Ja het schiet ook gewoon echt niet op... ik ben al gestopt met contact zoeken maar als ik me down voel dan laat ik me daar zo in mee slepen dat ik dat ga doen maar het komt gelukkig al steeds minder voor.. smsjes heb ik gelijk allemaal verwijderd/hyves heeft ze niet/ heb der sinds de break up niet meer gesproken alleen via sms en msn..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Fellows, in jouw posts herken ik mezelf een beetje van 2/3 maanden terug, toen het net uit was. Heb alleen het idee dat het bij jou echt voor geen meter opschiet nog met alles, of zit ik ernaast?
Ben je al gestopt met contact zoeken of uberhaupt op haar te reageren? Sms' jes teruglezen / hyves checken / bellen / pingen etc etc kun je allemaal over een paar maanden nog steeds doen. Als ik je mag adviseren: Doe het de komende 2/3/4 maanden gewoon even niet. Je zult zien dat het helpt
ja maar dat eerste wilde ik dus niet horenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef Tegan het volgende:
Contact totaal verbreken. En nieuwe mensen leren kennen. Niet dat je meteen een relatie moet aangaan, maar het is goed voor je ego om te horen hoe leuk je wel niet bent.
is het dan echt zo dom om te denken dat alles gewoon nog op zn pootjes terecht kan komen!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef Tegan het volgende:
Dat vervaagt wel met tijd. En dat eerste heeft iedereeen. Maar het is verspilde energie, want het wordt nooit meer hetzelfde, en na een tijdje ga je dat inzien. Met steeds contact maak je jezelf steeds een beetje blij en dan weer heel down, en dat constant.
Ja en ik streel haar ego ook enorm en op het moment dat ik dat doe denk ik bij mezelf dude waar ben je mee bezig? Maar toch blijf ik het doen het is gewoon raar dat het opeens in een klap over is voor mij want ik zag dit totaal niet aan komen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef Bartinhoo het volgende:
@ Fellows
Uit je vorige posts kon ik denk ik wel opmaken dat je ex voordat je haar ontmoette een heel rustig en onzeker meisje was...
Door jou ( en misschien ook wel door jouw gedrag ) heeft ze haar zelfvertrouwen voor een heel klein deel terug gekregen, en door nu dat soort camsex dingen te gaan doen hoopt ze denk ik een bepaalde bevestiging te zoeken voor zichzelf, hetgeen allemaal voort komt uit haar eigen onzekerheid...
Hoe meer jij het contact blijft zoeken met haar, hoe meer haar ego' tje gestreeld wordt, hoe rotter/arroganter zij zich naar jou gaat gedragen waarschijnlijk..
Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn ex, die in een tijd van 2.5 maanden en door een enorm ongezond dieet 20 kilo is kwijtgeraakt. Sindsdien heeft ze een navelpiercing laten zetten, gaat ze om de 3 weken voor 150 euro naar de kapper, pikante korte rokjes, dure armbanden en ga zo maar door...
Ik weet dat dit gewoon voortkomt uit haar eigen onzekerheid dat ze zich nu op zo' n opzichtige manier profileert. Daar moet je gewoon doorheen kijken, jij ook
Ik denk het soms ook nog wel. Maar ik zie nu in dat als er iemand is die me zoveel pijn heeft gemaakt dat als het dan goed komt het toch anders is dan eerder, en dat is niet wat ik wil. Ik wil terug in de tijd, en dat kan niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is het dan echt zo dom om te denken dat alles gewoon nog op zn pootjes terecht kan komen!?
omg wat is er met me gebeurd![]()
waar haal je die kracht vandaan dan om echt alle contact te verbreken?
ik mis m zo ontzettend ga er gewoon kapot aan
ja maar we hadden het wel heel fijn samenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk het soms ook nog wel. Maar ik zie nu in dat als er iemand is die me zoveel pijn heeft gemaakt dat als het dan goed komt het toch anders is dan eerder, en dat is niet wat ik wil. Ik wil terug in de tijd, en dat kan niet.
Die kracht is gewoon proberen en proberen, en heel vaak falen.
Ik snap je echt helemaal. Dat kleine beetje contact kan je al vlinders terug brengen in je buik.. maar hou je zelf niet voor de gek en ik hou mezelf ook nog regelmatig voor de gek en daar doe ik mezelf alleen maar enorm pijn mee en duurt het alleen nog maar langer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is het dan echt zo dom om te denken dat alles gewoon nog op zn pootjes terecht kan komen!?
Bedenk jezelf dat je maar 1 garantie hebt in dit hele verhaal op het moment, en dat is dat je verdriet hoe dan ook vroeg of laat zal verdwijnen, hoe raar dat nu ook klinktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf helemaal niet meent wat je hier neerzet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ja en ik streel haar ego ook enorm en op het moment dat ik dat doe denk ik bij mezelf dude waar ben je mee bezig? Maar toch blijf ik het doen het is gewoon raar dat het opeens in een klap over is voor mij want ik zag dit totaal niet aan komen!
Ik vreet mezelf zo op.. door te denken van wat zou ze aan doen zijn ze is zeker met al die gasten aan het flirten terwijl dat echt nergens op slaat en iets wat ze zelf moet weten. Maar door dat ik zo doe contact opnemen geef ik haar wel t gevoel dat ze iedereen kan krijgen en dat ze op me terug kan vallen maar ik wil haar niet terug en ze kan niet meer op mij terug vallen.. maar iets houd me tegen en ik heb gewoon geen idee wat.. zoals je de term al vaker heb gebruikt ik gooi zout in me eigen wonden en dat doe ik echt heel erg.
Volgens mij zal ik deze nooit loslaten. Maar op gegeven moment moet je wel verder.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar we hadden het wel heel fijn samen
reden dat t even niet lekker ging is geheel van de baan (lichamelijke problemen bij mij die zich geestelijk uiten, ben een enorme bitch geweest)
maar nu is er voor ons geen kans om terug te gaan naar hoe het was
ergens onderweg ging het mis
en ik weet niet precies waar![]()
pffffffffffffff ik weet t wel wat het beste is, maar ik kan me er zo niet toe zetten he
kan alleen janken en me voor de buiten wereld groot houden en dat ben ik inmiddels zo zat.
maar ok is gewoon nog vers, ik moet doorbijten zal vast slijten![]()
hoever ben jij?
ik weet het en toch doe ik hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ik snap je echt helemaal. Dat kleine beetje contact kan je al vlinders terug brengen in je buik.. maar hou je zelf niet voor de gek en ik hou mezelf ook nog regelmatig voor de gek en daar doe ik mezelf alleen maar enorm pijn mee en duurt het alleen nog maar langer.
Ja mezelf voor de gek houden en er dan ook nog in geloven ben ik erg goed in... ik ga pitten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik denk dat je zelf helemaal niet meent wat je hier neerzet eerlijk gezegd![]()
Als ik jouw verhalen zo lees, dan neem je haar, ondanks wat ze allemaal heeft geflikt, zo terug mocht de kans zich voordoen.
Ik heb ook nog een hele tijd hier neergezet dat ik haar niet terug wou, maar ondertussen wist ik donders goed dat ik haar met beide handen zou terugnemen mocht ze hier voor mn deur staan..
Daarnaast kun jij gewoon de volledige verantwoordelijkheid nemen voor je eigen handelen. Je wilt het allemaal niet doen, maar je doet het toch. Je gooit je eigen glazen in, stop ermee
ik zoek zo min mogelijk echt contactquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Bedenk jezelf dat je maar 1 garantie hebt in dit hele verhaal op het moment, en dat is dat je verdriet hoe dan ook vroeg of laat zal verdwijnen, hoe raar dat nu ook klinkt
Daarnaast blijft, mocht je die kans nog willen hebben, de kans dat alles weer goed komt het grootste als je niet constant contact blijft zoeken.
Ik stelde mezelf ook heel kwetsbaar op naar mijn ex, omdat je vlak na het breken vaak toch nog de ''band'' voelt die je tijdens de relatie hebt gehad. Ik heb nu van ALLES wat ik in die eerste weken nog tegen haar heb gezegd spijt. Ik heb mezelf daardoor heel minderwaardig aan haar gemaakt in haar ogen. Dus maak die fout niet, want daar krijg je vroeg of laat spijt van
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij zal ik deze nooit loslaten. Maar op gegeven moment moet je wel verder.
ja zo herkenbaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook wel echt over die kortere betekenisloze relaties. Maar deze was zo goed en is gestopt voor het hoogste punt was behaald. Er zat gewoon nog zoveel in denk ik, en dat zal ik niet meer weten. Dat vind ik echt jammer.
mwah ik denk niet dat hij daar enorm mee bezig is dat t zn ego streeld ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Bartinhoo het volgende:
Ach tja ik zet hier nu heel stoer neer dat je het allemaal niet moet doen, maar ik weet ook wel hoe moeilijk ik het 3 maanden geleden vond om haar helemaal niet te spreken...
Toch heb ik door mijn gedrag in die eerste weken nadat het uit ging wel permanente schade in de ''relatie'' tussen mij en mijn ex gebracht. Het zal door die uitspraken van toen ( die ik vaak niet eens meende, of zei in een opwelling ) alstijd zo blijven dat mijn ex mij blijft zien als de zielige die haar zo enorm graag terug wou... Het is dan ook wel iemand die het stoer vindt om te zeggen dat ze iemand gedumpt heeft, dus het zal haar ego aardig gestreeld hebben...
Mijn ex was ook heel lief voor me, de eerste weken. Ze zei dat ze nog veel om me gaf, als vriend, dat ze echt een leuke tijd met me heeft gehad etc etc...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah ik denk niet dat hij daar enorm mee bezig is dat t zn ego streeld ofzo
en de contacten die er zijn openbaar doet hij wel lief enzo
hij is ook gewoon heel lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |