Ja het schiet ook gewoon echt niet op... ik ben al gestopt met contact zoeken maar als ik me down voel dan laat ik me daar zo in mee slepen dat ik dat ga doen maar het komt gelukkig al steeds minder voor.. smsjes heb ik gelijk allemaal verwijderd/hyves heeft ze niet/ heb der sinds de break up niet meer gesproken alleen via sms en msn..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Fellows, in jouw posts herken ik mezelf een beetje van 2/3 maanden terug, toen het net uit was. Heb alleen het idee dat het bij jou echt voor geen meter opschiet nog met alles, of zit ik ernaast?
Ben je al gestopt met contact zoeken of uberhaupt op haar te reageren? Sms' jes teruglezen / hyves checken / bellen / pingen etc etc kun je allemaal over een paar maanden nog steeds doen. Als ik je mag adviseren: Doe het de komende 2/3/4 maanden gewoon even niet. Je zult zien dat het helpt
ja maar dat eerste wilde ik dus niet horenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef Tegan het volgende:
Contact totaal verbreken. En nieuwe mensen leren kennen. Niet dat je meteen een relatie moet aangaan, maar het is goed voor je ego om te horen hoe leuk je wel niet bent.
is het dan echt zo dom om te denken dat alles gewoon nog op zn pootjes terecht kan komen!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef Tegan het volgende:
Dat vervaagt wel met tijd. En dat eerste heeft iedereeen. Maar het is verspilde energie, want het wordt nooit meer hetzelfde, en na een tijdje ga je dat inzien. Met steeds contact maak je jezelf steeds een beetje blij en dan weer heel down, en dat constant.
Ja en ik streel haar ego ook enorm en op het moment dat ik dat doe denk ik bij mezelf dude waar ben je mee bezig? Maar toch blijf ik het doen het is gewoon raar dat het opeens in een klap over is voor mij want ik zag dit totaal niet aan komen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef Bartinhoo het volgende:
@ Fellows
Uit je vorige posts kon ik denk ik wel opmaken dat je ex voordat je haar ontmoette een heel rustig en onzeker meisje was...
Door jou ( en misschien ook wel door jouw gedrag ) heeft ze haar zelfvertrouwen voor een heel klein deel terug gekregen, en door nu dat soort camsex dingen te gaan doen hoopt ze denk ik een bepaalde bevestiging te zoeken voor zichzelf, hetgeen allemaal voort komt uit haar eigen onzekerheid...
Hoe meer jij het contact blijft zoeken met haar, hoe meer haar ego' tje gestreeld wordt, hoe rotter/arroganter zij zich naar jou gaat gedragen waarschijnlijk..
Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn ex, die in een tijd van 2.5 maanden en door een enorm ongezond dieet 20 kilo is kwijtgeraakt. Sindsdien heeft ze een navelpiercing laten zetten, gaat ze om de 3 weken voor 150 euro naar de kapper, pikante korte rokjes, dure armbanden en ga zo maar door...
Ik weet dat dit gewoon voortkomt uit haar eigen onzekerheid dat ze zich nu op zo' n opzichtige manier profileert. Daar moet je gewoon doorheen kijken, jij ook
Ik denk het soms ook nog wel. Maar ik zie nu in dat als er iemand is die me zoveel pijn heeft gemaakt dat als het dan goed komt het toch anders is dan eerder, en dat is niet wat ik wil. Ik wil terug in de tijd, en dat kan niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is het dan echt zo dom om te denken dat alles gewoon nog op zn pootjes terecht kan komen!?
omg wat is er met me gebeurd![]()
waar haal je die kracht vandaan dan om echt alle contact te verbreken?
ik mis m zo ontzettend ga er gewoon kapot aan
ja maar we hadden het wel heel fijn samenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk het soms ook nog wel. Maar ik zie nu in dat als er iemand is die me zoveel pijn heeft gemaakt dat als het dan goed komt het toch anders is dan eerder, en dat is niet wat ik wil. Ik wil terug in de tijd, en dat kan niet.
Die kracht is gewoon proberen en proberen, en heel vaak falen.
Ik snap je echt helemaal. Dat kleine beetje contact kan je al vlinders terug brengen in je buik.. maar hou je zelf niet voor de gek en ik hou mezelf ook nog regelmatig voor de gek en daar doe ik mezelf alleen maar enorm pijn mee en duurt het alleen nog maar langer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is het dan echt zo dom om te denken dat alles gewoon nog op zn pootjes terecht kan komen!?
Bedenk jezelf dat je maar 1 garantie hebt in dit hele verhaal op het moment, en dat is dat je verdriet hoe dan ook vroeg of laat zal verdwijnen, hoe raar dat nu ook klinktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf helemaal niet meent wat je hier neerzet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ja en ik streel haar ego ook enorm en op het moment dat ik dat doe denk ik bij mezelf dude waar ben je mee bezig? Maar toch blijf ik het doen het is gewoon raar dat het opeens in een klap over is voor mij want ik zag dit totaal niet aan komen!
Ik vreet mezelf zo op.. door te denken van wat zou ze aan doen zijn ze is zeker met al die gasten aan het flirten terwijl dat echt nergens op slaat en iets wat ze zelf moet weten. Maar door dat ik zo doe contact opnemen geef ik haar wel t gevoel dat ze iedereen kan krijgen en dat ze op me terug kan vallen maar ik wil haar niet terug en ze kan niet meer op mij terug vallen.. maar iets houd me tegen en ik heb gewoon geen idee wat.. zoals je de term al vaker heb gebruikt ik gooi zout in me eigen wonden en dat doe ik echt heel erg.
Volgens mij zal ik deze nooit loslaten. Maar op gegeven moment moet je wel verder.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar we hadden het wel heel fijn samen
reden dat t even niet lekker ging is geheel van de baan (lichamelijke problemen bij mij die zich geestelijk uiten, ben een enorme bitch geweest)
maar nu is er voor ons geen kans om terug te gaan naar hoe het was
ergens onderweg ging het mis
en ik weet niet precies waar![]()
pffffffffffffff ik weet t wel wat het beste is, maar ik kan me er zo niet toe zetten he
kan alleen janken en me voor de buiten wereld groot houden en dat ben ik inmiddels zo zat.
maar ok is gewoon nog vers, ik moet doorbijten zal vast slijten![]()
hoever ben jij?
ik weet het en toch doe ik hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ik snap je echt helemaal. Dat kleine beetje contact kan je al vlinders terug brengen in je buik.. maar hou je zelf niet voor de gek en ik hou mezelf ook nog regelmatig voor de gek en daar doe ik mezelf alleen maar enorm pijn mee en duurt het alleen nog maar langer.
Ja mezelf voor de gek houden en er dan ook nog in geloven ben ik erg goed in... ik ga pitten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik denk dat je zelf helemaal niet meent wat je hier neerzet eerlijk gezegd![]()
Als ik jouw verhalen zo lees, dan neem je haar, ondanks wat ze allemaal heeft geflikt, zo terug mocht de kans zich voordoen.
Ik heb ook nog een hele tijd hier neergezet dat ik haar niet terug wou, maar ondertussen wist ik donders goed dat ik haar met beide handen zou terugnemen mocht ze hier voor mn deur staan..
Daarnaast kun jij gewoon de volledige verantwoordelijkheid nemen voor je eigen handelen. Je wilt het allemaal niet doen, maar je doet het toch. Je gooit je eigen glazen in, stop ermee
ik zoek zo min mogelijk echt contactquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:24 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Bedenk jezelf dat je maar 1 garantie hebt in dit hele verhaal op het moment, en dat is dat je verdriet hoe dan ook vroeg of laat zal verdwijnen, hoe raar dat nu ook klinkt
Daarnaast blijft, mocht je die kans nog willen hebben, de kans dat alles weer goed komt het grootste als je niet constant contact blijft zoeken.
Ik stelde mezelf ook heel kwetsbaar op naar mijn ex, omdat je vlak na het breken vaak toch nog de ''band'' voelt die je tijdens de relatie hebt gehad. Ik heb nu van ALLES wat ik in die eerste weken nog tegen haar heb gezegd spijt. Ik heb mezelf daardoor heel minderwaardig aan haar gemaakt in haar ogen. Dus maak die fout niet, want daar krijg je vroeg of laat spijt van
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij zal ik deze nooit loslaten. Maar op gegeven moment moet je wel verder.
ja zo herkenbaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook wel echt over die kortere betekenisloze relaties. Maar deze was zo goed en is gestopt voor het hoogste punt was behaald. Er zat gewoon nog zoveel in denk ik, en dat zal ik niet meer weten. Dat vind ik echt jammer.
mwah ik denk niet dat hij daar enorm mee bezig is dat t zn ego streeld ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Bartinhoo het volgende:
Ach tja ik zet hier nu heel stoer neer dat je het allemaal niet moet doen, maar ik weet ook wel hoe moeilijk ik het 3 maanden geleden vond om haar helemaal niet te spreken...
Toch heb ik door mijn gedrag in die eerste weken nadat het uit ging wel permanente schade in de ''relatie'' tussen mij en mijn ex gebracht. Het zal door die uitspraken van toen ( die ik vaak niet eens meende, of zei in een opwelling ) alstijd zo blijven dat mijn ex mij blijft zien als de zielige die haar zo enorm graag terug wou... Het is dan ook wel iemand die het stoer vindt om te zeggen dat ze iemand gedumpt heeft, dus het zal haar ego aardig gestreeld hebben...
Mijn ex was ook heel lief voor me, de eerste weken. Ze zei dat ze nog veel om me gaf, als vriend, dat ze echt een leuke tijd met me heeft gehad etc etc...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah ik denk niet dat hij daar enorm mee bezig is dat t zn ego streeld ofzo
en de contacten die er zijn openbaar doet hij wel lief enzo
hij is ook gewoon heel lief
dankje!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Mijn ex was ook heel lief voor me, de eerste weken. Ze zei dat ze nog veel om me gaf, als vriend, dat ze echt een leuke tijd met me heeft gehad etc etc...
Maar omdat ik telkens maar contact met haar bleef zoeken, bleef '''smeken'' of het weer goed kon komen etc, had zij natuurlijk na een tijdje behoefte om afstand te nemen. Dat eeuwige gezanik wil je natuurlijk niet weken lang aan je hoofd hebben, vooral als je er zelf wel klaar mee bent..
Daarom ging ze na een tijdje wel afstandelijk en iets norser doen. Dat vond ik vervelend, maar aan de andere kant is dat wel de reden dat ik er NU overheen ben. Wat mij betreft kunnen we nu op een normale manier met elkaar omgaan.... Zorg dat jou niet hetzelfde overkomt, en blijf niet uit jouw initiatief contact zoeken etc...
Natuurlijk is elke situatie anders, maar geef je alleen een tip vanuit mijn eigen ervaring
Kan allebei zijn toch? Van drank wordt je sowieso emotioneler.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:32 schreef Male23 het volgende:
aii vannacht op de fiets toch weer een tegenslag. Altijd als ik gedronken heb en het laatste stuk in m'n uppie naar huis fiets dan voel ik me echt mega klote. Vraag me af of dit is omdat we normaal vaak lekker samen naar huis gingen (maar dat moet na ruim een half jaar toch wel gewend zijn) of dat ik het misschien overdag gewoon zit weg te stoppen en dit naar buiten komt op het moment dat er drank in de man is.
Okee ja dat is wel fijn... stom dat ik het gewoon door heb dat ik zo enorm fout denk en doe en what ever.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:55 schreef melanie_x het volgende:
Nee het is ook niet zo dat ik me totaal anders voel haha. Niet dat ik nu in een keer los ga ofzo. Die fout heb ik eerder gemaakt. Maar het is wel heerlijk om geen verplichtingen te hebben
Ja precies. Maargoed, dat komt wel weer, alleen dan met een anderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja dan zit je daar zielig thuis op zaterdagavondOp dit soort momenten wou ik nog wel eens dat ik een vriendinnetje had, waarmee het vanzelfsprekend is dat je sowiezo op dit soort avonden bij elkaar bent
Daar kan ik me nog helemaal niks bij voorstellen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:26 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ja precies. Maargoed, dat komt wel weer, alleen dan met een ander
Geloof me maar, dat had ik eerst ook. Ik zag mijn toekomst echt alleen met mijn ex! Ook nog een hele tijd nadat het uit was. Dat heeft maanden geduurd omdat ik het gewoon niet kon/wilde afsluiten. Ik had ergens gewoon nog hoop dat het goed zou komen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:33 schreef Fellows het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog helemaal niks bij voorstellen.
Dat heb ik ook echt nog heel lang gehad, maar geloof mij ook daar kom je overheen. Vooral in jouw geval lijkt me dat dit snel zal komen, gezien wat je ex allemaal geflikt heeftquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:33 schreef Fellows het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog helemaal niks bij voorstellen.
Nice! Veel succesquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:19 schreef Sok41 het volgende:
Wow, wat één weekend kan doen. Zit je voor het weekend nog met allerlei drama in je hoofd, en nu op de zondag is alles weg. Dit doordat ik vrijdag een date had en die pas de volgende ochtend weg ging. Nu deze nieuwe blik aanhouden!
Dat gevoel slijt wel. Nadien kan het altijd weer in een vlaag voorbij komen. Ik heb bewust de plekken waar ik goede herinneringen aan haar had niet gemeden. Hetzelfde geldt voor muziek. Ze vond een bepaalde band altijd erg leuk en luisterden we vaak samen naar in de auto. De eerste 5 maand was het standaard skippen als ze erop waren. Betrapte me er vrijdag op dat ik alweer uitgebreidt zat mee te zingen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:39 schreef tropix het volgende:
Pff..ik zit er ook wel weer even doorheen zeg.
Ik ben zelf degene die de relatie verbroken heeft maar dat maakt het er toch niet makkelijker op.
Ik probeer er niet aan te denken maar ik denk er de hele dag aan bah. Ik vind het zo verschrikkelijk dat het zo gelopen is. Maar het is toch gebeurd en het is niet meer terug te draaien.
En dan ben je na zoveel jaar weer terug bij af. Ik heb het gevoel niet meer te weten wie ik zelf ben. Ondanks dat we geen contact hebben, voel ik me nog steeds in alles verbonden met haar. Overal waar ik ga en sta word ik aan haar herinnerd.
Op mijn werk waar ze altijd wat lekkers kwam brengen of me een kusje kwam geven. De sportvereniging waar ze me kwam aanmoedigen en toejuichen. Het park waar we altijd de eendjes voerden. Restaurants, winkels, de kerk. Overal zit zij! Overal zijn we geweest en alles hebben we gedeeld.
Ik heb het gevoel iets voor mijzelf nodig te hebben waar zij niet in zit maar wat???
Of slijt dit gevoel? Ik heb al eerder een lange relatie gehad maar toen dat voorbij was, was het gevoel totaal anders. Terwijl ik toen nog wel degene was die gedumpt werd.
Wat kan het toch allemaal kut zijn bah!
zo te regelen maar ik heb er dus totaal geen behoefte aanquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Mulberry het volgende:
ach, neem een rebound, tot je een echt leuk iemand vind, en dan vergeet je snel hoor:p
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal,
Hier dan mijn afscheidspost uit dit topic. Het gaat weer goed met meGisteren kwam ik hem tegen bij een vereniging en hebben we heel kort even gekletst en dat ging goed. De hele avond kwam ik hem regelmatig tegen en ik werd er niet emotioneel van o.i.d. Natuurlijk zal het altijd wel iets blijven doen, het blijft iemand waar ik lief en leed mee gedeeld heb maar het is niet meer dat ik er verdrietig van wordt of wat dan ook. Vandaar dat ik uit dit topic ga vertrekken. Ik ben er ook klaar mee, en wil gewoon lekker doorgaan en genieten van t leven.
Succes en sterkte allemaal!
Sterkte man, wat was de reden of wil je dat niet zeggen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
Vet. Ze heeft het uitgemaakt voor een absolute non-reden. Dus ik denk dat ik dit topic wel goed kan gebruiken want ik ben zo erg aan haar gehecht geraakt. Meh. Liefde
Ze zag je meer als haar broer, of ben je soms te lief?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
Vet. Ze heeft het uitgemaakt voor een absolute non-reden. Dus ik denk dat ik dit topic wel goed kan gebruiken want ik ben zo erg aan haar gehecht geraakt. Meh. Liefde
Lang verhaal.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef Fellows het volgende:
Hoelang zaten jullie in een relatie?
Beetje uitleg?
Klopt eigenlijk wel. Maar dat is geen reden om het hef in eigen handen te gaan nemen en doen alsof je Zeus bent.quote:Op maandag 4 oktober 2010 02:02 schreef goofy_goober het volgende:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Lees het topic eens door: je bent echt niet de enige daarin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 02:27 schreef o.us het volgende:
Zit wel wat in. Maar ik heb doch zeer mooie herrineringen en ervaringen er aan overgehouden. En ze blijft in mijn hoofd zitten. Dat is het moeilijkste.
Die meid is al veel langer klaar met je.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Na veel wikken en wegen zou ze er over na gaan denken als ik naar huis ging.
Inderdaad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 04:18 schreef Friek_ het volgende:
Niet om lullig te doen trouwens, maar als meisjes het plots uitmaken betekent dit meestal dat ze zijn vreemdgegaan. Nadat ze zijn vreemdgegaan biechten ze dit niet op maar maken ze het juist om een te verwaarlozen reden uit. Dit zodat het leek alsof de relatie al op zijn eind zat terwijl zij diegene is die niet langer het schuldgevoel aankan.
Beetje psychologie van de koude grond dit, maar heb datzelfde scenario wel vaker meegemaakt.
Dit klinkt vreemd maar zo is ze totaal niet. Had er ook over nagedacht en het verteld maar toen werd ze nog pisnijdiger dan dat ze al was..quote:Op maandag 4 oktober 2010 04:18 schreef Friek_ het volgende:
Niet om lullig te doen trouwens, maar als meisjes het plots uitmaken betekent dit meestal dat ze zijn vreemdgegaan. Nadat ze zijn vreemdgegaan biechten ze dit niet op maar maken ze het juist om een te verwaarlozen reden uit. Dit zodat het leek alsof de relatie al op zijn eind zat terwijl zij diegene is die niet langer het schuldgevoel aankan.
Beetje psychologie van de koude grond dit, maar heb datzelfde scenario wel vaker meegemaakt.
Dat ze zo totaal niet is zeg je van iedereen die je vertrouwd, wat ook eigenlijk goed is. Maar afijn, bittere realiteit is het soms wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit klinkt vreemd maar zo is ze totaal niet. Had er ook over nagedacht en het verteld maar toen werd ze nog pisnijdiger dan dat ze al was..
Nou dat is altijd leuk om te horenquote:Op maandag 4 oktober 2010 07:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ze totaal niet is zeg je van iedereen die je vertrouwd, wat ook eigenlijk goed is. Maar afijn, bittere realiteit is het soms wel.Laat het beeld maar even goed op je inwerken dat je (inmiddels ex-)vriendin deze week nog met een ander loopt te neuken.
Doe het niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Mijn ex zegt mij terug te willen als het goed blijft gaan tussen ons. Geen continue ruzie en hatelijk gedrag van vroeger..
Hij zegt me nog leuk te vinden, van me te houden en noem maar op.
Hij is degene geweest die het uit heeft gemaakt, laf via de sms. 2 jaar weggooien via de sms, zo kansloos eigenlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe het niet.
Teveel mensen verlaten dit topic door terug te gaan bij een ex.
Herinner je eerst of het het wel waard was, al die pijn voor niets.
Bij vriend van mij gaat het anders alweer 9 maanden goed nadat het 1 week uit was, dus ja..quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe het niet.
Teveel mensen verlaten dit topic door terug te gaan bij een ex.
Herinner je eerst of het het wel waard was, al die pijn voor niets.
Het is nog steeds uit hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:14 schreef Bartinhoo het volgende:
Hoelang is het uitgeweest tussen jullie kuiken?
Klopt heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:25 schreef goofy_goober het volgende:
Het is een feit dat de meeste mensen om de verkeerde redenen weer terug gaan naar hun ex. Ze kunnen niet alleen zijn, of zien op tegen het proces om elkaar los te laten en het hele 'opnieuw verliefd worden' proces, of ze denken dat ze nooit meer iemand zullen vinden. Allemaal bullshit natuurlijk en als je maar doorzet zul je dat zelf ook merken.
Na zes weken terug bij je ex... Ik kan je nu al vertellen: dat gaat een paar weken/maanden goed en dan is het weer hommeles. Vooral omdat je in die zes weken nevernooiniet al dat oude zeer wat ervoor heeft gezorgd dat de relatie is uitgegaan hebt verwerkt. Daar gaan maanden, zo niet jaren overheen.
Je zegt op het einde een teken van geen interesse in jou, maar jij kan ook de gene zijn die moeite doet of niet dan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:51 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat blijft altijd lastig te bepalen denk ik wat je precies bij je ex voelt..
Kan me heel goed voorstellen dat de neiging terug bij je ex te gaan heel groot is, vooral wanneer je weet dat hij/zij hier ook voor open staat...
6 weken is wel kort, en in mijn ogen is het na zo' n korte tijd elkaar al blijven zien op een vriendschappelijke manier ook een vorm van het niet los kunnen laten van elkaar....
Ik merk zelf pas echt dat ik haar los kan laten nu ik haar 5 weken op geen enkele manier gesproken heb. Ook niet even bellen/afspreken als vrienden, helemaal niet gewoon...
Moet wel zeggen dat ik het inmiddels wel erg lang vind worden. Ik woon sinds een week op kamers, en tijdens onze relatie was ik daar al erg druk met zoeken. Ze weet hoe belangrijk het voor mi is, en hoe blij ik geweest ben toen ik hoorde dat ik die kamer had...
Ik weet zeker dat zij ook weet dat ik die kamer heb, maar ik hoor niets van haar. Geen belletje, mailtje, sms' je wat dan ook. Ik hoop dat ik binnenkort nog wel iets hoor, anders is het echt een blijk van totale desinteresse in mij, hetgeen ik wel oneerlijk zou vinden want als toen zij die piercing had laten zetten / haar had laten blonderen kwam ze dat wel aan mij laten zien dan geef ik ook een leuke geinteresseerde reactie... maargoed is niets aan te veranderen. Wat niet is is er niet, misschien komt het nog maar het is niet zo dat ik erop zit te wachten...
Eh? Klinkt juist alsof je er wel stiekem op zit te hopen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:51 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort nog wel iets hoor, anders is het echt een blijk van totale desinteresse in mij, hetgeen ik wel oneerlijk zou vinden want als toen zij die piercing had laten zetten / haar had laten blonderen kwam ze dat wel aan mij laten zien dan geef ik ook een leuke geinteresseerde reactie... maargoed is niets aan te veranderen. Wat niet is is er niet, misschien komt het nog maar het is niet zo dat ik erop zit te wachten...
Ja een goede stefke ,quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:45 schreef Stefka het volgende:
@ GSK,
Grappig dat we allebei in hetzelfde schuitje zitten. Het ging ongeveer tegelijk uit en vorige week kwam mijn ex ook met de boodschap dat ze me terug wilde. Zullen we elkaar maar steunen in het afwijzen van die pogingen?
@ Bartinhoo,
Gewoon met haar verjaardag een smsje sturen met gefeliciteerd en hoe gaat het. Als je zelfs daar geen antwoord op gaat krijgen, is het wel duidelijk dat ze je niet meer wil zien.
Ach, dat 'beste vriendjes blijven' gedoe is allemaal bullshit. Als de gevoelens wegebben voor elkaar dan komt er in de meeste gevallen niets van terecht, want dan is het van: 'Hee, ik heb hem/haar niet nodig om me goed te voelen!'. Ga verder met je leven en pin je er niet op vast. Wie weet word je ooit nog vriendjes met haar, maar ik zou het iig niet forceren door als een hopeloze te gaan sms'en. Daarmee laat je haar alleen maar zien dat je het niet zonder haar lijkt te redden, waarmee je je afhankelijk maakt van haar. En als vrouwen ergens een hekel aan hebben dan is het een man die zich afhankelijk opstelt... Laat haar zien dat je je eigen boontjes kan doppen en plezier kunt hebben zonder haar. Als ze geinteresseerd is in je neemt ze vanzelf wel contact op.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:51 schreef Bartinhoo het volgende:
Ja jullie hebben natuurlijk wel gelijk, maar hetgene wat ik frustrerend vind, is dat zij in woorden tegen mij zegt dat ze heel graag vrienden wil blijven, maar in daden is ze heel wisselvallig.
Wel 4 weken geleden hier langskomen, en sms' en dat ze net een navelpiercing heeft laten zetten, en dat ze hem komt laten zien ( niet dat ik hem echt graag wou zien, maar omdat ik op een vriendschappelijke manier toch nog om haar geef deed ik geinteresseerd, toch het minste dat je kunt doen), dat soort dingen, maar nu laat ze al 4 niets van zich horen..
Natuurlijk ben ik niet haar beste vriendje, daar hebben we beiden andere mensen voor en voor je sociale contacten moet je niet meer afhankelijk (willen) zijn van je ex vriend of vriendin. Wat ik echter wel jammer vind, is dat ik bij mijn vrienden en hun ex' en altijd nog een bepaalde genegenheid en bijzondere interesse naar elkaar toe zie. Iets laten weten wanneer er iets belangrijks in elkaars leven is gebeurd, al is het maar even kort. Ik vind dat toch jammer mocht dat bij ons niet het geval zijn..
Maargoed op haar verjaardag stuur ik haar een sms. Vind ik niet meer dan normaal eigenlijk, aangezien we als ''goede vrienden'' uit elkaar zijn gegaan...
Maar net zogoed vind ik het dan normaal om toch even iets kleins van interesse te tonen wanneer er iets gebeurt zoals bij mij met op kamers gaan.. Maarja misschien zie ik dat wel verkeerd...
Ja dat gevoel is inderdaad niet fijn. Ik zat de eerste week ook constant op haar sms te hopen die niet kwam. Ik denk/dacht dat ze in principe gewoon een statement wou maken. Toen zij haar laatste sms naar mij stuurde was het 2.5 maand uit, en op een bepaalde manier was ik nog steeds bezig met contact zoeken / spijt betuigen naar haar toe.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dat kan ik dus echt niet. In die tijd dat ik geen contact met mijn ex had en het wél wilde, moest ik echt niet contact gaan zoeken, want als ik dan geen antwoord kreeg ging ik mezelf alleen maar kutter voelen en hopelozer worden met dingen er na te sturen. Nu verwijder ik standaard zijn binnen komende smsjes, en alles, zodat ik hem niet uit mezelf kan smsen.Gewoon uit voorzorg. En het voelt veel fijner op deze manier, want je gaat niet onbewust op iets zitten wachten/hopen.
Naja je laatste zinnetje denk ik wel dat je gelijk mee hebt. Ik merk dat bij mezelf ook. Maar ik merk sinds ik dus zijn nummer/smsjes verwijder, ik er veel minder last van heb. Eigenlijk helemaal geen last van.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:27 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ja dat gevoel is inderdaad niet fijn. Ik zat de eerste week ook constant op haar sms te hopen die niet kwam. Ik denk/dacht dat ze in principe gewoon een statement wou maken. Toen zij haar laatste sms naar mij stuurde was het 2.5 maand uit, en op een bepaalde manier was ik nog steeds bezig met contact zoeken / spijt betuigen naar haar toe.
Kan me nu heel goed voorstellen dat je dit na een tijdje wel zat bent, en door nu echt consequent een tijdje niets terug te sturen naar mij komt er wel een bepaalde afstand tussen ons die er anders niet of veel langzamer gekomen was. Heb wel zoiets van je punt is nu wel gemaakt, ik heb er ook vrede mee maar ik zou nu toch wel weer eens wat van je willen horen![]()
Maarja misschien is dat juist wel het teken dat ik nog niet ver genoeg ben met verwerken...
Ik zeg die dingen omdat ik zelf wel die fout(en) heb gemaakt en het niets heeft opgelost, maar alleen maar meer irritatie heeft opgewekt wat de latere vriendschap om zeep heeft geholpen. Nou is niet elke relatie hetzelfde natuurlijk, maar in veel gevallen is wel hetzelfde patroon zichtbaar. Ook al stuur jij uit goede bedoelingen een sms, dan nog kan zij dat opvatten als een negatief iets.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:16 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat is inderdaad ( helaas ) de enige juiste manier om ernaar te kijken...
Nee, die had ze al vanaf de eerste dag dat het uit was. (Geen wonder dat ik haar niet terug wilquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef Catkiller het volgende:
Jou ex wou je toch terug? En nu heeft ze al een scharrel? Dan heb je de goede keuze gemaakt he
Ik denk dat ze dit doet om te laten merken dat ze verder kan gaan met haar leven en geliefd word. Zo voel ik me nu ook in de situatie waar ik nu in zit. ga niet heel fok er mee overhoop gooien, maar heb je echt interesse om het te bespreken dan PM me maarquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:59 schreef Stefka het volgende:
[..]
Nee, die had ze al vanaf de eerste dag dat het uit was. (Geen wonder dat ik haar niet terug wil) Ze dacht alleen dat het op de lange termijn niet ging werken met die dude, dus wou ze mij terug.
Maar het is wel kut om te lezen natuurlijk wat er dan op dat blog staat. Het ging overigens om een soort vragenlijstje, met vragen als wie heb je het laatst gezoend en wat ga je komend weekend doen (komt die dude dus weer langs).
Ook lekker sneu dat ze dit soort dingen erop zet. Ze weet dondersgoed dat ik dat allemaal lees en verder bijna niemand (misschien 1 vriendin van haar en haar andere ex), dus de logica om dit soort dingen te plaatsen ontgaat mij een beetje.
Je posts drukken mensen hier vaak wel met de neus op de feiten, vaak is het niet wat we willen horen, maar wel de waarheid in veel gevallenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:53 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik zeg die dingen omdat ik zelf wel die fout(en) heb gemaakt en het niets heeft opgelost, maar alleen maar meer irritatie heeft opgewekt wat de latere vriendschap om zeep heeft geholpen. Nou is niet elke relatie hetzelfde natuurlijk, maar in veel gevallen is wel hetzelfde patroon zichtbaar. Ook al stuur jij uit goede bedoelingen een sms, dan nog kan zij dat opvatten als een negatief iets.
'Hee, sms... Zucht.. Is die gozer me nou nog niet vergeten? Laat me toch los, ga verder met je leven!'
Maar ik heb nu mijn eigen leven weer op orde en alles loopt redelijk op rolletjes, dus ik kan je wel zeggen dat ik haar vriendschap niet nodig heb om me goed te voelen.
Ik snap weer eens niets van je post.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik heb mijn ex gesmst dat ik morgen ook wil praten. Want dit heeft echt geen zin meer zo.
Hij zei dat we beide moeite moesten doen om als vrienden af te spreken, ik had het de afgelopen tijd steeds gedaan dus moest hij het doen. Toch vroeg ik van "zullen we vanavond anders een stukje wandelen"? Nee dat kon niet want hij moest servers maken ofzo, nou oke best weet je.
Gaat hij net ineens weg met de reden, ik ga naar mijn broer toe bij zijn gewoon eventjes kijken.
Dus nog een tekst verder zegt hij oh nee ben langer weg want ik moet er ook helpen? maar ik snap niet waar mee want alles was al klaar zei hij tegen mij.
Wat moet ik hier nou mee?
Lijkt me nogal duidelijk. Toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik heb mijn ex gesmst dat ik morgen ook wil praten. Want dit heeft echt geen zin meer zo.
Hij zei dat we beide moeite moesten doen om als vrienden af te spreken, ik had het de afgelopen tijd steeds gedaan dus moest hij het doen. Toch vroeg ik van "zullen we vanavond anders een stukje wandelen"? Nee dat kon niet want hij moest servers maken ofzo, nou oke best weet je.
Gaat hij net ineens weg met de reden, ik ga naar mijn broer toe bij zijn gewoon eventjes kijken.
Dus nog een tekst verder zegt hij oh nee ben langer weg want ik moet er ook helpen? maar ik snap niet waar mee want alles was al klaar zei hij tegen mij.
Wat moet ik hier nou mee?
Sterkte.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:19 schreef McQueentje het volgende:
ik heb besloten hem los te laten....
vind het heel moeilijk
Wat voor manier qua praten dan precies ? Dan kan ik het in het vervolg een beetje aanpassen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap weer eens niets van je post.
Jij zal wel zeggen, "contact afkappen" toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:24 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Lijkt me nogal duidelijk. Toch?
What happened?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:19 schreef McQueentje het volgende:
ik heb besloten hem los te laten....
vind het heel moeilijk
Ik mis geloof ik delen van het verhaal. Was hij bij jou? Had hij eigenlijk met jou afgesproken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat voor manier qua praten dan precies ? Dan kan ik het in het vervolg een beetje aanpassen.
[..]
Jij zal wel zeggen, "contact afkappen" toch?
Nou nee. Het lijkt er op dat hij liever ergens anders is dan bij/met jou.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat voor manier qua praten dan precies ? Dan kan ik het in het vervolg een beetje aanpassen.
[..]
Jij zal wel zeggen, "contact afkappen" toch?
Nee hij was thuis. Nee hij kon niet omdat hij die servers moest maken anders had hij wel gewild zei hij.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mis geloof ik delen van het verhaal. Was hij bij jou? Had hij eigenlijk met jou afgesproken?
maar nu vraagt hij of ik morgen avond met hem mee gaat naar het casino & daarna ga praten met hem..quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nou nee. Het lijkt er op dat hij liever ergens anders is dan bij/met jou.
Het kan toch dat hij een keer niet kan, dan is het toch niet meteen dat hij altijd nee zegt ofzo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee hij was thuis. Nee hij kon niet omdat hij die servers moest maken anders had hij wel gewild zei hij.
Klopt maar de reden klopte niet, want hij ging naar iets anders toe even ofzo maar never mindquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het kan toch dat hij een keer niet kan, dan is het toch niet meteen dat hij altijd nee zegt ofzo.
Haha ok. Ik snap het dus echt niet. Maakt niet uit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klopt maar de reden klopte niet, want hij ging naar iets anders toe even ofzo maar never mind
Geeft niet ik houd er ook maar over op voordat ik weer in een dipje rol.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha ok. Ik snap het dus echt niet. Maakt niet uit.
gut, wist niet dat ik zulke reacties zou krijgen. Ik meld me ooit wel een x als ik zwelg in zelfmedelijden. Vond het gewoon verrassend hoe ex en ik opeens contact met elkaar hebben ookal hebben we ieder ons eigen gezinslevenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:40 schreef Tegan het volgende:
I know. Ik vroeg me gewoon af waarom ze het hier kwam melden.
Ik snap je helemaal. Ik heb het voor me zelf ook redelijk afgesloten een half jaar geleden, en toen kwam zij weer eens om de hoek kijken en weer lief doen en zo. Sinds dien is er gewoon met mn gevoel gekloot maar daar ben ik zelf ook schuldig aan. En nu in eens BAM "ff geen contact meer het is over doei" is wel eff lomp.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:42 schreef GSbrder het volgende:
@ MOD,
lang verhaal, ook moeilijk, dat begrijp ik wel, maar die I-dont-give-a-shit houding blijft hangen, en ook al komt het nu vol romantiek weer goed als in het Walt Disney-sprookje, die twijfels komen weer op, jullie hebben lang genoeg de voors- en tegens kunnen evalueren en het wordt hoe dan ook weer moeilijk. Die /care-gevoelens blijven, je kan jezelf niet langer zo laten jojo-en tussen je emoties, ga verder, de enige reden dat jullie nog naar elkaar kijken is omdat er geen nieuwe stappen zijn gemaakt en jullie beide stuurloos zijn. Dat moet niet zijn wat je bindt!
Je weet dat teruggaan naar haar achteruitgang of stilstand betekent. Kap het contact dan ook helemaal af!
Klinkt hard, maar het is de enige manier.
ik zou het zo proberen bij mn exquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef goofy_goober het volgende:
Als ze voor je neus zou staan met Bambi-ogen zou je dr volgens mij zo terugnemen.
Ze zal wellicht nog gevoelens hebben voor je, maar ik denk niet dat ze weer een relatie wil. Weet niet of de vrouwen het hier kunnen bevestigen, maar toen mijn toenmalige vriendin hoorde dat haar ex een nieuwe scharrel had, was ze daar ook behoorlijk over de zeik over. Als je vriendschappelijk met elkaar omgaat na een relatie ziet de ander je toch niet graag met een ander meisje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:09 schreef lipppie het volgende:
Ik ging er heen met van /care zie wel had niet zulke hoge verwachtingen maar bleek toch heel gezellig te zijn, maar ze praatte steeds over een collega waar ze een keer mee was gegaan, en zegt ze ik wil denk ik wel weer met hem gaan maar het moet niet vervolgens wil ze alles van mij weten, ik krijg sms ze wil hem lezen ze wil constant aandacht zo van ik ben 1 min stil hee wat ben je stil en op dat feest ik keek achterom naar meisje zij kijkt meteen mee best annoying en dat ze die ene jongen niet leuk vind maar alleen die collega bla bla.
hij wil me niet eens sprekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:27 schreef Stefka het volgende:
[..]
@McQueentje,
Ik weet niet precies wat de situatie is, maar als het net uit is, is het beter om even geen contact te hebben. Als je elkaar blijft zien, voel je je daarna alleen maar kutter als je weer eens een pijnlijk gesprek met hem hebt gehad. Wanhopig contact opnemen is niet de oplossing, sterker nog, dat maakt het waarschijnlijk alleen maar erger.
Klopt! Ik (probeer) er ook zeker niet op te rekenen, telkens als ik mezelf daarop betrap dan probeer ik mezelf direct duidelijk te maken dat dit niet de juiste manier van denken is....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef goofy_goober het volgende:
Zou er iig niet op rekenen. De stilte van haar kant is daar een goed voorbeeld van.
Overigens klinkt het alsof je in de 'idealisatiefase' zit. Goed moment om al je berichten hier eens terug te lezen.
Ik heb dat ook een klein tijdje gebruikt inderdaad. Of het écht werkt weet ik niet.. maar ik had het idee dat het werkte.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef goofy_goober het volgende:
Tijd voor de Valdispert Feel Good zo te horen. Heeft mij er goed doorheen geholpen. Maakt je wat rustiger. Heb het nu niet meer nodig, maar het hielp wel om kalmte in mn lichaam en geest te scheppen.
was deze reactie nu voor mij?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef goofy_goober het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van. Waarom is eigenlijk uitgegaan?
(Als je nu zegt dat je bent vreemgegaan dan snap ik zijn reactie wel...)
ik herken het gevoel wel, ben nog niet zolang uit elkaar als jij maar die lichamelijke reactiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:58 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Klopt! Ik (probeer) er ook zeker niet op te rekenen, telkens als ik mezelf daarop betrap dan probeer ik mezelf direct duidelijk te maken dat dit niet de juiste manier van denken is....
Maarja die idealisatiefase... ik weet het niet...
4 maanden is het nu uit, en de idealisatiefase heb ik al gehad. Ik weet wat ik voorgaande berichten heb geschreven, en op veel punten passen we ook niet bij elkaar, maar anderzijds heb ik nog nooit zoveel van een meisje gehouden als van haar. Het is heel dubbel allemaal...
Had ook nooit verwacht dat ik het er zo zwaar mee zou hebben. Dit klinkt misschien wel heel freaky, maar aan dit alles heb ik serieus hartkloppingen en hyperventilatie overgehouden, voel constante spanning in mijn lichaam zelfs als ik even niet met haar bezig ben, het lijkt er langzaam ingeslopen...![]()
Ik weet dus niet in hoeverre ik haar nu nog idealiseer, of dat mijn gevoel voor haar zo diep was dat het gewoon veel langer nodig heeft om over haar heen te komen....
Ik ben psychisch heus wel gezond, heb een leven zoals de meeste leeftijdsgenoten ook wel hebben, wat bestaat uit sporten, uitgaan suderen en werk. Maar ik kom er maar niet overheen, terwijl ik vaak alles heel goed kan rationaliseren...
Ja, heb haar tandenborstel twee weken laten liggen, maar werd er echt gek van dat ik er daardoor iedere morgen mee werd geconfronteerd. Overigens nog steeds niet weggegooid, maar wel ergens ver weg in een kastje gestopt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik herken het gevoel wel, ben nog niet zolang uit elkaar als jij maar die lichamelijke reacties![]()
Net was ook wel even freaky, ik was aan het opruimen en toen kwam ik langs zijn stukje in mijn badkamer.
Alles heb ik laten staan, soort van hoop dat het wel goed komt ofzo
en nu twijfelde ik, ik heb alles bij elkaar gepakt en in een toilettas gestopt, maar de tas wel daar gezet....
Ik kan het nog niet helemaal wegzetten![]()
Ondertussen enorm gejankt weer pffffffffffff om gek van te worden![]()
Hebben jullie ook zo'n dingen meegemaakt?
echt alles lijkt me ook aan hem te doen herinneren en dan is het weer slikken....
na 15 jaar elkaar dus niet hebben losgelatenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:34 schreef Tegan het volgende:
Zo bedoelde ik het niet hoor. Maar ik was gewoon oprecht benieuwd en zag de link niet.
ja het is confronterend elke keerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ja, heb haar tandenborstel twee weken laten liggen, maar werd er echt gek van dat ik er daardoor iedere morgen mee werd geconfronteerd. Overigens nog steeds niet weggegooid, maar wel ergens ver weg in een kastje gestopt.
dat lijkt me ontzettend moeilijk en pijnlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef GasTurbine het volgende:
En het ergste is nogwel dat ze nu de ballen uit de broek haast voor een ander. Ze vergeet mij 10x zo snel als ik haar omdat zij bij d'r ex terugwilt. En het ergste is nogwel dat wij (collega's) elkaar nog elke week zien. En dat ik dat schouwspel ook moet aanzien.
het is een hele verlichting om alles weg te gooienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ja het is confronterend elke keer
maar het echt opbergen vind ik zo... zo echt dan is het echt voorbij
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is een hele verlichting om alles weg te gooien
stel een paar data voor zou ik zeggen dat hij zijn spullen kan ophalen. Doet hij het dan niet dan de kliko inquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:54 schreef McQueentje het volgende:
[..]
weggooien zeker niet, of hij moet t al zeggen, ga niet zomaar zijn spullen weggooien, hij kan ze terug krijgen....
beetje lastig als hij niets van zich laat horenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
stel een paar data voor zou ik zeggen dat hij zijn spullen kan ophalen. Doet hij het dan niet dan de kliko in
waar maak je je druk om dan als hij niets van zich laat horen? De boodschap is dan toch wel duidelijk lijkt me?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:00 schreef McQueentje het volgende:
[..]
beetje lastig als hij niets van zich laat horen
komt wel weer alleen nu dus even niet ga ik van uit hem kennende.
maar nee zo ben ik dus niet.
toch bedankt voor het advies
Heb haar spullen ook iets van 2 weken op de badkamer laten staan voordat ik op een dag alles bij elkaar deed in een doos en in mijn kast zette. Duurde nog een maand voordat ik hem terug heb gebracht. Zijn haar spullen, ik heb er zelf niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik herken het gevoel wel, ben nog niet zolang uit elkaar als jij maar die lichamelijke reacties![]()
Net was ook wel even freaky, ik was aan het opruimen en toen kwam ik langs zijn stukje in mijn badkamer.
Alles heb ik laten staan, soort van hoop dat het wel goed komt ofzo
en nu twijfelde ik, ik heb alles bij elkaar gepakt en in een toilettas gestopt, maar de tas wel daar gezet....
Ik kan het nog niet helemaal wegzetten![]()
Ondertussen enorm gejankt weer pffffffffffff om gek van te worden![]()
Hebben jullie ook zo'n dingen meegemaakt?
echt alles lijkt me ook aan hem te doen herinneren en dan is het weer slikken....
Ja of hij weet ook nog niet goed wat hij er mee aan moet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waar maak je je druk om dan als hij niets van zich laat horen? De boodschap is dan toch wel duidelijk lijkt me?
Het is een hel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dat lijkt me ontzettend moeilijk en pijnlijk
alleen al te denken dat mijn lief exeen ander gaat krijgen kills me
QFT. Zó herkenbaar. Zo herkenbaar..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:07 schreef MOD het volgende:
Ik mis haar heel erg en dan ben ik bij haar en dan is ze er niet. Niet meer hoe ze was en denk dat ze het zelfde over mij denkt. Wat heb je er dan nog aan om met elkaar af te spreken met de hoop dat het nog een keertje leuk wordt..
Ik weet de ins en outs niet van jullie relatie, maar dit is erg kil.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:13 schreef GSbrder het volgende:
Ex stuurt mail van meerdere pagina's naar me toe.
Komt er kort op neer dat ze ''helemaal negeren'' wel heel resoluut vindt.
Kan ik me iets bij voorstellen, ik was er altijd voor haar, dus die positie mag ik vast blijven vervullen, maar ik denk nu mooi aan mezelf en hou een paar weken radiostilte aan. Dat komt mij beter uit.
Ik heb een ruime 3,5 jaar een relatie gehad met haar en anderhalve- tot twee weken terug hebben we het via de telefoon uitgemaakt. Inderdaad ben ik nogal kil op dit moment, weet niet of ik nog een keer een terugval ga krijgen en wat emotioneler er op ga terugzien, maar at the moment moet ik inderdaad voor mezelf kiezen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik weet de ins en outs niet van jullie relatie, maar dit is erg kil.
Ik wil heel graag vrienden zijn en hem nog regelmatig spreken. Maar we zijn in de tijd dat we elkaar kennen nooit vrienden geweest en dat kan ik dus nu niet oppakken terwijl ik van binnen eigenlijk niet eens wilde dat het uit was. Ik wou dat ik dat kon, vrienden zijn en het leuk vinden om met hem om gaan, maar dat zou alleen maar moeilijk voor mij zijn en niet leuk. Misschien ooit in de toekomst...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:07 schreef MOD het volgende:
Hee Tegan, best wel naar hoe ik dit nu lees. Kan me nog herinneren in vorige berichten een paar edities terug over hoe graag je nog vrienden zou blijven en hoeveel moeite je er mee had. En nu lees ik dit en word ik er wel een beetje droevig van. Ik weet niet echt wat er in de tussentijd gebeurd is maar das toch dan wel jammer dat het zo gelopen is.
Misschien dat je toch stiekem hoopte op een goede/betere afloop dan zo een domper, dat je er misschien beide met een beter gevoel van af kon komen? Heb het idee dat de laatste ontmoeting tussen jullie niet helemaal geweldig was, maar daar weet ik niks van af. Wellicht voelde het meer als een verplichting dan iets dat je heel graag wilde die afspraak.
Maar goed, dan kan je je nu helemaal op je zelf richten en je nu helemaal los maken denk ik? Dat je dan later nog eens kan afspreken als het wat spontaner komt.
Heb het idee dat het bij mij ook zo zal gaan omdat we eigenlijk de hele tijd bezig zijn onze gevoelens naar elkaar aan het uitmelken zijn, dat eigenlijk averechts werkt.
Ik mis haar heel erg en dan ben ik bij haar en dan is ze er niet. Niet meer hoe ze was en denk dat ze het zelfde over mij denkt. Wat heb je er dan nog aan om met elkaar af te spreken met de hoop dat het nog een keertje leuk wordt..
Maar ja. Succes er mee iig, het klinkt nu wel als een definitief iets, dus daar kan je gebruik van maken voor nieuwe dingen
Dit kunnen wij lezen in: Wanneer drop ik de vraag?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:02 schreef GSbrder het volgende:
Oh, overigens is er bij mij een andere chick in beeld, nadat ik het uitgemaakt heb.
Die laatste zin, zo moet je inderdaad denken!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef Kitler het volgende:
Het is nu 2 maanden uit tussen m'n ex en mij.
Eerst miste ik hem ongelofelijk. Maar 4 dagen na het uit was heeft hij een ONS gehad met iemand die hij in een discotheek heeft ontmoet. Dit was heel verwarrend. Hij heeft een week eerder nog tegen me gezegd hoeveel hij wel niet van me hield. Hoe kan hij dan zo snel met iemand anders liggen rampetampen?! Nu ben ik helemaal klaar met hem. Ik spreek hem nauwelijks meer en ik vind het wel prima zo. Ik ga niet verdrietig zijn om iemand die zo respectloos tegenover mij doet.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef Kitler het volgende:
Het is nu 2 maanden uit tussen m'n ex en mij.
Eerst miste ik hem ongelofelijk. Maar 4 dagen na het uit was heeft hij een ONS gehad met iemand die hij in een discotheek heeft ontmoet. Dit was heel verwarrend. Hij heeft een week eerder nog tegen me gezegd hoeveel hij wel niet van me hield. Hoe kan hij dan zo snel met iemand anders liggen rampetampen?! Nu ben ik helemaal klaar met hem. Ik spreek hem nauwelijks meer en ik vind het wel prima zo. Ik ga niet verdrietig zijn om iemand die zo respectloos tegenover mij doet.
Zolang die gevoelens er nog zijn en die niet beantwoord worden is het denk ik niet te doen om vrienden te zijn dat is gewoon zelfkwelling.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil heel graag vrienden zijn en hem nog regelmatig spreken. Maar we zijn in de tijd dat we elkaar kennen nooit vrienden geweest en dat kan ik dus nu niet oppakken terwijl ik van binnen eigenlijk niet eens wilde dat het uit was. Ik wou dat ik dat kon, vrienden zijn en het leuk vinden om met hem om gaan, maar dat zou alleen maar moeilijk voor mij zijn en niet leuk. Misschien ooit in de toekomst...
Onze laatste ontmoeting was om te praten over hoe we verder gingen, want het was al over en toen zei ik dat ik even een maand geen contact wilde omdat ik dit dus echt niet wilde en dus niet ineens zijn beste vriend kon zijn. We zijn helemaal niet slecht uit elkaar gegaan juist door goed te praten over dat hij het niet weer zag zitten en dat ik hem niet kon houden als hij dat niet wilde, maar voor mij was het wel heel erg dat het over was.
ik gok er toch op dat hij het er ook moeilijk mee heeft en dit is zijn manier van er mee omgaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waar maak je je druk om dan als hij niets van zich laat horen? De boodschap is dan toch wel duidelijk lijkt me?
dat laatste heb ik ook wel last van jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb haar spullen ook iets van 2 weken op de badkamer laten staan voordat ik op een dag alles bij elkaar deed in een doos en in mijn kast zette. Duurde nog een maand voordat ik hem terug heb gebracht. Zijn haar spullen, ik heb er zelf niet zo veel aan.
Maar er is meer dan genoeg wat me aan haar doet herinneren, ze heeft zoveel invloed in mijn leven gehad. Het confronterende is niet meer totaal dominerend voor mijn gevoel, al geeft het wel zijn invloed op mijn humeur. Laatste dagen heb ik het er eigenlijk best moeilijk mee.
Was het maar zo makkelijk dat ik boos op haar kon zijn om iets, maar dat kan ik ook gewoon niet.
en ik merk dat als ik over haar praat ik het nog vaak over mijn vriendin heb, ipv elke keer ex te zeggen..
+1 voor jouquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit kunnen wij lezen in: Wanneer drop ik de vraag?
Idd. Maar het is nu goed zo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef McQueentje het volgende:
[..]
Zolang die gevoelens er nog zijn en die niet beantwoord worden is het denk ik niet te doen om vrienden te zijn dat is gewoon zelfkwelling.
Dus goed dat jullie afspraak niet doorgaat ookal voelt het ergens ook minder leuk, logisch ook eigenlijk want ergens stiekem wil je m ook weer WEL zien
Dit herken ik ook wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik zie mijn ex nu redelijk vaak en gaan elke week wel keer in het casino kijken of even naar de mcdonalds ofzo.
maar om nou te zeggen dat ik hém mis of wat weet ik niet, het is gewoon zo lang al zo geweest dat er amper liefde meer van af straalde dat het gewenning is geworden dat het gewoon op een normale vriendschap leek, dat ik nu gewoon geen verschil merk alleen dat ik nu de aandacht kan storten op andere jongens, en nergens rekening mee hoef te houden.
Het was een geslaagde avond/nacht. Ik ging vanochtend gelijk vanuit haar door naar m'n werk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:55 schreef melanie_x het volgende:
Goofy hoe ging het? Oh wat ben ik toch nieuwsgierig
Misschien omdat ie denkt dat dat (nog) de enige manier is waarop hij je kan duidelijk maken dat het niks meer zal worden tussen jullie en dat je toch eens verder moet gaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:22 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een klein dipje. Vooral omdat ik er niet zo goed tegen kan dat dit alles hem zo makkelijk afgaat. Ik wil de oude hij terug, niet perse met mij weer een relatie, maar hij is zo harteloos en kil tegen mij.
Sterkte gast. De eerste dagen zijn vaak het moeilijkst. Lijkt me een goede keuze om elkaar niet te zien als jullie alles al grotendeels uitgepraat hebben. Kan alleen maar als advies geven om de komende dagen/weken vooral dingen te doen die je leuk vindt. Ga lekker even een serie kijken, terwijl je eigenlijk moet studeren ofzo. Als je op hetzelfde tempo door wil gaan zonder er tijd voor te nemen om dit een beetje te verwerken ga je er aan onderdoor.quote:
Ik weet dat dit het verstandigst is maar ik weet ook dat het helaas niet zo makkelijk werkt. Nu voel ik me er weer goed onder en straks ga ik weer kapot. Ik moet nog veel voor mijn studie doen maar ik kom er nu niet aan toe. Ik zou willen dat alles achter de rug was. Afleiding helpt , ik ga nu maar een film kijken..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:14 schreef Stefka het volgende:
[..]
Sterkte gast. De eerste dagen zijn vaak het moeilijkst. Lijkt me een goede keuze om elkaar niet te zien als jullie alles al grotendeels uitgepraat hebben. Kan alleen maar als advies geven om de komende dagen/weken vooral dingen te doen die je leuk vindt. Ga lekker even een serie kijken, terwijl je eigenlijk moet studeren ofzo. Als je op hetzelfde tempo door wil gaan zonder er tijd voor te nemen om dit een beetje te verwerken ga je er aan onderdoor.
Jazeker, en volgens mij zit je, ondanks alles, nog steeds te hopen op een goede afloop. Word je nou niet moe van die zelfkwelling? Jullie relatie met elkaar is veranderd door de breuk, dus de oude hem zul je niet terugzien, hoe graag je dat ook zou willen. En hoe sneller je je daar bij neerlegt, des te sneller kun je het achter je laten en verder gaan. En misschien wil hij ook wel verder, maar word hij door jou beperkt omdat ie zich wellicht nog verantwoordelijk voelt voor jouw welzijn. Het is maar een gokje hoor, ik ken jou en hem verder niet. Maar nav je verhalen hier lijkt het er af en toe op alsof je er bewust voor kiest om er in te blijven hangen.quote:
Als ze nu al aankomt met die 'just friends' praatjes lijkt het erop alsof zij al veel langer bezig is met het afsluiten. Zoals je zelf al zegt zou ik een tijdje helemaal niets afspreken. 'Just friends' gaat gewoon niet werken als de één nog gevoelens heeft voor de ander.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:00 schreef jngl het volgende:
Hoi,
helaas ben ik nieuw in dit topic. Mijn vriendin heeft het gister uitgemaakt, het kwam allemaal vrij onverwachts. Afgelopen weekend hebben we het nog heel leuk gehad, veel samen geweest maar toch ook onze eigen dingen gedaan. Paar weken geleden gaf ze al aan dat het gevoel van haar kant minder werd en sindsdien hebben we het ook rustiger aan gedaan. Naar mijn gevoel ging het toen ook echt beter, en als ik haar moet geloven volgens haar ook.
Maar nu toch, ze kwam onverwachts met de mededeling dat ze langs kwam om me wat te vertellen. En dat was dus dat ze het niet meer zag zitten. Natuurlijk drama daarna, veel gepraat en uiteindelijk is ze naar huis gegaan. Ik heb toen naar de fles gegrepen en haar later nog berichten gestuurd. Misschien niet zo slim van me..
Vandaag had ik een zware dag. Gelukkig was het druk op school. Als ik bezig ben denk ik er niet teveel aan, maar soms komen toch die momenten en dan is het even zwaar.
Het gaat het echt op en neer, dan heb ik er weer vrede mee en weet ik dat ik verder moet en dan komt weer het besef dat het allemaal voorbij is en dat het nooit meer wordt als eerst. Nooit meer die leuke dingen samen, ze is gewoon weg uit mijn leven. Het ging dus vrij goed vanmiddag maar ik heb haar toch net weer gesmst dat ik haar terug wil en of ze goed wil nadenken over haar besluit.
Nu heeft ze wat teruggestuurd. Dat ze morgen wil afspreken, gewoon als vrienden. Ik weet dat dit nu even niet de goede manier is. Dat we elkaar even niet moeten zien en dat ga ik haar ook terug sms'en. Ik moet even sterk zijn en even afzien.
Gister was het nog veel ongeloof, ik was er van overtuigd dat het goed kon komen maar nu komt toch langzaam dat besef dat het over is. Net was ik weer emotioneel en nu ben ik weer redelijk. Dat zal helaas nog even doorgaan zo. Ik weet dat ik haar zo ga missen maar het laatste wat ik nu moet doen is contact zoeken.
Ik heb echt geen zin in de komende tijd ook al weet ik dat het ooit weer goed komt. Ik weet even niet wat ik moet gaan doen, gaan ondernemen. Ik heb nergens zin in. Ik vind het in ieder geval fijn om dit even van me af te schrijven. Dat lucht voor nu even op..
Voor mij was 1 x wel genoeg. Ik geloof niet meer in opnieuw proberen, zeker niet als issues niet zijn opgelost voor je weer verder gaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:11 schreef Fellows het volgende:
Sommigen moeten eerst heel vaak op hun bek voor dat ze de message begrijpen.
Werken, sporten, uitgaan, contact met vrienden herstellen, oude bekenden ontmoeten, school/studie, films kijken, leuke dingen doen, uitjes organiseren...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Amede het volgende:
[..]
Wat doen jullie de hele dag voor afleiding?
School en proberen het zo minst mogelijk achter de computer te zitten want dan ga ik kijken wat ze doet of kijken of ze online is what ever! Ga wat leuks doen ga of school/werk bezig.Ga een boek lezen vliegt de tijd zo voorbij..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Amede het volgende:
[..]
Voor mij was 1 x wel genoeg. Ik geloof niet meer in opnieuw proberen, zeker niet als issues niet zijn opgelost voor je weer verder gaat.
Ben nu keihard op m'n bek gegaan en t doet zo veel pijn. Dit zijn de eerste dagen en die worden heel moeilijk, zeker omdat we af en toe nog contact hebben over wat onafgehandelde dingen als rekeningen, laatste spullen die nog bij hem staan, gepland weekend weg annuleren e.d. Ik vind 't moeilijk om hem weer te spreken. De toon is dan zo zakelijk, er kan niets liefs van af. Niks doet er nog aan denken dat we vorige week nog in bed lagen te bespreken hoe gek we op elkaar waren.
Zo bizar dat het op de een of andere dag gewoon (weer) voorbij is.
Wat doen jullie de hele dag voor afleiding?
tekst is mooi maar ben zelf bij couplet 1 al gestopt met luisteren....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef Fellows het volgende:
Voor iedereen in het topic haha![]()
Thought I couldn't live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time
And even though I really love you
I'm gonna smile cause I deserve to
It'll all get better in time
Since there's no more you and me
It's time I let you go
So I can be free
And live my life how it should be
No matter how hard it is I'll be fine without you
Yes I will
Ze wil je niet. Het klinkt heel hard en ik snap je gevoel dat je 'kansen verspeeld' hebt heel goed, maar die kansen waren er bij voorbaat al niet. Vanaf het begin van de relatie heeft ze jullie al op het spel gezet, zij is degene die dingen fout doet, terwijl jij er voor lijkt te gaan. Zij heeft de touwtjes nu in handen, terwijl je in dit geval voor jezelf moet gaan kiezen. Je wordt niet gelukkig met dit meisje als er continue spanningen zijn en wantrouwen.quote:
ik was verdrietig mede omdat ik genegeerd werd, ik vond het oneerlijk, hij wilde niet praten dus zette mij buitenspel. En mijn keus werd dus al op voorhand weggenomen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef DerptieDurp het volgende:
Ik laat haar uiteraard met rust, maar zoals de situatie vorige week was kon ik er voor mijn gevoel veel beter mee leven. Ik weet niet wat ik nu moet doen..
Heel erg herkenbaar verhaal.. Het is gewoon wel zo dat je 2 jaar met iemand lief en leed hebt gedeeld, ondanks de smetten die op de relatie zaten. Ze heeft er ook heel veel spijt van zegt ze, maar het heeft het gevoel bij mij nooit weg kunnen nemen. Nu krijg ik min of meer van haar de schuld dat de relatie niet lekker liep omdat de dingen die zij allemaal heeft gedaan mij dwars zaten. Dat is zo oneerlijk. Plus dat ze me ook nog eens min of meer chanteert met seks om zo mij in haar buurt te houden en ervoor te zorgen dat ik er voor haar ben als ze me nodig heeft.. En nu meent zij dat ze het volste recht heeft om kwaad te zijn op mij omdat ik het zat was en haar de waarheid heb gezegd. En zet ze me inderdaad buitenspel. Maarjah ik kom er wel overheen. Is me altijd nog gelukt dus ook dit keer gaat dat wel goedkomen. Heb alleen soms heel erg de neiging om toch contact op te nemen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was verdrietig mede omdat ik genegeerd werd, ik vond het oneerlijk, hij wilde niet praten dus zette mij buitenspel. En mijn keus werd dus al op voorhand weggenomen.
iemand heeft mij er op gewezen dat ik mijn gevoel van hem af liet hangen. hij 'moest' met me gaan praten dan zou ik me weer iets beter voelen (los van of het goed zou komen of niet)
Nu probeer ik om zelf mijn verdriet door te komen en dit niet van hem af te laten hangen.
Nog moeilijk maar ik heb weer een beetje de controle over mijzelf terug en dat is wel heel erg fijn!
Dus neem de controle terug over je eigen gevoel en laat het niet van wel/ geen contact met haar afhangen.
en heb je nu stiekem niet iets van: ach straks ga ik met een ander meisje wat drinken en dan komt ze wel weer naar me toe?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:55 schreef DerptieDurp het volgende:
Vergeten te vermelden dat we vorig jaar rond deze tijd ook uit elkaar zijn geweest omdat mevrouw dat wilde. Hele tijd volhouden dat ze niks wilde met me, maar toen ik met een andere meid wat ging drinken wilde ze me ineens weer dolgraag terug. Alles was weer van voren af aan, alleen heb ik de maanden erna relatief minder liefde voor haar getoond. Ik vond het maar raar dat zodra een andere vrouw in the picture kwam ze me ineens weer helemaal het einde vond..
je zou het kunnen uitproberenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef DerptieDurp het volgende:
Ergens wel, maar de situatie is nu wel anders heb ik het idee.. Ik heb haar ook duidelijk gemaakt toen ze het uitmaakte, dat als ik weer nieuwe meisjes leerde kennen en daar dingen mee ging doen, ze dan niet weer zoals de vorige keer weer met hangende pootjes teurg moest komen. Hier heeft ze bevestigend op geantwoord.
Als mensen in de omgeving het ook zeggen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:00 schreef DerptieDurp het volgende:
Iedereen in mijn omgeving zegt dat, maarjah hoe meer bevestiging hoe makkelijker het is voor mezelf, dat heb ik wel door. Ik heb ook lang getwijfeld of ik mn verhaal hier neer moest zetten, maar ik heb het toch maar gedaan. Het is altijd goed om meningen van buitenaf te hebben. Een frisse kijk op de zaak.
Stuur je foto en adres nou nog eens ik moet je nog komen schoppen dit weekend.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Fellows het volgende:
Blegh voel me een beetje alleen, maar dat went wel hoop ik.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Fellows het volgende:
Blegh voel me een beetje alleen, maar dat went wel hoop ik.
mijn verhaal!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef jngl het volgende:
Gister nam ik nog voor om geen contact meer te zoeken maar dat is toch weer gebeurd.
Overdag als ik bezig ben gaat het vrij goed, dan denk ik er weinig aan maar zodra ik even alleen ben stort ik weer in. Ik weet nu dat het voor haar ook zwaar is dat ik me zo klote voel.
Ik wil er nog niet aan toegeven dat het afgelopen is. Daarom vertel ik het ook aan niemand anders ,ik zit maar alleen op mijn kamer.Heb weinig zin om iets te ondernemen maar weet ook dat het zo niet langer kan.Af en toe komen die momenten dat ik het echt moeilijk heb. Zie zo tegen de komende periode op.
Hier heb ik ook echt vreselijk last van nog steeds vorige week zelfs nog...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef jngl het volgende:
Gister nam ik nog voor om geen contact meer te zoeken maar dat is toch weer gebeurd.
Overdag als ik bezig ben gaat het vrij goed, dan denk ik er weinig aan maar zodra ik even alleen ben stort ik weer in. Ik weet nu dat het voor haar ook zwaar is dat ik me zo klote voel.
Ik wil er nog niet aan toegeven dat het afgelopen is. Daarom vertel ik het ook aan niemand anders ,ik zit maar alleen op mijn kamer.Heb weinig zin om iets te ondernemen maar weet ook dat het zo niet langer kan.Af en toe komen die momenten dat ik het echt moeilijk heb. Zie zo tegen de komende periode op.
ik ben niet zo van de pilletjes maar heb het opgeschrevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:51 schreef Fellows het volgende:
[..]
Hier heb ik ook echt vreselijk last van nog steeds vorige week zelfs nog...
Ik raad je aan om misschien Valdispert Feel good is te gaan proberen bij mij heeft het echt gewerkt en slik er af en toe nog wel is 1. Maakt je rustig van binnen en dat je even normaal over de situatie te denken zonder dat je denkt van straks komen we nooit meer bij elkaar en compleet flipt van binnen.
Maar ik snap dat je het moeilijk hebt maar het komt niet goed in ieder geval nu nog lang niet klinkt hard maar ga niet naar iets toe leven wat waarschijnlijk toch niet gebeurt want als zij zo met een ander loopt dan stort je als nog in het is over en jij moet door zonder haar.
Ja dat is normaal, ik moet zeggen ik ben ook echt toaal niet van de pilletjes maar het is gewoon gemaakt op natuurlijke basis en zitten ook nog is veel vitamine in geeft je gewoon een nieuw energiek gevoel en je kunt er even neutraal over na denken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de pilletjes maar heb het opgeschreven![]()
ben totaal de weg kwijt en dit ga ik gewoon niet lang meer volhouden![]()
Ik had zo gehoopt dat het wel snel weg zou gaan, ik dacht dat ik het ergste na enkele dagen wel gehad had maar het wordt alleen erger, is dat normaal??
ik zou zo graag gewoon even wat rust in mijn hoofd willen thats allquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:54 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ja dat is normaal, ik moet zeggen ik ben ook echt toaal niet van de pilletjes maar het is gewoon gemaakt op natuurlijke basis en zitten ook nog is veel vitamine in geeft je gewoon een nieuw energiek gevoel en je kunt er even neutraal over na denken.
Verwacht niet dat je je na paar dagen weekje er over heen bent want dat gaat niet lukken..
Maar zorg gewoon dat je geen contact meer heb delete ze telefoon nummer, foto's, hyves what ever!
Dan merk je vanzelf dat het steeds beter gaat
Aahw..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou zo graag gewoon even wat rust in mijn hoofd willen thats all
soms denk ik dat het de goede kant uit gaat om een uur later weer jankend weg te kruipen.
Tja alles van m wissen..... Hij heeft me inmiddels laten weten dat hij me niets zegt etc omdat hij me probeerd te vergeten. Ik kan het begrijpen en heb besloten hem niet meer te benaderen.
Maar zelf kom ik er niet toe om hem echt helemaal buiten te sluiten. In mijn laatste woorden aan hem heb ik ook duidelijk laten weten dat mijn deur op een kiertje blijft voor hem.
we houden gvd van elkaar is toch gewoon eigenlijk te gek voor woorden dat we beide zoveel verdriet hebben![]()
en toch is het zo en dat moet ik accepteren. Hij heeft deze keuze met zijn verstand gemaakt en zo is hij, rationeel en dat was juist wat me in hem aantrok hoe ironisch
ik wil hem helemaal niet bespelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:13 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Aahw..![]()
![]()
Always look on the bright side.. Echte liefde sterft niet. Als jullie echt bij elkaar horen en er blijft altijd chemie tussen jullie bestaan, is de kans aanwezig dat je gewoon weer bij elkaar komt. Misschien zit er een tijdje tussen, maar je hebt dan wel het voordeel dat de vorige relatie redelijk bezonken is, en dat er min of meer een schone lei is ontstaan. Hij kan proberen je te vergeten, maar ik kan uit ervaring spreken dat je een ex nooit vergeet. Helemaal niet als je samen een geweldige relatie achter de rug hebt. Denk dus maar niet dat je uit zijn hoofd gezet wordt, al zegt ie zelf van wel.
Wat je ook zegt, dat hij zn keuze met zn verstand heeft gemaakt, dit klopt inderdaad. Daarom heeft het ook weinig zin om in te proberen spelen op zijn verstand. Ook al heb ik deze fout ook zelf meerdere malen gemaakt. Je moet hem op het emotionele gebied bespelen. En dat kan pas als je er zelf ook helemaal overheen bent en weer lekker in je vel zit.
Ik bedoel ook niet dat je een spelletje met hem moet spelen in de zin van: "ik respecteer je niet". Gewoon laten zien dat jij verdergaat met jouw leven en je zaakjes onder controle hebt. Dit wekt nieuwsgierigheid op bij hem. Je bent waarschijnlijk al die brieven wezen schrijven in de periode dat het nog maar net uit was. In die tijd hebben die brieven ook geen zin. Hij denkt nu heel anders en houdt vast aan zijn besluit. Het duurt even voordat mensen zich echt gaan realiseren wat ze hadden voordat je weer enigszins tot ze door kunt dringen. Vaak werkt contact maken beter als je alles eerst laat bezinken. Ik heb eens een ex gehad waarmee ik met knallende ruzie uit elkaar ben gegaan. En dan ook echt KNALLENDE ruzie. Ze hoefde me nooit meer te zien en zei zelfs dat ze zich schaamde dat ze ooit iets in mij had gezien. Nou dan heb je het wel aardig verneukt. Half jaartje later haar tegen het lijf gelopen en we hebben enorme lol gehad met zn tweetjes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil hem helemaal niet bespelen
wel heb ik hem dmv schrijven proberen duidelijk te maken hoeveel ik om hem geef en dat hij ons niet moet weggooien in de hoop dat dat tot m zou dooddringen.
Werkte gewoon avrechts hij zei ook dat hij zo alleen standvastiger werd in zijn besluit....
In de toekomst goedkomen, ik heb die hoop opgegeven, op een ietsiepietsie ieniemieniestukje na. Nee hij heft deze keus met zijn verstand gemaakt waarom zou hij er ooit nog van af stappen![]()
We wonen niet bij elkaar om de hoek dus het is niet zo dat als hij me ziet lopen dat dan.....
hier is het nog maar pas uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:39 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat je een spelletje met hem moet spelen in de zin van: "ik respecteer je niet". Gewoon laten zien dat jij verdergaat met jouw leven en je zaakjes onder controle hebt. Dit wekt nieuwsgierigheid op bij hem. Je bent waarschijnlijk al die brieven wezen schrijven in de periode dat het nog maar net uit was. In die tijd hebben die brieven ook geen zin. Hij denkt nu heel anders en houdt vast aan zijn besluit. Het duurt even voordat mensen zich echt gaan realiseren wat ze hadden voordat je weer enigszins tot ze door kunt dringen. Vaak werkt contact maken beter als je alles eerst laat bezinken. Ik heb eens een ex gehad waarmee ik met knallende ruzie uit elkaar ben gegaan. En dan ook echt KNALLENDE ruzie. Ze hoefde me nooit meer te zien en zei zelfs dat ze zich schaamde dat ze ooit iets in mij had gezien. Nou dan heb je het wel aardig verneukt. Half jaartje later haar tegen het lijf gelopen en we hebben enorme lol gehad met zn tweetjes.
En nu je ex-vriend al te spammen met brieven waarin je jezelf blootgeeft? Ik heb de fout zelf ook begaan dus ik judge je zeker niet, ik kan je alleen wel zeggen dat dit inderdaad averechts werkt en het op hem heel irritant overkomt. Vergeet niet dat hij in dit geval de weglopende partij is. Hij heeft zijn beslissing gemaakt en staat daar momenteel helemaal achter. Alles wat zijn beslissing aan het wankelen kan brengen gaat hij uit de weg, of hij amplificeert ermee zijn eigen (volgens hem) juiste beslissing. Direct mee kappen dus. Gewoon niks van je laten horen, en als hij belt, lekker relaxed zijn en geen lange gesprekken gaan voeren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier is het nog maar pas uit
dus zit nog in die beginnende fase ...
ja dat weet ik nu maar enkele dagen terug nog nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
En nu je ex-vriend al te spammen met brieven waarin je jezelf blootgeeft? Ik heb de fout zelf ook begaan dus ik judge je zeker niet, ik kan je alleen wel zeggen dat dit inderdaad averechts werkt en het op hem heel irritant overkomt. Vergeet niet dat hij in dit geval de weglopende partij is. Hij heeft zijn beslissing gemaakt en staat daar momenteel helemaal achter. Alles wat zijn beslissing aan het wankelen kan brengen gaat hij uit de weg, of hij amplificeert ermee zijn eigen (volgens hem) juiste beslissing. Direct mee kappen dus. Gewoon niks van je laten horen, en als hij belt, lekker relaxed zijn en geen lange gesprekken gaan voeren.
Ik ga momenteel precies dezelfde tijd door als jij meisje.. Ik voel exact hetzelfde als jij. Je bent dus niet alleenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat weet ik nu maar enkele dagen terug nog niet
en nog vind ik het heel moeilijk
voor mij was het ook gewoon een stukje contact met hem, al kwam er niets terug het voelde even fijn....
klinkt best stom ik weet het, maar tja liefde doet blijkbaar rare dingen met de mens....
Ik heb hem iig beloofd hem de rust te geven om mij te kunnen vergeten en stiekem geeft dat mij ook alwel een beetje rust. Hem benaderen is nutteloos dus daar breek ik mijn kop niet meer over.
Maar ik mis hem zo enorm en vind onze break up gewoon onzin, maar sja wie ben ik, oals je zegt hij staat geheel achter zijn beslissing....
Als hij me wat zegt dan reageer ik maar ik zal uit mezelf niets tegen hem zeggen hoe moeilijk dat ook is.
Als hij beltdat zou een soort walhalla zijn
jij ook sterkte danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:03 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik ga momenteel precies dezelfde tijd door als jij meisje.. Ik voel exact hetzelfde als jij. Je bent dus niet alleen.
De kunst is om zelf leuke dingen te doen en niet te blijven kniezen op je slaapkamertje. Ga met vrienden naar de bios, ga uit, ga lol maken, hou jezelf bezig. Schrijf het van je af, maar stuur het niet naar hem.
Als hij tegen je praat moet je de indruk wekken dat je vrede met de situatie hebt. Meestal begint het dan bij de weglopende partij te dagen dat ze je echt aan het kwijtraken zijn, en dan ben je ineens weer boeiend.
Je kunt beter bij je vrienden je hart luchten en zeggen wat je dwarszit. Daar heb je veel meer aan. Je vrienden kennen je ook goed en zullen vast begrip hebben voor jou en de situatie waarin je je bevind. Ieder mens dat wel eens liefdesverdriet heeft gehad weet hoe zwaar dit is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij ook sterkte dan
ik heb juist net vrienden voor dit weekend afgezegd![]()
maar dat heeft nog wel andere redenen... maar het voelde als een opluchting dat ik geen mooi weer hoefde te gaan spelen. Want om de hele tijd diep triest bij hun te zitten vind ik ook niet eerlijk.
Het laatste stukje... ik denk niet dat dat zo bij hem werkt hij mist mij nu ook al(dat geloof ik nu wel) dus dat hij straks dat opeens gaat doen en me terug wil, die kans zit er niet in
Ik heb het er met 2 vrienden over gehad alleen hebben die beide een eigen agenda waarvoor het juist fijner is voor hun als het over is, dus dat werkt niet echtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:15 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Je kunt beter bij je vrienden je hart luchten en zeggen wat je dwarszit. Daar heb je veel meer aan. Je vrienden kennen je ook goed en zullen vast begrip hebben voor jou en de situatie waarin je je bevind. Ieder mens dat wel eens liefdesverdriet heeft gehad weet hoe zwaar dit is.
En dat hij nu zegt dat ie je mist is eigenlijk alleen maar goed. Dat betekent dat hij ook aan jou denkt. Het zou niet best zijn als het hem allemaal geen worst kon schelen, want dan kun je er inderdaad wel vanuit gaan dat het niet meer goedkomt. Waar ik op doel is dat zijn gevoel van gemis groter moet worden, zo groot dat hij inziet dat zijn keuze niet de juiste was, en je dan weer terugneemt. Hoe je hem jou kan gaan laten missen is pas in een later stadium van belang. Als je hem dan tenminste nog steeds terugwil.
Hoe lang is het nu precies uit? De eerste week dat het uit was had ik ook nergens zin in en heb ik zowat als een kluizenaar op mijn kamer geleefd. Je moet alleen niet te lang in deze fase blijven steken. Na die ene ellendige week toch maar geleidelijk wat met vrienden afgesproken, hoewel het initiatief grotendeels van hun kant kwam. Het was heel pijnlijk om te moeten vertellen dat het uit was, zeker omdat alles heel goed leek te gaan, maar als je het eenmaal verteld hebt voelt het als een verlichting.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik heb het er met 2 vrienden over gehad alleen hebben die beide een eigen agenda waarvoor het juist fijner is voor hun als het over is, dus dat werkt niet echt
en verder krijg ik het gewoon niet echt klaar om het mensen te vertellen![]()
Ja online weet men het (hebben we ook veel gezamelijk bekenden) en ik wou dat men het daar ook niet wist. Aan de ene kant heb ik steun van lieve woorden maar ik wordt er er telkens mee geconfronteerd.
ik heb nog nooit echt liefdesverdriet gehad, niet als nu. Hooguit dat ik me even kut voelde maar heel snel kon ik relativeren en dan was het ook goed. Iemand terugwillen is dan ook nooit gebeurd.
Ik ben ergens bang dat ALS hij al ooit doorheeft wat hij weggegooid heeft dat het dan inderdaad te laat is![]()
dat zou zonde zijn want we horen gewoon samen (zegt ze nu met dr verliefde koppie)
officieel bijna 2 weken, maar daarvoor was het mij alwel duidelijk had hij het alleen nog niet ij verteld zeg maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef Stefka het volgende:
[..]
Hoe lang is het nu precies uit? De eerste week dat het uit was had ik ook nergens zin in en heb ik zowat als een kluizenaar op mijn kamer geleefd. Je moet alleen niet te lang in deze fase blijven steken. Na die ene ellendige week toch maar geleidelijk wat met vrienden afgesproken, hoewel het initiatief grotendeels van hun kant kwam. Het was heel pijnlijk om te moeten vertellen dat het uit was, zeker omdat alles heel goed leek te gaan, maar als je het eenmaal verteld hebt voelt het als een verlichting.
De grote omslag was voor mij een familiedag die twee weken nadat het uit was plaatsvond. Ik zag er echt intens tegenop om aan al mijn ooms en tantes en dergelijke te moeten vertellen dat het uit was. De dag zelf was ook lang niet zo leuk als het had kunnen zijn, maar daarna voelde het wel veel beter. Door het aan iedereen te vertellen kon ik het als het ware afsluiten voor mezelf. Daarna had ik natuurlijk nog terugvallen, maar het gevoel dat het leven algeheel kut was geworden, was toen wel weer grotendeels weg.
En misschien gaat je voorspelling nog wel uitkomen ook. Mijn ex-vriendin kwam in ieder geval 5 weken nadat het uit was gegaan met het verhaal dat ze enorm spijt had en nu pas besefte wat ze allemaal had weggegooid, maar toen was ik inmiddels al lang niet meer zo verliefd op haar, ik zag in veel meer dingen dat we niet zo bij elkaar pasten en heb ik haar dus de deur kunnen wijzenKlinkt hard, maar het voelde als een soort 'payback' na wat ze mij had geflikt (dag nadat het uit was met een ander aanpappen).
En nu nog een week later heb ik voor het eerst weer heel leuk contact met een nieuw meisje. Ik weet niet of het iets serieus kan gaan worden, maar het doet me sowieso al goed om te weten dat ik nog steeds heel goed een klik met iemand kan maken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:37 schreef Amede het volgende:
Vandaag mijn laatste spullen opgehaald die nog bij hem lagen, kleding enzo, en mijn sleutels definitief achtergelaten. En o, wat deed dat pijn.
Gelukkig genoeg vriendinnen en familie die me ontzettend steunen, maar alsnog lijkt dit gevoel echt eindeloos. Ik zit pas in mijn eerste week, dus ik hou me ook maar voor dat alles weer goed komt en dat ik hier door heen moet.
Contact hou ik af, hij heeft nog een aantal keer gesmst. Hoe het ging, wat zakelijke dingen en succes met de spullen halen, maar daar heb ik niet op gereageerd. Ik was helemaal trots op mezelf! Al moest ik me wel bedwingen, maar als ik contact hou, hou ik hoop.
Om dan toch in clichés te blijven: alles slijt met de tijd. Ook liefdesverdriet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef Duimelot het volgende:![]()
en wat een mooie avatar
hier net die valdispert gehaald en ingenomen, eens zien of dat me wat innerlijke rust gaat verschaffen
na enkele jaren is dat ook wel het minste toch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef Amede het volgende:
[..]
lief!
Ik ben heel benieuwd naar de pil-ervaringen. Innerlijke rust in een pilletje klinkt lekker makkelijk, kan ik nu ook wel gebruiken. Al denk ik dat ik die toch liever uit andere dingen haal..
Trouwens net toch even gesproken, aangezien we toch op een gekke manier uit elkaar gegaan zijn (zomaar over de telefoon medegedeeld dat het uit was) en elkaar daarna niet meer gezien of gesproken hebben. Ik wil dit ook normaal afsluiten, niet zo abrupt, telefonisch. Dus afgesproken om zondag elkaar even te zien, gewoon als laatste afscheid. (zo klinkt het wel heel erg) Na zoveel jaar samen, vind ik dat ook wel fijn en ook al gaat het moeilijk worden, het is het wel waard, ipv alles via de telefoon.
Dus doe mij misschien toch maar een aantal pillen
ook al geslikt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef DerptieDurp het volgende:
Net ook Valdispert gehaald. Ben heel benieuwd. Iedereen aan de pillen hier. Lijkt wel een 90's houseparty.
dat zou ook erg snel zijn he!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef DerptieDurp het volgende:
Jep heb er net 1 ingenomen. 5 minuten terug ongeveer. Merk er nog niet echt wat van tot nu toe.
na een half uur ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:18 schreef DerptieDurp het volgende:
hoe lang duurde het bij jou voordat je er iets van merkte dan? Ik begin nu wat te voelen heb ik het idee.
zolang je niet verbitterdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef Catkiller het volgende:
Liefde begint langzaam te veranderen in haat zoals het er nu voor staat, je kan iemand maar een aantal keer een mentale klap geven voordat die persoon er genoeg van heeft
En ik begin er genoeg van te krijgen, zou tijd worden ook.
Mijn avond, afgezien van de Valdispert dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang je niet verbitterd
ik mis m gewoon, het is weekend, we zouden nu bij elkaar moeten zijn helemaal blij, verliefd en gelukkig, in plaats daarvan lig ik hier versuft van de valdispert te janken om dit gemis![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:07 schreef Amede het volgende:
[..]
Mijn avond, afgezien van de Valdispert dan.
ik heb andere genomen is 1x daags een tabletquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:24 schreef goofy_goober het volgende:
Het is wel aan te raden om eerst de bijsluiter te lezen van de Valdispert. Het is geen wondermiddel die je ontdoet van al je liefdesverdriet ofzo. En je moet het wel 3 maal daags innemen anders heeft het weinig effect.
U can do it.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:27 schreef Duimelot het volgende:
Ik heb valdispert stress moments die rustgevend en ontspannend moeten werken. Helpt tegen een zenuwachtig gevoel en geven innerlijke rust.
Heb het gister wel gemerkt heb er vooral even op geslapen ook!
Maar ga toch proberen het niet dagelijks te nemen.
Ik ben in een nieuwe fase beland. Zo riep ik gister nog ik kan niet alle contact verbreken. Na vannacht weet ik dat het gewoon moet. Mijn laatste beetje hoop is weg. De pijn is nog erger dan hij al was en ik ga nu voor mezelf kiezen. Heel moeilijk maar ik wil niets meer van hem horen of zien voorlopig het voelt even fijn maar je wordt er zo met je neus mee op de feiten gedrukt, ik kan dat gewoon niet meer handelen.
Geen idee hoe ik de komende tijd door moet eigenlijk![]()
Iedereen heel veel suc6 verder
Zelfbescherming.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:18 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet hoe mensen in dit topic toch zo makkelijk kunnen zeggen dat niemand het toch met hun ex gaat volhouden omdat hij/zij moeilijk of dramatisch zou zijn...
Hoewel mijn ex mij heel veel pijn gedaan heeft vind ik het alsnog een geweldige kerel die iemand heel gelukkig gaat maken. Dat ik hem soms even haat is echt niet gemeend. Ik kan me niet voorstellen dat een van jullie dat wel heel sterk hebben. Wil niet zeggen dat alles wat hij deed goed was, maar hij is geen onmogelijk persoon om het bij uit te houden.
Je zegt dat soort dingen net zoals je zegt dat je hem zo erg haat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:18 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet hoe mensen in dit topic toch zo makkelijk kunnen zeggen dat niemand het toch met hun ex gaat volhouden omdat hij/zij moeilijk of dramatisch zou zijn...
Hoewel mijn ex mij heel veel pijn gedaan heeft vind ik het alsnog een geweldige kerel die iemand heel gelukkig gaat maken. Dat ik hem soms even haat is echt niet gemeend. Ik kan me niet voorstellen dat een van jullie dat wel heel sterk hebben. Wil niet zeggen dat alles wat hij deed goed was, maar hij is geen onmogelijk persoon om het bij uit te houden.
Zolang jij haar berichtjes blijft sturen en haar niet uit je hoofd zet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:00 schreef Bartinhoo het volgende:
4 fucking maanden is het al geleden, hoelang gaat dit nog duren.
Ik haat mijn 'ex' niet (meer). De woede die ik had om haar en door haar is weg en ik kan nu eindelijk neutraal kijken naar wat we hadden, of beter gezegd: niet hadden. Als ik aan haar denk voel ik niets meer. En ondanks dat we op een vervelende manier afscheid hebben genomen van elkaar en waardoor er nu ook nihil contact is tussen ons, hoop ik dat het goed met haar gaat, met of zonder nieuwe liefde.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:18 schreef Tegan het volgende:
Voor hem wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef melanie_x het volgende:
Volgens mij had Bartinhoo aardig lang geen contact met haar gehad en een smsje voor haar verjaardag is niet eens zo verkeerd toch.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Damn zeg...
De afgelopen week was ze juist net zo lekker uit mijn hoofd, maar doordat ze niets terugstuurde op dat sms' je had ik weer al haar kaartjes, brieven etc erbij gepakt en toen was ik weer helemaal kapot...
Dom ook dat ik het gedaan heb...
Blijkbaar..quote:
Hehe ja ik ook wel maar m'n vrienden die willen ergens anders heen en aangezien ik een drukke week voor de boeg heb, heb ik geen zin dat het weer 4/5 uur wordt.quote:
Dat is niet hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:34 schreef Fellows het volgende:
[..]
Je zegt dat soort dingen net zoals je zegt dat je hem zo erg haat.
Hoop toch niet dat mijn ex de sieraden die ik haar gekocht heb gaat weg smijten. Dan laat ze ze mij maar terug doen, stuur ik ze wel naar polen ofzo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:06 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Blijkbaar..
Jezelf pijnigen met die kaartjes enz. is ook geen goed idee.
Ik heb een tijd geleden alle kaartjes en brieven in de prullenbak geflikkerd. En zijn ring ging er pas nog achteraan. Zo die oorbellen ook maarGeef toch weinig om sieraden, maakt mij niet uit hoe duur ze waren.
Vanavond er lekker op uit
Sieraden kopen is ook zonde, als je er zo bij stilstaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef Male23 het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat mijn ex de sieraden die ik haar gekocht heb gaat weg smijten. Dan laat ze ze mij maar terug doen, stuur ik ze wel naar polen ofzo.
Voor jou misschien niet nee..quote:
Nou ookal is dat zo, dat was mijn punt niet. Dus reageer op wat ik wel bedoelde of helemaal niet.quote:
Ik dacht de hele tijd dat je een man was.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou ookal is dat zo, dat was mijn punt niet. Dus reageer op wat ik wel bedoelde of helemaal niet.
Dit dusquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dudes... met die instelling kom je er toch echt nietZoeken naar iemand om van te houden, in de stad, terwijl je er nog lang niet aan toe bent omdat je zelf echt nie goed in je vel zit. Werk daar eerst maar eens aan, dan pas ben je aantrekkelijk voor iemand om echt van te houden.
Moment dat jij tevreden kunt zijn met jezelf, en niet zo wanhopig op zoek bent om dat lege gat op te vullen, gaat het een stuk makkelijkerHet is beter om open te staan voor van alles, dan op zoek te zijn imo
![]()
Freek wel heel raar dat smsje, maar misschien was het per ongelukkan ook nog.
Goede toevoeging op waar we het over hadden!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:32 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat je een man was.
En zo blijf je om elkaar heen draaien en laat je elkaar nooit los. Zucht.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:38 schreef Tegan het volgende:
Gisteravond mijn ex gesmst nav dat smsje vrijdag en ik kreeg binnen de minuut antwoord. Dat is zo anders dat die tijd straal negeren en niet antwoorden. Ik denk graag dat dat is dat hij mij ook wel een beetje mist en dat vind ik een fijn idee. Af en toe smsen vind ik niet erg, maar hem zien ga ik voorlopig echt niet doen. Al met al gaat het hier dus wel goed.
Ja, is misschien ook niet verkeerd, maar zo voelt het wel... En het liefst wil ik haar een berichtje sturen dat ik dat niet bedoelde "ik hoor graag hoe jij erover denkt." Want ik ben zo blij dat ik een teken van leven heb gekregen vanuit haar kant.... Maar ja, alle adviezen zeggen 1 ding, laat gaan, laat gaan...quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:42 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Dit dus
Al lijkt het me voor jou ook niet verkeerd een tijdje alleen te zijn Freek. Mensen die echt goed 'gelukkig' alleen kunnen zijn, hebben de meeste kans van slagen. Ga zelf maar na, zou jij een meisje willen dat constant wanhopig op zoek is naar liefde? Dat trekt toch geen mens aan joh.![]()
Dat smsje ook niet te serieus nemen, wat kan jou het nou schelen wat ze bedoeld, gewoon doorgaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |