quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:42 schreef melanie_x het volgende:
Alweer over mijn ex gedroomd, al zijn dat geen dromen meer dat alles koek en ei is. De laatste tijd droom ik heel vaak dat ik er weer achter kom dat hij liegt en alles. Zo frustrerend is het, ik heb mijn hele hart en ziel aan hem gegeven maar het was gewoon nooit genoeg.
Maar goed, accepteren en doorgaan. Ik hoop voor hem dat hij gelukkig wordt en met mij komt het ook helemaal goed.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En zo blijf je om elkaar heen draaien en laat je elkaar nooit los. Zucht.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:03 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ja, is misschien ook niet verkeerd, maar zo voelt het wel... En het liefst wil ik haar een berichtje sturen dat ik dat niet bedoelde "ik hoor graag hoe jij erover denkt." Want ik ben zo blij dat ik een teken van leven heb gekregen vanuit haar kant.... Maar ja, alle adviezen zeggen 1 ding, laat gaan, laat gaan...
Tuurlijk wel. Het heeft gewoon tijd nodig. Je kunt niks forceren alleen afleiding zoeken als je er teveel aan denkt. Doe gewoon waar je zelf zin in hebt dat kan nu ook weer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:25 schreef zwartedoos het volgende:
ik lijk maar niet uit dat dal te komen![]()
Hoelang is het al uit? Al een aardig tijdje toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:25 schreef zwartedoos het volgende:
ik lijk maar niet uit dat dal te komen![]()
doen waar ik zelf zin in heb kon ik in de relatie ook.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:26 schreef Male23 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het heeft gewoon tijd nodig. Je kunt niks forceren alleen afleiding zoeken als je er teveel aan denkt. Doe gewoon waar je zelf zin in hebt dat kan nu ook weer.
Of je het nou wilt geloven of niet maar in een relatie houd je bewust en onbewust toch echt wel rekening met elkaar. Dat betekent niet dat je overal verantwoording over af moet leggen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
doen waar ik zelf zin in heb kon ik in de relatie ook.
kwam ff lurkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:32 schreef Male23 het volgende:
[..]
Of je het nou wilt geloven of niet maar in een relatie houd je bewust en onbewust toch echt wel rekening met elkaar. Dat betekent niet dat je overal verantwoording over af moet leggen.
Daarom zeg ik het ook op deze manier. Rekening houden met elkaar doe je altijd bewust en onbewust.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kwam ff lurkenMaar dat verantwoording afleggen... dat klinkt wel heel zwaar... Alsof je elkaar niet vertrouwd en je bij elke scheet moet zeggen waarom je die scheet liet. Maar dat kan nu ook aan mij liggen dat ik dat zo opvat als ik 'verantwoording afleggen' hoor
Geluk komt je niet zomaar aanwaaien, daar moet je zelf voor zorgen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:46 schreef zwartedoos het volgende:
mja ik wil gewoon weer gelukkig zijn, t duurt me allemaal te langBen nu ook in therapie maar als ik eraan denk dat ik alles moet gaan vertellen en de energie die me dat gaat kosten word ik al moe
![]()
mja ben er druk mee bezig maar heb zo vaak een terugvalquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:17 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Geluk komt je niet zomaar aanwaaien, daar moet je zelf voor zorgen.
hier precies andersomquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:25 schreef Leonidas82 het volgende:
Bij een breuk valt het me trouwens wel op dat de vrouw vaak heel snel weer een nieuwe partner heeft. Vaak al binnen een aantal maanden. Geeft toch weer een indicatie dat veel vrouwen niet alleen willen of durven te zijn en snel maar weer verzanden in een nieuwe relatie.
En mij valt het op dat mannen weer snel een nieuwe neukertje hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:25 schreef Leonidas82 het volgende:
Bij een breuk valt het me trouwens wel op dat de vrouw vaak heel snel weer een nieuwe partner heeft. Vaak al binnen een aantal maanden. Geeft toch weer een indicatie dat veel vrouwen niet alleen willen of durven te zijn en snel maar weer verzanden in een nieuwe relatie.
was het maar zo'n feestquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:28 schreef melanie_x het volgende:
[..]
En mij valt het op dat mannen weer snel een nieuwe neukertje hebben.
Inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent ook in het prille beginquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:58 schreef Amede het volgende:
Ik zit volgens mij elke dag weer in een andere fase.. De ene keer voel me ik fantastisch en komt het allemaal wel goed met me als single.. Het andere moment geloof ik nog in een happy end met hem.
die zekerheid voelen sterkt je volgens mij enorm!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef melanie_x het volgende:
Ja ik heb ook zeker mijn ups en downs. Maar ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit meer terug ga naar mijn ex, dat scheelt.
duren die terugvalletjes lang?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mijn fases wisselen nog steeds... Over het algemeen zit ik in nummer 4 maar heb ook vaak genoeg een terugvalletje.
@duimelotje mooi stukje in je fobo![]()
Nee valt mee.. Kom al snel weer tot het besef dat het ook niet ideaal is geweest, dat zij ook nog een hoop te leren heeft. Gaat me vooral om de manier waarop dingen zijn gelopen, die steken me soms nog goed.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
duren die terugvalletjes lang?
want dat lijkt me doodeng
voel me nu tenminste weer alsof ik wat adem kan halen, dat wil ik niet verliezen.
er zijn meer stukjesdankje
een mooi en duidelijk verhaal, gaat helemaal goedkomen met jou gok ik, je kan duidelijk al weer goed relativeren!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee valt mee.. Kom al snel weer tot het besef dat het ook niet ideaal is geweest, dat zij ook nog een hoop te leren heeft. Gaat me vooral om de manier waarop dingen zijn gelopen, die steken me soms nog goed.
Over het algemeen kan ik er best redelijk mee om gaan, ook al word ik elke dag er mee geconfronteerd dat ze er niet meer is. Dit topic, en de rest van R&P lezen werkt overigens ook niet geheel positief. Vorige week telefoon gevonden en veel oude smsjes gelezen.
Kan nu wel onderscheid maken van "toen" en nuen zou haar ook niet terug willen zoals het er nu voor staat. Ik ben zelf gewoon te veel veranderd, in mijn ogen positief, maar voor haar zodanig dat ze niet verder wilde. Is het angst voor het onbekende, ik weet het niet. Heb er ook niet met haar over kunnen praten, ze wist haar gevoelens niet meer te uiten. Vraag me heel veel af hoe zij nu de dingen doormaakt hoor.
Maar ik weet dat het niet helpt om er naar te vragen. Ik heb zoveel gedaan om te laten weten dat ze bij mij terecht kan, dat ik haar niet uitsluit uit men leven. Maar ik blijf niet aan de gang natuurlijk.
Voor 2 weken terug zei een goede vriend van me dat hij haar nog regelmatig op MSN sprak, ik begon meteen de lichamelijke effecten op te merken. Stond gewoon te trillenIk vind het goed om te weten dat ze met hem over bepaalde dingen kan praten, maar het steekt mij wel omdat ze niet naar mij wilde luisteren.
Mja goed, heel drama er om heen allemaal, geen zin om het weer allemaal uit te typen. Hoop dat ze ooit me weer durft aan te spreken, maar het zal van haar zelf uit moeten komen. Kan misschien nog wel jaren duren, of het gebeurd nooit ?
Januari stuur ik nog een kaartje voor haar verjaardag en dan is de koek op wat mij betreft. Ik kan niet mijn hele leven laten domineren door haar, door iets wat er niet meer is en ik ook niet zo snel terug zie komen tussen ons. En ja ik weet dat het heus beter kán, maar ik moet het eerst nog maar ervaren. Ik sta er iig steeds meer open voor
maar je hebt hem dus teruggenomen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:33 schreef melanie_x het volgende:
De vorige keer dat het uit was met mijn ex ging hij al meteen naar een ander.
En nu doet hij weer precies hetzelfde. Die steek went wel..
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:38 schreef melanie_x het volgende:
In maart ging het uit. 4 maanden uit geweest. Hij ging meteen naar een ander. Toch zei hij me zo te missen en alles anders te gaan doen als hij nog een kans kreeg. Die kreeg hij maar hij bleef liegen. Dus ik maakte het met pijn in mijn hart weer uit omdat ik eigenlijk niet anders kon. En nu zit hij weer met diezelfde chick.
Auw.
ik heb er heel lang over gedaan voor ik de liefde van mn leven vondquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik moet er ook niet aan denken dat ze met een ander wat dan ook doet. Dus als die gedachte voorbij komt praat ik mezelf in dat dat geen realistische gedachte is, we hebben best veel meegemaakt in die anderhalf jaar en ik denk ook niet dat ze zo een andere jongen heeft.
Tenminste iets serieus dan![]()
Ik wil het ook gewoon (nog) niet weten. Misschien straks als ik zelf ook iemand heb gevonden om gelukkig(er?) mee te zijn, maar nu nog even niet. Het doet me te veel pijn.
Kijk langzaam meer en meer om me heen en zie genoeg andere leuke meisjes, maar voor mijn gevoel duurt het nog wel even voor ik het een plaatsje heb gegeven. En pas dán als ik daar ook echt aan toe ben dan komt het vast vanzelf weer goed
Tot die tijd lang leve de lol.
Ja sowieso, ik wil hem ook nooit meer terug. Hoef hem ook nooit meer te zien of te spreken en ik mis hem ook niet. Ik vraag me gewoon af hoe hij me zo heeft kunnen bedonderen. Maar daar zal ik nooit achter komen dus ga ik er ook niet meer over piekeren o.i.d.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
liefde maakt blind maar jij bent echt beter af zonder.
dat weet je ook al nu je gevoel nog!
hey dit is niet echt positief voor mij hequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:55 schreef Fellows het volgende:
Ik herken zoveel van duimelot ik dacht er ook na een paar dagen/weken dat ik het licht had gezien.
Heb het er eigenlijk nog wel moeilijk mee.. en ik denk de hele tijd van waarom zou ik geen contact kunnen hebben ik hoef haar toch niet terug en ik kan toch wel normaal met haar praten en leuke dingen doen maar dat kan ik niet en toch blijf ik dit mezelf aan praten gelukkig morgen weer naar school dan kom ik niet eens toe aan dat soort gedachtes!
Het was niet slecht bedoelt hoor!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey dit is niet echt positief voor mij he
ik heb t ECHT gezien![]()
je hebt gelijk hoor en ik ben er wel bang voorquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:04 schreef Fellows het volgende:
[..]
Het was niet slecht bedoelt hoor!
Misschien zie jij het inderdaad sneller dan mij. Maar ik had ook toen het nog maar net was dacht van o fuck haar ik ga door en hoef niks meer met haar te maken te hebben maar 1 dag later zat ik al weer is huilend onder de douche om dat ik haar hopeloos terug wou.
Maar je bent mij niet dus misschien heb je t wel echt gezien hoop het voor je !
Tja, waarom zou je daarmee stoppen als je het beide wilt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En zo blijf je om elkaar heen draaien en laat je elkaar nooit los. Zucht.
Waarom zijn jullie dan geen stelletje meer als je het zo graag beiden wil?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, waarom zou je daarmee stoppen als je het beide wilt.
Dat willen we niet allebei en dit wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:19 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie dan geen stelletje meer als je het zo graag beiden wil?
dit is tegans keus, je hebt nu wel duidelijk gemaakt wat jouw mening hierin isquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:25 schreef goofy_goober het volgende:
Smoesjes. Uitstel van executie. Volgens mij ben jij nooit verder gekomen dan fase 1.
Maar je bent dus bereid om genoegen te nemen met minder dan een relatie? Your choice natuurlijk, maar dat zou bij mij pas na jaren werken, wanneer er totaal geen gevoelens meer zijn voor elkaar.
Het lijkt me uitermate vervelend om zo om elkaar heen te blijven draaien, waarbij je beiden geen steek verder komt. Leuke 'relatie'.
Na driekwart jaar zou je toch wel wat progressie verwachten. Bovendien mag ik hierover best mijn mening uiten als ik vind dat ze elkaar voor de gek blijven houden. Des te harder zal de klap zijn wanneer één van hun een nieuwe liefde vindt, zoals melanie_x al terecht opmerkte.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit is tegans keus, je hebt nu wel duidelijk gemaakt wat jouw mening hierin is
advies is gelezen ze is er niet aan toe om er wat mee te doen of ze vind het geen advies dat bij haar past
doordrammen is nutteloos
ik begrijp je wel en het is mss ergens frustrerend om te zienquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Na driekwart jaar zou je toch wel wat progressie verwachten. Bovendien mag ik hierover best mijn mening uiten als ik vind dat ze elkaar voor de gek blijven houden. Des te harder zal de klap zijn wanneer één van hun een nieuwe liefde vindt, zoals melanie_x al terecht opmerkte.
Ik vraag me alleen af waarom Tegan zich zo stellig blijft vasthouden aan iets dat er niet meer is en ook niet meer zal komen. Jezelf moedwillig voor de gek blijven houden en blijven hopen op een happy end is in dit geval een soort van sado-masochistisch gedrag. En ergens loopt er een gozer rond die 10x leuker is dan haar ex.
Maar goed, ik zeg al niks meer wat Tegan betreft. Die heeft ondertussen zoveel muurtjes gebouwd... Kom je niet doorheen, wat je ook zegt. Het is ergens gewoon jammer om te zien dat ze er moedwillig in blijft hangen.
Ik vind het wel fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen. Ookal is het niet de manier waarop jij dingen zou doen. Ookal vind jij mijn posts nutteloos, ik vind dat niet. En ik blijf dus gewoon posten ookal zie jij het nut er niet van in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:53 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben geen relatie-expert. Ik geef slecht mijn visie op de verhalen van anderen. Het is aan jou wat je ermee doet. Ik vind het jammer dat je niet verder wil gaan. Wat voor een nut heeft dit topic voor je als je toch niks aanneemt wat anderen adviseren? Als je iets plaats kun je er een reactie op verwachten, zo simpel is het. En het lijkt me heel vervelend voor je als je ex straks iemand anders heeft en jij weer terug bij af bent. Maar goed, jij kiest daar kennelijk voor.
Zeg me dit eens:quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen. Ookal is het niet de manier waarop jij dingen zou doen. Ookal vind jij mijn posts nutteloos, ik vind dat niet. En ik blijf dus gewoon posten ookal zie jij het nut er niet van in.
dan is ze er nog niet aan toequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef melanie_x het volgende:
Tegan..
Zo laat je je ex toch nooit los. Dat weet je zelf ook wel.
Jij hebt echt geen idee hoe lang Tegan zo al bezig is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan is ze er nog niet aan toe
en het is net als stoppen met roken
iemand moet er zelf voor kiezen anders lukt het toch niet!
Het ging hier over een aantal smsjes af en toe he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Zeg me dit eens:
Hoe kijk jij er nou tegen aan, om zo'n vage ondefineerbare 'vriendschapsrelatie' te blijven onderhouden met de persoon waar jij ooit al je liefde en genegenheid mee hebt gedeeld?
Word je daar nou niet vreselijk somber, gefrustreerd en verdrietig van, dat je nu zo bent afgewakt dat je genoegen neemt met een schim van iets wat jullie relatie ooit was? Maakt jou dat gelukkig?
Ik zeg niet dat jullie geen vriendschapsrelatie kunnen hebben, maar jij hoopt overduidelijk op meer en dan zal het nooit werken.
ik las dat het al een hele tijd isquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee hoe lang Tegan zo al bezig is.
Zoals ik ook al zei sommigen moeten gewoon 20000 x op hun bek voor dat ze de message begrijpen!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik riep het al in het vorige topic, en ik zeg het uit ervaring:
Sommige dingen moet je echt eerst zelf ondervinden om er van te leren![]()
Daarom neem ik mijn ex ook helemaal niks kwalijken ben niet boos
Als je er dan nog steeds niet aan toe bent..quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik las dat het al een hele tijd is
als je zelf wel progressie opmerktquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef Tegan het volgende:
Drie en een half jaar hebben we een soort knipperlichtrelatie gehad met soms weken geen contact. En dan vinden ze het nu raar dat ik er een aantal maanden over doe om te beseffen dat dit de laatste keer is dat het uit gaat. En nu heb ik eindelijk de eerste stap gezet in daadwerkelijk verder gaan en loslaten. Het duurt gewoon nog even.
laat iedereen in hun waardequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Als je er dan nog steeds niet aan toe bent..Moet je niet zo gaan lopen zeuren erover want dan is het gewoon je eigen schuld. Als ze in haar zelfkwelling wil blijven hangen.
Ach, prima dan.
Ik zeur helemaal niet. Dat doet goofy_goober vooral (en jij). Ik post gewoon dingen die ik kwijt wil.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Als je er dan nog steeds niet aan toe bent..Moet je niet zo gaan lopen zeuren erover want dan is het gewoon je eigen schuld. Als ze in haar zelfkwelling wil blijven hangen.
Ach, prima dan.
Dat dus. Als je er genoeg van hebt dan moet je er gewoon niet op reageren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laat iedereen in hun waarde
ik vind dit best een nare reactie voor in dit topic
ze zal vast niet de hele dag depri rond lopen maar juist hier zou ze zich even moeten kunnen uiten
en als men hier dan ook al zo reageerd!?!?
Je zou je eigen posts eens wat vaker door moeten lezen, meid:quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, waarom zou je daarmee stoppen als je het beide wilt.
Let vooral even op die tweede post van je. Dat is dus precies wat ik de hele tijd duidelijk probeer te maken aan je. Sms'en is toch ook een vorm van contact zoeken, nietwaar? En met steeds contact maak je jezelf steeds een beetje blij en dan weer heel down, en dat constant.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:25 schreef Tegan het volgende:
Ik quote mezelf nog maar eens voor de laatste keer.
[..]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het ging hier over een aantal smsjes af en toe he?
Een vriendschapsrelatie zou ik momenteel idd geen genoegen mee nemen of willen, vandaar ook dat ik heb voorlopig niet wil zien.
Is het vreemd als je benieuwd bent naar wie de nieuwe vriend van je ex is? Ik wil het echt gewoon weten, ga hem niet vermanend toespreken dat hij haar niet mag kwetsen en al helemaal niet agressief doen, maar ben gewoon benieuwd en het vermindert de schok als ik ze een keer samen tegenkom en het blijkt een bekende te zijn, wat goed zou kunnen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:32 schreef M9631 het volgende:
Eindelijk weer contact gezocht met mijn ex.
Zat toch wel met de ontstane situatie in mijn maag. 2,5 jaar een erg serieuze relatie gehad (leeftijd 20-23). Pas in juni echt uit, in augustus opeens alle contact van haar contact verbroken. Daar heb ik vervolgens 2 maanden niets mee gedaan, uiteraard gewoon gerespecteerd, al was dat soms niet makkelijk aangezien we op dezelfde universiteit studeren en ook nog in hetzelfde studentecomplex (200 kamers) wonen. Nu blijkt dat ze het niet zo bedoelde en normaal contact geen enkel probleem vond, voel me erg dom.
Het is niet zo dat ik er terug wil, ik zit al in het acceptatie stadium, vandaag hoorde ik dat ze een ander heeft en ik ben oprecht alleen blij voor haar, geeft een goed het gevoel. Het blijft echter toch lastig om je ex tegen te komen als je niet weet hoe zij wil dat je met elkaar omgaat. Zeker omdat ik een deel van haar vrienden ook redelijk goed ken, maar er nu geen/nauwelijks contact meer mee durfde te hebben, ze kennen haar namelijk wel beter.
Toont maar weer eens aan dat veel van dit soort problemen ontstaan door slechte communicatie en opgelost kunnen worden door te blijven praten.
Ik geloof dat als je beide besluit dat je niet bij elkaar past, dat het mogelijk is om, indien beide dat willen, normaal met elkaar om te gaan. Als je om uit elkaar gaat met ruzie ligt het natuurlijk heel anders.
Heb je dan geen zin om op zoek te gaan naar wat nieuws ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:35 schreef Purdey het volgende:
Al meerdere keren deze reeks voorbij zien komen, en altijd gedacht dat ik alláng over hém heen was. Maar dat is dus niet zoVanmorgen kwam ik hem tegen, en sindsdien zwem ik weer in een bad vol medelijden en depressie. Na de breuk 4 maanden geleden viel ik 18 kilo af, en zag ik eruit als een geest die de hele dag naar 'Exit music' van Radiohead luisterde. Omdat de zin 'We hope that you choke' zo lekker klonk
Sindsdien weer een knoop in m'n maag, en het gevoel alsof de wereld door draait zonder mij, zo'n leeg gevoel
Dat vind ik eigenlijk best een goede vraag. Als je nog heel erg met iemand bezig ben, straal je dat ook uit volgens mij. Soms kijk ik weleens met die ogen naar een jongen, maar al heel snel komen m'n gedachten weer bij m'n ex, en hoe we het hadden. Ik vind het heel moeilijk om verder te gaan. Gek genoeg was ik weer op de rails, maar door hem te zien wel weer even een terugslag nu. Misschien is dat morgen wel weer over. De manier waarop we uit elkaar gingen was gewoon niet best, en daar heb ik af en toe nog steeds moeite mee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Heb je dan geen zin om op zoek te gaan naar wat nieuws ?
De relatie die nu tijdje over is was mijn eerste vaste relatie, ik heb ook een lange tijd gehad van "ik vind niemand anders, en noem allemaal maar op". Maar totdat ik merkte dat er ook andere jongens waren die ook veel voor mij konden gaan betekenen. En sindsdien gaat het super en ben ik in gaan zien dat de relatie nu eenmaal over is en dat er weinig aan te doen valt.
Heb je niet iets "nieuws" op het oog, of ook nog geen behoefte aan?
Hmm oke, ja ik kan je eigenlijk moeilijk tips geven, bij mij is alles heel snel omgeslagen. Van zwaar depressief, dat ik geen nut meer zag in mijn leven tot de plek waar ik nu sta. Soms komen de herinneringen van mijn ex ook naar boven, maar dan denk ik "het is niet voor niets mis gelopen, het is het niet waard meer", en dan denk ik aan al het goede wat nog komen gaat. Ja oke is ook erg lastig als je je ex dan ziet. Ik zie hem nog wel elke week keer ofzo, maar ik voel er niet echt meer wat bij en daar ben ik zo blij om. Wat voor manier was bij jou? Onze manier was ook niet best, mijn ex maakte het via de sms/telefoon uitquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best een goede vraag. Als je nog heel erg met iemand bezig ben, straal je dat ook uit volgens mij. Soms kijk ik weleens met die ogen naar een jongen, maar al heel snel komen m'n gedachten weer bij m'n ex, en hoe we het hadden. Ik vind het heel moeilijk om verder te gaan. Gek genoeg was ik weer op de rails, maar door hem te zien wel weer even een terugslag nu. Misschien is dat morgen wel weer over. De manier waarop we uit elkaar gingen was gewoon niet best, en daar heb ik af en toe nog steeds moeite mee.
Wat een lul is hij dan geweest om zo iets over te liegenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef Purdey het volgende:
Ik schiet heel erg in de stress als ik hem zie. Vaak zie ik hem op de weg, en achteraf heb ik geen idee hoe ik op de plek van bestemming ben gekomenWe gingen uit elkaar toen ik erachter kwam dat hij nog een dochter had, en hij 7 jaar ouder bleek te zijn. Z'n oudste van 8 kende ik, maar van die van 5 niet. En hij bleek dus 36 ipv 29. Achteraf vraag ik me gewoon steeds af waarom hij erover heeft gelogen. Uiteindelijk slijt zoiets wel, of wordt het gevoel minder, maar vind dat ik na 4 maanden toch wel weer beter op de been had moeten zijn.
En jij bent hoe oud..?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef Purdey het volgende:
Ik schiet heel erg in de stress als ik hem zie. Vaak zie ik hem op de weg, en achteraf heb ik geen idee hoe ik op de plek van bestemming ben gekomenWe gingen uit elkaar toen ik erachter kwam dat hij nog een dochter had, en hij 7 jaar ouder bleek te zijn. Z'n oudste van 8 kende ik, maar van die van 5 niet. En hij bleek dus 36 ipv 29. Achteraf vraag ik me gewoon steeds af waarom hij erover heeft gelogen. Uiteindelijk slijt zoiets wel, of wordt het gevoel minder, maar vind dat ik na 4 maanden toch wel weer beter op de been had moeten zijn.
en voor welk sterrebeeld is dit?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:01 schreef Fellows het volgende:
Haha mijn horoscoop voor vandaag:
Soms komt een goede afloop niet alleen in een film voor, maar ook in het echt. De sterren hebben een mooie scène voor jou in petto deze dag. Je moet afscheid nemen van iets wat de laatste tijd een hele grote rol heeft gespeeld in jouw leven. Het klinkt misschien raar, maar je wordt er wel gelukkig van. Er liggen weinig obstakels op jouw weg en die kleine hobbels die er zijn, kun je gemakkelijk overwinnen
oh dan heb ik er dus geen ene fuck aanquote:
Supergoed!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan heb ik er dus geen ene fuck aan![]()
had ik ook wel gewild
maar ik hebvandaag een goeie dag![]()
word elke dag een tikje standvastiger in mn eigen besluit
denk nog elke 10 minuten wel aan hem maar dat is al zoveel minder dan daarvoor
en voorheen was ik aan het bedenken hoe ik tot hem zou kunnen doordringen en hem kunnen laten inzien dat we bij elkaar horen
nu denk ik elke 10 minuten aan hoe ik hem zou kunnen vergeten
en doe bewust leuke dingen en ben bezig leuke dingen te plannen![]()
ben alleen doodsbang dat ik hier mezelf voor de gek zit te houden en ik straks enorm ver naar beneden dender en weer zo ontiegelijk veel pijn ga voelen....
Hij heeft gok ik mijn berichtje hier gelezen dat ik hem niet wil zien enzo, want hij doet nog veel meer zijn best onzichtbaar te zijn voor me en dat vind ik dan wel heel lief van hem
Ja, dat vond ik dus ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat een lul is hij dan geweest om zo iets over te liegen
Ach je weet iig dat het het dus niet waard was, hij was dus 14 jaar ouder dan jou ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook![]()
@Goofy: Ik ben 22, dus een dochter was al best heftig..
van jou is ook nog prileer als ik me niet vergis, en je gaat er nu al best goed mee om moet ik zeggenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:34 schreef Amede het volgende:
[..]
Supergoed!Al heel belangrijk dat je met een andere manier met hem bezig bent en hem probeert los te laten. Tuurlijk ga je nog ups en downs hebben, maar dat is alleen maar menselijk. En geeft denk ik ook alleen maar aan hoeveel je van hem gehouden hebt. Ik hoop in elk geval binnenkort ook zo te kunnen denken, ipv nog wel af en toe hopen dat alles goed komt.
Ik had ook niets aan de horoscoop jammer genoeg
Misschien is het voor haar moeilijker dan je denkt en heeft ze bewust gewacht met je smsen tot ze er zelf klaar voor was?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:42 schreef Bartinhoo het volgende:
Jullie zullen vast wel opgemerkt hebben dat ik iets minder in dit topic rondspook met mijn sores
Het gaat ook wel beter. Zaterdag een terugvalletje gehad maar dat had te maken met gevoelige datums rond deze tijd... Spulletjes naar mn kamer in Amsterdam verhuisd, dus voelt toch een beetje als breken met het verleden en het begin van iets nieuws..
Ergens doet dat me ook wel pijn, want heimwee naar de tijd met mijn ex heb ik nog altijd.
Het antwoord op mijn feliciteer sms' je heb ik, welliswaar 2 dagen later, alsnog gehad. Op de een of andere manier maakt dit me toch blij, al was het zo kil als maar kon. Bedankt, en een fijne avond verder kuss zoiets een beetje ..Tsja wat had ik dan verwacht?
Wel grappig dat ik hoorde dat mijn zus haar ook had gefeliciteerd via sms, en zij wel meteen een sms terugkreeg. Kennelijk speelt mijn ex dus nog steeds een bepaald spelletje met me. Waarom krijgt mijn zus direct antwoord, en moet ik 2 dagen wachten... Het antwoord zal ik nooit weten dus echt zin om erover na te denken heeft het allemaal niet....
Heb haar nu ruim 6 weken niet gezien, ben wel echt heel benieuwd naar haar.We wonen 4 km van elkaar af maar we leven zo erg langs elkaar heen, wel beter eigenlijk voor het verwerken... Mijn gevoelens voor haar zijn (helaas) nog steeds groot. Nog steeds hoop ik wel eens dat de situatie tussen ons toch nog zal veranderen wanneer we elkaar een tijdje niet hebben gezien, en dat ze mij nog een kans wil geven als ze doorheeft dat het haar terugwillen niet alleen iets was van de eerste weken, maar over de lange termijn...
Daar moet ik niet aan gaan denken, want die kans is gewoon heel klein...
Zo beter fellowquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef Fellows het volgende:
Eigenlijk gaat het ook wel best goed dit is het langste niet contact ooit.![]()
Ik denk dat zij daardoor ook wel een beetje moe van me is geworden omdat ik haar gewoon echt niet met rust liet en ik werd zelf ook aardig moe van.
Maar toch is er nog wel ergens diep van binnen iets wat zegt dat het misschien Nooit nog wel goed komt maar het is geen hoop of iets. Ze blijft altijd nog heel veel voor mij betekenen ondanks alles wat ze geflikt heeft. Maar de deur staat niet op een kier dat niet. nu dicht en het is een gesloten boek. Het was leuk voor zo lang het duurde, maar nu ga ik verder.
Die jongste had ie al een jaar niet gezien. Ik was zijn eerste vriendinnetje na de moeder van die dochter. Die relatie ging uit, en hij mocht zijn dochter niet meer zien. Na een jaar, toen wij een half jaar met elkaar omgingen, belde die dochter ineens. Toen zei hij dat dat zijn andere dochter was. Diezelfde avond biechtte hij ook op dat hij iets ouder was dan hij had gezegd. Hij was dus indd 14 jaar ouder dan mij, nooit iets van gemerkt. Ik heb er toen even een paar dagen over nagedacht, maar vond dat hij mij teveel belazerd had.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ach je weet iig dat het het dus niet waard was, hij was dus 14 jaar ouder dan jou ?
zo uit mijn hoofd? maar hoe heeft hij dat ene kind altijd verborgen gehouden dan ?
Klopt, je zul dan toch ja zeggen ondanks het feit wat hij gedaan heeft. Gewoon doordat je al die tijd samen ben geweest en hij ook een leuke kant had. Tis inderdaad niet leuk wat hij gedaan heeft. Waarom loog hij dan? Of heeft hij dat er niet bij verteld?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Die jongste had ie al een jaar niet gezien. Ik was zijn eerste vriendinnetje na de moeder van die dochter. Die relatie ging uit, en hij mocht zijn dochter niet meer zien. Na een jaar, toen wij een half jaar met elkaar omgingen, belde die dochter ineens. Toen zei hij dat dat zijn andere dochter was. Diezelfde avond biechtte hij ook op dat hij iets ouder was dan hij had gezegd. Hij was dus indd 14 jaar ouder dan mij, nooit iets van gemerkt. Ik heb er toen even een paar dagen over nagedacht, maar vond dat hij mij teveel belazerd had.
In principe was hij het niet waard nee, maar gek genoeg voelt het absoluut niet zo. Wat iemand hier eerder postte: 'Als hij vanavond zou bellen dat hij me terugwil, dan zeg ik ja.' En dat gevoel heb ik nu ook, ondanks alles. Liefde is een gek iets
Hij vind zichzelf te oud. Hij voelde zich onder de 30, en dus is hij al jaren 29, en net geen 30..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klopt, je zul dan toch ja zeggen ondanks het feit wat hij gedaan heeft. Gewoon doordat je al die tijd samen ben geweest en hij ook een leuke kant had. Tis inderdaad niet leuk wat hij gedaan heeft. Waarom loog hij dan? Of heeft hij dat er niet bij verteld?
Hmm nee ik denk niet dat dat de reden is ( al hoop ik het stiekem wel ) .quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien is het voor haar moeilijker dan je denkt en heeft ze bewust gewacht met je smsen tot ze er zelf klaar voor was?
geen idee of dat zo is, ikzelf ben daarin weer teveel een muts en zou ala minute terug smsen om daarna te bedenken dat ik beter even had kunnen wachten
Vrouwen zijn op de een of andere manier altijd wel wraakzuchtig. Wat je zegt, gewoon laten voelen hoe het voelt. Op de een of andere manier probeert ze je wel aan het lijntje te houden lijkt het wel. Je had gewoon dat je na vier maanden als volwassenen kon concluderen dat jullie leuk waren samen, maar dat jullie ook gewoon vriendschappelijk met elkaar om hadden kunnen gaan. Misschien moet je jezelf en haar een (af)vragen: Is het het waard om zo te blijven doen, of moet je elk contract sowieso verbreken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:11 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Hmm nee ik denk niet dat dat de reden is ( al hoop ik het stiekem wel ) .
We zouden nog af en toe eens gaan afspreken als vrienden, maar zij is duidelijk in haar doen en laten dat ze hier geen behoefte aan heeft, al blijft ze in woorden zeggen dat ze het wel leuk vindt om af te spreken,....
Denk gewoon dat ze het op een bepaalde manier leuk vindt om afstandelijk tegen me te zijn. In de relatie ben ik dit ook altijd naar haar geweest, omdat ik het best moeilijk vond om mezelf kwetsbaar op te stellen. Nadat het uitging vond ze het kennelijk te laat om me nog een kans te geven, en wou ze mij denk ik laten voelen hoe het is om zo behandeld te worden...
Nu nog steeds is ze denk ik bezig om mij op een bepaalde minderwaardige manier te behandelen. Ook het feit dat ze flink is afgevallen draagt hier natuurlijk aan bij. Denk dat ze mij een beetje het ''lekker puh'' gevoel wil geven... Ergens wel terecht maar nu 4 maanden later had ik gehoopt dat we gelijk zouden staan wat dat betreft, en op een normale manier met elkaar om konden gaan...
Ik weet ook niet wat zij hier precies bij voelt hoor. Ik vind het allemaal wel erg afstandelijk, maar ik denk dat zij degene is die daarvoor kiest. Zij zet de toon, misschien met de hoop dat ik weer ga happen en weer aanhankelijk ga doen. Ik vind het wel wat raar overkomen allemaal, we zijn geen vreemden van elkaar maar we doen echt net alsof we beiden dood zijn neergevallen... Ach het zal wel ergens goed voor zijn...
Ja boeiend hoe je je voelt, als mijn rug een dag niet mee werkt moet ik dan ook zeggen ja ik ben in de 80quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf te oud. Hij voelde zich onder de 30, en dus is hij al jaren 29, en net geen 30..
Maar vertel jij eens, hoe lang was jij met je ex samen? En waarom zo'n lullige manier van uitmaken? Wel modern natuurlijk, break ups via sms, twitter of hyves. Maar verder verdient het geen schoonheidsprijs.
Tja, in principe is de afgelopen 6 weken alle contact ook verbroken geweest, en dat zal voor een onbepaalde toekomstige tijd ook nog wel zo blijven... Hangt van haar af in dit geval... Heb haar dus alleen vorige week een sms gestuurd waarin ik haar zakelijk doch vriendelijk feliciteerde met haar verjaardag....quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vrouwen zijn op de een of andere manier altijd wel wraakzuchtig. Wat je zegt, gewoon laten voelen hoe het voelt. Op de een of andere manier probeert ze je wel aan het lijntje te houden lijkt het wel. Je had gewoon dat je na vier maanden als volwassenen kon concluderen dat jullie leuk waren samen, maar dat jullie ook gewoon vriendschappelijk met elkaar om hadden kunnen gaan. Misschien moet je jezelf en haar een (af)vragen: Is het het waard om zo te blijven doen, of moet je elk contract sowieso verbreken?
Tja dat is waar, maar hoelang gaat dat nog door dan...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:25 schreef melanie_x het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd wel waarom ze pas 2 dagen later wat terug stuurde....n openbaar vervoer, maar, er zit vaak wel wat leuks om naar te kijken in de trein + bus.
Tja ik hoop het maar...quote:[b]Op maandag 11 oktober 2010 19:34
@Bartinhoo
Ik denk niet dat ze totaal niet meer aan je denkt hoor. En dat het toch meer zelfbescherming is. Je zegt zelf dat ze zo veel over voor je heeft gehad, en dat jij daar afstandelijk op reageerde. Op een gegeven moment was het klaar voor haar, maar dat betekent niet dat ze je nu vergeten is. Ik kan het ook fout hebben natuurlijk. Maar zo zou ik het ervaren.
Er is hier maar 1 iemand die je voor de gek houdt. Dat ben je zelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:35 schreef Fellows het volgende:
Ja dat HAD ik ook maar toch kon ik me even niet in houden en gewoon even geadd en toen ik dat hartje zag flipte ik echt enorm van binnen maar heb haar nog op der blok staan. Stom stom stom.. maar ik voel me nu eigenlijk al weer veel beter.
Edit: Voel me nu eigenlijk alweer top![]()
![]()
Haha dat herken ik...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik druk mijn eigen netwerk site in in mijn taakbalk hup enter, bleek die van mijn ex er te staan
ik schrok me rot, want heb juist voor het eerst in al die jaren, al sinds het uit is niets meer bekeken qua zijn profielen, en dat wil ik ook zo houden. Ik drukte gelijk op escape
ja ik geloof je (bij mij was het ook want ik heb er geen behoefte aan, maar dan doe je "naam" hyves in de taakbalk maar komt er net iemand anders te staanquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:50 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Haha dat herken ik...
klikte ook perongeluk ( ja echt) haar profielfoto aan op hyves, schrik sloeg me om het hart. Vooral nu ze jarig is geweest zullen er wel heel wat slijmerige krabbels van andere gasten op haar hyves staan, dat wou ik dus echt niet zien... Hoofd andere kant op gedraaid en computer zo snel mogelijk uitgezet voordat de pagina was geladen
Herkenbaar! Alleen dan geen hyves, maar twitter. Inmiddels alweer geunfollowed (en toen weer gevolgd en toen weer geunfollowed haha), want ik hoef zijn blije tweets echt niet te lezen, aangezien hij alleen maar tweet wat voor leuke dingen hij allemaal doet en ziet. (waarschijnlijk ook omdat ie weet dat ik ze lees) Alsof ie op twitter gaat zetten hoe kut ie zich voelt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ja ik geloof je (bij mij was het ook want ik heb er geen behoefte aan, maar dan doe je "naam" hyves in de taakbalk maar komt er net iemand anders te staan
haha goedzo bij mij was het te laat maar zag gelukkig niets, maar het was het idee dat die de site geopend had
Mannen hij twijfelt nog maar durft geen definitieve knoop door te hakken waardoor hij je aan het lijntje houd en als hij echt echt echt echt niets anders tegen komt dat hij dan toch nog terug kan vallen op jou, want ja hij vertelde jou hoe leuk hij je nog vond enzo, snap je ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef Amede het volgende:
Mijn ex suckt big time.
Hij zegt allemaal dingen dat ie van me houdt, voor altijd, dat ik zijn grote liefde ben, dat hij zo gek op me is, dat we bij elkaar horen, máár we werken nu niet, want dat gaat sowieso weer mis. Misschien wel in de toekomst. Want hij weet zeker dat we samen een toekomst hebben. Klootzak.
Hoezo houdt hij me zo aan het lijntje? Hij meent die dingen wel, dat weet ik zeker want het was een rationele beslissing om het uit te maken, maar zeg ze verdomme niet als je er vervolgens niks mee wilt. Alsof hij de deur open wil houden en dat ik dan zo stom ben om te wachten op hem tot hij inziet wat hij echt heeft laten gaan.
Ik ben dus nogal kwaad dat hij dit doet.
dat is wel heel cruquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef Amede het volgende:
Mijn ex suckt big time.
Hij zegt allemaal dingen dat ie van me houdt, voor altijd, dat ik zijn grote liefde ben, dat hij zo gek op me is, dat we bij elkaar horen, máár we werken nu niet, want dat gaat sowieso weer mis. Misschien wel in de toekomst. Want hij weet zeker dat we samen een toekomst hebben. Klootzak.
Hoezo houdt hij me zo aan het lijntje? Hij meent die dingen wel, dat weet ik zeker want het was een rationele beslissing om het uit te maken, maar zeg ze verdomme niet als je er vervolgens niks mee wilt. Alsof hij de deur open wil houden en dat ik dan zo stom ben om te wachten op hem tot hij inziet wat hij echt heeft laten gaan.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke ik zou graag even willen kotsenhoe meer je probeert er niet aan te denken hoe erger het wordt
Komt totaal geen werk uit men handen
Dat heb ik al 8 maandquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke ik zou graag even willen kotsenhoe meer je probeert er niet aan te denken hoe erger het wordt
Komt totaal geen werk uit men handen
de mijne komt op fok!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Purdey het volgende:
Heel irritant dat hyves, omdat je toch altijd blijft lurken aan dat soort dingen. Teminste, dat heb ik. Elke dag kijken wat hem bezighoudt, of hij een ander heeft, of hij goed ongelukkig is. Of nog meer leugens en verborgen verhalen ontdekken, die je helemaal niet wist.
goed dat jullie dat zo kunnen en dat het werkt!?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zal wel de reden zijn waarom mijn ex me de 2e keer dat het uitging direct verwijdert heeft. Ze keek er toch vaak op... wat me bezig hield enzo. Andersom wist ik de verleiding te weerstaan al was het wel heel moeilijk. Mja je gaat toch allerlei dingen zoeken die er niet zijn... Schiet je niks mee op.
Alle contact is verder niet meer nu. Zeker niet online, daar heb ik zoveel mis mee zien gaan... Hoeft van mij niet meer. Als ze iets wilt zeggen heeft ze men telefoonnummer en adres, zo is het andersom ook.
Maar vind je het dan niet vervelend dat hij al jouw ups en downs hier ook gewoon kan volgen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de mijne komt op fok!![]()
de eerste dagen bekeek ik zowat elk berichtje wat ie schreef
en ja je leest het gewoon anders dan bedoeld gewoon omdat je niet helemaal helder/ normaal denkt
nu lees ik het niet meer.
Kwam m vandaag even tegen hier, maar dat kan ik nu wel aan
als het me teveel word dan ga ik gewoon offline
het kost wel heel veel zelfdiscipline pffff
mijn ex leest ze wel en krijg er soms een opmerking overquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken dat mijn ex al mijn berichtjes hier zou kunnen lezen wat een aanfluiting zou dat zijn zeg![]()
nee als hij mijn berichten leest dan mag ie het zienquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef Amede het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet vervelend dat hij al jouw ups en downs hier ook gewoon kan volgen?
dat heeft die van mij ook heel lang gedaan, daarbij sliepen we ook nog samen om vervolgens er toch met een ander vandoor te gaan. Asshole.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef Amede het volgende:
Mijn ex suckt big time.
Ik weet dat wat hij doet verkeerd is en toch vind ik het zo fijn dat hij al die dingen zegt! Met mijn verstand kan ik zeggen dat het een klootzak is en als het iemand anders zou overkomen zou ik ook zeggen dat ze weg moest lopen en door moest gaan.. Maar zo werkt mijn gevoel helaas niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat heeft die van mij ook heel lang gedaan, daarbij sliepen we ook nog samen om vervolgens er toch met een ander vandoor te gaan. Asshole.
Mooi verhaal Alec, en super voor je dat je nu wel de juiste vriendin hebt gevondenquote:
hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef Purdey het volgende:
Ik sluit me daar helemaal bij aan, mooi verhaal Alec. Zuur dat de liefde zo lelijk kan zijn.
Gek eigenlijk dat je zo afhankelijk bent van iemand, dat je zo stuk zit, dat je niks meer ziet zitten. De ernstige rouwperiode die ik 3,5 maand geleden had is wel over, alhoewel ik sinds gister een klein dipje heb. Maar de periode dat ik niet sliep, daardoor labiel werd, en bij elke scheet huilde, niks meer at, nergens meer lol in had, nergens nog iets positiefs in zag, de hele dag zielig klinkende liedjes luisterde is minder. Vannacht wel héél slecht geslapen, elke keer als ik wakker werd draaide m'n maag om bij het idee dat ik hem weer gezien had, waardoor ik minstens weer een halfuur overstuur was. 's Nachts lijkt alles zo ellendig, zo miserabel. Ook op m'n werk was ik er niet helemaal bij, zag elke keer weer z'n auto voorbij flitsen zoals ik dat gisteren zag. Wat ik in het begin heel veel had, was dat ik er op sommige momenten even niet meer aan dacht, en als ik dan opeens weer na ging denken, dacht ik ineens 'Shit, het is allemaal echt gebeurd. Dat is waar, hij zal nooit meer mijn grote liefde zijn.'
Love kills slowly..
Die doe ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:49 schreef Duimelot het volgende:
hoe herkenbaar
ik doe nu de: ik laat niemand meer merken wat ik diep van binnen voel, act
ben er nog niet over uit of hij werkt
wederom herkenbaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Die doe ik ook![]()
Werkt nietM'n moeder zei vanmorgen 'Je hebt niet geslapen hé? Je zit ermee in je maag hé?'
Moeders.. Stom eigenlijk dat iedereen zich hetzelfde voelt. Het gekke is dus dat ik hem liever gister niet gezien had, omdat ik verder was gegaan. En nu heb ik steeds de neiging om met de auto rond te gaan rijden, omdat ik weet dat hij wel ergens zal rijden, en ik ongeveer weet waar ik moet zoeken. Die enorme mindfuck van 'Ik wil hem niet meer zien, want ik heb het losgelaten.' Terwijl je aan de andere kant denkt 'Ik ga nu de weg op, want dan zie ik hem!' It's pathetic..
Zo, vermoeiend.. Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wederom herkenbaar
al ga ik niet de weg op ( te ver weg)
had wel zoiets van ik heb echt alle hoop laten varen
nu twijfel ik soms of ik dat wel gedaan heb
wel de meeste maar alle!?
en hem toch online opzoeken tegen beter weten in.... en dan reactie krijgen van hem....
en dan stiekem toch denken: misschien voelt hij wel hetzelfde als ik en dan komt het ooit....
om dan maar weer tot positieven te komen en alle hoop te laten varen![]()
het is ook zo vermoeiend enzo
Ik moet er echt totaal niet aan denkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo, vermoeiend.. Hoe bedoel je
Het is een totale mindfuck, het hele rouwproces na een breuk. Gister vroeg iemand of ik niet een ander wilde, maar op momenten als deze krijg ik al bultjes bij het idee van een 'andere'. Ik heb momenteel een soort agressieve 'Ach, rot toch op' houding naar iedereen die een poging doet tot flirten.
De mijne zit niet online. Het enige wat hij online ooit deed was naaktfoto's van Rihanna bekijken, de pervertquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik moet er echt totaal niet aan denken![]()
online flauwekullen gaat me wel prima af, maar dat is dan ook wel heel anders![]()
Heb zelfs nog ff met mn ex geflirt hier(en dan voelt het even zo vertrouwd he
)
zou ie mij nu mind fucken, denken dat ik er overheen ben, is hij er overheen of zit ie gewoon in het zelfde schuitje als ik.... Dat gaat dan door mijn hoofdWil m dan eigenlijk benaderen, maar ben sterk genoeg om dat toch te laten
Toch nog IETS om trots op te zijn hahaha
Hij weet mijn gevoel dus als ie wil praten dan mag hij die stap zetten zoals afgesproken maar blijft moeilijk oeioeioei
dat liedje kan ik me wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
De mijne zit niet online. Het enige wat hij online ooit deed was naaktfoto's van Rihanna bekijken, de pervertZ'n hyves is leeg, hij heeft geen twitter, geen facebook.. Ik kwam er wel na een zoekactie van een half uur achter dat hij een eigen bedrijf heeft
![]()
Dat vraag ik me ook steeds af 'Zou hij zich ook zo hebben gevoeld?' Netals in dat liedje van Intwine, lang geleden: 'I hope you don't feel just like me, I'll hope your happy.' En dan eindigt het liedje met: 'Fuck, I hope you feel much worse than me, and maybe not so happy.'
Ach, we komen er ooit wel weer overheen. En tot die tijd blijven we lekker zwemmen in medelijden..
Ik hoop stiekem dat hij zich wel heel rot voelt, maar ik vermoed dat hij weer doet alsof er niks aan de hand is en ik gewoon 'even weg' ben. Net als de eerste keer dat het uitging, hij loopt liever weg voor zijn verdriet. Uiteindelijk hoop ik dat hij natuurlijk gelukkig wordt, want daarvoor geef ik te veel om hem maar het liefst verdrinkt hij ook voor nu in enorm liefdesverdriet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat liedje kan ik me wat bij voorstellen
ik wil ook echt wel dat hij gewoon zich fijn en gelukkig voelt maar als hij zich net zo klote als ik voelt is dat
1; een soort van bevestiging dat ie toch wel om me geeft/ gaf
2: er een ieniemienie kans is dat het nog goedkomt
oh hoe hopeloos hahahaha
wegkwijnen in zelfmedelij heb ik alwel ver achter me, nu nog vooral van die onzekere gedachten
maar is al dag 2 zonder te janken erbij
Hoe goed kennen jullie elkaar eigenlijk als je dat soort dingen niet weet? Hij heeft gelogen over zijn leeftijd, dochter en kennelijk niks tot weinig verteld aan je over zijn privéleven. Hoe lang hebben jullie iets gehad?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
De mijne zit niet online. Het enige wat hij online ooit deed was naaktfoto's van Rihanna bekijken, de pervertZ'n hyves is leeg, hij heeft geen twitter, geen facebook.. Ik kwam er wel na een zoekactie van een half uur achter dat hij een eigen bedrijf heeft
![]()
Dat vraag ik me ook steeds af 'Zou hij zich ook zo hebben gevoeld?' Netals in dat liedje van Intwine, lang geleden: 'I hope you don't feel just like me, I'll hope your happy.' En dan eindigt het liedje met: 'Fuck, I hope you feel much worse than me, and maybe not so happy.'
Ach, we komen er ooit wel weer overheen. En tot die tijd blijven we lekker zwemmen in medelijden..
Ik ken het. Ik heb het dan voornamelijk met Facebook, maar het is hetzelfde liedje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Purdey het volgende:
Heel irritant dat hyves, omdat je toch altijd blijft lurken aan dat soort dingen. Teminste, dat heb ik. Elke dag kijken wat hem bezighoudt, of hij een ander heeft, of hij goed ongelukkig is. Of nog meer leugens en verborgen verhalen ontdekken, die je helemaal niet wist.
We zijn een halfjaar samen geweestquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Hoe goed kennen jullie elkaar eigenlijk als je dat soort dingen niet weet? Hij heeft gelogen over zijn leeftijd, dochter en kennelijk niks tot weinig verteld aan je over zijn privéleven. Hoe lang hebben jullie iets gehad?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Fellows het volgende:
Vind het echt grappig dat mevrouw met de message komt ja ik wil me niet binden en nu al een ander heeft?Voel me er minder kut over dan ik ooit had gedacht heb wel een klein beetje dubbel gevoel maar voel me niet echt vreselijk of denk er niet CONSTANT aan dus ik zie toch echt wel een klein plus puntje bij mezelf.
Maar, je denkt dat ze iemand anders heeft omdat er ene 'wout' in dr msn-naam staat of weet je het zeker?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Fellows het volgende:
Vind het echt grappig dat mevrouw met de message komt ja ik wil me niet binden en nu al een ander heeft?Voel me er minder kut over dan ik ooit had gedacht heb wel een klein beetje dubbel gevoel maar voel me niet echt vreselijk of denk er niet CONSTANT aan dus ik zie toch echt wel een klein plus puntje bij mezelf.
Ik weet het bijna zeker. Ze is sowieso al treurig en heeft gewoon aandacht nodig ze is een soort van ''online vreemd gegaan'' en 1 week nadat het uit was al met een andere gast liggen bonken dus ja ik denk dat ze inderdaad niet alleen durft te zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Amede het volgende:
[..]
Maar, je denkt dat ze iemand anders heeft omdat er ene 'wout' in dr msn-naam staat of weet je het zeker?
Lijkt me ook zeker klote, maar bedenk gewoon dat het eigenlijk treurig is als ze zich nu alweer echt gebonden heeft aan iemand. Geeft, denk ik, gewoon aan dat ze niet alleen kan/wil/durft te zijn. In plaats van dit zelf rustig te verwerken zoekt ze het in een soort van rebound.
Sowieso als er "Naam (L) Wout , staat zegt toch wel voldoende lijkt mequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker. Ze is sowieso al treurig en heeft gewoon aandacht nodig ze is een soort van ''online vreemd gegaan'' en 1 week nadat het uit was al met een andere gast liggen bonken dus ja ik denk dat ze inderdaad niet alleen durft te zijn.
kan me voorstellen dat je door dit soort acties direct niet meer veel liefde voelt en het sneller kan verwerken...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker. Ze is sowieso al treurig en heeft gewoon aandacht nodig ze is een soort van ''online vreemd gegaan'' en 1 week nadat het uit was al met een andere gast liggen bonken dus ja ik denk dat ze inderdaad niet alleen durft te zijn.
Vind ik niet raar hoor. Het is gewoon de aandacht die je mist, het vriendinnetje hebben, die interesse, het feit dat er iemand is die je altijd als eerste ergens voor belt.. En als je het minder mist om haar bij je te hebben en je er redelijk mee kan dealen nu ze een ander heeft, mis je de relatie en niet haar persoonlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:32 schreef Fellows het volgende:
Sneller verwerken wil ik het zeker niet noemen het is uit vanaf 17 aug. en ik denk dat ik nog rond fase 1-2 zit het accepteren vind ik echt erg moeilijk.
Klinkt misschien raar maar ik mis eerder het smse/bellen/msne dan haar echt daadwerkelijk hier hebben...
duidelijk maar als je haar niet mist maar de aandachtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:32 schreef Fellows het volgende:
Sneller verwerken wil ik het zeker niet noemen het is uit vanaf 17 aug. en ik denk dat ik nog rond fase 1-2 zit het accepteren vind ik echt erg moeilijk.
Klinkt misschien raar maar ik mis eerder het smse/bellen/msne dan haar echt daadwerkelijk hier hebben...
EDIT: ik bedoel 2-3![]()
van iemand houden blijkt niet genoeg te zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:42 schreef Fellows het volgende:
Nee want dan zou het een rebound zijn en ik ben daar nog echt niet klaar voor...
Ik mis gewoon iemand dat is inderdaad zo maar ik hou wel ongelooflijk van haar.
Achja ik bedoel kom op zeg de wereld is niet vergaan! (zo pep ik mezelf op haha)
Mijn relatie is toen ook (of was het nou de 18e?) uitgegaan! Toevallig. Zover ik weet heeft ze nog geen ander of iets uitgespookt. Aan de andere kant: Het is uit, dus ze moet het zelf ook weten. Dat gevoel van "misschien komt het weer goed" heb ik niet meer. Ben nu in de 'agressieve fase' geloof ik. Het is niet dat ik nu de 1 na de andere scoor. Zit ook niet in me. Kreeg vanmiddag wel van een maat te horen dat ik bij een meid vaak onderwerp van gesprek ben. Dus wie weet wat er nog gaat gebeuren. Ik ben in ieder geval niet op zoek naar een relatie op dit moment. Eerst nog maar verwerken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:32 schreef Fellows het volgende:
EDIT: ik bedoel 2-3![]()
Je komt toch niet zomaar van die pijn af door idd een rebound? Je hoeft toch niet op zoek te gaan als je daar niet aan toe bent... Komt vanzelf een tijd dat je er meer voor open staatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van iemand houden blijkt niet genoeg te zijn
komt nu op me over alsof je heel bewust ervoor kiest niet verder te gaan
wil je niet van die pijn af?
Ik wil juist echt heel graag door echt heel graag!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van iemand houden blijkt niet genoeg te zijn
komt nu op me over alsof je heel bewust ervoor kiest niet verder te gaan
wil je niet van die pijn af?
Dat is zo, maar kerel, hoe is het, als je het zelf veroorzaakt hebt. Zelf er voor gezorgd heb dat de relatie naar de kloten is gegaan, maar terug ben gevallen. Ik heb een jaar de tijd gehad om te rationaliseren over hoe het is zonder haar. En als nog valt het zo enorm hard. Contact verbreken is het beste.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:14 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, het is lullig dat het verspilde moeite is, maar daar kom je ook wel weer overheen. Je hebt het geprobeerd en het is niet gelukt. Soms werkt het en soms niet. Maar misschien is het wel beter zo, want terug bij elkaar komen wanneer de één nog twijfels heeft gaat altijd op een gegeven moment wéér fout.
quote:Wacht eerst maar eens een paar maanden en kijk dan nog maar eens of je drang naar vriendschap nog net zo groot is als nu het geval is.
Zoiets zei ik dus ook al in mijn post van 22:08 uur.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:12 schreef Catkiller het volgende:
Ik betwijfel of MOD zich (op dit moment) kan vinden in mijn visie want het is (zeker zo snel) ook niet leuk om tot de realisatie te moeten komen dat de hoeveelheid energie die jij er in hebt gestoken en de hoop die je had in de verste verste niet aanwezig is/was bij je ex.
En dat noemen we nou liefdes verdriet hier gaat echt letterlijk bijna iedereen door heen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:27 schreef Amede het volgende:
Ik ben even midden in de nacht wakker geworden en moet het van me afschrijven.. Wat een hel!! Droomde verschrikkelijk, hij had een ander, miste me niet, vermaakte zich zonder mij prima etc. Ik ben nu gewoon zo misselijk van verdriet dat ik even niet weet waar ik het moet zoeken. Hou zoveel van hem, waarom werkt het dan niet gewoon?!!?! Ik wil niet zonder hem! Zie even serieus niet meer hoe ik dit ooit ga verwerken of hem los zou kunnen laten..het voelt zo uitzichtloos, pijnlijk, onlogisch etc.
![]()
Nu nog maar even proberen te slapen... Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:27 schreef Amede het volgende:
Ik ben even midden in de nacht wakker geworden en moet het van me afschrijven.. Wat een hel!! Droomde verschrikkelijk, hij had een ander, miste me niet, vermaakte zich zonder mij prima etc. Ik ben nu gewoon zo misselijk van verdriet dat ik even niet weet waar ik het moet zoeken. Hou zoveel van hem, waarom werkt het dan niet gewoon?!!?! Ik wil niet zonder hem! Zie even serieus niet meer hoe ik dit ooit ga verwerken of hem los zou kunnen laten..het voelt zo uitzichtloos, pijnlijk, onlogisch etc.
![]()
Nu nog maar even proberen te slapen... Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen.
Waarom denk je dat op zowat elke site wordt geroepen dat geen contact (voorlopig) het beste is?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]liefdesverdriet sucks big time!
Hoop dat je je nu wat beter voelt, overdag is dat vaak wel?
ik heb juist last van de morning after dip, weer contact gehad met hem en ik ben er nog niet over uit of hij het nu even moeilijk heeft of met me aan het mindfucken is![]()
Voor mijn gevoel weer terug bij af maar denk dat ik weer wat sneller een beetje stabiel ga zijn. Druk bezig met relativeren....
nah het relativeren gaat ook steeds beterwas er eigenlijk al vrij snel weer klaar mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:21 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Waarom denk je dat op zowat elke site wordt geroepen dat geen contact (voorlopig) het beste is?
stapje voor stapjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:44 schreef Amede het volgende:
Nou, het gaat vandaag eigenlijk wel weer goed! De dag is lekker volgepland en ik heb geen moment dat ik voor me uitstaar en me zielig kan voelen. Wel gaan weer eens alle liedjes op de radio over ons en zie ik hem in elke man/jongen die ik tegen kom.
Mooi zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nah ik heb het nu ook eens van de andere kant meegemaakt en er mn lesje van geleerd![]()
Oh zeker dat moet ook kunnen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooi zo
Overigens vind ik het niet verkeerd als je NORMAAL contact met je ex hebt. Het is soms wel een beetje onwennig/vreemd, maar het is beter dan elkaar met de nek aankijken. Als ik een ex tegenkom dan wil ik haar normaal kunnen begroeten. Mocht het er van komen, dan wil ik ook op een normale manier vragen hoe het is (met studie, familie etc). Ik kan dat met een ex van mij, nu kijken of ik dat ook met mijn 'huidige' ex kan. Zo niet, dan niet. Ik denk overigens wel dat het moeilijker wordt om over mijn laatste ex heen te komen. Het was weliswaar mijn tweede echte relatie, maar echt een relatie waarin ik het gevoel had dat alles klopte. Uiteindelijk niet dus, maar shit happens. Ik wil haar in de toekomst in ieder geval niet met de nek aankijken en ik wil ook niet met de nek aangekeken worden. We zullen het zien.
Helemaal mee eens! Daarom zei ik ook toekomstquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:52 schreef goofy_goober het volgende:
In het begin, wanneer er nog gevoelens zijn, kan er geen 'normaal' of vriendschappelijk contact bestaan. Dat is nu eenmaal zo. Eerst die gevoelens weg, dan pas contact. Als je er na die tijd nog behoefte aan hebt, that is.
Ik ben nu vijf maanden verder en ik heb totaal geen behoefte aan (vriendschappelijk) contact, terwijl ik daar in het begin heel anders over dacht. Maar ja, dat kwam door al die gevoelens die ik nog had voor haar.
Precies, dat is mijn gedachte nu ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:16 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, dat hele 'netjes afsluiten' is ook zo'n overgewaardeerd iets. Je bent nu al bezig met afsluiten, waarom jezelf nog eens door de mangel halen en het risico nemen dat je straks weer helemaal overnieuw moet beginnen?
Die trap na die je me geeft is anders wel wat ik nodig heb. Ik heb geen zin om constant na te denken over hoe het nu nog zou kunnen gaan werken, want ik betrap me er wel op dat ik haar in mijn hoofd blijf aanbidden en hoe leuk ze wel niet is en alles. En dat het zo gruwelijk veel pijn doet dat het nu klaar is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:12 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben me er van bewust dat het harde taal was ja en heb ook zitten twijfelen of ik de post wel zou maken en nog enigszins aangepast om die reden ook want ik ben er niet op uit om iemand nog een trap na te geven maar zo komt het gewoon over op mij. Ik betwijfel of MOD zich (op dit moment) kan vinden in mijn visie want het is (zeker zo snel) ook niet leuk om tot de realisatie te moeten komen dat de hoeveelheid energie die jij er in hebt gestoken en de hoop die je had in de verste verste niet aanwezig is/was bij je ex.
Als ze meteen gewoon eerlijk was geweest met de melding dat het nooit meer iets zou worden tussen jullie dan was je nu misschien wel gelukkig met een ander of in ieder geval een heel stuk verder op weg in het verwerken en had je jezelf de tijd en moeite bespaard en door dat duidelijk te maken hoop ik dat je haar niet te lang blijft idealiseren. Zo netjes is de situatie waar je in zit niet helemaal toch? Ze voelt zich niet voor niks schuldig ten opzichte van jou..
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef MOD het volgende:
[..]
Die trap na die je me geeft is anders wel wat ik nodig heb. Ik heb geen zin om constant na te denken over hoe het nu nog zou kunnen gaan werken, want ik betrap me er wel op dat ik haar in mijn hoofd blijf aanbidden en hoe leuk ze wel niet is en alles. En dat het zo gruwelijk veel pijn doet dat het nu klaar is.
Maar dat wil ik zsm uit mijn systeem hebben. Dat ik dan een jaar lang achter dr reet aan loop met al het ge-heen en weer. Dat ze 1000 keer twijfelde en nu met een ander zoent om haar argumenten extra kracht bij te zetten kan ik wel begrijpen als ik me in haar verplaats. Maar dat ze me dat ook dan gaat vertellen en zich er zo schuldig om gaat voelen en gewoon gaat zitten janken om hoe kut het wel niet is.. Wtf heb ik daar aan.
Maar goed. Ik heb dus geen zin om hier in te blijven hangen. En je hebt inderdaad gelijk, hoe veel zin heb ik nog om vrienden te blijven over een half jaar als ik ben afgekoeld. Het moet ook wel van twee kanten komen en dat zie ik dan toch niet gebeuren omdat ik, ondanks wat we hadden, toch die eikel ben geweest die haar heeft laten vallen. En daarom schaamt ze zich ook tegen over haar vrienden en zich zelf.
Ach fuck it kerel. De feiten liggen open en bloot op tafel, ik moet mijn gevoel er ook naar maken. Bedankt iig voor de reacties want die shit heb ik nodig.
En zo is er dus altijd een verschil tussen verstand en gevoel. Ik denk ook een beetje zo hoor "been there done that, over een poos voel ik me weer beter, ik kan weer gelukkig zijn", maar dat bedenk ik me met mijn hoofd. Mijn gevoel daarentegen is het er volkomen niet mee eens. Dan vraag ik me af wat hij aan het doen is en hij misschien ook aan mij denkt. Of hij me mist of juist helemaal niet...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:50 schreef MOD het volgende:
Het is voor een groot gedeelte allemaal pure wetenschap natuurlijk.
Ik kan me ook voorstellen dat ik ooit een ander heb, het is alleen nu volledig out of the picture.
Genoeg leuke dames in mijn omgeving waarbij ik echt wel zo iets heb van![]()
maar ze lijken allemaal ondergeschikt aan mijn ex als ik dan hun gedrag zie.
Waar ik wel bang voor ben is dat ik elke keer dat ik nieuwe mensen leer kennen, ik mij zelf niet durf open te stellen naar hen, omdat ik vind dat zij niet de "bevoegdheden" hebben om mij zo te leren kennen zoals mijn ex mij kende.
Op die manier is dus elke leuke situatie (avondje stappen, concert, dierentuin whatever) op zich wel leuk, maar "het kan leuker"
Met mijn verstand zit ik dus de hele tijd in het idee dat mijn ex bij dit soort gelegenheden ook aanwezig moet zijn om die bewuste situatie "geslaagd" of "perfect" te maken.
Dat is natuurlijk niet de goede manier van denken en moet ik eigenlijk gewoon los gaan met de mensen die ik om mij heen heb en dat ook echt waarderen.
Maar goed, ik durf me dus niet open te stellen naar andere mensen. En boven op het liefdesverdriet is dat een soort van angst, dat ik nu dus iemand uit mijn leven ben kwijt geraakt die het wel gelukt is om zo ver bij mij binnen te komen. En daar door lijken alle andere relaties met de mensen om mij heen te oppervlakkig en daar door dus ondergeschikt aan mijn situaties aan mijn ex.
Maar dat heeft tegelijkertijd natuurlijk weer alles te maken met het los laten van mijn ex. Want als ik haar kan los laten, ben ik zelf ook in staat meer waarde te hechten aan de dagelijkse dingen. Het is alleen voor nu het punt om daar niet in te blijven hangen.
Wel ja, de wetenschap is alom aanwezig en overall gezien heel duidelijk maar die gevoelens de hele tijd hee. Kan dat niet gewoon automatisch verbonden worden aan die wetenschap of zo? Waarom moet ik me zo kut voelen de hele tijd, heb ik absoluut geen zin in terwijl ik het wel al lang geaccepteerd heb.
Dit had ik natuurlijk ook gewoon in mijn lief dagboek kunnen schrijven maar nu staat het hier al..
Dat is zò typisch mannen. Ook al weet je dat het waar is, ze blijven ontkennen. Beetje zoals dat liedje van Shaggy - it wasn't me. Glashard ontkennen tot je haast gaat twijfelen aan jezelf.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waarom zijn alle mannen zo ongelooflijk dom
Iig of ik loop ze steeds tegen het lijf.
Ben ik ergens achter gekomen, zeg ik duizend keer "wees aub eerlijk", ik weet voldoende maar wil het van jou kant horen, en dan doen ze schijnheilig maar wanneer ik het vertel komen de sorry's naar boven.. Dit is nu al de zoveelste persoon en word er echt gek van.
Ze liegen liever heb ik het idee
Ja pff iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:02 schreef Amede het volgende:
[..]
Dat is zò typisch mannen. Ook al weet je dat het waar is, ze blijven ontkennen. Beetje zoals dat liedje van Shaggy - it wasn't me. Glashard ontkennen tot je haast gaat twijfelen aan jezelf.
Wat een gelul zeg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:06 schreef Duimelot het volgende:![]()
hier hetzelfde, wat ik vanavond allemaal meegekregen heb
mn oren flapperde er gewoon van
mn vermoedens bevestigd
(sommige) mannen
Care to elaborate? Desnoods via PM. Want ik heb het idee dat er weinig van klopt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:59 schreef Duimelot het volgende:
Goed gedaan meisje!!
En je mag ook trots zijn!
Ik heb een heel verhelderend gesprek gehad dat eigenlijk mijn allerlaatste restje gevoel wel heeft weggenomen. Onduidelijkheden en vaagheden zijn me geheel duidelijk en dat ik niet gek ben is ook bevestigd
mooi verhaal en gaat al beter dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat tussen haakjes mag er best buiten hoor![]()
Ik ging vandaag bij een vriend eten, zat te denken om miss oook over men ex te gaan praten. Maar onderweg keek ik nog eens goed om me heen, dacht na over de toekomst, mogelijke andere relaties, en toen voelde ik me al weer een stukje beterHij wide er over beginnen maar ik had er toen geen behoefte aan
Mja ook stomme dingen herinneren me aan men exSta net piepers te bakken ( had honger, brood op
) en bedacht me aan hoe lekker ze af en toe voor me kookte, dat het lekker was om niet zelf te hoeven koken af en toe...
Maar voel me nu wel beter dan gister iigGa zo naar bed en dan zien we wel weer wat de morgen brengt
Achja wisselt zo een beetje, zal ook nog wel even duren denk ik zo. Wat gister al werd gezegd, die pijn hoort er bij als je veel van iemand gehouden hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi verhaal en gaat al beter dus
had wel een beetje eengevoel bij het hele voor je koken verhaal
genoeg vrouwen die dat voor je kunnen/ willen
Ik niet trouwens ik was juist zo blij met mn kok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een wanhopige zielenpoot die haar lastig viel om zijn gevoelens duidelijk te maken en voelde me aangesproken door je bericht, mede daarom reageerde ik wat agressiefquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef MOD het volgende:
[..]
Die trap na die je me geeft is anders wel wat ik nodig heb. Ik heb geen zin om constant na te denken over hoe het nu nog zou kunnen gaan werken, want ik betrap me er wel op dat ik haar in mijn hoofd blijf aanbidden en hoe leuk ze wel niet is en alles. En dat het zo gruwelijk veel pijn doet dat het nu klaar is.
Dat lijkt me dus ongelofelijk klote. Kan me voorstellen dat je vertrouwen daardoor ook enorm beschadigd raaktquote:
Dat. En serieus what is up met dat vrienden willen blijven? Ik zou dat echt niet kunnen.. Veel gedeeld maar als er nog lefde, wrok of ander gevoel anders dan vriendschap is, gaat dat gewoon niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus ongelofelijk klote. Kan me voorstellen dat je vertrouwen daardoor ook enorm beschadigd raaktGeldt overigens voor zowel mannen als vrouwen hoor.. Kan er niet tegen als er oneerlijke spelletjes gespeeld worden
hey wel goed lezen er staat niet ALLEquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:29 schreef Stefka het volgende:
Overigens leugens dat alle mannen leugenachtige misbaksels zijn. Ik heb 1 ding niet verteld aan mijn ex (en nee, niet dat ik er een ander op nahield ofzo, gewoon iets wat ik voor mezelf wil houden), maar verder was ik altijd goudeerlijk.
Het gaat trouwens goed met mij nog steeds!
soms kan het wel als alles doorlopen is en alle issues uitgesprokenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef Amede het volgende:
[..]
Dat. En serieus what is up met dat vrienden willen blijven? Ik zou dat echt niet kunnen.. Veel gedeeld maar als er nog lefde, wrok of ander gevoel anders dan vriendschap is, gaat dat gewoon niet.
Catkiller, komt wel goedbeter kwijt dan rijk!
Ik ben er nog niet over uit of het iets met mijn vertrouwen heeft gedaan in zijn algemeen, ik denk het eigenlijk niet eens. Gewoon ieder mens apart beoordelen, en zekerheid dat mensen te vertrouwen zijn heb je nagenoeg nooit, dat blijkt maar hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus ongelofelijk klote. Kan me voorstellen dat je vertrouwen daardoor ook enorm beschadigd raaktGeldt overigens voor zowel mannen als vrouwen hoor.. Kan er niet tegen als er oneerlijke spelletjes gespeeld worden
![]()
Ik kan iig eerlijk zijn tegenover mijzelf, en dat is misschien nog wel het belangrijkste. Alles wat ik gedaan heb was oprecht, en naar mijn idee zo goed mogelijk met wat ik op dat moment wist. Hoop dat zij dat ook zo ervaart
Euhm, ik heb geen idee wat dat is. Zo is ze? Moeilijk afscheid kunnen nemen van mensen. Oh nee ik bedoel, ik ben natuurlijk helemaal geweldig als vriend of als een vriendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef Amede het volgende:
[..]
Dat. En serieus what is up met dat vrienden willen blijven? Ik zou dat echt niet kunnen.. Veel gedeeld maar als er nog lefde, wrok of ander gevoel anders dan vriendschap is, gaat dat gewoon niet.
Catkiller, komt wel goedbeter kwijt dan rijk!
Ik heb wel eens wat achter gehouden voor haar, maar ik zag dat meer als een leugentje om eigen bestwil. Ze was heel erg onzeker en daardoor stikjaloers op andere vrouwen in mijn leven. Vrouwen waar ikzelf nooit iets mee zou beginnen, maar toch leuk om mee te babbelen waren, want we hadden ook wel wat raakvlakken. Vrouwen die ik al ruimschoots voor ik haar leerde kennen kende. En het speelde zich allemaal voornamelijk af via MSN, dus what's the deal zou je denken...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:29 schreef Stefka het volgende:
Overigens leugens dat alle mannen leugenachtige misbaksels zijn. Ik heb 1 ding niet verteld aan mijn ex (en nee, niet dat ik er een ander op nahield ofzo, gewoon iets wat ik voor mezelf wil houden), maar verder was ik altijd goudeerlijk.
Hier heb je je antwoord (die je notabene zelf hebt neergepend):quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:50 schreef DerptieDurp het volgende:
Ik heb met haar gezoend en het is dat ze ongesteld was anders hadden we zeker geneukt (zij wilde niet, ik vaar net zo goed over de rode zee).
Vanavond 1,5 uur lang met haar gebeld en gepraat over alle dingen uit het verleden. Elke keer als ik een herinnering ophaalde hoorde ik haar aan de andere kant van de lijn giechelen.
Gisteravond kwam ze ook met een sms nadat we een korte ruzie hadden gehad: "je bent me nu wel gigantisch hete seks schuldig".
Ik weet het allemaal ook niet meer zo. Het is allemaal dubbelzinnig.
En verder vraag ik me af waarom je uberhaupt nog steeds iets wil met iemand die al in de eerste maand van de relatie met iemand anders het bed induikt. Waar is je zelfrespect man. Je bent niets meer dan een speeltje voor haar totdat er een echte vent in the picture komt. Dan ben jij nergens meer. Wen maar vast aan die gedachte. En ik vind het toch wel uitermate grappig dat je tijdens je lijmpoging weer ruzie krijgt. Damn, als dat geen teken is...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef DerptieDurp het volgende:
Nu krijg ik min of meer van haar de schuld dat de relatie niet lekker liep omdat de dingen die zij allemaal heeft gedaan mij dwars zaten. Dat is zo oneerlijk. Plus dat ze me ook nog eens min of meer chanteert met seks om zo mij in haar buurt te houden en ervoor te zorgen dat ik er voor haar ben als ze me nodig heeft..
Nou boos hoef je niet te zijn dan, maar het was toch niet zo tactisch van haar om jou dan nog te blijven voeden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef MOD het volgende:
@ catkiller:
Ik kan niet boos zijn. Ze wist zeker dat ik nog hoop had en zij heeft ook heel vaak geprobeerd om er nog wat van te maken. Alleen elke keer dat het voor mijn gevoel de goede kant op begon te gaan krabbelde ze terug en raakte ze in paniek. Waarom weet ik niet. Wat ik wel weet zijn de redenen waarom ze niet met mij verder wilt, al vind ik die redenen ongegrond. Ik heb zo vaak laten zien dat ik er wel voor wilde gaan en dat ik het echt serieus nam, maar jah, tevergeefs.
En wanneer is het verboden om met iemand te zoenen? Het was al uit en ze wist er geen raad meer mee. Op een gegeven moment houdt het dan ook op en waarom is het dan nog een schande om met iemand te zoenen die je leuk lijkt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 04:18 schreef Friek_ het volgende:
Niet om lullig te doen trouwens, maar als meisjes het plots uitmaken betekent dit meestal dat ze zijn vreemdgegaan. Nadat ze zijn vreemdgegaan biechten ze dit niet op maar maken ze het juist om een te verwaarlozen reden uit. Dit zodat het leek alsof de relatie al op zijn eind zat terwijl zij diegene is die niet langer het schuldgevoel aankan.
Beetje psychologie van de koude grond dit, maar heb datzelfde scenario wel vaker meegemaakt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:08 schreef goofy_goober het volgende:
Als ze nu al aankomt met die 'just friends' praatjes lijkt het erop alsof zij al veel langer bezig is met het afsluiten. Zoals je zelf al zegt zou ik een tijdje helemaal niets afspreken. 'Just friends' gaat gewoon niet werken als de één nog gevoelens heeft voor de ander.
En om maar gelijk die cliché-deur open te trappen: er is geen ander in het spel van haar kant? Het komt regelmatig voor dat wanneer vriend- of vriendinlief met zo'n boodschap komt er een ander in het spel is (ook al hoeft er nog niks concreets aan de hand te zijn op dat moment).
Als je jongen 2 een tweede kans wil geven, moet je hem wel weer je hele vertrouwen willen geven. Anders heeft dat ook geen zin.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Men ex smst me dat hij het jammer vind dat het niet meer goed komt tussen ons. En dat hij alles zo gaat missen.
Jongen 2 heeft me voorgelogen dus en had nooit gedacht dat ik er achter zou komen. Mensen krijgen een 2e kans ofcourse, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen
Ik voelde me eerst super goed, maar nu is het toch wat minder door het smsje, want dat wil ik gewoon niet horen. En door wat jongen 2 heeft gedaan.
Maar wat heeft jongen 2 gedaan dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Men ex smst me dat hij het jammer vind dat het niet meer goed komt tussen ons. En dat hij alles zo gaat missen.
Jongen 2 heeft me voorgelogen dus en had nooit gedacht dat ik er achter zou komen. Mensen krijgen een 2e kans ofcourse, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen
Ik voelde me eerst super goed, maar nu is het toch wat minder door het smsje, want dat wil ik gewoon niet horen. En door wat jongen 2 heeft gedaan.
zelfde hierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:20 schreef Fellows het volgende:
Hier gaat het eindelijk best wel goed denk steeds minder aan haar en ik zit niet eens meer te zoeken naar wat ze doet!
Hoop dat het zo blijft!
Ik zou hier niet al te zwaar over in zitten. Natuurlijk gaat het op het moment zelf wel kut zijn, maar dan is het wel gelijk echt heel definitief. Juist doordat het zo definitief is kan je je er hopelijk ook makkelijker overheen gaan zetten dan nu het geval is. Gaat allemaal goed komen hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef Bartinhoo het volgende:
Ben nog erg vaak gespannen terwijl er eigenlijk niets aan de hand is. Zelf denk ik dat het komt doordat ik weet dat me nog iets kuts te wachten staat, namelijk een nieuwe liefde in het leven van mijn ex. En ik denk dat dit geen kwestie van maanden meer is haar kennende.
Klikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef Stefka het volgende:
@ MOD,
Ik weet niet hoe lang het uit is en dergelijke, maar als het nog maar net uit is zou ik niet een dergelijke activiteit met haar ondernemen. Überhaupt eigenlijk geen activiteit ondernemen met haar, als je er tenminste overheen wil komen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:19 schreef Tegan het volgende:
Hier gaat het goed. Niets meer gehoord van mijn ex sinds dat smsje zaterdag en dat vind ik eigenlijk wel prima zo. Ik ben lekker druk. Komende week niet in Nederland voor zaken en morgen heerlijk vrij, moet alleen nog inpakken en nog even wat dingen inleveren vrijdag. Gaat wel goed dus.
Ik had dat laatste vooral de eerste weken/maanden. Ik was me zo bewust van elke minuut/uur dat ik niet meer bij hem was. Een soort alles verterend verdriet. Echt elke dag dacht ik 'Ik heb hem nu zoveel dagen/weken niet meer gezien.' Heel vermoeiend. De weken kan ik me nu niet meer herinneren, alhoewel het vandaag weer een 'rond' getal moet zijn aangezien het op een donderdag eindigde. Weet natuurlijk nog wel precies de datum, en dat is over 3 dagen alweer 4 maanden. En nu ik het zo typ, denk ik: Wooow, vier maanden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef Bartinhoo het volgende:
Bijna 4 maanden verder lijkt het allemaal wel wat constanter te gaan, maar ik ken nog steeds wel mijn dieptepuntjes allemaal..
Wanneer ik mezelf vertel dat we over twee maanden al een half jaar uit elkaar zijn, doet dat me wel pijn op de een of andere manier. Time goes on maar het lijkt soms net of ik zelf stil ben blijven staan...
Jawel dat wil ik wel, het is niet iets groots ofzo, maar het zat zo. Jongen 2 had ik dus mee gezoend 25 september en daarna had hij ook nog met een ander gezoend. Vind ik niet erg want we hadden niets. Maar toen kreeg ik dus een waarschuwing van een vriend van mij. Die bleek het meisje te kennen waar hij mee gezoend had. Maar goed vond ik niet erg maar ik vroeg dus aan die jongen of hij de waarheid wilde vertellen.. En steeds meer hints geven, maar hij wilde niets zeggenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:53 schreef Amede het volgende:
[..]
Als je jongen 2 een tweede kans wil geven, moet je hem wel weer je hele vertrouwen willen geven. Anders heeft dat ook geen zin.
En je ex.. Ik vind het een beetje een trap na dat hij dat smst. Daar bereikt ie niets mee en heb jij ook niks aan.
Zie hierboven!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:18 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Maar wat heeft jongen 2 gedaan dan?
Antwoord kan via pm als het te privé is
Ah ok, nou het is je goed recht om het te proberen, maar ben je dan niet bang dat als het wél ouderwets leuk/gezellig is dat je dan in de dagen/weken/maanden wel weer pogingen wil ondernemen om haar terug te winnen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef MOD het volgende:
Ja zeker heb ik een plaat voor mijn kop. Maar contact met je ex moet je wel in de juiste context plaatsen. Dus niet afspreken in de hoop dat je weer kan aanpappen. En de break-up is nou om te zeggen niet bepaald vers dus ik weet wat mij te wachten staat. Nou schreeuwde zij dat ze zo bang was om dingen kapot te maken (wat mij betreft valt er nie veel meer kapot te maken.) Dus dan vind ik dat, nu alles uitgesproken is, er gewerkt kan worden aan iets waar je wel wat aan heb.
Het zou ook wel dom zijn om nu na de vijfde keer een néé op mijn bord gehad te hebben het nóg een keer te proberen. Mijn doel op de dierentuin is dan ook geen poging om nieuwe start te maken maar om gewoon een middagje gezellig te zijn, zoals ik al zo vaak geopperd heb tegen over haar, ipv dat eindeloze drama de hele tijd.
Moet kunnen imo. Maar daar moet ik ws nog achter komen volgens sommige.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik had dat laatste vooral de eerste weken/maanden. Ik was me zo bewust van elke minuut/uur dat ik niet meer bij hem was. Een soort alles verterend verdriet. Echt elke dag dacht ik 'Ik heb hem nu zoveel dagen/weken niet meer gezien.' Heel vermoeiend. De weken kan ik me nu niet meer herinneren, alhoewel het vandaag weer een 'rond' getal moet zijn aangezien het op een donderdag eindigde. Weet natuurlijk nog wel precies de datum, en dat is over 3 dagen alweer 4 maanden. En nu ik het zo typ, denk ik: Wooow, vier maanden?Adem ik al vier maanden zonder hem? Heel gek, omdat ik eerst het liefste altijd bij hem was, en me geen wereld zonder hem kon voorstellen. Er is een leven na hém, een leeg, stil leven. Maar er is een leven. En het liefste zou ik ondanks alles gewoon zijn hoofd in mijn handen willen nemen, en hem vast willen pakken, en intens veel van hem houden. Maar dat zal allemaal nooit meer gebeuren..
Wat bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef Stefka het volgende:
Overigens, klinkt als een zeer solide persoon om iets mee te beginnen GSK. NOT.
Dat gaat over mij ..quote:
Je post van 2 dagen geleden klonk anders behoorlijk melodramatisch. Je gaat mij niet vertellen dat je er nu al overheen bent. Is dat bezoekje aan de dierentuin niet gewoon een ultieme lijmpoging van je?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef MOD het volgende:
Ja zeker heb ik een plaat voor mijn kop. Maar contact met je ex moet je wel in de juiste context plaatsen. Dus niet afspreken in de hoop dat je weer kan aanpappen. En de break-up is nou om te zeggen niet bepaald vers dus ik weet wat mij te wachten staat. Nou schreeuwde zij dat ze zo bang was om dingen kapot te maken (wat mij betreft valt er nie veel meer kapot te maken.) Dus dan vind ik dat, nu alles uitgesproken is, er gewerkt kan worden aan iets waar je wel wat aan heb.
Het zou ook wel dom zijn om nu na de vijfde keer een néé op mijn bord gehad te hebben het nóg een keer te proberen. Mijn doel op de dierentuin is dan ook geen poging om nieuwe start te maken maar om gewoon een middagje gezellig te zijn, zoals ik al zo vaak geopperd heb tegen over haar, ipv dat eindeloze drama de hele tijd.
Moet kunnen imo. Maar daar moet ik ws nog achter komen volgens sommige.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:04 schreef MOD het volgende:
Ik wil verdomme niet weten dat jij met ander zoent. Het is je recht ja, maar ik wil verdomme een relatie met je, en als dat niet werkt, whatever. Gewoon leuke dingen doen. Je hebt vier, bijna vijf jaar deel uit gemaakt van mijn leven.
Ik wil met je dansen en vrijen. Samen zijn, leuke dingen doen. Oke geen relatie, dan maar geen relatie. Fuck it. Maar ik weet wel wat we aan elkaar hebben. Maar toch niet doen, want het voelt niet goed. Of zo.
Wat is er mis met een middag in de dierentuin, leuk beesten kijken en ouwehoeren.
Maar ik ben te min voor haar. Kan geen verantwoordelijkheden nemen. Ik ben een liegebeest. Blijkbaar. Omdat ik weet ik veel. Het doet er niet meer toe. Ze heeft met een ander gezoend. Om tot de ontdekking te komen dat het dus echt klaar was. Om tot zelf inzicht te komen.
Maar godverdomme. Ik heb zo erg mijn best gedaan. Ik heb zo veel spijt van wat ik gedaan heb. Maar ja. dat is makkelijk lullen. Gevoelens die gekwetst zijn worden er niet minder op en een herstart wordt nooit meer zoals het was. Maar ja. Kanker zooi.
Ik hou zo veel van haar. Ik had echt nog super veel hoop. En aan haar af te lezen was er zeker nog wel een kans van slagen. Maar nu dus niet meer. Het is over en uit.
Ik hou van je.
...
naja ik ken hem nog niet zo goed en het is een verlegen typje. Ik heb hem gezegd dat als we elkaar zien dat hij het dan goed moet maken en dat ik mijn bek niet open trek. Gaat lastig worden voor hem dat weet ik wel, maar ik vertik het. Hij moet moeite doen er voor nuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:47 schreef Stefka het volgende:
Het was inderdaad niet voor jou bedoeld MOD
Dat je vindt dat hij met anderen mag zoenen zolang jullie niets officieels hebben kan ik nog inkomen, maar als hij dat na duidelijk aandringen nog niet eens wil vertellen lijkt het me niet een erg betrouwbaar type. Natuurlijk weet ik niet wat voor type je in een relatie zoekt, maar ik zou er nog even over nadenken
Ja ik was dronken toen ik dat postte. Nee maar er zit wel een kern van waarheid in. Maar nee ik ben er niet over heen, ik ben constant bezig met rationaliseren en mn gevoel er naar praten. En het gaat best wel goed eik nu.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Je post van 2 dagen geleden klonk anders behoorlijk melodramatisch. Je gaat mij niet vertellen dat je er nu al overheen bent. Is dat bezoekje aan de dierentuin niet gewoon een ultieme lijmpoging van je?
[..]
Hoe herkenbaar allemaal...vooral die laatste zin... Vanuit een bepaalde hoek gezien lijkt het gewoon soms net alsof diegene waarvan je het meeste hield is overleden oidquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik had dat laatste vooral de eerste weken/maanden. Ik was me zo bewust van elke minuut/uur dat ik niet meer bij hem was. Een soort alles verterend verdriet. Echt elke dag dacht ik 'Ik heb hem nu zoveel dagen/weken niet meer gezien.' Heel vermoeiend. De weken kan ik me nu niet meer herinneren, alhoewel het vandaag weer een 'rond' getal moet zijn aangezien het op een donderdag eindigde. Weet natuurlijk nog wel precies de datum, en dat is over 3 dagen alweer 4 maanden. En nu ik het zo typ, denk ik: Wooow, vier maanden?Adem ik al vier maanden zonder hem? Heel gek, omdat ik eerst het liefste altijd bij hem was, en me geen wereld zonder hem kon voorstellen. Er is een leven na hém, een leeg, stil leven. Maar er is een leven. En het liefste zou ik ondanks alles gewoon zijn hoofd in mijn handen willen nemen, en hem vast willen pakken, en intens veel van hem houden. Maar dat zal allemaal nooit meer gebeuren..
