abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86980660
Okee gelukkig! Dacht echt even dat ik gek aan het worden was. }:|
Hoe kan de een het er zo vreselijk mee hebben en de ander is vrolijk gaat gewoon door.
Ze zei een week geleden dat ze het gemist had om zo vrij te zijn dus denk dat het daar aan ligt?
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86980797
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef Fellows het volgende:
Okee gelukkig! Dacht echt even dat ik gek aan het worden was. }:|
Hoe kan de een het er zo vreselijk mee hebben en de ander is vrolijk gaat gewoon door.
Ze zei een week geleden dat ze het gemist had om zo vrij te zijn dus denk dat het daar aan ligt?
Ik denk niet dat ze er totaal niet mee zit hoor, tenzij het gewoon een gevoelloze bitch was, maar dat had je dan wel eerder gemerkt :+ Denk eerder dat ze zichzelf ervan probeert te overtuigen dat het beter zo is.
pi_86981563
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Stefka het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze er totaal niet mee zit hoor, tenzij het gewoon een gevoelloze bitch was, maar dat had je dan wel eerder gemerkt :+ Denk eerder dat ze zichzelf ervan probeert te overtuigen dat het beter zo is.
Onze hele relatie heeft ze met verschillende gasten cam sex gehad en ze heeft zo een beetje alles bij elkaar gelogen 1 week naar de break up van 4 jaar heeft ze ook al liggen bonkenmaar nee ik heb het echt nog nooit gemerkt voor mij was ze altijd het liefste en gevoeligste ding dat er bestond. Nou niet dus ... :D
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86981636
Ok, misschien wel :+ Maar dan moet je maar denken dat je nu beter af bent zonder haar.
pi_86981771
Ja maar toch wel mis ik wat mijn laaste 2 jaar hebben er zo uit gezien :
Wakker worden.. haar bellen daarna ophangen. (of zij belde mij)
Aankleden en ondertussen smsen met haar naar school toe en de hele smse en bellen met haar.
Thuis komen eten achter de PC of haar bellen tot in de avond dan even ophangen TV kijken .
Beet je msne daarna in bed liggen en bellen met haar en dan slapen.

En zo ging het wel iedere dag. Ook als ik met een paar vrienden weg ging blijven smsen en doen best wel kansloos zie ik nu eigenlijk in... :P
  woensdag 29 september 2010 @ 15:09:02 #231
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86981828
Wacht even... Heb je die chick wel uberhaupt ooit in het echt gezien?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86981973
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:09 schreef goofy_goober het volgende:
Wacht even... Heb je die chick wel uberhaupt ooit in het echt gezien?
Ja elk weekend maar dat was door de weeks. :P
pi_86986437
edit verkeerde topic :+
pi_86992655
Bleh voel me een beetje kut. Vooral dat paniekerige gedoe ik betrap mezelf er wel op dat ik af en toe denk dat ik het kan stoppen voor dat het met haar uit de hand loopt. Waarom maak ik mezelf in godsnaam dat soort dingen wijs? :X
pi_86994275
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:07 schreef Fellows het volgende:
Ja maar toch wel mis ik wat mijn laaste 2 jaar hebben er zo uit gezien :
Wakker worden.. haar bellen daarna ophangen. (of zij belde mij)
Aankleden en ondertussen smsen met haar naar school toe en de hele smse en bellen met haar.
Thuis komen eten achter de PC of haar bellen tot in de avond dan even ophangen TV kijken .
Beet je msne daarna in bed liggen en bellen met haar en dan slapen.

En zo ging het wel iedere dag. Ook als ik met een paar vrienden weg ging blijven smsen en doen best wel kansloos zie ik nu eigenlijk in... :P
Dit klinkt echt heel eng. :')
Sowieso schrijf je zo.
pi_86994283
Misschien moet je toch meer afleiding zoeken.

Ik ben vandaag de hele dag druk geweest, heerlijk zeg! Ik vind het zo fijn om mensen om me heen te hebben. Voelde me ook weer helemaal goed nadat ik met wat vrienden had afgesproken. Wij hebben zo'n hechte club waar ik ontzettend dankbaar voor ben! :Y
pi_86995444
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:11 schreef -XX- het volgende:

[..]

Dit klinkt echt heel eng. :')
Ja vind het ook best wel een beetje te veel van het goede maar ik moet zeggen ik heb t altijd echt heel erg fijn gevonden. We waren gewoon echt heel erg hecht. :P Zo erg dat als ik haar bij t station afzette en zij in haar trein stapte al een sms'je kreeg dat ze me al miste :').
  donderdag 30 september 2010 @ 01:27:29 #238
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87008192
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef melanie_x het volgende:
Goofy, alweer een 2e date gehad of dat niet?
Date No.2 staat voor volgende week op de agenda. Ze is echt zó leuk. Ik heb nu al zoveel meer raakvlakken met haar dan dat ik ooit heb gehad met 'de ex'. Had ten tijde van de vorige verliefdheid en de eerste fasen na de breuk het idee dat ik nooit meer zo'n klik met iemand zou hebben, maar de klik die ik met 'de ex' had verbleekt hierbij. Is het al volgende week? O+

Okee, sorry, terug naar de ludduvudduh. ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door goofy_goober op 30-09-2010 01:57:52 ]
pi_87009253
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:33 schreef Fellows het volgende:

[..]

Ja vind het ook best wel een beetje te veel van het goede maar ik moet zeggen ik heb t altijd echt heel erg fijn gevonden. We waren gewoon echt heel erg hecht. :P Zo erg dat als ik haar bij t station afzette en zij in haar trein stapte al een sms'je kreeg dat ze me al miste :').
Haha, bijzonder denk ik hoor! :Y

Maar hoe lang is het nu over?....Nog veel verdriet?
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 30 september 2010 @ 09:50:04 #240
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87011583
Heb sinds afgelopen zaterdag geen vriendin meer, waarom? Ze had geen tijd meer voor een relatie.. Telkens als ik iets met haar wilde gaan doen, was het weer van: ik heb huiswerk of ik ga iets met mijn vrienden doen..
Ze had vroeger niemand om mee te praten, ik was zeg maar een uitlaatpunt voor haar. Nu hoor ik gewoon niks meer van haar, terwijl ze normaal altijd naar mij toe komt met haar gevoelens, en daar maak ik mij druk om! Waar ik gister ook weer achter kwam was dat ze kennelijk toch tijd heeft, maar die liever gebruikt ze liever om op Facebook te gaan of op hyves.. Ik heb gewoon het gevoel dat ze vroeger wel tijd had, maar die liever besteedde aan andere dingen, dan aan mij..

Hoe moet ik dit nou los laten? Ik voel mij zo erg in de zeik gezet.. :r
pi_87012037
quote:
Op donderdag 30 september 2010 05:34 schreef -XX- het volgende:

[..]

Haha, bijzonder denk ik hoor! :Y

Maar hoe lang is het nu over?....Nog veel verdriet?
Ze maakte het 17 aug. uit op de dag van me moeders operatie.. maar tijdens die week had ze ook al heel wat gelogen wat dus boven water kwam en 17 aug. zou ze naar me toe komen. Wat ze toen opeens niet meer wou toen ik er achter was over de jongen waarmee ze stiekem constant mee smste.

Uiteindelijk was ze toch gekomen en het waren de beste dagen in bijna 4 jaar.. En ik moet zeggen ik ben nog steeds smoor op haar en in die dagen heeft zij dat ook gevoelt zei ze dat haar gevoel echt niet verandert is. Maar zich toch niet wou binden.. naja toen wist ik nog niet van de camsex. In de eerste 2 weken heb ik echt alleen maar gehuild en gejankt en gedaan. Maar nadat ik daar achter kwam was het snel afgelopen.. Voel me nu alleen gewoon kut af en toe nog en mis haar echt vreselijk. :X
  donderdag 30 september 2010 @ 11:36:40 #242
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87014802
Dat komt omdat je het grootste gedeelte van je tijd met haar bezig was. Voor je volgende relatie zou ik je aanraden om elkaar wat vrijer te laten en niet 300x per dag te sms'en/bellen/faxen/msn'en etc. Zoiets is op de lange duur echt funest voor je relatie, want het haalt alle spanning eruit.
pi_87014869
Ja, dan brand je echt helemaal op.
pi_87014911
Ik heb gisteren trouwens een goed gesprek gehad met een vriend en daardoor het allemaal weer wat verder los kunnen laten. Dat dal waar ik maandag en dinsdag inzat is ook een stuk minder diep en gisteren had ik zelfs alweer even zin om weer 'op jacht' te gaan. :)
pi_87015205
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ja, dan brand je echt helemaal op.
Nou niet helemaal we hadden altijd wel wat te bespreken. :P Weet niet hoe het bij haar zat maar ik kreeg maar geen genoeg van haar. :')
pi_87015283
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Fellows het volgende:

[..]

Nou niet helemaal we hadden altijd wel wat te bespreken. :P Weet niet hoe het bij haar zat maar ik kreeg maar geen genoeg van haar. :')
Dat snap ik, maar dat werkt ook heel verstikkend op den duur.
Mijn ex wilde in de weekenden vooral samen alles doen, ik kon eigenlijk moeilijk iets voor mezelf doen omdat hij dan op mijn vingers zat te kijken en dat vond ik ook heel erg verstikkend.
pi_87015463
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dat werkt ook heel verstikkend op den duur.
Mijn ex wilde in de weekenden vooral samen alles doen, ik kon eigenlijk moeilijk iets voor mezelf doen omdat hij dan op mijn vingers zat te kijken en dat vond ik ook heel erg verstikkend.
Ja, dat is wel zo maar bijvoorbeeld als ik haar niet belde of sms'te begon ze helemaal paniekerig te doen dat er wat was en dat ik dat moet laten weten en als ik even binnen 5 minuten niet terug sms'te gelijk van wat ben je aan het doen dan waarom sms je niet?
pi_87015551
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:55 schreef Fellows het volgende:

[..]

Ja, dat is wel zo maar bijvoorbeeld als ik haar niet belde of sms'te begon ze helemaal paniekerig te doen dat er wat was en dat ik dat moet laten weten en als ik even binnen 5 minuten niet terug sms'te gelijk van wat ben je aan het doen dan waarom sms je niet?
Dat is wel heftig, maar dan was ze gewoon heel onzeker.
Ik zou dat niet kunnen in een relatie, maar ik zou ook niet een relatie willen met iemand die zo onzeker is dat ze zich zorgen gaat maken als ik niet direct reageer op een berichtje.
Wat vond jij ervan?
pi_87015770
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat is wel heftig, maar dan was ze gewoon heel onzeker.
Ik zou dat niet kunnen in een relatie, maar ik zou ook niet een relatie willen met iemand die zo onzeker is dat ze zich zorgen gaat maken als ik niet direct reageer op een berichtje.
Wat vond jij ervan?
Ze was echt vreselijk onzeker toen ik haar leerde kennen ze was ook een beetje een skater/emo achtig..
Waar ik normaal niet echt voor val maar nadat ik haar leerde kennen begon ze zich gewoon normaal te kleden en nu koopt ze alleen nog maar bij de H&M om t maar even zo te zeggen.

Ze durfde zelfs haar pony niet weg te halen omdat haar ex ooit had gezegd dat ze een groot voorhoofd had :')
Ik heb haar echt zo de lucht in geprezen en dat ze zich helemaal niet voor zichzelf hoeft te schamen omdat ze echt een mooi meisje is wat ze ook is. Ze is ook heel erg dun waar ze zich heel onzeker over voelde.
Denk dat ik haar een beetje te veel zelfverzekerdheid heb aangepraat omdat ze zich nu niet meer schaamt voor haar lichaam en ook aan cam sex doet...

Maar even to the point ik vond het nooit erg want ik genoot van haar aandacht. Als ik het over zou kunnen doen verander ik er niks aan alleen dat ik haar nooit zo blind had moeten vertrouwen maar ja.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:20:08 #250
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87016229
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Fellows het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze spanning zocht via webcamseks met andere mannen? Ik gok dat de spanning van de relatie bij haar ver te zoeken was. Zoveel contact werkt gewoon verstikkend en gaat op den duur meer werken als een soort van verplichting naar de ander toe.

Ook niet zo gek dat iemand dan in paniek raakt wanneer diegene niet gelijk terug-sms't of belt. Dat is niet meer dan normaal voor diegene dat de persoon gelijk een reactie terugstuurt/geeft. Lijkt me aardig vervelend als je elkaar zo in de gaten houdt...

[ Bericht 2% gewijzigd door goofy_goober op 30-09-2010 12:38:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')