abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87461862
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Purdey het volgende:
Heel irritant dat hyves, omdat je toch altijd blijft lurken aan dat soort dingen. Teminste, dat heb ik. Elke dag kijken wat hem bezighoudt, of hij een ander heeft, of hij goed ongelukkig is. Of nog meer leugens en verborgen verhalen ontdekken, die je helemaal niet wist.
Ik ken het. Ik heb het dan voornamelijk met Facebook, maar het is hetzelfde liedje.

Kan me goed vinden in de OP mbt die fases. Ik zit nu in de agressie-fase haha. Ik droom zelfs dat ik agressief ben. Mijn ex kwam in mijn leven toen ik nog niet zo lang vrijgezel was. Dus het verwerken toentertijd ging wel makkelijk. Alleen is onze relatie nu reeds 7 weken voorbij, het is nog redelijk vers. Daarnaast was heb ik met haar mijn langste relatie gehad tot nu toe. En elke keer als ik met haar gesproken heb, voel ik me klote :/ Voor de rest heb ik wel nu wel dagen dat het goed gaat, omdat ze in (nog) in het buitenland zit ivm stage. Als je elkaar niet tegenkomt is het veel makkelijker om dingen te verwerken.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:16:59 #152
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87464907
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Hoe goed kennen jullie elkaar eigenlijk als je dat soort dingen niet weet? Hij heeft gelogen over zijn leeftijd, dochter en kennelijk niks tot weinig verteld aan je over zijn privéleven. Hoe lang hebben jullie iets gehad?
We zijn een halfjaar samen geweest :)
Uiteindelijk bepaal je zelf wat je wel/niet verteld aan iemand. Als ik zijn dochter ken, vraag ik me niet meteen af of hij niet nog een dochter heeft. Als hij zegt 29 te zijn, en er ook zo uit ziet, ga ik niet wantrouwend vragen of hij écht wel 29 is. Er was voor mij geen rede om hem te wantrouwen. Uiteindelijk bleek dat hij bepaalde gedeeltes uit zijn leven niet aan mij heeft willen vertellen, omdat hij 'blanco' wilde zijn. Hij wilde niet dat ik bevooroordeeld was. Maar ja, uiteindelijk komt zoiets uit, en dan heb je de poppen pas echt aan het dansen.. Het is dus geen kwestie van dommigheid, of 'raar', wat niet weet, wat niet deert heeft hij gedacht.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:11:28 #153
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87466858
Dat valt in principe nog wel mee, een half jaar. Nu weet je wel gelijk hoe meneer in elkaar steekt, doordat hij dit soort informatie achter heeft gehouden. Een vrij domme zet van hem om hierover te liegen, hoewel 22 en 36 ook wel een aardig leeftijdsverschil is.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:17:43 #154
307093 Fellows
Never again.
pi_87467147
Vind het echt grappig dat mevrouw met de message komt ja ik wil me niet binden en nu al een ander heeft? :P Voel me er minder kut over dan ik ooit had gedacht heb wel een klein beetje dubbel gevoel maar voel me niet echt vreselijk of denk er niet CONSTANT aan dus ik zie toch echt wel een klein plus puntje bij mezelf. :@
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:22:19 #155
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87467303
Totdat je in dit topic post, that is.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:22:45 #156
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87467327
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Fellows het volgende:
Vind het echt grappig dat mevrouw met de message komt ja ik wil me niet binden en nu al een ander heeft? :P Voel me er minder kut over dan ik ooit had gedacht heb wel een klein beetje dubbel gevoel maar voel me niet echt vreselijk of denk er niet CONSTANT aan dus ik zie toch echt wel een klein plus puntje bij mezelf. :@
^O^ dat het je minder doet dan gedacht
ik zou t best een kutstreek vinden
wees dan gewoon eerlijk....
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:24:21 #157
307093 Fellows
Never again.
pi_87467389
Nou, het is wel iets waardoor ik het weer meer kan afsluiten waardoor elke gedachten van dat het ooit nog goedkomt die heb ik niet meer! :D

Hoop dat ze gelukkig met hem word. :s)
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_87467417
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Fellows het volgende:
Maar, je denkt dat ze iemand anders heeft omdat er ene 'wout' in dr msn-naam staat of weet je het zeker?

Lijkt me ook zeker klote, maar bedenk gewoon dat het eigenlijk treurig is als ze zich nu alweer echt gebonden heeft aan iemand. Geeft, denk ik, gewoon aan dat ze niet alleen kan/wil/durft te zijn. In plaats van dit zelf rustig te verwerken zoekt ze het in een soort van rebound.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:27:42 #159
307093 Fellows
Never again.
pi_87467501
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Amede het volgende:

[..]

Maar, je denkt dat ze iemand anders heeft omdat er ene 'wout' in dr msn-naam staat of weet je het zeker?

Lijkt me ook zeker klote, maar bedenk gewoon dat het eigenlijk treurig is als ze zich nu alweer echt gebonden heeft aan iemand. Geeft, denk ik, gewoon aan dat ze niet alleen kan/wil/durft te zijn. In plaats van dit zelf rustig te verwerken zoekt ze het in een soort van rebound.
Ik weet het bijna zeker. Ze is sowieso al treurig en heeft gewoon aandacht nodig ze is een soort van ''online vreemd gegaan'' en 1 week nadat het uit was al met een andere gast liggen bonken dus ja ik denk dat ze inderdaad niet alleen durft te zijn. ;)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:29:27 #160
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87467569
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef Fellows het volgende:

[..]

Ik weet het bijna zeker. Ze is sowieso al treurig en heeft gewoon aandacht nodig ze is een soort van ''online vreemd gegaan'' en 1 week nadat het uit was al met een andere gast liggen bonken dus ja ik denk dat ze inderdaad niet alleen durft te zijn. ;)
Sowieso als er "Naam (L) Wout , staat zegt toch wel voldoende lijkt me :D ?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:29:30 #161
238120 Duimelot
pi_87467571
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef Fellows het volgende:

[..]

kan me voorstellen dat je door dit soort acties direct niet meer veel liefde voelt en het sneller kan verwerken...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:32:05 #162
307093 Fellows
Never again.
pi_87467677
Sneller verwerken wil ik het zeker niet noemen het is uit vanaf 17 aug. en ik denk dat ik nog rond fase 1-2 zit het accepteren vind ik echt erg moeilijk.

Klinkt misschien raar maar ik mis eerder het smse/bellen/msne dan haar echt daadwerkelijk hier hebben... :@

EDIT: ik bedoel 2-3 :D
pi_87467841
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:32 schreef Fellows het volgende:
Sneller verwerken wil ik het zeker niet noemen het is uit vanaf 17 aug. en ik denk dat ik nog rond fase 1-2 zit het accepteren vind ik echt erg moeilijk.

Klinkt misschien raar maar ik mis eerder het smse/bellen/msne dan haar echt daadwerkelijk hier hebben... :@
Vind ik niet raar hoor. Het is gewoon de aandacht die je mist, het vriendinnetje hebben, die interesse, het feit dat er iemand is die je altijd als eerste ergens voor belt.. En als je het minder mist om haar bij je te hebben en je er redelijk mee kan dealen nu ze een ander heeft, mis je de relatie en niet haar persoonlijk.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:39:20 #164
238120 Duimelot
pi_87467992
quote:

duidelijk maar als je haar niet mist maar de aandacht
wordt het dan niet gewoon tijd om een nieuw vriendinnetje te scoren?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:42:37 #165
307093 Fellows
Never again.
pi_87468119
Nee want dan zou het een rebound zijn en ik ben daar nog echt niet klaar voor...
Ik mis gewoon iemand dat is inderdaad zo maar ik hou wel ongelooflijk van haar.
Achja ik bedoel kom op zeg de wereld is niet vergaan! (zo pep ik mezelf op haha :@)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:48:02 #166
238120 Duimelot
pi_87468348
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:42 schreef Fellows het volgende:
Nee want dan zou het een rebound zijn en ik ben daar nog echt niet klaar voor...
Ik mis gewoon iemand dat is inderdaad zo maar ik hou wel ongelooflijk van haar.
Achja ik bedoel kom op zeg de wereld is niet vergaan! (zo pep ik mezelf op haha :@)
van iemand houden blijkt niet genoeg te zijn
komt nu op me over alsof je heel bewust ervoor kiest niet verder te gaan
wil je niet van die pijn af?
pi_87468505
quote:

Mijn relatie is toen ook (of was het nou de 18e?) uitgegaan! Toevallig. Zover ik weet heeft ze nog geen ander of iets uitgespookt. Aan de andere kant: Het is uit, dus ze moet het zelf ook weten. Dat gevoel van "misschien komt het weer goed" heb ik niet meer. Ben nu in de 'agressieve fase' geloof ik. Het is niet dat ik nu de 1 na de andere scoor. Zit ook niet in me. Kreeg vanmiddag wel van een maat te horen dat ik bij een meid vaak onderwerp van gesprek ben. Dus wie weet wat er nog gaat gebeuren. Ik ben in ieder geval niet op zoek naar een relatie op dit moment. Eerst nog maar verwerken.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:52:45 #168
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_87468556
Het is een kwestie van tijd gewoon, komt goed mensen.
No bad soldiers under a good leader
pi_87469753
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Je komt toch niet zomaar van die pijn af door idd een rebound? Je hoeft toch niet op zoek te gaan als je daar niet aan toe bent... Komt vanzelf een tijd dat je er meer voor open staat :)

Ik weet niet zo heel goed of ik nou de relatie zelf mis, of haar. Soms denk ik van ja weet je het is over klaar verwerken en een volgende komt vanzelf op men pad, maar vanmiddag hoopte ik toch enorm dat ik haar op het station tegen zou komen ofzo, onderweg naar mij. Weet dat dat niet zal gebeuren... :{

Denk niet dat ik haar terug zou willen, ondanks dat het een superlieve meid is, ze echt een aantal goede kanten heeft... We hebben een hoop leuke dingen samen meegemaakt maar in de tussentijd is er zoveel veranderd. Bleek dat daar niet mee omgegaan kon worden door haar vooral. Het was leuk, maar misschien kan het wel nóg leuker O-) ( Dat moet ook een soort positief iets zijn om aan te blijven denken )

Oja nog even over dat mee lezen enz... Mijn ex weet dat ik hier veel post @ fok en nog een forum, wachtwoorden zijn ook nog hetzelfde , vertrouw haar nog steeds dat zij voor zichzelf kan bepalen wat goed en niet goed is :) Ik zou het niet heel erg vinden als ze leest wat ik schrijf, zolang ze het mij maar niet laat weten.

Heb op een ander forum over veel dingen gepraat, oa de relatie tussen ons, en toen na de 1e x uit heeft ze het gelezen toen ik het topic thuis open had laten staan. Vind ik niet erg, het gaf haar een heel hoop duidelijkheid over hoe en wat er speelde, en wat haar gedrag voor invloed had. Maar ik postte de eerste week er toch iets voorzichtiger, was toch mijn veilige plekje een beetje kwijt.

Denk niet dat ze mee leest, dat zij ook begrijpt dat geen contact de enige manier is om de pijnlijke gevoelens te laten slijten. Laatste keer dat ik haar zag toen ik spullen langsbracht voelde het al zo afstandelijk :{
pi_87471135
Een rebound is juist niet de manier om er van af te komen lijkt mij. Je stort je gewoon weer in wat nieuws. Eerst maar eens gelukkig worden als je alleen bent en blij zijn met je leven zoals hij is zonder een relatie, voor je weer verder gaat met iemand anders.
De pijn na een break up is niet iets verkeerds denk ik, hoort er gewoon bij als je veel van iemand gehouden hebt.
Heel cliché misschien, net als 'eerst houden van jezelf voor je van een ander kan houden'.. ;) Bovendien zijn rebounds in veel gevallen gedoemd om te mislukken.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:59:50 #171
307093 Fellows
Never again.
pi_87471733
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ik wil juist echt heel graag door echt heel graag!
En volgens mij is inderdaad een rebound ook niet het juiste voor mij is. Over relatie's ben ik altijd vrij serieus en ik zou ook niet zomaar met iemand gaan zoenen voor een avondje... :P
Denk ook inderdaad dat het eerst weer van mij zelf houden bij mij gaat werken hopelijkk
pi_87472436
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik moest er ook meteen aan denken, haha _O_ O+
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:31:10 #174
307093 Fellows
Never again.
pi_87473209
Wat een heerlijk nummer haha! :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:04:42 #175
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_87475206
Allright, ik heb dus vandaag met mn ex gesproken.

Lange geschiedenis, komt ie:

Kregen verkering in 2006 en het was super leuk. Na 2.5 jaar, waar zij zich volledig op mij gestort had en lange termijn plannen had gemaakt, voelde ik me benauwd en heb ik met een ander gezoend. Dom dom dom. Ik had het per direct uit gemaakt omdat ik vond dat ze beter verdiende.
Echter na een half jaar kreeg ik berouw en wilde ik haar terug en heb van alles geprobeerd. Nochtans was het niet gelukt om haar terug te winnen en zo bleef ik een jaar lang in wanhoop wachten op het ja woord.
Na een turbulente periode met veel ups en downs, afstoten en aantrekken hebben we het nog heel gezellig gehad. Ik wilde haar echt terug en heb alles in de strijd gegooid.

Ze voelt heel veel voor me en houdt enorm veel van me. Heeft veel na gedacht maar uiteindelijk is het hoge woord er vandaag uit gekomen. Ze heeft met een ander gezoend.

Een slet is het totaal niet, zij zoent pas met iemand als ze er voor wilt gaan. En nu heeft ze dus met iemand anders gezoend.

Wtf. Een paar weken eerder hebben we nog super gezellig gekookt en was het leuk en lief. Nu in eens is het zo ver. Maar ze zoende gewoon met die kerel, omdat het formeel gezien uit was, dus het kon. Maar na de zoen voelde ze zich schuldig tegen over mij, dus vertelde ze het.

Ik wil verdomme niet weten dat jij met ander zoent. Het is je recht ja, maar ik wil verdomme een relatie met je, en als dat niet werkt, whatever. Gewoon leuke dingen doen. Je hebt vier, bijna vijf jaar deel uit gemaakt van mijn leven.

Ik wil met je dansen en vrijen. Samen zijn, leuke dingen doen. Oke geen relatie, dan maar geen relatie. Fuck it. Maar ik weet wel wat we aan elkaar hebben. Maar toch niet doen, want het voelt niet goed. Of zo.

Wat is er mis met een middag in de dierentuin, leuk beesten kijken en ouwehoeren.
Maar ik ben te min voor haar. Kan geen verantwoordelijkheden nemen. Ik ben een liegebeest. Blijkbaar. Omdat ik weet ik veel. Het doet er niet meer toe. Ze heeft met een ander gezoend. Om tot de ontdekking te komen dat het dus echt klaar was. Om tot zelf inzicht te komen.

Maar godverdomme. Ik heb zo erg mijn best gedaan. Ik heb zo veel spijt van wat ik gedaan heb. Maar ja. dat is makkelijk lullen. Gevoelens die gekwetst zijn worden er niet minder op en een herstart wordt nooit meer zoals het was. Maar ja. Kanker zooi.

Ik hou zo veel van haar. Ik had echt nog super veel hoop. En aan haar af te lezen was er zeker nog wel een kans van slagen. Maar nu dus niet meer. Het is over en uit.

Ik hou van je.

...
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')