Ik herken het wel wat je zegt, dat het een heel andere wereld leek toen. Maarja dat is bij mij ook zoquote:
Dronken? Juist niet! Dan was ik een stuk melancholischer geweest. Ik zit in fase 2 iddquote:
Kappen nou he?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:23 schreef Fellows het volgende:
Heb net even 2 seconde er aan gedacht om haar een sms'je te doen met de vraag alles goed maar waarom zou ik in godsnaam dat doen het gaat nu eindelijk goed en stabiel dus dat gaan we maar mooi niet doen
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:23 schreef Fellows het volgende:
Heb net even 2 seconde er aan gedacht om haar een sms'je te doen met de vraag alles goed maar waarom zou ik in godsnaam dat doen het gaat nu eindelijk goed en stabiel dus dat gaan we maar mooi niet doen
Grammaticaal gaat het nog niet zo goed.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:23 schreef Fellows het volgende:
Het is ook een beetje alsof hij/zij is overleden. Hij/Zij maakt geen deel meer uit van jou leven. Je gaat door en soort rouwproces, een proces van verlies, omdat je diegene kwijt bent. Het is heel vergelijkbaar. Alleen duikt diegene af en toe nog steeds op. En als je maag dan omdraait, en je een brok in je keel voelt, en totaal in de war raakt, dan wordt je even heel klein.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar allemaal...vooral die laatste zin... Vanuit een bepaalde hoek gezien lijkt het gewoon soms net alsof diegene waarvan je het meeste hield is overleden oidHeel apart gevoel...
Zag haar net bij de kassa staan op mn werk... Moest voor het eerst sinds tijden weer met een van haar beste vriendinnen tegelijkertijd werken. Meteen hoopte ik weer dat die vriendin mijn ex had ge sms' t dat ik aan het werk was, en dat ze daarom ff langskwam in de hoop me te zien. Natuurlijk een belachelijk idee, maar zit constant allerlei constructies te bedenken over hoe sommige dingen met elkaar in verband zouden moeten staan....
Ik ga het ook niet doen was gewoon een klein momentje dat ik haar miste!quote:
je doet het goed!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:00 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet doen was gewoon een klein momentje dat ik haar miste!
Hmm op de een of andere manier zou ik juist blij zijn als ze niet meer in de winkel zou komen omdat ze me niet meer wil zien..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het is ook een beetje alsof hij/zij is overleden. ...
Tja dat is de best mogelijke manier om alles te beschouwen wanneer je er ech zo snel mogelijk overheen wilt komen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef MOD het volgende:
Ik merk dat ik veel bezig ben met het plaatsen van haar gedrag in een bepaalde context.
Waarom geen contact meer en waarom geen interesse etc..
Naar gelang de tijd verstrijkt krijg ik antwoord op mijn vraag en is het gewoon zo dat de relatie voorbij is en dat het dus ook echt afgelopen is met de pret. Het is dan wel een persoon waar je zo veel mee heb gedeeld, maar het is niet meer van die tijd.
Langzamerhand begin ik er geen erg meer in te krijgen over hoe zij naar mij kijkt en waarmee ze bezig is. Ze is simpelweg niet meer in mijn leven dus ik heb er ook geen baat bij om me daar nog mee bezig te houden.
En zo zal zij ook wel denken. Met misschien wel de zelfde vragen en alles, maar het is gewoon klaar, dus doe je er niks meer mee. Hoe kut en tegenstrijdig dat ook voelt.
Dat hoeft niet altijd hoor , dat jouw ervaring anders is wil niet altijd zeggen dat het voor iedereen geld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:17 schreef goofy_goober het volgende:
Dat zou juist een periode moeten zijn waar je elkaar uit het leven bant. In ieder geval totdat je je gevoelens een beetje onder controle kan houden en niet dat je straks de kroeg kort en klein slaat en haar voor hoer uitscheldt wanneer ze met een andere gozer zoent.
En zoals zo vaak het geval is heb je na die periode ook helemaal geen behoefte meer om vriendjes te blijven. Dan kan ze de hoogste boom in, ook al heb je nog zoveel meegemaakt. Dat heet het verleden met je ex loslaten.
Ben ik het mee eens. Alhoewel ik dat nog nooit meegemaakt heb. Maar ik wel op een normale manier met ze om. Hangt ook een beetje af van de relatie die je gehad hebt met elkaar, wat er is voorgevallen tijdens en na de relatie. En inderdaad, gun je elkaar de ruimte om het los te laten of ben je elkaar constant aan het mindfucken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd hoor , dat jouw ervaring anders is wil niet altijd zeggen dat het voor iedereen geld.
Je hebt namelijk ook mensen die later beste vrienden zijn met hun ex maar ik denk ook dat het komt doordat je elkaar de ruimte gunt om het los te laten en niet alle contact forceert.
Wel denk ik dat als je heel erg probeert vrienden te blijven met je ex dat je dan verkeerd zit, soms groeit het gewoon zo, maar is niet zo van nu is het uit nu moeten we vriendjes blijven.
Ja dat bedoelde ik ook..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:17 schreef goofy_goober het volgende:
Dat zou juist een periode moeten zijn waar je elkaar uit het leven bant. In ieder geval totdat je je gevoelens een beetje onder controle kan houden en niet dat je straks de kroeg kort en klein slaat en haar voor hoer uitscheldt wanneer ze met een andere gozer zoent.
En zoals zo vaak het geval is heb je na die periode ook helemaal geen behoefte meer om vriendjes te blijven. Dan kan ze de hoogste boom in, ook al heb je nog zoveel meegemaakt. Dat heet het verleden met je ex loslaten.
Wow, 6 jaar. Dat is heel lang inderdaad. Hoop voor je dat je het gevoel wat je eerder vandaag had weer terug krijgtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:14 schreef Amede het volgende:
Vrienden zou ik ook niet kunnen zijn en daar ben ik ook nog helemaal niet mee bezig..
Vandaag ging wel goed, wel veel aan hem gedacht, maar had bijna een soort van openbaring toen ik over hem aan het praten was met een vriendin. Misschien wil ik hem wel niet terug en is het wel beter zo.. Hij heeft best wel onaardig en respectloos gedaan en dat ben ik helemaal niet waard! Jammer alleen dat ik dat gevoel inmiddels weer kwijt ben en nu alleen nog kan denken hoe klote dit wel niet is, hoe erg ik hem mis. Ik zie weer eens alleen maar die mooie momenten
Morgen ben ik jarig. Mijn eerste verjaardag in 6 jaar zonder hem, geen knuffel om 12 uur precies en hij zal niet de eerste zijn die me feliciteert. Een kutmoment dus. Gelukkig heb ik morgen veel te doen, komt er de hele dag door familie en ga ik lekker uit met een grote groep vrienden en vriendinnen. Alleen wat had ik graag gewild dat hij er bij was... Ik weet zeker dat hij nog wat laat horen of belt, dus daar zie ik ook al tegenop. Had juist het contact verbroken, ben net weer gewend dat ik zijn stem al een poosje niet gehoord heb
Het was inderdaad lang.. En het is pas anderhalve week uit, dus nog allemaal lekker vers. (hoewel het de 2e keer is dat het uit is binnen een half jaar)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow, 6 jaar. Dat is heel lang inderdaad. Hoop voor je dat je het gevoel wat je eerder vandaag had weer terug krijgt
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:48 schreef Amede het volgende:
[..]
Het was inderdaad lang.. En het is pas anderhalve week uit, dus nog allemaal lekker vers. (hoewel het de 2e keer is dat het uit is binnen een half jaar)
Na 6 jaar ben je zo met elkaar verbonden.. We zijn samen 'opgegroeid' en hebben zoveel meegemaakt en gedeeld. Ik mis niet alleen mijn grote liefde, maar ook mijn allerallerallerbeste vriend die mij beter kende dan wie dan ook op deze wereld.
Ik denk dat als jij, heel nuchter gezien, dat gene wat je voor haar nog voelt, voor je zelf houdt en dat een plekje geeft en haar keuzes en gedrag tegen over jou respecteert, het wellicht wederzijds is. Je moet zulke dingen te tijd geven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:16 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Tja dat is de best mogelijke manier om alles te beschouwen wanneer je er ech zo snel mogelijk overheen wilt komen...
Op de een of andere manier wil ( kan ) ik daar alleen nog niet op die manier over denken. Ten eerste wonen we vlak bij elkaar, daarnaast zijn we regelmatig in dezelfde kroeg te vinden. Elkaar tegenkomen zullen we dus voorlopig nog wel denk ik...
Verder vind ik gewoon niet dat het altijd zo hoeft te zijn dat je een persoon waar je zo veel mee hebt gedeeld geheel uit je leven moet verbannen. ( tenzij je natuurlijk slechte dingen mee hebt gemaakt als mishandeling/misbruik oid ) . Misschien wil ik hier zelf nog niet aan hoor, maar momenteel zie ik de noodzaak van het elkaar verbannen uit je leven nog niet zo.. ( behalve in de periode waarin ikzelf nu zit, waar de gevoelens nog meespelen )
Lijkt me op zich wel fijn, als je echt even weer met beide benen op de grond komt te staan.. Goed bezig, meisjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]![]()
dat voelde ik ook zo, het gemis van een maatje naast liefde
maar een maatje zu me niet zoveel verdriet gedaan hebben en me zo hebben laten vallen denk ik nu![]()
voel me opzich top alleen een beetje het gevoel dat de relatie een grote nep relatie was![]()
vandaag er even over gehad met iemand, en daar kwam uit dat tijdens mijn liefdesverdriet ik hem nog enorm door een roze bril heb bekeken en hij heel hoog stond. Daarna tot positieve gekomen en hij is in een keer geheel naar beneden gedenderd.
Misschien dat als alles wat normaler is en wat minder vers dat hij dan weer mooi op een middenlijntje komt en we toch nog tot het maatjes gevoel terug komen!?
geen idee voor nu zie ik dat even niet zitten, maar vorige week zag ik ook niet zitten dat ik echt even contactloos wilde zijn en hem zelfs bijna kon uitspugen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:54 schreef Amede het volgende:
OMG, deze overwinning moet ik even met jullie delen.
Mijn ex belde net rond 12en voor m'n verjaardag om me toch als 1 van de eersten te feliciteren. Gesprek was oke, beetje akward, afstandelijk etc. Maar...
Ik voelde er zo weinig bij! Ik stelde me voor dat ik er tegenop zou zien om zijn stem te horen, dat het allemaal prima met hem ging etc.. Maar het deed me serieus niet zoveel.
Ik snap nu wat Duimelot bedoelde met van je roze wolk aftuimelen. Ik zag alles zo mooi en lief en ik miste hem, maar hell, ik was even vergeten hoe hij was geloof ik. Dat gezeur van hem, dat gemanipuleer dat alles altijd mijn schuld is (en ik dan sorry zeg voor iets wat HIJ doet), die arrogante toon wanneer hij denkt dat hij de touwtjes in handen heeft.
Ik wil hem niet terug, ik wil niet zijn vriendin zijn en ik wil niet meer zo behandeld worden.
Tuurlijk vond ik het fijn zijn stem te horen, maar ik kon oprecht alleen maar denken dat ik het zo relaxt vind dat ik dat gezeur van hem niet meer heb. Dat ik me niet meer onder de voet laat lopen, zijn bevestiging nodig heb dat ik echt wel leuk, mooi & lief ben en gewoon lekker mezelf ben. Ik voel me zelfverzekerd, ik zie wel weer dat vrijgezel zijn zo zijn voordelen heeft, dat dit inderdaad een goede beslissing was en ik door moet gaan.
Ik weet niet welke fase dit zou moeten zijn, maar het voelt zo bevrijdend...
ben benieuwd of je het hebt gelatenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zit aangeschoten op een festival en heb voor het eerst sinds 2 maanden écht de neiging om men ex te smsen dat ik haar misdoe het niet omdat ze er toch niks mee op schiet... en ik ook niet echt denk ik. geniet niet echt...
Daar heb je inderdaad gelijk in. Het enige juiste dat ik momenteel uberhaupt nog kan doen is gewoon geen contact opnemen. Alle andere opties zou een eventuele normale omgang met elkaar in de toekomst alleen maar in de weg staan...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:03 schreef MOD het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij, heel nuchter gezien...
Ja dat klopt als een bus. Heb ook geen zin om me te gaan verzwelgen in zelfmedelijden. Terwijl dat wel het makkelijkste is om dan zo hier alles neer te kwakken en roepen hoe zielig ik wel niet ben. Blabla. Ik heb daar gewoon geen zin in. Ik voelde me zo trots de laatste tijd na alles wat er gebeurd is en zo zelfverzekerd. Dat dat nu weer van me af gepakt is. Dat haat ik.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dude ga iets doen. Niet alleen maar schrijven in zwelgen in je gedachten. Ga sportenhad bij mij het snelste effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |