Ik ken het. Ik heb het dan voornamelijk met Facebook, maar het is hetzelfde liedje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Purdey het volgende:
Heel irritant dat hyves, omdat je toch altijd blijft lurken aan dat soort dingen. Teminste, dat heb ik. Elke dag kijken wat hem bezighoudt, of hij een ander heeft, of hij goed ongelukkig is. Of nog meer leugens en verborgen verhalen ontdekken, die je helemaal niet wist.
We zijn een halfjaar samen geweestquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Hoe goed kennen jullie elkaar eigenlijk als je dat soort dingen niet weet? Hij heeft gelogen over zijn leeftijd, dochter en kennelijk niks tot weinig verteld aan je over zijn privéleven. Hoe lang hebben jullie iets gehad?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Fellows het volgende:
Vind het echt grappig dat mevrouw met de message komt ja ik wil me niet binden en nu al een ander heeft?Voel me er minder kut over dan ik ooit had gedacht heb wel een klein beetje dubbel gevoel maar voel me niet echt vreselijk of denk er niet CONSTANT aan dus ik zie toch echt wel een klein plus puntje bij mezelf.
Maar, je denkt dat ze iemand anders heeft omdat er ene 'wout' in dr msn-naam staat of weet je het zeker?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Fellows het volgende:
Vind het echt grappig dat mevrouw met de message komt ja ik wil me niet binden en nu al een ander heeft?Voel me er minder kut over dan ik ooit had gedacht heb wel een klein beetje dubbel gevoel maar voel me niet echt vreselijk of denk er niet CONSTANT aan dus ik zie toch echt wel een klein plus puntje bij mezelf.
Ik weet het bijna zeker. Ze is sowieso al treurig en heeft gewoon aandacht nodig ze is een soort van ''online vreemd gegaan'' en 1 week nadat het uit was al met een andere gast liggen bonken dus ja ik denk dat ze inderdaad niet alleen durft te zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Amede het volgende:
[..]
Maar, je denkt dat ze iemand anders heeft omdat er ene 'wout' in dr msn-naam staat of weet je het zeker?
Lijkt me ook zeker klote, maar bedenk gewoon dat het eigenlijk treurig is als ze zich nu alweer echt gebonden heeft aan iemand. Geeft, denk ik, gewoon aan dat ze niet alleen kan/wil/durft te zijn. In plaats van dit zelf rustig te verwerken zoekt ze het in een soort van rebound.
Sowieso als er "Naam (L) Wout , staat zegt toch wel voldoende lijkt mequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker. Ze is sowieso al treurig en heeft gewoon aandacht nodig ze is een soort van ''online vreemd gegaan'' en 1 week nadat het uit was al met een andere gast liggen bonken dus ja ik denk dat ze inderdaad niet alleen durft te zijn.
kan me voorstellen dat je door dit soort acties direct niet meer veel liefde voelt en het sneller kan verwerken...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker. Ze is sowieso al treurig en heeft gewoon aandacht nodig ze is een soort van ''online vreemd gegaan'' en 1 week nadat het uit was al met een andere gast liggen bonken dus ja ik denk dat ze inderdaad niet alleen durft te zijn.
Vind ik niet raar hoor. Het is gewoon de aandacht die je mist, het vriendinnetje hebben, die interesse, het feit dat er iemand is die je altijd als eerste ergens voor belt.. En als je het minder mist om haar bij je te hebben en je er redelijk mee kan dealen nu ze een ander heeft, mis je de relatie en niet haar persoonlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:32 schreef Fellows het volgende:
Sneller verwerken wil ik het zeker niet noemen het is uit vanaf 17 aug. en ik denk dat ik nog rond fase 1-2 zit het accepteren vind ik echt erg moeilijk.
Klinkt misschien raar maar ik mis eerder het smse/bellen/msne dan haar echt daadwerkelijk hier hebben...
duidelijk maar als je haar niet mist maar de aandachtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:32 schreef Fellows het volgende:
Sneller verwerken wil ik het zeker niet noemen het is uit vanaf 17 aug. en ik denk dat ik nog rond fase 1-2 zit het accepteren vind ik echt erg moeilijk.
Klinkt misschien raar maar ik mis eerder het smse/bellen/msne dan haar echt daadwerkelijk hier hebben...
EDIT: ik bedoel 2-3![]()
van iemand houden blijkt niet genoeg te zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:42 schreef Fellows het volgende:
Nee want dan zou het een rebound zijn en ik ben daar nog echt niet klaar voor...
Ik mis gewoon iemand dat is inderdaad zo maar ik hou wel ongelooflijk van haar.
Achja ik bedoel kom op zeg de wereld is niet vergaan! (zo pep ik mezelf op haha)
Mijn relatie is toen ook (of was het nou de 18e?) uitgegaan! Toevallig. Zover ik weet heeft ze nog geen ander of iets uitgespookt. Aan de andere kant: Het is uit, dus ze moet het zelf ook weten. Dat gevoel van "misschien komt het weer goed" heb ik niet meer. Ben nu in de 'agressieve fase' geloof ik. Het is niet dat ik nu de 1 na de andere scoor. Zit ook niet in me. Kreeg vanmiddag wel van een maat te horen dat ik bij een meid vaak onderwerp van gesprek ben. Dus wie weet wat er nog gaat gebeuren. Ik ben in ieder geval niet op zoek naar een relatie op dit moment. Eerst nog maar verwerken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:32 schreef Fellows het volgende:
EDIT: ik bedoel 2-3![]()
Je komt toch niet zomaar van die pijn af door idd een rebound? Je hoeft toch niet op zoek te gaan als je daar niet aan toe bent... Komt vanzelf een tijd dat je er meer voor open staatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van iemand houden blijkt niet genoeg te zijn
komt nu op me over alsof je heel bewust ervoor kiest niet verder te gaan
wil je niet van die pijn af?
Ik wil juist echt heel graag door echt heel graag!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van iemand houden blijkt niet genoeg te zijn
komt nu op me over alsof je heel bewust ervoor kiest niet verder te gaan
wil je niet van die pijn af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |