abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86853086
Gisteravond heb ik m'n ex weer gezien. We gingen met een groep naar een musical die al voordat het uit was besproken was. Ik heb maar een beetje afstand gehouden. Op een moment kwam hij wel even vragen hoe het was en vertelde ik m dat het best goed gaat. Andersom kreeg hij niet echt de tijd zijn verhaal af te maken omdat we aan tafel gingen, maar ik vond het ook niet echt interessant. Ging over zijn ouders die terug waren van vakantie en dat dat een stuk minder fijn was. Doet ie toch echt helemaal zelf.

Verder was het eigenlijk allemaal een beetje apart. We zaten met het eten schuin tegenover elkaar en we praatten met iedereen en ook wel met elkaar maar ik voelde er heel weinig bij eigenlijk. Hij leek juist wel heel geïnteresseerd in wat ik verteld maar had zelf niet zo heel veel boeiends te melden.

Vannacht had ik wel meteen een nachtmerrie over hem, werd wakker en was pissig want in die droom was hij ertussenuit gesneakt terwijl hij mij bezorgd achter had gelaten.

Heb nu echt weer zo'n bleh gevoel en ik denk ook weer veel meer aan hem, maar dat zal wel normaal zijn nu ik hem weer gezien heb.
  zondag 26 september 2010 @ 10:52:07 #152
307093 Fellows
Never again.
pi_86853827
Uh, dit weekend is echt zwaar. Het ene moment denk ik er nog aan misschien komt het wel goed en dan denk ik bij mezelf nee dat komt het niet want ik wil haar niet terug. Weet toevallig dat ze gisteren naar een verjaardag was en nu denk ik de hele tijd dat ze bij die kerel is blijven slapen waar ze mee had gezoend terwijl dat helemaal geen link legt tussen die verjaardag en die jongen. :{
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86854692
Ik moet m'n ex toch op een of andere manier vergeven. Ik kan er echt niet tegen om altijd boos te blijven, daar heb ik alleen mezelf mee. Maar het heeft ook allemaal tijd nodig natuurlijk. Ik heb vaak het idee dat ik te snel wil en daarom mijn gevoelens maar wegstop.
Het scheelt in ieder geval dat ik hem nooit meer mis, want dat gevoel is ook erg vervelend.
En voor de rest weer een drukke week voor de boeg :)

Goofy, alweer een 2e date gehad of dat niet?
  zondag 26 september 2010 @ 13:31:52 #154
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86857887
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef melanie_x het volgende:
Ik moet m'n ex toch op een of andere manier vergeven. Ik kan er echt niet tegen om altijd boos te blijven, daar heb ik alleen mezelf mee. Maar het heeft ook allemaal tijd nodig natuurlijk. Ik heb vaak het idee dat ik te snel wil en daarom mijn gevoelens maar wegstop.
Het scheelt in ieder geval dat ik hem nooit meer mis, want dat gevoel is ook erg vervelend.
En voor de rest weer een drukke week voor de boeg :)

Goofy, alweer een 2e date gehad of dat niet?
Nog niet, maar we hebben iets voor volgende week afgesproken. Ik doe het rustig aan. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86858883
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Nog niet, maar we hebben iets voor volgende week afgesproken. Ik doe het rustig aan. :)
Gelijk heb je. Ik hoop voor je dat t wat moois wordt ;)
  zondag 26 september 2010 @ 16:35:00 #156
307093 Fellows
Never again.
pi_86864329
Heb vandaag maar is met haar gesproken aangezien ik nog een paar dingen nodig had.
En elk gesprek is het ruzie ruzie ruzie zij zit het constant uit te lokken. Maar het doet me echt helemaal niks meer. Ze heeft er een neuk vriendje bij nou prima. Het doet me gewoon niks meer!

Ik ga er ook geen moeite voor doen om nog een goed gesprek te houden want dat is echt compleet zinloos en het eindigt met ruzie omdat madam letterlijk zegt ja jij ziet mij als een viese slet waarop ik dus antwoorden dat ze zich ook zo gedraagt? En dan is ze boos :')
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86866296

[ Bericht 100% gewijzigd door Bartinhoo op 26-09-2010 17:27:46 ]
  zondag 26 september 2010 @ 17:26:57 #158
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86866297
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:35 schreef Fellows het volgende:
Heb vandaag maar is met haar gesproken aangezien ik nog een paar dingen nodig had.
En elk gesprek is het ruzie ruzie ruzie zij zit het constant uit te lokken. Maar het doet me echt helemaal niks meer. Ze heeft er een neuk vriendje bij nou prima. Het doet me gewoon niks meer!
Als ze je niks meer doet zou je hier ook niet steeds bij elk wissewasje zitten te klagen over haar.

En 'ik had nog wat dingen nodig' is wel een erg goedkoop (en veelgebruikt) excuus om contact te zoeken. Zeg dan gewoon eerlijk dat je het niet meer kon houden en gewoon iets van haar wilde horen. En roep ook vooral niet steeds dat het je niks meer doet, want je bewijst keer op keer in dit topic dat het gewoon bullshit is. Je zit jezelf op deze manier gewoon voor te liegen.

[ Bericht 13% gewijzigd door goofy_goober op 26-09-2010 17:33:29 ]
pi_86866601
Hier echt een heerlijk weekend achter de rug.... Constant bezig / met vrienden geweest dus eigenlijk geen moment aan haar gedacht meer....

Gisteravond met een super leuke meid gezoend, ik weet dat zij er wel meer in ziet zitten, maar op de een of andere manier kan dat me nog niet echt bekoren.... Misschien zou ik moeten zeggen van, negeer die gevoelens en ga gewoon eens met haar op date oid, maar ik weer niet of ik daar al aan toe ben....

Op een dag als vandaag vind ik het toch af en toe nog best klote namelijk...
Dit is echt precies dat soort zondagen waarop we samen wat leuks gingen doen, bij elkaar bleven eten , en ik haar savonds naar huis bracht....

Heb haar nu al bijna 4 weken helemaal niet gesproken, over 2 weken is ze jarig. Ik weet niet of ze het uberhaupt viert voor anderen, maar het lijkt me toch wel pijnlijk als ik helemaal niet word uitgenodigd oid :{
Misschien klinkt dat heel onlogisch in jullie oren, uitgenodigd worden op de verjaardag van mn ex, maar we gingen de afgelopen maanden juist zo goed vriendschappelijk met elkaar om.... Hebben toch nog een bepaalde band waarin we alles aan elkaar kunnen vertellen...

Ik snap echt nog steeds niet waarom we nu al zo lang contactstop hebben. We konden echt nog op een leuke manier met elkaar opschieten, maar sinds ze niet op mn sms' je heeft gereageerd heb ik ook absoluut niets meer van haar gehoord. Hopelijk willen we gewoon beiden niet het eerste sms' je sturen oid, ik kan ( of wil ) me echt nog niet voorstellen dat ze totaal niet meer aan me denkt...
  zondag 26 september 2010 @ 17:38:35 #160
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86866804
Je hoeft je ook niet gelijk opnieuw te binden hoor. Beetje rondzoenen mag best. ;)

En ik zou zelf niks van me laten horen wat betreft die verjaardag. Als ze echt iets van je wil horen dan had ze dat al lang gedaan. Beter gewoon accepteren dat het niks meer wordt. Bedenk maar zo: zou ze jou een sms sturen als je binnenkort jarig zou zijn?
pi_86868042
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef goofy_goober het volgende:
Je hoeft je ook niet gelijk opnieuw te binden hoor. Beetje rondzoenen mag best. ;)
Dit dus!
Heb nog helemaal geen behoefte me te binden maar rondkijken is al wel leuk. Volgende stap is rondzoenen etcetera... :)
pi_86873657
Ik heb juist helemaal geen zin in rondzoekenrondzoenen. Ik ben toch echt op zoek naar the one #2, en anders blijf ik liever alleen. Iets halfs wil ik helemaal niet in investeren ofzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tegan op 26-09-2010 21:00:48 ]
pi_86874004
En die vind je direct als ie op straat loopt, met zon grote sticker op zen voorhoofd? ;)
pi_86874132
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
En die vind je direct als ie op straat loopt, met zon grote sticker op zen voorhoofd? ;)
alle boys met het geurtje van dolce and gabbana maken een kans he
pi_86874760
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:49 schreef Male23 het volgende:

[..]

alle boys met het geurtje van dolce and gabbana maken een kans he
Slechts 1tje als ik Tegan moet geloven... :{
pi_86874838
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee, maar dat kost dus wel een jaar ofzo. Zo van, tot die vertrouwensband weer zo groot is dat ik me echt aan iemand wil binden.
  zondag 26 september 2010 @ 21:26:46 #167
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86876306
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb juist helemaal geen zin in rondzoekenrondzoenen. Ik ben toch echt op zoek naar the one #2, en anders blijf ik liever alleen. Iets halfs wil ik helemaal niet in investeren ofzo.
Dat komt omdat jij je ex nog altijd niet hebt losgelaten.
pi_86876846
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:01 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee, maar dat kost dus wel een jaar ofzo. Zo van, tot die vertrouwensband weer zo groot is dat ik me echt aan iemand wil binden.
Kun je toch helemaal niks over zeggen meid...

Als jij morgen een leuke jongen tegen komt waarmee het klikt kan het zomaar ineens een stuk sneller gaan dan je nu denkt. Maar zolang jij je gesloten houdt zal het niet komen nee, want dan ben je ook gewoon niet echt aantrekkelijk.

Ik zeg niet dat je nu als een gek op zoek moet hoor, ik doe dat ook niet. Ik ben ook echt nog niet toe aan nu meteen een volwaardige relatie. Maar ik durf wel te kijken :) Dat is iets anders dan jezelf afsluiten.
pi_86876997
Ik ontmoet best interessante jongens, maar er is altijd iets mis. En de laatste die ik wel leuk vond had een vriendin, dus dat schiet ook niet op.

Ik wil me echt niet zomaar in iets storten met seks etc. om dan erachter te komen dat we helemaal niet bij elkaar horen.
pi_86877735
Wie heeft het over sex? En face it, Mr. Perfect bestaat niet. Je eerste ware was ook niet de ware. Tis aan jou hou je er mee om gaat, dát maakt het interessant ;)
  zondag 26 september 2010 @ 21:52:07 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_86877905
Kom ook maar weer is ff buurten... :) het gaat best goed eigenlijk. Niet heel veel gebeurt in tussentijd. Evenwel gister iemand tegengekomen waarbij ik voor het eerst sinds het uit is zoiets had van die wil ik zeker nog wel een keer zien.

Wat Tegan zei daar heeft ze zeker wel een punt mee. Van die halve dingen dat zou ik ook niet willen maar dat is een beetje ieder voor zich lijkt mij...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 september 2010 @ 21:56:44 #172
307093 Fellows
Never again.
pi_86878218
And again and again and again.

Het lukt me gewoon niet om geen contact op te nemen zodra ik met vrienden ben en bezig ben is er helemaal niks aan de hand maar als ik even de tijd heb stort ik me weer helemaal in op haar. Het gekke is dat ik zelf niet eens weet waarom ik dat doe ik ben ergens zo boos en ergens wil ik haar nooit meer spreken.
Deze hele week weer school vaak van 8 tot 5 en daarna nog huiswerk en alles! Dus deze week denk ik dat wel te kunnen vol houden anyway hoop ik.

Denk dat ik maar weer valdispert ga nemen aangezien ik echt hele erge up's en down's heb.
pi_86878315
Ik hoor ook soms dat ik een rebound zou moeten nemen, of wat rond moet gaan sletten, maar ik ben helemaal niet het type voor zoiets. Ik kijk wel al gewoon rond naar leuke meisjes, maar op de een of andere manier zie ik mezelf niet iedere week een ander meisje hebben. Ik kan Tegan dan ook adviseren om gewoon te doen waar ze zichzelf het beste bij voelt :)

Op sommige momenten heb ik het er nog moeilijk mee dat ik weer alleen ben. Was bijvoorbeeld vandaag uit eten met mijn ouders + zus en haar vriend vanwege mijn verjaardag en dan is het toch wel confronterend dat je er weer alleen voor staat. Afgezien van dit soort momenten moet ik zeggen dat ik er de laatste week niet zoveel moeite meer mee heb. Ze spookt veel minder vaak door mijn hoofd nu.
pi_86878477
Ik had bij eerdere breakups wel echte up's en down's maar nu is het eigenlijk verbazingwekkend niet zo. Ik ben meer zo van ik zie het wel. Ik wil hem nog wel terug, maar ik kan het me wel voorstellen dat het niet zo gaat gebeuren en dat lijkt me niet het einde van de wereld. Maar ik kan me alsnog niet voorstellen om een ander te hebben, om dus dat punt wat ik eerder noemde. Ik wil echt geen seks met een random iemand, ookal was dat met mijn ex dan wel zo in het begin, maar ik zou nu ook niet zomaar zoenen voor het zoenen. Ik moet iemand gewoon echt door en door kennen wil ik een klein stapje verder gaan.
pi_86878636
Misschien wil ik gewoon nooit meer zoveel pijn hebben ofzo, dan ontwijk ik het liever. Maarja, dit kan je natuurlijk altijd overkomen, of ik moet nooit meer gevoelens hebben voor iemand of me door gevoelens laten beinvloeden. Uiteindelijk is het ook wel zo dat het niet leuk kan zijn als je er niet helemaal voor gaat. Dit is wel een lastig iets om een evenwicht in te vinden imo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')