Helemaal mee eens! Daarom zei ik ook toekomstquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:52 schreef goofy_goober het volgende:
In het begin, wanneer er nog gevoelens zijn, kan er geen 'normaal' of vriendschappelijk contact bestaan. Dat is nu eenmaal zo. Eerst die gevoelens weg, dan pas contact. Als je er na die tijd nog behoefte aan hebt, that is.
Ik ben nu vijf maanden verder en ik heb totaal geen behoefte aan (vriendschappelijk) contact, terwijl ik daar in het begin heel anders over dacht. Maar ja, dat kwam door al die gevoelens die ik nog had voor haar.
Precies, dat is mijn gedachte nu ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:16 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, dat hele 'netjes afsluiten' is ook zo'n overgewaardeerd iets. Je bent nu al bezig met afsluiten, waarom jezelf nog eens door de mangel halen en het risico nemen dat je straks weer helemaal overnieuw moet beginnen?
Die trap na die je me geeft is anders wel wat ik nodig heb. Ik heb geen zin om constant na te denken over hoe het nu nog zou kunnen gaan werken, want ik betrap me er wel op dat ik haar in mijn hoofd blijf aanbidden en hoe leuk ze wel niet is en alles. En dat het zo gruwelijk veel pijn doet dat het nu klaar is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:12 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben me er van bewust dat het harde taal was ja en heb ook zitten twijfelen of ik de post wel zou maken en nog enigszins aangepast om die reden ook want ik ben er niet op uit om iemand nog een trap na te geven maar zo komt het gewoon over op mij. Ik betwijfel of MOD zich (op dit moment) kan vinden in mijn visie want het is (zeker zo snel) ook niet leuk om tot de realisatie te moeten komen dat de hoeveelheid energie die jij er in hebt gestoken en de hoop die je had in de verste verste niet aanwezig is/was bij je ex.
Als ze meteen gewoon eerlijk was geweest met de melding dat het nooit meer iets zou worden tussen jullie dan was je nu misschien wel gelukkig met een ander of in ieder geval een heel stuk verder op weg in het verwerken en had je jezelf de tijd en moeite bespaard en door dat duidelijk te maken hoop ik dat je haar niet te lang blijft idealiseren. Zo netjes is de situatie waar je in zit niet helemaal toch? Ze voelt zich niet voor niks schuldig ten opzichte van jou..
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef MOD het volgende:
[..]
Die trap na die je me geeft is anders wel wat ik nodig heb. Ik heb geen zin om constant na te denken over hoe het nu nog zou kunnen gaan werken, want ik betrap me er wel op dat ik haar in mijn hoofd blijf aanbidden en hoe leuk ze wel niet is en alles. En dat het zo gruwelijk veel pijn doet dat het nu klaar is.
Maar dat wil ik zsm uit mijn systeem hebben. Dat ik dan een jaar lang achter dr reet aan loop met al het ge-heen en weer. Dat ze 1000 keer twijfelde en nu met een ander zoent om haar argumenten extra kracht bij te zetten kan ik wel begrijpen als ik me in haar verplaats. Maar dat ze me dat ook dan gaat vertellen en zich er zo schuldig om gaat voelen en gewoon gaat zitten janken om hoe kut het wel niet is.. Wtf heb ik daar aan.
Maar goed. Ik heb dus geen zin om hier in te blijven hangen. En je hebt inderdaad gelijk, hoe veel zin heb ik nog om vrienden te blijven over een half jaar als ik ben afgekoeld. Het moet ook wel van twee kanten komen en dat zie ik dan toch niet gebeuren omdat ik, ondanks wat we hadden, toch die eikel ben geweest die haar heeft laten vallen. En daarom schaamt ze zich ook tegen over haar vrienden en zich zelf.
Ach fuck it kerel. De feiten liggen open en bloot op tafel, ik moet mijn gevoel er ook naar maken. Bedankt iig voor de reacties want die shit heb ik nodig.
En zo is er dus altijd een verschil tussen verstand en gevoel. Ik denk ook een beetje zo hoor "been there done that, over een poos voel ik me weer beter, ik kan weer gelukkig zijn", maar dat bedenk ik me met mijn hoofd. Mijn gevoel daarentegen is het er volkomen niet mee eens. Dan vraag ik me af wat hij aan het doen is en hij misschien ook aan mij denkt. Of hij me mist of juist helemaal niet...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:50 schreef MOD het volgende:
Het is voor een groot gedeelte allemaal pure wetenschap natuurlijk.
Ik kan me ook voorstellen dat ik ooit een ander heb, het is alleen nu volledig out of the picture.
Genoeg leuke dames in mijn omgeving waarbij ik echt wel zo iets heb van![]()
maar ze lijken allemaal ondergeschikt aan mijn ex als ik dan hun gedrag zie.
Waar ik wel bang voor ben is dat ik elke keer dat ik nieuwe mensen leer kennen, ik mij zelf niet durf open te stellen naar hen, omdat ik vind dat zij niet de "bevoegdheden" hebben om mij zo te leren kennen zoals mijn ex mij kende.
Op die manier is dus elke leuke situatie (avondje stappen, concert, dierentuin whatever) op zich wel leuk, maar "het kan leuker"
Met mijn verstand zit ik dus de hele tijd in het idee dat mijn ex bij dit soort gelegenheden ook aanwezig moet zijn om die bewuste situatie "geslaagd" of "perfect" te maken.
Dat is natuurlijk niet de goede manier van denken en moet ik eigenlijk gewoon los gaan met de mensen die ik om mij heen heb en dat ook echt waarderen.
Maar goed, ik durf me dus niet open te stellen naar andere mensen. En boven op het liefdesverdriet is dat een soort van angst, dat ik nu dus iemand uit mijn leven ben kwijt geraakt die het wel gelukt is om zo ver bij mij binnen te komen. En daar door lijken alle andere relaties met de mensen om mij heen te oppervlakkig en daar door dus ondergeschikt aan mijn situaties aan mijn ex.
Maar dat heeft tegelijkertijd natuurlijk weer alles te maken met het los laten van mijn ex. Want als ik haar kan los laten, ben ik zelf ook in staat meer waarde te hechten aan de dagelijkse dingen. Het is alleen voor nu het punt om daar niet in te blijven hangen.
Wel ja, de wetenschap is alom aanwezig en overall gezien heel duidelijk maar die gevoelens de hele tijd hee. Kan dat niet gewoon automatisch verbonden worden aan die wetenschap of zo? Waarom moet ik me zo kut voelen de hele tijd, heb ik absoluut geen zin in terwijl ik het wel al lang geaccepteerd heb.
Dit had ik natuurlijk ook gewoon in mijn lief dagboek kunnen schrijven maar nu staat het hier al..
Dat is zò typisch mannen. Ook al weet je dat het waar is, ze blijven ontkennen. Beetje zoals dat liedje van Shaggy - it wasn't me. Glashard ontkennen tot je haast gaat twijfelen aan jezelf.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waarom zijn alle mannen zo ongelooflijk dom
Iig of ik loop ze steeds tegen het lijf.
Ben ik ergens achter gekomen, zeg ik duizend keer "wees aub eerlijk", ik weet voldoende maar wil het van jou kant horen, en dan doen ze schijnheilig maar wanneer ik het vertel komen de sorry's naar boven.. Dit is nu al de zoveelste persoon en word er echt gek van.
Ze liegen liever heb ik het idee
Ja pff iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:02 schreef Amede het volgende:
[..]
Dat is zò typisch mannen. Ook al weet je dat het waar is, ze blijven ontkennen. Beetje zoals dat liedje van Shaggy - it wasn't me. Glashard ontkennen tot je haast gaat twijfelen aan jezelf.
Wat een gelul zeg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:06 schreef Duimelot het volgende:![]()
hier hetzelfde, wat ik vanavond allemaal meegekregen heb
mn oren flapperde er gewoon van
mn vermoedens bevestigd
(sommige) mannen
Care to elaborate? Desnoods via PM. Want ik heb het idee dat er weinig van klopt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:59 schreef Duimelot het volgende:
Goed gedaan meisje!!
En je mag ook trots zijn!
Ik heb een heel verhelderend gesprek gehad dat eigenlijk mijn allerlaatste restje gevoel wel heeft weggenomen. Onduidelijkheden en vaagheden zijn me geheel duidelijk en dat ik niet gek ben is ook bevestigd
mooi verhaal en gaat al beter dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat tussen haakjes mag er best buiten hoor![]()
Ik ging vandaag bij een vriend eten, zat te denken om miss oook over men ex te gaan praten. Maar onderweg keek ik nog eens goed om me heen, dacht na over de toekomst, mogelijke andere relaties, en toen voelde ik me al weer een stukje beterHij wide er over beginnen maar ik had er toen geen behoefte aan
Mja ook stomme dingen herinneren me aan men exSta net piepers te bakken ( had honger, brood op
) en bedacht me aan hoe lekker ze af en toe voor me kookte, dat het lekker was om niet zelf te hoeven koken af en toe...
Maar voel me nu wel beter dan gister iigGa zo naar bed en dan zien we wel weer wat de morgen brengt
Achja wisselt zo een beetje, zal ook nog wel even duren denk ik zo. Wat gister al werd gezegd, die pijn hoort er bij als je veel van iemand gehouden hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi verhaal en gaat al beter dus
had wel een beetje eengevoel bij het hele voor je koken verhaal
genoeg vrouwen die dat voor je kunnen/ willen
Ik niet trouwens ik was juist zo blij met mn kok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een wanhopige zielenpoot die haar lastig viel om zijn gevoelens duidelijk te maken en voelde me aangesproken door je bericht, mede daarom reageerde ik wat agressiefquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef MOD het volgende:
[..]
Die trap na die je me geeft is anders wel wat ik nodig heb. Ik heb geen zin om constant na te denken over hoe het nu nog zou kunnen gaan werken, want ik betrap me er wel op dat ik haar in mijn hoofd blijf aanbidden en hoe leuk ze wel niet is en alles. En dat het zo gruwelijk veel pijn doet dat het nu klaar is.
Dat lijkt me dus ongelofelijk klote. Kan me voorstellen dat je vertrouwen daardoor ook enorm beschadigd raaktquote:
Dat. En serieus what is up met dat vrienden willen blijven? Ik zou dat echt niet kunnen.. Veel gedeeld maar als er nog lefde, wrok of ander gevoel anders dan vriendschap is, gaat dat gewoon niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus ongelofelijk klote. Kan me voorstellen dat je vertrouwen daardoor ook enorm beschadigd raaktGeldt overigens voor zowel mannen als vrouwen hoor.. Kan er niet tegen als er oneerlijke spelletjes gespeeld worden
hey wel goed lezen er staat niet ALLEquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:29 schreef Stefka het volgende:
Overigens leugens dat alle mannen leugenachtige misbaksels zijn. Ik heb 1 ding niet verteld aan mijn ex (en nee, niet dat ik er een ander op nahield ofzo, gewoon iets wat ik voor mezelf wil houden), maar verder was ik altijd goudeerlijk.
Het gaat trouwens goed met mij nog steeds!
soms kan het wel als alles doorlopen is en alle issues uitgesprokenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef Amede het volgende:
[..]
Dat. En serieus what is up met dat vrienden willen blijven? Ik zou dat echt niet kunnen.. Veel gedeeld maar als er nog lefde, wrok of ander gevoel anders dan vriendschap is, gaat dat gewoon niet.
Catkiller, komt wel goedbeter kwijt dan rijk!
Ik ben er nog niet over uit of het iets met mijn vertrouwen heeft gedaan in zijn algemeen, ik denk het eigenlijk niet eens. Gewoon ieder mens apart beoordelen, en zekerheid dat mensen te vertrouwen zijn heb je nagenoeg nooit, dat blijkt maar hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus ongelofelijk klote. Kan me voorstellen dat je vertrouwen daardoor ook enorm beschadigd raaktGeldt overigens voor zowel mannen als vrouwen hoor.. Kan er niet tegen als er oneerlijke spelletjes gespeeld worden
![]()
Ik kan iig eerlijk zijn tegenover mijzelf, en dat is misschien nog wel het belangrijkste. Alles wat ik gedaan heb was oprecht, en naar mijn idee zo goed mogelijk met wat ik op dat moment wist. Hoop dat zij dat ook zo ervaart
Euhm, ik heb geen idee wat dat is. Zo is ze? Moeilijk afscheid kunnen nemen van mensen. Oh nee ik bedoel, ik ben natuurlijk helemaal geweldig als vriend of als een vriendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef Amede het volgende:
[..]
Dat. En serieus what is up met dat vrienden willen blijven? Ik zou dat echt niet kunnen.. Veel gedeeld maar als er nog lefde, wrok of ander gevoel anders dan vriendschap is, gaat dat gewoon niet.
Catkiller, komt wel goedbeter kwijt dan rijk!
Ik heb wel eens wat achter gehouden voor haar, maar ik zag dat meer als een leugentje om eigen bestwil. Ze was heel erg onzeker en daardoor stikjaloers op andere vrouwen in mijn leven. Vrouwen waar ikzelf nooit iets mee zou beginnen, maar toch leuk om mee te babbelen waren, want we hadden ook wel wat raakvlakken. Vrouwen die ik al ruimschoots voor ik haar leerde kennen kende. En het speelde zich allemaal voornamelijk af via MSN, dus what's the deal zou je denken...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:29 schreef Stefka het volgende:
Overigens leugens dat alle mannen leugenachtige misbaksels zijn. Ik heb 1 ding niet verteld aan mijn ex (en nee, niet dat ik er een ander op nahield ofzo, gewoon iets wat ik voor mezelf wil houden), maar verder was ik altijd goudeerlijk.
Hier heb je je antwoord (die je notabene zelf hebt neergepend):quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:50 schreef DerptieDurp het volgende:
Ik heb met haar gezoend en het is dat ze ongesteld was anders hadden we zeker geneukt (zij wilde niet, ik vaar net zo goed over de rode zee).
Vanavond 1,5 uur lang met haar gebeld en gepraat over alle dingen uit het verleden. Elke keer als ik een herinnering ophaalde hoorde ik haar aan de andere kant van de lijn giechelen.
Gisteravond kwam ze ook met een sms nadat we een korte ruzie hadden gehad: "je bent me nu wel gigantisch hete seks schuldig".
Ik weet het allemaal ook niet meer zo. Het is allemaal dubbelzinnig.
En verder vraag ik me af waarom je uberhaupt nog steeds iets wil met iemand die al in de eerste maand van de relatie met iemand anders het bed induikt. Waar is je zelfrespect man. Je bent niets meer dan een speeltje voor haar totdat er een echte vent in the picture komt. Dan ben jij nergens meer. Wen maar vast aan die gedachte. En ik vind het toch wel uitermate grappig dat je tijdens je lijmpoging weer ruzie krijgt. Damn, als dat geen teken is...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef DerptieDurp het volgende:
Nu krijg ik min of meer van haar de schuld dat de relatie niet lekker liep omdat de dingen die zij allemaal heeft gedaan mij dwars zaten. Dat is zo oneerlijk. Plus dat ze me ook nog eens min of meer chanteert met seks om zo mij in haar buurt te houden en ervoor te zorgen dat ik er voor haar ben als ze me nodig heeft..
Nou boos hoef je niet te zijn dan, maar het was toch niet zo tactisch van haar om jou dan nog te blijven voeden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef MOD het volgende:
@ catkiller:
Ik kan niet boos zijn. Ze wist zeker dat ik nog hoop had en zij heeft ook heel vaak geprobeerd om er nog wat van te maken. Alleen elke keer dat het voor mijn gevoel de goede kant op begon te gaan krabbelde ze terug en raakte ze in paniek. Waarom weet ik niet. Wat ik wel weet zijn de redenen waarom ze niet met mij verder wilt, al vind ik die redenen ongegrond. Ik heb zo vaak laten zien dat ik er wel voor wilde gaan en dat ik het echt serieus nam, maar jah, tevergeefs.
En wanneer is het verboden om met iemand te zoenen? Het was al uit en ze wist er geen raad meer mee. Op een gegeven moment houdt het dan ook op en waarom is het dan nog een schande om met iemand te zoenen die je leuk lijkt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 04:18 schreef Friek_ het volgende:
Niet om lullig te doen trouwens, maar als meisjes het plots uitmaken betekent dit meestal dat ze zijn vreemdgegaan. Nadat ze zijn vreemdgegaan biechten ze dit niet op maar maken ze het juist om een te verwaarlozen reden uit. Dit zodat het leek alsof de relatie al op zijn eind zat terwijl zij diegene is die niet langer het schuldgevoel aankan.
Beetje psychologie van de koude grond dit, maar heb datzelfde scenario wel vaker meegemaakt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:08 schreef goofy_goober het volgende:
Als ze nu al aankomt met die 'just friends' praatjes lijkt het erop alsof zij al veel langer bezig is met het afsluiten. Zoals je zelf al zegt zou ik een tijdje helemaal niets afspreken. 'Just friends' gaat gewoon niet werken als de één nog gevoelens heeft voor de ander.
En om maar gelijk die cliché-deur open te trappen: er is geen ander in het spel van haar kant? Het komt regelmatig voor dat wanneer vriend- of vriendinlief met zo'n boodschap komt er een ander in het spel is (ook al hoeft er nog niks concreets aan de hand te zijn op dat moment).
Als je jongen 2 een tweede kans wil geven, moet je hem wel weer je hele vertrouwen willen geven. Anders heeft dat ook geen zin.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Men ex smst me dat hij het jammer vind dat het niet meer goed komt tussen ons. En dat hij alles zo gaat missen.
Jongen 2 heeft me voorgelogen dus en had nooit gedacht dat ik er achter zou komen. Mensen krijgen een 2e kans ofcourse, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen
Ik voelde me eerst super goed, maar nu is het toch wat minder door het smsje, want dat wil ik gewoon niet horen. En door wat jongen 2 heeft gedaan.
Maar wat heeft jongen 2 gedaan dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Men ex smst me dat hij het jammer vind dat het niet meer goed komt tussen ons. En dat hij alles zo gaat missen.
Jongen 2 heeft me voorgelogen dus en had nooit gedacht dat ik er achter zou komen. Mensen krijgen een 2e kans ofcourse, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen
Ik voelde me eerst super goed, maar nu is het toch wat minder door het smsje, want dat wil ik gewoon niet horen. En door wat jongen 2 heeft gedaan.
zelfde hierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:20 schreef Fellows het volgende:
Hier gaat het eindelijk best wel goed denk steeds minder aan haar en ik zit niet eens meer te zoeken naar wat ze doet!
Hoop dat het zo blijft!
Ik zou hier niet al te zwaar over in zitten. Natuurlijk gaat het op het moment zelf wel kut zijn, maar dan is het wel gelijk echt heel definitief. Juist doordat het zo definitief is kan je je er hopelijk ook makkelijker overheen gaan zetten dan nu het geval is. Gaat allemaal goed komen hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef Bartinhoo het volgende:
Ben nog erg vaak gespannen terwijl er eigenlijk niets aan de hand is. Zelf denk ik dat het komt doordat ik weet dat me nog iets kuts te wachten staat, namelijk een nieuwe liefde in het leven van mijn ex. En ik denk dat dit geen kwestie van maanden meer is haar kennende.
Klikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef Stefka het volgende:
@ MOD,
Ik weet niet hoe lang het uit is en dergelijke, maar als het nog maar net uit is zou ik niet een dergelijke activiteit met haar ondernemen. Überhaupt eigenlijk geen activiteit ondernemen met haar, als je er tenminste overheen wil komen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:19 schreef Tegan het volgende:
Hier gaat het goed. Niets meer gehoord van mijn ex sinds dat smsje zaterdag en dat vind ik eigenlijk wel prima zo. Ik ben lekker druk. Komende week niet in Nederland voor zaken en morgen heerlijk vrij, moet alleen nog inpakken en nog even wat dingen inleveren vrijdag. Gaat wel goed dus.
Ik had dat laatste vooral de eerste weken/maanden. Ik was me zo bewust van elke minuut/uur dat ik niet meer bij hem was. Een soort alles verterend verdriet. Echt elke dag dacht ik 'Ik heb hem nu zoveel dagen/weken niet meer gezien.' Heel vermoeiend. De weken kan ik me nu niet meer herinneren, alhoewel het vandaag weer een 'rond' getal moet zijn aangezien het op een donderdag eindigde. Weet natuurlijk nog wel precies de datum, en dat is over 3 dagen alweer 4 maanden. En nu ik het zo typ, denk ik: Wooow, vier maanden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef Bartinhoo het volgende:
Bijna 4 maanden verder lijkt het allemaal wel wat constanter te gaan, maar ik ken nog steeds wel mijn dieptepuntjes allemaal..
Wanneer ik mezelf vertel dat we over twee maanden al een half jaar uit elkaar zijn, doet dat me wel pijn op de een of andere manier. Time goes on maar het lijkt soms net of ik zelf stil ben blijven staan...
Jawel dat wil ik wel, het is niet iets groots ofzo, maar het zat zo. Jongen 2 had ik dus mee gezoend 25 september en daarna had hij ook nog met een ander gezoend. Vind ik niet erg want we hadden niets. Maar toen kreeg ik dus een waarschuwing van een vriend van mij. Die bleek het meisje te kennen waar hij mee gezoend had. Maar goed vond ik niet erg maar ik vroeg dus aan die jongen of hij de waarheid wilde vertellen.. En steeds meer hints geven, maar hij wilde niets zeggenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:53 schreef Amede het volgende:
[..]
Als je jongen 2 een tweede kans wil geven, moet je hem wel weer je hele vertrouwen willen geven. Anders heeft dat ook geen zin.
En je ex.. Ik vind het een beetje een trap na dat hij dat smst. Daar bereikt ie niets mee en heb jij ook niks aan.
Zie hierboven!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:18 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Maar wat heeft jongen 2 gedaan dan?
Antwoord kan via pm als het te privé is
Ah ok, nou het is je goed recht om het te proberen, maar ben je dan niet bang dat als het wél ouderwets leuk/gezellig is dat je dan in de dagen/weken/maanden wel weer pogingen wil ondernemen om haar terug te winnen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef MOD het volgende:
Ja zeker heb ik een plaat voor mijn kop. Maar contact met je ex moet je wel in de juiste context plaatsen. Dus niet afspreken in de hoop dat je weer kan aanpappen. En de break-up is nou om te zeggen niet bepaald vers dus ik weet wat mij te wachten staat. Nou schreeuwde zij dat ze zo bang was om dingen kapot te maken (wat mij betreft valt er nie veel meer kapot te maken.) Dus dan vind ik dat, nu alles uitgesproken is, er gewerkt kan worden aan iets waar je wel wat aan heb.
Het zou ook wel dom zijn om nu na de vijfde keer een néé op mijn bord gehad te hebben het nóg een keer te proberen. Mijn doel op de dierentuin is dan ook geen poging om nieuwe start te maken maar om gewoon een middagje gezellig te zijn, zoals ik al zo vaak geopperd heb tegen over haar, ipv dat eindeloze drama de hele tijd.
Moet kunnen imo. Maar daar moet ik ws nog achter komen volgens sommige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |