abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:07:18 #76
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_87411661
ik ga maar eens opstaan lig al 2 dagen depressief in mn bed weg te rotten :')
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_87415389
Ik zit ook al de hele tijd een beetje voor me uit te staren ipv te studeren. En ook nog eens in bed :')
pi_87415800
Nieuwe meid die ik ontmoet heb spookt meer door m'n hoofd dan m'n ex. 8)7
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:10:47 #79
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87417358
Uit je OP neem ik aan dat ik eerst losbollig was maar nu O+ O+
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:35:03 #80
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87418288
Al meerdere keren deze reeks voorbij zien komen, en altijd gedacht dat ik alláng over hém heen was. Maar dat is dus niet zo ;( Vanmorgen kwam ik hem tegen, en sindsdien zwem ik weer in een bad vol medelijden en depressie. Na de breuk 4 maanden geleden viel ik 18 kilo af, en zag ik eruit als een geest die de hele dag naar 'Exit music' van Radiohead luisterde. Omdat de zin 'We hope that you choke' zo lekker klonk :') Sindsdien weer een knoop in m'n maag, en het gevoel alsof de wereld door draait zonder mij, zo'n leeg gevoel :{
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:03:21 #81
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87419283
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:35 schreef Purdey het volgende:
Al meerdere keren deze reeks voorbij zien komen, en altijd gedacht dat ik alláng over hém heen was. Maar dat is dus niet zo ;( Vanmorgen kwam ik hem tegen, en sindsdien zwem ik weer in een bad vol medelijden en depressie. Na de breuk 4 maanden geleden viel ik 18 kilo af, en zag ik eruit als een geest die de hele dag naar 'Exit music' van Radiohead luisterde. Omdat de zin 'We hope that you choke' zo lekker klonk :') Sindsdien weer een knoop in m'n maag, en het gevoel alsof de wereld door draait zonder mij, zo'n leeg gevoel :{
Heb je dan geen zin om op zoek te gaan naar wat nieuws ?
De relatie die nu tijdje over is was mijn eerste vaste relatie, ik heb ook een lange tijd gehad van "ik vind niemand anders, en noem allemaal maar op". Maar totdat ik merkte dat er ook andere jongens waren die ook veel voor mij konden gaan betekenen. En sindsdien gaat het super en ben ik in gaan zien dat de relatie nu eenmaal over is en dat er weinig aan te doen valt.
Heb je niet iets "nieuws" op het oog, of ook nog geen behoefte aan?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:09:41 #82
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87419506
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Heb je dan geen zin om op zoek te gaan naar wat nieuws ?
De relatie die nu tijdje over is was mijn eerste vaste relatie, ik heb ook een lange tijd gehad van "ik vind niemand anders, en noem allemaal maar op". Maar totdat ik merkte dat er ook andere jongens waren die ook veel voor mij konden gaan betekenen. En sindsdien gaat het super en ben ik in gaan zien dat de relatie nu eenmaal over is en dat er weinig aan te doen valt.
Heb je niet iets "nieuws" op het oog, of ook nog geen behoefte aan?
Dat vind ik eigenlijk best een goede vraag. Als je nog heel erg met iemand bezig ben, straal je dat ook uit volgens mij. Soms kijk ik weleens met die ogen naar een jongen, maar al heel snel komen m'n gedachten weer bij m'n ex, en hoe we het hadden. Ik vind het heel moeilijk om verder te gaan. Gek genoeg was ik weer op de rails, maar door hem te zien wel weer even een terugslag nu. Misschien is dat morgen wel weer over. De manier waarop we uit elkaar gingen was gewoon niet best, en daar heb ik af en toe nog steeds moeite mee.
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:29:43 #83
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87420154
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:09 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk best een goede vraag. Als je nog heel erg met iemand bezig ben, straal je dat ook uit volgens mij. Soms kijk ik weleens met die ogen naar een jongen, maar al heel snel komen m'n gedachten weer bij m'n ex, en hoe we het hadden. Ik vind het heel moeilijk om verder te gaan. Gek genoeg was ik weer op de rails, maar door hem te zien wel weer even een terugslag nu. Misschien is dat morgen wel weer over. De manier waarop we uit elkaar gingen was gewoon niet best, en daar heb ik af en toe nog steeds moeite mee.
Hmm oke, ja ik kan je eigenlijk moeilijk tips geven, bij mij is alles heel snel omgeslagen. Van zwaar depressief, dat ik geen nut meer zag in mijn leven tot de plek waar ik nu sta. Soms komen de herinneringen van mijn ex ook naar boven, maar dan denk ik "het is niet voor niets mis gelopen, het is het niet waard meer", en dan denk ik aan al het goede wat nog komen gaat. Ja oke is ook erg lastig als je je ex dan ziet. Ik zie hem nog wel elke week keer ofzo, maar ik voel er niet echt meer wat bij en daar ben ik zo blij om. Wat voor manier was bij jou? Onze manier was ook niet best, mijn ex maakte het via de sms/telefoon uit :') ging me negeren lange tijd en daarna contact op nemen dat ie wou afspreken en die shit :')..
pi_87421132
Mijn ex en ik hebben elkaar gister gezien, voornamelijk om nare dingen af te sluiten en goed uit elkaar te gaan. Maar helaas liep het juist uit op een enorme verliefdheid van beide kanten. En nu weten we dat als we t nu weer gaan proberen het toch weer mis gaat, althans, dat denken we. Dus het is uit terwijl we eigenlijk nog steeds samen willen zijn. Voelt zo onlogisch. Mensen zoeken jaren naar zulke liefde en dan laat je het toch gewoon gaan.

Iedereen roept dat ik hem los moet laten, dat het beter is zo hoe moeilijk dat ook is, ik voor 'mezelf moet kiezen' (als ik voor elke keer een euro zou krijgen, zou ik nu rijk zijn) en allemaal andere goedbedoelde adviezen, maar het werkt me voornamelijk op m'n zenuwen omdat ik het helemaal niet zo voel.

Het ene moment heb ik hoop op een happy end (zoals nu) en het andere moment leg ik me erbij neer en wil ik doorgaan zonder contact. Zal d'r wel bij horen, die emotionele achtbaan.
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:00:47 #85
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87421257
Ik schiet heel erg in de stress als ik hem zie. Vaak zie ik hem op de weg, en achteraf heb ik geen idee hoe ik op de plek van bestemming ben gekomen :{ We gingen uit elkaar toen ik erachter kwam dat hij nog een dochter had, en hij 7 jaar ouder bleek te zijn. Z'n oudste van 8 kende ik, maar van die van 5 niet. En hij bleek dus 36 ipv 29. Achteraf vraag ik me gewoon steeds af waarom hij erover heeft gelogen. Uiteindelijk slijt zoiets wel, of wordt het gevoel minder, maar vind dat ik na 4 maanden toch wel weer beter op de been had moeten zijn.
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:07:27 #86
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87421473
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef Purdey het volgende:
Ik schiet heel erg in de stress als ik hem zie. Vaak zie ik hem op de weg, en achteraf heb ik geen idee hoe ik op de plek van bestemming ben gekomen :{ We gingen uit elkaar toen ik erachter kwam dat hij nog een dochter had, en hij 7 jaar ouder bleek te zijn. Z'n oudste van 8 kende ik, maar van die van 5 niet. En hij bleek dus 36 ipv 29. Achteraf vraag ik me gewoon steeds af waarom hij erover heeft gelogen. Uiteindelijk slijt zoiets wel, of wordt het gevoel minder, maar vind dat ik na 4 maanden toch wel weer beter op de been had moeten zijn.
Wat een lul is hij dan geweest om zo iets over te liegen :X
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:24:42 #87
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87422164
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef Purdey het volgende:
En jij bent hoe oud..?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:28:25 #88
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87422292
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:01 schreef Fellows het volgende:
Haha mijn horoscoop voor vandaag:

Soms komt een goede afloop niet alleen in een film voor, maar ook in het echt. De sterren hebben een mooie scčne voor jou in petto deze dag. Je moet afscheid nemen van iets wat de laatste tijd een hele grote rol heeft gespeeld in jouw leven. Het klinkt misschien raar, maar je wordt er wel gelukkig van. Er liggen weinig obstakels op jouw weg en die kleine hobbels die er zijn, kun je gemakkelijk overwinnen

:D
en voor welk sterrebeeld is dit?
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:05:12 #89
307093 Fellows
Never again.
pi_87423740
Waterman :P
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:23:30 #90
238120 Duimelot
pi_87424489
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:05 schreef Fellows het volgende:
Waterman :P
oh dan heb ik er dus geen ene fuck aan -O-
had ik ook wel gewild :+

maar ik hebvandaag een goeie dag *O*
word elke dag een tikje standvastiger in mn eigen besluit
denk nog elke 10 minuten wel aan hem maar dat is al zoveel minder dan daarvoor :')
en voorheen was ik aan het bedenken hoe ik tot hem zou kunnen doordringen en hem kunnen laten inzien dat we bij elkaar horen
nu denk ik elke 10 minuten aan hoe ik hem zou kunnen vergeten
en doe bewust leuke dingen en ben bezig leuke dingen te plannen *O*

ben alleen doodsbang dat ik hier mezelf voor de gek zit te houden en ik straks enorm ver naar beneden dender en weer zo ontiegelijk veel pijn ga voelen....
Hij heeft gok ik mijn berichtje hier gelezen dat ik hem niet wil zien enzo, want hij doet nog veel meer zijn best onzichtbaar te zijn voor me en dat vind ik dan wel heel lief van hem :D
pi_87424917
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:23 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh dan heb ik er dus geen ene fuck aan -O-
had ik ook wel gewild :+

maar ik hebvandaag een goeie dag *O*
word elke dag een tikje standvastiger in mn eigen besluit
denk nog elke 10 minuten wel aan hem maar dat is al zoveel minder dan daarvoor :')
en voorheen was ik aan het bedenken hoe ik tot hem zou kunnen doordringen en hem kunnen laten inzien dat we bij elkaar horen
nu denk ik elke 10 minuten aan hoe ik hem zou kunnen vergeten
en doe bewust leuke dingen en ben bezig leuke dingen te plannen *O*

ben alleen doodsbang dat ik hier mezelf voor de gek zit te houden en ik straks enorm ver naar beneden dender en weer zo ontiegelijk veel pijn ga voelen....
Hij heeft gok ik mijn berichtje hier gelezen dat ik hem niet wil zien enzo, want hij doet nog veel meer zijn best onzichtbaar te zijn voor me en dat vind ik dan wel heel lief van hem :D
Supergoed! :* Al heel belangrijk dat je met een andere manier met hem bezig bent en hem probeert los te laten. Tuurlijk ga je nog ups en downs hebben, maar dat is alleen maar menselijk. En geeft denk ik ook alleen maar aan hoeveel je van hem gehouden hebt. Ik hoop in elk geval binnenkort ook zo te kunnen denken, ipv nog wel af en toe hopen dat alles goed komt.

Ik had ook niets aan de horoscoop jammer genoeg :P
pi_87425212
Jullie zullen vast wel opgemerkt hebben dat ik iets minder in dit topic rondspook met mijn sores :D

Het gaat ook wel beter. Zaterdag een terugvalletje gehad maar dat had te maken met gevoelige datums rond deze tijd... Spulletjes naar mn kamer in Amsterdam verhuisd, dus voelt toch een beetje als breken met het verleden en het begin van iets nieuws..

Ergens doet dat me ook wel pijn, want heimwee naar de tijd met mijn ex heb ik nog altijd.
Het antwoord op mijn feliciteer sms' je heb ik, welliswaar 2 dagen later, alsnog gehad. Op de een of andere manier maakt dit me toch blij, al was het zo kil als maar kon. Bedankt, en een fijne avond verder kuss zoiets een beetje .. :') Tsja wat had ik dan verwacht?

Wel grappig dat ik hoorde dat mijn zus haar ook had gefeliciteerd via sms, en zij wel meteen een sms terugkreeg. Kennelijk speelt mijn ex dus nog steeds een bepaald spelletje met me. Waarom krijgt mijn zus direct antwoord, en moet ik 2 dagen wachten... Het antwoord zal ik nooit weten dus echt zin om erover na te denken heeft het allemaal niet....

Heb haar nu ruim 6 weken niet gezien, ben wel echt heel benieuwd naar haar.We wonen 4 km van elkaar af maar we leven zo erg langs elkaar heen, wel beter eigenlijk voor het verwerken... Mijn gevoelens voor haar zijn (helaas) nog steeds groot. Nog steeds hoop ik wel eens dat de situatie tussen ons toch nog zal veranderen wanneer we elkaar een tijdje niet hebben gezien, en dat ze mij nog een kans wil geven als ze doorheeft dat het haar terugwillen niet alleen iets was van de eerste weken, maar over de lange termijn...

Daar moet ik niet aan gaan denken, want die kans is gewoon heel klein... :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:56:03 #93
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87425674
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Wat een lul is hij dan geweest om zo iets over te liegen :X
Ja, dat vond ik dus ook :N

@Goofy: Ik ben 22, dus een dochter was al best heftig..
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:57:01 #94
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87425701
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:56 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik dus ook :N

@Goofy: Ik ben 22, dus een dochter was al best heftig..
Ach je weet iig dat het het dus niet waard was, hij was dus 14 jaar ouder dan jou ?
zo uit mijn hoofd? maar hoe heeft hij dat ene kind altijd verborgen gehouden dan ?
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:05:58 #95
238120 Duimelot
pi_87426020
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:34 schreef Amede het volgende:

[..]

Supergoed! :* Al heel belangrijk dat je met een andere manier met hem bezig bent en hem probeert los te laten. Tuurlijk ga je nog ups en downs hebben, maar dat is alleen maar menselijk. En geeft denk ik ook alleen maar aan hoeveel je van hem gehouden hebt. Ik hoop in elk geval binnenkort ook zo te kunnen denken, ipv nog wel af en toe hopen dat alles goed komt.

Ik had ook niets aan de horoscoop jammer genoeg :P
van jou is ook nog prileer als ik me niet vergis, en je gaat er nu al best goed mee om moet ik zeggen
dus jij komt er wel ^O^ :*
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:07:01 #96
238120 Duimelot
pi_87426059
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:42 schreef Bartinhoo het volgende:
Jullie zullen vast wel opgemerkt hebben dat ik iets minder in dit topic rondspook met mijn sores :D

Het gaat ook wel beter. Zaterdag een terugvalletje gehad maar dat had te maken met gevoelige datums rond deze tijd... Spulletjes naar mn kamer in Amsterdam verhuisd, dus voelt toch een beetje als breken met het verleden en het begin van iets nieuws..

Ergens doet dat me ook wel pijn, want heimwee naar de tijd met mijn ex heb ik nog altijd.
Het antwoord op mijn feliciteer sms' je heb ik, welliswaar 2 dagen later, alsnog gehad. Op de een of andere manier maakt dit me toch blij, al was het zo kil als maar kon. Bedankt, en een fijne avond verder kuss zoiets een beetje .. :') Tsja wat had ik dan verwacht?

Wel grappig dat ik hoorde dat mijn zus haar ook had gefeliciteerd via sms, en zij wel meteen een sms terugkreeg. Kennelijk speelt mijn ex dus nog steeds een bepaald spelletje met me. Waarom krijgt mijn zus direct antwoord, en moet ik 2 dagen wachten... Het antwoord zal ik nooit weten dus echt zin om erover na te denken heeft het allemaal niet....

Heb haar nu ruim 6 weken niet gezien, ben wel echt heel benieuwd naar haar.We wonen 4 km van elkaar af maar we leven zo erg langs elkaar heen, wel beter eigenlijk voor het verwerken... Mijn gevoelens voor haar zijn (helaas) nog steeds groot. Nog steeds hoop ik wel eens dat de situatie tussen ons toch nog zal veranderen wanneer we elkaar een tijdje niet hebben gezien, en dat ze mij nog een kans wil geven als ze doorheeft dat het haar terugwillen niet alleen iets was van de eerste weken, maar over de lange termijn...

Daar moet ik niet aan gaan denken, want die kans is gewoon heel klein... :)
Misschien is het voor haar moeilijker dan je denkt en heeft ze bewust gewacht met je smsen tot ze er zelf klaar voor was?
geen idee of dat zo is, ikzelf ben daarin weer teveel een muts en zou ala minute terug smsen om daarna te bedenken dat ik beter even had kunnen wachten :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:24:44 #97
307093 Fellows
Never again.
pi_87426653
Edit: Het gaat weer is vertiefd. ;(

[ Bericht 69% gewijzigd door Fellows op 11-10-2010 19:06:55 ]
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:32:08 #98
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87426910
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef Fellows het volgende:
Eigenlijk gaat het ook wel best goed dit is het langste niet contact ooit. :P
Ik denk dat zij daardoor ook wel een beetje moe van me is geworden omdat ik haar gewoon echt niet met rust liet en ik werd zelf ook aardig moe van.

Maar toch is er nog wel ergens diep van binnen iets wat zegt dat het misschien Nooit nog wel goed komt maar het is geen hoop of iets. Ze blijft altijd nog heel veel voor mij betekenen ondanks alles wat ze geflikt heeft. Maar de deur staat niet op een kier dat niet. nu dicht en het is een gesloten boek. Het was leuk voor zo lang het duurde, maar nu ga ik verder.
Zo beter fellow
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:02:26 #99
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87428080
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ach je weet iig dat het het dus niet waard was, hij was dus 14 jaar ouder dan jou ?
zo uit mijn hoofd? maar hoe heeft hij dat ene kind altijd verborgen gehouden dan ?
Die jongste had ie al een jaar niet gezien. Ik was zijn eerste vriendinnetje na de moeder van die dochter. Die relatie ging uit, en hij mocht zijn dochter niet meer zien. Na een jaar, toen wij een half jaar met elkaar omgingen, belde die dochter ineens. Toen zei hij dat dat zijn andere dochter was. Diezelfde avond biechtte hij ook op dat hij iets ouder was dan hij had gezegd. Hij was dus indd 14 jaar ouder dan mij, nooit iets van gemerkt. Ik heb er toen even een paar dagen over nagedacht, maar vond dat hij mij teveel belazerd had.
In principe was hij het niet waard nee, maar gek genoeg voelt het absoluut niet zo. Wat iemand hier eerder postte: 'Als hij vanavond zou bellen dat hij me terugwil, dan zeg ik ja.' En dat gevoel heb ik nu ook, ondanks alles. Liefde is een gek iets -O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:06:09 #100
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87428234
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:02 schreef Purdey het volgende:

[..]

Die jongste had ie al een jaar niet gezien. Ik was zijn eerste vriendinnetje na de moeder van die dochter. Die relatie ging uit, en hij mocht zijn dochter niet meer zien. Na een jaar, toen wij een half jaar met elkaar omgingen, belde die dochter ineens. Toen zei hij dat dat zijn andere dochter was. Diezelfde avond biechtte hij ook op dat hij iets ouder was dan hij had gezegd. Hij was dus indd 14 jaar ouder dan mij, nooit iets van gemerkt. Ik heb er toen even een paar dagen over nagedacht, maar vond dat hij mij teveel belazerd had.
In principe was hij het niet waard nee, maar gek genoeg voelt het absoluut niet zo. Wat iemand hier eerder postte: 'Als hij vanavond zou bellen dat hij me terugwil, dan zeg ik ja.' En dat gevoel heb ik nu ook, ondanks alles. Liefde is een gek iets -O-
Klopt, je zul dan toch ja zeggen ondanks het feit wat hij gedaan heeft. Gewoon doordat je al die tijd samen ben geweest en hij ook een leuke kant had. Tis inderdaad niet leuk wat hij gedaan heeft. Waarom loog hij dan? Of heeft hij dat er niet bij verteld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')