Nice! Veel succesquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:19 schreef Sok41 het volgende:
Wow, wat één weekend kan doen. Zit je voor het weekend nog met allerlei drama in je hoofd, en nu op de zondag is alles weg. Dit doordat ik vrijdag een date had en die pas de volgende ochtend weg ging. Nu deze nieuwe blik aanhouden!
Dat gevoel slijt wel. Nadien kan het altijd weer in een vlaag voorbij komen. Ik heb bewust de plekken waar ik goede herinneringen aan haar had niet gemeden. Hetzelfde geldt voor muziek. Ze vond een bepaalde band altijd erg leuk en luisterden we vaak samen naar in de auto. De eerste 5 maand was het standaard skippen als ze erop waren. Betrapte me er vrijdag op dat ik alweer uitgebreidt zat mee te zingen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:39 schreef tropix het volgende:
Pff..ik zit er ook wel weer even doorheen zeg.
Ik ben zelf degene die de relatie verbroken heeft maar dat maakt het er toch niet makkelijker op.
Ik probeer er niet aan te denken maar ik denk er de hele dag aan bah. Ik vind het zo verschrikkelijk dat het zo gelopen is. Maar het is toch gebeurd en het is niet meer terug te draaien.
En dan ben je na zoveel jaar weer terug bij af. Ik heb het gevoel niet meer te weten wie ik zelf ben. Ondanks dat we geen contact hebben, voel ik me nog steeds in alles verbonden met haar. Overal waar ik ga en sta word ik aan haar herinnerd.
Op mijn werk waar ze altijd wat lekkers kwam brengen of me een kusje kwam geven. De sportvereniging waar ze me kwam aanmoedigen en toejuichen. Het park waar we altijd de eendjes voerden. Restaurants, winkels, de kerk. Overal zit zij! Overal zijn we geweest en alles hebben we gedeeld.
Ik heb het gevoel iets voor mijzelf nodig te hebben waar zij niet in zit maar wat???
Of slijt dit gevoel? Ik heb al eerder een lange relatie gehad maar toen dat voorbij was, was het gevoel totaal anders. Terwijl ik toen nog wel degene was die gedumpt werd.
Wat kan het toch allemaal kut zijn bah!
zo te regelen maar ik heb er dus totaal geen behoefte aanquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Mulberry het volgende:
ach, neem een rebound, tot je een echt leuk iemand vind, en dan vergeet je snel hoor:p
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal,
Hier dan mijn afscheidspost uit dit topic. Het gaat weer goed met meGisteren kwam ik hem tegen bij een vereniging en hebben we heel kort even gekletst en dat ging goed. De hele avond kwam ik hem regelmatig tegen en ik werd er niet emotioneel van o.i.d. Natuurlijk zal het altijd wel iets blijven doen, het blijft iemand waar ik lief en leed mee gedeeld heb maar het is niet meer dat ik er verdrietig van wordt of wat dan ook. Vandaar dat ik uit dit topic ga vertrekken. Ik ben er ook klaar mee, en wil gewoon lekker doorgaan en genieten van t leven.
Succes en sterkte allemaal!
Sterkte man, wat was de reden of wil je dat niet zeggen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
Vet. Ze heeft het uitgemaakt voor een absolute non-reden. Dus ik denk dat ik dit topic wel goed kan gebruiken want ik ben zo erg aan haar gehecht geraakt. Meh. Liefde
Ze zag je meer als haar broer, of ben je soms te lief?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
Vet. Ze heeft het uitgemaakt voor een absolute non-reden. Dus ik denk dat ik dit topic wel goed kan gebruiken want ik ben zo erg aan haar gehecht geraakt. Meh. Liefde
Lang verhaal.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef Fellows het volgende:
Hoelang zaten jullie in een relatie?
Beetje uitleg?
Klopt eigenlijk wel. Maar dat is geen reden om het hef in eigen handen te gaan nemen en doen alsof je Zeus bent.quote:Op maandag 4 oktober 2010 02:02 schreef goofy_goober het volgende:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Lees het topic eens door: je bent echt niet de enige daarin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 02:27 schreef o.us het volgende:
Zit wel wat in. Maar ik heb doch zeer mooie herrineringen en ervaringen er aan overgehouden. En ze blijft in mijn hoofd zitten. Dat is het moeilijkste.
Die meid is al veel langer klaar met je.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Na veel wikken en wegen zou ze er over na gaan denken als ik naar huis ging.
Inderdaad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 04:18 schreef Friek_ het volgende:
Niet om lullig te doen trouwens, maar als meisjes het plots uitmaken betekent dit meestal dat ze zijn vreemdgegaan. Nadat ze zijn vreemdgegaan biechten ze dit niet op maar maken ze het juist om een te verwaarlozen reden uit. Dit zodat het leek alsof de relatie al op zijn eind zat terwijl zij diegene is die niet langer het schuldgevoel aankan.
Beetje psychologie van de koude grond dit, maar heb datzelfde scenario wel vaker meegemaakt.
Dit klinkt vreemd maar zo is ze totaal niet. Had er ook over nagedacht en het verteld maar toen werd ze nog pisnijdiger dan dat ze al was..quote:Op maandag 4 oktober 2010 04:18 schreef Friek_ het volgende:
Niet om lullig te doen trouwens, maar als meisjes het plots uitmaken betekent dit meestal dat ze zijn vreemdgegaan. Nadat ze zijn vreemdgegaan biechten ze dit niet op maar maken ze het juist om een te verwaarlozen reden uit. Dit zodat het leek alsof de relatie al op zijn eind zat terwijl zij diegene is die niet langer het schuldgevoel aankan.
Beetje psychologie van de koude grond dit, maar heb datzelfde scenario wel vaker meegemaakt.
Dat ze zo totaal niet is zeg je van iedereen die je vertrouwd, wat ook eigenlijk goed is. Maar afijn, bittere realiteit is het soms wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit klinkt vreemd maar zo is ze totaal niet. Had er ook over nagedacht en het verteld maar toen werd ze nog pisnijdiger dan dat ze al was..
Nou dat is altijd leuk om te horenquote:Op maandag 4 oktober 2010 07:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ze totaal niet is zeg je van iedereen die je vertrouwd, wat ook eigenlijk goed is. Maar afijn, bittere realiteit is het soms wel.Laat het beeld maar even goed op je inwerken dat je (inmiddels ex-)vriendin deze week nog met een ander loopt te neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |