abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88765515
wat eng is:
Geert W. zegt: ik heb hem straf gegeven
Eric L: ik heb dat verdiend..

Wat is dat voor een sado-masochistisch gedoe ?
Straf waarom?
Omdat Eric stout was naar meester Geert toe ? Hij heeft hem niet volledig geinformeerd ?
Werd er nog democratisch gestemd in de fractie over die straf ?

engerds
pi_88765648
Jammer dat de PVV niet in de regering zit, dan was het pas echt feest geweest met als klapper een zingende minister met carnavalskraker. *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 00:39:03 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88765656
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef Bluesdude het volgende:
wat eng is:

Straf waarom?
Omdat Eric stout was naar meester Geert toe ? Hij heeft hem niet volledig geinformeerd ?

engerds
:?

Omdat EL kennelijk eea verzwegen heeft??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88765691
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:?

Omdat EL kennelijk eea verzwegen heeft??
Het is laat voor je heh :*
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  dinsdag 16 november 2010 @ 00:41:35 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88765706
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:40 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Het is laat voor je heh :*
Ja :*
  dinsdag 16 november 2010 @ 00:43:24 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88765736
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja :*
Vertaal eens dan..
  dinsdag 16 november 2010 @ 01:06:44 #182
104871 remlof
Europees federalist
pi_88766209
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef Bluesdude het volgende:
wat eng is:

Straf waarom?

engerds
Democratisch stemmen in de PVV-fractie? :')

De PVV = Geert Wilders, wat denk je zelf?

En ja, dat is eng.
pi_88766291
Wat ook eng is.. als de media niet doorvragen hierover..
Waarom straf?
Is Wilders de strafuitdeler ?
Heeft de fractie daarover gestemd.. of bepaalt Wilders op eigen houtje wat niet mag en wie straf verdiend 8)7
Bij P&W zat een wannabee Geertslaafje die zat in de procedure voor de PVV-kandidatenlijst. O.a. was er een soort scholing. Enfin wat hij zei : hij kwam niet op de lijst omdat hij te kritisch leek te zijn... Geert wilde vooral brave volgelingen selecteren...
pi_88766353
Ik zei het toch al: Eric gebruikt heel bewust het woord 'ontnomen'. Z'n zin begon met 'Ik heb...[ingeleverd]', maar werd 'Er zijn me portfolio's afgenomen en dat is ook terecht'.

Grappig om te merken hoe afgewogen die woorden zijn.
  dinsdag 16 november 2010 @ 01:16:06 #185
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88766374
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 01:11 schreef Bluesdude het volgende:
Wat ook eng is.. als de media niet doorvragen hierover..
Waarom straf?
Is Wilders de strafuitdeler ?
Heeft de fractie daarover gestemd.. of bepaalt Wilders op eigen houtje wat niet mag en wie straf verdiend 8)7
We kunnen er gewoon kort en duidelijk over zijn. Lucassen wilde gewoon niet weg, dat zag je aan zijn optreden ook bij 1vandaag. Iedereen verdient een tweede kans, uiteraard, en hij wilde weer 'de heer' Wilders en de rest van de fractie overtuigen en ze in hem laten vertrouwen. Wilders wilde die man gewoon weghebben, maar hij had de kaarten niet in de handen. Daarom hebben ze samen lang gepraat en tot een compromis gekomen, Wilders moest natuurlijk ook overkomen alsof hij daadwerkelijk Lucassen strafte. Overigens moet opgemerkt worden dat zijn bewoordingen voor Lucassen toch niet al te mals waren, zoals 'schandelijk', 'schaamte' en ik meende er ook uit op te maken dat als Wilders dit van te voren geweten had, Lucassen niet in de kamer zou zijn gekomen (terecht). Wilders kwam toch wel oprecht over in die persconferentie.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88766393
dat die man geen woordvoerder kan zijn omdat hij niet meer representatief is, is een goede reden
maar geen goede reden is hem dat te ontnemen als straf..
wt is dat voor een autoritair denken... straf waarvoor ?
  dinsdag 16 november 2010 @ 01:18:03 #187
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88766405
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 november 2010 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zei het toch al: Eric gebruikt heel bewust het woord 'ontnomen'. Z'n zin begon met 'Ik heb...[ingeleverd]', maar werd 'Er zijn me portfolio's afgenomen en dat is ook terecht'.

Grappig om te merken hoe afgewogen die woorden zijn.
Klopt, dat was wel kenmerkend. Maar in feite heeft Lucassen het ook ingeleverd om enigszins zijn positie houdbaar te kunnen houden. Dat 'ontnemen' is maar voor de kiezers en om een signaal te geven hoe erg ze het allemaal niet vinden, want Lucassen had feitelijk de macht in handen.
pi_88766435
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 01:18 schreef Arglist het volgende:

[..]

Klopt, dat was wel kenmerkend. Maar in feite heeft Lucassen het ook ingeleverd om enigszins zijn positie houdbaar te kunnen houden. Dat 'ontnemen' is maar voor de kiezers en om een signaal te geven hoe erg ze het allemaal niet vinden, want Lucassen had feitelijk de macht in handen.
Exactly. Wat dan weer best sneu is.
pi_88766439
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 01:16 schreef Arglist het volgende:

Overigens moet opgemerkt worden dat zijn bewoordingen voor Lucassen toch niet al te mals waren, zoals 'schandelijk', 'schaamte' en ik meende er ook uit op te maken dat als Wilders dit van te voren geweten had, Lucassen niet in de kamer zou zijn gekomen (terecht). Wilders kwam toch wel oprecht over in die persconferentie.
Wilders vond het schande dat hij niet werd geinformeerd over dat militair verleden..
En daarom deelde hij als een autoritair leider een straf uit.
Dat was mijn indruk van die persconferentie.
Wilders zweeg over de buurtterreur en het molesteren van een auto en wietverkoper
  dinsdag 16 november 2010 @ 01:20:16 #190
104871 remlof
Europees federalist
pi_88766444
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 01:18 schreef Arglist het volgende:

[..]

Yep, en nog steeds heeft Eric L. de macht in handen. Als iets hem niet zint kan ie alsnog zijn kont tegen de krib gooien. Dat geldt voor alle 23 PVV-kamerleden naast de GBL trouwens, daarom gaat dit kabinet ook nooit de regeerperiode uitzitten.
  dinsdag 16 november 2010 @ 01:26:57 #191
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88766547
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 01:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wilders vond het schande dat hij niet werd geinformeerd over dat militair verleden..
En daarom deelde hij als een autoritair leider een straf uit.
Dat was mijn indruk van die persconferentie.
Wilders zweeg over de buurtterreur en het molesteren van een auto en wietverkoper
Hij was wel degelijk oprecht daarin, dat geloof ook ik. Maar de duur en veelvoud van de gesprekken met Lucassen zijn voor mij een behoorlijke indicatie dat Lucassen er gewoon alles aan heeft gedaan om zijn positie te houden. Voor de rest was het gewoon afstellen wat hij zou inleveren zodat Wilders de schade beperkt zou kunnen houden en hij in alle stilte met zijn kamerlidmaatschap verder zou kunnen gaan.
Over de buurt problemen werd wel wat gezegd hoor, twee boetes. Over de auto en de coffeeshop niets, maar dat was ook wel wat binnen de relationele sfeer en is er ook geen aangifte tegen gedaan, denk ik.
pi_88766646
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 01:26 schreef Arglist het volgende:

[..]

Hij was wel degelijk oprecht daarin, dat geloof ook ik.
jaja Wilders was oprecht over het "leed" wat hem is aangedaan doordat hij van niks wist..
wat is dat voor een egoistische stellingname ?
Niks over de buurtterreur, de wietverkoper en auto.
Ik hoorde ook iets over boetes, maar ik nam aan dat ging over die ontuchtveroordeling.
  dinsdag 16 november 2010 @ 01:42:03 #193
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88766672
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 01:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jaja Wilders was oprecht over het "leed" wat hem is aangedaan doordat hij van niks wist..
wat is dat voor een egoistische stellingname ?
Niks over de buurtterreur, de wietverkoper en auto.
Ik hoorde ook iets over boetes, maar ik nam aan dat ging over die ontuchtveroordeling.
Als Wilders dit van te voren geweten had, dan had die man nooit op de lijst gestaan. Wilders is 'm ook liever kwijt dan rijk, maar hij kan daar weinig tegen doen. Nu moet hij de juiste woorden zien te vinden en de schade beperkt houden. To be continued denk ik zo :p

Ben wel benieuwd of Brinkman de timing en de tact heeft om deze week nog zijn stokpaardje, democratisering van de PVV, aan de orde te brengen en verder het voortouw in die discussie te nemen. Gezien zijn vorige 'muiterij' ook al niet op een gunstig moment kwam, heb ik toch wel zo'n vermoeden dat we deze week ook wat actie van de held Hero kunnen verwachten.
  dinsdag 16 november 2010 @ 02:11:24 #194
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88766862
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 01:42 schreef Arglist het volgende:
Als Wilders dit van te voren geweten had, dan had die man nooit op de lijst gestaan.
Het eerste wat je als partij doet is het verleden van kandidaten napluizen, en veroordelingen dan wel boetes zijn met een betrekkelijk eenvoudig rapport naar boven te halen.

Dat ook diverse andere PVV leden problemen hebben veroorzaakt, zowel in het verleden voor de PVV, als tijdens de PVV.... maar VOOR de verkiezingen (zoals Hero), en al die mensen nog vrolijk op de lijst staan..... geeft me toch te denken dat Wilders het niet zo nauw neemt met een crimineel, dan wel lichtelijk verdacht verleden.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88767441
De officieele teloorgang van een land is nog nooit zo duidelijk geweest. Ik hou me niet meer aan wetten, zolang deze man erkend wordt als vertegenwoordiger van het volk en daar geld voor krijgt...

Voor mij een vrijbrief om alles te doen waar ik zin in heb....
  dinsdag 16 november 2010 @ 06:37:49 #196
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_88767485
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 06:18 schreef Lamon het volgende:
De officieele teloorgang van een land is nog nooit zo duidelijk geweest. Ik hou me niet meer aan wetten, zolang deze man erkend wordt als vertegenwoordiger van het volk en daar geld voor krijgt...

Voor mij een vrijbrief om alles te doen waar ik zin in heb....
;(
  dinsdag 16 november 2010 @ 06:40:11 #197
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_88767487
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 02:11 schreef maartena het volgende:

Het eerste wat je als partij doet is het verleden van kandidaten napluizen, en veroordelingen dan wel boetes zijn met een betrekkelijk eenvoudig rapport naar boven te halen.
Bewijs van goed gedrag, anyone?

Moest mijn vrouw ook laten zien toen ze op een kinderdagverblijf ging werken. Maar voor het hoogste orgaan binnen onze parlementaire democratie? Neuh, is wel goed joh, we vertrouwen je wel op je blauwe ogen... -O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 07:02:09 #198
230491 Zith
pls tip
pi_88767552
Wat een topdemocratie zijn we toch he _O_ Een ontuchtplegende kamerlid heeft de toekomst van het kabinet in handen en krijgt straf van 'mijnheer' Wilders :') .
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_88767889
Blijkbaar zal hij nog gehoorzaam mee stemmen dus dan is er niks aan de hand.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88768051
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jammer dat de PVV niet in de regering zit, dan was het pas echt feest geweest met als klapper een zingende minister met carnavalskraker. *O*
Het is natuurlijk wel zo'n figuur dat Wilders zo maar eens uit de hoge hoed had kunnen toveren voor een ministerspost ergens.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')