abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:26:22 #51
307093 Fellows
Never again.
pi_87126650
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:19 schreef Sok41 het volgende:
Wow, wat één weekend kan doen. Zit je voor het weekend nog met allerlei drama in je hoofd, en nu op de zondag is alles weg. Dit doordat ik vrijdag een date had en die pas de volgende ochtend weg ging. Nu deze nieuwe blik aanhouden! :s)
Nice! Veel succes ^O^
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_87127009
Pff..ik zit er ook wel weer even doorheen zeg.
Ik ben zelf degene die de relatie verbroken heeft maar dat maakt het er toch niet makkelijker op.

Ik probeer er niet aan te denken maar ik denk er de hele dag aan bah. Ik vind het zo verschrikkelijk dat het zo gelopen is. Maar het is toch gebeurd en het is niet meer terug te draaien.

En dan ben je na zoveel jaar weer terug bij af. Ik heb het gevoel niet meer te weten wie ik zelf ben. Ondanks dat we geen contact hebben, voel ik me nog steeds in alles verbonden met haar. Overal waar ik ga en sta word ik aan haar herinnerd.

Op mijn werk waar ze altijd wat lekkers kwam brengen of me een kusje kwam geven. De sportvereniging waar ze me kwam aanmoedigen en toejuichen. Het park waar we altijd de eendjes voerden. Restaurants, winkels, de kerk. Overal zit zij! Overal zijn we geweest en alles hebben we gedeeld.

Ik heb het gevoel iets voor mijzelf nodig te hebben waar zij niet in zit maar wat???
Of slijt dit gevoel? Ik heb al eerder een lange relatie gehad maar toen dat voorbij was, was het gevoel totaal anders. Terwijl ik toen nog wel degene was die gedumpt werd.

Wat kan het toch allemaal kut zijn bah!
pi_87127453
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:39 schreef tropix het volgende:
Pff..ik zit er ook wel weer even doorheen zeg.
Ik ben zelf degene die de relatie verbroken heeft maar dat maakt het er toch niet makkelijker op.

Ik probeer er niet aan te denken maar ik denk er de hele dag aan bah. Ik vind het zo verschrikkelijk dat het zo gelopen is. Maar het is toch gebeurd en het is niet meer terug te draaien.

En dan ben je na zoveel jaar weer terug bij af. Ik heb het gevoel niet meer te weten wie ik zelf ben. Ondanks dat we geen contact hebben, voel ik me nog steeds in alles verbonden met haar. Overal waar ik ga en sta word ik aan haar herinnerd.

Op mijn werk waar ze altijd wat lekkers kwam brengen of me een kusje kwam geven. De sportvereniging waar ze me kwam aanmoedigen en toejuichen. Het park waar we altijd de eendjes voerden. Restaurants, winkels, de kerk. Overal zit zij! Overal zijn we geweest en alles hebben we gedeeld.

Ik heb het gevoel iets voor mijzelf nodig te hebben waar zij niet in zit maar wat???
Of slijt dit gevoel? Ik heb al eerder een lange relatie gehad maar toen dat voorbij was, was het gevoel totaal anders. Terwijl ik toen nog wel degene was die gedumpt werd.

Wat kan het toch allemaal kut zijn bah!
Dat gevoel slijt wel. Nadien kan het altijd weer in een vlaag voorbij komen. Ik heb bewust de plekken waar ik goede herinneringen aan haar had niet gemeden. Hetzelfde geldt voor muziek. Ze vond een bepaalde band altijd erg leuk en luisterden we vaak samen naar in de auto. De eerste 5 maand was het standaard skippen als ze erop waren. Betrapte me er vrijdag op dat ik alweer uitgebreidt zat mee te zingen.

Ik zou lekker veel gaan sporten en leuke dingen doen ook al mocht je daar geen zin in hebben. Je gedachtes dwalen ongemerkt toch af als je ergens mee bezig bent.
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:55:55 #54
318739 Mulberry
Verziekt je taal.
pi_87129061
ach, neem een rebound, tot je een echt leuk iemand vind, en dan vergeet je snel hoor:p
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:57:28 #55
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_87129113
Hoi allemaal,

Hier dan mijn afscheidspost uit dit topic. Het gaat weer goed met me :) Gisteren kwam ik hem tegen bij een vereniging en hebben we heel kort even gekletst en dat ging goed. De hele avond kwam ik hem regelmatig tegen en ik werd er niet emotioneel van o.i.d. Natuurlijk zal het altijd wel iets blijven doen, het blijft iemand waar ik lief en leed mee gedeeld heb maar het is niet meer dat ik er verdrietig van wordt of wat dan ook. Vandaar dat ik uit dit topic ga vertrekken. Ik ben er ook klaar mee, en wil gewoon lekker doorgaan en genieten van t leven.

Succes en sterkte allemaal!
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:18:13 #56
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87129799
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Mulberry het volgende:
ach, neem een rebound, tot je een echt leuk iemand vind, en dan vergeet je snel hoor:p
zo te regelen maar ik heb er dus totaal geen behoefte aan -O-
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:18:46 #57
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87129816
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal,

Hier dan mijn afscheidspost uit dit topic. Het gaat weer goed met me :) Gisteren kwam ik hem tegen bij een vereniging en hebben we heel kort even gekletst en dat ging goed. De hele avond kwam ik hem regelmatig tegen en ik werd er niet emotioneel van o.i.d. Natuurlijk zal het altijd wel iets blijven doen, het blijft iemand waar ik lief en leed mee gedeeld heb maar het is niet meer dat ik er verdrietig van wordt of wat dan ook. Vandaar dat ik uit dit topic ga vertrekken. Ik ben er ook klaar mee, en wil gewoon lekker doorgaan en genieten van t leven.

Succes en sterkte allemaal!
^O^ veel plezier en super om 'suc6'verhalen :+ te lezen dat geeft hoopt :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:52:53 #58
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_87140569
Vet. Ze heeft het uitgemaakt voor een absolute non-reden. Dus ik denk dat ik dit topic wel goed kan gebruiken want ik ben zo erg aan haar gehecht geraakt. Meh. Liefde :r
Feyenoord Rotterdam
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:29:26 #59
307093 Fellows
Never again.
pi_87141730
Hoelang zaten jullie in een relatie?
Beetje uitleg? :P
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_87141783
Nou ik wens je sterkte! Helaas zijn de redenen voor ons altijd non-redenen maarja.. en bah wat haat ik de zondagen! maakt ze er niet makkelijker op... het is nu precies een maand geleden en het gaat wat beter maar het komt nog steeds met die vlagen.. toch is blijft het fijn om dit topic door te lezen!
pi_87146437
Hoi. Hier gaat het wel goed. Heb soms wel momenten dat ik echt iets van hem wil horen, of als ik een smsje krijg dat ik dan vlinders krijg totdat ik het bericht lees en hij niet van hem is. Maar dit zorgt er alleen maar voor dat ik hem meer ga 'haten' omdat hij zo afstandelijk doet. Ik denk niet dat we ooit vrienden kunnen worden. Hij zal wel altijd speciaal blijven voor me. Maar het gaat dus wel goed en steeds beter met het loslaten. Tja, totdat ik iets van of over hem hoor...
pi_87153197
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
Vet. Ze heeft het uitgemaakt voor een absolute non-reden. Dus ik denk dat ik dit topic wel goed kan gebruiken want ik ben zo erg aan haar gehecht geraakt. Meh. Liefde :r
Sterkte man, wat was de reden of wil je dat niet zeggen?
^O^
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:13:03 #63
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87153433
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
Ze zag je meer als haar broer, of ben je soms te lief? :')
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 4 oktober 2010 @ 01:58:29 #64
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_87157487
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef Fellows het volgende:
Hoelang zaten jullie in een relatie?
Beetje uitleg? :P
Lang verhaal.
We hadden de laatste tijd wel vaker ruzies gehad. De ene keer was het mijn schuld, de andere keer de hare. Gisteren was de druppel voor haar en ze maakte het uit. Terwijl het dit keer haar schuld was maar dat was de reden waarom het voor haar de druppel was, ze was het zat. Uit het niets. Ik zag de bui niet eens hangen -O-..
Toen werd ik gek, had ik gezegd in een gestoorde bui dat ze moest opkankeren want ik dacht in de trant van "Jij deed kut tegen mij en jij denkt het recht om het uit te maken :')?" En het is een hele hoop op een stapel dat uiteindelijk uit elkaar viel.
Ik met mijn stomme kop haar eens gebeld en duidelijk gemaakt (lees: smeken) dat we te veel hebben meegemaakt om het op stop te zetten. Ik was zelfs op het treinstation om richting haar toe te gaan met al dan niet tranen in mijn ogen.
Na veel wikken en wegen zou ze er over na gaan denken als ik naar huis ging. Dat deed ik dan ook heel braaf :'). Heb er nu spijt van.
Ik verwacht er iig niets van, ze zal waarschijnlijk toch niet meer verder willen. Zo ja, dan zou dat een verrassing zijn.
Nu zit ik met haar in mijn hoofd met het feit dat ze bij een andere jongen zal gaan zijn en vooral omdat we een jaar met elkaar zouden hebben aanstaande zaterdag. Dat maakt het gevoel nog kutter.

[ Bericht 5% gewijzigd door o.us op 04-10-2010 01:59:25 ]
Feyenoord Rotterdam
  maandag 4 oktober 2010 @ 02:02:28 #65
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87157519
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
  maandag 4 oktober 2010 @ 02:03:28 #66
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_87157526
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 02:02 schreef goofy_goober het volgende:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Klopt eigenlijk wel. Maar dat is geen reden om het hef in eigen handen te gaan nemen en doen alsof je Zeus bent.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 4 oktober 2010 @ 02:21:20 #67
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87157650
Ik zou eerst maar eens afwachten wat ze nog te zeggen heeft en vooral niet meer zo uit je slof schieten. En misschien is het wel beter zo. Veel ruzie in een relatie is nooit goed. Dan kun je samen nog zoveel meegemaakt hebben; als het niet werkt dan werkt het niet. Dan is bij elkaar blijven omdat je 'zoveel hebt meegemaakt' een drogreden en slechts uitstel van executie.
  maandag 4 oktober 2010 @ 02:27:23 #68
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_87157688
Zit wel wat in. Maar ik heb doch zeer mooie herrineringen en ervaringen er aan overgehouden. En ze blijft in mijn hoofd zitten. Dat is het moeilijkste.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 4 oktober 2010 @ 02:44:23 #69
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87157790
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 02:27 schreef o.us het volgende:
Zit wel wat in. Maar ik heb doch zeer mooie herrineringen en ervaringen er aan overgehouden. En ze blijft in mijn hoofd zitten. Dat is het moeilijkste.
Lees het topic eens door: je bent echt niet de enige daarin. ;)

En zoals ik al zei is bij elkaar blijven omdat je zoveel mooie herinneringen hebt samen geen goeie reden. Mooie herinneringen kun je ook met iemand anders maken, ook al zal dat nu nog niet echt doordringen bij je. In elke relatie is er wel eens ruzie, dat hoort erbij, maar zodra het er steeds meer worden moet je je toch eens achter de oren gaan krabben of dat nu wel iets is wat je wil en waar je nog wel energie in wil steken. Iets wat je (ex-?) vriendin kennelijk al heeft gedaan.
pi_87158198
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:58 schreef o.us het volgende:

[..]

Na veel wikken en wegen zou ze er over na gaan denken als ik naar huis ging.
Die meid is al veel langer klaar met je.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2010 04:17:53 ]
pi_87158215
Niet om lullig te doen trouwens, maar als meisjes het plots uitmaken betekent dit meestal dat ze zijn vreemdgegaan. Nadat ze zijn vreemdgegaan biechten ze dit niet op maar maken ze het juist om een te verwaarlozen reden uit. Dit zodat het leek alsof de relatie al op zijn eind zat terwijl zij diegene is die niet langer het schuldgevoel aankan.

Beetje psychologie van de koude grond dit, maar heb datzelfde scenario wel vaker meegemaakt.
  maandag 4 oktober 2010 @ 07:38:10 #72
307093 Fellows
Never again.
pi_87158577
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 04:18 schreef Friek_ het volgende:
Niet om lullig te doen trouwens, maar als meisjes het plots uitmaken betekent dit meestal dat ze zijn vreemdgegaan. Nadat ze zijn vreemdgegaan biechten ze dit niet op maar maken ze het juist om een te verwaarlozen reden uit. Dit zodat het leek alsof de relatie al op zijn eind zat terwijl zij diegene is die niet langer het schuldgevoel aankan.

Beetje psychologie van de koude grond dit, maar heb datzelfde scenario wel vaker meegemaakt.
Inderdaad. :r
  maandag 4 oktober 2010 @ 07:44:07 #73
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_87158612
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 04:18 schreef Friek_ het volgende:

Dit klinkt vreemd maar zo is ze totaal niet. Had er ook over nagedacht en het verteld maar toen werd ze nog pisnijdiger dan dat ze al was..
Feyenoord Rotterdam
pi_87158649
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 07:44 schreef o.us het volgende:

[..]

Dit klinkt vreemd maar zo is ze totaal niet. Had er ook over nagedacht en het verteld maar toen werd ze nog pisnijdiger dan dat ze al was..
Dat ze zo totaal niet is zeg je van iedereen die je vertrouwd, wat ook eigenlijk goed is. Maar afijn, bittere realiteit is het soms wel. :{ Laat het beeld maar even goed op je inwerken dat je (inmiddels ex-)vriendin deze week nog met een ander loopt te neuken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2010 15:11:49 ]
pi_87160241
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 07:49 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat ze totaal niet is zeg je van iedereen die je vertrouwd, wat ook eigenlijk goed is. Maar afijn, bittere realiteit is het soms wel. :{ Laat het beeld maar even goed op je inwerken dat je (inmiddels ex-)vriendin deze week nog met een ander loopt te neuken.
Nou dat is altijd leuk om te horen :P
Hoe dan ook, daarvanuit gaande heb je het iig wel het snelste verwerkt...

Hier heb ik (wederom) weer eens een klein terugvalletje denk ik. Zondag as. is ze jarig, zaterdag as. ging het aan vorig jaar. Heb nu al een maand niets van haar gehoord nadat ik het laatste sms' je heb gestuurd, terwijl we als vrienden uit elkaar zijn gegaan....

Ben ook niet uitgenodigd voor haar verjaardag, en aangezien ze in het weekend jarig is neem ik toch wel aan dat ze het ook voor vrienden viert. Niet dat ik er echt behoefte aan heb om op die verjaardag te gaan zitten, liever niet zelfs maar het gaat om het idee :+
Best logisch eigenlijk, en ik zou haar liever ook niet op mijn verjaaadag uitnodigen, maar blijft toch raar dat ik daar vorig jaar als een prins werd onthaald, en de verjaardag erop niets meer hoor.

Zo fragiel is een relatie dus eigenlijk, soms denk ik wat stelt het eigenlijk allemaal voor het is all or nothing. Had verwacht dat het bij ons wel anders zou zijn maar helaas niet dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')