Met alle respect, maar ik geloof niet dat als je veel zelfrespect / zelfvertrouwen hebt je aan camsex gaat doen. Lijkt me eerder een schreeuw om aandacht of zoeken naar bevestiging.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:05 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ze was echt vreselijk onzeker toen ik haar leerde kennen ze was ook een beetje een skater/emo achtig..
Waar ik normaal niet echt voor val maar nadat ik haar leerde kennen begon ze zich gewoon normaal te kleden en nu koopt ze alleen nog maar bij de H&M om t maar even zo te zeggen.
Ze durfde zelfs haar pony niet weg te halen omdat haar ex ooit had gezegd dat ze een groot voorhoofd had
Ik heb haar echt zo de lucht in geprezen en dat ze zich helemaal niet voor zichzelf hoeft te schamen omdat ze echt een mooi meisje is wat ze ook is. Ze is ook heel erg dun waar ze zich heel onzeker over voelde.
Denk dat ik haar een beetje te veel zelfverzekerdheid heb aangepraat omdat ze zich nu niet meer schaamt voor haar lichaam en ook aan cam sex doet...
Maar even to the point ik vond het nooit erg want ik genoot van haar aandacht. Als ik het over zou kunnen doen verander ik er niks aan alleen dat ik haar nooit zo blind had moeten vertrouwen maar ja.
Of gewoon de spanning elders zoeken.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik geloof niet dat als je veel zelfrespect / zelfvertrouwen hebt je aan camsex gaat doen. Lijkt me eerder een schreeuw om aandacht of zoeken naar bevestiging.
Ik zit er best wel mee in de knoop...quote:Op donderdag 30 september 2010 14:13 schreef goofy_goober het volgende:
Als je nou na een paar dagen nog geen reactie hebt, okee... maar een paar uur?
ja ik heb er met haar over gepraat. maar ze bleef toegeven dat ze geen tijd voor mij had, terwijl ze dat duidelijk wel heeft.. En ja, als ze zelf toegeeft dat ze geen tijd heeft voor mij, dan heeft ze ook geen tijd voor een relatie...quote:Op donderdag 30 september 2010 14:59 schreef goofy_goober het volgende:
Heb je er wel over gepraat met haar, of heb je het gelijk uitgemaakt?
Nou, eerlijk zijn tegen mij.. Ze is al twee keer vreemd gegaan waar ik zelf achter ben gekomen, ik had haar toen ook al honderd keer gevraagd wat er was, maar er was niks aan de hand zei ze..quote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef goofy_goober het volgende:
Confronteer haar ermee en zeg haar dat ze eerlijk moet zijn naar je.
Wat was haar reactie op het beeindigen van de relatie?
Wtfquote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef Hapje het volgende:
Ze is al twee keer vreemd gegaan waar ik zelf achter ben gekomen
Ik ben ook van één kant blij, maar van de andere kant zit ik nog steeds met die dingen in mijn hoofd..quote:Op donderdag 30 september 2010 16:17 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wtf
Dan moet je juist blij zijn dat je van die doos af bent. Waar is je zelfrespect man?
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:08 schreef melanie_x het volgende:
Ik denk dat ze aan camsex doet omdat ze hartstikke onzeker is. Tijdens camsex krijgt ze vast wel te horen dat ze een lekker geil wijf is ofzo, en dat doet haar blijkbaar goed.
Ieder z'n ding..
Dit denk ik dus ook en dat zou t ook zeker zijn want ze houd van aandacht en als iemand haar aandacht geeft pak je haar zo in.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik geloof niet dat als je veel zelfrespect / zelfvertrouwen hebt je aan camsex gaat doen. Lijkt me eerder een schreeuw om aandacht of zoeken naar bevestiging.
Wist ik welquote:Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef Stefka het volgende:
Kut man, het idee dat ik haar terug kan krijgen, begint steeds aantrekkelijker te worden. Moet wel zeggen dat ik daarbij vooral door seksuele redenen word gemotiveerd. Rationeel is het nog steeds een slecht plan. Hou me tegen!
He he, iemand heeft het licht gezienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:13 schreef Bartinhoo het volgende:
Hier gaat het echt met de dag beter, ik kan soms zelf niet eens geloven dat ik nu op deze manier over haar denk.
Het doet me echt vrij weinig meer dat we al een tijd geen contact hebben gehad, en als ik even in het dorp boodschappen ga doen dan ( als ik er uberhaupt al aan denk ) hoop ik voornamelijk dat ik haar niet tegen zal komen..
Ben er nu echt achter hoe goed het totaal geen contact hebben kan zijn ( Fellows keep this in mind;) )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |