abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87016707
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:05 schreef Fellows het volgende:

[..]

Ze was echt vreselijk onzeker toen ik haar leerde kennen ze was ook een beetje een skater/emo achtig..
Waar ik normaal niet echt voor val maar nadat ik haar leerde kennen begon ze zich gewoon normaal te kleden en nu koopt ze alleen nog maar bij de H&M om t maar even zo te zeggen.

Ze durfde zelfs haar pony niet weg te halen omdat haar ex ooit had gezegd dat ze een groot voorhoofd had :')
Ik heb haar echt zo de lucht in geprezen en dat ze zich helemaal niet voor zichzelf hoeft te schamen omdat ze echt een mooi meisje is wat ze ook is. Ze is ook heel erg dun waar ze zich heel onzeker over voelde.
Denk dat ik haar een beetje te veel zelfverzekerdheid heb aangepraat omdat ze zich nu niet meer schaamt voor haar lichaam en ook aan cam sex doet...

Maar even to the point ik vond het nooit erg want ik genoot van haar aandacht. Als ik het over zou kunnen doen verander ik er niks aan alleen dat ik haar nooit zo blind had moeten vertrouwen maar ja.
Met alle respect, maar ik geloof niet dat als je veel zelfrespect / zelfvertrouwen hebt je aan camsex gaat doen. Lijkt me eerder een schreeuw om aandacht of zoeken naar bevestiging.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:39:00 #252
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87016864
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Met alle respect, maar ik geloof niet dat als je veel zelfrespect / zelfvertrouwen hebt je aan camsex gaat doen. Lijkt me eerder een schreeuw om aandacht of zoeken naar bevestiging.
Of gewoon de spanning elders zoeken.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_87017749
Ik denk dat ze aan camsex doet omdat ze hartstikke onzeker is. Tijdens camsex krijgt ze vast wel te horen dat ze een lekker geil wijf is ofzo, en dat doet haar blijkbaar goed.
Ieder z'n ding..
  donderdag 30 september 2010 @ 13:44:47 #254
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87019160
Ik repost dit omdat ik nog geen reactie heb gekregen ;( ..

Ik heb afgelopen zaterdag het uit gemaakt met mijn vriendin, waarom? Ze had geen tijd meer voor een relatie.. Telkens als ik iets met haar wilde gaan doen, was het weer van: ik heb huiswerk of ik ga iets met mijn vrienden doen..
Ze had vroeger niemand om mee te praten, ik was zeg maar een uitlaatpunt voor haar. Nu hoor ik gewoon niks meer van haar, terwijl ze normaal altijd naar mij toe komt met haar gevoelens, en daar maak ik mij druk om! Waar ik gister ook weer achter kwam was dat ze kennelijk toch tijd heeft, maar die liever gebruikt ze liever om op Facebook te gaan of op hyves.. Ik heb gewoon het gevoel dat ze vroeger wel tijd had, maar die liever besteedde aan andere dingen, dan aan mij..

Hoe moet ik dit nou los laten? Ik voel mij zo erg in de zeik gezet.. :r
  donderdag 30 september 2010 @ 14:13:52 #255
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87020313
Als je nou na een paar dagen nog geen reactie hebt, okee... maar een paar uur?
pi_87020392
Als zij geen tijd meer met je wilde doorbrengen is het gevoel van haar kant blijkbaar gewoon weg.
En jij kan je er nu heel druk om maken maar dat heeft ook geen zin. Ga haar sowieso niet sms'en/bellen/aanspreken op msn want waarschijnlijk heeft ze daar geen behoefte aan en jij krijgt ook niet te horen wat je wil horen..

Edit: Oke jij hebt het uitgemaakt zie ik.
Ga op zoek naar een meisje die meer voor je overheeft :)
  donderdag 30 september 2010 @ 14:51:45 #257
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87021644
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:13 schreef goofy_goober het volgende:
Als je nou na een paar dagen nog geen reactie hebt, okee... maar een paar uur?
Ik zit er best wel mee in de knoop...
  donderdag 30 september 2010 @ 14:59:21 #258
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87021889
Heb je er wel over gepraat met haar, of heb je het gelijk uitgemaakt?
  donderdag 30 september 2010 @ 15:11:03 #259
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87022263
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:59 schreef goofy_goober het volgende:
Heb je er wel over gepraat met haar, of heb je het gelijk uitgemaakt?
ja ik heb er met haar over gepraat. maar ze bleef toegeven dat ze geen tijd voor mij had, terwijl ze dat duidelijk wel heeft.. En ja, als ze zelf toegeeft dat ze geen tijd heeft voor mij, dan heeft ze ook geen tijd voor een relatie...
  donderdag 30 september 2010 @ 15:26:31 #260
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87022885
Confronteer haar ermee en zeg haar dat ze eerlijk moet zijn naar je.

Wat was haar reactie op het beeindigen van de relatie?
  donderdag 30 september 2010 @ 16:15:52 #261
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87025170
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef goofy_goober het volgende:
Confronteer haar ermee en zeg haar dat ze eerlijk moet zijn naar je.

Wat was haar reactie op het beeindigen van de relatie?
Nou, eerlijk zijn tegen mij.. Ze is al twee keer vreemd gegaan waar ik zelf achter ben gekomen, ik had haar toen ook al honderd keer gevraagd wat er was, maar er was niks aan de hand zei ze..
Haar reactie was heel erg verbaasd.
  donderdag 30 september 2010 @ 16:17:10 #262
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87025232
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef Hapje het volgende:
Ze is al twee keer vreemd gegaan waar ik zelf achter ben gekomen
Wtf :')

Dan moet je juist blij zijn dat je van die doos af bent. Waar is je zelfrespect man?
  donderdag 30 september 2010 @ 16:27:06 #263
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87025705
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:17 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Wtf :')

Dan moet je juist blij zijn dat je van die doos af bent. Waar is je zelfrespect man?
Ik ben ook van één kant blij, maar van de andere kant zit ik nog steeds met die dingen in mijn hoofd..
Ik zal gewoon mijzelf moeten dwingen geen enkel contact meer te zoeken denk ik?
  donderdag 30 september 2010 @ 16:28:56 #264
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87025802
Dat zou ik inderdaad maar doen. Wat moet je met zo iemand? En die dingen verwateren op den duur wel.
pi_87026220
Over een tijd ziet Hapje vast in dat zijn ex gewoon een snol is.

Ik zie dat hele gezeik met mijn ex maar als een harde les. Ik heb er van geleerd en ik heb vooral mezelf beter leren kennen :)
  donderdag 30 september 2010 @ 17:33:36 #266
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_87028774
Bedankt voor jullie wijze woorden O-) ^O^
pi_87030624
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:08 schreef melanie_x het volgende:
Ik denk dat ze aan camsex doet omdat ze hartstikke onzeker is. Tijdens camsex krijgt ze vast wel te horen dat ze een lekker geil wijf is ofzo, en dat doet haar blijkbaar goed.
Ieder z'n ding..
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dit denk ik dus ook en dat zou t ook zeker zijn want ze houd van aandacht en als iemand haar aandacht geeft pak je haar zo in. :)
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_87037474
Kut man, het idee dat ik haar terug kan krijgen, begint steeds aantrekkelijker te worden. Moet wel zeggen dat ik daarbij vooral door seksuele redenen word gemotiveerd. Rationeel is het nog steeds een slecht plan. Hou me tegen! :+
  donderdag 30 september 2010 @ 21:07:55 #269
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87037822
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef Stefka het volgende:
Kut man, het idee dat ik haar terug kan krijgen, begint steeds aantrekkelijker te worden. Moet wel zeggen dat ik daarbij vooral door seksuele redenen word gemotiveerd. Rationeel is het nog steeds een slecht plan. Hou me tegen! :+
Wist ik wel :*

Je hebt de kans om alle vrouwen die dit topic mee lezen er van te overtuigen dat (niet alle) mannen hun lul achterna lopen, je kan het! :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_87037901
Ik heb vandaag een goed gesprek gehad met een collega die ik niet echt goed kende. Ik moet echt even zorgen dat ik happy single ben en dan komt een partner als aanvulling ipv invulling.

Ik heb nog steeds geen contact met mijn ex en het gaat wel goed.
  donderdag 30 september 2010 @ 23:34:55 #271
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87045528
Volhouden ^O^
pi_87046896
Hier gaat het echt met de dag beter, ik kan soms zelf niet eens geloven dat ik nu op deze manier over haar denk.
Het doet me echt vrij weinig meer dat we al een tijd geen contact hebben gehad, en als ik even in het dorp boodschappen ga doen dan ( als ik er uberhaupt al aan denk ) hoop ik voornamelijk dat ik haar niet tegen zal komen..
Ben er nu echt achter hoe goed het totaal geen contact hebben kan zijn ( Fellows keep this in mind;) )

Het is nu Oktober geworden, de maand waarin het vorig jaar allemaal begon. Hoewel ik vorig jaar een mooie tijd tegemoet ging, en de afgelopen maanden enigszins pessimistisch naar het komende jaar keek omdat dit nooit mooier kon worden dan afglopen jaar, zijn er in een paar dagen tijd een aantal dingen 180 graden gedraaid...

Gisteren gebeld door een van mijn beste vrienden dat ik eindelijk een kamer heb in hun huis in Amsterdam centrum, werk promotie gekregen, opleiding eerste goede cijfers binnen. Sinds dit weekend contact met een hele leuke en knappe meid. Zie eindeijk weer het leuke dat voor me ligt, in plaats van alles dat in het verleden ligt terug te willen O-)

Niet dat ze me helemaal niets meer doet hoor. Ben nog steeds wel benieuwd hoe het met haar gaat, en op wat voor manier ze nu precies in de toekomst met me om wilt gaan ( totaal geen contact, babbeltje op spontane basis bij toevallig tegenkomen / of toch nog vrienden. Ik zie het wel :Y)
pi_87047093
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:13 schreef Bartinhoo het volgende:
Hier gaat het echt met de dag beter, ik kan soms zelf niet eens geloven dat ik nu op deze manier over haar denk.
Het doet me echt vrij weinig meer dat we al een tijd geen contact hebben gehad, en als ik even in het dorp boodschappen ga doen dan ( als ik er uberhaupt al aan denk ) hoop ik voornamelijk dat ik haar niet tegen zal komen..
Ben er nu echt achter hoe goed het totaal geen contact hebben kan zijn ( Fellows keep this in mind;) )
He he, iemand heeft het licht gezien ;) Mooi om te horen. Lijkt me ook een goede zaak dat je in een wat levendigere omgeving gaat wonen nu. En een leuk meisje vinden is eigenlijk wel de ultieme oplossing om erover heen te komen. Ik merk wel dat het topic zonder jou een stuk rustiger is :+

@Catkiller, ik zou graag willen zeggen 'challenge accepted', maar 100% garantie kan ik niet geven. Ik moet eigenlijk ook gewoon een ander leuk meisje vinden. Het vooruitzicht dat ik de komende maanden alleen ben, terwijl ik wel samen kan zijn is gewoon erg frustrerend.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:45:02 #274
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87047595
Snap dat dat frustrerend is. Als je een serieuze poging wilt doen dan hou ik je niet tegen en daar heb ik ook geen kwaad woord over te zeggen, maar als je het doet omdat je liever niet alleen bent en je zaad makkelijk kwijt wilt dan zou ik zeggen bespaar jezelf en haar de ellende en ga door met dit, je bent al een eindje op weg toch :P

En dat is maar een vooruitzicht maar daar heb je zelf ook enigszins invloed op, alleen zijn is niet eng toch, enkel wat minder gezellig op momenten maar kies niet voor 50% omdat je bang bent dat je 100% niet krijgt in de komende maanden.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 02:06:00 #275
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87048489
Als je jezelf goed bezig weet te houden is er niks mis met alleen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')