abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 05:17:32 #276
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_87049400
bah, laatst gedroomd over m'n ex. maar ik ben er al een tijdje helemaal klaar mee. tis een schat van een vrouw, maar niet de mijne.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 07:28:24 #277
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87049617
Ook hier niet zon lekker begin van de dag :{
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:35:06 #278
307093 Fellows
Never again.
pi_87050195
Nu gaat het wel weer redelijk heb mezelf echt compleet ingeplant 10 uur naar de stad met een paar buddys en dan gaan we nog even door naar een andere mate. Daarna door naar school om 5 uur op station wachten op een andere buddy en dan gaan we even vanavond wat leuks doen. :D
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_87050710
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:20 schreef Stefka het volgende:

[..]

He he, iemand heeft het licht gezien...
Dankje, ben er zeker blij mee inderdaad ;)
Pas toen mijn relatie uitging, kwam ik er eigenlijk achter in wat voor een ''saaie'' situatie ik het afgelopen jaar(en) terecht ben gekomen...
Woon in een dorp met maar 1500 inwoners, zonder supermarkt etc :{
Maar buiten uni, dorpskroeg van dorp hiernaast, c1000, en zo af en toe eens een keer goed uitgaan zag ik eigenlijk weinig mogelijkheden om uberhaupt nog eens een leuke nieuwe meid tegen het lijf te lopen, aangezien ik 80% van de meiden die ik elke dag tegen kwam al zo ' n 20 jaar ken ;(

Wat je trouwens zegt over die mogeliikheid om weer samen te komen, terwijl je weet dat dit niet het beste is, dat kan ik me goed voorstellen. Als mijn ex morgen voor de deur staat met de boodschap dat ze me terug wil, dan ben ik weer helemaal van slag dat weet ik gewoon ;) Of ik het echt doe, dat weet ik voor het eerst sinds die 3 maanden niet, het beste is natuurlijk van niet maar die weemoedige gevoelens aan afgelopen jaartje :*
Soms (zoals nu) dan heb ik nog wel een zwak momentje hoor, dat ik terugdenk aan van die stomme dingetjes zoals naar de dierentuin gaan oid :') Dat we wel enorm close waren enzo, IK WIL GEWOON WETEN of zij er nog wel eens aan denkt :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:41:59 #280
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_87061784
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Tegan het volgende:

[..]

Waarop was dit een reactie?
Jouw vooruitgang en dat je daar meer tijd voor neemt, of nodig hebt, dan anderen. :Y
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:57:59 #281
307093 Fellows
Never again.
pi_87062401
Wow! Vandaag was het zo ontzettend gezellig in de stad dat ik niet eens naar school ben geweest en pas toen ik thuis was en iemand over haar begon dacht ik bij mezelf ik heb echt niet aan haar gedacht! Ben nog best wel verbaasd dat ik echt gewoon echt geen seconde aan haar heb gedacht. :D
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:52:31 #282
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87068980
Mijn ex komt naar Nederland.
Hoef ik er echt niet bij te hebben :').
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:58:20 #283
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87071041
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef GSbrder het volgende:
Mijn ex komt naar Nederland.
Hoef ik er echt niet bij te hebben :').
En dan woont mijn ex bijna naast me :')
(enkele straten verder op :') ) en dan komt jou ex alleen maar naar nederland :+

is apart :P
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_87073467
Aaaaaaaaaaaah ik word een beetje gek van mezelf.

Ik ben zo goed bezig met mijn ex vergeten enzo, en hoe ze dat noemen, nieuwe mannen leren kennen en genieten van positieve aandacht, terwijl ik niet echt nog klaar ben voor een relatie.

Toen een ontzettend leuke kerel ontmoet, maar had hij een vriendin dus daar ga ik niet aan beginnen, maar hij zei tegen me dat hij wel een 'momentje' voelde tussen ons toen we afscheid namen, zo vaag. Ontmoet ik een andere leuke jongen, is hij echt stukken jonger, en dat kan echt niet imo.

En ik kwam via het werk ineens weer in contact met een oud collega die nu op een andere afdeling werkt. En nu heb ik ineens een heel lief berichtje op msn van hem dat hij zag dat ik veel moest werken. Dus hij checkt mijn rooster gewoon :o terwijl dat niet echt de bedoeling is, beetje misbruik van zijn persoonlijke rechten in het systeem. En dat hij hoopt op een berichtje terug. Vaag gedoe allemaal.

Gelukkig doe ik echt niet aan daten op het werk.

Maar toen net maar uit frustratie een hele hoop oude smsjes zitten lezen van mijn ex. En nu mis ik hem wel een beetje ;(.

Nu lijkt het net alsover er honderden kerels geinteresseerd zijn in mij maar dat valt echt wel mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 01-10-2010 20:04:07 ]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:12:11 #285
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87073991
Maar het is wel een stap op de goede weg :Y :9

Ik moet de lieve smsjes ook nog verwijderen, krijg me er nog niet echt toe gezet :{ Wil ze eigenlijk nalezen en op men pc zetten, ofja de liefste leukste :? Mijn hoofd zegt dat het niet verstandig is maar ik doe er nog niks mee.. Dus kom ze af en toe tegen :(

Ben intussen ook langzaam aan het rondkijken om me heen maar zie nog niet veel bijzonders. Heb eigenlijk ook totaal geen tijd voor nu, school kost me al zon beetje de hele week + weekend. Vraag me veel af hoe het met haar gaat, hoorde voor het eerst sinds tijden dat een goede vriend van me haar nog regelmatig op msn spreekt.

voelde mezelf net zo goed op weg, toen hij het ter sprake bracht goed over kunnen praten maar men lichaam reageerde er wel meteen weer op :X
pi_87074594
Oude sms' jes teruglezen is echt jezelf zout in de wonden strooien...

Moet eerlijk zeggen dat ik ze ook nog allemaal van het begin tot einde in mn telefoon heb staan, en dat ik ze een paar weken geleden ook nog allemaal heb doorgelezen :+

Nu doet het me niet zo veel meer, vind het wel leuk om te zien waar ik het vorig jaar rond deze tijd met haar over had, maar ik kijk ze bijna nooit meer terug...

Op een avond als dit mis ik toch wel een lief vriendinnetje O+
Morgen vroeg werken, ook ff geen zin in vrienden, maar ook liever niet alleen 8)7

Maar heb gelukkig niet meer het gevoel dat ik alleen maar met mijn ex zou willen zijn...
Eerder dat ik juist graag met andere meisjes zoiets zou willen beleven. Hele rare gedachte, maar het lijkt net alsof ik de periode met haar een ander persoon ben geweest en een ander leven heb geleid oid...

Ergens zit er wel een kern van waarheid in, aangezien ik telkens mijn eigen grenzen heb verlegd, en in feite met een meisje om ben gegaan dat niet bij mij paste. Maar wel vreemd om zo te denken...
pi_87074766
Ik doe het ook nooit omdat ik weet dat ik me daar kut over voel. Maar ik was zo teleurgesteld door al die kerels die het net niet waren, dat ik echt even behoefte had aan te lezen hoe het wel leuk is met iemand ofzo. Ik wil dat gevoel gewoon terug, maar niet perse met mijn ex ofzo.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:32:32 #288
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87074769
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

En dan woont mijn ex bijna naast me :')
(enkele straten verder op :') ) en dan komt jou ex alleen maar naar nederland :+

is apart :P
Mijn ex loopt een halfjaar stage in het buitenland, het was min of meer de dealbreaker dat ze niet naar Nederland zou komen. Maar verder snap ik het wel, vond het fijn dat ik haar juist niet in mijn dagelijks leven meer zag, dat is bij jou een stuk moeilijker.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:10:49 #289
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87076525
Sms'jes heb ik toen als eerste verwijderd. Scheelt weer als je de neiging hebt wanneer je jezelf zielig vindt om ze te gaan lezen. En tja, bedenk je eens: wat heb je er nog aan?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:22:39 #290
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87077182
Is leuk toch om terug te lezen en te lachen om hoe onzinnig ze eigenlijk zijn met de kennis die je nu bezit :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_87077186
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:32 schreef Tegan het volgende:
Ik doe het ook nooit omdat ik weet dat ik me daar kut over voel. Maar ik was zo teleurgesteld door al die kerels die het net niet waren, dat ik echt even behoefte had aan te lezen hoe het wel leuk is met iemand ofzo. Ik wil dat gevoel gewoon terug, maar niet perse met mijn ex ofzo.
Dat heb ik er dus aan.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:26:22 #292
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87077370
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef Catkiller het volgende:
Is leuk toch om terug te lezen en te lachen om hoe onzinnig ze eigenlijk zijn met de kennis die je nu bezit :')
Ik maak dan liever nieuwe onzinnige sms'jes met iemand anders. Oude rommel weg en met een schone lei (en telefoon) beginnen. Anders lijkt het ook maar alsof je je nog vastklampt aan het verleden.
pi_87077561
Ik vind die sms' jes toch nog wel leuk om te hebben op de een of andere manier...

Net zoals dat ik het nergens voor nodig vind om afgelopen maanden af te schilderen als nutteloos en/of stom oid.... Ben blij met de herinneringen die ik eraan over heb gehouden, alleen is het boek wat mij betreft nu vol, en heb ik geen behoefte aan meer / nieuwe herinneringen met haar, dat is nog wel eens anders geweest...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:32:28 #294
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87077706
Ach ja, als je er nu neutraal naar kunt kijken kan het geen kwaad. Maar als je nog gevoelens hebt voor je ex kun je ze beter verwijderen of op je pc zetten in een mapje.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:19:36 #295
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_87080354
Ik had mijn smsjes (een hele collectie) een maand voor het uitging per ongeluk verwijderd. Maar de smsjes erna heb ik ook meteen weggegooid, net als foto's en een filmpje van hem op mijn telefoon. Ik hoefde het niet te houden.

Ik kijk trouwens even hoe het dit weekend gaat (zaterdag kom ik hem weer tegen) maar als het blijft zoals nu dan ga ik afscheid nemen van dit topic. Ik voel me weer goed en natuurlijk ben ik nog wel eens eenzaam maar ik heb niet meer het idee echt te rouwen om de relatie.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:39:26 #296
307093 Fellows
Never again.
pi_87081296
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef goofy_goober het volgende:
Ach ja, als je er nu neutraal naar kunt kijken kan het geen kwaad. Maar als je nog gevoelens hebt voor je ex kun je ze beter verwijderen of op je pc zetten in een mapje.
Iets wat ik nog niet helemaal kan. ;( Ze zit zo vreselijk diep bij mij dat ik me er nog kut om voel en kijk echt zo erg tegen dit weekend aan. Ik irriteer me aan mezelf dat ik nog aan haar denk en dat ik me nog kut om haar voel...
pi_87081752
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Fellows het volgende:

[..]

Iets wat ik nog niet helemaal kan. ;( Ze zit zo vreselijk diep bij mij dat ik me er nog kut om voel en kijk echt zo erg tegen dit weekend aan. Ik irriteer me aan mezelf dat ik nog aan haar denk en dat ik me nog kut om haar voel...
Fellows, in jouw posts herken ik mezelf een beetje van 2/3 maanden terug, toen het net uit was. Heb alleen het idee dat het bij jou echt voor geen meter opschiet nog met alles, of zit ik ernaast?
Ben je al gestopt met contact zoeken of uberhaupt op haar te reageren? Sms' jes teruglezen / hyves checken / bellen / pingen etc etc kun je allemaal over een paar maanden nog steeds doen. Als ik je mag adviseren: Doe het de komende 2/3/4 maanden gewoon even niet. Je zult zien dat het helpt ;)

Waarom ben ik nog steeds jaloers op mijn ex soms ;(
Ik zeg niet dat mijn eigen leven leuker IS dan het hare, maar ik ben met mijn leven momenteel echt meer dan tevreden. Woon inmiddels in een super tof huis met 2 van mijn beste maten en nog 2 andere toffe huisgenootjes in het centrum van Amsterdam, alles gaat goed op werk en school, maar als ik dan lees dat zij morgen avond een weekendje maastricht met haar vriendinnen heeft gepland + slapen dan maakt dat me alsnog jaloers.
Vind het gewoon triest van mezelf :r
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:51:09 #298
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_87081946
Ik kan haar niet loslaten ;(
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:51:22 #299
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_87081959
Hou vast dan
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:51:34 #300
317853 Goratj
nooit weg geweest
pi_87081965
kanker
Mann: Raus Raus!!
Frau: aber...ich habe Kinder...
Gewehr: RATATATATATATAATA,
Mann: Du hast kein Kinder mehr!