abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86980660
Okee gelukkig! Dacht echt even dat ik gek aan het worden was. }:|
Hoe kan de een het er zo vreselijk mee hebben en de ander is vrolijk gaat gewoon door.
Ze zei een week geleden dat ze het gemist had om zo vrij te zijn dus denk dat het daar aan ligt?
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86980797
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef Fellows het volgende:
Okee gelukkig! Dacht echt even dat ik gek aan het worden was. }:|
Hoe kan de een het er zo vreselijk mee hebben en de ander is vrolijk gaat gewoon door.
Ze zei een week geleden dat ze het gemist had om zo vrij te zijn dus denk dat het daar aan ligt?
Ik denk niet dat ze er totaal niet mee zit hoor, tenzij het gewoon een gevoelloze bitch was, maar dat had je dan wel eerder gemerkt :+ Denk eerder dat ze zichzelf ervan probeert te overtuigen dat het beter zo is.
pi_86981563
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Stefka het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze er totaal niet mee zit hoor, tenzij het gewoon een gevoelloze bitch was, maar dat had je dan wel eerder gemerkt :+ Denk eerder dat ze zichzelf ervan probeert te overtuigen dat het beter zo is.
Onze hele relatie heeft ze met verschillende gasten cam sex gehad en ze heeft zo een beetje alles bij elkaar gelogen 1 week naar de break up van 4 jaar heeft ze ook al liggen bonkenmaar nee ik heb het echt nog nooit gemerkt voor mij was ze altijd het liefste en gevoeligste ding dat er bestond. Nou niet dus ... :D
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86981636
Ok, misschien wel :+ Maar dan moet je maar denken dat je nu beter af bent zonder haar.
pi_86981771
Ja maar toch wel mis ik wat mijn laaste 2 jaar hebben er zo uit gezien :
Wakker worden.. haar bellen daarna ophangen. (of zij belde mij)
Aankleden en ondertussen smsen met haar naar school toe en de hele smse en bellen met haar.
Thuis komen eten achter de PC of haar bellen tot in de avond dan even ophangen TV kijken .
Beet je msne daarna in bed liggen en bellen met haar en dan slapen.

En zo ging het wel iedere dag. Ook als ik met een paar vrienden weg ging blijven smsen en doen best wel kansloos zie ik nu eigenlijk in... :P
  woensdag 29 september 2010 @ 15:09:02 #231
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86981828
Wacht even... Heb je die chick wel uberhaupt ooit in het echt gezien?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86981973
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:09 schreef goofy_goober het volgende:
Wacht even... Heb je die chick wel uberhaupt ooit in het echt gezien?
Ja elk weekend maar dat was door de weeks. :P
pi_86986437
edit verkeerde topic :+
pi_86992655
Bleh voel me een beetje kut. Vooral dat paniekerige gedoe ik betrap mezelf er wel op dat ik af en toe denk dat ik het kan stoppen voor dat het met haar uit de hand loopt. Waarom maak ik mezelf in godsnaam dat soort dingen wijs? :X
pi_86994275
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:07 schreef Fellows het volgende:
Ja maar toch wel mis ik wat mijn laaste 2 jaar hebben er zo uit gezien :
Wakker worden.. haar bellen daarna ophangen. (of zij belde mij)
Aankleden en ondertussen smsen met haar naar school toe en de hele smse en bellen met haar.
Thuis komen eten achter de PC of haar bellen tot in de avond dan even ophangen TV kijken .
Beet je msne daarna in bed liggen en bellen met haar en dan slapen.

En zo ging het wel iedere dag. Ook als ik met een paar vrienden weg ging blijven smsen en doen best wel kansloos zie ik nu eigenlijk in... :P
Dit klinkt echt heel eng. :')
Sowieso schrijf je zo.
pi_86994283
Misschien moet je toch meer afleiding zoeken.

Ik ben vandaag de hele dag druk geweest, heerlijk zeg! Ik vind het zo fijn om mensen om me heen te hebben. Voelde me ook weer helemaal goed nadat ik met wat vrienden had afgesproken. Wij hebben zo'n hechte club waar ik ontzettend dankbaar voor ben! :Y
pi_86995444
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:11 schreef -XX- het volgende:

[..]

Dit klinkt echt heel eng. :')
Ja vind het ook best wel een beetje te veel van het goede maar ik moet zeggen ik heb t altijd echt heel erg fijn gevonden. We waren gewoon echt heel erg hecht. :P Zo erg dat als ik haar bij t station afzette en zij in haar trein stapte al een sms'je kreeg dat ze me al miste :').
  donderdag 30 september 2010 @ 01:27:29 #238
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87008192
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef melanie_x het volgende:
Goofy, alweer een 2e date gehad of dat niet?
Date No.2 staat voor volgende week op de agenda. Ze is echt zó leuk. Ik heb nu al zoveel meer raakvlakken met haar dan dat ik ooit heb gehad met 'de ex'. Had ten tijde van de vorige verliefdheid en de eerste fasen na de breuk het idee dat ik nooit meer zo'n klik met iemand zou hebben, maar de klik die ik met 'de ex' had verbleekt hierbij. Is het al volgende week? O+

Okee, sorry, terug naar de ludduvudduh. ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door goofy_goober op 30-09-2010 01:57:52 ]
pi_87009253
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:33 schreef Fellows het volgende:

[..]

Ja vind het ook best wel een beetje te veel van het goede maar ik moet zeggen ik heb t altijd echt heel erg fijn gevonden. We waren gewoon echt heel erg hecht. :P Zo erg dat als ik haar bij t station afzette en zij in haar trein stapte al een sms'je kreeg dat ze me al miste :').
Haha, bijzonder denk ik hoor! :Y

Maar hoe lang is het nu over?....Nog veel verdriet?
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 30 september 2010 @ 09:50:04 #240
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87011583
Heb sinds afgelopen zaterdag geen vriendin meer, waarom? Ze had geen tijd meer voor een relatie.. Telkens als ik iets met haar wilde gaan doen, was het weer van: ik heb huiswerk of ik ga iets met mijn vrienden doen..
Ze had vroeger niemand om mee te praten, ik was zeg maar een uitlaatpunt voor haar. Nu hoor ik gewoon niks meer van haar, terwijl ze normaal altijd naar mij toe komt met haar gevoelens, en daar maak ik mij druk om! Waar ik gister ook weer achter kwam was dat ze kennelijk toch tijd heeft, maar die liever gebruikt ze liever om op Facebook te gaan of op hyves.. Ik heb gewoon het gevoel dat ze vroeger wel tijd had, maar die liever besteedde aan andere dingen, dan aan mij..

Hoe moet ik dit nou los laten? Ik voel mij zo erg in de zeik gezet.. :r
pi_87012037
quote:
Op donderdag 30 september 2010 05:34 schreef -XX- het volgende:

[..]

Haha, bijzonder denk ik hoor! :Y

Maar hoe lang is het nu over?....Nog veel verdriet?
Ze maakte het 17 aug. uit op de dag van me moeders operatie.. maar tijdens die week had ze ook al heel wat gelogen wat dus boven water kwam en 17 aug. zou ze naar me toe komen. Wat ze toen opeens niet meer wou toen ik er achter was over de jongen waarmee ze stiekem constant mee smste.

Uiteindelijk was ze toch gekomen en het waren de beste dagen in bijna 4 jaar.. En ik moet zeggen ik ben nog steeds smoor op haar en in die dagen heeft zij dat ook gevoelt zei ze dat haar gevoel echt niet verandert is. Maar zich toch niet wou binden.. naja toen wist ik nog niet van de camsex. In de eerste 2 weken heb ik echt alleen maar gehuild en gejankt en gedaan. Maar nadat ik daar achter kwam was het snel afgelopen.. Voel me nu alleen gewoon kut af en toe nog en mis haar echt vreselijk. :X
  donderdag 30 september 2010 @ 11:36:40 #242
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87014802
Dat komt omdat je het grootste gedeelte van je tijd met haar bezig was. Voor je volgende relatie zou ik je aanraden om elkaar wat vrijer te laten en niet 300x per dag te sms'en/bellen/faxen/msn'en etc. Zoiets is op de lange duur echt funest voor je relatie, want het haalt alle spanning eruit.
pi_87014869
Ja, dan brand je echt helemaal op.
pi_87014911
Ik heb gisteren trouwens een goed gesprek gehad met een vriend en daardoor het allemaal weer wat verder los kunnen laten. Dat dal waar ik maandag en dinsdag inzat is ook een stuk minder diep en gisteren had ik zelfs alweer even zin om weer 'op jacht' te gaan. :)
pi_87015205
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ja, dan brand je echt helemaal op.
Nou niet helemaal we hadden altijd wel wat te bespreken. :P Weet niet hoe het bij haar zat maar ik kreeg maar geen genoeg van haar. :')
pi_87015283
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Fellows het volgende:

[..]

Nou niet helemaal we hadden altijd wel wat te bespreken. :P Weet niet hoe het bij haar zat maar ik kreeg maar geen genoeg van haar. :')
Dat snap ik, maar dat werkt ook heel verstikkend op den duur.
Mijn ex wilde in de weekenden vooral samen alles doen, ik kon eigenlijk moeilijk iets voor mezelf doen omdat hij dan op mijn vingers zat te kijken en dat vond ik ook heel erg verstikkend.
pi_87015463
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dat werkt ook heel verstikkend op den duur.
Mijn ex wilde in de weekenden vooral samen alles doen, ik kon eigenlijk moeilijk iets voor mezelf doen omdat hij dan op mijn vingers zat te kijken en dat vond ik ook heel erg verstikkend.
Ja, dat is wel zo maar bijvoorbeeld als ik haar niet belde of sms'te begon ze helemaal paniekerig te doen dat er wat was en dat ik dat moet laten weten en als ik even binnen 5 minuten niet terug sms'te gelijk van wat ben je aan het doen dan waarom sms je niet?
pi_87015551
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:55 schreef Fellows het volgende:

[..]

Ja, dat is wel zo maar bijvoorbeeld als ik haar niet belde of sms'te begon ze helemaal paniekerig te doen dat er wat was en dat ik dat moet laten weten en als ik even binnen 5 minuten niet terug sms'te gelijk van wat ben je aan het doen dan waarom sms je niet?
Dat is wel heftig, maar dan was ze gewoon heel onzeker.
Ik zou dat niet kunnen in een relatie, maar ik zou ook niet een relatie willen met iemand die zo onzeker is dat ze zich zorgen gaat maken als ik niet direct reageer op een berichtje.
Wat vond jij ervan?
pi_87015770
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat is wel heftig, maar dan was ze gewoon heel onzeker.
Ik zou dat niet kunnen in een relatie, maar ik zou ook niet een relatie willen met iemand die zo onzeker is dat ze zich zorgen gaat maken als ik niet direct reageer op een berichtje.
Wat vond jij ervan?
Ze was echt vreselijk onzeker toen ik haar leerde kennen ze was ook een beetje een skater/emo achtig..
Waar ik normaal niet echt voor val maar nadat ik haar leerde kennen begon ze zich gewoon normaal te kleden en nu koopt ze alleen nog maar bij de H&M om t maar even zo te zeggen.

Ze durfde zelfs haar pony niet weg te halen omdat haar ex ooit had gezegd dat ze een groot voorhoofd had :')
Ik heb haar echt zo de lucht in geprezen en dat ze zich helemaal niet voor zichzelf hoeft te schamen omdat ze echt een mooi meisje is wat ze ook is. Ze is ook heel erg dun waar ze zich heel onzeker over voelde.
Denk dat ik haar een beetje te veel zelfverzekerdheid heb aangepraat omdat ze zich nu niet meer schaamt voor haar lichaam en ook aan cam sex doet...

Maar even to the point ik vond het nooit erg want ik genoot van haar aandacht. Als ik het over zou kunnen doen verander ik er niks aan alleen dat ik haar nooit zo blind had moeten vertrouwen maar ja.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:20:08 #250
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87016229
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Fellows het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze spanning zocht via webcamseks met andere mannen? Ik gok dat de spanning van de relatie bij haar ver te zoeken was. Zoveel contact werkt gewoon verstikkend en gaat op den duur meer werken als een soort van verplichting naar de ander toe.

Ook niet zo gek dat iemand dan in paniek raakt wanneer diegene niet gelijk terug-sms't of belt. Dat is niet meer dan normaal voor diegene dat de persoon gelijk een reactie terugstuurt/geeft. Lijkt me aardig vervelend als je elkaar zo in de gaten houdt...

[ Bericht 2% gewijzigd door goofy_goober op 30-09-2010 12:38:19 ]
pi_87016707
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:05 schreef Fellows het volgende:

[..]

Ze was echt vreselijk onzeker toen ik haar leerde kennen ze was ook een beetje een skater/emo achtig..
Waar ik normaal niet echt voor val maar nadat ik haar leerde kennen begon ze zich gewoon normaal te kleden en nu koopt ze alleen nog maar bij de H&M om t maar even zo te zeggen.

Ze durfde zelfs haar pony niet weg te halen omdat haar ex ooit had gezegd dat ze een groot voorhoofd had :')
Ik heb haar echt zo de lucht in geprezen en dat ze zich helemaal niet voor zichzelf hoeft te schamen omdat ze echt een mooi meisje is wat ze ook is. Ze is ook heel erg dun waar ze zich heel onzeker over voelde.
Denk dat ik haar een beetje te veel zelfverzekerdheid heb aangepraat omdat ze zich nu niet meer schaamt voor haar lichaam en ook aan cam sex doet...

Maar even to the point ik vond het nooit erg want ik genoot van haar aandacht. Als ik het over zou kunnen doen verander ik er niks aan alleen dat ik haar nooit zo blind had moeten vertrouwen maar ja.
Met alle respect, maar ik geloof niet dat als je veel zelfrespect / zelfvertrouwen hebt je aan camsex gaat doen. Lijkt me eerder een schreeuw om aandacht of zoeken naar bevestiging.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:39:00 #252
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87016864
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Met alle respect, maar ik geloof niet dat als je veel zelfrespect / zelfvertrouwen hebt je aan camsex gaat doen. Lijkt me eerder een schreeuw om aandacht of zoeken naar bevestiging.
Of gewoon de spanning elders zoeken.
pi_87017749
Ik denk dat ze aan camsex doet omdat ze hartstikke onzeker is. Tijdens camsex krijgt ze vast wel te horen dat ze een lekker geil wijf is ofzo, en dat doet haar blijkbaar goed.
Ieder z'n ding..
  donderdag 30 september 2010 @ 13:44:47 #254
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87019160
Ik repost dit omdat ik nog geen reactie heb gekregen ;( ..

Ik heb afgelopen zaterdag het uit gemaakt met mijn vriendin, waarom? Ze had geen tijd meer voor een relatie.. Telkens als ik iets met haar wilde gaan doen, was het weer van: ik heb huiswerk of ik ga iets met mijn vrienden doen..
Ze had vroeger niemand om mee te praten, ik was zeg maar een uitlaatpunt voor haar. Nu hoor ik gewoon niks meer van haar, terwijl ze normaal altijd naar mij toe komt met haar gevoelens, en daar maak ik mij druk om! Waar ik gister ook weer achter kwam was dat ze kennelijk toch tijd heeft, maar die liever gebruikt ze liever om op Facebook te gaan of op hyves.. Ik heb gewoon het gevoel dat ze vroeger wel tijd had, maar die liever besteedde aan andere dingen, dan aan mij..

Hoe moet ik dit nou los laten? Ik voel mij zo erg in de zeik gezet.. :r
  donderdag 30 september 2010 @ 14:13:52 #255
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87020313
Als je nou na een paar dagen nog geen reactie hebt, okee... maar een paar uur?
pi_87020392
Als zij geen tijd meer met je wilde doorbrengen is het gevoel van haar kant blijkbaar gewoon weg.
En jij kan je er nu heel druk om maken maar dat heeft ook geen zin. Ga haar sowieso niet sms'en/bellen/aanspreken op msn want waarschijnlijk heeft ze daar geen behoefte aan en jij krijgt ook niet te horen wat je wil horen..

Edit: Oke jij hebt het uitgemaakt zie ik.
Ga op zoek naar een meisje die meer voor je overheeft :)
  donderdag 30 september 2010 @ 14:51:45 #257
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87021644
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:13 schreef goofy_goober het volgende:
Als je nou na een paar dagen nog geen reactie hebt, okee... maar een paar uur?
Ik zit er best wel mee in de knoop...
  donderdag 30 september 2010 @ 14:59:21 #258
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87021889
Heb je er wel over gepraat met haar, of heb je het gelijk uitgemaakt?
  donderdag 30 september 2010 @ 15:11:03 #259
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87022263
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:59 schreef goofy_goober het volgende:
Heb je er wel over gepraat met haar, of heb je het gelijk uitgemaakt?
ja ik heb er met haar over gepraat. maar ze bleef toegeven dat ze geen tijd voor mij had, terwijl ze dat duidelijk wel heeft.. En ja, als ze zelf toegeeft dat ze geen tijd heeft voor mij, dan heeft ze ook geen tijd voor een relatie...
  donderdag 30 september 2010 @ 15:26:31 #260
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87022885
Confronteer haar ermee en zeg haar dat ze eerlijk moet zijn naar je.

Wat was haar reactie op het beeindigen van de relatie?
  donderdag 30 september 2010 @ 16:15:52 #261
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87025170
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef goofy_goober het volgende:
Confronteer haar ermee en zeg haar dat ze eerlijk moet zijn naar je.

Wat was haar reactie op het beeindigen van de relatie?
Nou, eerlijk zijn tegen mij.. Ze is al twee keer vreemd gegaan waar ik zelf achter ben gekomen, ik had haar toen ook al honderd keer gevraagd wat er was, maar er was niks aan de hand zei ze..
Haar reactie was heel erg verbaasd.
  donderdag 30 september 2010 @ 16:17:10 #262
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87025232
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef Hapje het volgende:
Ze is al twee keer vreemd gegaan waar ik zelf achter ben gekomen
Wtf :')

Dan moet je juist blij zijn dat je van die doos af bent. Waar is je zelfrespect man?
  donderdag 30 september 2010 @ 16:27:06 #263
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87025705
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:17 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Wtf :')

Dan moet je juist blij zijn dat je van die doos af bent. Waar is je zelfrespect man?
Ik ben ook van één kant blij, maar van de andere kant zit ik nog steeds met die dingen in mijn hoofd..
Ik zal gewoon mijzelf moeten dwingen geen enkel contact meer te zoeken denk ik?
  donderdag 30 september 2010 @ 16:28:56 #264
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87025802
Dat zou ik inderdaad maar doen. Wat moet je met zo iemand? En die dingen verwateren op den duur wel.
pi_87026220
Over een tijd ziet Hapje vast in dat zijn ex gewoon een snol is.

Ik zie dat hele gezeik met mijn ex maar als een harde les. Ik heb er van geleerd en ik heb vooral mezelf beter leren kennen :)
  donderdag 30 september 2010 @ 17:33:36 #266
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87028774
Bedankt voor jullie wijze woorden O-) ^O^
pi_87030624
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:08 schreef melanie_x het volgende:
Ik denk dat ze aan camsex doet omdat ze hartstikke onzeker is. Tijdens camsex krijgt ze vast wel te horen dat ze een lekker geil wijf is ofzo, en dat doet haar blijkbaar goed.
Ieder z'n ding..
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dit denk ik dus ook en dat zou t ook zeker zijn want ze houd van aandacht en als iemand haar aandacht geeft pak je haar zo in. :)
pi_87037474
Kut man, het idee dat ik haar terug kan krijgen, begint steeds aantrekkelijker te worden. Moet wel zeggen dat ik daarbij vooral door seksuele redenen word gemotiveerd. Rationeel is het nog steeds een slecht plan. Hou me tegen! :+
  donderdag 30 september 2010 @ 21:07:55 #269
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87037822
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef Stefka het volgende:
Kut man, het idee dat ik haar terug kan krijgen, begint steeds aantrekkelijker te worden. Moet wel zeggen dat ik daarbij vooral door seksuele redenen word gemotiveerd. Rationeel is het nog steeds een slecht plan. Hou me tegen! :+
Wist ik wel :*

Je hebt de kans om alle vrouwen die dit topic mee lezen er van te overtuigen dat (niet alle) mannen hun lul achterna lopen, je kan het! :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_87037901
Ik heb vandaag een goed gesprek gehad met een collega die ik niet echt goed kende. Ik moet echt even zorgen dat ik happy single ben en dan komt een partner als aanvulling ipv invulling.

Ik heb nog steeds geen contact met mijn ex en het gaat wel goed.
  donderdag 30 september 2010 @ 23:34:55 #271
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87045528
Volhouden ^O^
pi_87046896
Hier gaat het echt met de dag beter, ik kan soms zelf niet eens geloven dat ik nu op deze manier over haar denk.
Het doet me echt vrij weinig meer dat we al een tijd geen contact hebben gehad, en als ik even in het dorp boodschappen ga doen dan ( als ik er uberhaupt al aan denk ) hoop ik voornamelijk dat ik haar niet tegen zal komen..
Ben er nu echt achter hoe goed het totaal geen contact hebben kan zijn ( Fellows keep this in mind;) )

Het is nu Oktober geworden, de maand waarin het vorig jaar allemaal begon. Hoewel ik vorig jaar een mooie tijd tegemoet ging, en de afgelopen maanden enigszins pessimistisch naar het komende jaar keek omdat dit nooit mooier kon worden dan afglopen jaar, zijn er in een paar dagen tijd een aantal dingen 180 graden gedraaid...

Gisteren gebeld door een van mijn beste vrienden dat ik eindelijk een kamer heb in hun huis in Amsterdam centrum, werk promotie gekregen, opleiding eerste goede cijfers binnen. Sinds dit weekend contact met een hele leuke en knappe meid. Zie eindeijk weer het leuke dat voor me ligt, in plaats van alles dat in het verleden ligt terug te willen O-)

Niet dat ze me helemaal niets meer doet hoor. Ben nog steeds wel benieuwd hoe het met haar gaat, en op wat voor manier ze nu precies in de toekomst met me om wilt gaan ( totaal geen contact, babbeltje op spontane basis bij toevallig tegenkomen / of toch nog vrienden. Ik zie het wel :Y)
pi_87047093
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:13 schreef Bartinhoo het volgende:
Hier gaat het echt met de dag beter, ik kan soms zelf niet eens geloven dat ik nu op deze manier over haar denk.
Het doet me echt vrij weinig meer dat we al een tijd geen contact hebben gehad, en als ik even in het dorp boodschappen ga doen dan ( als ik er uberhaupt al aan denk ) hoop ik voornamelijk dat ik haar niet tegen zal komen..
Ben er nu echt achter hoe goed het totaal geen contact hebben kan zijn ( Fellows keep this in mind;) )
He he, iemand heeft het licht gezien ;) Mooi om te horen. Lijkt me ook een goede zaak dat je in een wat levendigere omgeving gaat wonen nu. En een leuk meisje vinden is eigenlijk wel de ultieme oplossing om erover heen te komen. Ik merk wel dat het topic zonder jou een stuk rustiger is :+

@Catkiller, ik zou graag willen zeggen 'challenge accepted', maar 100% garantie kan ik niet geven. Ik moet eigenlijk ook gewoon een ander leuk meisje vinden. Het vooruitzicht dat ik de komende maanden alleen ben, terwijl ik wel samen kan zijn is gewoon erg frustrerend.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:45:02 #274
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87047595
Snap dat dat frustrerend is. Als je een serieuze poging wilt doen dan hou ik je niet tegen en daar heb ik ook geen kwaad woord over te zeggen, maar als je het doet omdat je liever niet alleen bent en je zaad makkelijk kwijt wilt dan zou ik zeggen bespaar jezelf en haar de ellende en ga door met dit, je bent al een eindje op weg toch :P

En dat is maar een vooruitzicht maar daar heb je zelf ook enigszins invloed op, alleen zijn is niet eng toch, enkel wat minder gezellig op momenten maar kies niet voor 50% omdat je bang bent dat je 100% niet krijgt in de komende maanden.
[/quote]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 02:06:00 #275
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87048489
Als je jezelf goed bezig weet te houden is er niks mis met alleen zijn.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 05:17:32 #276
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_87049400
bah, laatst gedroomd over m'n ex. maar ik ben er al een tijdje helemaal klaar mee. tis een schat van een vrouw, maar niet de mijne.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 07:28:24 #277
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87049617
Ook hier niet zon lekker begin van de dag :{
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:35:06 #278
307093 Fellows
Never again.
pi_87050195
Nu gaat het wel weer redelijk heb mezelf echt compleet ingeplant 10 uur naar de stad met een paar buddys en dan gaan we nog even door naar een andere mate. Daarna door naar school om 5 uur op station wachten op een andere buddy en dan gaan we even vanavond wat leuks doen. :D
pi_87050710
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:20 schreef Stefka het volgende:

[..]

He he, iemand heeft het licht gezien...
Dankje, ben er zeker blij mee inderdaad ;)
Pas toen mijn relatie uitging, kwam ik er eigenlijk achter in wat voor een ''saaie'' situatie ik het afgelopen jaar(en) terecht ben gekomen...
Woon in een dorp met maar 1500 inwoners, zonder supermarkt etc :{
Maar buiten uni, dorpskroeg van dorp hiernaast, c1000, en zo af en toe eens een keer goed uitgaan zag ik eigenlijk weinig mogelijkheden om uberhaupt nog eens een leuke nieuwe meid tegen het lijf te lopen, aangezien ik 80% van de meiden die ik elke dag tegen kwam al zo ' n 20 jaar ken ;(

Wat je trouwens zegt over die mogeliikheid om weer samen te komen, terwijl je weet dat dit niet het beste is, dat kan ik me goed voorstellen. Als mijn ex morgen voor de deur staat met de boodschap dat ze me terug wil, dan ben ik weer helemaal van slag dat weet ik gewoon ;) Of ik het echt doe, dat weet ik voor het eerst sinds die 3 maanden niet, het beste is natuurlijk van niet maar die weemoedige gevoelens aan afgelopen jaartje :*
Soms (zoals nu) dan heb ik nog wel een zwak momentje hoor, dat ik terugdenk aan van die stomme dingetjes zoals naar de dierentuin gaan oid :') Dat we wel enorm close waren enzo, IK WIL GEWOON WETEN of zij er nog wel eens aan denkt :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:41:59 #280
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_87061784
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Tegan het volgende:

[..]

Waarop was dit een reactie?
Jouw vooruitgang en dat je daar meer tijd voor neemt, of nodig hebt, dan anderen. :Y
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:57:59 #281
307093 Fellows
Never again.
pi_87062401
Wow! Vandaag was het zo ontzettend gezellig in de stad dat ik niet eens naar school ben geweest en pas toen ik thuis was en iemand over haar begon dacht ik bij mezelf ik heb echt niet aan haar gedacht! Ben nog best wel verbaasd dat ik echt gewoon echt geen seconde aan haar heb gedacht. :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:52:31 #282
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87068980
Mijn ex komt naar Nederland.
Hoef ik er echt niet bij te hebben :').
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:58:20 #283
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87071041
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef GSbrder het volgende:
Mijn ex komt naar Nederland.
Hoef ik er echt niet bij te hebben :').
En dan woont mijn ex bijna naast me :')
(enkele straten verder op :') ) en dan komt jou ex alleen maar naar nederland :+

is apart :P
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_87073467
Aaaaaaaaaaaah ik word een beetje gek van mezelf.

Ik ben zo goed bezig met mijn ex vergeten enzo, en hoe ze dat noemen, nieuwe mannen leren kennen en genieten van positieve aandacht, terwijl ik niet echt nog klaar ben voor een relatie.

Toen een ontzettend leuke kerel ontmoet, maar had hij een vriendin dus daar ga ik niet aan beginnen, maar hij zei tegen me dat hij wel een 'momentje' voelde tussen ons toen we afscheid namen, zo vaag. Ontmoet ik een andere leuke jongen, is hij echt stukken jonger, en dat kan echt niet imo.

En ik kwam via het werk ineens weer in contact met een oud collega die nu op een andere afdeling werkt. En nu heb ik ineens een heel lief berichtje op msn van hem dat hij zag dat ik veel moest werken. Dus hij checkt mijn rooster gewoon :o terwijl dat niet echt de bedoeling is, beetje misbruik van zijn persoonlijke rechten in het systeem. En dat hij hoopt op een berichtje terug. Vaag gedoe allemaal.

Gelukkig doe ik echt niet aan daten op het werk.

Maar toen net maar uit frustratie een hele hoop oude smsjes zitten lezen van mijn ex. En nu mis ik hem wel een beetje ;(.

Nu lijkt het net alsover er honderden kerels geinteresseerd zijn in mij maar dat valt echt wel mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 01-10-2010 20:04:07 ]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:12:11 #285
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87073991
Maar het is wel een stap op de goede weg :Y :9

Ik moet de lieve smsjes ook nog verwijderen, krijg me er nog niet echt toe gezet :{ Wil ze eigenlijk nalezen en op men pc zetten, ofja de liefste leukste :? Mijn hoofd zegt dat het niet verstandig is maar ik doe er nog niks mee.. Dus kom ze af en toe tegen :(

Ben intussen ook langzaam aan het rondkijken om me heen maar zie nog niet veel bijzonders. Heb eigenlijk ook totaal geen tijd voor nu, school kost me al zon beetje de hele week + weekend. Vraag me veel af hoe het met haar gaat, hoorde voor het eerst sinds tijden dat een goede vriend van me haar nog regelmatig op msn spreekt.

voelde mezelf net zo goed op weg, toen hij het ter sprake bracht goed over kunnen praten maar men lichaam reageerde er wel meteen weer op :X
pi_87074594
Oude sms' jes teruglezen is echt jezelf zout in de wonden strooien...

Moet eerlijk zeggen dat ik ze ook nog allemaal van het begin tot einde in mn telefoon heb staan, en dat ik ze een paar weken geleden ook nog allemaal heb doorgelezen :+

Nu doet het me niet zo veel meer, vind het wel leuk om te zien waar ik het vorig jaar rond deze tijd met haar over had, maar ik kijk ze bijna nooit meer terug...

Op een avond als dit mis ik toch wel een lief vriendinnetje O+
Morgen vroeg werken, ook ff geen zin in vrienden, maar ook liever niet alleen 8)7

Maar heb gelukkig niet meer het gevoel dat ik alleen maar met mijn ex zou willen zijn...
Eerder dat ik juist graag met andere meisjes zoiets zou willen beleven. Hele rare gedachte, maar het lijkt net alsof ik de periode met haar een ander persoon ben geweest en een ander leven heb geleid oid...

Ergens zit er wel een kern van waarheid in, aangezien ik telkens mijn eigen grenzen heb verlegd, en in feite met een meisje om ben gegaan dat niet bij mij paste. Maar wel vreemd om zo te denken...
pi_87074766
Ik doe het ook nooit omdat ik weet dat ik me daar kut over voel. Maar ik was zo teleurgesteld door al die kerels die het net niet waren, dat ik echt even behoefte had aan te lezen hoe het wel leuk is met iemand ofzo. Ik wil dat gevoel gewoon terug, maar niet perse met mijn ex ofzo.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:32:32 #288
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87074769
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

En dan woont mijn ex bijna naast me :')
(enkele straten verder op :') ) en dan komt jou ex alleen maar naar nederland :+

is apart :P
Mijn ex loopt een halfjaar stage in het buitenland, het was min of meer de dealbreaker dat ze niet naar Nederland zou komen. Maar verder snap ik het wel, vond het fijn dat ik haar juist niet in mijn dagelijks leven meer zag, dat is bij jou een stuk moeilijker.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:10:49 #289
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87076525
Sms'jes heb ik toen als eerste verwijderd. Scheelt weer als je de neiging hebt wanneer je jezelf zielig vindt om ze te gaan lezen. En tja, bedenk je eens: wat heb je er nog aan?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:22:39 #290
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87077182
Is leuk toch om terug te lezen en te lachen om hoe onzinnig ze eigenlijk zijn met de kennis die je nu bezit :')
[/quote]
pi_87077186
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:32 schreef Tegan het volgende:
Ik doe het ook nooit omdat ik weet dat ik me daar kut over voel. Maar ik was zo teleurgesteld door al die kerels die het net niet waren, dat ik echt even behoefte had aan te lezen hoe het wel leuk is met iemand ofzo. Ik wil dat gevoel gewoon terug, maar niet perse met mijn ex ofzo.
Dat heb ik er dus aan.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:26:22 #292
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87077370
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef Catkiller het volgende:
Is leuk toch om terug te lezen en te lachen om hoe onzinnig ze eigenlijk zijn met de kennis die je nu bezit :')
Ik maak dan liever nieuwe onzinnige sms'jes met iemand anders. Oude rommel weg en met een schone lei (en telefoon) beginnen. Anders lijkt het ook maar alsof je je nog vastklampt aan het verleden.
pi_87077561
Ik vind die sms' jes toch nog wel leuk om te hebben op de een of andere manier...

Net zoals dat ik het nergens voor nodig vind om afgelopen maanden af te schilderen als nutteloos en/of stom oid.... Ben blij met de herinneringen die ik eraan over heb gehouden, alleen is het boek wat mij betreft nu vol, en heb ik geen behoefte aan meer / nieuwe herinneringen met haar, dat is nog wel eens anders geweest...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:32:28 #294
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87077706
Ach ja, als je er nu neutraal naar kunt kijken kan het geen kwaad. Maar als je nog gevoelens hebt voor je ex kun je ze beter verwijderen of op je pc zetten in een mapje.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:19:36 #295
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_87080354
Ik had mijn smsjes (een hele collectie) een maand voor het uitging per ongeluk verwijderd. Maar de smsjes erna heb ik ook meteen weggegooid, net als foto's en een filmpje van hem op mijn telefoon. Ik hoefde het niet te houden.

Ik kijk trouwens even hoe het dit weekend gaat (zaterdag kom ik hem weer tegen) maar als het blijft zoals nu dan ga ik afscheid nemen van dit topic. Ik voel me weer goed en natuurlijk ben ik nog wel eens eenzaam maar ik heb niet meer het idee echt te rouwen om de relatie.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:39:26 #296
307093 Fellows
Never again.
pi_87081296
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef goofy_goober het volgende:
Ach ja, als je er nu neutraal naar kunt kijken kan het geen kwaad. Maar als je nog gevoelens hebt voor je ex kun je ze beter verwijderen of op je pc zetten in een mapje.
Iets wat ik nog niet helemaal kan. ;( Ze zit zo vreselijk diep bij mij dat ik me er nog kut om voel en kijk echt zo erg tegen dit weekend aan. Ik irriteer me aan mezelf dat ik nog aan haar denk en dat ik me nog kut om haar voel...
pi_87081752
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Fellows het volgende:

[..]

Iets wat ik nog niet helemaal kan. ;( Ze zit zo vreselijk diep bij mij dat ik me er nog kut om voel en kijk echt zo erg tegen dit weekend aan. Ik irriteer me aan mezelf dat ik nog aan haar denk en dat ik me nog kut om haar voel...
Fellows, in jouw posts herken ik mezelf een beetje van 2/3 maanden terug, toen het net uit was. Heb alleen het idee dat het bij jou echt voor geen meter opschiet nog met alles, of zit ik ernaast?
Ben je al gestopt met contact zoeken of uberhaupt op haar te reageren? Sms' jes teruglezen / hyves checken / bellen / pingen etc etc kun je allemaal over een paar maanden nog steeds doen. Als ik je mag adviseren: Doe het de komende 2/3/4 maanden gewoon even niet. Je zult zien dat het helpt ;)

Waarom ben ik nog steeds jaloers op mijn ex soms ;(
Ik zeg niet dat mijn eigen leven leuker IS dan het hare, maar ik ben met mijn leven momenteel echt meer dan tevreden. Woon inmiddels in een super tof huis met 2 van mijn beste maten en nog 2 andere toffe huisgenootjes in het centrum van Amsterdam, alles gaat goed op werk en school, maar als ik dan lees dat zij morgen avond een weekendje maastricht met haar vriendinnen heeft gepland + slapen dan maakt dat me alsnog jaloers.
Vind het gewoon triest van mezelf :r
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:51:09 #298
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_87081946
Ik kan haar niet loslaten ;(
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:51:22 #299
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_87081959
Hou vast dan
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:51:34 #300
317853 Goratj
nooit weg geweest
pi_87081965
kanker
Mann: Raus Raus!!
Frau: aber...ich habe Kinder...
Gewehr: RATATATATATATAATA,
Mann: Du hast kein Kinder mehr!