Dankje, ben er zeker blij mee inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:20 schreef Stefka het volgende:
[..]
He he, iemand heeft het licht gezien...
En dan woont mijn ex bijna naast mequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef GSbrder het volgende:
Mijn ex komt naar Nederland.
Hoef ik er echt niet bij te hebben.
Mijn ex loopt een halfjaar stage in het buitenland, het was min of meer de dealbreaker dat ze niet naar Nederland zou komen. Maar verder snap ik het wel, vond het fijn dat ik haar juist niet in mijn dagelijks leven meer zag, dat is bij jou een stuk moeilijker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
En dan woont mijn ex bijna naast me
(enkele straten verder op) en dan komt jou ex alleen maar naar nederland
is apart
Dat heb ik er dus aan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:32 schreef Tegan het volgende:
Ik doe het ook nooit omdat ik weet dat ik me daar kut over voel. Maar ik was zo teleurgesteld door al die kerels die het net niet waren, dat ik echt even behoefte had aan te lezen hoe het wel leuk is met iemand ofzo. Ik wil dat gevoel gewoon terug, maar niet perse met mijn ex ofzo.
Ik maak dan liever nieuwe onzinnige sms'jes met iemand anders. Oude rommel weg en met een schone lei (en telefoon) beginnen. Anders lijkt het ook maar alsof je je nog vastklampt aan het verleden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef Catkiller het volgende:
Is leuk toch om terug te lezen en te lachen om hoe onzinnig ze eigenlijk zijn met de kennis die je nu bezit
Iets wat ik nog niet helemaal kan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef goofy_goober het volgende:
Ach ja, als je er nu neutraal naar kunt kijken kan het geen kwaad. Maar als je nog gevoelens hebt voor je ex kun je ze beter verwijderen of op je pc zetten in een mapje.
Fellows, in jouw posts herken ik mezelf een beetje van 2/3 maanden terug, toen het net uit was. Heb alleen het idee dat het bij jou echt voor geen meter opschiet nog met alles, of zit ik ernaast?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Fellows het volgende:
[..]
Iets wat ik nog niet helemaal kan.Ze zit zo vreselijk diep bij mij dat ik me er nog kut om voel en kijk echt zo erg tegen dit weekend aan. Ik irriteer me aan mezelf dat ik nog aan haar denk en dat ik me nog kut om haar voel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |