Lucassen in P&W? Dan kijk ik straks even, nu eerst MHOOM.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarettequote:
En er zijn nog wel meer bij de PVV, er kan van alles uit de hoge hoed komen vallen. We weten helemaal niets van hun fractieleden. Sterker nog, ze zijn niet eens gescreend.quote:Op maandag 15 november 2010 23:19 schreef Verbal het volgende:
Wat een bananenmonarchie zijn we geworden, wanneer de regering gewoon in gijzeling kan worden gehouden door een onbetrouwbare penis in een pak
V.
Ik zou het zeker proefondervindelijk proberen vast te stellen als ik in zijn buurt woonde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:13 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me af hoe het met dhr. Lucassen zijn zelfbeheersing gesteld is, als buurtbewoners nu expres hun hond op zijn stoep laten pissen en schijten.
Ik heb zo het gevoel dat de beste man een vrij kort lontje heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het zeker proefondervindelijk proberen vast te stellen als ik in zijn buurt woonde.
Tsja, dat "proefondervindelijk" lijkt mij ook niet zo leuk eigenlijk..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat de beste man een vrij kort lontje heeft.![]()
Ik vind het wel een mooie taak voor Rutger van GS..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dat "proefondervindelijk" lijkt mij ook niet zo leuk eigenlijk..
Ik stem voorquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie taak voor Rutger van GS..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |