Hij vind zichzelf te oud. Hij voelde zich onder de 30, en dus is hij al jaren 29, en net geen 30..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klopt, je zul dan toch ja zeggen ondanks het feit wat hij gedaan heeft. Gewoon doordat je al die tijd samen ben geweest en hij ook een leuke kant had. Tis inderdaad niet leuk wat hij gedaan heeft. Waarom loog hij dan? Of heeft hij dat er niet bij verteld?
Hmm nee ik denk niet dat dat de reden is ( al hoop ik het stiekem wel ) .quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien is het voor haar moeilijker dan je denkt en heeft ze bewust gewacht met je smsen tot ze er zelf klaar voor was?
geen idee of dat zo is, ikzelf ben daarin weer teveel een muts en zou ala minute terug smsen om daarna te bedenken dat ik beter even had kunnen wachten
Vrouwen zijn op de een of andere manier altijd wel wraakzuchtig. Wat je zegt, gewoon laten voelen hoe het voelt. Op de een of andere manier probeert ze je wel aan het lijntje te houden lijkt het wel. Je had gewoon dat je na vier maanden als volwassenen kon concluderen dat jullie leuk waren samen, maar dat jullie ook gewoon vriendschappelijk met elkaar om hadden kunnen gaan. Misschien moet je jezelf en haar een (af)vragen: Is het het waard om zo te blijven doen, of moet je elk contract sowieso verbreken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:11 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Hmm nee ik denk niet dat dat de reden is ( al hoop ik het stiekem wel ) .
We zouden nog af en toe eens gaan afspreken als vrienden, maar zij is duidelijk in haar doen en laten dat ze hier geen behoefte aan heeft, al blijft ze in woorden zeggen dat ze het wel leuk vindt om af te spreken,....
Denk gewoon dat ze het op een bepaalde manier leuk vindt om afstandelijk tegen me te zijn. In de relatie ben ik dit ook altijd naar haar geweest, omdat ik het best moeilijk vond om mezelf kwetsbaar op te stellen. Nadat het uitging vond ze het kennelijk te laat om me nog een kans te geven, en wou ze mij denk ik laten voelen hoe het is om zo behandeld te worden...
Nu nog steeds is ze denk ik bezig om mij op een bepaalde minderwaardige manier te behandelen. Ook het feit dat ze flink is afgevallen draagt hier natuurlijk aan bij. Denk dat ze mij een beetje het ''lekker puh'' gevoel wil geven... Ergens wel terecht maar nu 4 maanden later had ik gehoopt dat we gelijk zouden staan wat dat betreft, en op een normale manier met elkaar om konden gaan...
Ik weet ook niet wat zij hier precies bij voelt hoor. Ik vind het allemaal wel erg afstandelijk, maar ik denk dat zij degene is die daarvoor kiest. Zij zet de toon, misschien met de hoop dat ik weer ga happen en weer aanhankelijk ga doen. Ik vind het wel wat raar overkomen allemaal, we zijn geen vreemden van elkaar maar we doen echt net alsof we beiden dood zijn neergevallen... Ach het zal wel ergens goed voor zijn...
Ja boeiend hoe je je voelt, als mijn rug een dag niet mee werkt moet ik dan ook zeggen ja ik ben in de 80quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf te oud. Hij voelde zich onder de 30, en dus is hij al jaren 29, en net geen 30..
Maar vertel jij eens, hoe lang was jij met je ex samen? En waarom zo'n lullige manier van uitmaken? Wel modern natuurlijk, break ups via sms, twitter of hyves. Maar verder verdient het geen schoonheidsprijs.
Tja, in principe is de afgelopen 6 weken alle contact ook verbroken geweest, en dat zal voor een onbepaalde toekomstige tijd ook nog wel zo blijven... Hangt van haar af in dit geval... Heb haar dus alleen vorige week een sms gestuurd waarin ik haar zakelijk doch vriendelijk feliciteerde met haar verjaardag....quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vrouwen zijn op de een of andere manier altijd wel wraakzuchtig. Wat je zegt, gewoon laten voelen hoe het voelt. Op de een of andere manier probeert ze je wel aan het lijntje te houden lijkt het wel. Je had gewoon dat je na vier maanden als volwassenen kon concluderen dat jullie leuk waren samen, maar dat jullie ook gewoon vriendschappelijk met elkaar om hadden kunnen gaan. Misschien moet je jezelf en haar een (af)vragen: Is het het waard om zo te blijven doen, of moet je elk contract sowieso verbreken?
Tja dat is waar, maar hoelang gaat dat nog door dan...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:25 schreef melanie_x het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd wel waarom ze pas 2 dagen later wat terug stuurde....n openbaar vervoer, maar, er zit vaak wel wat leuks om naar te kijken in de trein + bus.
Tja ik hoop het maar...quote:[b]Op maandag 11 oktober 2010 19:34
@Bartinhoo
Ik denk niet dat ze totaal niet meer aan je denkt hoor. En dat het toch meer zelfbescherming is. Je zegt zelf dat ze zo veel over voor je heeft gehad, en dat jij daar afstandelijk op reageerde. Op een gegeven moment was het klaar voor haar, maar dat betekent niet dat ze je nu vergeten is. Ik kan het ook fout hebben natuurlijk. Maar zo zou ik het ervaren.
Er is hier maar 1 iemand die je voor de gek houdt. Dat ben je zelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:35 schreef Fellows het volgende:
Ja dat HAD ik ook maar toch kon ik me even niet in houden en gewoon even geadd en toen ik dat hartje zag flipte ik echt enorm van binnen maar heb haar nog op der blok staan. Stom stom stom.. maar ik voel me nu eigenlijk al weer veel beter.
Edit: Voel me nu eigenlijk alweer top![]()
![]()
Haha dat herken ik...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik druk mijn eigen netwerk site in in mijn taakbalk hup enter, bleek die van mijn ex er te staan
ik schrok me rot, want heb juist voor het eerst in al die jaren, al sinds het uit is niets meer bekeken qua zijn profielen, en dat wil ik ook zo houden. Ik drukte gelijk op escape
ja ik geloof je (bij mij was het ook want ik heb er geen behoefte aan, maar dan doe je "naam" hyves in de taakbalk maar komt er net iemand anders te staanquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:50 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Haha dat herken ik...
klikte ook perongeluk ( ja echt) haar profielfoto aan op hyves, schrik sloeg me om het hart. Vooral nu ze jarig is geweest zullen er wel heel wat slijmerige krabbels van andere gasten op haar hyves staan, dat wou ik dus echt niet zien... Hoofd andere kant op gedraaid en computer zo snel mogelijk uitgezet voordat de pagina was geladen
Herkenbaar! Alleen dan geen hyves, maar twitter. Inmiddels alweer geunfollowed (en toen weer gevolgd en toen weer geunfollowed haha), want ik hoef zijn blije tweets echt niet te lezen, aangezien hij alleen maar tweet wat voor leuke dingen hij allemaal doet en ziet. (waarschijnlijk ook omdat ie weet dat ik ze lees) Alsof ie op twitter gaat zetten hoe kut ie zich voelt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ja ik geloof je (bij mij was het ook want ik heb er geen behoefte aan, maar dan doe je "naam" hyves in de taakbalk maar komt er net iemand anders te staan
haha goedzo bij mij was het te laat maar zag gelukkig niets, maar het was het idee dat die de site geopend had
Mannen hij twijfelt nog maar durft geen definitieve knoop door te hakken waardoor hij je aan het lijntje houd en als hij echt echt echt echt niets anders tegen komt dat hij dan toch nog terug kan vallen op jou, want ja hij vertelde jou hoe leuk hij je nog vond enzo, snap je ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef Amede het volgende:
Mijn ex suckt big time.
Hij zegt allemaal dingen dat ie van me houdt, voor altijd, dat ik zijn grote liefde ben, dat hij zo gek op me is, dat we bij elkaar horen, máár we werken nu niet, want dat gaat sowieso weer mis. Misschien wel in de toekomst. Want hij weet zeker dat we samen een toekomst hebben. Klootzak.
Hoezo houdt hij me zo aan het lijntje? Hij meent die dingen wel, dat weet ik zeker want het was een rationele beslissing om het uit te maken, maar zeg ze verdomme niet als je er vervolgens niks mee wilt. Alsof hij de deur open wil houden en dat ik dan zo stom ben om te wachten op hem tot hij inziet wat hij echt heeft laten gaan.
Ik ben dus nogal kwaad dat hij dit doet.
dat is wel heel cruquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef Amede het volgende:
Mijn ex suckt big time.
Hij zegt allemaal dingen dat ie van me houdt, voor altijd, dat ik zijn grote liefde ben, dat hij zo gek op me is, dat we bij elkaar horen, máár we werken nu niet, want dat gaat sowieso weer mis. Misschien wel in de toekomst. Want hij weet zeker dat we samen een toekomst hebben. Klootzak.
Hoezo houdt hij me zo aan het lijntje? Hij meent die dingen wel, dat weet ik zeker want het was een rationele beslissing om het uit te maken, maar zeg ze verdomme niet als je er vervolgens niks mee wilt. Alsof hij de deur open wil houden en dat ik dan zo stom ben om te wachten op hem tot hij inziet wat hij echt heeft laten gaan.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke ik zou graag even willen kotsenhoe meer je probeert er niet aan te denken hoe erger het wordt
Komt totaal geen werk uit men handen
Dat heb ik al 8 maandquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke ik zou graag even willen kotsenhoe meer je probeert er niet aan te denken hoe erger het wordt
Komt totaal geen werk uit men handen
de mijne komt op fok!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Purdey het volgende:
Heel irritant dat hyves, omdat je toch altijd blijft lurken aan dat soort dingen. Teminste, dat heb ik. Elke dag kijken wat hem bezighoudt, of hij een ander heeft, of hij goed ongelukkig is. Of nog meer leugens en verborgen verhalen ontdekken, die je helemaal niet wist.
goed dat jullie dat zo kunnen en dat het werkt!?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zal wel de reden zijn waarom mijn ex me de 2e keer dat het uitging direct verwijdert heeft. Ze keek er toch vaak op... wat me bezig hield enzo. Andersom wist ik de verleiding te weerstaan al was het wel heel moeilijk. Mja je gaat toch allerlei dingen zoeken die er niet zijn... Schiet je niks mee op.
Alle contact is verder niet meer nu. Zeker niet online, daar heb ik zoveel mis mee zien gaan... Hoeft van mij niet meer. Als ze iets wilt zeggen heeft ze men telefoonnummer en adres, zo is het andersom ook.
Maar vind je het dan niet vervelend dat hij al jouw ups en downs hier ook gewoon kan volgen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de mijne komt op fok!![]()
de eerste dagen bekeek ik zowat elk berichtje wat ie schreef
en ja je leest het gewoon anders dan bedoeld gewoon omdat je niet helemaal helder/ normaal denkt
nu lees ik het niet meer.
Kwam m vandaag even tegen hier, maar dat kan ik nu wel aan
als het me teveel word dan ga ik gewoon offline
het kost wel heel veel zelfdiscipline pffff
mijn ex leest ze wel en krijg er soms een opmerking overquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken dat mijn ex al mijn berichtjes hier zou kunnen lezen wat een aanfluiting zou dat zijn zeg![]()
nee als hij mijn berichten leest dan mag ie het zienquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:43 schreef Amede het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet vervelend dat hij al jouw ups en downs hier ook gewoon kan volgen?
dat heeft die van mij ook heel lang gedaan, daarbij sliepen we ook nog samen om vervolgens er toch met een ander vandoor te gaan. Asshole.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef Amede het volgende:
Mijn ex suckt big time.
Ik weet dat wat hij doet verkeerd is en toch vind ik het zo fijn dat hij al die dingen zegt! Met mijn verstand kan ik zeggen dat het een klootzak is en als het iemand anders zou overkomen zou ik ook zeggen dat ze weg moest lopen en door moest gaan.. Maar zo werkt mijn gevoel helaas niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat heeft die van mij ook heel lang gedaan, daarbij sliepen we ook nog samen om vervolgens er toch met een ander vandoor te gaan. Asshole.
Mooi verhaal Alec, en super voor je dat je nu wel de juiste vriendin hebt gevondenquote:
hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef Purdey het volgende:
Ik sluit me daar helemaal bij aan, mooi verhaal Alec. Zuur dat de liefde zo lelijk kan zijn.
Gek eigenlijk dat je zo afhankelijk bent van iemand, dat je zo stuk zit, dat je niks meer ziet zitten. De ernstige rouwperiode die ik 3,5 maand geleden had is wel over, alhoewel ik sinds gister een klein dipje heb. Maar de periode dat ik niet sliep, daardoor labiel werd, en bij elke scheet huilde, niks meer at, nergens meer lol in had, nergens nog iets positiefs in zag, de hele dag zielig klinkende liedjes luisterde is minder. Vannacht wel héél slecht geslapen, elke keer als ik wakker werd draaide m'n maag om bij het idee dat ik hem weer gezien had, waardoor ik minstens weer een halfuur overstuur was. 's Nachts lijkt alles zo ellendig, zo miserabel. Ook op m'n werk was ik er niet helemaal bij, zag elke keer weer z'n auto voorbij flitsen zoals ik dat gisteren zag. Wat ik in het begin heel veel had, was dat ik er op sommige momenten even niet meer aan dacht, en als ik dan opeens weer na ging denken, dacht ik ineens 'Shit, het is allemaal echt gebeurd. Dat is waar, hij zal nooit meer mijn grote liefde zijn.'
Love kills slowly..
Die doe ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:49 schreef Duimelot het volgende:
hoe herkenbaar
ik doe nu de: ik laat niemand meer merken wat ik diep van binnen voel, act
ben er nog niet over uit of hij werkt
wederom herkenbaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Die doe ik ook![]()
Werkt nietM'n moeder zei vanmorgen 'Je hebt niet geslapen hé? Je zit ermee in je maag hé?'
Moeders.. Stom eigenlijk dat iedereen zich hetzelfde voelt. Het gekke is dus dat ik hem liever gister niet gezien had, omdat ik verder was gegaan. En nu heb ik steeds de neiging om met de auto rond te gaan rijden, omdat ik weet dat hij wel ergens zal rijden, en ik ongeveer weet waar ik moet zoeken. Die enorme mindfuck van 'Ik wil hem niet meer zien, want ik heb het losgelaten.' Terwijl je aan de andere kant denkt 'Ik ga nu de weg op, want dan zie ik hem!' It's pathetic..
Zo, vermoeiend.. Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wederom herkenbaar
al ga ik niet de weg op ( te ver weg)
had wel zoiets van ik heb echt alle hoop laten varen
nu twijfel ik soms of ik dat wel gedaan heb
wel de meeste maar alle!?
en hem toch online opzoeken tegen beter weten in.... en dan reactie krijgen van hem....
en dan stiekem toch denken: misschien voelt hij wel hetzelfde als ik en dan komt het ooit....
om dan maar weer tot positieven te komen en alle hoop te laten varen![]()
het is ook zo vermoeiend enzo
Ik moet er echt totaal niet aan denkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo, vermoeiend.. Hoe bedoel je
Het is een totale mindfuck, het hele rouwproces na een breuk. Gister vroeg iemand of ik niet een ander wilde, maar op momenten als deze krijg ik al bultjes bij het idee van een 'andere'. Ik heb momenteel een soort agressieve 'Ach, rot toch op' houding naar iedereen die een poging doet tot flirten.
De mijne zit niet online. Het enige wat hij online ooit deed was naaktfoto's van Rihanna bekijken, de pervertquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik moet er echt totaal niet aan denken![]()
online flauwekullen gaat me wel prima af, maar dat is dan ook wel heel anders![]()
Heb zelfs nog ff met mn ex geflirt hier(en dan voelt het even zo vertrouwd he
)
zou ie mij nu mind fucken, denken dat ik er overheen ben, is hij er overheen of zit ie gewoon in het zelfde schuitje als ik.... Dat gaat dan door mijn hoofdWil m dan eigenlijk benaderen, maar ben sterk genoeg om dat toch te laten
Toch nog IETS om trots op te zijn hahaha
Hij weet mijn gevoel dus als ie wil praten dan mag hij die stap zetten zoals afgesproken maar blijft moeilijk oeioeioei
dat liedje kan ik me wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
De mijne zit niet online. Het enige wat hij online ooit deed was naaktfoto's van Rihanna bekijken, de pervertZ'n hyves is leeg, hij heeft geen twitter, geen facebook.. Ik kwam er wel na een zoekactie van een half uur achter dat hij een eigen bedrijf heeft
![]()
Dat vraag ik me ook steeds af 'Zou hij zich ook zo hebben gevoeld?' Netals in dat liedje van Intwine, lang geleden: 'I hope you don't feel just like me, I'll hope your happy.' En dan eindigt het liedje met: 'Fuck, I hope you feel much worse than me, and maybe not so happy.'
Ach, we komen er ooit wel weer overheen. En tot die tijd blijven we lekker zwemmen in medelijden..
Ik hoop stiekem dat hij zich wel heel rot voelt, maar ik vermoed dat hij weer doet alsof er niks aan de hand is en ik gewoon 'even weg' ben. Net als de eerste keer dat het uitging, hij loopt liever weg voor zijn verdriet. Uiteindelijk hoop ik dat hij natuurlijk gelukkig wordt, want daarvoor geef ik te veel om hem maar het liefst verdrinkt hij ook voor nu in enorm liefdesverdriet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat liedje kan ik me wat bij voorstellen
ik wil ook echt wel dat hij gewoon zich fijn en gelukkig voelt maar als hij zich net zo klote als ik voelt is dat
1; een soort van bevestiging dat ie toch wel om me geeft/ gaf
2: er een ieniemienie kans is dat het nog goedkomt
oh hoe hopeloos hahahaha
wegkwijnen in zelfmedelij heb ik alwel ver achter me, nu nog vooral van die onzekere gedachten
maar is al dag 2 zonder te janken erbij
Hoe goed kennen jullie elkaar eigenlijk als je dat soort dingen niet weet? Hij heeft gelogen over zijn leeftijd, dochter en kennelijk niks tot weinig verteld aan je over zijn privéleven. Hoe lang hebben jullie iets gehad?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
De mijne zit niet online. Het enige wat hij online ooit deed was naaktfoto's van Rihanna bekijken, de pervertZ'n hyves is leeg, hij heeft geen twitter, geen facebook.. Ik kwam er wel na een zoekactie van een half uur achter dat hij een eigen bedrijf heeft
![]()
Dat vraag ik me ook steeds af 'Zou hij zich ook zo hebben gevoeld?' Netals in dat liedje van Intwine, lang geleden: 'I hope you don't feel just like me, I'll hope your happy.' En dan eindigt het liedje met: 'Fuck, I hope you feel much worse than me, and maybe not so happy.'
Ach, we komen er ooit wel weer overheen. En tot die tijd blijven we lekker zwemmen in medelijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |