quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Fellows het volgende:
Vind het echt grappig dat mevrouw met de message komt ja ik wil me niet binden en nu al een ander heeft?Voel me er minder kut over dan ik ooit had gedacht heb wel een klein beetje dubbel gevoel maar voel me niet echt vreselijk of denk er niet CONSTANT aan dus ik zie toch echt wel een klein plus puntje bij mezelf.
Maar, je denkt dat ze iemand anders heeft omdat er ene 'wout' in dr msn-naam staat of weet je het zeker?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Fellows het volgende:
Vind het echt grappig dat mevrouw met de message komt ja ik wil me niet binden en nu al een ander heeft?Voel me er minder kut over dan ik ooit had gedacht heb wel een klein beetje dubbel gevoel maar voel me niet echt vreselijk of denk er niet CONSTANT aan dus ik zie toch echt wel een klein plus puntje bij mezelf.
Ik weet het bijna zeker. Ze is sowieso al treurig en heeft gewoon aandacht nodig ze is een soort van ''online vreemd gegaan'' en 1 week nadat het uit was al met een andere gast liggen bonken dus ja ik denk dat ze inderdaad niet alleen durft te zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Amede het volgende:
[..]
Maar, je denkt dat ze iemand anders heeft omdat er ene 'wout' in dr msn-naam staat of weet je het zeker?
Lijkt me ook zeker klote, maar bedenk gewoon dat het eigenlijk treurig is als ze zich nu alweer echt gebonden heeft aan iemand. Geeft, denk ik, gewoon aan dat ze niet alleen kan/wil/durft te zijn. In plaats van dit zelf rustig te verwerken zoekt ze het in een soort van rebound.
Sowieso als er "Naam (L) Wout , staat zegt toch wel voldoende lijkt mequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker. Ze is sowieso al treurig en heeft gewoon aandacht nodig ze is een soort van ''online vreemd gegaan'' en 1 week nadat het uit was al met een andere gast liggen bonken dus ja ik denk dat ze inderdaad niet alleen durft te zijn.
kan me voorstellen dat je door dit soort acties direct niet meer veel liefde voelt en het sneller kan verwerken...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker. Ze is sowieso al treurig en heeft gewoon aandacht nodig ze is een soort van ''online vreemd gegaan'' en 1 week nadat het uit was al met een andere gast liggen bonken dus ja ik denk dat ze inderdaad niet alleen durft te zijn.
Vind ik niet raar hoor. Het is gewoon de aandacht die je mist, het vriendinnetje hebben, die interesse, het feit dat er iemand is die je altijd als eerste ergens voor belt.. En als je het minder mist om haar bij je te hebben en je er redelijk mee kan dealen nu ze een ander heeft, mis je de relatie en niet haar persoonlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:32 schreef Fellows het volgende:
Sneller verwerken wil ik het zeker niet noemen het is uit vanaf 17 aug. en ik denk dat ik nog rond fase 1-2 zit het accepteren vind ik echt erg moeilijk.
Klinkt misschien raar maar ik mis eerder het smse/bellen/msne dan haar echt daadwerkelijk hier hebben...
duidelijk maar als je haar niet mist maar de aandachtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:32 schreef Fellows het volgende:
Sneller verwerken wil ik het zeker niet noemen het is uit vanaf 17 aug. en ik denk dat ik nog rond fase 1-2 zit het accepteren vind ik echt erg moeilijk.
Klinkt misschien raar maar ik mis eerder het smse/bellen/msne dan haar echt daadwerkelijk hier hebben...
EDIT: ik bedoel 2-3![]()
van iemand houden blijkt niet genoeg te zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:42 schreef Fellows het volgende:
Nee want dan zou het een rebound zijn en ik ben daar nog echt niet klaar voor...
Ik mis gewoon iemand dat is inderdaad zo maar ik hou wel ongelooflijk van haar.
Achja ik bedoel kom op zeg de wereld is niet vergaan! (zo pep ik mezelf op haha)
Mijn relatie is toen ook (of was het nou de 18e?) uitgegaan! Toevallig. Zover ik weet heeft ze nog geen ander of iets uitgespookt. Aan de andere kant: Het is uit, dus ze moet het zelf ook weten. Dat gevoel van "misschien komt het weer goed" heb ik niet meer. Ben nu in de 'agressieve fase' geloof ik. Het is niet dat ik nu de 1 na de andere scoor. Zit ook niet in me. Kreeg vanmiddag wel van een maat te horen dat ik bij een meid vaak onderwerp van gesprek ben. Dus wie weet wat er nog gaat gebeuren. Ik ben in ieder geval niet op zoek naar een relatie op dit moment. Eerst nog maar verwerken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:32 schreef Fellows het volgende:
EDIT: ik bedoel 2-3![]()
Je komt toch niet zomaar van die pijn af door idd een rebound? Je hoeft toch niet op zoek te gaan als je daar niet aan toe bent... Komt vanzelf een tijd dat je er meer voor open staatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van iemand houden blijkt niet genoeg te zijn
komt nu op me over alsof je heel bewust ervoor kiest niet verder te gaan
wil je niet van die pijn af?
Ik wil juist echt heel graag door echt heel graag!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van iemand houden blijkt niet genoeg te zijn
komt nu op me over alsof je heel bewust ervoor kiest niet verder te gaan
wil je niet van die pijn af?
Dat is zo, maar kerel, hoe is het, als je het zelf veroorzaakt hebt. Zelf er voor gezorgd heb dat de relatie naar de kloten is gegaan, maar terug ben gevallen. Ik heb een jaar de tijd gehad om te rationaliseren over hoe het is zonder haar. En als nog valt het zo enorm hard. Contact verbreken is het beste.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:14 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, het is lullig dat het verspilde moeite is, maar daar kom je ook wel weer overheen. Je hebt het geprobeerd en het is niet gelukt. Soms werkt het en soms niet. Maar misschien is het wel beter zo, want terug bij elkaar komen wanneer de één nog twijfels heeft gaat altijd op een gegeven moment wéér fout.
quote:Wacht eerst maar eens een paar maanden en kijk dan nog maar eens of je drang naar vriendschap nog net zo groot is als nu het geval is.
Zoiets zei ik dus ook al in mijn post van 22:08 uur.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:12 schreef Catkiller het volgende:
Ik betwijfel of MOD zich (op dit moment) kan vinden in mijn visie want het is (zeker zo snel) ook niet leuk om tot de realisatie te moeten komen dat de hoeveelheid energie die jij er in hebt gestoken en de hoop die je had in de verste verste niet aanwezig is/was bij je ex.
En dat noemen we nou liefdes verdriet hier gaat echt letterlijk bijna iedereen door heen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:27 schreef Amede het volgende:
Ik ben even midden in de nacht wakker geworden en moet het van me afschrijven.. Wat een hel!! Droomde verschrikkelijk, hij had een ander, miste me niet, vermaakte zich zonder mij prima etc. Ik ben nu gewoon zo misselijk van verdriet dat ik even niet weet waar ik het moet zoeken. Hou zoveel van hem, waarom werkt het dan niet gewoon?!!?! Ik wil niet zonder hem! Zie even serieus niet meer hoe ik dit ooit ga verwerken of hem los zou kunnen laten..het voelt zo uitzichtloos, pijnlijk, onlogisch etc.
![]()
Nu nog maar even proberen te slapen... Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:27 schreef Amede het volgende:
Ik ben even midden in de nacht wakker geworden en moet het van me afschrijven.. Wat een hel!! Droomde verschrikkelijk, hij had een ander, miste me niet, vermaakte zich zonder mij prima etc. Ik ben nu gewoon zo misselijk van verdriet dat ik even niet weet waar ik het moet zoeken. Hou zoveel van hem, waarom werkt het dan niet gewoon?!!?! Ik wil niet zonder hem! Zie even serieus niet meer hoe ik dit ooit ga verwerken of hem los zou kunnen laten..het voelt zo uitzichtloos, pijnlijk, onlogisch etc.
![]()
Nu nog maar even proberen te slapen... Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen.
Waarom denk je dat op zowat elke site wordt geroepen dat geen contact (voorlopig) het beste is?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]liefdesverdriet sucks big time!
Hoop dat je je nu wat beter voelt, overdag is dat vaak wel?
ik heb juist last van de morning after dip, weer contact gehad met hem en ik ben er nog niet over uit of hij het nu even moeilijk heeft of met me aan het mindfucken is![]()
Voor mijn gevoel weer terug bij af maar denk dat ik weer wat sneller een beetje stabiel ga zijn. Druk bezig met relativeren....
nah het relativeren gaat ook steeds beterwas er eigenlijk al vrij snel weer klaar mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:21 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Waarom denk je dat op zowat elke site wordt geroepen dat geen contact (voorlopig) het beste is?
stapje voor stapjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:44 schreef Amede het volgende:
Nou, het gaat vandaag eigenlijk wel weer goed! De dag is lekker volgepland en ik heb geen moment dat ik voor me uitstaar en me zielig kan voelen. Wel gaan weer eens alle liedjes op de radio over ons en zie ik hem in elke man/jongen die ik tegen kom.
Mooi zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nah ik heb het nu ook eens van de andere kant meegemaakt en er mn lesje van geleerd![]()
Oh zeker dat moet ook kunnen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooi zo
Overigens vind ik het niet verkeerd als je NORMAAL contact met je ex hebt. Het is soms wel een beetje onwennig/vreemd, maar het is beter dan elkaar met de nek aankijken. Als ik een ex tegenkom dan wil ik haar normaal kunnen begroeten. Mocht het er van komen, dan wil ik ook op een normale manier vragen hoe het is (met studie, familie etc). Ik kan dat met een ex van mij, nu kijken of ik dat ook met mijn 'huidige' ex kan. Zo niet, dan niet. Ik denk overigens wel dat het moeilijker wordt om over mijn laatste ex heen te komen. Het was weliswaar mijn tweede echte relatie, maar echt een relatie waarin ik het gevoel had dat alles klopte. Uiteindelijk niet dus, maar shit happens. Ik wil haar in de toekomst in ieder geval niet met de nek aankijken en ik wil ook niet met de nek aangekeken worden. We zullen het zien.
Helemaal mee eens! Daarom zei ik ook toekomstquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:52 schreef goofy_goober het volgende:
In het begin, wanneer er nog gevoelens zijn, kan er geen 'normaal' of vriendschappelijk contact bestaan. Dat is nu eenmaal zo. Eerst die gevoelens weg, dan pas contact. Als je er na die tijd nog behoefte aan hebt, that is.
Ik ben nu vijf maanden verder en ik heb totaal geen behoefte aan (vriendschappelijk) contact, terwijl ik daar in het begin heel anders over dacht. Maar ja, dat kwam door al die gevoelens die ik nog had voor haar.
Precies, dat is mijn gedachte nu ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:16 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, dat hele 'netjes afsluiten' is ook zo'n overgewaardeerd iets. Je bent nu al bezig met afsluiten, waarom jezelf nog eens door de mangel halen en het risico nemen dat je straks weer helemaal overnieuw moet beginnen?
Die trap na die je me geeft is anders wel wat ik nodig heb. Ik heb geen zin om constant na te denken over hoe het nu nog zou kunnen gaan werken, want ik betrap me er wel op dat ik haar in mijn hoofd blijf aanbidden en hoe leuk ze wel niet is en alles. En dat het zo gruwelijk veel pijn doet dat het nu klaar is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:12 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben me er van bewust dat het harde taal was ja en heb ook zitten twijfelen of ik de post wel zou maken en nog enigszins aangepast om die reden ook want ik ben er niet op uit om iemand nog een trap na te geven maar zo komt het gewoon over op mij. Ik betwijfel of MOD zich (op dit moment) kan vinden in mijn visie want het is (zeker zo snel) ook niet leuk om tot de realisatie te moeten komen dat de hoeveelheid energie die jij er in hebt gestoken en de hoop die je had in de verste verste niet aanwezig is/was bij je ex.
Als ze meteen gewoon eerlijk was geweest met de melding dat het nooit meer iets zou worden tussen jullie dan was je nu misschien wel gelukkig met een ander of in ieder geval een heel stuk verder op weg in het verwerken en had je jezelf de tijd en moeite bespaard en door dat duidelijk te maken hoop ik dat je haar niet te lang blijft idealiseren. Zo netjes is de situatie waar je in zit niet helemaal toch? Ze voelt zich niet voor niks schuldig ten opzichte van jou..
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef MOD het volgende:
[..]
Die trap na die je me geeft is anders wel wat ik nodig heb. Ik heb geen zin om constant na te denken over hoe het nu nog zou kunnen gaan werken, want ik betrap me er wel op dat ik haar in mijn hoofd blijf aanbidden en hoe leuk ze wel niet is en alles. En dat het zo gruwelijk veel pijn doet dat het nu klaar is.
Maar dat wil ik zsm uit mijn systeem hebben. Dat ik dan een jaar lang achter dr reet aan loop met al het ge-heen en weer. Dat ze 1000 keer twijfelde en nu met een ander zoent om haar argumenten extra kracht bij te zetten kan ik wel begrijpen als ik me in haar verplaats. Maar dat ze me dat ook dan gaat vertellen en zich er zo schuldig om gaat voelen en gewoon gaat zitten janken om hoe kut het wel niet is.. Wtf heb ik daar aan.
Maar goed. Ik heb dus geen zin om hier in te blijven hangen. En je hebt inderdaad gelijk, hoe veel zin heb ik nog om vrienden te blijven over een half jaar als ik ben afgekoeld. Het moet ook wel van twee kanten komen en dat zie ik dan toch niet gebeuren omdat ik, ondanks wat we hadden, toch die eikel ben geweest die haar heeft laten vallen. En daarom schaamt ze zich ook tegen over haar vrienden en zich zelf.
Ach fuck it kerel. De feiten liggen open en bloot op tafel, ik moet mijn gevoel er ook naar maken. Bedankt iig voor de reacties want die shit heb ik nodig.
En zo is er dus altijd een verschil tussen verstand en gevoel. Ik denk ook een beetje zo hoor "been there done that, over een poos voel ik me weer beter, ik kan weer gelukkig zijn", maar dat bedenk ik me met mijn hoofd. Mijn gevoel daarentegen is het er volkomen niet mee eens. Dan vraag ik me af wat hij aan het doen is en hij misschien ook aan mij denkt. Of hij me mist of juist helemaal niet...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:50 schreef MOD het volgende:
Het is voor een groot gedeelte allemaal pure wetenschap natuurlijk.
Ik kan me ook voorstellen dat ik ooit een ander heb, het is alleen nu volledig out of the picture.
Genoeg leuke dames in mijn omgeving waarbij ik echt wel zo iets heb van![]()
maar ze lijken allemaal ondergeschikt aan mijn ex als ik dan hun gedrag zie.
Waar ik wel bang voor ben is dat ik elke keer dat ik nieuwe mensen leer kennen, ik mij zelf niet durf open te stellen naar hen, omdat ik vind dat zij niet de "bevoegdheden" hebben om mij zo te leren kennen zoals mijn ex mij kende.
Op die manier is dus elke leuke situatie (avondje stappen, concert, dierentuin whatever) op zich wel leuk, maar "het kan leuker"
Met mijn verstand zit ik dus de hele tijd in het idee dat mijn ex bij dit soort gelegenheden ook aanwezig moet zijn om die bewuste situatie "geslaagd" of "perfect" te maken.
Dat is natuurlijk niet de goede manier van denken en moet ik eigenlijk gewoon los gaan met de mensen die ik om mij heen heb en dat ook echt waarderen.
Maar goed, ik durf me dus niet open te stellen naar andere mensen. En boven op het liefdesverdriet is dat een soort van angst, dat ik nu dus iemand uit mijn leven ben kwijt geraakt die het wel gelukt is om zo ver bij mij binnen te komen. En daar door lijken alle andere relaties met de mensen om mij heen te oppervlakkig en daar door dus ondergeschikt aan mijn situaties aan mijn ex.
Maar dat heeft tegelijkertijd natuurlijk weer alles te maken met het los laten van mijn ex. Want als ik haar kan los laten, ben ik zelf ook in staat meer waarde te hechten aan de dagelijkse dingen. Het is alleen voor nu het punt om daar niet in te blijven hangen.
Wel ja, de wetenschap is alom aanwezig en overall gezien heel duidelijk maar die gevoelens de hele tijd hee. Kan dat niet gewoon automatisch verbonden worden aan die wetenschap of zo? Waarom moet ik me zo kut voelen de hele tijd, heb ik absoluut geen zin in terwijl ik het wel al lang geaccepteerd heb.
Dit had ik natuurlijk ook gewoon in mijn lief dagboek kunnen schrijven maar nu staat het hier al..
Dat is zò typisch mannen. Ook al weet je dat het waar is, ze blijven ontkennen. Beetje zoals dat liedje van Shaggy - it wasn't me. Glashard ontkennen tot je haast gaat twijfelen aan jezelf.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waarom zijn alle mannen zo ongelooflijk dom
Iig of ik loop ze steeds tegen het lijf.
Ben ik ergens achter gekomen, zeg ik duizend keer "wees aub eerlijk", ik weet voldoende maar wil het van jou kant horen, en dan doen ze schijnheilig maar wanneer ik het vertel komen de sorry's naar boven.. Dit is nu al de zoveelste persoon en word er echt gek van.
Ze liegen liever heb ik het idee
Ja pff iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:02 schreef Amede het volgende:
[..]
Dat is zò typisch mannen. Ook al weet je dat het waar is, ze blijven ontkennen. Beetje zoals dat liedje van Shaggy - it wasn't me. Glashard ontkennen tot je haast gaat twijfelen aan jezelf.
Wat een gelul zeg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:06 schreef Duimelot het volgende:![]()
hier hetzelfde, wat ik vanavond allemaal meegekregen heb
mn oren flapperde er gewoon van
mn vermoedens bevestigd
(sommige) mannen
Care to elaborate? Desnoods via PM. Want ik heb het idee dat er weinig van klopt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:59 schreef Duimelot het volgende:
Goed gedaan meisje!!
En je mag ook trots zijn!
Ik heb een heel verhelderend gesprek gehad dat eigenlijk mijn allerlaatste restje gevoel wel heeft weggenomen. Onduidelijkheden en vaagheden zijn me geheel duidelijk en dat ik niet gek ben is ook bevestigd
mooi verhaal en gaat al beter dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat tussen haakjes mag er best buiten hoor![]()
Ik ging vandaag bij een vriend eten, zat te denken om miss oook over men ex te gaan praten. Maar onderweg keek ik nog eens goed om me heen, dacht na over de toekomst, mogelijke andere relaties, en toen voelde ik me al weer een stukje beterHij wide er over beginnen maar ik had er toen geen behoefte aan
Mja ook stomme dingen herinneren me aan men exSta net piepers te bakken ( had honger, brood op
) en bedacht me aan hoe lekker ze af en toe voor me kookte, dat het lekker was om niet zelf te hoeven koken af en toe...
Maar voel me nu wel beter dan gister iigGa zo naar bed en dan zien we wel weer wat de morgen brengt
Achja wisselt zo een beetje, zal ook nog wel even duren denk ik zo. Wat gister al werd gezegd, die pijn hoort er bij als je veel van iemand gehouden hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi verhaal en gaat al beter dus
had wel een beetje eengevoel bij het hele voor je koken verhaal
genoeg vrouwen die dat voor je kunnen/ willen
Ik niet trouwens ik was juist zo blij met mn kok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een wanhopige zielenpoot die haar lastig viel om zijn gevoelens duidelijk te maken en voelde me aangesproken door je bericht, mede daarom reageerde ik wat agressiefquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef MOD het volgende:
[..]
Die trap na die je me geeft is anders wel wat ik nodig heb. Ik heb geen zin om constant na te denken over hoe het nu nog zou kunnen gaan werken, want ik betrap me er wel op dat ik haar in mijn hoofd blijf aanbidden en hoe leuk ze wel niet is en alles. En dat het zo gruwelijk veel pijn doet dat het nu klaar is.
Dat lijkt me dus ongelofelijk klote. Kan me voorstellen dat je vertrouwen daardoor ook enorm beschadigd raaktquote:
Dat. En serieus what is up met dat vrienden willen blijven? Ik zou dat echt niet kunnen.. Veel gedeeld maar als er nog lefde, wrok of ander gevoel anders dan vriendschap is, gaat dat gewoon niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus ongelofelijk klote. Kan me voorstellen dat je vertrouwen daardoor ook enorm beschadigd raaktGeldt overigens voor zowel mannen als vrouwen hoor.. Kan er niet tegen als er oneerlijke spelletjes gespeeld worden
hey wel goed lezen er staat niet ALLEquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:29 schreef Stefka het volgende:
Overigens leugens dat alle mannen leugenachtige misbaksels zijn. Ik heb 1 ding niet verteld aan mijn ex (en nee, niet dat ik er een ander op nahield ofzo, gewoon iets wat ik voor mezelf wil houden), maar verder was ik altijd goudeerlijk.
Het gaat trouwens goed met mij nog steeds!
soms kan het wel als alles doorlopen is en alle issues uitgesprokenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef Amede het volgende:
[..]
Dat. En serieus what is up met dat vrienden willen blijven? Ik zou dat echt niet kunnen.. Veel gedeeld maar als er nog lefde, wrok of ander gevoel anders dan vriendschap is, gaat dat gewoon niet.
Catkiller, komt wel goedbeter kwijt dan rijk!
Ik ben er nog niet over uit of het iets met mijn vertrouwen heeft gedaan in zijn algemeen, ik denk het eigenlijk niet eens. Gewoon ieder mens apart beoordelen, en zekerheid dat mensen te vertrouwen zijn heb je nagenoeg nooit, dat blijkt maar hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus ongelofelijk klote. Kan me voorstellen dat je vertrouwen daardoor ook enorm beschadigd raaktGeldt overigens voor zowel mannen als vrouwen hoor.. Kan er niet tegen als er oneerlijke spelletjes gespeeld worden
![]()
Ik kan iig eerlijk zijn tegenover mijzelf, en dat is misschien nog wel het belangrijkste. Alles wat ik gedaan heb was oprecht, en naar mijn idee zo goed mogelijk met wat ik op dat moment wist. Hoop dat zij dat ook zo ervaart
Euhm, ik heb geen idee wat dat is. Zo is ze? Moeilijk afscheid kunnen nemen van mensen. Oh nee ik bedoel, ik ben natuurlijk helemaal geweldig als vriend of als een vriendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef Amede het volgende:
[..]
Dat. En serieus what is up met dat vrienden willen blijven? Ik zou dat echt niet kunnen.. Veel gedeeld maar als er nog lefde, wrok of ander gevoel anders dan vriendschap is, gaat dat gewoon niet.
Catkiller, komt wel goedbeter kwijt dan rijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |