Nog niet, maar we hebben iets voor volgende week afgesproken. Ik doe het rustig aan.quote:Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef melanie_x het volgende:
Ik moet m'n ex toch op een of andere manier vergeven. Ik kan er echt niet tegen om altijd boos te blijven, daar heb ik alleen mezelf mee. Maar het heeft ook allemaal tijd nodig natuurlijk. Ik heb vaak het idee dat ik te snel wil en daarom mijn gevoelens maar wegstop.
Het scheelt in ieder geval dat ik hem nooit meer mis, want dat gevoel is ook erg vervelend.
En voor de rest weer een drukke week voor de boeg![]()
Goofy, alweer een 2e date gehad of dat niet?
Gelijk heb je. Ik hoop voor je dat t wat moois wordtquote:Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nog niet, maar we hebben iets voor volgende week afgesproken. Ik doe het rustig aan.
Als ze je niks meer doet zou je hier ook niet steeds bij elk wissewasje zitten te klagen over haar.quote:Op zondag 26 september 2010 16:35 schreef Fellows het volgende:
Heb vandaag maar is met haar gesproken aangezien ik nog een paar dingen nodig had.
En elk gesprek is het ruzie ruzie ruzie zij zit het constant uit te lokken. Maar het doet me echt helemaal niks meer. Ze heeft er een neuk vriendje bij nou prima. Het doet me gewoon niks meer!
Dit dus!quote:Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef goofy_goober het volgende:
Je hoeft je ook niet gelijk opnieuw te binden hoor. Beetje rondzoenen mag best.
alle boys met het geurtje van dolce and gabbana maken een kans hequote:Op zondag 26 september 2010 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
En die vind je direct als ie op straat loopt, met zon grote sticker op zen voorhoofd?
Slechts 1tje als ik Tegan moet geloven...quote:Op zondag 26 september 2010 20:49 schreef Male23 het volgende:
[..]
alle boys met het geurtje van dolce and gabbana maken een kans he
Nee, maar dat kost dus wel een jaar ofzo. Zo van, tot die vertrouwensband weer zo groot is dat ik me echt aan iemand wil binden.quote:Op zondag 26 september 2010 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
En die vind je direct als ie op straat loopt, met zon grote sticker op zen voorhoofd?
Dat komt omdat jij je ex nog altijd niet hebt losgelaten.quote:Op zondag 26 september 2010 20:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb juist helemaal geen zin in rondzoekenrondzoenen. Ik ben toch echt op zoek naar the one #2, en anders blijf ik liever alleen. Iets halfs wil ik helemaal niet in investeren ofzo.
Kun je toch helemaal niks over zeggen meid...quote:Op zondag 26 september 2010 21:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, maar dat kost dus wel een jaar ofzo. Zo van, tot die vertrouwensband weer zo groot is dat ik me echt aan iemand wil binden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |