Hij vind zichzelf te oud. Hij voelde zich onder de 30, en dus is hij al jaren 29, en net geen 30..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klopt, je zul dan toch ja zeggen ondanks het feit wat hij gedaan heeft. Gewoon doordat je al die tijd samen ben geweest en hij ook een leuke kant had. Tis inderdaad niet leuk wat hij gedaan heeft. Waarom loog hij dan? Of heeft hij dat er niet bij verteld?
Hmm nee ik denk niet dat dat de reden is ( al hoop ik het stiekem wel ) .quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien is het voor haar moeilijker dan je denkt en heeft ze bewust gewacht met je smsen tot ze er zelf klaar voor was?
geen idee of dat zo is, ikzelf ben daarin weer teveel een muts en zou ala minute terug smsen om daarna te bedenken dat ik beter even had kunnen wachten
Vrouwen zijn op de een of andere manier altijd wel wraakzuchtig. Wat je zegt, gewoon laten voelen hoe het voelt. Op de een of andere manier probeert ze je wel aan het lijntje te houden lijkt het wel. Je had gewoon dat je na vier maanden als volwassenen kon concluderen dat jullie leuk waren samen, maar dat jullie ook gewoon vriendschappelijk met elkaar om hadden kunnen gaan. Misschien moet je jezelf en haar een (af)vragen: Is het het waard om zo te blijven doen, of moet je elk contract sowieso verbreken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:11 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Hmm nee ik denk niet dat dat de reden is ( al hoop ik het stiekem wel ) .
We zouden nog af en toe eens gaan afspreken als vrienden, maar zij is duidelijk in haar doen en laten dat ze hier geen behoefte aan heeft, al blijft ze in woorden zeggen dat ze het wel leuk vindt om af te spreken,....
Denk gewoon dat ze het op een bepaalde manier leuk vindt om afstandelijk tegen me te zijn. In de relatie ben ik dit ook altijd naar haar geweest, omdat ik het best moeilijk vond om mezelf kwetsbaar op te stellen. Nadat het uitging vond ze het kennelijk te laat om me nog een kans te geven, en wou ze mij denk ik laten voelen hoe het is om zo behandeld te worden...
Nu nog steeds is ze denk ik bezig om mij op een bepaalde minderwaardige manier te behandelen. Ook het feit dat ze flink is afgevallen draagt hier natuurlijk aan bij. Denk dat ze mij een beetje het ''lekker puh'' gevoel wil geven... Ergens wel terecht maar nu 4 maanden later had ik gehoopt dat we gelijk zouden staan wat dat betreft, en op een normale manier met elkaar om konden gaan...
Ik weet ook niet wat zij hier precies bij voelt hoor. Ik vind het allemaal wel erg afstandelijk, maar ik denk dat zij degene is die daarvoor kiest. Zij zet de toon, misschien met de hoop dat ik weer ga happen en weer aanhankelijk ga doen. Ik vind het wel wat raar overkomen allemaal, we zijn geen vreemden van elkaar maar we doen echt net alsof we beiden dood zijn neergevallen... Ach het zal wel ergens goed voor zijn...
Ja boeiend hoe je je voelt, als mijn rug een dag niet mee werkt moet ik dan ook zeggen ja ik ben in de 80quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf te oud. Hij voelde zich onder de 30, en dus is hij al jaren 29, en net geen 30..
Maar vertel jij eens, hoe lang was jij met je ex samen? En waarom zo'n lullige manier van uitmaken? Wel modern natuurlijk, break ups via sms, twitter of hyves. Maar verder verdient het geen schoonheidsprijs.
Tja, in principe is de afgelopen 6 weken alle contact ook verbroken geweest, en dat zal voor een onbepaalde toekomstige tijd ook nog wel zo blijven... Hangt van haar af in dit geval... Heb haar dus alleen vorige week een sms gestuurd waarin ik haar zakelijk doch vriendelijk feliciteerde met haar verjaardag....quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vrouwen zijn op de een of andere manier altijd wel wraakzuchtig. Wat je zegt, gewoon laten voelen hoe het voelt. Op de een of andere manier probeert ze je wel aan het lijntje te houden lijkt het wel. Je had gewoon dat je na vier maanden als volwassenen kon concluderen dat jullie leuk waren samen, maar dat jullie ook gewoon vriendschappelijk met elkaar om hadden kunnen gaan. Misschien moet je jezelf en haar een (af)vragen: Is het het waard om zo te blijven doen, of moet je elk contract sowieso verbreken?
Tja dat is waar, maar hoelang gaat dat nog door dan...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:25 schreef melanie_x het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd wel waarom ze pas 2 dagen later wat terug stuurde....n openbaar vervoer, maar, er zit vaak wel wat leuks om naar te kijken in de trein + bus.
Tja ik hoop het maar...quote:[b]Op maandag 11 oktober 2010 19:34
@Bartinhoo
Ik denk niet dat ze totaal niet meer aan je denkt hoor. En dat het toch meer zelfbescherming is. Je zegt zelf dat ze zo veel over voor je heeft gehad, en dat jij daar afstandelijk op reageerde. Op een gegeven moment was het klaar voor haar, maar dat betekent niet dat ze je nu vergeten is. Ik kan het ook fout hebben natuurlijk. Maar zo zou ik het ervaren.
Er is hier maar 1 iemand die je voor de gek houdt. Dat ben je zelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:35 schreef Fellows het volgende:
Ja dat HAD ik ook maar toch kon ik me even niet in houden en gewoon even geadd en toen ik dat hartje zag flipte ik echt enorm van binnen maar heb haar nog op der blok staan. Stom stom stom.. maar ik voel me nu eigenlijk al weer veel beter.
Edit: Voel me nu eigenlijk alweer top![]()
![]()
Haha dat herken ik...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik druk mijn eigen netwerk site in in mijn taakbalk hup enter, bleek die van mijn ex er te staan
ik schrok me rot, want heb juist voor het eerst in al die jaren, al sinds het uit is niets meer bekeken qua zijn profielen, en dat wil ik ook zo houden. Ik drukte gelijk op escape
ja ik geloof je (bij mij was het ook want ik heb er geen behoefte aan, maar dan doe je "naam" hyves in de taakbalk maar komt er net iemand anders te staanquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:50 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Haha dat herken ik...
klikte ook perongeluk ( ja echt) haar profielfoto aan op hyves, schrik sloeg me om het hart. Vooral nu ze jarig is geweest zullen er wel heel wat slijmerige krabbels van andere gasten op haar hyves staan, dat wou ik dus echt niet zien... Hoofd andere kant op gedraaid en computer zo snel mogelijk uitgezet voordat de pagina was geladen
Herkenbaar! Alleen dan geen hyves, maar twitter. Inmiddels alweer geunfollowed (en toen weer gevolgd en toen weer geunfollowed haha), want ik hoef zijn blije tweets echt niet te lezen, aangezien hij alleen maar tweet wat voor leuke dingen hij allemaal doet en ziet. (waarschijnlijk ook omdat ie weet dat ik ze lees) Alsof ie op twitter gaat zetten hoe kut ie zich voelt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ja ik geloof je (bij mij was het ook want ik heb er geen behoefte aan, maar dan doe je "naam" hyves in de taakbalk maar komt er net iemand anders te staan
haha goedzo bij mij was het te laat maar zag gelukkig niets, maar het was het idee dat die de site geopend had
Mannen hij twijfelt nog maar durft geen definitieve knoop door te hakken waardoor hij je aan het lijntje houd en als hij echt echt echt echt niets anders tegen komt dat hij dan toch nog terug kan vallen op jou, want ja hij vertelde jou hoe leuk hij je nog vond enzo, snap je ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef Amede het volgende:
Mijn ex suckt big time.
Hij zegt allemaal dingen dat ie van me houdt, voor altijd, dat ik zijn grote liefde ben, dat hij zo gek op me is, dat we bij elkaar horen, máár we werken nu niet, want dat gaat sowieso weer mis. Misschien wel in de toekomst. Want hij weet zeker dat we samen een toekomst hebben. Klootzak.
Hoezo houdt hij me zo aan het lijntje? Hij meent die dingen wel, dat weet ik zeker want het was een rationele beslissing om het uit te maken, maar zeg ze verdomme niet als je er vervolgens niks mee wilt. Alsof hij de deur open wil houden en dat ik dan zo stom ben om te wachten op hem tot hij inziet wat hij echt heeft laten gaan.
Ik ben dus nogal kwaad dat hij dit doet.
dat is wel heel cruquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:57 schreef Amede het volgende:
Mijn ex suckt big time.
Hij zegt allemaal dingen dat ie van me houdt, voor altijd, dat ik zijn grote liefde ben, dat hij zo gek op me is, dat we bij elkaar horen, máár we werken nu niet, want dat gaat sowieso weer mis. Misschien wel in de toekomst. Want hij weet zeker dat we samen een toekomst hebben. Klootzak.
Hoezo houdt hij me zo aan het lijntje? Hij meent die dingen wel, dat weet ik zeker want het was een rationele beslissing om het uit te maken, maar zeg ze verdomme niet als je er vervolgens niks mee wilt. Alsof hij de deur open wil houden en dat ik dan zo stom ben om te wachten op hem tot hij inziet wat hij echt heeft laten gaan.
Ik ben dus nogal kwaad dat hij dit doet.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke ik zou graag even willen kotsenhoe meer je probeert er niet aan te denken hoe erger het wordt
Komt totaal geen werk uit men handen
Dat heb ik al 8 maandquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke ik zou graag even willen kotsenhoe meer je probeert er niet aan te denken hoe erger het wordt
Komt totaal geen werk uit men handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |