abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:54:06 #126
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87436524
Heel irritant dat hyves, omdat je toch altijd blijft lurken aan dat soort dingen. Teminste, dat heb ik. Elke dag kijken wat hem bezighoudt, of hij een ander heeft, of hij goed ongelukkig is. Of nog meer leugens en verborgen verhalen ontdekken, die je helemaal niet wist.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_87436680
Zal wel de reden zijn waarom mijn ex me de 2e keer dat het uitging direct verwijdert heeft. Ze keek er toch vaak op... wat me bezig hield enzo. Andersom wist ik de verleiding te weerstaan al was het wel heel moeilijk. Mja je gaat toch allerlei dingen zoeken die er niet zijn... Schiet je niks mee op.

Alle contact is verder niet meer nu. Zeker niet online, daar heb ik zoveel mis mee zien gaan... Hoeft van mij niet meer. Als ze iets wilt zeggen heeft ze men telefoonnummer en adres, zo is het andersom ook.
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:04:44 #128
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87437144
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Purdey het volgende:
Heel irritant dat hyves, omdat je toch altijd blijft lurken aan dat soort dingen. Teminste, dat heb ik. Elke dag kijken wat hem bezighoudt, of hij een ander heeft, of hij goed ongelukkig is. Of nog meer leugens en verborgen verhalen ontdekken, die je helemaal niet wist.
de mijne komt op fok! *O* :')
de eerste dagen bekeek ik zowat elk berichtje wat ie schreef
en ja je leest het gewoon anders dan bedoeld gewoon omdat je niet helemaal helder/ normaal denkt
nu lees ik het niet meer.
Kwam m vandaag even tegen hier, maar dat kan ik nu wel aan
als het me teveel word dan ga ik gewoon offline
het kost wel heel veel zelfdiscipline pffff
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:06:39 #129
238120 Duimelot
pi_87437267
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zal wel de reden zijn waarom mijn ex me de 2e keer dat het uitging direct verwijdert heeft. Ze keek er toch vaak op... wat me bezig hield enzo. Andersom wist ik de verleiding te weerstaan al was het wel heel moeilijk. Mja je gaat toch allerlei dingen zoeken die er niet zijn... Schiet je niks mee op.

Alle contact is verder niet meer nu. Zeker niet online, daar heb ik zoveel mis mee zien gaan... Hoeft van mij niet meer. Als ze iets wilt zeggen heeft ze men telefoonnummer en adres, zo is het andersom ook.
goed dat jullie dat zo kunnen en dat het werkt!?
pi_87439529
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:

[..]

de mijne komt op fok! *O* :')
de eerste dagen bekeek ik zowat elk berichtje wat ie schreef
en ja je leest het gewoon anders dan bedoeld gewoon omdat je niet helemaal helder/ normaal denkt
nu lees ik het niet meer.
Kwam m vandaag even tegen hier, maar dat kan ik nu wel aan
als het me teveel word dan ga ik gewoon offline
het kost wel heel veel zelfdiscipline pffff
Maar vind je het dan niet vervelend dat hij al jouw ups en downs hier ook gewoon kan volgen?
pi_87439859
Ik moet er echt niet aan denken dat mijn ex al mijn berichtjes hier zou kunnen lezen wat een aanfluiting zou dat zijn zeg :X :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:25:25 #132
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87441474
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken dat mijn ex al mijn berichtjes hier zou kunnen lezen wat een aanfluiting zou dat zijn zeg :X :P
mijn ex leest ze wel en krijg er soms een opmerking over :')
maar daarom zet ik hier ook niet alles neer :+
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_87441684
Die van mij weet geloof ik niet dat hier post. Of misschien ook wel, maar zou het inderdaad niet fijn vinden als hij al mijn frustratie-posts zou lezen. Met de ik-kom-er-wel-weer-overheen-posts heb ik natuurlijk geen probleem ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:47:41 #134
238120 Duimelot
pi_87442384
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef Amede het volgende:

[..]

Maar vind je het dan niet vervelend dat hij al jouw ups en downs hier ook gewoon kan volgen?
nee als hij mijn berichten leest dan mag ie het zien
als hij het niet WIL dan gaat hij er ook niet naar kijken toch
ik uit mn gevoel heb ik in de relatie ook altijd gedaan, hij is niets anders van me gewend gok ik zo hahaha
pas als hij me er moedwillig mee zou kwetsen dan zou ik er aan twijfelen of ik nog dingen moet posten
maar dat doet ie niet ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:53:14 #135
238120 Duimelot
pi_87442592
ohja savonds en snachts heb ik het wel moeilijker en vergeet ik de grootspraak van overdag een tikje
al wordt ook dat minder
heb zelfs net mijn pc uit gezet omdat het even niet meer wilde
maar nu toch nog even online zijn voor ik ga slapen :')
en m toch even gezien O+ (online dan :') hoe triest) maar het doet al minder pijn....
pi_87442672
Ik heb hier ergens in 2008 eens een tijdje (zeg maar gerust begin 2008 - 2009) mee-gepost in deze reeks. Zeer herkenbaar deze verhalen; de hyvespagina, msn, flippen bij de gedachten dat ze met een ander zou kunnen zijn, machtspelletjes, wie neemt al eerste contact op, etc. Heel de reutemeut meegemaakt. :D

Hieronder kort een samenvatting om mijn ervaring te delen.

Super leuke, knappe meid ontmoet en na een romantische periode hadden we al snel een relatie. Alles was fantastisch; zij is zo mooi en lief, en ze is van mij. Het was zeker een hele romantische tijd.

Tot op die ene vervloekte dag. Waarin zij plotseling een probleem maakte om helemaal niets (echt helemaal niets! Ik zweer het!) en daarop besloot om een communicatiestop in te lassen. Bellen? Voicemail. SMS-en? Geen reactie. Uiteindelijk belde ze mij na 3 gigantisch onzekere, klote dagen. Al huilend mededelend hoe slecht ik wel niet voor haar was geweest, dat ik haar hart brak en een klootzak ben. Zo goed als ik ben, geloofde ik haar. Ik trok het mezelf aan. Ik heb haar voicemail ingesproken met de meest slijmerige spijtbetuigingen. Heb een e-mail gestuurd die ik tot op de dag van vandaag niet meer terug durf te kijken in mijn verzonden items. Ik was stuk. Ik zou en moest haar terug krijgen, hoe diep ik ook door het stof zou moeten gaan. Ik heb me ontzettend kwetsbaar opgesteld. Er gingen 3 weken voorbij waarin zij mij soms dol maakte. SMS-je van haar in de zaterdagnacht: 'Ik mis je'. Of even snel op MSN 'Ik heb je nodig'.

Die korte berichten van haar stemde mij enigszins gerust: ze dacht aan mij en heeft me nodig. Ze was met me bezig en ik, deze simpele ziel, beteken iets voor Hare Godin zelve. Dat gaf mij rust en goede moed. Tot na die 3 weken, plotseling vernam ik dat ze sinds één dag na onze 'einde-relatie' een ander had. Nota bene degene die haar nooit met rust heeft gelaten, altijd hing hij om haar heen en zocht contact. Zij gaf nooit enige blijk van interesse in hem. Ik vond hem een vervelend, irritant mannetje... 'blijf weg bij mijn meisje, engerd!'.

Deze informatie stak mij als een dolk in het hart. Wat? MIJN meisje? Ik visualiseerde hoe hij haar over haar rug streelde, zoende, en... ja, zelfs verder. Dit was ook niet moeilijk om te visualiseren, mevrouw gooide namelijk haar Hyves vol met zogenaamde blogs. 'Hoe jij mij streelt, jouw warmte, jouw groen/grijze ogen...' (ik heb blauwe ogen). Ik was stuk. 's Nachts om 3 uur ging ik naar bed, om er om half 5 weer naast te staan. Alles herinnerde me aan haar, mijn tijd met haar flitste continue als een diashow aan mij voorbij. Wat een intens verdriet, it's burning like hell.

Ik heb mezelf maanden gepijnigd; alle foto en blog-updates gevolgd van haar. Hoe leuk ze het hadden, hoe ze samen een weekendje Maastricht beleefde. Het hotelbed, de vakantie in Frankrijk, het familie-uitje. Ik heb alles gezien. Het was zelfs zo erg, dat toen mijn vrienden mij meenamen naar de pizzeria, ik hun beide, het verliefde koppeltje, daar tegen het lijf liep. Zat ik daar, mijn pizza te nuttigen met uitzicht om mijn ex met haar nieuwe lover. C'est fantastique, kan ik jullie melden.

Uiteindelijk, na maanden, besloten verder te gaan. Ik nam een abonnement met de sportschool, ging elk weekend stappen, bleef soms bij een meisje slapen, maar ik bleef VOORAL vrijgezel. Na wat gescharrel en vooral veel gekkigheid uiteindelijk mijn huidige vriendin tegen het lijf gelopen en tja, wat kan ik zeggen. Zij is in alles zoveel beter en zoveel mooier dan mijn ex. Ik dacht dat het niet kon, maar het kan echt. Sterker nog, ik geniet van deze relatie. Met oprechte liefde, vertrouwen, RUST, genegenheid, toekomst, alles.

Inmiddels begrijp ik ook echt niet wat ik destijds voelde voor haar. Ik weet de gevoelens nog heel goed, zoals hierboven beschreven, maar waarom... ik weet het niet. Zij is een onbetrouwbaar, gestoorde heks. Het droommeisje, lief, schattig, onschuldig, maar juist zo intens slecht van binnen. Ik heb onlangs, puur uit interesse na ruim een jaar, weer eens gekeken op haar blog. Wat blijkt? Ze is nog steeds met hem. Ze spreekt op haar blog over haar gevoelens voor andere mannen, dat hij daar zo boos over kan worden, maar dat hij dat maar moet accepteren. Ik moest even lachen, zij heeft de gave om mannen te laten kruipen voor haar. Dé heks.

Nee, serieus en oprecht: mijn huidige vriendin, is op ALLE factoren, zoveel beter. Qua uiterlijk, qua innerlijk en interesses, maar vooral qua eerlijkheid en vertrouwen.

Mensen die nu in de rouwfase zitten: het is niet het einde. Ik weet mijn eigen, uitzichtloze - ik ga zelfmoord plegen - periode nog heel goed. Ik was echt gesloopt en kapot. Mijn waardigheid verkracht. Maar toch, nu 2 jaar later, zoveel gelukkiger. O+
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:26:28 #137
307093 Fellows
Never again.
pi_87446635
Volgens mij heeft mevrouw een ander iemand genaamd wout? :D
Ik had haar gisteren alweer verwijderd waar op een vriend opeens zei wie is wout dan?
En ja toen heb ik der weer toegevoegd en gekeken en stond er inderdaad een wout bij heb der daarna weer verwijderd toen ik ik het las schrok ik toch wel even maar dat ging eerlijk gezegd vrij snel weg en voel me goed en heb prima geslapen.

Hoop dat ze er gelukkig mee word. :D
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:58:54 #138
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_87446832
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef Amede het volgende:
Mijn ex suckt big time.

Hij zegt allemaal dingen dat ie van me houdt, voor altijd, dat ik zijn grote liefde ben, dat hij zo gek op me is, dat we bij elkaar horen, máár we werken nu niet, want dat gaat sowieso weer mis. Misschien wel in de toekomst. Want hij weet zeker dat we samen een toekomst hebben. Klootzak.

Hoezo houdt hij me zo aan het lijntje? Hij meent die dingen wel, dat weet ik zeker want het was een rationele beslissing om het uit te maken, maar zeg ze verdomme niet als je er vervolgens niks mee wilt. Alsof hij de deur open wil houden en dat ik dan zo stom ben om te wachten op hem tot hij inziet wat hij echt heeft laten gaan.

Ik ben dus nogal kwaad dat hij dit doet. :(
dat heeft die van mij ook heel lang gedaan, daarbij sliepen we ook nog samen om vervolgens er toch met een ander vandoor te gaan. Asshole.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_87447440
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:58 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

dat heeft die van mij ook heel lang gedaan, daarbij sliepen we ook nog samen om vervolgens er toch met een ander vandoor te gaan. Asshole.
Ik weet dat wat hij doet verkeerd is en toch vind ik het zo fijn dat hij al die dingen zegt! Met mijn verstand kan ik zeggen dat het een klootzak is en als het iemand anders zou overkomen zou ik ook zeggen dat ze weg moest lopen en door moest gaan.. Maar zo werkt mijn gevoel helaas niet.

Ik slaap gelukkig niet meer met hem en zal hem ook niet meer zien, tenzij we wat afspreken, aangezien we niet in dezelfde stad wonen. Dan zou ik hem helemaal niet los kunnen laten. Contact heb ik gister ook volledig verbroken, aangegeven dat ik dat gewoon niet meer kan als hij me hoop geeft op een nieuwe kans en me dan elke keer weer wegduwt.
pi_87447974
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:55 schreef Alec690 het volgende:
verhaal
Mooi verhaal Alec, en super voor je dat je nu wel de juiste vriendin hebt gevonden :) .

Hopelijk kunnen veel mensen uit dat verhaal motivatie en kracht vinden om door te gaan,
en stoppen ze met denken dat hun ex 'de hele wereld' is.
Ga bij jezelf maar na mensen, als het met je ex al zo geweldig was, hoe geweldig zou het dan zijn met degene die nog veel beter bij je past? *;
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:47:44 #141
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87459615
Ik sluit me daar helemaal bij aan, mooi verhaal Alec. Zuur dat de liefde zo lelijk kan zijn.
Gek eigenlijk dat je zo afhankelijk bent van iemand, dat je zo stuk zit, dat je niks meer ziet zitten. De ernstige rouwperiode die ik 3,5 maand geleden had is wel over, alhoewel ik sinds gister een klein dipje heb. Maar de periode dat ik niet sliep, daardoor labiel werd, en bij elke scheet huilde, niks meer at, nergens meer lol in had, nergens nog iets positiefs in zag, de hele dag zielig klinkende liedjes luisterde is minder. Vannacht wel héél slecht geslapen, elke keer als ik wakker werd draaide m'n maag om bij het idee dat ik hem weer gezien had, waardoor ik minstens weer een halfuur overstuur was. 's Nachts lijkt alles zo ellendig, zo miserabel. Ook op m'n werk was ik er niet helemaal bij, zag elke keer weer z'n auto voorbij flitsen zoals ik dat gisteren zag. Wat ik in het begin heel veel had, was dat ik er op sommige momenten even niet meer aan dacht, en als ik dan opeens weer na ging denken, dacht ik ineens 'Shit, het is allemaal echt gebeurd. Dat is waar, hij zal nooit meer mijn grote liefde zijn.'

Love kills slowly..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:49:51 #142
238120 Duimelot
pi_87459690
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef Purdey het volgende:
Ik sluit me daar helemaal bij aan, mooi verhaal Alec. Zuur dat de liefde zo lelijk kan zijn.
Gek eigenlijk dat je zo afhankelijk bent van iemand, dat je zo stuk zit, dat je niks meer ziet zitten. De ernstige rouwperiode die ik 3,5 maand geleden had is wel over, alhoewel ik sinds gister een klein dipje heb. Maar de periode dat ik niet sliep, daardoor labiel werd, en bij elke scheet huilde, niks meer at, nergens meer lol in had, nergens nog iets positiefs in zag, de hele dag zielig klinkende liedjes luisterde is minder. Vannacht wel héél slecht geslapen, elke keer als ik wakker werd draaide m'n maag om bij het idee dat ik hem weer gezien had, waardoor ik minstens weer een halfuur overstuur was. 's Nachts lijkt alles zo ellendig, zo miserabel. Ook op m'n werk was ik er niet helemaal bij, zag elke keer weer z'n auto voorbij flitsen zoals ik dat gisteren zag. Wat ik in het begin heel veel had, was dat ik er op sommige momenten even niet meer aan dacht, en als ik dan opeens weer na ging denken, dacht ik ineens 'Shit, het is allemaal echt gebeurd. Dat is waar, hij zal nooit meer mijn grote liefde zijn.'

Love kills slowly..
hoe herkenbaar :*
ik doe nu de: ik laat niemand meer merken wat ik diep van binnen voel, act

ben er nog niet over uit of hij werkt 8-)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:55:35 #143
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87459897
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:49 schreef Duimelot het volgende:
hoe herkenbaar :*
ik doe nu de: ik laat niemand meer merken wat ik diep van binnen voel, act

ben er nog niet over uit of hij werkt 8-)
Die doe ik ook :7
Werkt niet :') M'n moeder zei vanmorgen 'Je hebt niet geslapen hé? Je zit ermee in je maag hé?'
Moeders.. Stom eigenlijk dat iedereen zich hetzelfde voelt. Het gekke is dus dat ik hem liever gister niet gezien had, omdat ik verder was gegaan. En nu heb ik steeds de neiging om met de auto rond te gaan rijden, omdat ik weet dat hij wel ergens zal rijden, en ik ongeveer weet waar ik moet zoeken. Die enorme mindfuck van 'Ik wil hem niet meer zien, want ik heb het losgelaten.' Terwijl je aan de andere kant denkt 'Ik ga nu de weg op, want dan zie ik hem!' It's pathetic..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:01:22 #144
238120 Duimelot
pi_87460071
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:55 schreef Purdey het volgende:

[..]

Die doe ik ook :7
Werkt niet :') M'n moeder zei vanmorgen 'Je hebt niet geslapen hé? Je zit ermee in je maag hé?'
Moeders.. Stom eigenlijk dat iedereen zich hetzelfde voelt. Het gekke is dus dat ik hem liever gister niet gezien had, omdat ik verder was gegaan. En nu heb ik steeds de neiging om met de auto rond te gaan rijden, omdat ik weet dat hij wel ergens zal rijden, en ik ongeveer weet waar ik moet zoeken. Die enorme mindfuck van 'Ik wil hem niet meer zien, want ik heb het losgelaten.' Terwijl je aan de andere kant denkt 'Ik ga nu de weg op, want dan zie ik hem!' It's pathetic..
wederom herkenbaar
al ga ik niet de weg op ( te ver weg ;))

had wel zoiets van ik heb echt alle hoop laten varen
nu twijfel ik soms of ik dat wel gedaan heb
wel de meeste maar alle!?
en hem toch online opzoeken tegen beter weten in.... en dan reactie krijgen van hem....
en dan stiekem toch denken: misschien voelt hij wel hetzelfde als ik en dan komt het ooit....
om dan maar weer tot positieven te komen en alle hoop te laten varen -O-
het is ook zo vermoeiend enzo :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:08:01 #145
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87460278
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:01 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wederom herkenbaar
al ga ik niet de weg op ( te ver weg ;))

had wel zoiets van ik heb echt alle hoop laten varen
nu twijfel ik soms of ik dat wel gedaan heb
wel de meeste maar alle!?
en hem toch online opzoeken tegen beter weten in.... en dan reactie krijgen van hem....
en dan stiekem toch denken: misschien voelt hij wel hetzelfde als ik en dan komt het ooit....
om dan maar weer tot positieven te komen en alle hoop te laten varen -O-
het is ook zo vermoeiend enzo :')
Zo, vermoeiend.. Hoe bedoel je :')
Het is een totale mindfuck, het hele rouwproces na een breuk. Gister vroeg iemand of ik niet een ander wilde, maar op momenten als deze krijg ik al bultjes bij het idee van een 'andere'. Ik heb momenteel een soort agressieve 'Ach, rot toch op' houding naar iedereen die een poging doet tot flirten.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:12:39 #146
238120 Duimelot
pi_87460437
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:08 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zo, vermoeiend.. Hoe bedoel je :')
Het is een totale mindfuck, het hele rouwproces na een breuk. Gister vroeg iemand of ik niet een ander wilde, maar op momenten als deze krijg ik al bultjes bij het idee van een 'andere'. Ik heb momenteel een soort agressieve 'Ach, rot toch op' houding naar iedereen die een poging doet tot flirten.
Ik moet er echt totaal niet aan denken :N

online flauwekullen gaat me wel prima af, maar dat is dan ook wel heel anders :P
Heb zelfs nog ff met mn ex geflirt hier _O- (en dan voelt het even zo vertrouwd he O+)
zou ie mij nu mind fucken, denken dat ik er overheen ben, is hij er overheen of zit ie gewoon in het zelfde schuitje als ik.... Dat gaat dan door mijn hoofd :') Wil m dan eigenlijk benaderen, maar ben sterk genoeg om dat toch te laten *O* Toch nog IETS om trots op te zijn hahaha
Hij weet mijn gevoel dus als ie wil praten dan mag hij die stap zetten zoals afgesproken maar blijft moeilijk oeioeioei
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:21:51 #147
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87460744
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:12 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ik moet er echt totaal niet aan denken :N

online flauwekullen gaat me wel prima af, maar dat is dan ook wel heel anders :P
Heb zelfs nog ff met mn ex geflirt hier _O- (en dan voelt het even zo vertrouwd he O+)
zou ie mij nu mind fucken, denken dat ik er overheen ben, is hij er overheen of zit ie gewoon in het zelfde schuitje als ik.... Dat gaat dan door mijn hoofd :') Wil m dan eigenlijk benaderen, maar ben sterk genoeg om dat toch te laten *O* Toch nog IETS om trots op te zijn hahaha
Hij weet mijn gevoel dus als ie wil praten dan mag hij die stap zetten zoals afgesproken maar blijft moeilijk oeioeioei
De mijne zit niet online. Het enige wat hij online ooit deed was naaktfoto's van Rihanna bekijken, de pervert :N Z'n hyves is leeg, hij heeft geen twitter, geen facebook.. Ik kwam er wel na een zoekactie van een half uur achter dat hij een eigen bedrijf heeft :')
Dat vraag ik me ook steeds af 'Zou hij zich ook zo hebben gevoeld?' Netals in dat liedje van Intwine, lang geleden: 'I hope you don't feel just like me, I'll hope your happy.' En dan eindigt het liedje met: 'Fuck, I hope you feel much worse than me, and maybe not so happy.'
Ach, we komen er ooit wel weer overheen. En tot die tijd blijven we lekker zwemmen in medelijden.. ;)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:25:02 #148
238120 Duimelot
pi_87460849
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:21 schreef Purdey het volgende:

[..]

De mijne zit niet online. Het enige wat hij online ooit deed was naaktfoto's van Rihanna bekijken, de pervert :N Z'n hyves is leeg, hij heeft geen twitter, geen facebook.. Ik kwam er wel na een zoekactie van een half uur achter dat hij een eigen bedrijf heeft :')
Dat vraag ik me ook steeds af 'Zou hij zich ook zo hebben gevoeld?' Netals in dat liedje van Intwine, lang geleden: 'I hope you don't feel just like me, I'll hope your happy.' En dan eindigt het liedje met: 'Fuck, I hope you feel much worse than me, and maybe not so happy.'
Ach, we komen er ooit wel weer overheen. En tot die tijd blijven we lekker zwemmen in medelijden.. ;)
dat liedje kan ik me wat bij voorstellen
ik wil ook echt wel dat hij gewoon zich fijn en gelukkig voelt maar als hij zich net zo klote als ik voelt is dat
1; een soort van bevestiging dat ie toch wel om me geeft/ gaf
2: er een ieniemienie kans is dat het nog goedkomt

oh hoe hopeloos hahahaha
wegkwijnen in zelfmedelij heb ik alwel ver achter me, nu nog vooral van die onzekere gedachten
maar is al dag 2 zonder te janken erbij *O*
pi_87461415
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dat liedje kan ik me wat bij voorstellen
ik wil ook echt wel dat hij gewoon zich fijn en gelukkig voelt maar als hij zich net zo klote als ik voelt is dat
1; een soort van bevestiging dat ie toch wel om me geeft/ gaf
2: er een ieniemienie kans is dat het nog goedkomt

oh hoe hopeloos hahahaha
wegkwijnen in zelfmedelij heb ik alwel ver achter me, nu nog vooral van die onzekere gedachten
maar is al dag 2 zonder te janken erbij *O*
Ik hoop stiekem dat hij zich wel heel rot voelt, maar ik vermoed dat hij weer doet alsof er niks aan de hand is en ik gewoon 'even weg' ben. Net als de eerste keer dat het uitging, hij loopt liever weg voor zijn verdriet. Uiteindelijk hoop ik dat hij natuurlijk gelukkig wordt, want daarvoor geef ik te veel om hem maar het liefst verdrinkt hij ook voor nu in enorm liefdesverdriet.
Zoals je zegt, puur omdat ik het dan zie als een bevestiging dat hij inderdaad wel om me gaf en ik ook een enorme indruk op hem heb achter gelaten.

Daarnet viel ik even in slaap tijdens het studeren en nadat ik al nachten slecht slaap, was dat even lekker. Jammer alleen dat ik over hem droomde, dat het weer goed was en ik weer helemaal dat zorgeloze blije gevoel had toen ik weer wakker werd. Dan tuimel je daarna in zo'n enorm gat als je weer beseft dat het een droom was.

Supergoed dat jullie allebei al wat verder zijn, Duimelot en Purdey.. Dipjes zijn natuurlijk normaal, maar het geeft me hoop. Net als die motiverende woorden van Alec over zijn breuk.. Hoop dat ik binnenkort ook kan schrijven dat ik niet meer zo met hem bezig ben en dat er ook nog andere dingen zijn waar ik op een dag aan denk. Want nu bestaat mijn dag uit de automatische piloot, studeren en vooral alleen maar aan hem/ons denken. ;(
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:48:44 #150
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87461766
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:21 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hoe goed kennen jullie elkaar eigenlijk als je dat soort dingen niet weet? Hij heeft gelogen over zijn leeftijd, dochter en kennelijk niks tot weinig verteld aan je over zijn privéleven. Hoe lang hebben jullie iets gehad?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')