dankje!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Mijn ex was ook heel lief voor me, de eerste weken. Ze zei dat ze nog veel om me gaf, als vriend, dat ze echt een leuke tijd met me heeft gehad etc etc...
Maar omdat ik telkens maar contact met haar bleef zoeken, bleef '''smeken'' of het weer goed kon komen etc, had zij natuurlijk na een tijdje behoefte om afstand te nemen. Dat eeuwige gezanik wil je natuurlijk niet weken lang aan je hoofd hebben, vooral als je er zelf wel klaar mee bent..
Daarom ging ze na een tijdje wel afstandelijk en iets norser doen. Dat vond ik vervelend, maar aan de andere kant is dat wel de reden dat ik er NU overheen ben. Wat mij betreft kunnen we nu op een normale manier met elkaar omgaan.... Zorg dat jou niet hetzelfde overkomt, en blijf niet uit jouw initiatief contact zoeken etc...
Natuurlijk is elke situatie anders, maar geef je alleen een tip vanuit mijn eigen ervaring
Kan allebei zijn toch? Van drank wordt je sowieso emotioneler.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:32 schreef Male23 het volgende:
aii vannacht op de fiets toch weer een tegenslag. Altijd als ik gedronken heb en het laatste stuk in m'n uppie naar huis fiets dan voel ik me echt mega klote. Vraag me af of dit is omdat we normaal vaak lekker samen naar huis gingen (maar dat moet na ruim een half jaar toch wel gewend zijn) of dat ik het misschien overdag gewoon zit weg te stoppen en dit naar buiten komt op het moment dat er drank in de man is.
Okee ja dat is wel fijn... stom dat ik het gewoon door heb dat ik zo enorm fout denk en doe en what ever.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:55 schreef melanie_x het volgende:
Nee het is ook niet zo dat ik me totaal anders voel haha. Niet dat ik nu in een keer los ga ofzo. Die fout heb ik eerder gemaakt. Maar het is wel heerlijk om geen verplichtingen te hebben
Ja precies. Maargoed, dat komt wel weer, alleen dan met een anderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja dan zit je daar zielig thuis op zaterdagavondOp dit soort momenten wou ik nog wel eens dat ik een vriendinnetje had, waarmee het vanzelfsprekend is dat je sowiezo op dit soort avonden bij elkaar bent
Daar kan ik me nog helemaal niks bij voorstellen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:26 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ja precies. Maargoed, dat komt wel weer, alleen dan met een ander
Geloof me maar, dat had ik eerst ook. Ik zag mijn toekomst echt alleen met mijn ex! Ook nog een hele tijd nadat het uit was. Dat heeft maanden geduurd omdat ik het gewoon niet kon/wilde afsluiten. Ik had ergens gewoon nog hoop dat het goed zou komen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:33 schreef Fellows het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog helemaal niks bij voorstellen.
Dat heb ik ook echt nog heel lang gehad, maar geloof mij ook daar kom je overheen. Vooral in jouw geval lijkt me dat dit snel zal komen, gezien wat je ex allemaal geflikt heeftquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:33 schreef Fellows het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog helemaal niks bij voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |