Ik denk niet dat ze er totaal niet mee zit hoor, tenzij het gewoon een gevoelloze bitch was, maar dat had je dan wel eerder gemerktquote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef Fellows het volgende:
Okee gelukkig! Dacht echt even dat ik gek aan het worden was.![]()
Hoe kan de een het er zo vreselijk mee hebben en de ander is vrolijk gaat gewoon door.
Ze zei een week geleden dat ze het gemist had om zo vrij te zijn dus denk dat het daar aan ligt?
Onze hele relatie heeft ze met verschillende gasten cam sex gehad en ze heeft zo een beetje alles bij elkaar gelogen 1 week naar de break up van 4 jaar heeft ze ook al liggen bonkenmaar nee ik heb het echt nog nooit gemerkt voor mij was ze altijd het liefste en gevoeligste ding dat er bestond. Nou niet dus ...quote:Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er totaal niet mee zit hoor, tenzij het gewoon een gevoelloze bitch was, maar dat had je dan wel eerder gemerktDenk eerder dat ze zichzelf ervan probeert te overtuigen dat het beter zo is.
Ja elk weekend maar dat was door de weeks.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:09 schreef goofy_goober het volgende:
Wacht even... Heb je die chick wel uberhaupt ooit in het echt gezien?
Dit klinkt echt heel eng.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:07 schreef Fellows het volgende:
Ja maar toch wel mis ik wat mijn laaste 2 jaar hebben er zo uit gezien :
Wakker worden.. haar bellen daarna ophangen. (of zij belde mij)
Aankleden en ondertussen smsen met haar naar school toe en de hele smse en bellen met haar.
Thuis komen eten achter de PC of haar bellen tot in de avond dan even ophangen TV kijken .
Beet je msne daarna in bed liggen en bellen met haar en dan slapen.
En zo ging het wel iedere dag. Ook als ik met een paar vrienden weg ging blijven smsen en doen best wel kansloos zie ik nu eigenlijk in...
Ja vind het ook best wel een beetje te veel van het goede maar ik moet zeggen ik heb t altijd echt heel erg fijn gevonden. We waren gewoon echt heel erg hecht.quote:
Date No.2 staat voor volgende week op de agenda. Ze is echt zó leuk. Ik heb nu al zoveel meer raakvlakken met haar dan dat ik ooit heb gehad met 'de ex'. Had ten tijde van de vorige verliefdheid en de eerste fasen na de breuk het idee dat ik nooit meer zo'n klik met iemand zou hebben, maar de klik die ik met 'de ex' had verbleekt hierbij. Is het al volgende week?quote:Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef melanie_x het volgende:
Goofy, alweer een 2e date gehad of dat niet?
Haha, bijzonder denk ik hoor!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:33 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ja vind het ook best wel een beetje te veel van het goede maar ik moet zeggen ik heb t altijd echt heel erg fijn gevonden. We waren gewoon echt heel erg hecht.Zo erg dat als ik haar bij t station afzette en zij in haar trein stapte al een sms'je kreeg dat ze me al miste
.
Ze maakte het 17 aug. uit op de dag van me moeders operatie.. maar tijdens die week had ze ook al heel wat gelogen wat dus boven water kwam en 17 aug. zou ze naar me toe komen. Wat ze toen opeens niet meer wou toen ik er achter was over de jongen waarmee ze stiekem constant mee smste.quote:Op donderdag 30 september 2010 05:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, bijzonder denk ik hoor!![]()
Maar hoe lang is het nu over?....Nog veel verdriet?
Nou niet helemaal we hadden altijd wel wat te bespreken.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ja, dan brand je echt helemaal op.
Dat snap ik, maar dat werkt ook heel verstikkend op den duur.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Fellows het volgende:
[..]
Nou niet helemaal we hadden altijd wel wat te bespreken.Weet niet hoe het bij haar zat maar ik kreeg maar geen genoeg van haar.
Ja, dat is wel zo maar bijvoorbeeld als ik haar niet belde of sms'te begon ze helemaal paniekerig te doen dat er wat was en dat ik dat moet laten weten en als ik even binnen 5 minuten niet terug sms'te gelijk van wat ben je aan het doen dan waarom sms je niet?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat werkt ook heel verstikkend op den duur.
Mijn ex wilde in de weekenden vooral samen alles doen, ik kon eigenlijk moeilijk iets voor mezelf doen omdat hij dan op mijn vingers zat te kijken en dat vond ik ook heel erg verstikkend.
Dat is wel heftig, maar dan was ze gewoon heel onzeker.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:55 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo maar bijvoorbeeld als ik haar niet belde of sms'te begon ze helemaal paniekerig te doen dat er wat was en dat ik dat moet laten weten en als ik even binnen 5 minuten niet terug sms'te gelijk van wat ben je aan het doen dan waarom sms je niet?
Ze was echt vreselijk onzeker toen ik haar leerde kennen ze was ook een beetje een skater/emo achtig..quote:Op donderdag 30 september 2010 11:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat is wel heftig, maar dan was ze gewoon heel onzeker.
Ik zou dat niet kunnen in een relatie, maar ik zou ook niet een relatie willen met iemand die zo onzeker is dat ze zich zorgen gaat maken als ik niet direct reageer op een berichtje.
Wat vond jij ervan?
Waarom denk je dat ze spanning zocht via webcamseks met andere mannen? Ik gok dat de spanning van de relatie bij haar ver te zoeken was. Zoveel contact werkt gewoon verstikkend en gaat op den duur meer werken als een soort van verplichting naar de ander toe.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Fellows het volgende:
[..]
Nou niet helemaal we hadden altijd wel wat te bespreken.Weet niet hoe het bij haar zat maar ik kreeg maar geen genoeg van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |